Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 20/05/2021 in all areas

  1. 3 points
    Έχω μια υποψία, ότι απλά θέλουν καθάρισμα οι αυλοί εισαγωγής, γύρω από τις πεταλούδες. Τα ίδια μου έκανε και ένα Daytona 675 που είχα. Μιλάμε για δουλειά μισής ώρας, βγάζεις φιλτρόκουτο, παίρνεις βούρτσα (παλιά οδοντόβουρτσα κάνει) και καθαριστικό σπρέι καρμπς και απλά τρίβεις-καθαρίζεις με τις πεταλούδες τέρμα ανοικτές, να φύγει η μάκα. Στο δικό μου, από εκεί που δεν ήξερε τι είναι το ρελαντί, έγινε άψογο. Φυσικά μπορεί να είναι και κάτι τελείως άλλο και να λέω βλακείες. ΕΓΩ θα το πήγαινα σε όποιο τίμιο ,γενικό συνεργείο μοτοσυκλετών και όχι εξουσιοδοτημένο, γνωρίζω και θα απέφευγα τα εξουσιοδοτημένα. Σε εξουσιοδοτημένο στην Μιχαλακοπούλου που έχει κλείσει τώρα, μου έχει τύχει να τους πάω δικό μου street triple 675, 100% εξακριβωμένο από εμένα με καμμένο ανορθωτή (ο οποίος ήταν και σε δωρεάν ανάκληση) και μου έλεγαν να αλλάξω μπαταρία, τον έπιασα από το γιακά (που λέει ο λόγος) και του έδειξα με δικό μου βολτόμετρο έξω από το μαγαζί τι κάνει, για να καταλάβει ο τύπος τι έφταιγε. Οπου Φύγει Φύγει τα εξουσιοδοτημένα.
  2. 2 points
  3. 2 points
    Σοβαρα τωρα???? εγω δηλαδη που τα μηχανακια μου...εεε συγγνωμη, τις μοτοσυκλετες μου παντα (και ακομα) τις λεω μηχανακια παει να πει οτι απολυτως καμια μοτοσυκλετιστικη παιδεια εχω, μαλλον θα επρεπε να αρχισω να την λεω ΜΗΧΑΝΑΡΑ και ξαφνικα να αποκτησω πληθωρα μοτοσυκλετιστικης παιδειας...
  4. 2 points
  5. 1 point
    ο μηχανικος δεν εχει βαλει το σωστο αντιψυκτικου 99/100. δες στο μανιουλ τι τυπο προτεινει και βαλε ενα καλο επωνυμο αντιψυκτικο. το μηχανακι εχει "απλο" μοτερ, δεν εχει βιδα εξαερωσης και ιστοριες νομιζω, η αλλαγη του ψυκτικου ειναι σχετικα ευκολη διαδικασια. αν δε γνωριζεις διαβασε μανιουαλ και ρωτα οτι απορια εχεις
  6. 1 point
    φτανω Τρικαλα και τι να δω? το 701, δεν ηθελα τπτ αλλο, πηγα κατευθειαν σε αυτο φευγωντας ποναγανε οι καρποι, τι εργαλειο ρε πστ μου συγχαρητηρια στην ΚΤΜ, στον αντιπροσωπο των Τρικαλων και σε ολους τους διοργανωτες, πολυ ωραιες βολτες!
  7. 1 point
    Ψάχνεις για "ασφάλεια οπής". Από Αθήνα δεν ξέρω, εγώ είμαι από χωρίο, αλλά φαντάζομαι σε κάνα "βιδάδικο" θα βρεις. Με ένα γρήγορα ψάξιμο βρήκα αυτούς. https://videmporiki.com/vides/asfaleies-sfines https://tsamouris.gr/products.php?id=6 Ο "Τσαμούρης" ξέρω ότι προμηθεύει πολλά καταστήματα, οπότε κάνε μια ερώτηση μήπως δίνει σε κανένα πιο κοντά στη περιοχή σου.
