Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 26/07/2021 in all areas

  1. 8 points
    Το λοιπον,αφου στρωθηκε και ειχε γινει και το 1ο σερβις,εψαχνα χρονο να το παω μια βολτιτσα να δουμε τι κανει... Τελικα το πηρα το Σαββατο μεχρι τα Βιλια καθως εχουν φτιαξει το δρομο ,σε αρκετα σημεια με φρεσκια ασφαλτο και κραταει καλα. Βεβαια λογο των ημερων ειχε ψιλο κινηση και επειδη βγαινουν και οι μπαρμπαδες να πανε παραλια ,καθως και το οτι ακομα δε ξερω πως συμπεριφερεται το μοτοσακο,δε πιεσα οσο παει. Το D mode (αποκριση γκαζιου) στο 1 (το πιο επιθετικο), Traction και συναφη στο 2 (μεσαια ρυθμιση) και φυγαμε... Να σημειωσω οτι αναρτησεις ακομα δεν εχω ρυθμισει στα μετρα μου,παρα μια χοντρικη ρυθμιση που ειχε γινει. Οπως θα καταλαβατε και τη φωτο πανω ,το ρημαδι κραταει το κλο του.Σε καλη ασφαλτο μπαινεις τρενο και δε καταλαβαινει τιποτα.Απιστευτη σιγουρια,πεφτει ευκολα ,αλλαζει κατευθυνσεις. Κατι που ισως θα ηθελα παραπανω ,ειναι μια ευκολα στο να αλλαζεις κατευθυνση εντος στροφης και πλαγιασμενος.Μου φαινοταν σα να δυσκολευοταν λιγο. Πετυχα εντος στροφης και πλαγιασμενος και τις ανωμαλιες που δημιουργουνται απο νταλικες στην ασφαλτο και ενω περιμενα να χεστω πανω μου,σε καμια φαση δεν ενιωσα οι τροχοι να χανουν επαφη απο την ασφαλτο και να γλυστραει.Τα διαβασε και τα περασε αψογα κρατοντας τη πορεια του. Το traction παλι καλα που υπαρχει καθως ετυχε 3-4 φορες να βγω κυριολεκτικα με μπαντες απο τη στροφη και πλαγιασμενος.Νιωθεις οτι σπαει πισω η προσφυση αλλα σε μαζευει τοσο ομορφα που δε το καταλαβαινεις καν οτι μπαινει.Σου αφηνει τοσο,οσο πρεπει για να κανεις λιγο χαβαλε χωρις να φας τα μουτρα σου.Απαραιτητο στους ελληνικους δρομους,στις συγκεκριμενες στροφες ισως να μαζευα τη μουρη μου απο κανα χαντακι καθως δεν ειμαι συνηθισμενος να ανοιγω το γκαζι με 9,5 κιλα διαθεσιμα.Οπως και να το κανουμε με το ραπτορ επρεπε να εισαι λιγο χουλιγκανος με το γκαζι για να βγεις με μπαντες απο τη στροφη. Τα φρενα ηταν μια ευχαριστη εκπληξη,καθως ακουγαν και ακολουθουσαν οτι τα εβαζες να κανουν.Δεν εχουν το δαγκωμα των brembo (οταν ζεσταθουν,λογο μεταλλικων τακακιων που φορουσα) αλλα δεν υπολειπονται και ιδιαιτερα και η δυναμη ειναι εκει και ερχεται με πολυ φιλικο τροπο.Εν ολιγοις τη κανουν τη δουλεια εξισου καλα αλλα με αρκετα πιο φιλικο τροπο.Κουραση δεν ειδα,αλλα δε περιμενα να δω κιολας.Στη πιστα θα φανει αυτο.Με καλα μεταλλικα τακακια (δε ξερω τι φοραει απο μαμα) πιστευω θα βελτιωθουν και αλλο. Και παμε στο μοτερ.Δυναμη παντου.Κρεμαει λιγο μετα τις 9500-10000 στροφες.Ανεβαζει τοσο γρηγορα που σου φαινονται κοντες οι σχεσεις.