Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 22/07/2020 in all areas

  1. 7 points
  2. 3 points
  3. 2 points
    ετσι για την κουβεντα,γενικα,πες οτι ειμασταν σε κοινη παρεα,χωρις καμια διαθεση αντιπαραθεσης. αλλα,διαφωνω με αυτη τη λογικη. εγω,σα στεργιος βηχος. ειναι πως το βλεπεις. αν το παρεις γιατι δε μπορεσες να παρεις το 790 πχ ενω αυτο ηταν η καψουρα σου,θα τρωγεσαι με τα ρουχα σου,οτι α εκεινο,α οι αναρτησεις,α το μοτερ,α τα αλογα... και δε θα ευχαρηστιεσαι με τπτ εγω ειμαι της αποψης πλεον,οτι το περνεις και το φχαριστιεσαι 100% για αυτο που ειναι.ενα ον-οφφ με εμφαση στο οφφ δε θα καθαρησεις τραπεζια και μπερμ το διχως αυριο,αλλα τα χωματα σου θα τα πας και θα το απολαυσεις στο επακρο. αρκει ενα σωστο ζευγαρακι λαστιχα.τπτ αλλο. εχω φιλους που βολταρουμε μαζι που το πηραν απο καινουριο και το καταευχαριστιουνται απο την πρωτη μερα,κυριως στα χωματα,στα βουνα,στις εξοχες,στα δαση. ξανανιωσανε πως να στο πω,με τη απλοτητα του και το χαρακτηρα του. δεν ειναι το απολυτο οπλο,αλλα δε θα πει οχι σε τπτ ετσι οπως ειναι. εχω ενα υποδεεστερο μηχανακι,το 660, που ακολουθω και το ευχαρηστιεμαι κ εγω κοιτωντας να περναω καλα χωρις πολλα. κανει οτι υποσχεται πως θα κανει. δεν ειμαι της αποψης οτι ευχαρηστιεσαι ολα τα μηχανακια παντου και αλλα τετοια ρομαντικα. προφανως και ενα σσ1000αρι δε μπορεις να το ευχαρηστηθεις μεσα στο Βυρωνα πχ,η μια βεσπα στη Νιαλα,κακα τα ψεματα. αλλα αυτα τα ον οφφ που παιζουν στην κατηγορια πλεον,τα περνεις και εφυγες ειτε για Βορειο Ακροτηρι,ειτε για Αγραφα,ειτε για καμπινγκ δικαβαλο Σαμικο. μετα απο αρκετες αλλαγες μηχανων,εγω,ο Στεργιος Βηχος προσωπικα,εφτασα στο συμπερασμα οτι το πολυ ψειρισμα κατανταει στεναχωρια και αγχος απο ενα σημειο και μετα. δε λεω για το οσπριο,γενικα το λεω. οι πληροφοριες του οποιου ηταν χρησιμοτατες. και αυτο που λεει οτι χρειαζεται δουλεια αναλογα με τα θελω του καθενος ειναι ολη η ουσια. αυτα. να στε καλα να χαιροστε τα μηχανακια σας
  4. 2 points
    Με ποια λογικη ψαχνεις να βρεις λογικη?
