Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/28/20 in all areas

  1. 2 points
    Ο ίδιος λόγος που σου κάνει το 1 εξηγεί και το 2. Έχεις χαλασμένο το σύστημα παραγωγής ρεύματος-φόρτισης μπαταρίας, δλδ τον συνδυασμό γεννήτρια(πηνία) και ανόρθωση-σταθεροποίηση. Το κύκλωμα αυτό παράγει το ηλεκτρικό ρεύμα που συνεχώς γεμίζει την μπαταρία όσο γυρίζει ο κινητήρας. Όταν αυτό χαλάσει, είτε η ανόρθωση, είτε το πηνίο είτε και τα δυο μαζί, αρχίζουν τα προβλήματα, όπως τα δικά σου. Η μπαταρία δεν φορτίζει σωστά, και ακόμα και κανούρια-φορτισμένη να μπει, θα ξεφορτίσει μετά από κάποια ώρα λειτουργίας της μηχανής, και επιπλέον οι ασταθείς τάσεις που προέρχονται από το χαλασμένο κύκλωμα μπορεί να αρχίσουν να καίνε πράγματα. Ουσιαστικά και η μπαταρία που άλλαξες για να βάλεις την καινούρια, υπάρχει πιθανότητα να μην είχε θέμα η ίδια, και να την άλλαξες νομίζοντας ότι έχει χαλάσει αυτή, ενώ είχε χαλάσει το κύκλωμα φόρτισης. θέλει ψάξιμο από επαγγελματία μηχανικό. Δεν ξέρω να σου προτείνω κάποιον εντός Αθήνας, λογικά θα σου προτείνουν τα άλλα μέλη παρακάτω. Καλή τύχη.
  2. 2 points
    Δε θέλω μα το πάρεις στραβά, αλλά το μοτέρ δεν είναι βαλίτσα να ανοίξεις ένα φερμουάρ και να βγάλεις όλο το περιεχόμενο, το να λύσεις μια κεφαλή για να βγάλεις τον κύλινδρο είναι 10 λεπτά υπόθεση, το να κόψεις τα καρτερ στη μέση έχει πολύ δουλειά, από τη στιγμή που θα λυθεί ο κύλινδρος μπορεί να τσεκάρει και μπιέλα, η καύση λαδιού δε σχετίζεται με προβλήματα μπιελας, γενικά αν δεν υπάρχει λόγος δεν βάζουμε χέρι στο μοτέρ, υπάρχει σοβαρότερος κίνδυνος να προκαλέσουμε εμείς βλάβη.
  3. 1 point
    Ωχ μπαναϊαμ... Η Harley Davidson λοιπόν μπαίνει στον χορό των adventure bikes με το Pan America των 1250cc. Φημολογείται ότι θα υπάρξει και έκδοση 975cc αργότερα. Ακριβή specs δεν υπάρχουν, αλλά είναι V Twin και θα διαθέτει ride by wire, traction control, αναρτήσεις Showa, Brembo δαγκάνες, ΤFT οθόνη και όλα τα περιφερειακά που προστάζει η αγορά για ένα μαστόδοντο. Αναμένεται το 2020. Πηγή
  4. 1 point
    Καλησπέρα στην ομάδα και από εμένα... Είμαι νέο μέλος στο φόρουμ σας ιδιοκτήτης Sym 150 Symphony Sr μοντέλου 2011. Είμαι επίσης επαγγελματίας φωτογράφος και φωτορεπόρτερ οπότε εάν χρειαστεί κάποιος τις υπηρεσίες μου ευχαρίστως να εξυπηρετήσω..... Να φοράτε πάντοτε το κράνος και να οδηγείτε με ασφάλεια....
  5. 1 point
    Με δυο μοτοσυκλέτες σε ακινησία και σύντομα ένα αυτοκίνητο, η αγορά του ήταν επιβεβλημένη. 71€ συμπεριλαμβανομένων των μεταφορικών.
