Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/07/21 in all areas

  1. 9 points
    Αγορι δεν σε ξερω αλλα με ολο το θαρρος... Εισαι ενθουσιωδης και δεν το κρυβεις. Φανηκε απο τα πρωτα σου ποστ οπου ελεγες με σιγουρια οτι δεν παιζει να σου κανουν πουστια, οτι το μηχανακι ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ, οτι δεν εχει βγει σε βροχη, οτι δεν ειναι πιωμενο (γελανε τα λινα του πισινου), οτι 3 πραγματα θελει μονο και οτι ολα τα παραπανω ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ γιατι εσυ ΤΟ ΕΙΧΕΣ ΔΕΙ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ καθως και οτι θα ειναι ξενερα και για σενα σε προσωπικο επιπεδο να μην ειναι τα πραγματα ετσι... και μετα ηρθαν οι φωτο... ε και λες οκ δεν πειραζει (;!;!;!) Επειδη εμεινες με τον πρωτο εκεινον ενθουσιασμο (2011, λιγα χιλιομετρα, 1500€ ΜΟΝΟΟΟ!!!) κολλησες στο οτι ειναι ευκαιρια το μηχανακι, ο,τι και να σου ελεγαν εδω τα παιδια. Πιστευω πως αν ο μηχανικος ηταν διστακτικος θα ησουν σε φαση "Ρε συ σιγουρα; Ξαναδες το λιγο. Δεν φτιαχνεται; Μηπως αν βαλουμε την δισκοπλακα αναποδα; Αν το ξεματιασουμε;" κτλ κτλ Ο ενθουσιασμος αυτος να ξερεις, αν ο αλλος ειναι λιγο αλεπουδιτσα, δεν κρυβεται... Και η αλεπουδιτσα φιλος μια χαρα στο πουλησε οπως και η αλεπουδιτσα μηχανικος μια χαρα σε βρηκε. Ακριβως γιατι ηθελες φουλ απο μονος σου να το αγορασεις. Ας υποθεσουμε οτι δεν εχει προβλημα το πλαισιο και οτι δεν εχεις θεμα να περιμενεις μηνες ολοκληρους για να το κανεις μηχανη και οτι δεν σε πειραζει και το οικονομικο...(υποψιν απο λεφτα στο τελος δεν θα εχεις γλιτωσει τιποτα σε σχεση με ενα ατρακαριστο μεταχειρισμενο με τα διπλασια χιλιομετρα...που δεν θα εχει και κανενα τρεξιμο...) αλλα ρε συ, αληθεια... Μπορεις να οδηγας μηχανη με στραβο ψυγειο και να χαιρεσαι; Αληθεια τωρα... θα καθεσαι και θα το χαζευεις και δεν θα σε ενοχλουν αυτα...; (Γιατι αν πουμε οτι θα δωσεις 1000€ θα το κανεις απλα λειτουργικο. Εμφανισιακα θα ειναι λες και κατεβηκε ενα κρασπεδο οπως σου ειχαν πει...ξερεις τωρα... κρασπεδο...)
  2. 8 points
    Προτείνω ο @graves να κάνει ένα Zoom Meeting από το κινητό του για να μπορεί όποιος θέλει να δει τη συνάντηση αυτή.
  3. 7 points
    Παρουσιάζεται επίσημα εντός του α' τριμήνου του 2021. 95hp και 67Nm ροπής, 183 κιλά, $10.499 η αναμενόμενη τιμή του στις ΗΠΑ, κοντά στα 10 στην Ευρώπη. Σε 3 χρώματα: μαύρο, γκρι, κίτρινο.
