Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/01/2021 in all areas
-
4 pointsΣοβαρά μιλάς και τσατίζεσαι κιόλας? Μου λες ότι εγκλωβίζεται υγρασία με κουκούλα και μαλακίες και αργούν να εξατμιστούν? Δηλαδή αν παπαριάζει μέρες στη βροχή το μηχανάκι και έχει ποτίσει μέχρι το μεδούλι με νερό θα κάνει πιο γρήγορα να στεγνώσει? Τι είμαστε, χθεσινοί που σου προτείνουμε 2-3 πράγματα? Τα posts μου έχουν το νόημα της προνόησης και προφανώς της εξάλειψης της σκουριάς στο μηχανάκι σου πράγμα που από ότι βλέπω αδυνατείς να το κατανοήσεις. Σου πρότειναν άλλα μέλη αλοιφές και λύσεις για σκουριές και εγώ στόχευσα σε κάτι πιο αποτελεσματικό που δεν ειπώθηκε καν. Δεν θα λέμε όλοι τα ίδια. Εγώ σου προτείνα αυτό που μηδενίζει τα προβλήματα σου και δεν βρίσκω το λόγο να σου προτείνω αλοιφές, αν θες κράτα την γνώμη μου, αν θες προσπέρασε την, αλλά να χαρείς μην μου ξανά απευθυνθείς κατ'αυτό τον τρόπο δα μέσα... Ο έξυπνος/η θα κρατούσε τις γνώμες όλες, θα έβαζε τις αλοιφές που προτάθηκαν και θα κουκούλωνε την μηχανούλα του. Ο ανόητος/η ξύνεται... Κάτσε λοιπόν εσύ και τρίβε τις σκουριές με τις αλοιφές που πολύ ορθά σου πρότειναν οι χρόνια συμφορουμίτες μου και έλα μετά από λίγο καιρό ξανά να τα πούμε για τις σκουριές που θα έχουν προχωρήσει...άντε να χαρώ... Υ.Γ.: Δηλαδή αν είναι δυνατόν...
-
3 points
-
3 pointsΜόνο εγώ το βρίσκω μεγάλη μαλακία όλο αυτό? Ειλικρινά θα λυπηθώ αν πάθουν κάτι αλλά θα μου είναι πολύ χειρότερο αν χτυπήσουν κάποιον αθώο. Κρίμα για τους μοτοσυκλετιστές που μας συγκρίνουν με αυτούς. Αν ήταν στο χέρι μου μέσα απο το βίντεο και αφού λέγονται ονόματα και φαίνονται φάτσες θα έριχνα τεράστιες ποινές και μπόλικες ώρες κοινωνικής εργασίας. Λυπάμαι που τα βλέπω αυτά τα βίντεο.
-
2 pointsΈκλεισα την YUASA, 30 δευτερόλεπτα πριν δημοσιεύσεις το μήνυμα. Νομίζω πως τελικά είναι ένας καλό συμβιβασμός. Αν κρατήσει 2-3 χρόνια θα είναι εξαιρετική, αλλά αμφιβάλλω, αφήστε που όλο και καμιά ακινησία θα ξανά φάει με τις καραντίνες.. Οπότε, η επόμενη αγορά είναι μάλλον κάποιος φορτιστής /συντηρητής.
-
2 pointsΑυτο με τα χιλιομετρα ειναι στανταρ να ξερεις. Περα απο αυτο ομως ο Βυνιος ειναι απο τους "καλους" εμπορους. Οσο καλος μπορει να 'ναι ενας εμπορος. Αμα πας μια βολτα απο τον διπλανο του (αν υπαρχει ακομα), θα καταλαβεις τη διαφορα. Μηχανικος παντα πρεπει να το βλεπει ακομα και αν δε φαινεται να ειναι απαραιτητο, επειδη πολυ απλα το risk - reward δεν αξιζει για μια στο τοσο που παιρνεις οχημα. Καλυτερα λιγη παραπανω ταλαιπωρια για να γλιτωσεις πιθανα απροοπτα και να εισαι και πιο ησυχος.
