Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/19/20 in all areas

  1. 4 points
    Που σαι ρε Graves!! Λοιπον φιλε, πηρα και εγω 4κυλινδρο, ενα cbr600f. Οπως λεει και ο Τασος απο πανω, εχει τη φαση του. Σε στροφιλικι (ειτε σφιχτο, ειτε ανοιχτο) ειναι απολαυση. Αυτο που μου αρεσε απο την αρχη ειναι οτι θες να πας χαλαρα, κουμπωνεις μια 6η, ουτε σκορτσαρει, ουτε τιποτα και απλα γουργουριζει. Εχεις ορεξη για παιχνιδι, εισαι με 2ες - 3ες. Απο θεμα κουρασης, με το F, 300-400 km μονοκοπανια τα βγαζω συχνα, πολλα δικαβαλα με τριβαλιτσο, τις καλοκαιρινες διακοπες σε νησακια, commuting στην Αθηνα, δε με κουρασε καπου. Οποτε θα σου ελεγα παρε ενα 4κυλινδρο να δεις τη φαση και δε χαθηκε ο κοσμος, οταν και αμα το βαρεθεις, το πουλας και περνεις κατι αλλο.
  2. 2 points
    Δεν έχω απάντηση δυστυχώς γιατί αυτά είναι άλυτα ερωτήματα, ή μάλλον ο καθένας τα απαντά διαφορετικά. Πάντως θα επαναλάβω ότι για αυτή την κατηγορία που κοιτάς και με τα χρήματα που έχεις διαθέσιμα το πρώτο σου μέλημα είναι να είναι σε καλή κατάσταση γιατί κρίμα θα είναι να μπλέξεις.
  3. 2 points
    Συγνωμη αλλά αυτό το χοντροκωλικο μηχανακι δεν μου άρεσε ποτέ, βέβαια είναι υποκειμενικό αυτό, εγώ προτείνω να πας σε 4κυλινδρο, έχει την καυλαντα του και αυτό...
  4. 1 point
    Εγω δεν θα προσκωλουσα τοσο στα τζαπαν και θα πηγαινα εδω παντως. Λογο χαρακτηρα και hoon machine factor. https://www.car.gr/24953527-aprilia-tuono-1000-r-rsv-tuono δες και μηηπως βρεις με λιγο τεντωμα στο μπατζετ κανενα duc 695
  5. 1 point
    Ναι αξίζει, γιατί σε 6 μήνες δε θα σου κάνει καμία αίσθηση η εμφάνιση οτι και να ναι, καλή ή κακή.
  6. 1 point
    Θα γίνω κακός αλλά το Z έχει άθλια οδηγική συμπεριφορά. Είναι όμορφο, με πολύ δύναμη αλλά ίσως το χειρότερο σε γεωμετρία. Ειδικά για κάποιον που έρχεται από τα εντούρο θα φανεί νομίζω ντουλάπα.
  7. 1 point
    Επειδή το budget σου είναι σχετικά περιορισμένο προσωπικά θα κοίταγα πρώτα την κατάσταση της μοτοσυκλέτας που θα πάρεις και ας κάνεις μια παραχώρηση στο θέμα πιο συγκεκριμένα θες. Δικύλινδρα μέχρι τετρακύλινδρα από 600 κυβικά και πάνω κάνουν για αυτά που θες (αναφέρθηκαν άλλοι παραπάνω στα πλεονεκτήματα του κάθε τύπου και κυβικών).
