Ίδια βάση το παλιό με το καινούριο Μπιλ?
Αν ναι, πιάσε με ένα σφυρί και ένα κατσαβίδι χτυπήματος και αφαίρεσε την παλιά κόλλα, τσιμέντο οτιδήποτε στηριζόταν το παλιό.
Άσε λίγο περιθώριο περιμετρικά για να σου πατήσει το καινούργιο μέχρι να στεγνώσει η νέα κόλλα, κατά προτίμηση η καινούρια βάση να είναι ελάχιστα πιο κάτω από το πλακάκι.
Ξεπλυνε καλά την σχάρα και ξεβουλωσε αν έχουν πέσει μέσα οι παλιές κόλλες το σιφώνι.
Κόλλα πλακιδίων θα βάλεις, πάρε λίγη από ένα χρωματοπωλείο της γειτονιάς σου, δεν χρειάζεται να αγοράσεις ολόκληρο τσουβάλι αν δεν σου χρειάζεται για κάτι άλλο.
Ανακάτεψε με νερό καν'την λίγο σφιχτή όχι νερουλή και άπλωσε γύρω γύρω μέσα στο σιφώνι εκεί που θα πατήσει η σχάρα ψηλά και περιμετρικά στην βάση της σχάρας. Έχε κοντά σου ένα σφουγγαράκι scotch brite και ένα κουβαδακι νερό για να ξεπλυνεις τα υπολείμματα και να στρώσεις όμορφα την κόλλα προτού τελειώσεις.
Αν το σχαρακι που έχεις αγοράσει είναι ασφαλείας τότε το κολλάς όλο μαζί με την βάση του, αν όχι τότε βάλε την σχάρα αφού στεγνώσει η κόλλα στην βάση για να μπορέσεις να καθαρίσεις τις κόλλες που θα έχουν κάτσει στο πλαίσιο της βάσης.
Καλή επιτυχία.
Η σιλικόνη αντενδείκνυται για τέτοιες χρήσεις φίλε μου.
Οταν καεί μια ααφάλεια, βάζουμε άλλη ασφάλεια. Δεν το σκέφτηκες αυτό, είπες ΟΚ θα το συνδέσω για λίγο, ε, τα κανες όλα μπουρλότο. Δε θέλει και πολύ. Να ελπίζεις να έζησε η πλεξούδα.
Απο τα δύο πάντως που αναφέρα μέχρι τώρα (givi/kappa και sw motech), οι βαλίτσες της sw motech είναι αρκετά ποιοτικές και το σύστημα που χρησιμοποιεί είναι πολύ πολύ πιο διακριτικό καθώς σου επιτρέπει να το βάζεις/βγάζεις με μια ασφάλεια μόνο. Πάνω στην μηχανή μένει μόνο μια μικρή βάση όταν το αφαιρείς, σε αντίθεση με το givi/kappa που μένει ολόκληρη η σκαλωσιά.
Το μειονέκτημα που έχει το σύστημα της sw motech είναι πως ακουμπάει πάνω στα πλαστικά της ουράς και γιαυτό στο kit έχει συνήθως ένα σετ με ειδικά διάφανα αυτοκόλλητα για να βάζεις στα σημεία που έρχονται σε επαφή με τις βαλίτσες, στο οποίο σημείο έχουν έτσι κ αλλιώς ειδική επένδυση για να γδέρνουν αλλά και πάλι επειδή έναν τζόγο το όλο σύστημα τον έχει έτσι και αλλιώς, εγώ δεν θα τις φόραγα χωρίς τα αυτοκόλλητα.
edit: Άκυρον αυτό για τις sw motech γιατι τώρα είδα πως για τις παλιότερες χρονιές του triple δεν έχει την ίδια βάση με αργότερα...
Ξεθάβω το θέμα για να γράψω ότι φτάσαμε τα 5.200 χιλιόμετρα με τη Benelli BN 251 και έγινε και το δεύτερο σέρβις!
Όλο αυτό τον καιρό τι προβλήματα έβγαλε;
Αλλαγή μπαταρίας - είχε μια δυσκολία στο πρωινό ξεκίνημα όταν έκανε κρύο, τη φόρτισα, έφτιαξε για μια βδομάδα, άρχισε να το ξανακάνει και την άλλαξα. Κόστος 35 ευρώ - από τότε που την άλλαξα (με μπαταρία άλλης μάρκας από αυτή που είχε), κανένα πρόβλημα!
Κάποια στιγμή εμφάνισε ένα τρίξιμο εκεί που είναι το μασκάκι πάνω από το τιμόνι, πήγα στο συνεργείο, το μαζέψανε και από τότε είναι ΟΚ.
Επίσης μια ιδιοτροπία έχει, ότι αν τη γεμίσεις με βενζίνη πάνω από το τρυπητό δαχτυλίδι που είναι μέσα στο ρεζερβουάρ, μπουκώνει και τρομάζεις να την ξεμπουκώσεις. Όταν όμως το μάθεις αυτό, προσέχεις και δεν υπάρχει θέμα.
ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!
Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος από στήσιμο, άνεση, κράτημα, λάστιχα, λειτουργία σασμάν (δεν ισχύει ότι είναι σκληρό όπως έχει γραφτεί... μια χαρά είναι), μικρή κατανάλωση, απόδοση κινητήρα, τον οποίο λες και... ταξιδιάρικο για την κατηγορία! Ενώ και η γενικότερη ποιότητα κατασκευής δείχνει ως τώρα να είναι στο επίπεδο των παρόμοιων ιαπωνικών που... ούτε αυτές κατασκευάζονται στην Ιαπωνία, δηλαδή "όση πρέπει"!
Value for money; Ασφαλώς ναι, μάλιστα η δική μου είναι... πιο πολύ, διότι πρόλαβα την προσφορά όταν την αγόρασα!
Μπράβο στη Benelli - ως τώρα τουλάχιστον. Αλλά 5.000 χιλιόμετρα είναι ένα καλό δείγμα νομίζω.
Τέλος, υπάρχει ένα ψιλοχάος με τα μοντέλα της Benelli που παρουσιάζονται συνεχώς - κανείς δεν ξέρει ποια από τα νέα μοντέλα θα έρθουν στην Ευρώπη και ποια από αυτά στην Ελλάδα. Με βάση ωστόσο την εμπειρία που έχω... θα χτύπαγα τη Leoncino 500 ή... την Imperiale 530 που θα βγει μέσα στο 2020 (αν τη φέρουν βέβαια).