Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/03/20 in all areas

  1. 6 points
    Το πηρα λοιπον το μηχανακι οπως ειπαμε στο ευχολόγιο, και ξεκινάμε στρώσιμο. Θα κραταω το ημερολογιο εδω, για οποιον τυχον ενδιαφερθει στο μελλον και για να γραφουμε οσοι μαζευτουμε εδω. Πρώτες εντυπωσεις, ειναι οπως γραφεται γενικά απο ειδικο τυπο και μη στο ιντερνετ: Μια χαρά στιβαρο, δε τριζει τιποτα, οι ταχυτητες μπαινουν μια χαρα. Το μοτερακι φαινεται αρκετα προθυμο, νομιζω πιο προθυμο απο το μοτοσυκλετακι "daytona" must που ειχα κανει τεστ ραιντ. Ισως τελικα ακομα και το ελαχιστο παραπανω βαρος που εχουν αυτα τα μοτοσυκλετακια να κανει διαφορα. Οι αναρτησεις δε τερματισαν σε καμια λακουβα, εστω και με τα λιγα χλμ που πηγαινω στο στρωσιμο. Μιας και ειχα οδηγησει μονο μεγαλες μοτοσυκλετες στο παρελθον, ειχα ενα φοβο οτι το μικρο οχημα και μαλιστα οχι premium κατηγοριας θα σκορπισει στη λακουβα, αλλα ολα καλα. Το cbs κανει μια χαρα δουλεια, βρηκα τα φρενα αρκετα καλα, και το μηχανακι δε βυθιζεται ιδιαιτερα στο φρεναρισμα. Τα φωτα ακομα δε τα δοκιμασα. Οσο για το χωρο κατω απο τη σελα, ειναι οντως μεγαλος, το δικο μου fullface κρανος δε το χωραει για λιγο, αλλα δε με χαλαει οπως και να χει. Τεχνικα χαρακτηριστικα: Επισης το βαρος στις δοκιμες αναφερεται στα 112 κιλα, στα χαρτια του και στο μανιουαλ 104 αν θυμαμαι καλα. Κατασκευαστής Keeway Motor Μοντέλο Target 125i E4 Αντιπρόσωπος Motoway G. Kabranis S.A. Τιμή 1.540 ευρώ Εγγύηση 2 χρόνια Κινητήρας Τύπος 4Τ, 1K, Α/Ψ, SOHC, 2β/Κ Κυβισμός (cc) 125 Διάμετρος x Διαδρομή (mm x mm) 53,5x55,5 Συμπίεση (:1) 9,5 Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός ψεκασμός Σύστημα εξαγωγής 1 σε 1 Λίπανση Εκκίνηση Μίζα/Μανιβέλα Συμπλέκτης Υγρός πολύδισκος Μετάδοση ημι-αυτόματο κιβώτιο, μύλος, 4 σχέσεων με αλυσίδα Πλαίσιο Τύπος Ατσάλινο, μονής ραχοκοκκαλιάς Κάστερ (°) Δ.Α. Ίχνος (mm) Δ.Α. Μεταξόνιο (mm) 1.300 Ύψος σέλας (mm) 760 Μήκος (mm) 1.970 Πλάτος, χωρίς καθρέπτες (mm) 720 Ύψος (Χωρίς καθρέπτες, mm) 1.110 Απόσταση εδάφους (mm) 115 Βάρος (kg) 112 (??) (102 στεγνο στο user manual ) Ρεζερβουάρ (lt) 3,6 Χωρητικότητα λαδιού (lt) Δ.Α. Αναρτήσεις Μπροστά Συμβατικό πιρούνι διάμετρος καλαμιών 36mm, διαδομή 85 χλστ. Πίσω Διπλά αμορτισέρ, προφόρτιση ελατηρίου 5 θέσεις, διαδρομή αμορτισέρ 56mm Ελαστικά Μπροστά 70/90-17'' Πίσω 80/90-17'' Φρένα Μπροστά Δίσκος, δακγάνα δύο εμβόλων, CBS Φρένα Δίσκος, δαγκάνα δύο εμβόλων, CBS Εξοπλισμός Ταχύμετρο, δέικτης βενζίνης, ένδειξη επιλεγμένης ταχύτητας, λυχνίες για φλας, μεγάλη σκάλα, νεκρά, κινητήρα Επιδόσεις Ισχύς εργοστασίου (hp/rpm) 8.8/7.500 Ροπή εργοστασίου (kgm/rpm) 0,91/5.500 Kαι το αρθρο του bikeit.gr που συμφωνω με όσα γράφει: https://www.bikeit.gr/scooter-papia-supersoco/item/20020-test-keeway-target-125i-2019