-
2 pointsΠαιδες αραξτε λιγο με τη μιρλα και τις επιστημονικες τηλεδιαγνωσεις και "ενστικτα" Sherlock Holmes. Αρχικα να εχει παρει πλαισιο απο σαβουρα που εσπασε το φτερο αλλα με τα βιας (ή καθολου) χαλασε τη ζαντα, λιγο δυσκολο. Ειδικα αφου ειναι κομπλε οδηγικα. Επισης οκ ειναι διασκεδαστικο να βγαζουμε απατεωνα το μαστορα, αλλα δε νομιζω να υπαρχει κανεις που να θελει να πει ειδικα σε τοσο παλιο πελατη να υπολογιζει 1000 ευρω και στο τελος να του χρεωσει κανα 3 χιλιαρο. Προφανως θα βγει αχρηστος και θα γινει παρεξηγηση/στραβωμα και θα χασει και τον πελατη (και μελλοντικους). Αν θελει να τον κλεψει υπαρχουν τροποι με πολυ λιγοτερο ρισκο. Εκτος αν του παιξει π@στιες με τα ανταλλακτικα που θα βαλει αλλα οκ αυτο ειναι το χειροτερο σεναριο. Αλλο να σχολιαζουμε το καραγκιοζιλικι που πουλαγε ο "φιλος του" και αλλο να το παιζουμε οτι ξερουμε περισσοτερα απο το μαστορα και τον ιδιο επειδη ειδαμε 5 φωτογραφιες. Το θεμα ειναι να ειναι λειτουργικο και κομπλε. Αν ηθελε τελειοτητα φανταζομαι θα εδινε και τα αντιστοιχα λεφτα. Ας χαλαρωσουμε και βλεπουμε πως θα παει.
-
2 pointsΟταν θες να ανεβοκατεβαινεις κρασπεδα αλλα εχεις διπλωμα Α2. https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/34440836-kawasaki-ninja-250-r
-
1 point
-
1 pointΚαλησπέρα συμφορουμίτες μου και Καλή Χρονιά με υγεία και καλά χιλιόμετρα! Δεν προλαβαίνω να επισκέπτομαι το φόρουμ συχνά λόγω δουλειάς και επειδή ασχολούμαι και με το αυτοκίνητο πλέον... Του έκανα αυτά που ήθελα οπότε ασχολήθηκα ξανά με την innova μου. Όπως έχω γράψει στο θέμα μου, είναι στα 140 κυβικά με πιστόνι με γούβα για να μην ανεβάσει συμπίεση, έναν λίγο πιο άγριο εκκεντροφόρο από τον μαμά και τον παράλληλο takegawa. Με γράψανε για εξάτμιση πριν ένα χρόνο και πήρα την χαζή απόφαση να την πουλήσω και να μην ξαναβάλω.. Έβαλα και καθρέφτες.. Έγινα προβλεπόμενος για το MYBIKE νομίζω ε; Με την μαμά εξάτμιση το μηχανάκι στις ψηλές στροφές, ενώ μπορούσε να δώσει, ζοριζόταν. Δηλαδή το άκουγες πρόθυμο αλλά μέχρι εκεί. Πήρα έναν σωλήνα από innova σαν της apido για να είναι πιο χοντρός και έκοψα την εξάτμισή μου σε δυο σημεία για να αλλάξω όλο τον σωλήνα μέχρι τον καταλύτη. Τον καταλύτη τον άφησα και πίσω του, στο διάτρητο, άνοιξα αρκετές τρύπες παραπάνω (μπορεί και άλλες τόσες). Μοντάρω, κολλάω όμορφα να μην φαίνεται και πάω βόλτα. Πήρε πιο πολύ δύναμη από ότι με μαμά λαιμό μέχρι και περίπου λίγες στροφές πριν τον κόφτη. Η δευτέρα σε ανηφορικό δρόμο δεν κοφτάρει αμέσως όπως έκανε με την VPR. Τα τελευταία 4-5 χλμ ανεβαίνουν πολύ αργά. Να βγάλω καταλύτη εντελώς; Πολύ μικρός ήταν και μετά από 10 χρόνια δεν ξέρω αν έχει και λόγο ύπαρξης.. Να ανοίξω πάλι και να κάνω καμία τρύπα στα διαφράγματα του τελικού; Αφού έγινε πιο ελεύθερη μπροστά η λογική λέει να γίνει και πίσω. Από θόρυβο δεν άλλαξε αισθητά πολύ. Περιμένω τις γνώμες σας.