  4. 7 points
    Όταν είχα βγάλει το DT από ακινησία, είχα παρατηρήσει κάποιους περίεργους θορύβους όταν ανέβαινα, κατέβαινα και το έσπρωχνα με τα χέρια. Έβαλα γράσο στο μοχλικο αλλά το πρόβλημα παρέμεινε. Οπότε κατάλαβα πως πρέπει να αλλάξω ρουλεμάν τροχών. Το DT πια αποτελεί το καθημερινό μου μέσο μετακίνησης. Η αλήθεια είναι ότι όλα αυτά τα χρόνια, σπάνια το οδηγούσα χειμώνα. Διαπίστωσα λοιπόν μια δυσκολία να ζεσταθεί σωστά. Για την ακρίβεια δεν ανέβαζε θερμοκρασία σχεδόν καθόλου. Κλασσική περίπτωση βλάβης, σκέφτηκα, κόλλησε ο θερμοστάτης ανοιχτός. Κούνια που με κουναγε..... Την Τρίτη το πήγα στον μηχανικό (ο οποίος εκείνη την μέρα διέρρηξε τα ιμάτια του ότι ο θερμοστάτης δουλεύει σωστά) και μου είπε σε περίπου τέσσερις μέρες θα είναι έτοιμο. Όταν ακούω τέσσερις μέρες, ο ειδικός αλγόριθμος που έχω δημιουργήσει για τέτοιες περιπτώσεις δίνει αποτέλεσμα 20 μέρες. Προς μεγάλη μου έκπληξη λοιπόν δέχτηκα σήμερα το πρωί τηλέφωνο ότι είναι έτοιμο και ότι μπορώ να πάω να το παραλάβω. Με το που πάω λοιπόν, αρχίζει ο μάστορας να μου δείχνει φωτογραφίες από τις εργασίες, τα παλιά ανταλλακτικά κλπ και όλα δουλεύουν εντάξει κλπ και χωρίς καμία προειδοποίηση, ένα alert, ένα sos, ένα mayday, κάτι τέλος πάντων, μου λέει το κορυφαίο!!!!! Θερμοστάτη δεν είχες καθόλου επάνω!!!!!!! WTF????? Είναι ίδιος θερμοστάτης που την Τρίτη το πρωί δούλευε σωστά..... Εν πάση περιπτώσει, έχοντας ακόμα την εικόνα του πρώην ιδιοκτήτη στο μυαλό μου, δεν μου έκανε και μεγάλη εντύπωση. Προφανώς του κόλλησε κλειστός, προφανώς είπε δεν γ@μιεται, δουλεύει και χωρίς αυτό επάνω.... Τι να πεις.... Εν κατακλείδι, πλέον τα ρουλεμάν είναι καινούργια, ο θερμοστάτης λειτουργεί κανονικά, πήγα και μια βόλτα να πάρω θαλασσινό αέρα!
  5. 7 points
    Ρε σεις σοβαρά τώρα. Παίρνετε τίποτα ομαδικά εκεί στην Θεσσαλονίκη;
  6. 6 points
    Ευτυχισμένο το νέο έτος για όλες/όλους και πολλές ευχές στους εορτάζοντες... @ksino1100 @tre @Gouky7 και λοιποί! Να μπει ο @klab να δώσει και τις δικές του "ευχές", παρακαλώ
  7. 6 points
    Kαλοτάξιδο θα ευχηθώ και εγώ, εύχομαι να συμμαζευτεί όσο το δυνατόν συντομότερα το μηχανάκι και να μην έρθεις αντιμέτωπος με μεγάλες "εκπλήξεις". Πάντως δεν θεωρώ ότι κάποιος πήρε το παιδί από τα μούτρα, ίσα-ίσα με βάση αυτά που διαβάζω, υπάρχει αρκετός κόσμος εδώ που προσπαθεί να του παρουσιάσει την κατάσταση αντικειμενικά, από μια οπτική γωνία ενός τρίτου. Ψάχνω και εγώ μηχανάκι αυτήν την περίοδο, και ξέρω πολύ καλά πόσο εύκολο είναι να σε παρασύρει ο ενθουσιασμός και η ανυπομονησία, με αποτέλεσμα να επικεντρώνεσαι στο δέντρο και να χάνεις το δάσος. Ενδεικτικά, επειδή αναφέρθηκαν στραβές δισκόπλακες, με μια γρήγορη ψακτική που έκανα (για OEM Kawa ανταλλακτικά πάντα, δε λέω ότι είναι η μόνη λύση αλλά είναι η πιο σίγουρη) έχουν part nr #4108000775C και η χαμηλότερη τιμή που μπόρεσα εγώ να βρω είναι 260 ευρώ η μια.