  2. 6 points
    Σιγά μην χρηματοδοτήσω το κράτος για να αγοράσω κράνος...Δικό μου ειναι το κεφάλι, ότι θέλω το κάνω... Ανάλογα το μηχανάκι, πάει και το κράνος. Έχεις δει κανέναν με enduro να φοράει Jet? H κάποιον με Χαγιαμπούσα να φοράει εντούρο κράνος? Το εντούρο δεν σε νοιάζει αμα σε βλέπουν , για αυτό είναι κλειστά. Ενω πάνω στην Χαγιαμπουσάρα ή στο Τίγρη, που τραβάς γκαζιά με καμιά ξετάπωτη ακράπα και τα γκομενάκια στάζουν μελάσσα και μόνο που το ακούνε το πριόνι να ροκάνιζει τα γρανάζια πρώτης-δευτέρας, που πάς με κράνος??? Να σου τρώνε τα νιαμου οι σκατοφλώροι με τα ΤιΝτι Εμ και τα Τζι -Ες, που να τους καεί το λαμπάκι της ρεζέρβας ολονώνε! Γιατί κάτω στην πλατεία, ( και μη ρωτήσετε ποιά, μία ειναι η Πλατεία με τα καλυτερα γκομενάκια) μου έχουν φάει γκόμενα μεσα απο τα χέρια γιατί ο μαλάκας αποφάσισα να ακούσω τη μάνα μου και έβαλα κράνος και μετά έπινα τη φραπεδιά και δεν με θυμόταν καμία τους, ότι Εγώ πάρκαρα με Εντο και όχι το φλωράκι με το BMW F650 ....κα τους κοιτάγανε λες και κατέβηκαν απο διαστημόπλοιο, αλλά τίποτα για μένα που μπήκα με τις πάντες και βγήκα με τις ζάντες στο γύρνα της Πλατείας.. Αυτά, το είπα και ξεθύμανα με τα τσουτσέκια που καβαλάνε μια μαλακία και τρώνε τα γκομενάκια των αλλωνόνε που τα ζαχαρώνουμε 2 μήνες και δουλευόυμε διπλο-βάρδια κρεαταγορα-ντελίβερι για να ξεπληρώσω την ακράπα και τα τατούαζ...
  3. 5 points
    Ένα μίνι ντοκιμαντέρ το οποίο δεν είναι απλά η εξήγηση γιατί αγαπάμε να οδηγούμε τη μηχανή μας.. Είναι ένα ντοκιμαντέρ και για εμάς που οδηγούμε τη μηχανή μας. Με τη βοήθεια 10 ΦΙΛΩΝ αναβατών-ταξιδευτών δημιουργήσαμε ένα καλωσόρισμα στον μαγικό κόσμο των δύο τροχών.. Ένα σκαλοπάτι σε έναν εναλλακτικό τρόπο ζωής.. Αυτόν που μας χαρίζει το οξυγόνο στην ψυχή μας. Συμμετέχουν οι: (Αλφαβητική σειρά) Ηλίας Αντωνόπουλος (https://www.facebook.com/antonopoulos...) Αχιλλέας Ασκωτης (https://www.facebook.com/achilleas.as...) Ηλίας Βροχίδης (https://www.facebook.com/elias.vrohidis) Χάρης Ιωαννίδης (https://www.facebook.com/profile.php?...) Πολυτίμη Κυριακοπούλου (https://www.facebook.com/polytimi.kyr...) Κωσταντίνος Μανούσος (https://www.facebook.com/kostastraveler) Γιάννης Μαρκέτος (https://www.facebook.com/john.marketo...) Πολυτίμη Μπόζνου (https://www.facebook.com/polytimi.boznou) Δημήτρης Στάμος (https://www.facebook.com/jimmys.stamos) Σοφία Σάτου (https://www.facebook.com/drasi.drasi.3) Χαράλαμπος Φλεριανός (https://www.facebook.com/babisflerianos)
  4. 5 points
    Ε, βεβαια. Οταν βαζει η ΚΤΜ απενεργοποιουμενο πισω abs στα μηχανακια της την εκθειαζουμε. Οταν το κανει ο κινεζος τον βριζουμε. Ρατσισμος...
