Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/25/20 in all areas

  1. 7 points
    Αφηστε τις φλωριες ρε... Κωστη φτασε στα ακρα.
  2. 5 points
    Μου είναι εύκολο νομίζεις;; https://pasteboard.co/JsH4eq8.jpg Ελπίζω να είναι καλύτερα.
  3. 3 points
    @graves @Antreasss Οι άλλοι έδιναν ή τρέχατε μόνοι σας σαν τον τύπο με το MR2 που νόμιζε ότι πήγαινε μαζί με το Skyline μέχρι τα 200?
  4. 3 points
    Τοχωωωωωω Χαμολιά το μέρος στο οποίο βρίσκεται εδώ και 20 χρόνια αυτό το MC17 CBR250 Πέτα τους τα μαχαίρια σκοποβολή.
  5. 3 points
  6. 3 points
    https://postimg.cc/s1b3zY5s1b3zY58 Μας πήρε το βράδυ αλλά άξιζε ο κόπος. Αποτελέσματα δυναμομετρησης Κόκκινο το set up που είχα με ολόσωμη acrapovic χωρις καταλύτη+το πρόγραμμα που δίνει+dna filter stage 1. Με πράσινο είναι acrapovic+dna stage 1+open air box+pc v. Οι διαφορές είναι πολύ μεγάλες για τόσο μικρό μοτέρ,ο Ρυθμός που "γεμίζει" το ίδιο, ανεξάρτητα από τι σχέση έχεις στο κιβώτιο.
  7. 2 points
    To 125 παντώς καινούριο στα 3.300 ευρώ, οπότε λογικά και αυτό εκει γύρω το κόβω. https://www.car.gr/18902691-honda-super-cub Off topic αλλα έλεος παντώς με το κόστος των παπιών πλέον. ΜΟΝΟ στην Ελλάδα γίνονται αυτά...Η εκμετάλευση στο μεγαλείο της. Πατάνε οι εταιρίες στα μικρά διπλώματα Α1 και στο οτι είναι οικονομικά και έτσι τα πουλάνε στο θεό γιατί πολύ απλά ο κόσμος συνεχίζει και τα αγοράζει... Απαράδεκτοι απλά όταν με 1-1.5 χιλιάρικο πάνω αγοράζεις μοτοσυκλέτα 250 με 350cc, καινούρια (KLX 230, mt 03 και άλλες) Άσε που παίρνεις και καινούριο 300cc scooter σε αυτά τα λεφτά. Τι να πω... φτάσαμε στο Ελλαδιστάν πλέον στο να βασίζονται οι εταιρίες μοτο στις πωλήσεις παπιών για να μην χρεοκοπήσουν. Ντροπή.
  8. 2 points
    Έτσι όπως το είδα να ξεκινάει το βίνετο, λέω θα δείξει κάνα χόνδα στο βυθό της θάλασσας.
  9. 2 points
    Μπορείς να γλιτώσεις το νταβατζιλίκι της FedEx (ένα 80άρι 90άρι που χρεώνουν για τον εκτελωνισμό) αν τα εκτελωνίσεις μόνος σου. Δεν είναι κάτι δύσκολο, πας στα γραφεία της fedex στο αεροδρόμιο (θα σου πάρουν κανα 20άρι για να σου δώσουν τα χαρτιά να πας να κάνεις τη δουλειά σου, εκεί αν έχεις όρεξη να τσακωθείς εξαρτάται από σένα) πας τελωνείο περνάς από 2-3 γραφεία και τέλος
  10. 2 points
    https://www.motomag.gr/news/epikairotita/update-metra-antidraseis-ypoyrgeio-gia-na-ferei-odigisi-motosykletas-a1-me-diploma
  11. 2 points
    Μια πιο σωστή φωτογράφιση του χαρτιού μόνο σαν πλάνο, σε καλύτερη ανάλυση, θα βοηθούσε νομίζω να δούμε καλύτερα τι δείχνει. Κάνε ένα κόπο ντε
  12. 1 point
    Έχω το ΤΤ 600Ε, προηγούμενο μοντέλο από το TTR. Δεν σε προλαβαίνω στα Edit To Z ήταν μεγάλος φονιάς.
  13. 1 point
    Δές το edit μου! Το TT (εαν μιλάμε για το TTR) ηταν πιο δυνατό απο ΧΤ! Ήταν 30 κιλά περίπου πιο ελαφρύ + με πιο άγριο εκκεντροφόρο εαν δεν κάνω λάθος. Ιδια δεν τα λές! Εδώ κατι ζετάκια και modenas πειραγμένα θυμάμαι στα 61(???) χιλιοστά περνούσαν XTX 660 στα 400 μέτρα, μπροστά μου τα έβλεπα, δεν μου το είπε φίλος φίλου της πεθεράς του περιπτερά κτλπ κτλπ Σαν σωστοί κάγκουρες της εποχής, κάθε πέμπτη στα ΙΚΕΑ είμασταν
  14. 1 point
    Το rs 50 όντως είναι πολύ πιο γρήγορο από τις πάπιες. Τώρα για DT και ΧΤ, όντας κάτοχος και των 2 (ΤΤ, αλλά ΧΤ είναι στην ουσία) επέτρεψε μου να έχω μια αμφιβολία.....