  8. 1 point
    Δεν το υποτιμάω, δεν το αποκαλώ καν ''μηχανάκι''. Δεν το υπερτιμώ όμως. Μαζί σου στην νοσταλγία, άλλωστε κι εγώ έχω μοτό της κατηγορίας 60 άλογα τροχό της ίδιας εποχής, αλλά όπως ήδη σου έγραψα, η νοσταλγία δεν αναπληρώνει τα πραγματικά μεγέθη. Περιοδικό 2Τροχοί, τεύχος Νο55 Φεβρ 1996, τεστ Aprilia RS250, σελίδα 55 , ισχύς στον τροχό 55.5 άλογα στις 10.250rpm. Για την μεγάλη διαφορά από τα 70 άλογα που ανακοίνωνε η Aprilia, στα 55 που μέτρησε το περιοδικό, χαρακτηριστικά ο συντάκτης γράφει στο κείμενο στην σελίδα 53, ''δλδ τα λιλιπούτεια γρανάζια της δίχρονης μετάδοσης κατασπάραξαν 15 ολόκληρα άλογα...προχωράμε'' Το GSR έχει λίγο κάτω από 90 τροχό, τα περισσότερα 600 naked της δεκαετίας 2000 που κοιτάς είχαν 90+ άλογα τροχό. Επειδή είχα μοτό της τάξεως 90+ τροχό (triumph 675 street triple) και έχω μοτό σχεδόν 90 αλόγων τροχό (VFR750F), ξέρω άμεσα τι διαφορά έχουν τα 50-60 άλογα τροχό από το 90+-. Η διαφορά είναι τόσο μεγάλη που αν κατέβεις από το ''μεγάλο'' και ανέβεις στο ''μικρό'' που έχεις καιρό να οδηγήσεις, νομίζεις ότι είναι χαλασμένο. Κατά τα άλλα βέβαια, τέτοιο καυλάκι σαν το RS250 δεν ξαναβγήκε, ούτε συνεχίστηκε, να δούμε αν το αναμενόμενο 660 θα το θυμίσει σε κάτι.
  9. 1 point
    Το fazer 600 ειναι αυτο που εβγαλε τη φημη οτι τα 4κ ειναι ταφοι στα χαμηλα παντως
  10. 1 point
    Να σημειωσω οτι αυτο που εχω οδηγησει εγω ειχε μονη acrapovic και power commander, οποτε ηταν εξτρα μαχιμο. Αν βρεις κατι τετοιο αξιζει 100% για 'μενα. Good luck. Να σημειωσω οτι σε σχεση με το hornet 600 της σχολη οδηγων, που ειναι παρομοιο με το gsr, η διαφορα στο γκαζι ειναι η μερα με τη νυχτα.
  11. 1 point
    Τώρα βλέπω οτι όλα τα 1000 φοράνε USD μπροστινό οπότε όντως τα φρένα αλλάζουν απο αυτό και μόνο ακόμα και οι δαγκάνες να είναι ίδιες. Τωρα με έβαλες σε σκέψεις... θα το ψάξω παραπάνω το θέμα φρένα z 750 vs z 1000 και θα δώ.
  12. 1 point
    Δε μιλαω για supersport. Συγκεκριμενα μιλαω για z1000 που το γνωριζω. Δεν εχει καμια παραπανω δυσκολια απο τα μικροτερα. Κλασσικο 4κ ειναι στα χαμηλα ειναι βελουδο και στα ψηλα τηλεμεταφορα. Γυρω στα 125 αλογα. Ο φιλος μου εδινε το δικο του στην κοπελα του(0 εμπειρια) να κανει τις δουλειες της σκεψου.. Απλα απ' το να στιβεις το 600, ειναι πιο ωραιο να εχεις το 1000 που οσο και να δωσεις παλι χαλαρο ειναι και αν βγεις εξω απο την πολη, μπορεις να ευχαριστηθεις γκαζι. +εξτρα ροπη για παιχνιδι και ανεση. Επισης εχει φρενουκλες και ειναι σχεδον στα ιδια κιλα με το 750. Αλλα it's up to you και τα αλογα των 600 4κ αχρειαστα ειναι για πολη anyway, οποτε το βλεπω καθαρα ως καφριλα.
  13. 1 point
    Εγω στη θεση σου θα επαιρνα 1000 παντως. Πχ. z1000. Αν ειναι να πας σε 4κ, go all the way να ευχαριστηθεις γκαζι.
  14. 1 point
    Επίσης, ψηλόφτερο + commuting = λασπωμένα πόδια ως τα γόνατα σε κάθε συνάντηση με νερά. Τέλος πάντων, αν το δείς αυστηρά ορθολογικά, πιό πολύ σε Χ300,πάει το θέμα.