  5. 3 points
    Ε ναι λοιπον, βρεθηκα καπως ετσι με παπακι. Που να το ξερα, οταν ελεγα οτι δε παιζει ποτε να οδηγησω τετοιο, και μαλιστα κινεζικο! Μαρεσε ομως τουτος ο κινεζακος, τοσο εμφανισιακα, οσο και σα κατασκευη, σε σχεση με τον αμεσο ανταγωνισμο του τουλάχιστον. Καλως ηλθε λοιπον, καινουριο και γυαλιστερό, με ψιλοβροχο και μουντιλα! ΥΓ. Ρε σεις. Τελικα εχει πλακα η οδηγηση της παπιας! Εντυπωσεις πολυ καλες απο την οδηγηση, ευχαριστη εκπληξη. Λεπτομερειες οταν βρω χρονο να ανοιξω δικο του θεμα! Και επειδη πικς ορ ιτ ντιντεντ χαπεν :
  6. 2 points
    Με το καλο να ερθει το μηχανημα! Τα υπολοιπα στα....."ευχαριστα"
  7. 2 points
    Η φωτογραφία μετεφέρθη αυτούσια στα κεντρικά της Zontes και με άμεση κοινοποίηση στους οπαδούς του Anton26. Όσοι καβαλάτε λοιπόν Voge να κοιτάτε συνέχεια τους καθρέφτες σας.
  8. 2 points
    Θέλεις να τα συμπαθήσεις, θέλεις να δεχτείς τους κινέζικους ισχυρισμούς για ποιότητα, περνάς από το κεντρικό της Kymco και βλέπεις αυτό. Βρε ΌΡΝΙΑ Κινέζοι, δεν θα κοπεί στην βδομάδα απάνω, έτσι αποστάτευτο, από τις ταλαντώσεις και μόνο, δεν λέμε για κλαδάκια, πόδια, πετραδάκια, εργαλεία ή ότι άλλο θα το τραβήξει κατά λάθος...
  9. 2 points
    Καλησπέρα .....η εκτεταμένη έρευνα τελείωσε....η οριστική επιλογή πάρθηκε και η αγορά έγινε πριν λίγο από Αγγλία...νομίζω ότι κατάφερα ότι καλύτερο με τα δικά μου δεδομένα αλά και της αγοράς αυτη την εποχή...
  10. 1 point
    Ευχαριστώ , ευχομαι και σε εσενα (και σε εμενα, να το βαλω διπλα στο δικο μου) ενα fs570. Φωτο χρωστάω το ξέρω. αν και διαφωνούμε , το 570 πρέπει να είναι ασπρο - μπλε. @noodles Eυχαριστώ να είσαι καλά . Παντως τραμπα με ss δεν παιζει να το ξέρεις
  11. 1 point
    Σήμερα μαζευτήκαμε εγω ο @achilleasv και ο @noodles και βολτάραμε μέχρι Ζαγορά Όπως βλέπετε περιβάλλομαι απο Hondaκιδες Με θέα το απέραντο γαλάζιο! Πήραμε και κάτι να πιούμε Και μετά ο καθένας πήρε τον δρόμο του για το σπίτι. @noodles thanks για τα μαθήματα στροφών, τόσο καιρό το έκανα λάθος Άντε την επόμενη φορά ακόμα πιο μακριά και αμα λάχει και με περισσότερα άτομα
  12. 1 point
    μεγειες, καλοστριφτο και καλοσουζαριστο! τα μαυρα suzuki ειναι τα καλυτερα υπαρχει πιθανοτητα να ειμαι θεςς/νικη κυριακη 7 η δευτερα 8 του μηνος, θα σε ενημερωσω αν ερθω να παμε καμια τσαρκα
  13. 1 point
    ρε αληταραδες.... κατι δε μου καθοταν απο την αρχη, ο 04 με sm? @Denzo ευχομαι πραγματικα να το χαρεις οσο δε παει!!!
  14. 1 point
    το 5w40 ειναι οτι καλυτερο για μεση χρηση αυτου του μοτο. 10w60 θα βαλεις αν το σπας μονο τα σκ και σε td's, οποτε αυστηρα αλλαγη ανα 3κ χλμ. και στις 2 περιπτωσεις βαζεις λαδι μοτοσυκλετας, οτι το παραπανω που εβαλες. το λαδι αυτοκινητου ειναι διαφορετικο γιατι ειναι μονο για το μοτερ, στις μοτοσυκλετες εχεις και ενα σασμαν μαζι με το μοτερ που λυπαινεται απο το ιδιο λαδι
  15. 1 point
    Εεεεε σόρυ, ο Pedrosa είχε φάει τούμπα γιατί ο σένσορας έδινε στο traction control και πήρε όλη τη ροπή μαζεμένη. Το Βόγκε λές να φάει τούμπα από τους πολλούς ίππους; Οι Κινέζοι τα σκέφτονται όλα, είσαι εγκάθετος και Παϊσιος.