  8. 1 point
    Ξεκίνησα με 5η από το φανάρι Εντάξει δεν είχα σταματήσει εντελώς, λίγο πριν ακινητοποιηθώ άναψε πράσινο και άνοιξα λίγο το γκάζι. Αμέσως πάω να ανεβάσω σχέση αλλά τίποτα, δεν ανέβαζε. Εκεί κατάλαβα τι έγινε, ε το πούστικο το "τρακτέρ" λες και πήγα να το κάνω με δευτέρα ήταν, δεν νιώθει.
  9. 1 point
    Εδώ θα βρούμε τραγούδια για μοτοσακό;
  10. 1 point
    Θα του κάνεις ζημιά γιατί αν τυχον και βγάλανε το φιλτροκούτι χωρίς να ρυθμίσουν το καρμπυρατέρ, θα κολλήσει από την πρώτη δυνατή βόλτα (επειδή είναι δίχρονο και θα παίρνει λιγότερο λάδι)
  11. 1 point
    Τωρα με διδαξες τη σωστη εννοια του μαμα(δεν κοροιδευω)νομιζα οτι μαμα ειναι μονο εαν δεν ειναι ανεβασμενο σε κυβικα.Καρμπυλατερ το λεμε και οχι καρμπυρατερ πιστευω επειδη ειναι πιο ευκολο να το προφερεις. Ευχαριστω φιλε για την εξυπηρετηση σου. Ζημια θα του κανω επειδη υπαρχει κινδυνος εισαγωγης σκονης,νερου,αμμου κλπ η για καποιο αλλο λογο?
  12. 1 point
  13. 1 point
    ΤΙ;;;;;;; ΚΙ ΕΣΥ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΤΑ ΛΕΣ;;;;;;;
  14. 1 point
    Καλησπέρα και από μένα, εγώ πρόσφατα αγόρασα ένα μαμα φιλτροκουτι αλλά μου λείπει το υπόλοιπο Ζ...
  15. 1 point
    Κυκλοφοριακή παιδεία μπορεί να έχεις, δίπλωμα για ΧΤ όμως όχι... Παρε κάτι για Α1 να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο, μην παιζεις με τις πιθανότητες.
  16. 1 point
    Καλό σχολείο το συγκεκριμένο αλλά ώς εκει. Οικονομικό, μανιτζιβελο μέσα στη κίνηση, βρίσκεις ανταλλακτικά ακομη και σε περιπτερο, και...Αυτά. Καμμία σχέση με το βαραντέρο του πατέρα σου, ούτε σε γκάζια, αλλά ούτε και σε κατανάλωση και σπιρτάδα. Για να έχει ο πατέρας σου και να χρησιμοποιεί μότα, άρα είναι μοτοσυκλετιστής και είναι μεγάλες οι πιθανότητες όντως να έχεις κυκλοφοριακή παιδεία. Προσωπικά, χωρίς να σε ξέρω, σε πιστεύω. Το μοτάρντ να ξέρεις είναι λιγο πιο ακριβό σε συντήρηση μιας και τα λάστιχα για μοταρντ είναι ακριβότερο (καμποσο) και γενικά η μηχανή σε προδιαθέτει να το μαστιγώνεις λίγο περισσότερο (και άρα ανεβαίνουν καταναλώσεις, γρηγορότερη φθορά σε όλα τα αναλώσιμα κτλ). Είναι σχεδόν απίθανο να βρείς motard σε καλή κατάσταση και όχι πιωμένο/έτοιμο να πει το ποιημα και προσωπικά δε θα το προτιμούσα σε σχέση με ένα μαμα με κανονικές ρόδες. Αν δεν το ξέρεις, ολα τα ΧΤ πρό του ΧΤ660 motard, και άρα το μοντέλο που συζητάμε, δεν έβγαινε ποτέ εργοστασιακά με στρητ λάστιχα. Αρα κάποιος κάγκουρας το έκανε μοταρντ και άρχισε να το πριονίζει. Σκέψου και επέλεξε οτι θές με το καλό, και γρήγορα δίπλωμα με το που το πάρεις γιατί πλέον τα πράγματα έχουν αγριέψει πολύ και τα προστιμα έχουν πάει στο θεο για να μη πω αλλα πολύ χειρότερα σε περίπτωση ατυχήματος κτλ.
