Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 29/07/2021 in all areas

  1. 2 points
    Δε χρειάζεται δήλωση άλλου οδηγού. Είναι γενικά μια παρανόηση αυτή η σκέψη που κάποιος την έχει κυκλοφορήσει. Το μοναδικό που χρειάζεται είναι επασφάλιστρο αν είναι κάποιος οδηγός/αναβάτης νέος οδηγός ή/και νέος σε ηλικία. Δε θυμάμαι τα όρια ηλικίας ή ετών διπλώματος που ο αναβάτης θεωρείται "νέος" ηλικιακά ή οδηγός. Μια ερώτηση στην ασφαλιστική εταιρεία θα δώσει απαντήσεις. Άμεσα όμως Πριν βγει το μηχανάκι στο δρόμο
  2. 1 point
  3. 1 point
    Πρίν κάνεις οτιδήποτε,πρέπει να σιγουρέψεις την γείωση στον ανορθωτή. Αν κάπου μέσα στην πλεξούδα ,η γείωση δέν έχει καλή επαφή και με κραδασμούς επηρρεάζεται, χάνει ο ανορθωτής την αναφορά του και δεν σταθεροποιεί.Εκείνη την στιγμή θα έχεις υπερτάσεις. Πρέπει να δώσεις μία επιπλέον γείωση στον ανορθωτή εξωτερικά. Πάρε ένα μακρύ καλώδιο,να είναι και πράσινο για να μην μπερδευτείς ,με την ίδια διατομή(ή καλύτερα μεγαλύτερη) του πράσινου καλωδίου του ανορθωτή. Γύμνωσέ το και στις δύο άκρες. Κόψε σε ένα εύκολο σημείο το πράσινο καλώδιο που πάει στον ανορθωτή και γύμνωσε και σε αυτό τις δύο άκρες πού έκοψες. Αυτές τις δύο άκρες τώρα θα τις ενώσεις μαζί με την μία άκρη του καλωδίου που είπαμε παραπάνω(τρείς άκρες σε μία ένωση). Την άλλη άκρη του, θα την βάλεις στον ΑΡΝΗΤΙΚΟ πόλο της μπαταρίας κατ'ευθείαν. Ετσι δίνεις μία επιπλέον γείωση στον ανορθωτή,που ξέρεις ότι δέν είναι κομμένη. Εκεί που θα ενώσεις με τον πόλο βάλε και ακροδέκτη για να σφίξει καλά.Το κόστος είναι ελάχιστο. Κόλλησέ τα όλα με κολητήρι και μόνωσε με θερμοσυστελλόμενο. Τακτοποίησέ τα καλά με tie wrap να είναι μαζεμένα. Δές πώς θα πάει.
  4. 1 point
    Πες του να καλέσει την ασφαλιστική και να σε δηλώσει ως οδηγό οχήματος.(πιθανώς να υπάρχει μια μικρή χρέωση) Με αυτό + τα υπόλοιπα χαρτιά κυκλοφορείς κανονικά
  5. 1 point
    Καλωσόρισες! Έχουμε και λέμε....το μηχανάκι είναι 72cc, άρα είναι ήδη ένα υπερκυβισμένο 50αρι μοτέρ. Το να αλλάξεις στρόφαλο, κυλινδροπίστονο, κεφαλή, καρμπυρατέρ θα σου βγει πιο ακριβό σε σχέση με το να πάρεις ένα Lifan 110 κούτα. Να δες εδω: https://katsantonis.car.gr/parts/view/9337744/ Έρχεται με μίζα, καρμπυρατέρ και όλα τα άλλα απαραίτητα που θα χρειστεί. Το στρώνεις σωστά και αν το προσέχεις δεν θα πάθει τίποτα. Lifan 125 όχι....δεν είναι τόσο αξιόπιστα και απο ένα σημείο και μετά βγάζουν πρόβλημα στον στρόφαλο. Αντίθετα τα 110 βγήκανε σκυλιά. Όταν δούλευα ντελιβεράς πολλά παιδιά με lifan 110 κάνανε δουλειά.
  6. 1 point
    Μέχρι τα 90 (το πολύ όμως) νιώθει σχετικά άνετα το μοτέρ...απο εκεί και πάνω στροφάρει σχεδόν κοντά στον κόφτη (9600RPM). Με 80 μπορεί να ταξιδεύει όλη μέρα. Παίζει και το γρανάζωμα ρόλο ως ένα σημείο αλλά κυρίως θεωρώ οτι η κλιμάκωση του σασμάν κάνει την περισσότερη δουλειά σε αυτό το θέμα.
  7. 1 point
    κοιταξε... οσο φορουσα στο T μοτερ Crypton η μεγιστη τελικη που ειδα στο κινητο (gps) με ενα αρκετα μακρυ γραναζωμα ηταν 126km/h σε κατηφορα σκυμενος/κρυμενος/μαζεμενος στο μηχανακι, αν καποιοι θεωρουν αυτο το πραμα ως τελικη τοτε ναι... εγω τελικη θεωρω τη μεγιστη ταχυτητα που μπορει να πιασει σε ευθεια με τον αναβατη να καθεται κανονικα.
  8. 1 point
  9. 1 point
    Έτσι κι αλλοιώς, το κόστος κατασκευής μια μοτοσυκλέτας ΔΕΝ είναι ανάλογο του πόσο μεγάλες τρύπες έχει το μοτέρ του. Ένα τετρακύλινδρο 400, ένα 600 και ένα 1000 με ίδια υλικά, ίδιας αρχιτεκτονικής πλαίσιο, ίδια περιφερειακά κ.ο.κ. κοστίζουν σχεδόν το ίδιο να παραχθούν. Το πόσο μεγάλες είναι οι τρύπες των κυλίνδρων ΔΕΝ έχει αναλογικό κόστος. Από κει και μετά, το εργοστάσιο κοστολογεί λιανική τιμή, βάση και ΑΛΛΩΝ κανόνων, όπως marketing, φυσική αίσθηση του καταναλωτή κ.ο.κ. Αν τα κοστολογούσε βάση του πόσο κοστίζουν, και σου έλεγε το 400 10.000 ευρώ, το 600 11.000 ευρώ και το 1000 11.900, ε ποιός θα αγόραζε τα μικρά μετά; Η δε τιμή της Kawasaki για το 250, είναι αδικαιολόγητα ακριβή για 1-σιδερένιο πλαίσιο και 2-μονό δίσκο μπροστά. Ας είχε αλουμινένιο πλαίσιο και διπλούς δίσκους να το άξιζε το 10ρι, αλλά αυτά είναι ΟΛΑ θέμα τι στοχεύει το marketing με το προιόν.
×
×
  • Create New...