  16. 1 point
    Σε ευχαριστώ πολύ....λέω να αφήσουμε την απάντηση σε αναμονή μέχρι να έρθει στα χέρια μου σε λίγες ημέρες απο Αγγλία.
  17. 1 point
    Το λάδι 10w 60 μπαίνει σε μοντέλα από το 2005 και μετά, σύμφωνα πάντα με το manual. Φαντάζομαι ότι οι μηχανικοι της husqvarna θα έκαναν δραματικές αλλαγές στον κινητήρα σε αυτή τη διετία για να άλλαξαν το προτεινόμενο ιξώδες. Επίσης, ένας αφελής σαν και εμένα θα μπορούσε να σκεφτεί ότι ο κινητήρας είναι ακριβώς ο ίδιος , τουλάχιστον στα μοντέλα με καρμπυρατέρ 2001 έως 2006, απλά μετά από μερικά χρόνια λειτουργίας κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι το 10w 60 δουλεύει καλύτερα στο συγκεκριμένο κινητήρα. Για την ιστορία, ο κινητήρας αυτός παρουσιάσθηκε το 1998 με μανιβέλα και μίζα και χωρίς αντλία λαδιού. Αυτά είναι τα μοντέλα με τα προβλήματα. Το 2001 αφαίρεσαν τη μανιβέλα και τοποθέτησαν αντλία λαδιού. Από το 2001 έως το 2006 ο κινητήρας έμεινε ίδιος και το 2007 αντικαταστάθηκαν τα καρμπυρατέρ με injection. Δεν το παίζω ειδικός ούτε είμαι αλλά επίσης δεν είναι ειδικοι ολοι όσοι γράφουν μια άποψη. Το bmw k1200lt δεν έχει boxer κινητήρα.
  18. 1 point
    Ευχαριστώ! Δεν είναι καθόλου άσχημα τα πράματα! Άμα θα κάνω βολτούλες θα δούμε!
  19. 1 point
    Εννοειται πως οτι λεμε το λεμε στο χαλαρο,ουτε με το ζορι θα πουμε σε καποιον να αγορασει και να χρησιμοποιησει κατι ουτε θα τον πικαρουμε για την οποια επιλογη του, στην τελικη ο καθενας ειναι κυριος και υπευθυνος του εαυτου του. Βεβαια το 400αρι που θελει να παρει ο φιλος μονο σκουτερακι δεν το λεμε καθως μπορει να αναπτυξει ταχυτητες των 160+ και να κανει αρκετα μεγαλες εκδρομες και ταξιδια οπως και μια "κανονικη" μοτοσυκλετα,δεν μιλαμε για ενα 50αρι yamaha jog που σηκωνεις τα ποδια και φευγει απο κατω σου στην πρωτη στραβη αλλα για ενα μηχανημα 200 κιλων που παει με 170χλμ/ω. Με το καλο οτι κι αν επιλεξει ωστε να του κανει τα κεφια και να τον βολεψει γιατι αυτο εχει σημασια.
  20. 1 point
    Εγω βαζω προστατευτικο τζελ, μιμουμενος τον μαβερικ, πιανεται;
  21. 1 point
    Και μετα αναρωτιομαστε γιατι σπανε.. Και αυτο απο ανθρωπο που και το πηρε σε εξαιρετικη κατασταση και ασχολειται και γραφει σε forum.. Καλοριζικο φιλε μου φαινεται πολυ καλο. Αλλα ακολουθησε το manual please. Επισης αυτη η γενια ακουγεται οτι ειχε τα θεματακια της οποτε ψαξου λιγο να εισαι εξτρα προσεκτικος.
  22. 1 point
    Καλό είναι σε θέματα ασφάλειας να μην βγάζουμε δικά μας συμπεράσματα αλλά να αφήνουμε τις έρευνες και τα νούμερα να μιλάνε: https://pages.uncc.edu/visualrhetoric/projects/illustration-video/safety-in-numbers-dietmar-ottes-motorcycle-helmet-impact-diagram/
  23. 1 point
    Εντάξει όμως, το κράνος το παίρνεις για τη 1 φορά που θα χρειαστεί, όχι για τις 500 που δεν. Κατ'εμέ, τα full-face κράνη είναι πιο ασφαλή (ακόμη και ο μηχανισμός ενός ανοιγόμενοι κράνους είναι σημείο αδυναμίας) ακόμη και για τη μισή φορά που θα χρειαστεί αυτή η προστασία μπροστά. Πιο πρακτικά και άνετα τα ανοιγόμενα και τα jet, πράγματι, αλλά ο καθένας τα βάζει και τα ζυγίζει
  24. 1 point
    εγω δε θα εκανα τετοια πειραματα με τετοιο μηχανακι. απο την αλλη δικο σου ειναι,βαλτου και τηγανολαδα μεσα. 8,5ε εχει αυτο που προτεινει η husqvarna το castrol
  25. 1 point
    Βόλτα προς Λιβάδι-Πετροκέρασα για να συστηθούμε.