  8. 5 points
    Φαντάζεσται να διαβάζουν πωλητής και μηχανικός; Να λένε μέσα τους ''σκαστε ρε μαλάκες, ΓΜΤΧΣ, θα μας χαλάσετε την δουλειά''
  9. 5 points
    Δεν σε πτόησε το παραμύθι που σου πούλησε ο φίλος σου.... Δυστυχώς το έχεις πάρει απόφαση οπότε ότι και να πούμε... Από εκεί και πέρα. Έλεγχος σε καλίμπρα μοτοσυκλετών δεν έγινε απ'ότι κατάλαβα. Ζήτα από το μηχανικό σου γραπτό κοστολόγιο για ΟΛΑ. Γιατί αν τα φτιάξεις όλα αυτά με 1000€ εγώ θα κάτσω να...! Πάρε Ερμίδη και ρώτα τιμή για δισκόπλακες. Αν η ζάντα είναι ίσια και δεν μπλέξεις με μάνες σταυρούς και κλάμματα. Σωληνάκια υψηλής. Τακάκια. Πάνε σε μπογιατζή και ρώτα κοστολόγιο για επιδιόρθωση και βάψιμο σπασμένων πλαστικών - εξάτμισης + καπάκι βολάν. Ηλεκτρολογικό πρόβλημα άγνωστο. Λάδια, φίλτρα, μπουζί, παραφλού (αν δεν χάνει το ψυγείο), υγρά φρένων, ρύθμιση βαλβίδων, φλάντζα καπακιού καθαρισμός και συγχρονισμός σωμμάτων ψεκασμού, λάστιχα. Αντίβαρα. Φτερό μπροστινό τροχού. Στοπ τιμονιού. Αναρτήσεις ας πούμε ότι δεν θέλουν σέρβις. Εργασία Αυτά βλέπω εγώ από τις φωτό + οτιδήποτε άλλο που δεν ξέρουμε και θα προκύψει στην πορεία... Ποιά 1000€ ?????
  10. 5 points
    Όχι σήμερα, την δευτερη μέρα των Χριστουγέννων. Είχε καθαρό ουρανό μετά από εβδομάδες και βγήκα μια βόλτα προς την λίμνη Aegeri. Δυστυχώς πιο ψηλά είχε τόσο χιόνι που ο δρόμος δεν περνούσε (τουλάχιστον εγώ δεν τόλμησα, πιο χωμάτινοι ίσως δοκίμαζαν με κάτι ελαφρύτερο και τακουνάτο!) Θερμοκρασία σταθερά κάτω απο τους μηδέν, το θερμόμετρο της μηχανής -3 έδειχνε. Αδριάντα σε όποιον σκέφτηκε τα θερμαινόμενα grips.
  11. 5 points
    Νεκρανάσταση θέματος 15ετίας, αλλά μιας και μόνο για κράξιμο αναφέρεται, είπα να γράψω μια εξαιρετική εμπειρία που είχα προσφάτως από τον Σαρακάκη. Το πιάνω από την αρχή. Αποφάσισα πριν λίγους μήνες να εξάγω το VFR μου μιας και δεν είχα πια νόμιμο δικαίωμα να το έχω μαζί μου με ελληνικές πινακίδες. Ένα πάκο εγγράφων μετά (μην ξανακούσω ότι στην Ελλάδα πάσχουμε από ασυνέπεια στο τι δικαιολογητικά χρειάζονται!) η διαδικασία έχει σκαλώσει στο τελευταίο έγγραφο, το περίφημο CoC (certificate of Conformity). Το έγγραφο αυτό είναι μια ευρωπαϊκή πιστοποίηση που αναγράφει ότι το όχημα πληροί όλους τους κανονισμούς για κυκλοφορία σε δημόσιο δρόμο. Καλώ την εδώ Honda και με ενημερώνουν οτι CoC για όχημα του 2002 δεν υπάρχει, αλλά μπορούν να μου ετοιμάσουν ένα ισοδύναμο κατ' αυτούς έγγραφο για την προνομιακή τιμή των μόλις 800 φράγκων! Μου πέφτει το σαγόνι, μιλάμε για το 1/3 της αξίας του οχήματος, αλλά τι να κάνουμε, αδυναμία το μηχανάκι. Το -ας πούμε- Συγκοινωνιών με ενημερώνει οτι δεν είναι σίγουροι για την ισχύ του ισοδύναμου εγγράφου, οπότε μου ζητούν να δουν κενή την φόρμα. Μεταβιβάζω το αίτημα στην Honda και εκεί ξεκινάει ένας γελοίος Γολγοθάς 2.5 μηνών, καμιας δεκαριάς mails άνευ απάντησης από μεριάς τους και ίσως 30 κλήσεων, οι τελευταίες δέκα δε επί καθημερινής βάσης. Κάθε μέρα διαφορετικός τύπος στο τηλέφωνο, κάθε μέρα διαφορετική εξήγηση/δικαιολογία/διαδικασία, όπως