Καλό σχολείο το συγκεκριμένο αλλά ώς εκει. Οικονομικό, μανιτζιβελο μέσα στη κίνηση, βρίσκεις ανταλλακτικά ακομη και σε περιπτερο, και...Αυτά. Καμμία σχέση με το βαραντέρο του πατέρα σου, ούτε σε γκάζια, αλλά ούτε και σε κατανάλωση και σπιρτάδα. Για να έχει ο πατέρας σου και να χρησιμοποιεί μότα, άρα είναι μοτοσυκλετιστής και είναι μεγάλες οι πιθανότητες όντως να έχεις κυκλοφοριακή παιδεία. Προσωπικά, χωρίς να σε ξέρω, σε πιστεύω. Το μοτάρντ να ξέρεις είναι λιγο πιο ακριβό σε συντήρηση μιας και τα λάστιχα για μοταρντ είναι ακριβότερο (καμποσο) και γενικά η μηχανή σε προδιαθέτει να το μαστιγώνεις λίγο περισσότερο (και άρα ανεβαίνουν καταναλώσεις, γρηγορότερη φθορά σε όλα τα αναλώσιμα κτλ). Είναι σχεδόν απίθανο να βρείς motard σε καλή κατάσταση και όχι πιωμένο/έτοιμο να πει το ποιημα και προσωπικά δε θα το προτιμούσα σε σχέση με ένα μαμα με κανονικές ρόδες. Αν δεν το ξέρεις, ολα τα ΧΤ πρό του ΧΤ660 motard, και άρα το μοντέλο που συζητάμε, δεν έβγαινε ποτέ εργοστασιακά με στρητ λάστιχα. Αρα κάποιος κάγκουρας το έκανε μοταρντ και άρχισε να το πριονίζει. Σκέψου και επέλεξε οτι θές με το καλό, και γρήγορα δίπλωμα με το που το πάρεις γιατί πλέον τα πράγματα έχουν αγριέψει πολύ και τα προστιμα έχουν πάει στο θεο για να μη πω αλλα πολύ χειρότερα σε περίπτωση ατυχήματος κτλ.
κατσε κατσε... 70 ευρω για εργασια?????? σοβαρα??? μηπως με τσιμουχες η τιμη?
εγω ημουν παρων κατα τη διαδικασια γιατι μου αρεσει να βλεπω.
συνολικα να χρειαστηκαν 2 ωρες περιπου..
πιο πολυ δουλεια να λυθουν τα φτερα απο τη ροδα παρα η τσιμουχες.
επειτα αφου βγαλαμε καλαμια κλπ, πλυθηκαν ολα με βενζινη και με καθαριστικο γιατι ειχε αρκετη βρωμια μεσα( μαλλον δεν θα ειχαν αλλαχτει ποτε λαδια).και ξαναδεσαμε.
εγω περιμενα μεχρι 50 ευρω για εργασια παντα. 70 δεν το σκεφτομουν καν
Σου έκανε εξαιρετική τιμή, εγώ θα τον κερνούσα και δυο μπυρόνια.
Φίλος που ρώτησε μόνο για αντικατάσταση λαδιών και ελατηρίων του είπανε κάτι σε 70€, αν θυμάμαι καλά.