-
1 pointΣούζες και παντιλικια στον κεντρικό δρόμο στο χωριό.. Γιατι? Τα motocross για τι χρήση προορίζονται?
-
1 pointΤο πλαισιο του, κατω απο το λαιμο εχει ΕΝΑ στοπ, στο κεντρο και το γνωριζω απο Ζ750 φιλου. Εγραψα ξεκαθαρα, πως δε μου καθεται καλα στο ματι, οχι πως ντε και καλα ειναι σπασμενο... δε βοηθαει και η φωτογραφια. Ειναι αρκετα "μπαμπατσικο" εξογκωμα παντως για να σπασει χωρις να αφησει κουσουρι αλλα ποτε δεν ξερεις. Εφοσον το ελεγξε ο μηχανικος, φανταζομαι πως ειναι ΟΚ.
-
1 pointΣτα περισσοτερα ΚΤΕΟ δε θα ασχοληθουν καν. Μπορεις να πας να ρωτησεις και τους τεχνικους χυμα στο ΚΤΕΟ να δεις που να το πας.
-
1 pointΒάλε ένα db Killer, είναι -σχετικά- φτηνά, τα βρίσκεις εύκολα, και μπορείς να φτιάξεις κιόλλας σε ένα σιδερά.
-
1 pointΤάσο είμαι αρκετά κοντά πιστεύω. Για το δικό μου όμως μόνο.. μπορεί δε μαμά ινοβα να μη δουλεύει καλά. Δεν περίμενα να πάρει τόση δύναμη σε όλο το φάσμα με τη βλακεία που έκανα! Χαχαχχα Πιστεύω πως αν βγάλω τον καταλύτη εντελώς και κάνω πιο εύκολη τη διαδρομή καυσαερίων προς τα έξω θα πέσει το back pressure και κάτι θα γίνει στα ψηλά.. Έχω την εντύπωση ότι στο παλάτζο γίνεται το θέμα μιας και άμα χαμηλώσω τη ρύθμιση του προγράμματος στο 3 από το 5 που δουλεύει παααααρα πολύ καλά, δηλαδη δεν προλαβαίνει να κάψει τη βενζίνη... Αλλά δε θα κάψουμε και το μοτέρ με το φτωχό μίγμα..
-
1 pointΕπειδή την έχω πάθει έτσι αρκετές φορές, πήρα το DT που έχει μανιβέλα!!!! Ο λιντλισιος θα κάνει την δουλειά που θέλεις τέλεια. Εναλλακτικά μπορείς να πάρεις έναν μη ψηφιακό από το praktiker. Τον δικό μου τον έχω 7 χρόνια και δουλεύει άψογα.
-
1 point
-
1 point
-
1 point@drade Με γειά σου λοιπόν!!! Συμβιβασμός είναι να μην έχεις λεφτά για Yuasa και να πάρεις κινεζική με 10€. Η Yuasa είναι μπαταρία vfm από το πάνω ράφι. Αν πάρεις έναν αξιόλογο φορτιστή θα βγάλει πάνω από 5 χρόνια εύκολα. Γενικά, αν βλέπεις ότι τα πράγματα έρχονται έτσι που να μην μπορείς να κινήσεις την μοτοσυκλέτα για αρκετό χρονικό διάστημα, βγάζε την μπαταρία και άφηνε την στον φορτιστή. Έτσι σίγουρα δεν αποφορτίζει και επιπλέον είσαι 100% σίγουρος ότι θα δουλέψει αμέσως. Βεβαιώσου ότι το κύκλωμα φορτιστής της μοτοσυκλέτας σου δουλεύει σωστά και ότι δεν έχεις κάποια διαρροή. Επίσης σημαντικό είναι να κάνεις σωστή αρχική φόρτιση. Αν δεν γνωρίζεις, πες να στα γράψω αναλυτικά.