κα να έχει αποτέλεσμα μηδέν εις το πηλίκο. Καμία σχέση με το πώς φανταζόμαστε τις αντιπροσωπείες 'έξω', 'στας Ευρώπας' ε; Το Υπουργείο με ενημερώνει πώς η διορία μου εκπνέει και πώς απομένουν τρεις επιλογές: Πιστοποιούν οι ίδιοι το όχημα προς περίπου πέντε χιλιάρικα ή το βγάζω άμεσα από την χώρα ή αποκτώ το CoC. Απογοήτευση. Αποφασίζω - χωρίς ιδιαίτερες ελπίδες- να καλέσω στον Σαρακάκη. Το τηλεφωνικό κέντρο είναι γενικό, από χλοοκοπτικά, εξωλέμβιες ως GLX και Civic. Το σηκώνει μια κοπελίτσα, μέσα μου σκέφτομαι ότι θα την ζαλίζουν καθημερινά ζητώντας της από ανταλλακτικά μέχρι ραντεβού για σέρβις και πού να ξέρει η δόλια. Της εξηγώ όσο πιο απλοϊκά μπορώ να εκφραστώ τι θέλω, πριν αποσώσω μισή φράση με διακόπτει: " Καλέ το CoC θέλετε; ¨Έχουμε ειδικό συνεργάτη που ασχολείται με αυτά, ο κύριος Τάδε, ορίστε ο αριθμός του". Το ήξερε απ' έξω το ξεφτέρι! Ο κύριος Τάδε επίσης άριστος, με ενημέρωσε ότι για τέτοιας χρονιάς όχημα το κατάλληλο έγγραφο είναι η ελληνική έγκριση τύπου την οποία σε μισή ώρα μου έστειλε ηλεκτρονικά με mail δωρεάν! Σοκ και Δέος. Τα εύσημα μου στο Τμήμα του Σαρακάκη, απείρως πιο επαγγελματίες, γνώστες και εξυπηρετικοί από τους τραγικούς Ελβετούς.
  12. 4 points
    Να πάρεις κράνος με αερισμό, να ψύχεται καλύτερα, να μην καίγεται. Σοβαρή απάντηση. Οι ηλεκτρονικές καίγονται, τις περισσότερες φορές, όταν δέχονται υπέρταση από το κύκλωμα της μοτοσυκλέτας. Δλδ αντί το σύστημα να παράγει μια τάση 13-14-15 Volt, παράγει υπέρταση 16 και πάνω, σε πρώτο στάδιο βράζει την μπαταρία και σε δεύτερο καίει λάμπες και ηλεκτρονικά. Ένα βολτόμετρο να δείχνει στα όργανα ΣΥΝΕΧΩΣ τι τάση έχεις στους πόλους της μπαταρίας, και ένας έλεγχος στο κύκλωμα φόρτισης της μοτοσυκλέτας, θα δείξει τον πρώτο πιθανό ένοχο. ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΥΠΕΡΤΑΣΗ, τότε είναι βραχυκύκλωμα, από κάποιο καλώδιο στην πλεξούδα ή στα βύσματα σύνδεσης, που ακουμπάει κάποια τάση τροφοδοσίας σε κάποιο σημείο που δεν πρέπει π.χ. στην είσοδο κάποιου αισθητήρα. Σε αυτήν την περίπτωση, θέλει ψάξιμο η πλεξούδα για κομμένο-φθαρμένο καλώδιο. ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΚΙ ΑΥΤΟ, τότε κάποιο εξάρτημα που παίρνει εντολή στην ηλεκτρονική π.χ. η τρόμπα βενζίνης ή κάποιος αισθητήρας που δίνει σήμα στην ηλεκτρονική, παρουσιάζει κάποια πολύ απίθανη δυσλειτουργία που έχει σαν συνέπεια να τραβάει κάποιο ρεύμα από την ηλεκτρονική που καίγεται τελικά κάποιο κύκλωμα. Π.χ. στο Triumph Daytona 675 οι πρώτες παρτίδες, είχαν την ηλεκτρονική να δίνει ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ (χωρίς ενδιάμεσο ρελέ) εντολή στην αντλία βενζίνης. Τα τρανζίστορ εξόδου για αυτήν την δουλειά, ήταν για να δίνουν ένα σήμα, όχι να γυρνάνε με την ισχύ τους ολόκληρο μοτέρ, και μοιραία κάποια στιγμή η ηλεκτρονική... καιγόταν. Σε αυτήν την περίπτωση θέλει ψάξιμο ΟΛΑ τα πράγματα που συνδέονται στην ηλεκτρονική.
  13. 4 points
    Εντάξει, έσπασα λίγο στα γέλια.
  14. 4 points
    Συγνώμη για το σπαμ αλλά δεν κρατήθηκα.....