  26. 1 point
    Αν σκεφτείς οτι είμαι 120 κιλά, δεν νομίζω να κερδίσω κάτι αν φύγουν 2 κιλά απο τις εξατμίσεις δίνοντας και 1000 ευρώ για να τις αγοράσω! Καλύτερα να κάνω δίαιτα και να μου φάει τα 1000 καμία Ρωσίδα !
  27. 1 point
    Ξεκίνησα για τυχαία βόλτα σήμερα και βρέθηκα σε 1400 μέτρα υψόμετρο. Καταφύγιο Βόλικας.
  28. 1 point
    Με το flip up σε περίπτωση που πέσεις και βρει το σαγόνι σου κάπου θα γυρίσει πιο εύκολα το κεφαλάκι σου 5 βόλτες γύρω από τον σβέρκο σου σε σχέση με το full face!!! Τώρα, τσιγαριές, ομιλίες και καφέδες στην μηχανή πάνω εγώ τα ακούω βερεσέ!
  29. 1 point
  30. 1 point
    Η λέξη αυτή έχει πολλές χρήσεις. Για παράδειγμα χωριατομορφιά κάνει η κυρά Μαγδάλω όταν βάζει γούνα βιζόν που της την αγόρασε ο συγχωρεμένος για να πάει στη λαϊκή να ψωνίσει σκόρδα ! Επίσης χωριατομορφιά κάνει ο ιδιοκτήτης PORCHE CAYENNE που του έσπασε το φανάρι και το έχει μπαλωμένο με μονωτική ταινία για κάνα δύο χρόνια κλπ κλπ κλπ ! https://scontent.fskg3-1.fna.fbcdn.net/v/t1.15752- Ορίστε λοιπόν και η γριούλα ! Εν αναμονή διαφόρων στολιδιών απο Κίνα, όπως χούφτες , χειρολαβές, πίσω φανάρι led , κλπ.
  31. 1 point
    Ίσως το'χω ξανά ανεβάσει,αλλά τώρα το ξαναείδα. Ένα απ'τα καλύτερα βίντεο με μοτοσυκλέτες που'χω δει.
  32. 1 point
    Ωραίοι! Και το Πήλιο (και) τέτοια εποχή είναι τέλειο!
  33. 1 point
    τις έκοψα όλες μαζί με το γωνιακό τροχό, και μετά τις πέρασα όλες μαζί και τις ακτινολόγησα. Για πετύχω το κέντρο σωστά κράτησα το ύψος με τα ξυλάκια αριστερά και δεξιά. Συνολικός χρόνος 2 ώρες (μόνο για το στεφάνι, δε βάζω ζαντάρισμα-ξεζαντάρισμα που έκανε ο λαστιχάς)
  34. 1 point
  35. 1 point
    Οδεύω για λιθοβολισμό, μετα απο την τρολιά. Αρχικά, να πω ότι ΔΕΝ θα βρείτε ουτε μία λέξη ευχαριστίας, πρός όλους όσους μου ευχηθηκαν τα καλορίζικα. Δεν μου'βγαινε να αντευχηθώ και στα δικά σας, θα ηταν too much. Τα καλορίζικα (και απο'δω) ανηκουν όλα στον Denzo. Το πράμα πήγε πολυ καλά, ο πρωην κάτοχος ψείρας, και γενικα το μοτό (των 13 ετων) ήταν τυλιγμένο σε σελοφάν, ουτε σκόνη δεν ειχε οταν το πρωτοείδα. Τα χλμ + οι ώρες συμφωνουσαν με την εξωτερικη εμφάνιση, και η λειτουργία του ηταν φυσιολογική. Αυτα, πριν την αγορά, και ΔΕΝ μπόρεσα να το οδηγησω (βασικά, κόλωσα να το ζητησω ηταν λιγο βαρυς ο ιδιοκτητης. ) Anyway, εγενετο η μεταβιβαση/ασφάλιση και το παρέλαβα. Και πλέον, βγηκα όξω να δω τι κάνει. Με λάστιχα dot3811, και λάδι στο μοτέρ 8 μηνων, και άγνωστο σεταρισμα αναρτησεων. Μικρη σημασια ειχαν ολα αυτά, διοτι όλο το σύνολο ειναι ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΕΝΟ για εναν μόνο σκοπό. Οδήγηση σκληρή, κινησεις χωρίς κομπιάσματα. Με θερμοκρασίες περιβάλλοντος 30°C +, δεν θελει πολυ πάτημα στο λαιμό, και βεβαια η αλλαγη λαδιου ηταν το πρωτο πράμα που επρεπε