Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 28/09/2021 in all areas

  1. 3 points
    Αχ, έψαχνα ένα τέτοιο thread να βγάλω τον πόνο μου. Λοιπόν! Ένα χρόνο με το Babydero, ήρθε ώρα να πούμε τα εξής... Στα Θετικά: Ψηλή θέση οδήγησης Honda *Θα επανέλθω.* Δικύλινδρο (αν και για κάποιους θα είναι μειονέκτημα) Πολυθρόνα κάθισμα Κάποια κομμάτια από το Transalp 650/600 κάνουν στο 125 Ταξιδιάρικο, όσο πάει δηλαδή για ένα 125 Είναι ένα πολύ καλό μηχανάκι για να ξεκινήσεις πάνω σε δίκυκλο. Προσωπικά, δεν μπορούσα με τίποτα να πάρω Παπί ή Σκούτερ. Βέβαια, αν έχεις Α2 ή Α δεν το αγγίζεις το μικρό το βαραντέρο και πας για κάτι καλύτερο εξαρχής. Εγώ που ξεκίνησα και κόλλησα με το Α1, δεν είχα και κάτι καλύτερο για αυτά που ήθελα. Στα Αρνητικά: Βαρύ, πολύ βαρύ για 125. Δικύλινδρο (αν και για κάποιους θα είναι πλεονέκτημα!) Απαρχαιωμένο Δυσκολία σε εύρεση ανταλλακτικών FI XL125V δεν θα βρεις ΠΟΤΕ στην Ελλάδα Δεν έχει δείκτη βενζίνης (Παλεύεται.) Βέβαια, ένα μηχανάκι που υγρό ζυγίζει 168/172 κιλά και έχει έναν δικύλινδρο κινητήρα από 62 κυβικά/κύλινδρο, ΔΕΝ έχει και πολύ γκάζι, αλλά ούτε και μπορείς να το πολυζορίσεις. Με 110 τελική, ακούγεται σαν παπί που βαράς κόφτη 24/7. Βάλτο μαζί με την κατανάλωση του (με 17.5 Λίτρα ντεπόζιτο μεν) σου βγάζει 280χλμ πριν χρειαστείς γέμισμα, χωρίς την ρεζέρβα. Περίπου 25 ευρώ δηλαδή, που μιλάμε ξανά για ένα 125 κυβικά μηχανάκι. Στο θέμα Απαρχαιωμένο, εννοώ ότι ίσως υπάρχουν και καλύτερα για να ξεκινήσεις. Η δυσκολία στα ανταλλακτικά είναι μάστιγα, καθώς το παραμικρό να πάθεις, θα βάλεις το χέρι βαθιά στην τσέπη (Πίσω αναβατήρες μου ζήτησε 40 ευρώ, ενώ πήγα και του έβαλα από Astrea με 8.) Εν κατακλείδι, είναι ένα σκυλί γερό που το μόνο που το κρατάει πίσω είναι ο κινητήρας του. Νομίζω (τα νομίσματα στην τράπεζα...) εάν έβγαινε σε 250/300 κυβικά, θα ήταν ένας μικρός Βασιλιάς στα κυβικά του. Ίσως σε ένα άλλο σύμπαν... Όταν ανέφερα ότι θα επανέρθω στο θέμα Χόντα είναι ότι έχει αντέξει αρκετό σκληρό έρωτα αυτό το μηχανάκι... Το ανέβασα Λυκαβηττό μια μέρα, Δικάβαλο, στους 35 Βαθμούς, Καλοκαίρι με καύσωνα χωρίς σταγόνα λάδι. Εφόσον άνοιξα τον κινητήρα μια εβδομάδα μετά, έχοντας καταλάβει τι βλακεία έκανα, προς έκπληξη μου, όλα ήταν κομπλέ. Ελατήρια ήταν εντάξει, Πιστόνια μια χαρά, απλά το λάδι είχε γίνει ποιο μαύρο και από αργό πετρέλαιο... Specifications! Κινητήρας: 124cc, V-Twin, Υδρόψυκτος, Πεντατάχυτος. Ίπποι: 15HP στις 11000RPM (12χιλ πέφτει κόφτης... Φαντάσου.) Τελική: 110 χλμ/ώρα (120 με ευνοϊκό τυφώνα...) Βάρος: 170 Κιλά. Ντεπόζιτο: 17.5Λ (2.5Λ Ρεζέρβα) Αυτά έχω από το βιβλίο... Που έχω σώσει περίπου. Ότι παραπάνω να βρω, είναι σε άθλια κατάσταση ή είναι από περίεργες πηγές.
  2. 1 point
    Αυτά ακριβώς τα μοντέλα θα έγραφα κι εγώ(τα δικύλινδρα 500άρια), απλά δεν είπες το cb500 το παλιό. Σχολεία, αξιόπιστα και με αρκετά ψηλό ταβάνι όσον αφορά το πότε θα τα βαρεθείς. Εγώ δεν θα σε φοβόμουν ούτε για ένα er6n/f ή ένα sv650, ούτε για ένα xj6 πχ. Δεν είναι δα και πύραυλοι, ειδικά το τελευταίο που είναι 4κ. Καταλαβαίνω ότι θες να πατήσεις σε όσα παραπάνω σκαλοπάτια γίνεται, αλλά ένα inazuma πιο πολύ ζημιά θα σου κάνει παρά καλό, θα το πάρεις, θα το χαρείς μερικούς μήνες και μετά αμέσως θα θες κάτι παραπάνω και θα πρέπει να μπεις πάλι στην ίδια διαδικασία. Φυσικά, έτσι το σκέφτομαι εγώ. Αν είσαι συνειδητοποιημένος ότι θες ένα λίγο πιο γρήγορο μηχανάκι, αλλά που θα παραμένει σχετικά καινούργιο, αξιόπιστο και φθηνό στην συντήρηση, βουρ για 250/300/400.
  3. 1 point
    Δεν αντιλέγω, εντάξει υπερβάλλω και λίγο. Αλλά αν έχεις ψηφιακά, ας είναι τουλάχιστον καλά και ευανάγνωστα ψηφιακά. Πιο πολύ αυτό. Σε θέμα styling τώρα, προτιμώ το Kawasaki, είναι πιο retro από τα υπόλοιπα (με το CB650R θα έλεγα να βρίσκεται στο άλλο άκρο, αυτό του στοχευμένα neo-retro) . Retro σχεδιασμός, μοντέρνος εξοπλισμός.Τύλιξε το μου
  4. 1 point
    Και που να δεις τα γνήσια fireblade
  5. 1 point
  6. 1 point
    Οι μοναδικοί ήχοι που κάνουν τα καρμπυρατέρ είναι: ο ήχος της εισαγωγής αέρα όταν φοράς φιλτροχοάνη κάνα σκάσιμο αν το μείγμα είναι αρκετά κακορυθμισμένο ή αν τραβάει αέρα από κάπου που δεν θα έπρεπε να τραβάει ο ήχος από τα καντήλια που κατεβάζεις όταν έχει ψοφόκρυο και δεν παίρνει εύκολα μπρος Θα μείνω στο (1) πάντως, μήπως έχεις βάλει χοάνη στο μηχανάκι; Γιατί εκεί ναι, στις χαμηλομεσσαιές στροφές κάνει έναν θόρυβο σαν μεταλλικός και είναι απλά το καρμπ που ρουφάει αέρα στο άνοιγμα του γκαζιού. Κάτι το οποίο είναι νορμάλ.
×
×
  • Create New...