  15. 4 points
    πρωτη φορα θελω να παω μαζι με "αγνωστο" να δει μηχανακι
  16. 3 points
    Με μια μικρή διόρθωση έχουμε το εξής αποτέλεσμα:
  17. 3 points
    @graves Για τα σωληνακια -αν θες να φτιαξεις υψηλης- θα παρεις στο χερι τα παλια σωληνακια που θα εχει βγαλει ο μηχανικος σου απ'τη μηχανη και θα πας εδω να σου τα κανουν επι τοπου. Κι εμενα μελος του φορουμ μου το ειχε προτεινει το μαγαζι, εκει ειχα κανει υψηλης στο δευτερο 636. (σαν οικονομικη λυση το προτεινω, μπορεις φυσικα να πας και σε επωνυμα). Καλοταξιδο σου ευχομαι φιλε και να σου βγει οπως το φανταστηκες. Edit: Σε ~2000 χλμ θέλει και μεγάλο σέρβις με ρύθμιση βαλβίδων. Θα το έκανα κι αυτό μια κι έξω τώρα που θα την έχεις στο μηχανικό, να την πάρεις κομπλέ.
  18. 3 points
    Φαινοταν απο την αρχη οτι ειχες κλειδωσει και θα το επαιρνες οτι κ να σου λεγαμε εδω μεσα.... Οπως και να χει μακαρι να σου βγουν τα πραγματα ετσι οπως τα θες και να μην την πατησεις ασχημα... Παντως εμενα πιο πολυ απολα με πειραξε η συμπεριφορα του φιλου που σου ελεγε οτι να ναι, σκεψου το λιγο... Υ.Γ. Αυτο που σε ρωτησε ο dread rider με τον ελεγχο πλαισιου, τι εγινε οντως? κανατε η μπα?
  19. 3 points
    O έλεγχος του πλαισίου σε εξειδικευμένο κατάστημα εν τέλει έγινε; Είναι στραβό ή κομπλέ;
  20. 2 points
    Οταν θες να ανεβοκατεβαινεις κρασπεδα αλλα εχεις διπλωμα Α2. https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/34440836-kawasaki-ninja-250-r
  21. 2 points
    https://pasteboard.co/JIAPIij.jpg Και μια πάνω στο θηρίο,ούτε για πλάκα δεν φτάνω https://pasteboard.co/JIASq11.jpg
  22. 2 points
    Βάζουμε κρασάκι, τσουγκρίζουμε, ευχόμαστε τα καλύτερα για όλους για τον νέο χρόνο, με προτεραιότητα την υγεία μας και την ασφάλεια μας και ξεκινάμε... Το πήραμε, το φφφχαριστηθηκαμε, το πειράξαμε, το περιποιηθήκαμε, το ταξιδέψαμε, του γράψαμε σχεδόν 45000χλμ σε τρία γεμάτα χρονάκια, δεν θέλουμε να το δώσουμε αλλά κάτι μας λείπει...! Όλα αυτά περί του CBF600SA του 2009 μονδέλο! Το έχουμε κάνει ομολογουμένως μία κούκλα, για τα δεδομένα της κατηγορίας και του 'αδιάφορου' της μηχανής. Ξέρω, ξέρω, αυτά αφορούν το αντίστοιχο νήμα στο 'Βιος & Πολιτεία' στο οποίο θα τοποθετηθούν και εκεί, απλώς τα παραθέτω και εδώ ώστε να δημιουργήσουμε τα 'στάνταρ' της ζήτησης μας. Έχουν μπει λοιπόν, φίλτρο αέρος, εξάτμιση, προγραμματάκι, ελατήρια hyperpro και άλλα μπόλικα αξεσουάρ ώστε να δημιουργήσουν ενα πολύ όμορφο και αξιο-οδηγητο εργαλειάκι το οποίο αποτελεί μέχρι στιγμής τον καθημερινό μου σύντροφό. Και σε καθημερινές μετακινήσεις αλλά και σε ταξίδια μικρά και μεγάλα... Αρκετά μεγάλα... Πολύ μεγάλα...! Επανερχόμαστε λοιπόν στον τίτλο του θέματος και προφανώς στο ζητούμενο της υπόθεσης και ξαναλέμε πως ενώ έχω περάσει πολύ καλά αυτά τα τρία χρόνια, κάτι μου λείπει. Να πω την αλήθεια δεν ξέρω τι ακριβώς, μιας και το μηχανάκι για τα χέρια μου τουλάχιστον και στρίβει και φρενάρει και γκαζ.... Όχι εντάξει πήγα να το παρακάνω! Όχι οτι είμαι κανένας αμάν και τι γκαζοκίλερ, αλλά