να γινει. Και πάλι όμως, η οδηγηση του δεν μοιαζει με τιποτε άλλο. Γυρνάς 3° τη γκαζιέρα, και διπλασιάζεται η δύναμη. Σπάει σεισμογράφο στα 4 χλμ, και μπορεις να κινεισαι σχεδον παντου με 2 ταχύτητες. Θυμάσαι μόνο τα χρώματα των (λιγοστων) ΙΧ/φορτηγων που περνάς, και σε ευθεία αναρωτιέσαι πόσο ακόμη εχει να δώσει. Το jet κράνος μου, ειναι παντελώς ακατάλληλο για 130+ , αλλά ΗΘΕΛΑ να ακούω τα πάντα. @Denzo πάλι καλορίζικο το θηρίο, και απο εμένα η μόνη επιθυμία ειναι μία λέξη. Ταπεινότητα και υπομονή, εως ότου βρεις τα πατήματα του. Συγχωρει τα πάντα, αλλά ειναι και παγίδα (ο τρόπος που μαζεύει χλμ) ειναι πανεύκολο να μπεις σε βενζινάδικο με 120. Κατι @Gouky7 @klab θα με κρεμασουν στο μεσιανό κατάρτι.
  36. 1 point
    Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους εδωσαν τις ευχές στον @innova 04 διοτι είναι ο νονός του Mπέργου βγάζοντάς το Xάρο. Χωρίς τον Θανάση δεν θα είχα την ευκαιρία να κάνω πραγματοποιήσω μια εφηβική επιθμία μου , εκπληρώνοντας έτσι τον στόχο dream bike #1. Θανάση και πάλι ευχαριστώ και από εδω φιλε ,οι ταβερνες και τα μπεργκερο-παιδάκο-κοψίδια που χρωστάω είναι πολλά και πάντα θα έχεις πιλοτική θεση στο κανόνι . Είπα να γράψω οτι μου το πούλησες μια περιουσία αλλά δεν μου βγαίνει , γιατι η πραγματική ιστορία έχει αληθινο χαρακτήρα και σημασία για εμένα. (ακολουθεί σεντόνι) Κάπου στις αρχές Φλεβάρη έχοντας πήξει απο τη καθημερινότητα και την χρόνια αμηχανία που ναι μεν ήταν επιλογή διοτι λογο δουλείας ,εχω επιλέξει να μην μετακινούμαι καθημερινά με δίτροχο κάτι ξεκίνησε να με τρώει , αυτό το κάτι ήταν οτι μεγαλώνουμε και η φύση των επιλογων μας αλλάζει γίνετάι σε μεγαλύτερο βαθμό βασισμένη στην λογική και όχι στο τι πραγματικά επιθυμούμε -θέλουμε να κάνουμε . Σπάνια αυτά τα 2 συνυπάρχουν ή έστω αυτό βλέπω εγώ σε εμένα προσωπικά .Θεωρώ οτι όλα έχουν να κάνουν με το γιατί οδηγάμε μηχανές, κάποιοι καβαλανε ακόμα και για εργασία , ιδανικα όμως θα ήθελα να πιστευω οτι ακομα και αυτοί το απολαμβάνουν έστω και λίγο γιατί για εμένα αυτός είναι ο λόγος που έμαθα και θελω να συνεχίσω σε αυτή τη παράλογη και επικυνδυνη για πολλούς μοτοσυκλέτα . Οπότε αποφάσισα να κάνω μια παράλογη και ταυτόχρονα κάπως λογική επιλογή για εμένα. Να αγοράσω μοτοσυκλέτα λοιπόν όχι για "φθηνή ", ευκολη και γρήγορη μετακίνηση ούτε για εργαλείο, αλλά για εμένα προσωπικά χωρίς συμβιβασμούς νερομένα ποτήρια και πολυχρηστικότητες . Πιο πολιτικές επιλογές σιγουρα υπήρχαν και θα υπαρχουν τις κοιταξα και έστριψα το κεφάλι , είπα "καντο σωστα , εκείνο που θες μόνο". Κυβος ερίφθη ,όβερ , απόφαση πάρθηκε πάμε στην αναζήτηση . Μετά από ατελείωτα βράδια για το αν το βαλεις μπροστά να δουλέψει για 3 λεπτο κανει μπαμ και τρως για μεσημεριανό μπιελομπιστονο με φλέικς βαλβιδων και ρουλεμάν ποσέ , κατέληξα