  5. 1 point
    Καλησπέρα μετα απο πολυ καιρο στην παρεα. Μετα απο πολλλλλυυυυ καιρο ηρθε πλεον η ωρα για να ξανα καβαλησω (δοξα σοι). Παμε στα βασικα : Μπατζετ μεχρι 4000 ευρώ ιδανικα στο 3αρι. Να εχει πανω απο 50 αλογα (2Κ και πανω) αν μπορουμε να μην ξεφυγουμε απο τα 800κ.εκ Οσο πιο προσφατο τοσο καλυτερα ιδανικα μοντελο μετα το 2007 Χρηση χειμωνα καλοκαιρι σαν commuter-all around (και δικαβαλο) αλλα και καποιες εξορμησεις-βολτες προς το παρων δεν ειμαι για μαρκινα ταξιδια. Νομιζω δεν μου αρεσουν οι ¨βαριες¨ μηχανες και θα κουραζε μια βαρια μηχανη οταν τα χλμ στην πολη ειναι σχετικα πολλα (θεσσαλονικη). Οσον αφορα το abs δεν ξερω κατα ποσο μια μηχανη με ενα σχετικα απαρχαιωμενο συστημα abs εχει πλεονεκτημα εναντι σε μια χωρις abs. Σχετικα οικονομικη συντηρηση και καταναλωση βενζινης. Αμα ζηταω παρα πολλα δεδομενου του μπατζετ κραξτε ελευθερα ? . ΥΓ προηγουμενα μοτο ηταν ενα aprilia pegaso strada και honda cbr125 (LOL)
  6. 1 point
  7. 1 point
    Νσις ηθελε να γράψει, είναι γνωστός φαν της αστυνομικής σειράς
  8. 1 point
    Α, ναι. Το γυμνό είναι το συγκεκριμένο. Κρίμα, θα είχες μια καλή επιλογή. Δες το πάντως και το diversion. Αν βρίσκεις κάποιο καθαρό είναι καλή λύση για πρώτη μηχανή.
  9. 1 point
    Το xj6 είναι όντως πολύ vfm μηχανάκι που θα τα κάνει όλα. Εν τω μεταξύ έχω την εντύπωση πως το μέλος @Antreasss έχει ένα προς πώληση. Το συγκεκριμένο μηχανάκι το έχω δει κι από κοντά και είναι πολύ καθαρό. Αφού είσαι και σαλονικιός βολεύει.
  10. 1 point
  11. 1 point
    Καλημέρα κι από μένα. Αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω κ να συζητήσω εν τέλει, είναι το εξής: μήπως σου έχει έρθει στο μυαλό ένα yolo, γιατί παρατηρώ ένα άνευ λόγου και ελέγχου άλμα στα θέλω σου, ως αναφορά του τι θέλεις να κάνεις? Για να γίνω πιο σαφής... Ξεκινώ με το άλμα από ένα ταπεινό και απολύτως αδύναμο μηχανάκι των 125cc και ιπποδύναμης 10 ίππων με το ζόρι και θέσης οδήγησης που δε σε μαθαίνει οδήγηση πρακτικά, να κάνεις ένα άλμα στα 50 κ 60 άλογα τροχό και με ανοίγματα στα 80 κ 90 όπως έχεις ήδη γράψει. Και είναι και αρκετές οι αναφορές σου σε γκάζι. Επιπλέον δε, αρχίζεις να μιλάς για τουρισμό δικάβαλος κ με μπαγκάζια. Αντιλαμβάνεσαι πως η σκέψεις σου και τα θέλω σου κάνουν άλματα που αναρωτιέμαι αν μπορεί να διαχειριστείς στο δρόμο. Πέρα από τη δραματική αλλαγή σε θέση οδήγησης και υψόμετρο, έχεις και άλλη θέση χεριών, ίσως κ τεντωμένα πόδια για να πατάς με ασφάλεια. Θες να αυξήσεις τους πονοκεφάλους με τουλάχιστον 6πλασια ισχύ και ροπή σε +100 κιλά μάζας. Και κερασάκι στην τούρτα, θες όλα αυτά να τα διανθίσεις με συνεπιβάτη και 3βαλιτσο (δηλαδή επιπλέον 80+ κιλά). Μήπως πριν κάνεις οτιδήποτε, να βρεις κανένα Vstrom να το βολτάρεις να δεις αν σου κάθεται καλά? Ή ένα Versys. Για παραπάνω δε το προτείνω. Προσωπικά. Τι λες?