  15. 1 point
    Το 600rr πάρτο αν θα μπαίνεις πίστα για trackdays. Ή γιατί σου αρέσει πολύ η εμφανισή του. Για οποιαδήποτε άλλη πραγματική χρήση, ένα CBR600F σαν του παραπάνω, είναι πολύ καλύτερο σε όλα. Το RS250 σε κανένα όνειρο, όση νοσταλγία κι αν έχεις, δεν έχει συγκρίσιμο γκάζι με ένα σύχρονο τετρακύλινδρο 600, ουτε καν επαφή σε ένα άνοιγμα. Αλλά αυτά, σάματι τα έχουμε ξαναπεί. Καλούς δρόμους σε ότι πάρεις.
  16. 1 point
    Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις σας. @strokt up είναι το FD110 (πρώτη φωτό). Με φοβίζει πολύ η έλλειψη ανταλλακτικών. Τελικά μάλλον θα πάω σε καινούργιο, όπου μπήκε και το Keeway Target 125 στην λίστα. Από αυτά που διαβάζω, σαφώς υπερτερεί έναντι του Daytona DY-125. Πρέπει να τα δοκιμάσω και τα δύο για να αποφασίσω. Τα Daytona έχουν καλύτερο δίκτυο διανομής, ενώ το δίκτυο διανομής και υποστήριξης της Keeway δεν είναι και τόσο ισχυρό όσο της Daytona. Μένω στο Αίγιο (Ν.Αχαϊας) όπου υπάρχει αντιπρόσωπος και εξουσιοδοτημένο συνεργείο του Γκοργκολή, ενώ η Keeway έχει εξουσ. συνεργείο στην Πάτρα. Διάβασα σε κάποιο καρφιτσωμένο πόστ (του 2010) οτι δεν είσαι υποχρεωμένος να κάνεις τα απλά service (πχ λάδια, βαλβίδες) σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο, εφοσον δεν χρειαστείς αντικατάσταση ανταλλακτικού που καλύπτεται από την εγγύηση. Μένει να το διευκρινήσω και να δω τι ισχύει, ώστε αν τελικά προχωρήσω στην αγορά του Keeway, να μην είμαι αναγκασμένος να πηγαίνω Πάτρα (40 χλμ από το Αίγιο) για τα Service.
  17. 1 point
    καλησπερα, πολυ ιδια φαση με εσενα ημουν κατεληξα σε bandit 650s, αλλα ειδα και 2-3 gsr στην σαλονικη και ψαχτηκα για το μοτο αυτο (το ειχα και για το διπλωμα Α). Τιμιο μοτο στα λεφτα που παιζουν τα μεταχειρισμενα και μπορεις να βρεις ακομα και με 2500 μοντελα μετα του 2008 που εχουν και abs. Τις προαλες ειχε μια τρελη ευκαιρια στην αθηνα gsr 600 2010 abs που εμοιαζε ΑΨΟΓΟ με τιμη στο καρ 2700, δυστυχώς σε αυτα τα λεφτα απο οτι εχω δει και γω αλλες αξιολογες επιλογες δεν εχει, οποτε απο μενα βουρ. Θεωρω δεδομενο οτι ξερεις τα περι καταναλωσης κλπ.
  18. 1 point
    Μηχανάκι καφετέριας κανονικά, κάθεσαι και εξ αποστάσεως πατάς κόρνα σε πιπίνια
  19. 1 point
    Καλορίζικο και μπράβο που κάθισες και έγραψες τι σε οδήγησε στην επιλογή σου! Νομίζω ότι για το ταξίδι που σχεδιάζεις να κάνεις, είναι καλή επιλογή.
  20. 1 point
    μωρη κυρια πηρες επιτελους μηχανακι??? τωρα το ειδα.... ποτε θα παμε για καφε να το ασημωσουμε να το κανουμε και μια βολτα???
  21. 1 point
    Καλοτάξιδο! Στα μέρη μου πήγες. Κανόνισε για βόλτα/καφέ
×
×
  • Create New...