στη σωστή χρονολογία μοντέλου για το FS 650. Μετά απο λιγο ξεκίνησα να ψάχνω ανταλλακτικά, διαθεσιμότητες κλπ, και εφ όσων όλα ηταν οκ ξεκίνησα να ψάχνω την μοτοσυκλέτα. Χτυπησα μπετό φυσικά, δεν βρήκα τιποτα της προκοπης που να μην θελει άλλο ενα μηχανάκι μαζεματα , Δυστηχώς τα fs 650 λιγοστευουν, γιατί τα αγοράζουν και μολις καταλάβουν τι πήραν και τι ζητάει τα βάζουν ανταλλακτικά (πανακριβα)με το που κανει το παραμικρό το μηχανάκι. Πέρασε καννένας μηνας και απραξίας , εγώ σε φαση ανησυχίας μέχρι που μέσα Μάρτη πλέων μπήκε μια αγγελία που άξιζε να πας να το δεις απο Κεφαλονιά . Οταν το είδα λέω όχι ρε π*στ , το φελέκι μου και μετά απο 2 δευτερολεπτα λέω ΝΑΙ ΡΕ Π*ΣΤ. Βαράω το τηλέφωνο , στον @innova 04 -έλα ρε , το και το . -Mλκ είσαι σιγουρος? -Ναι ρε πιο φθηνό στη συντήριση απο μια πρώην μου είναι σίγουρα. Πας μια να το δεις? -Καλά θα κανονίσω να πάω να το δώ . Μετά απο το τηλέφωνο ,μέχρι να το δουμε λοιπον, είχαμε κορονο λοκ ντάουν .παρόλα αυτά το μηχανάκι το είδε ο Θανάσης μου είπε "mlk camay είναι πιπίλα". Πηρα φωτο βιντεο και συναφή , το κλείνω με τον πωλητή , κατεβάζει την αγγελία και παμε να προχωρήσουμε. Καλα μαντέψατε @@δια .Μεταβιβάσεις γιοκ κολλημένες παντου μεχρι νεοτέρας. Πέρασε και το φετινό "Πασχα" , και η επόμενη εβδομάδα , εγώ οπλοπολυβόλο γιοκ . Σιγα σιγά αρχησε να τσουλάει η Ελληνική γραφειοκρατία και έγινε η χαρτούρα με πολλά πρηξίματα και πολύωρα τηλεφωνήματα . Εγινε η μεταβίβαση , βγαζω ασφάλεια και για νε δέσει το γλυκό ήρθε η αγωνία για το πως θα έρθει το όπλο Αθήνα. Βαπόρια , τσου , μετακινησεις εντός νομού ακόμα και οι μεταφορικές μουδιασμένες παντου. Οσο εγώ αγωνιούσα ,ο ιννοβας ενυδατόνεται , σούζες- παντες- στροφιλίκια ,με μαλλί γυαλί και παντελόνι lee. Μετά από πολλες αναπάντητες για αρκετές ημέρες , επικοινωνήσαμε : -"Ρε τι ειναιαυτόρε είμαι ξανά 16 χρονών , πονάνε ομως κόκαλα , κλοι, χέρια ,πλάτες " -Καλό ρε? -Δεν υπάρχει ρε , ο Χάρος "Να σου βαλω τα μισά να το έχεις εδώ?" -"Ξεχνα το" -"Καλά πάω αυριο στον ασφαλιστή μου να βγαλω μια ασφάλεια ζωής" H μεταφορική ήταν μονοδρομος πλέων ,και αφού ο νονός αποφάσησε να ακουμπήσει την εμπρός ρόδα σπίτι του μετα από 20 μερες honeymoon ,το κανονίσαμε .Πολύ αγχος γιατί η πίσω ουρά σε μάυρη δεν υπάρχει πλέων σαν ανταλλακτικό και οτιδηποτε άλλο είναι πιθανή παραγγελία .Ευτηχώς ο Θανάσης εκτέλεσε χρέη αμπαλαριστή και το πιστόλι προστατευθηκε. Ο χάρος μπήκε στο φορτηγό και εφθασε την προηγούμενη εβδομάδα . credit @innova 04 για όλα!!!! Mετά απο σφαιρα επισκεψη στον μηχανικό για τον αν αγόρασα κουκλα ή πανούκλα που ευτηχώς ήταν το πρώτο και ένα τυπικό σερβις, the rest is history . Και εδω μια φώτο απο την πρώτη βόλτα . (θα ακολουθήσει φωτορομάτζο αργότερα) Καλές βόλτες σε όλους , να κάνετε αυτό που θελετε και αγαπάτε.
