Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/22/20 in all areas

  1. 5 points
    Να και κάτι ΠΟΛΥ χρήσιμο και ευχάριστο που έπρεπε να είχε γίνει εδώ και χρόνια. Ακινησία οχήματος, ηλεκτρονικά, χωρίς επίσκεψη σε ΔΟΥ, σκέφτεται να εφαρμόσει η κυβέρνηση. https://www.bikerspirit.net/main/tin-ilektroniki-katathesi-ton-pinakidon-schediazei-i-kyvernisi/
  2. 2 points
    Προσοχή, τους κωδικούς taxis, που τους δίνουμε
  3. 1 point
    Τα σύχρονα ασφαλίτικα αυτοκίνητα, με χρώματα ή χωρίς, έχουν κάμερα και υπολογιστικό σύστημα που αναγνωρίζει πινακίδες όπως κινείται το αυτοκίνητο στην κίνηση, και σύστημα online που διαρκώς, αυτόματα και χωρίς να κάνει κάτι ο αστυνομικός, ψάχνει να βρει αν απασχολεί για οποιοδήποτε λόγο η πινακίδα. Μόλις το σύστημα εντοπίσει πινακίδα που έχει κάποιο ενδιαφέρον, ειδοποιεί τον αστυνομικό και προχωράει σε έλεγχο αυτός. Οπότε, δεν υπάρχει το ''θα δηλώσω ακινησία και θα κυκλοφορώ'', ειδικά σε αστικά κέντρα, θα τον μαζέψουν θέμα χρόνου. Και το πρόστιμα θα είναι 5000 ευρώ. Χώρια τα παραδοσιακά μπλόκα και έλεγχοι, ένα ενδεχόμενο ατύχημα κ.ο.κ.
  4. 1 point
    ΑΜΑ γινει αυτο το σχέδιο, θα μπω να θεσω σε ακινησία τοΝ ματρακά του @klab. Καλά, θα κλάψουμε. Ουτε καν θα βγάζουν απο πάνω τις πινακίδες, η άδεια κυκλοφορίας στο ντουλαπάκι, ασφάλεια/ΚΤΕΟ/τελη - τι ειν' αυτά?- , θα κυκλοφορουν κανονικά, και χάνεται η εύκολη αναγνωρισιμότητα του απινακίδωτου (που'ταν σα τη μυγα μεσ' στο γάλα).
  5. 1 point
    Οι aftermarket καρίνες-καλύμματα καταλύτη, θα κάνουν τρελές πωλήσεις στα νέα Horneeeeeee.......BMW.
  6. 1 point
    @kemmotar οι πιέσεις ελαστικών, όπου αναφέρονται, αντιστοιχούν πάντα σε κρύο λάστιχο. Μόνο αν διευκρινίζεται πως πρόκειται για ζεστά λάστιχα, μιλάμε για τέτοια περίπτωση. Ζεστά λάστιχα μπορούν να είναι είτε αμέσως μετά την έξοδο στα pit, είτε αμέσως αφού βγάλεις τις κουβέρτες, περιπτώσεις που οι μετρήσεις συνήθως δίνουν διαφορετικά νούμερα.Συνεπώς η ζεστή μέτρηση αφορά συνθήκες πίστας. Αν μιλάς για το κλασσικό αυτοκόλλητο που είναι συνήθως στο ψαλίδι δίπλα στην αλυσίδα, τότε πρόκειται για κάτι τελείως βασικό που σκοπό έχει να προστατεύσει τον οποιονδήποτε που δεν έχει ιδέα, από το να μπαλονιάσει τα ελαστικά του με 50psi αέρα, ή να τα αφήσει ξεφούσκωτα με 10. Προφανώς δεν γίνεται σε ένα αυτοκόλλητο να μπούνε λεπτομέρειες όπως αυτές που συζητάμε. Οι πιέσεις σου φαίνονται καλές για τον ρυθμό σου, ίσως θα μπορούσες και 1 psi πιο κάτω. Για να δεις αν οι πιέσεις σου δεν προκαλούν ανεπιθύμητη φθορά, ή δεν εμποδίζουν το ελαστικό να αποδώσει σύμφωνα με το πώς και πού οδηγείς (δεν είναι πολύ χαμηλές ή πολύ υψηλές), εφαρμόζεις τον κανόνα του 5: Μετράς psi κρύα και psi αμέσως μετά την βόλτα/session. Η διακύμανση θα πρέπει να είναι ως +5psi. Αν είναι περισσότερο, τότε προσθέτεις τόσα psi (σε κρύο ελαστικό) όσα παραπάνω από τα +5 μέτρησες. Αν είναι λιγότερο, αφαιρείς με τον ίδιο τρόπο.
  7. 1 point
    Ο κατασκευαστής δεν λέει 36 - 42. Λέει: Μέγιστο φορτίο Χ σε πίεση 36 (ή 42 για το πίσω). Και με την ευκαιρία, μια γενική άποψη για τις πιέσεις. Προφανώς και δεν είναι υποχρεωτικές οι παραπάνω οι πιέσεις για μονοκάβαλο μηχανάκι, όπως επίσης κανένας κατασκευαστής δεν δίνει ακριβείς πιέσεις «βέλτιστης λειτουργίας», επειδή κάτι τέτοιο δεν υφίσταται. Διαφορετικές πιέσεις απαιτούνται σε πόλη, σε γρήγορες ορεινές βόλτες, σε trackdays κλπ, ώστε να κερδίσεις τα μέγιστα από ένα ελαστικό. Ο πολύ γενικός μπούσουλας για πολιτικά λάστιχα, είναι ένα σχετικά ελάχιστο 30 πίσω - 32 εμπρός για trackdays και από εκεί ανεβάζεις, κυρίως το πίσω, για χρήση σε δρόμο. Τα κιλά μηχανής & αναβάτη, το οδηγικό στυλ και οι περιβαλλοντικές συνθήκες επηρεάζουν τα παραπάνω. Συγκεκριμένα αγωνιστικά ελαστικά με σκληρούς σκελετούς (Dunlop, Bridge's) δουλεύουν χαμηλότερα, ξεκινώντας από τα 12psi στο πίσω. Αν οι κατασκευαστές δίνουν προτεινόμενες πιέσεις, τότε αυτές δίνονται ως εύρος ανά ελαστικό και αφορούν χρήση πίστας. Προσωπικά θεωρώ πως, σε οποιοδήποτε hypersport ελαστικό όπως τα S21, οι πιέσεις λειτουργίας θα πρέπει να παίζουν κοντά στο 36 πίσω, 33 εμπρός για χρήση εκτός πίστας. Σε παρατεταμένες ευθείες χωρίς λακκούβες, το πίσω μπορεί άνετα να ανέβει στο 42, όπως και σε πιο απαιτητικές διαδρομές με πολλές στροφές, μπορεί να κατέβει στο 34. Είναι επίσης σημαντικό να μην πέφτει η πίεση στο μπροστινό κάτω από ένα ελάχιστο όριο (το οποίο θεωρώ γενικά το 32 σε τέτοια λάστιχα), διότι σε δυνατό φρενάρισμα μπορεί να διπλώσει και να χάσουμε πρόσφυση/κατευθυντικότητα. Προσωπικές απόψεις, που προκύψαν από την εμπειρία μου. Παρατηρήστε μόνοι σας και αποφασίστε τελικώς.
×
×
  • Create New...