  15. 1 point
    Όχι, σοβαρά. Πρώτο μηχανάκι aprilia rs 50 μαμά, οι 2 κολλητοί μου ο ένας crypton R 115 και ο άλλος astrea supra 100 μαμά όλοι. Ήμουν όχι μόνο μπροστά, αλλα και 15 κιλά πιο βαρύς απο τους άλλους 2! Τα crypton Χ όμως δεν τα περνούσα. Όταν του έβαλα gianelli εξάτμιση και ζιγκλέρ, περνούσα και τα X! Όσο για το DT που είχα και τα XT, σκέψου ήταν ανεβασμένο στα 150κάτι κυβικά με μονό ελατήριο πιστόνι + εξάτμιση, καρμπ μεγαλύτερο, άνοιγμα θυρίδων και V force. Σε τελικές δεν ξέρω, παντώς φανάρι φανάρι η στα ΙΚΕΑ τις Πέμπτες στα 0-400, όντως τα περνούσα. Τι να σε πω, ίσως ηταν άχρηστοι στην εκκίνηση Δεν έχω και κανένα λόγο να πώ ψέμματα 26 χρονών μαντράχαλος πλέον για τα XT που έδινα πριν 10 χρόνια στα 16 μου edit: τότε υπήρχαν και αρκετά ΧΤ 500 τριγύρω, που ήταν αρκετά γνωστά εως ψοφίμια θυμάμαι, ίσως να ήταν και τα 500άρια που έδινα, έχουν περάσει και 10 χρόνια, παντως αυτό που ξέρω είναι οτι ήταν σίγουρα ΧΤ, σίγουρα μαμά, και σίγουρα έδωσα 2 με το DT μου!
  16. 1 point
    επιβεβεαιωμςνο καΙ απο μενα πρωτο μηχανακι στα 15 derbi sm 50 μανισιο πατουσα κρυπτον κλπ 100αρια παπια οταν το πειραξα εδωσα και xt 600
  17. 1 point
    Αυτο δεν ισχυει οποτε ας μην το αναπαραγουμε..
  18. 1 point
    supra x γνωστου (σοβαρος ανθρωπος)βαρεσε μπιελα στα 9000χλμ,ηταν τυχερος διοτι καλυφτηκε απο την εγγυηση.Να μην πω και για τα cryptox,εχουν και αυτα θεμα με μπιελα,ρωτα κ κανα μηχανικο προς επιβεβαιωση των οσων γραφω...
  19. 1 point
    Ακριβώς αυτό ,στην πράξη έχει γεμίσει παντού και φόρτωνει αέρας, όσο για τη λακούβα ψηλά η απάντηση είναι απλή,όπως βλέπεις το μοτέρ δεν βαρεσε πουθενά κόφτες,το έκοβε αυτός 9,5Κ περίπου Επειδή ήμουν εκεί όταν έγινε ο τελικός χάρτης με την μετατροπή στο φίλτροκουτί , δηλαδή 2-3ωρες. Σε όλα τα "πατήματα" δεν βαρεσε κοφτή. Όταν τσεκαραμε πριν του πω κάτι μου είπε ότι λόγω ότι είναι μικρό το μοτέρ δεν θέλει να ζορισει με κοφτές για αυτό το κόβει πριν. Οπότε υπολόγισε ότι η καμπύλη τραβάει μέχρι κόφτες ως στην μέγιστη τιμή, περίπου 44hp
  20. 1 point
  21. 1 point
    Όταν λες να φτάσεις στα άκρα τι εννοείς; Η εταιρία μεταφορών δεν κάνει κάτι παράνομο. Σε κάθε αγορά εκτός ΕΕ, υπάρχει ΦΠΑ 24%, δασμός ανάλογα με το προϊόν και την κλίμακα που υπόκειται και φυσικά έξοδα εκτελωνισμού. Δεν υπάρχει κάτι μόνιμο να κάνεις εκτός από το το να μην παραλάβεις την παραγγελία και να έρθεις σε συμφωνία με τον πωλητή για την επιστροφή (μέρους) των χρημάτων σου.
  22. 1 point
    Σε πειράζει ο Τασούλης Αυτό που πρέπει να περιμένεις είναι να το έχουν εκδώσει. Την έχουν πατήσει πολλοί με τις καθυστερήσεις του υπουργείου. Οπότε ρώτα από πριν αν το έχουν έτοιμο, μην πας να το πάρεις τσάμπα.
  23. 1 point
    Βασικά θα πρέπει να περιμένεις το λεωφορείο, αν πάλι δε θέλεις να περιμένεις τόσο, πάρε ένα ταξί, από προετοιμασία πάρε μια μάσκα μη φας πόρτα και μια ζακέτα, χειμώνας έρχεται..