-
1 point
-
1 pointDynamic είναι, και στο bios ιιιισως ορίζεις μέχρι πόσα GB παίρνει. Ανοιξε task manager, τρέξε ένα παιχνίδι και γύρνα γύρνα γύρνα στο task manager και θα το δεις. Οσο πιο πολύ ram έχει το σύστημα, τόσο πιο πολλή δίνει για vram. 4 GB laptop εν έτει 2000+21???? Ηρως!
-
1 pointΔεν ξέρω αν παίζει τόσο μεγάλο ρόλο στην συγκεκριμένη εφαρμογή (XT600) αλλά η varta δίνει 200A στην εκκίνηση ενώ η άλλη 130, ας μας πει 2-3 πραγματάκια κάποιος που γνωρίζει.
-
1 point
-
1 point
-
1 pointΑγορι δεν σε ξερω αλλα με ολο το θαρρος... Εισαι ενθουσιωδης και δεν το κρυβεις. Φανηκε απο τα πρωτα σου ποστ οπου ελεγες με σιγουρια οτι δεν παιζει να σου κανουν πουστια, οτι το μηχανακι ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ, οτι δεν εχει βγει σε βροχη, οτι δεν ειναι πιωμενο (γελανε τα λινα του πισινου), οτι 3 πραγματα θελει μονο και οτι ολα τα παραπανω ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ γιατι εσυ ΤΟ ΕΙΧΕΣ ΔΕΙ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ καθως και οτι θα ειναι ξενερα και για σενα σε προσωπικο επιπεδο να μην ειναι τα πραγματα ετσι... και μετα ηρθαν οι φωτο... ε και λες οκ δεν πειραζει (;!;!;!) Επειδη εμεινες με τον πρωτο εκεινον ενθουσιασμο (2011, λιγα χιλιομετρα, 1500€ ΜΟΝΟΟΟ!!!) κολλησες στο οτι ειναι ευκαιρια το μηχανακι, ο,τι και να σου ελεγαν εδω τα παιδια. Πιστευω πως αν ο μηχανικος ηταν διστακτικος θα ησουν σε φαση "Ρε συ σιγουρα; Ξαναδες το λιγο. Δεν φτιαχνεται; Μηπως αν βαλουμε την δισκοπλακα αναποδα; Αν το ξεματιασουμε;" κτλ κτλ Ο ενθουσιασμος αυτος να ξερεις, αν ο αλλος ειναι λιγο αλεπουδιτσα, δεν κρυβεται... Και η αλεπουδιτσα φιλος μια χαρα στο πουλησε οπως και η αλεπουδιτσα μηχανικος μια χαρα σε βρηκε. Ακριβως γιατι ηθελες φουλ απο μονος σου να το αγορασεις. Ας υποθεσουμε οτι δεν εχει προβλημα το πλαισιο και οτι δεν εχεις θεμα να περιμενεις μηνες ολοκληρους για να το κανεις μηχανη και οτι δεν σε πειραζει και το οικονομικο...(υποψιν απο λεφτα στο τελος δεν θα εχεις γλιτωσει τιποτα σε σχεση με ενα ατρακαριστο μεταχειρισμενο με τα διπλασια χιλιομετρα...που δεν θα εχει και κανενα τρεξιμο...) αλλα ρε συ, αληθεια... Μπορεις να οδηγας μηχανη με στραβο ψυγειο και να χαιρεσαι; Αληθεια τωρα... θα καθεσαι και θα το χαζευεις και δεν θα σε ενοχλουν αυτα...; (Γιατι αν πουμε οτι θα δωσεις 1000€ θα το κανεις απλα λειτουργικο. Εμφανισιακα θα ειναι λες και κατεβηκε ενα κρασπεδο οπως σου ειχαν πει...ξερεις τωρα... κρασπεδο...)
