Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 18/12/2020 in all areas

  1. 5 points
  2. 2 points
    Να ρωτησω κατι αλλο; Που μενεις; Μενεις κοντα στο βουνο; Υποθετω πας με παρεα στο βουνο, οι αλλοι τι μηχανακια εχουν; Υποθετω τραμπες τα κανετε τα μηχανακια. Εσυ τι βλεπεις; Γενικα εγω υποθετω οτι ειναι περισσοτερο ψυχολογικο το θεμα. Αλλιως οι ερωτησεις θα ηταν του στυλ: ξερουμε τι παιζει με hysqvarna wr125 ανταλλακτικα για μοντελα 05-06; Ειτε τι προβληματα εβγαλε το gas gas ec 250 μοντελα '10-'11; Ειτε σε ποιο επαγγελματια να απευθυνθω για revalving; Για την περιπτωση σου παντως, το κυριο μελημα θα ηταν η απουσια πινακιδας - ασφαλειας που ειναι κατι σοβαρο αν σου τυχει το οτιδηποτε. Οχι μονο στο δρομο, αλλα και σε ενα δασικο η μια φλαταδουρα η ενα μονοπατι αν γινει το οτιδηποτε με καποιον περιπατητη, ποδηλατη, downhillα κτλ. (γι αυτο ρωταω που μενεις κτλ.) Αν οντως δε θεωρεις το ζητημα πινακιδα - ασφαλεια θεμα, στο τεχνικο κομματι κοιτα αν υπαρχει κατι που σε κραταει πισω δραματικα και δε μπορεις να το φερεις λιγο στα μετρα σου με μια απλη μετατροπη (πχ ρυθμιση αναρτησης ή μεχρι αλλο λαδι στο επομενο σερβις αναρτησεων), αλλαγη γραναζωματος στην επομενη αλλαγη αλυσιδογραναζων ή καποιο πιο ψηλο λαστιχο κτλ. αλλα οφειλεται 100% στο μηχανακι σου. πχ ειναι η αναρτηση για fmx και στην κροκαλα σου φευγει το μπροστινο οπου να ναι ή περνας ενα λεπτο κορμο και σε τιναζει σα γαιδουρι ή εχετε ανηφορικα μονοπατια με εναλλαγες η αμμο και η δυναμη δε φτανει. Μεχρι τοτε 1. Κανε οσο περισσοτερες βολτες μπορεις, σε οσο το δυνατον μεγαλυτερο ευρος τερραιν μπορεις. 2. Πειραματισου και ψαξου με τη τεχνικη σου (βιντεακια, σχολειο αν μπορεις) και το μηχανακι σου. Κανε τραμπες με αλλους οσο περισσοτερο μπορεις. Στοχος σου ειναι να νιωθεις ανετα (εξοπλισμος - τεχνικη - μηχανακι). Για να σε ξελασκαρω λιγο απο την αγωνια σου τι φταιει και αν φταιει κατι, να σου πω οτι εχουμε δει πολλες φορες ατομα σε μηχανακια τεχνολογιας 90, να βαζουν τα γυαλια σε ατομα με το σουπερ ντουπερ ΚΤΜ φορτωμενο με ολο τον powerparts καταλογο και ο δευτερος ακομα να ψαχνει ποια ρυθμιση θα τον κανει πιο γρηγορο. Θελω να πω οτι παιζει πολυ μεγαλυτερο ρολο ο αναβατης (τεχνικη, φυσικη κατασταση κτλ) απο το μηχανακι. Σιγουρα υπαρχει καποιος με σουπερ σεταρισμενο, καινουριο μηχανακι που τον περνας απο πανω, σιγουρα υπαρχει καποιος με ενα σαπιο που σε περναει απο πανω.