απο γκάζι ολίγον τι υστερούμε. Οπότε σπάσαμε κουμπαράδες, με βαριά καρδιά βρήκαμε υποψήφιο μελλοντικό κάτοχο και χαζευουμε-εξεταζουμε την αντικατάσταση της μορφονιάς! Μετά απο ψάξιμο, μέτρημα μπικικινιων, ξαναψαξιμο, ξαναμετρημα, φτάσαμε να βλέπουμε το ποσό της αγοράς να παίζει στα 5000€. Και μιας και το εργαλείο θα κινείται καθημερινά, θα μπει και πόλη, θα κάνει και ταξίδια, με ότι αυτό συνεπάγεται (δικαβαλο, τριβαλιτσο, φόρτωμα, αυτονομία κλπ), οι λύσεις οι οποίες βρήκα, με αρέσουν και με γοητεύουν είναι δαύτες! Δεν παραθέτω άλλες τόσες που μου αρέσουν και μου αυτωνουν τα αυτά μιάς και βγαίνουμε είτε εκτός μπαντζετ είτε δεν κάνουν για τον σκοπό που τις θέλω. (Fz1, Crossrunner, Tracer, Vfr 1200 κλπ) Ας μην φλυαρήσω άλλο λοιπόν και ας ακούσω και τις απόψεις σας. Ξέρω βέβαια οτι οι απόψεις για το CBF1000FA θα είναι λιγοστές μιας και λίγο κυκλοφόρησε και λίγοι είναι και οι κάτοχοι της, αλλά είναι ένα αρκετά διαφορετικό και βελτιωμένο μηχανάκι σε σύγκριση με το προηγούμενο και γι αυτό με ενδιαφέρει κιόλας! Ευχαριστώ προκαταβολικά για την όποια γνώμη και πρόταση... Cheers!!!
  23. 2 points
    Ο tre είναι αδελφός Χονταίος και έχουμε παρόμοιες πινακίδες οπότε δίνω τις καλύτερες ευχές μου. Αλλά οι άλλοι 2............. Τι να πω για τον πρώτο; Αχα να του ευχηθώ καλά λιμάνια. Ευχές Μητσοτάκη σε ναυτικούς και λιμενικούς https://www.zougla.gr/politiki/article/efxes-mitsotaki-se-naftikous-ke-limenikous Και για τον άλλον τον ομορφάντρα με το διακριτικό μηχανάκι... να βρει γυναίκα με προίκα σαν αυτή του βίντεο
  24. 2 points
    Περνώντας τον χρόνο στην παιδίατρο
  25. 2 points
    Ρε μην τον πιάνετε από τα μούτρα ρε τον άνθρωπο. Φίλε @graves σου εύχομαι ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ καλοτάξιδο και πολλά, ασφαλή και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα και να σου έρθουν τα πράγματα με τα μαζέματα, όπως τα υπολογίζεις χωρίς δυσάρεστες εκπλήξεις. Θα ήθελα πολύ (και νομίζω και άλλοι) να μας φτιάξεις ένα ωραίο thread με ενημέρωση για την πορεία της συμβίωσης σου με τη μηχανή, τις επισκευές, τα κόστη ώστε να γίνει ένα ταμείο στο τέλος.
  26. 2 points
    Κανεις κι εσύ κάτι ερωτήσεις ώρες-ώρες... Αφού είπαμε ο μάστορας το είδε με το μάτι και δεν του φάνηκε, τί ψάχνεις τώρα;
  27. 2 points
    Αν τελικά το αγοράσεις, που όπως σε βλέπω θα το κάνεις, κράτα και ένα κοστολόγιο για το πόσο θα στοιχίσει η επισκευή και πόσο χρόνο θα χρειαστεί. Μαστορικά και ανταλλακτικά, έτσι θα μάθουμε εμείς και κυρίως εσύ αν τελικά άξιζε τον κόπο. Η δικιά μου μικρή εμπειρία λέει ότι στο αρχικό εκτιμώμενο κόστος πρόσθεσε ένα 30%-50% πάνω, γιατί όλο και κάποια έκπληξη θα κρύβεται εδώ και εκεί. Το απεύχομαι αλλά συνήθως κάπως έτσι πάει. Καλή τύχη και υπομονή σε ότι και αν αποφασίσεις.
  28. 2 points
    Διαφορετικό κόψιμο. Οι SSαδικες είναι για να είσαι "σκυφτός", οι μοταρντίσιες για να είσαι "όρθιος". Στα ξένα διαβάζω ότι κάποιοι πηγαίναν και ένα νούμερο πάνω όταν επρόκειτο για SM μοτό και φόρμα SS.