-
1 pointΌταν είχα βγάλει το DT από ακινησία, είχα παρατηρήσει κάποιους περίεργους θορύβους όταν ανέβαινα, κατέβαινα και το έσπρωχνα με τα χέρια. Έβαλα γράσο στο μοχλικο αλλά το πρόβλημα παρέμεινε. Οπότε κατάλαβα πως πρέπει να αλλάξω ρουλεμάν τροχών. Το DT πια αποτελεί το καθημερινό μου μέσο μετακίνησης. Η αλήθεια είναι ότι όλα αυτά τα χρόνια, σπάνια το οδηγούσα χειμώνα. Διαπίστωσα λοιπόν μια δυσκολία να ζεσταθεί σωστά. Για την ακρίβεια δεν ανέβαζε θερμοκρασία σχεδόν καθόλου. Κλασσική περίπτωση βλάβης, σκέφτηκα, κόλλησε ο θερμοστάτης ανοιχτός. Κούνια που με κουναγε..... Την Τρίτη το πήγα στον μηχανικό (ο οποίος εκείνη την μέρα διέρρηξε τα ιμάτια του ότι ο θερμοστάτης δουλεύει σωστά) και μου είπε σε περίπου τέσσερις μέρες θα είναι έτοιμο. Όταν ακούω τέσσερις μέρες, ο ειδικός αλγόριθμος που έχω δημιουργήσει για τέτοιες περιπτώσεις δίνει αποτέλεσμα 20 μέρες. Προς μεγάλη μου έκπληξη λοιπόν δέχτηκα σήμερα το πρωί τηλέφωνο ότι είναι έτοιμο και ότι μπορώ να πάω να το παραλάβω. Με το που πάω λοιπόν, αρχίζει ο μάστορας να μου δείχνει φωτογραφίες από τις εργασίες, τα παλιά ανταλλακτικά κλπ και όλα δουλεύουν εντάξει κλπ και χωρίς καμία προειδοποίηση, ένα alert, ένα sos, ένα mayday, κάτι τέλος πάντων, μου λέει το κορυφαίο!!!!! Θερμοστάτη δεν είχες καθόλου επάνω!!!!!!! WTF????? Είναι ίδιος θερμοστάτης που την Τρίτη το πρωί δούλευε σωστά..... Εν πάση περιπτώσει, έχοντας ακόμα την εικόνα του πρώην ιδιοκτήτη στο μυαλό μου, δεν μου έκανε και μεγάλη εντύπωση. Προφανώς του κόλλησε κλειστός, προφανώς είπε δεν γ@μιεται, δουλεύει και χωρίς αυτό επάνω.... Τι να πεις.... Εν κατακλείδι, πλέον τα ρουλεμάν είναι καινούργια, ο θερμοστάτης λειτουργεί κανονικά, πήγα και μια βόλτα να πάρω θαλασσινό αέρα!
-
1 pointΝεκρανάσταση θέματος 15ετίας, αλλά μιας και μόνο για κράξιμο αναφέρεται, είπα να γράψω μια εξαιρετική εμπειρία που είχα προσφάτως από τον Σαρακάκη. Το πιάνω από την αρχή. Αποφάσισα πριν λίγους μήνες να εξάγω το VFR μου μιας και δεν είχα πια νόμιμο δικαίωμα να το έχω μαζί μου με ελληνικές πινακίδες. Ένα πάκο εγγράφων μετά (μην ξανακούσω ότι στην Ελλάδα πάσχουμε από ασυνέπεια στο τι δικαιολογητικά χρειάζονται!) η διαδικασία έχει σκαλώσει στο τελευταίο έγγραφο, το περίφημο CoC (certificate of Conformity). Το έγγραφο αυτό είναι μια ευρωπαϊκή πιστοποίηση που αναγράφει ότι το όχημα πληροί όλους τους κανονισμούς για κυκλοφορία σε δημόσιο δρόμο. Καλώ την εδώ Honda και με ενημερώνουν οτι CoC για όχημα του 2002 δεν υπάρχει, αλλά μπορούν να μου ετοιμάσουν ένα ισοδύναμο κατ' αυτούς έγγραφο για την προνομιακή τιμή των μόλις 800 