  6. 1 point
    Ημουν ακριβως στην ιδια φαση με σενα απλα τρωω λιγο πιο πολυ το φαι μου και με διναν λιπασμα μικρο (1,83 και 85kg)! Anyway το αναφερω αυτο γιατι αν ειχες 4χιλιαρικα ευρω και με τον σωματοτυπο σου θα ελεγα παρε mt07 και end of the conversation. Εχουμε και λεμε Yamaha FZ6 Fazer ή Naked Εδω κοίτα για τα s2 μοντέλα καθως εχουν βελτιωσεις εκει που πονούσε το s1. Κυριως να αναφερθει το s1 ειχε και θεματα με το πλαισιο του δεν ειναι λιγα τα παραδειγματα στα οποια εχει ραγισει σε σημεια. Εγω προσωπικα δεν θα ενιωθα ανετα να παω σε κατι τετοιο. Τωρα δεδομενου οτι ερχεσαι απο 125 θα ελεγα οτι το fazer ειναι μηχανακι που ψηλα θα σε τρομαξει οχι οτι αν εχεις μυαλο δεν ειναι διαχειρισιμο αλλα θελει συνεση σε αντιθεση με ενα cbf600 λογου χαρη που και πιο "ατσαλος¨ να εισαι θα στο συγχωρουσε. Kawasaki ER-6N (με χαλάει η έλλειψη ένδειξης επίπεδου καυσίμου και ABS, τα μοντέλα που διαθέτουν είναι αρκετά ακριβά) Η ελλειψη abs ειναι οντως θεμα και αφου πηρα μοτο με abs τελικα οντως σε ιδιο διλλημα με εσενα λεω καλυτερα αστο ειδικα αν συμπεριλάβουμε στην εξισωση οτι και εδω υπαρχουν παραδειγματα με σοβαρα θεματα στον κινητηρα (βλεπε χτυπησαν βαλβιδες). @kpapageo Honda CB600F Hornet Αυτο ειναι το μονο μοτο που αναφερεις και δεν το εχω οδηγησει, αν δεν σε ενοχλει το γεγονος οτι ειναι γυμνο και δεν του ταιριαζει ιδιαιτερα το σετακι top case και ζελατινα (οπως και στο gsr kai fazer naked) i would say go for it αλλα επισης μιλαμε για μοτο 100 αλογα οποτε παλι θα ελεγα απαιτει συνεση αν και αναφερεται ως πιο γραμμικο απο το s2. Suzuki Bandit 650 Το μηχανακι στο οποιο κατεληξα και εγω, ειμαι κατοχος εδω και περιπου 1 μιση μηνα. Το επελεξα με βασικο γνωμονα οτι δεν βρηκα πουθενα να βγαζει σοβαρα θεματα (γενικα βασικα δεν ακουγεται να βγαζει κατι με σημαντικη συχνοτητα), απο εκει και περα παιζουν σε καλες τιμες και συχνα με abs. Νομιζω το γεγονος οτι ειναι πιο γραμμικο απο μηχανακια που εχουν κινητηρες downtuned απο ss (βλεπε χορνετ και σ2 απο cbr600rr kai r6 αντιστοιχα) το κανει θα ελεγα πιο καταλληλο για καποιον χωρις ουσιαστικη εμπειρια. Το βασικο αρνητικο για μενα ειναι το βαρος του το οποιο εμενα με ενοχλει κυριως στατικα και σε μανουβρες οταν η μηχανη δεν εχει χιλιομετρα. Ισως και στην πιστα ενοχλει αλλα δεν νομιζω οτι σε αφορα ακομα. Η καταναλωση παιζει απο 4.5 αμα πας στην εθνικη με 110 σαν νεκρος μεχρι 8 αν το πας ψιλο ταπα. Λογικα μπορει να παει και παραπανω αν πας τελικες στην εθνικη κλπ αλλα ειναι extreme σεναριο. Suzuki GSR600/S Το μηχανακι αυτο το εχω οδηγησει αρκετα καθως ηταν αυτο με το οποιο πηρα το διπλωμα Α. Ειναι στην ιδια φιλοσοφια με hornet και s2. Λενε για καταναλωση ιδιαιτερη υψηλη και θα τους πιστεψω. Απο κινητηρα για καποιον με μικρη εμπειρια πανω κατω οτι ειναι και τα υπολοιπα 600αρια με 100 αλογα. Οταν διαβαζεις για μετρια φρενα και μετριες αναρτησεις να θεωρεις οτι μιλαμε για οδηγους που λιγο-πολυ εχουν χερια, δηλαδη σε ενα αρχαριο θα φανουν υπεραρκετα και ισως ψαξεις για αναβαθμισεις σε τομεις αφου εχεις γραψει αρκετα χιλιομετρα και μονο αν το "κυνηγας". Καταλεικτικα και δεδομενου το μπατζετ εγω θα εδινα μεχρι 2700 για gsr με αβσ σε αριστη κατασταση, μετα για σ2 και χορνετ θα εξαντλουσα το μπατζετ αν και ειδικα σ2 δεν νομιζω να βρεις σωστα με τα λεφτα σου. Αν θες κατι πιο ταξιδιαρικο και πιο γραμμικο- φιλικο και δεν σε ενοχλει το βαρος το bandit ειναι επισης πολυ καλη επιλογη. Επισης απο σερβις και λοιπα εξοδα πλην βενζινης ολα αυτα τα μοτο ειναι παραπλησια. Για εμενα ειναι πολυ σημαντικο να οδηγησεις ολα τα μοτο που αναφερεις ωστε να δημιουργησεις δικη σου αποψη και ετσι θα κανεις την καλυτερη επιλογη. Επισης θα ελεγα να δεις και τα εξης μοντελα που ταιριαζουν με αυτα που εχεις ηδη αναφερει- xj6 ιδιος κινητηρας με σ2 αλλα με μειωμενα αλογα και αυξημενη ροπη -πολυ πιο γραμμικο-. Aprilia shiver (gt) πολυ ανωτερα περιφερειακα απο τα προαναφερθεντα ωραιος κινητηρας (2κ που θεωρω οτι ειναι πιο σωστος αριθμος κυλινδρων για μικτη χρηση) και γενικα θα το επαιρνα εναντι του bandit ( το gt) αλλα δεν βρεθηκε κανενα της προκοπης. Just my 2 cents ολα τα παραπανω
  7. 1 point
×
×
  • Create New...