Διαβαζα να λενε οτι λαστιχο δε θα κρατησει πανω απο 3000χλμ και ελεγα υπερβολες.Ε και πολλα τα θεωρω πλεον τα 3000 χλμ Μπαντες παντα και παντου.Προχθες 3η με οχι τερμα γκαζι,δινω 4η με το quick και δωσε το μπροστινο τροχο να σηκωνεται.Ενταξει δεν ανακαλυψαμε το τροχο,υπαρχουν και τα 4Κ 1000αρια που τα κανουν αυτα για πρωινο ,αλλα μιλαμε για αλλου χαρακτηρα μοτο.Τα 150 ερχονται αερα και τα 200 το ιδιο ευκολα.Θελει απαραιτητα ενα ζελατινακι καθως οπως στελνει τον αερα στο κρανος,τουλαχιστον στο HJC μου, δημιουργουσε στροβιλισμους και πανω απο 210 δε μπορουσα να παω και ας ειχα κολλησει στο ντεποζιτο. Οταν το ανοιγεις πινει παντως και φυσιολογικο.Η καταναλωση παντως μετα απο 2000χλμ ακομα κινειται στα 5,2 σε μεσο ορο. Γενικα ,ενιωσα πως πηγαινα γρηγορα σε ευθειες και στροφες χωρις να με ταλαιπωρησει καθολου.Αρκετα φιλικα και ευκολα!Ενω με το ραπτορ σε καποιες συνθηκες ενιωθα πως παλευα. Αυτα με μια πρωτη βολτα.Επομενο ποστ,οταν μπει στη πιστα.Προφανως μετα το καλοκαιρι,να δροσισει λιγο και ο καιρος. 990 SD με ψιλο μετατροπες περιμενα να με δυσκολεψει σε φαναρι,αλλα δεν ειχε ενδιαφερον τελικα
  2. 6 points
    Μετά από ενάμισυ χρόνο, πινακίδα και τιμητική βόλτα στην καφετερΙα της γειτονιάς. Πήρε μπρος με την πρώτη μιζιά Το Αξιόπιστο....
  3. 2 points
    Ωραίος ο Δάντης.Περιμένω και εντυπώσεις από τη μπιστα. Για την αλλαγή κατεύθυνσης σίγουρα πρέπει να δείς τιs επιλογές ελαστικών για να το βοηθήσει λίγο. Ερώτηση μάλλον χαζη,δεν υπάρχει ρύθμιση στα triple clamps για off set του τιμονιού? Η το καστ είναι χωρίς? Γιατί αν υπάρχει σίγουρα θα μπορούσες να κάνεις δοκιμές. Για μένα ξεκινά όπως το έχεις στο μυαλό σου πάντως με σεταρισμα αναρτήσεις και μετά επιλογές ελαστικών αφού φας τα s22. Καλοσουζοτο και πάλι κούκλα είναι! (Από τα καλάμια και πίσω)
  4. 2 points
    Τελικά ο πιτσιρικάς φιλαράκος παρέλαβε το TRACER 700. To έκανα και μια βόλτα. Σαν χρώμα τα σπάει κατά την άποψη μου. Μου άρεσε το moter που είναι ελαστικό και σπιρτοζικο. Φρένα μπροστά πολύ καλά και ωραία αίσθηση το abs. To πίσω δεν μου άρεσε , μπαίνει εύκολα το abs όπως και της δοκιμής όταν είχα κάνει test ride. Αναρτήσεις μαλακές αλλά καλύτερες από cb500x – transalp κλπ, αν και πιστεύω ότι θέλουν βελτίωση. Γενικά καλή εικονα, φυσικά εκτεταμένη χρήση φτηνών πλαστικών. Κιβώτιο μια χαρά και στις αλλαγές του και σε όλα του , δεν μπορώ να καταλάβω που λένε ορισμένοι ότι κάνει θόρυβο η ότι δυσκολεύονται στις αλλαγές. Δεν είναι για ψήλους αναβάτες , εγώ είμαι 1,76 και έκατσα ωραία επάνω του, στα γούστα μου γενικά. Ψεκασμός ωραίος , μου άρεσε Βάρος , ανάλαφρο , ούτε το καταλαβαίνεις Θα επανέλθουμε πάλι με νεοτέρα αν υπάρξουν.
