Καλησπερα σε ολους!
Ενα μικρο βιντεακι με ενα τρακτερ με σιδερενιες ροδες.
Μια μετατροπη απο, κανονικες ροδες
σε σιδερενιες ,για να μπορει να μπαινει σε εκτασεις με νερο για την καλλιέργεια ρυζιού.
Μια μετατροπη που μερικοι ισως δεν εχετε δει, ισως!
εδω το βιντεακι
Οι καιροί αλλάζουν, με επιταγές των σύγχρονων αναγκών. Τι θέλω να πώ:
Υπάρχουν κάποια πράματα υποκειμενικά, και κάποια αντικειμενικά, μετρήσιμα και κυρίως θέματα που μπορούν να ΑΠΟΔΕΙΧΘΟΎΝ σε αντίθεση με υποκειμενικές αποψεις.
Στα υποκειμενικά είναι θέματα όπως η εμφάνιση, ακόμη και η πρακτικότητα, ο τρόπος απόδοσης ενός μοτέρ (αλλους τους βολεύει πχ να κρεμάει ψηλά) και άλλα παρόμοια.
Στα αντικειμενικά, είναι τα κυβικά, η ιπποδύναμη, τα κιλά η αυτονομία, το κόστος συντήρησης η τιμή κτλ.
Ο καθένας κάνει το συνδιασμό που θέλει, και με αυτά τα δεδομένα, θέτει το υποψήφιο μηχανάκι που θέλει να αγοράσει απέναντι στον ανταγωνισμό.
Βάζει τα ΄΄αντιβαρά΄΄ του και... τσούπ καταλήγει. Το που θα καταλήξει είναι θεμα προτεραιοτήτων.
Αλλος απολαμβάνει ταξίδι στα 120 χλμ/ωρα, κι άλλο τον πιάνει νύστα! Υποκειμενικό!
Ελπίζω να εξέφρασα σωστά την σκέψη μου και να καταλάβατε τι θέλω να πώ.
Το TRK σε νούμερα, είναι μια μοτα με... συμβιβασμούς σε όλα κατά την γνώμη μου. Ούτε μπορεί να ταξιδέψει άνετα κι εύκολα σύμφωνα με τα νούμερα, (ξέρω οτι μπορεί να διαφωνεί πολύς κοσμος) ούτε μέσα στη πόλη είναι μανιτζίβελο. Ούτε να συντηρηθεί μπορεί εύκολα (πολλά ανταλλακτικά, στα εσώψυχα οπως πχ τα δισκάκια συμπλέκτη που θέλουν αλλαγη σε...35000 χλμ...είναι noname, χωρίς κάν κωδικούς ώστε να ψάξεις να πάρεις κάτι μη εργοστασιακό), ούτε να είναι οικονομικό στη χρήση του ωστε να ΜΗ χρειαστεί κάτι. Περί αξιοπιστίας κτλ, είναι κάτι το οποίο δεν έχει αποδειχθεί ακόμη κατά την γνώμη μου αλλά όπως το βλέπω, είμαι πολύ περίεργος να δώ ένα TRK όταν θα έχει κλείσει 10ετια. Δεν είμαι αρνητικός. Είμαι όμως περίεργος!
Με αλλα λόγια, προσωπικά, ενδιαφερόμενος για την ουσία μιας μοτας και όχι για το εφέ με προβολάκια, multistradες των φτωχών κτλ θα προτιμούσα (και το κάνω πράξη έχωντας παρει πρόσφατα μια tdm850 για τις καθημερινές μετακινησεις εντος) μια παλαιότερη μοτα με πολύ λιγότερα χρήματα, και να την κάνω λουλούδι και να έχω μηχανακι που ξέρω τι έχω κάτω απ τα πόδια μου,παρά να δώσω 6500€ για να πάρω ένα μηχανάκι που κάνει τα ίδια αλλά με πιο συγχρονο look. Γιατί, κατά την γνώμη μου πάντα, αυτό είναι το TRK. Μια παλαιάς κοπής, ξεπερασμένη μοτα με συγχρονο κουστούμι, κάτι το οποίο δεν είναι απαραίτητα κακο! Και παλιότερα, τα μηχανάκια τέτοια χαρακτηριστικά είχαν. Αρκεί κάποιος που το παίρνει να ξέρει τι παίρνει!
Υ.Γ. Θα πω και την μ@λακία μου: Οδηγικά, το TRK μου είχε αρέσει περισσότερο απο... το ψευτένιο tracer 900 υπο κάποιες συγκεκριμένες συνθήκες και απαιτήσεις τότε που το οδήγησα!!! Moνο που αυτό φυσικά δεν κάνει το TRK καλύτερη μοτα! Μη τρελάθούμε!