  29. 2 points
    Ναι το ειπαμε αυτο 200 φορες αλλα εσυ το πιστευες ακομα Και εδω μεσα πεσαμε. Α ρε mybike και τηλεδιαγνωση και υπολογισμος κοστους. Αντε καλοριζικο
  30. 2 points
    Πω, μαλακία, άνετα έκανα zoom να ξέρετε αν το έβλεπα πιο πριν Λοιπόν, το έλεγχε αρκετή ώρα και με λεπτομέρεια μπορώ να πω, το έκανε και βόλτα εννοείται. Περα απο επισκευή των 2 πλαστικών + το ηλεκτρολογικό πρόβλημα, η ζάντα μου ειπε οτι δεν παιζει να στραβωσε τοσο ευκολα και οτι του φαινοταν ίσια με μια πρώτη ματιά, το φτερο μπροστα εσπασε οταν χτυπησε και όχι όπως νομιζα εγω και οτι μου είπε ο αλλος οτι το φτερό το έσπασε η ζάντα καθως γυρνούσε επειδή ηταν στραβιά. Επίσης για το STOP του τιμονιου που αναφέρθηκε, το STOP είναι εντάξει. Το ψυγείο μου είπε οτι είναι απο στούκα που έφαγε απο δεξια μερια, δεν το ίσιωσαν δεν εχουν πειραξει κατι γιατι δεν στράβωσε παρα μόνο αυτό το "βαθούλωμα" που φαινοταν και στην φωτογραφία. Μου είπε οτι εφόσον δεν χάνει ειμαι ΟΚ. Μου είπε οτι χρειάζεται επίσης και σωληνάκια στα φρένα μπροστά κατα 99% γιατι εχει καποιες μικρές διαρροές που είδε, αλυσιδογράναζα και δισκόπλακες μπροστά γιατι οι δισκόπλακες είναι λιγο στραβές και απο οτι φαίνεται όχι τόσο η ζάντα. Πιο πιθανόν είναι μου είπε να πήρε λίγο η μάνα του τιμονιού απο το να πάρει η ζάντα και το μπροστινό. Για 1.500 που τον ειπα, μου ειπε να μην το σκεφτώ καν γιατι το μοτερακι του του φάνηκε αστέρι, μου είπε και αυτός οτι "να ξέρεις, το μηχανάκι έχει πέσει/στουκάρει, αλλα δεν είναι τίποτα το τρελό" και οτι δεν θα μου βγουν όλα μαζί πάνω απο 1000 - 1200 ευρώ. Επίσης μου είπε καλή τύχη στην αναζήτηση Ζ 750 που δεν εχει πέσει εστω και μια φορά, δεν ξερω αν λεει κατι αυτό Ε, με βαση τα παραπανω λεγόμενα ενος ανθρόπου που εμπιστεύομαι τα μηχανάκια μου πάνω απο 10 χρόνια, όπως καταλαβαίνετε, αποφάσισα να το παρω. Αντε ρε κουφάλες, θα έχετε να με trollάρετε και στο Ρύσιο τώρα
  31. 2 points
    Οι πιο γνωστές που έχω δει σε motard είναι της MVD (παράδειγμα) , και από όσο καταλαβαίνω, είναι περισσότερο διάτρητες και λιγότερο σφιχτές από τις κλασσικές στολές, ώστε να σου δίνουν περισσότερη ελευθερία κίνησης, κάτι σαν μίξη κλασσικής στολής και εξοπλισμού MX δηλαδή.
  32. 2 points
    Μέσα για τηλεδιάσκεψη mybike
  33. 1 point
    Όταν λέει ο Βύνιος 35κ χλμ έχει μίνιμουμ 70.
  34. 1 point
    Χρόνια σας πολλά παλικάρια.
  35. 1 point
    Χρόνια πολλά παιδιά!!!!
  36. 1 point
    Ρεαλιστικά, για να κινείσαι με μια τέτοια μοτό, και να την αξιοποιείς στην ζωή σου και όχι να την κοιτάς στο γκαράζ, θέλει ένα εισόδημα γύρω στα 700 ευρώ το μήνα, αφού βγουν τα πάγια έξοδα δλδ χώρια ενοίκια, εφορίες κ.ο.κ. Με τα 700 αυτά, δεν θα πληρώνεις κόστος μηχανής, αλλά και ενεργειών που θα απαιτεί η μηχανή, π.χ. θα πάρεις την κοπέλα σου να πάτε μια βόλτα την Κυριακή, να φάτε κάτι εκεί που θα πάτε κ.ο.κ. Έχει και γραφειοκρατικά έξοδα, έχει και βλάβες, έχει και την τακτική συντήρηση, έχει και απρόοπτα π.χ. μια χαζοπτώση που θα θέλει 1000 ευρώ η συνολική ζημειά, μια κλήση τροχαίας στο τόσο κ.ο.κ. Δεν υπάρχει στάνταρ νούμερο, του καθεαυτό κόστους της μοτοσυκλέτας διότι εξαρτάται 1) από την ίδια την μοτοσυκλέτα σε τι κατάσταση είναι και 2) από την χρήση που θα κάνεις. Σε κάθε περίπτωση, αν δεν έχεις ένα εισόδημα ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ σαν το παραπάνω, μην μπλέξεις, θα μιζεριάσεις κι εσύ κι η μοτοσυκλέτα.