  5. 1 point
    @peterpan ρωτα οτι απορια εχεις για το 250. το σιγουρο ειναι 1, ειναι πολυ αξιοπιστο, δε θα αφησει πουθενα...
  6. 1 point
    Φαγωμένοι δίσκοι συμπλέκτη δεν παίζει ρόλο στο πως δουλεύει το ίδιο το σασμάν, δηλαδή αν παίρνει ταχύτητες ή αν δεν τις πάιρνει. Εκτός αν ρυθμίσεις τόσο άτσαλα τον συμπλέκτη απο την πλαϊνή βίδα σε σημείο που να έχεις θέμα στις αλλαγές. Για να μην παίρνει την 3η, αλλά σταματημένο απο 4η να τις κατεβάζει όλες κανονικά εμένα για επιλογέας μου κάνει...κουρεμένο γρανάζι θα έκανε της κακομοίρας τον θόρυβο.
  7. 1 point
    Εσυ το λες για πλάκα, αλλά όλες αυτές οι τεχνολογίες που έχουν ενσωματώσει στις μηχανές και στα παπάκια τα έχουν κάνει ευάλωτα, το είπαμε και σε άλλο θέμα, στα ψεκαστά ανάβει ένα λαμπάκι και τρέμει η ψυχή του αναβατη, κάποια μηχανάκια πρέπει να παραμείνουν παλιάς τεχνολογίας, βλέπε κάτι εντουρο, ακόμα και τα 2Τ ψεκαστα τα κάνανε, εκεί να δεις τι θα πει αστοχία…
  8. 1 point
    Αυτο που ειπες για το οτι η μηχανη μοιαζει να θελει να μεινει ξαπλωμενη οταν πεσει το ειχα προσεξει κι εγω. Πιστευα πως θα ειχε να κανει με τα λαστιχα αλλα και οταν ειχα βαλει τα ΤΤ (με αρκετα διαφορετικη κορωνα) παλι το ιδιο παρατηρουσα. Δε θα το πω μειονεκτημα παντως, το ιδιο χαρακτηριστικο δινει ωραια αισθηση σε μεγαλες στροφες που εισαι ωρα υπο κλιση. Να τη χαιρεσαι.
  9. 1 point
    Έχει το ίδιο μοτέρ με το Innova injection, απλά με διαφορετική χαρτογράφηση προφανώς και νομίζω κάτι βελτιώσεις στα κοκοράκια του εκκεντροφόρου αν θυμάμαι καλά για μείωση της τριβής. Σαν γκάζι είναι κατά 90% το ίδιο με το Innova απο όσο ξέρω. Ε ναι ρε φίλε....injection, αντλίες, ψεκασμένα μοτέρ και χαμηλή κατανάλωση; Αυτά είναι για τους φλώρους
  10. 1 point
    Εχει ενα cbr 250 σε τιμη πολυ κοντα στο μπατζετ σου. Ανωτερο απο το 200αρι σχεδον σε ολα τα επιπεδα. Σου εβαλα το λινκ της αγγελιας στο πιο πανω σχολιο αλλα μαλλον δεν το ειδες. https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/24343937-honda-cbr-250
  11. 1 point
    Στρωθηκε και αρχισε να κυκλοφορει ανεξελεγκτα.Teaser απο τη πρωτη αναγνωριστικη βολτιτσα που πηγα σημερα Βιλια... Δευτερα οι εντυπωσεις που θα εχω χρονο να γραψω κειμενακι.
  12. 1 point
    Θα συμφωνησω οτι τα Ninja 250 πουλιουνται ακριβα γι'αυτο που ειναι (πλεον). Επισης ειναι εξαιρετικα αναιμικο μοτερ χαμηλα, πιστευω πως θα ειναι κουραστικο ως καθημερινο εργαλειο. Το Δουκακι οδηγικα ειναι πολυ ωραιο, πιο μηχανη απ΄οσο θα περιμενε κανεις. Ποιοτικα δεν ξερω τι ρολο βαρανε. Θα κοιτουσα να παω οσο γινεται πιο καινουριο σιγουρα αν εβλεπα προς τα εκει. Εγω παντως λεω να κανετε μια κουβεντουλα με τον Βαγγελη @noodles και να τα βρειτε εκει περα, να κανετε κι οι δυο τη δουλεια σας. Honda, ολο προσοντα.