  3. 2 points
    Στα μοντέλα 2ης γενιάς υπάρχει θέμα με την οθόνη σε μεγάλο αριθμό κατόχων. Στην 1η δεν έχω ακούσει κάτι παρόμοιο να σου πω. Εγώ πάντως αν και έχω φάει κάτι καλές, ειδικά πέρυσι,δεν ειχα κανένα πρόβλημα. Με την αλλαγή του προβολέα με το powerparts φανάρι έχασα πολύ σε ένταση φωτεινότητας μιας και στον τομέα της απόδοσης είναι χάλια, μου κάηκε και η μεσαία σκάλα οπότε βουρ για αλλαγή. Μπήκε led λάμπα και βρήκα το φώς μου ξανά,δεν έχω κάνει βραδυνή βόλτα αλλά η διαφορά είναι τεράστια .https://pasteboard.co/JFthHjd.jpg
  4. 2 points
    Χαχαχαχ μπααα, απλά όταν ψάχνεις στην κατηγορία supermotard είναι ελάχιστες οι πραγματικά καθαρές αγγελίες, και αρκετές είναι πιο μεγάλα μηχανάκια όπως αυτά. Με τα παιχνίδια κάθε άλλο παρά απελπισία, αλλά αυτή η καραντίνα δε λέει να τελειώσει με τίποτα...
  5. 2 points
    Καλησπέρα με μία μικρή καθυστέρηση..είχα καιρό να μπω τελικά,.. Η αλήθεια είναι ότι όλη αυτη η κατάσταση με την πανδημία δεν μου έχει δώσει τις ευκαιρίες που ήθελα για να κανω ένα μεγάλο ταξίδι που ήθελα. Χιλιόμετρα τώρα έχω λίγο πάνω από 12 χιλιάδες, έκανα σέρβις στα 11, λάδια φίλτρα και πίσω τακάκια που κόστισαν 200 ευρώ μαζί με τα εργατικά. Επίσης άλλαξα μπαταρία μετά από 1 χρόνο και 3 μήνες, μου φάνηκε λίγο αλλά δεν έχει δουλευτεί όπως θέλω. Επίσης μου φάνηκε φτηνή συγκριτικά με της Yamaha πχ (40 ευρώ είχε) . Δυστυχώς ειδικά το καλοκαίρι χρησιμοποιήθηκε πιο πολύ για commuting με 2-3 βόλτες λίγο πιο μακριά. Από την αντιπροσωπεία είμαι πολύ ευχαριστημένος με την έννοια ότι όποτε έχω χρειαστεί κάτι, παίρνω τηλέφωνο και η εξυπηρέτηση είναι άμεση. Θα μου πεις, τι έχω χρειαστεί.. Πέρα από την χοντρή βλάβη που έβγαλε στην αρχή, συν το quickshifter που μας άφησε χρόνους, μου έχει κανει κάτι νάζια κάτα καιρούς στις θερμοκρασίες του. Όπως σου είπα το δούλεψα καλοκαίρι στην αθήνα και ανέβαζε συχνά θερμοκρασίες και μερικές στιγμές άναψε η ένδειξη της υπερθερμανσης. Το πήγα αντιπροσωπεία, έκανε εξαέρωση, δουλευε κανονικά. Γενικα το λυπηθηκε η ψυχη μου μέσα στην κινηση, οπότε περιμένω πως και πως να ανοίξει λίγο η φάση να βγω εκτός νομού. Πάντως όσο το χαζεύω, χαζεύω. Αυτά τα ολίγα.
  6. 1 point
    Αλλαγή τακάκια μπροστά και ρύθμιση στατικού sag
  7. 1 point
    Αυτη είναι τώρα δεν ξέρω πως να ανεβάσω δικιά μου φωτό αλλά είναι ακριβώς η ίδια.https://images.app.goo.gl/zCG25ap6ZS7iQqA77
  8. 1 point
    Τι εγινε απελπιστηκες με τα παιχνιδια και λες να πας all out?