  37. 1 point
    να το σβησω απο το ιστορικο? να το κρατησω για να θυμαμαι? δε ξερω τι να κανω ολο ειναι ενα επος, αλλα στο 5:15 επεσαν, χτυπησαν? στα @@ μας, παμε βουνο
  38. 1 point
    Χρονια πολλα σε οσους γιορταζουν!
  39. 1 point
    με τον ορο undersuit δε παιζει να βρεις τπτ Ελλαδα, οι περισσοτεροι δε το γνωριζουν καν. κατι τετοιο θες https://www.skroutz.gr/s/21864164/Dainese-D-Core-Air-Suit-Black.html η 2η φενεται καλη, αλλα να ξερεις ειναι παλιο "design" απο προστασια κτλ (οχι οτι θα εχεις θεμα βεβαια). ισως σε παιρνει και λιγο ψαλιδι. αρχαριος ο οποιος δε θελει να δωσει πολλα $$ κατι τετοιες φορμες ειναι μια χαρα. θα σε καλυψουν πληρως. παρομοιες ειναι, απλα στις sm δεν εχουν τη "καμπουρα" πισω και δεν ειναι τσιτα στενες. προσωπικα δεν βρησκω λογο να παρει καποιος φορμα την οποια τη βγαζει η χ, ψ εταιρια σαν sm. SMF fan detected σωστος! ειναι διατρυτες και λιγο πιο ανετες. χονδρικα, σαν mx αλλα δερματινη.
  40. 1 point
    @graves Εμείς, που δεν μας ξέρεις 10 χρόνια και δεν μας εμπιστεύεσαι, με τον "μηχανικό" εμπιστεύεσαι εδώ και δέκα χρόνια, έχουμε μια βασική διαφορά. Εμείς δεν θα βγάλουμε χρήματα από εσένα. Καλή τύχη!
  41. 1 point
    Τι να πω καλοριζικο και αντε με το καλο να το παρουμε καμια βολτα στο ρυσιο. Για το οτι δεν ειδατε την γεωμετρια του τι να πω δικα σου τα λεφτα ... γουστο σου καπελο σου.
  42. 1 point
    7.150€ η τιμή του νέου μοντέλου στην Ελλάδα.
  43. 1 point
    Forum που 'χει Γιάννη προκοπή δεν κάνει! Χρόνια πολλά σε όλους τους εορτάζοντες!
  44. 1 point
    Χρόνια πολλά και καλά!
  45. 1 point
    Γιαννιδοι ν´αστε όλοι υγειής και δυνατοί!
  46. 1 point
    Εχω εντυπωσιαστει μπορω να πω. Στην κυριολεξια εκανα την ακινησια σε 15 δευτερολεπτα. Ολα τα στοιχεια ετοιμα απο το συστημα, επιλεγεις το οχημα, κανεις 2 τικ και απλα γραφεις τη διευθυνση και τ.κ. που ειναι παρκαρισμενο. Η αρση ακομα πιο ευκολη. Ενα τικ και τιποτα αλλο. Feels good
  47. 1 point
    Ένα τρακ γάντι μου λείπει μόνο .
  48. 1 point
    Αγώνας Graves vs Απατεώνα Φίλο. Διαιτητής "Andreasss" Ο νικητής κρατάει το Ζ. Happy New Year!
  49. 1 point
    Για καθε πωληση υπαρχει κι ενας αγοραστης. Οι συγκεκριμενοι δυο φενεται να εφτιαξαν μια χημεια μεταξυ τους σ αυτη τη συναλλαγη που και πιθανοτατα να προχωρησει. Τωρα τι λετε εσεις... Μεγεια φιλε,καλοταξιδο. Θα ξερεις μετα για την επομενη αγορα. Θα εχεις μαθει με τον ασχημο τροπο
  50. 1 point
×
×
  • Create New...