φράγκων! Μου πέφτει το σαγόνι, μιλάμε για το 1/3 της αξίας του οχήματος, αλλά τι να κάνουμε, αδυναμία το μηχανάκι. Το -ας πούμε- Συγκοινωνιών με ενημερώνει οτι δεν είναι σίγουροι για την ισχύ του ισοδύναμου εγγράφου, οπότε μου ζητούν να δουν κενή την φόρμα. Μεταβιβάζω το αίτημα στην Honda και εκεί ξεκινάει ένας γελοίος Γολγοθάς 2.5 μηνών, καμιας δεκαριάς mails άνευ απάντησης από μεριάς τους και ίσως 30 κλήσεων, οι τελευταίες δέκα δε επί καθημερινής βάσης. Κάθε μέρα διαφορετικός τύπος στο τηλέφωνο, κάθε μέρα διαφορετική εξήγηση/δικαιολογία/διαδικασία, όπως κα να έχει αποτέλεσμα μηδέν εις το πηλίκο. Καμία σχέση με το πώς φανταζόμαστε τις αντιπροσωπείες 'έξω', 'στας Ευρώπας' ε; Το Υπουργείο με ενημερώνει πώς η διορία μου εκπνέει και πώς απομένουν τρεις επιλογές: Πιστοποιούν οι ίδιοι το όχημα προς περίπου πέντε χιλιάρικα ή το βγάζω άμεσα από την χώρα ή αποκτώ το CoC. Απογοήτευση. Αποφασίζω - χωρίς ιδιαίτερες ελπίδες- να καλέσω στον Σαρακάκη. Το τηλεφωνικό κέντρο είναι γενικό, από χλοοκοπτικά, εξωλέμβιες ως GLX και Civic. Το σηκώνει μια κοπελίτσα, μέσα μου σκέφτομαι ότι θα την ζαλίζουν καθημερινά ζητώντας της από ανταλλακτικά μέχρι ραντεβού για σέρβις και πού να ξέρει η δόλια. Της εξηγώ όσο πιο απλοϊκά μπορώ να εκφραστώ τι θέλω, πριν αποσώσω μισή φράση με διακόπτει: " Καλέ το CoC θέλετε; ¨Έχουμε ειδικό συνεργάτη που ασχολείται με αυτά, ο κύριος Τάδε, ορίστε ο αριθμός του". Το ήξερε απ' έξω το ξεφτέρι! Ο κύριος Τάδε επίσης άριστος, με ενημέρωσε ότι για τέτοιας χρονιάς όχημα το κατάλληλο έγγραφο είναι η ελληνική έγκριση τύπου την οποία σε μισή ώρα μου έστειλε ηλεκτρονικά με mail δωρεάν! Σοκ και Δέος. Τα εύσημα μου στο Τμήμα του Σαρακάκη, απείρως πιο επαγγελματίες, γνώστες και εξυπηρετικοί από τους τραγικούς Ελβετούς.
-
1 pointΝαι μεν αλλά, στο συγκεκριμένο V-δικύλινδρο, βγάζεις ψυγείο μπροστά, βγάζεις σέλα-σηκώνεις ντεπόζιτο πίσω , κάνεις στην άκρη καλώδια και σωληνάκια, και έχεις τα καπάκια των κεφαλών έτοιμα να λύσεις τις βιδες τους και να βγουν αέρα. Στο 4κύλινδρο εν σειρά, εκεί που είναι το καπάκι, πρέπει να λυθεί η μισή μοτοσυκλέτα, και πάλι πρέπει να κάνεις δουλειά ανάμεσα στις δοκούς του πλασίου. Εγώ ας πούμε, αν θα διάλεγα σαν μηχανικός να μου έλεγαν σε τι θες να κάνεις σερβις, το SV-Gladius θα διάλεγα.
-
1 pointΒασικός παράγοντας για την μακροζωία της μπαταρίας είναι ή προετοιμασία της. Βάζουμε τα υγρά της και την αφήνουμε τουλάχιστον για μισή ώρα. Μετά τη φορτίζουμε με το 10% της χωρητικότητας της σε Ah για 10 ώρες. Αν δεν κυκλοφορούμε συχνά κάνουμε συντηρητικά μία φόρτιση όποτε κριθεί αναγκαίο.