  13. 1 point
    Εσύ έκανες όλη αυτή την ιστορία επειδή αισθανεσαι τις θερμοκρασίες των λαδιών μόνος σου, τι τους θες τους δείκτες;;
  14. 1 point
    Μπηκα στην σκοτεινη συνομοταξια αυτων που αν τα γραναζια δειχνουν οκ αλλαζουν μονο αλυσιδα.
  15. 1 point
    Μιας και βρήκα χρόνο είπα να παρουσιάσω κι εγώ το μωρό μου...Παιδικό όνειρο που έγινε πραγματικότητα με 12 χρόνια καθυστέρηση....Τόσο άργησα να πάρω την πρώτη μου μεγάλη μηχανή... Κι όσο σκέφτομαι πως στην άρχη ξεκίνησα για οικονομικούς λόγους και για να αφήσω το αυτοκίνητο να ψάχνω για ένα mega scooter και κατέληξα να πάρω το mt μου φαίνεται απίστευτο... Ιδού το μωρό... Όσο για τις εντυπώσεις.... Εκτός του ότι το μηχανάκι είναι κουκλί, μέσα στην πόλη είναι έλουρος κι ας έχει λίγο φαρδύ τιμόνι...στην αρχή λίγο δυσκολεύτηκα καθώς πρίν είχα scooter και το ανέβασμα κατέβασμα ταχύτητας είναι λίγο σπάσιμο,αλλά αυτά την πρώτη εβδομάδα... Το θεωρώ ιδανικό μηχανάκι για μετάβαση σε μηχανή μεγάλου κυβισμού, πάντα βέβαια με τον απαραίτητο σεβασμό, ειδικά αν μιλάμε για αρχάριο οδηγό. Στα χέρια ενός έμπειρου οδηγου πιστεύω πως το mt θα είναι το απόλυτο παιχνίδι... Ανοίγει πολύ καλά και μέχρι τα 120 είσαι ανετότατος. Τώρα από εκεί και πάνω δεν ξέρω. Λόγω καιρού μια φορά άγγιξα τα 140 αλλά είχε πολύ αέρα κι έτρωγα πολύ ξύλο... Για το συνοδηγό τα πράγματα είναι μια χαρά σε αντίθεση με αυτά που διάβαζα, (τουλάχιστον η δικιά μου δεν μου έχει παραπονεθεί).Ισως σε μεγάλες ταχύτητες να έχει θέμα λόγω του ότι είναι πιο ψηλά αλλά δυστυχώς ελέω καιρού δεν κάναμε ακόμη καμία εξόρμηση για να δω αν θα πέσει παντόφλα...Πάντως ειλικρινά δεν καταλαβαίνω καν ότι έχω δεύτερο άτομο... Το μόνο του μείον για μένα είναι το κομάτι της αυτονομίας και της κατανάλωσης. Κι εκεί είναι που διάβαζα ότι μπορείς να φανταστείς. Από 120 μέχρι και 230 χλμ για να ανάψει το λαμπάκι διάβασα... Το μηχανάκι με χρήση αποκλειστικά μέσα στην πόλη μου βγάζει με το ζόρι 130-135 χλμ μέχρι να ανάψει λαμπάκι με νορμάλ οδήγηση.Βέβαια έχει απ'ότι λένε μεγάλη αυτονομία η ρεζέρβα (70-80χλμ) αλλά δεν το δοκίμασα.Με το που ανάβει το λαμπάκι φουλάροντας το ας πούμε στα 140 χλμ το μηχανάκι παίρνει πάντα 8,5 - 9 lt βενζίνη με χωρητικότητα ρεζερβουαρ τα 15 lt...