  12. 1 point
  13. 1 point
    Λοιπον συνεχιζουμε Εφτιαξα μια ζελατινα απο ενα GS800 που ειχα, εκοψα, ετριψα, ζεστανα και της αλλαξα την καμπυλη, καινουργιες τρυπες και ειναι τωρα μια χαρα. Η μπροστα ροδα ηθελε ακτινολογηση. Την εκανα μονος στο περιπου, μια και δεν εχω δυναμομετρο κλειδι για ακτινες, και εφυγε εντελως το τρεμουλο. Σε συνδιασμο με λαστιχα TKC 70 το μηχανακι παει πολυ πιο στρωτα αν σκεφτεις τους περιορισμους λογω αναρτησεων Με τα χιλια ζορια εχω καταφερει να ρυθμισω αναρτησεις για τα κιλα μου σε σχετικα καλο βαθμο αλλα η αληθεια ειναι οτι εκει θελει λεφτα το μηχανακι. Στριμωξα δυο λαστιχενια τακακια αναμεσα στη βαση του κοντερ και το πλαισιο και οι κραδασμοι σταματησαν εντελως! Σε κανα δυο μηνες θα του κανω και καινουργια χαρτογραφηση ... Σιγα σιγα τα φτιαχνουμε ολα Εδω ειναι οι ρυθμισεις αναρτησεων για 90-95 κιλα φορτιο και για ελαφρυ χωμα, αν τυχον καποιος ενδιαφερθει στο μελλον (συγνωμη για τα Αγγλικα) All from full hard (all the way clockwise) Preload 3 clicks anti-clockwise Static sag 20mm (perfect) Sag 58-62 mm (perfect) Front Wheel Compression (bottom of forks) 9 clicks anti-clockwise (Standard 11 out of 22) Rebound (Top of forks) 21 cliks anti-clockwise (Standard 17 out of 31) Rear Wheel Compression (top of spring) 13 clicks anti-clockwise (Standard 15 out of 18) Rebound (bottom of spring) 13 clicks anti-clockwise (Standard 13 out of 23) Η συνεχεια στο μελλον...
  14. 1 point
    αλλαγη κατηγοριας στο πιο αθλητικο
  15. 1 point
    Γειά σας παιδάκια! Αφού άλλαξα το χρώμα στο mybike και μπορώ να γράψω από το κινητο, να ενημερώσω το ημερολόγιο : Είμαστε πλέον στα 1600 χλμ. Στην αρχή με τρόμαξε λίγο με κάτι έλλειμματα σε ποιοτικό έλεγχο. Δηλαδή: Καθρέπτες που χαλάρωσε η βάση τους. Κάτι τριγμοι που εμφανίστηκαν στο μπροστινό. Συγχιζομαι λοιπόν και παω στο (πολύ ωραίο) εξουσιοδότημενο συνεργείο όπου σφιχτηκαν ολα χωρίς κανένα κόστος. Επισης στην αρχή ανακάλυψα ότι τα μπουλόνια στο ψαλίδι ήταν σφιγμένα δυνατά από το εργοστάσιο με αποτέλεσμα να έχει σπάσει η μπογιά εκεί. Το είδα τη δεύτερη μέρα που το πήρα Προς τιμήν του το άλλαξε με καινούριο το μαγαζί απο όπου το πήρα. Έκτοτε όλα δουλεύουν μια χαρά. Φυσικά και αν το ψάξεις θα βρεις ποιοτικά έλλειμματα, αλλα η τιμή τα δικαιολογεί. Μετα και την αλλαγή λάδιων του πρώτου σέρβις αλλαγών λάδιων και μπουζί, και ρύθμιση βαλβίδων, το μηχανάκι δουλεύει πολύ στρωτά, το κιβώτιο του έχει γίνει πάρα πολύ καλό, και λόγω του κοντου κιβωτίου αρκετά σβέλτο. Η κατανάλωση του γύρω στα 1.8 με 2lt/ 100 Επειδή τα χιλιόμετρα γίνονται με πολύ γοργούς ρυθμους, θα έχουμε γρήγορα ενημέρωση!