  17. 1 point
    Συνάντηση κορυφής με @noodles για καφέ στον Αλμυρό και βόλτα στο Τσατάλι στον Όθρυ. Πήγαμε και στο μνημείο πεσόντων. To 1991 έπεσε ένα C-130 σε εκείνη την περιοχή...63 άτομα σκοτώθηκαν εκείνη την μέρα.
  18. 1 point
    Και τελικά, περίπου έξι μήνες μετά, έχω επιτέλους μηχανή Street triple πέρα ότι δεν έβρισκα στα λεφτά που έψαχνα στην πόλη μου, αποφάσισα να μην το πάρω (η έστω ακόμα...) για να πάρω 4κυλινδρο που ήθελα εξ αρχής ώστε να μην μου μείνει απωθημένο. Όποτε αυτόματα έφαγε και το tuono άκυρο (και καλύτερα γιατί το ξανασκέφτηκα για 1000αρι) Το Ζ όπως είχαμε πει είχε φάει άκυρο γιατί είναι αηδιαστικά βαρύ, hornet επίσης είδα ένα του 2008 και ούτε εκεί μπορώ να πω ότι μου έκανε κλικ κάτι. Εν τέλη, κατέληξα σε gsr 600 (χωρίς abs για τον γνωστό λόγο με το θέμα του abs στα gsr) το οποίο μόλις το οδήγησα μου άρεσαν τα πάντα σε σχέση με ότι είχα δοκιμάσει μέχρι τώρα (hornet, Z) αλλά το βρήκα και σε αρκετά καλή κατάσταση, εννοείται ότι το είδε και ο μηχανικός μου πριν την αγορά, γενικά είναι όλο εργοστασιακό και καθαρό, πάει καρφί στον δρόμο δεν τραβάει δεξιά η αριστερά, δεν τρίζει τίποτα κτλπ, το μόνο που χρειάζεται είναι αλυσιδογραναζα (δεν επείγουν) και ένα σέρβις λαδια τσιμούχες ξύστρες στο μπροστινό που έχω κανονίσει να το κάνω μέσα στην εβδομάδα μαζί με ένα τυπικό σέρβις λαδια και φίλτρο λαδιού. Θα ανεβάσω και φωτογραφίες! Οι Θεσσαλονικείς ψηθείτε για βόλτα!
  19. 1 point
    Βαμμένα πλαστικα, αλλαγμένο κοντέρ, βαμμένο ψαλίδι. Δεν θα ασχολιομουν. Διάφορες με το 630 όσες γνωρίζω , είναι ότι πήρε κάποια κιλά για να γίνει 630 10+ , Διπλές εξατμίσεις ,έβαλε ψεκασμό χωρίς ιδιαίτερα θέματα αφού τι 610 έβγαινε ψεκαστο από το 08, χοντρινε στο ντεπόζιτο και άλλαξαν οι αναρτήσεις (με κάποιες που επιδέχονταν λιγότερες ρυθμίσεις νομίζω) . Περισσότερα δεν θυμάμαι πάνε και 2 χρόνια που το κοίταγα σαν επιλογή. Το 610 είναι αξιόλογο έχουν ειπωθεί άπειρα στο φόρουμ. Το καλό είναι ότι μπορεί να βρεθεί κάποιο μη σοδομισμενο ενώ σε σχέση με τα κτμ της αντίστοιχης περιόδου ... Καλή τύχη. ΑΑ και αν το κοιτάς πάρε του 2006-2007 με fcr. Αν παλι σε ενδιαφέρει το 630 , το καλό είναι ότι υπάρχουν ανταλλακτικά λόγο SWM ενώ για το 610 λιγοστεύουν.
×
×
  • Create New...