  9. 1 point
    Γιωργη.....βλεπω κατι αλλαγες σε προφιλ κ αβαταρ Να το ευχαριστηθεις στο επακρο ,καλες κ ηρεμες βολτες ευχομαι γιατι οι κανιβαλες θεωρουνται δεδομενες
  10. 1 point
    Αυτα δυστυχως οταν παιρνεις ενα μηχανακι σπανιο απο μια μικρη εταιρεια(και ειδικα ιταλικη?) πρεπει να τα περιμενεις, ευτυχως οπως λες εχει καλη εξυπηρετηση ο αντιπροσωπος, πραγμα πολυ βασικο. Το θεμα ειναι να το κοιτας και να λιωνεις, να περναει διπλα σου το πιο ακριβο, το πιο "γαματο" μηχανακι και να μην σε ενδιαφερει, αυτο πολυ λιγα μηχανακια μπορουν να στο προσφερουν?
  11. 1 point
    Με το καλό να το παραλάβεις, εννοείται ότι περιμένουμε φωτογραφίες! Το manual καλό είναι να μην το ανεβάσεις καπου που θα έχει πρόσβαση ο καθένας, μη γίνει καμία στραβή, εχε ιδιωτικό το link και δίνε το μόνο με π.μ.
  12. 1 point
    Κατ αρχάς να ευχαριστήσω όλους που απάντησαν στο θέμα. Τελικά αγόρασα ένα Suzuki Shogun FD112 (το ίδιο με το Kaze-R), σε πολύ καλή κατάσταση με 23.000 χλμ. Το παπί αναμένεται την επόμενη εβδομάδα. Το σημαντικότερο είναι οτι βρήκα στο ebay το πρωτότυπο Service Manual της Suzuki στα Ελληνικά !!! Το αγόρασα, ήρθε, και τώρα το σκανάρω για να το ανεβάσω ώστε να μπορούν να βοηθηθούν οι χρήστες των Kaze-R, γιατί απ ότι έψαξα παντού, δεν υπάρχει πουθενά Service Manual.
  13. 1 point
    Πριν το R1 είχα gsxr 600 k3(τ0 2010 το είχα). Αεροπορία πήγαινα, το ευχαριστήθηκα το μηχανάκι. Και σε διαβεβαιώ ότι στα χαμηλά δεν σερνόταν. Να θυμάσαι ότι τα 600 ss είναι διαόλια, μην τα υποτιμάς καθόλου.
  14. 1 point
    απολυτα σωστος. μην ακους βλακειες που λενε κατι γληγοροι που δεν τους φτανει το γκαζι χαμηλα και αμφιβαλλω αν εχουν καταφερει να εκμεταλευτουν εστω το 10%...
  15. 1 point
    Ότι σου λένε βλακείες. Το ότι τα τετρακύλινδρα SS600 έχουν όλη την δύναμη ψηλά, δεν σημαίνει ότι δουλευοντάς τα χαμηλά, βγαίνει ένας αράπης και σε μαστιγώνει. Μια χαρά βούτυρο πάνε και στις χαμηλές στροφές, απλά δεν έχουν τοσο γκάζι όσο έχουν στις ψηλές. Ίσα-ίσα, που τα τετρακύλινδρα μέχρι τις 6000rpm δουλεύουν όμορφα κι ωραία, χωρίς τινάγματα, χωρίς σκορτσαρίσματα και κάνει κι οικονομία, ότι θες στην πόλη δλδ. Αυτοί που σου τα είπαν αυτά, θα προτιμούσαν μέσα στην πόλη τα σκορτσαρίσματα και τις αρυθμίες των δικύλινδρων και των V, που είναι τρεις χειρότερα; Από εκεί καταλαβαίνεις.... Στο 675 ειδικά, δεν ισχύει ούτε καν αυτό, έχει δύναμη παντού. Αβολα μπορεί να είναι λόγω στάσης σώματος, αλλά για το μοτέρ αυτά που λένε είναι ΜΥΘΟΙ και ΑΝΟΗΣΙΕΣ.
×
×
  • Create New...