  16. 1 point
  17. 1 point
    Έχοντας πλέον φτάσει τα 2500χλμ είπα να γράψω λίγα σκόρπια σχόλια για τη μηχανή. Απλα πράγματα, θετικά και αρνητικά + ‘Τα ωραία ‘ ·Το CP2 μοτέρ. Πάρα μα πάρα πολύ καλό, πρόθυμο, γραμμικό, ροπάτο, εύκολο. Οι σχέσεις ταχυτήτων πολύ καλές για όλα. ·Η θέση οδήγησης off road. ·Πολύ καλή ευελιξία, ορατότητα και φυσικά παρουσία στο δρόμο. Και το νιώθεις πολύ ελαφρύ. . Παιχνίδι στο χώμα, με πολύ ωραία φρένα που δεν αρπάζουν απότομα. (βλέπε και αρνητικά) ·Καλά φώτα (βλέπε και αρνητικά) · Απλότητα. Σκέφτεσαι μόνο οδήγηση και δεν κοιτάς για επικοινωνίες με μπλιμπλίκια ( aka GS). Σε κάνει να μαθαίνεις να οδηγάς. - ‘Τα άσχημα’ · Σανίδα σέλα..μέχρι δυο ώρες πριν πάθεις λουμπάγκο · Πονάνε χέρια ..μαλακώνεις μπροστινές, αλλά χάνεις την αίσθηση της μπροστινής 21 ρόδας. · παλινδρόμηση τιμονιού σε roll off κατεβαίνοντας από 80 μέχρι 50. Γενικός έλεγχος από το συνεργείο δεν έδειξε τίποτα. Μάλλον τα μαμά λάστιχα. Αυτό είναι πονοκέφαλος γιατί είναι οι ταχύτητες στις οποίες είσαι και πιο συχνά. ·Το mapping σε χαμηλές ταχύτητες είναι ψιλοχάλια. Αρπάζει το γκάζι απότομα. Πολύ ενοχλητικό για απαλό οδήγημα στη βροχή σε roundabouts. Πήρα όλα τα μποσικα από το γκάζι και έβαλα ένα DNA φίλτρο αλλά είδα ελάχιστη διαφορά. Θέλει καινούργιο χάρτη. · Πολύ ψηλό. Το όλο στήσιμο της μηχανής είναι για άτομα από 1.80 και πάνω. Ενώ είναι πολύ ευέλικτο για πόλη, το γεγονός ότι ίσα ίσα φτάνω με ένα πόδι (είμαι 1.74) μαζί με το γκάζι που αρπάζει, το κάνει κουραστικό. . Είναι ΜΟΝΟ για ένα άτομο. Έκανα 60χλμ με δεύτερο άτομο ( σύνολο 160 κιλά) και ήταν χάλια, κάθησε. Ο δε συνεπιβάτης είπε θα περπατήσει την επόμενη φορά .. · Μέτρια φρένα για δρόμο. Σπογγώδη. Όσο καλά είναι για χώμα, τόσο μέτρια για δρόμο · το κοντέρ και τα φώτα έχουν λαστιχένια στηρίγματα με αποτέλεσμα να τρέμουν ασύδοτα. Εκνευριστικό. · Ζελατίνα που δεν κάνει τίποτα. Ουσιαστικά είναι γυμνό. · Ανύπαρκτη προστασία από καιρό. Στη βροχή μουσκεύεις παντού. θα γράψω και αλλά στο μέλλον αλλά σε γενικές γραμμές είναι ένα πολύ ευχάριστο μηχανάκι με χαρακτήρα και ελαττώματα. Δεν είναι και τόσο καλό για όλα όπως το διαφημίζουν αλλά πολύ καλό για παιχνίδι χωρίς υπερβολές. Σε κάνει και χαμογελάς συνέχεια. Βεβαια εξαρτάται και από πια οπτική γωνία το βλέπει ο καθένας. Έχοντας τη 1250GS μου είναι πολύ δύσκολο να το χαρακτηρίσω τόσο καλό όσο λένε. Ουτε ποιοτικά ούτε οδηγικά.