Δεν ξέρω αν με την ρύθμιση του ψεκασμού βελτιωθεί η κατανάλωση αλλά για την ώρα αυτή είναι. Σε κάποιους θα φανεί νορμάλ, σε κάποιους υπερβολική. Για μένα τσιμπάει πάντως... Θεωρώ όμως υπερβολή το να ανάβει λαμπάκι τόσο νωρίς τη στιγμή που έχεις άλλα 6lt βενζίνη στο τεπόζιτο. Δηλαδή θεωρητικά όντως κάνεις άλλα 80-90χλμ... Ελπίζω σύντομα να φτιάξει ο καιρός και να μπορέσω να κάνω καμία εξόρμηση ώστε να σας πω εντυπώσεις και για την κατανάλωση αλλά και για την οδηγική του συμπεριφορά. Και η κρανούμπα μου...hjc fg-15 kynee black Στην αρχή μου άφηνε σημάδι στο μέτωπο και ήμουν έτοιμος να το πουλήσω, αλλά ευτυχώς έστρωσε και πλέον ούτε ενοχλεί, ούτε αφήνει σημάδι. Κι επειδή πολλοί μου έλεγαν στο forum όπου είχα ανοίξει και αντίστοιχο θέμα (http://www.mybike.gr...__fromsearch__1) να το επιστρέψω ευτυχώς δεν το έκανα. Ίσα ίσα όσοι το βλέπυν λένε ότι έχει άψογη εφαρμογή.Θα μου πεις δεν ξέρει ο άλλος αν και πόσο σε ενοχλει, αλλά όντως όσοι μου έλεγαν ότι θα στρώσει είχαν δίκιο. Σε μεγάλες ταχύτητες ο θόρυβος είναι αμελητέος, ενός οι εξαερισμοί του είναι άψογοι. Η ζελατίνα θολώνει μόνο στα φανάρια κι αυτό εξαρτάται από τον καιρό... Αυτά τα ολίγα για την ώρα....
  16. 1 point
    Σχεδόν 3 μήνες μετά πλέον, και έχουν γίνει αρκετά πράγματα από αυτά που υπήρχαν στο to do list. Δεν έχει τελειώσει βέβαια, αλλά αυτήν την στιγμή τουλάχιστον το μηχανάκι βρίσκεται σε μια αξιοπρεπή κατάσταση. Πλέον φοράει λάστιχα της προκοπής (ευγενική χορηγία του @Denzo, και σε 1-1,5 μήνα θα μπει και ένα κανονικό ζευγάρι καινούρια), ξεκάθαρα η πιο ουσιαστική αλλαγή, με τα παλιά pilot 2CT το μηχανάκι γλυστρούσε ακόμα και σε φυσιολογικό ξεκίνημα με 1η σε μέτρια άσφαλτο. Αλλάχτηκαν επίσης τα πατηράκια με καινούρια αλουμινίου καθώς τα μαμά ήταν ταλαιπωρημένα και στραβά απτην μια μεριά. Αλλάχτηκε το σταντ με το γνήσιο αλουμινίου από τα μοντέλα 09-10, κυρίως για αισθητικούς λόγους αλλά και επειδή το μαμά πλάγιαζε υπερβολικά πολύ. Αλλάχτηκαν όλα τα πλαστικά και οι βίδες με γνήσιες καινούριες, καθώς τα μαμά ήταν πολύ ταλαιπωρημένα και ξεθωριασμένα από τον ήλιο, έδειξε διαφορετικό μηχανάκι με τα καινούρια. Μπήκε επίσης led φανάρι πίσω από το μοντέλο του 2010, και καινούριο φανάρι, επειδή το φως του μαμά την νύχτα ήταν απαράδεκτο. Πλέον (ειδικά για sm) το μηχανάκι έχει πολυ ικανοποιητικά φώτα το βράδυ. Λύθηκε ένα ηλεκτρικό θέμα που υπήρχε με το ρελέ της τρόμπας βενζίνης, και αλλάχτηκε και το φίλτρο της. Αντικαταστάθηκε το κοντέρ με καινούριο, καθώς το παλιό είχε πάρει νερά και η μισή μεριά δεν λειτουργούσε. Μπήκε τέλος ένα τελικό της Leovince, για ευνόητους λόγους Σίγουρα κάτι ξεχνάω, και έχει αρκετό μέλλον μπροστά, αλλά πλέον απλά δε χορταίνω να κάθομαι και να το χαζεύω
  17. 1 point
×
×
  • Create New...