  24. 1 point
    Εγώ διάβασα την ΚΥΑ και κοιταξα λίγο το παράρτημα του σχετικού ΦΕΚ που θα τροποποιηθεί. Και στο παράρτημα αυτό περιγράφονται κάτι κατηγορίες παρατηρήσεων που γράφονται δεξιά δεξιά στο πινακάκι της πίσω όψης του (καινούριου) διπλώματος. Και σύμφωνα με την ΚΥΑ, σε αυτούς τους κωδικούς που περιγράφουν παρατηρήσεις/τροποποιήσεις, θα προστεθεί και ο κωδικός "121: Η κατηγορία Β ισχύει και για οδήγηση οχημάτων της κατηγορίας Α1.". Δεν ξέρω τί ακριβώς εννοεί με αυτό, αλλά κάτι μου λέει πώς θα πρέπει κάτι να κάνεις για να πάρεις το "121" και δε θα είναι έτσι αυθύπαρκτα η κατηγορία Β ικανή να σου επιτρέψει να οδηγάς
  25. 1 point
    Κάλλιο αργά παρά ποτέ λέει ο λαός. Από την στιγμή που το αγόρασα, κάτι δεν μου καθόταν καλά με την εξάτμιση. Σκαλίζοντας με τα χρόνια ανακάλυψα ότι το τελικό που φοράω, είναι από άλλη μηχανή, μάλλον μεγαλύτερου κυβισμού αν κρίνω από την διατομή, σε λάθος θέση με αποτέλεσμα η μυρωδιά στα ρούχα να είναι πολύ πιο έντονη. Επίσης μαυρίζει η πινακίδα και μια φορά μου έλιωσε το πίσω δεξί φλας. Πρώτη απόπειρα να αγοράσω κάτι ήταν το 2006. Πήγα με την τσέπη γεμάτη και έφυγα το ίδιο. Δεν υπήρχε πουθενά σε όλο το Βαρδάρη εξάτμιση για την μηχανή μου. Υποτίθεται ότι θα ερχόταν μια παραγγελία με DEP. Όσο την είδατε εσείς, τόσο την είδα και εγώ. Ίντερνετ δεν υπήρχε τότε όποτε οι επιλογές ήταν πολύ περιορισμένες. Με τα χρόνια αμέλησα να ασχοληθώ, η μοτοσυκλέτα τέθηκε σε ακινησία για πολύ καιρό και γενικά οι προτεραιότητες μου άλλαξαν στο πέρασμα των χρόνων. Όμως η όψη τις άθλιας πατέντας φρόντιζε συνεχώς να μου υπενθυμίζει μια υποχρέωση μου απέναντι στην πρώτη μοτοσυκλέτα μου. Έψαξα στο ίντερνετ, ρώτησα σε διάφορα μαγαζιά μήπως υπάρχει κάτι ξεχασμένο και τελικά βρήκα! Έστω και 16 χρόνια μετά. Να πω πως η τιμή που μου έκανε ο Έλληνας έμπορος ήταν σαφώς καλύτερη από την καλύτερη τιμή που βρήκα στο ebay. Η αλήθεια είναι ότι ήθελα να πάρω και τον σωλήνα αντήχησης αλλά η τιμή πήγαινε πολύ ψηλά για κάτι που στην ουσία δεν είναι απαραίτητο. Ίσως στο μέλλον. Ποιος ξέρει. Μπορεί μετά από 16 χρόνια.... Όταν φορεθεί και καθαριστεί το καρμπυρατέρ θα ανέβει βίντεο.
  26. 1 point
    Είχαμε όλους τους άσχετους που παίρνουν τα ηλεκτρικά που δεν απαιτούν δίπλωμα και βγαίνουν στους δρόμους τώρα θα έχουμε και αυτούς. Με αντιμέτρα θα πρέπει να κυκλοφορούμε.
  27. 1 point
    Καλώς Ήρθες και πάλι! Να και άλλο απολειφάδι... Αν και 13 χρόνια μετά χαίρομαι καταρχάς που είσαι καλά και είσαι όρθιος. Υ.Γ.: Απορώ πως δεν έχεις ξεχάσει τόσα χρόνια μετά το password σου...
  28. 1 point
  29. 1 point
    Νέο κρανάκι Συγκεκριμένα είναι το MT Thunder 3 SV Kingdom. Σε κόκκινα μπλε χρώματα να ταιριάζει με το μηχανάκι και με την σημαία της Αγγλίας πάνω. Υπήρχε το ίδιο σε small αλλά με διαφορετικά γραφικά πάνω (desert στρατιωτικά χρώματα), αλλά με το που το είδα αυτό το ήθελα με την πρώτη. Το παρήγγειλα την Παρασκευή απο το κατάστημα στο κέντρο σε small και σήμερα το πήρα. Στο μαγαζί που πήγα και πήρα τα δυο LS2 που είχα το άσπρο και το μπλε-ασπρο (το Stream Evo) ο τύπος ούτε καν μπήκε στον κόπο να μετρήσει με μεζούρα την διάμετρο του κεφαλιού για να δει το σωστό μέγεθος. Αυτό εδω έχει ακριβώς 0 τζόγο πάνω στο κεφάλι, όπως πρέπει και χωρίς να είναι κουραστικό.
×
×
  • Create New...