  18. 1 point
    Αυτό σχετίζεται με όσα έγιναν το '16 που επικαλείται ο Λέρας; Εγώ αλήθεια, εκεί έχω σκαλώσει edit: κι έριξα και το λαικ μου στον @nuntius
  19. 1 point
    Άνοιξα link , είδα @nuntius, θυμήθηκα τι ωραίοι τύποι έγραφαν εδώ μέσα και σκέφτηκα πόσο γαμάτα θα περνούσαμε αν μαζευόμασταν όλοι μαζί γύρω από ένα τραπέζι, ανέβαινε πάνω σε αυτό ο @ax_ena_honda και έλεγε με ύφος << ΣΚΑΣΜΟΣ, ΘΑ ΑΠΑΓΓΕΙΛΩ ΛΕΡΑ >>
  20. 1 point
  21. 1 point
    Μετά το πρώτο service σίγουρα. Έχω κάνει μόνο 600 χλμ σφιχτα μια και δεν το έχω πάει πάνω από 5 χιλ στροφές ακόμα. Προς το παρόν θα έλεγα πρόθυμο, σχετικά άνετο, παρά πολύ καλή θέση τιμονιού ειδικά ορθιος στο χώμα , το γκάζι λίγο απότομο στην εκκίνηση, και θέλει σωστό κατέβασμα στις ταχύτητες πριν στροφής γιατί κλειδώνει η πίσω. Εδώ θα έλεγα ότι φανερά του λείπει ένα TC. Το mapping του κινητήρα, αν και πολύ καλός, θα μπορούσε να ήταν πιο στρωτό. Μου θύμισε λίγο τα νευράκια της πρώτης γενιάς του MT09. Ποιοτικά μέτριο, πλαστικά φτηνά, πίσω ακτίνες άρχισαν ήδη να σκουριάζουν μέσα στο πρώτο μήνα παρόλο που το περιποιούμαι μετά από κάθε έξοδο. Οι μπροστά είναι εντάξει. Το Κοντέρ δε διαβάζεται μετά τα 130. Οι καθρέφτες δεν τρέμουν καθόλου. Καλές αναρτήσεις αλλα με τα 95 μου κιλά με έξοπλισμό η προφωρτιση πίσω είναι στο ένα κλικ πριν το τέρμα για 60 χιλ sag. Με δεύτερο άτομο θα υποφέρει σίγουρα. Με πήρε μια μέρα να πετύχω σχετικά τις ρυθμίσεις αλλά και πάλι δεν γίνεται να εχεις ιδιες ρυθμίσεις και για δρόμο και για χώμα. Τα μπροστά τα μαλάκωσα γιατί πόνεσαν χέρια και τα πίσω τα σκλήρανα λόγω βάρους. Βεβαια μου είναι δύσκολο να το πω ‘γκαζι’ γιατί σε σύγκριση με τη GS μου είναι ισχνό. Δεν το βλέπω για ΣΒΚ με 1200-1300 χλμ όπως κάνω με τη Μπέμπα. Αλλα, παιχνιδιάρικο. Για μικρές εξορμήσεις ότι πρέπει και φανταστικό για πόλη. Makes you smile ! Σαφως πιο καλό και άνετο από το DR400. Ποιοτικά θα δείξει. Για τα λεφτά του, πάντα σε σύγκριση με τη GS παρααξίζει, αλλά ΔΕΝ είναι GS! Αυτα σε πρώτη φάση, θα επανέλθω μετά το service after the lockdown Να ειστε όλοι καλά και με υγεία
  22. 1 point
    Έχουν παγώσει τα πάντα.... Γιατί σε 40+ χρόνια, θα το δείχνουν τα εγγονάκια του στους φίλους τους και θα λένε: Αυτό ήταν το μηχανάκι του παππού μου , θιοςσχωρέστον μαλάκα. Πήγαινε με βενζίνη, ένα ζουμί ήταν, απίστευτο;;;
×
×
  • Create New...