  37. 1 point
    (κάτσε ρε μάνα μου. Πρώτα αγόρασες τη μηχανή, ψιλιαζομαι ούτε βόλτα καν τη πήγες ούτε κοιτάξεις πόσο κάνουν τα ανταλλακτικά; και τώρα έχεις φρικάρει με τα διάφορα που έχει η φαντάζεσαι ότι έχει; Η επόμενη βόλτα σου να είναι από ένα καλό συνεργείο! Η τηλεδιάγνωση δεν έχει εφευρεθεί ακόμα! Και επειδή πολοι την έχουμε πάθει όπως εσύ, θα σου κάνει καλό να πάρεις μια ολοκληρωμένη άποψη απο ενα επαγγελματία και όχι από ένα φόρουμ για να σταματησεις τις εικασίες!)
  38. 1 point
    Πηγα στη Suzuki και πληρωσα την προκαταβολη για την παραγγελια της. Baby gixxer λοιπον (gsx250r) το επομενο μηχανακι. Ηταν πολυ καλη η ευκαιρια για να την αφησω. Περιμενω τη στιγμη που θα σταματησει διπλα μου στο φαναρι Hayabusa και θα του πω: ""Ωπ!! Αδερφε κι εσυ gsxr;;;"
  39. 1 point
    Προς ενημερωση το προβλημα λυθηκε με αλλαγη λαδιων (motul 7100). Με την καραντινα ειχα ξεχαστει, ειχα αφησει τα λαδια με αλλαγη απ τα Χριστουγεννα και περιπου 3000κ χλμ. + το μηχανακι ειχε μεινει και σε ακινησια αρκετο καιρο.
  40. 1 point
    Ποιο ονειρευεσαι οταν κλεινεις τα ματια? Ποιο θα ηθελες να χαζευεις ανοιγοντας το γκαραζ? Ποιο θες να κοιτας ξανα και ξανα και να μην πιστευεις οτι πλεον ειναι δικο σου? Την απαντηση την εχεις εσυ,μιας και τα δυο ειναι εξαιρετικα μηχανηματα. Με το καλο οτι κι αν επιλεξεις!
  41. 1 point
    Λοιπόν εντελώς συμπτωματικά βρέθηκα σήμερα με τη δική μου μηχανή έξω από τη Mototrend και είδα το Voge 300 R (το πρώτο στις φωτογραφίες) παρακαρισμένο απ' έξω! Έτσι είχα την ευκαιρία να το περιεργαστώ από κοντά και να κάνω κι ένα... συγκριτικό θέσης οδήγησης με τη δική μου! Άσχημο δεν το λες και σε πρώτη ματιά ΟΚ δείχνει - δεν βλέπεις κάτι εμφανές "μη ποιοτικό". Όταν όμως καθήσεις πάνω του, διαπιστώνεις ότι είναι... περισσότερο φτιαγμένο για Ασιάτες απ' ό,τι η δική μου, η Benelli BN 251. Δηλαδή νοιώθεις ότι η σέλα είναι πιο στενή, τα γόνατα λυγίζουν περισσότερο και γενικά είσαι πιο στριμωγμένος απ' όσο στη δική μου - η οποία βέβαια είναι πάρα πολύ άνετη για το είδος της! Τα άλλα Voge δεν έχουν έρθει ακόμα ώστε να τα έβλεπα κι εκείνα.
  42. 1 point
    Τα αναλογικά αρέσουν σε όλους αλλά, οταν και αμα πάρεις μεΚανάκι με digital καντράν θα καταλάβεις seat - και δεν αστειεύομαι ουτε και υπερβάλω, είναι διευκόλυνση και ωραία πολυτέλεια - και το σημαντικότερο (το οποίο ενδεχομένως να ξενίζει τους ρετρολάγνους) είναι πως μπορείς να εχεις 2-3 διαφορετικά set-αρίσματα/"στήσιματα" και να μπορείς να τα αλλάζεις με το πάτημα ενός κουμπιού. Παράδειγμα : Στη πόλη χρησιμοποιώ το "urban" - 45 αλογα κάτω, ABS στο 3 (max lvl 3) και Traction control στο 4 (απο τα 8 επίπεδα που εχει). Οταν βγαίνω για βόλτα με την κυρία ή, εχω αρκετα χλμ σε εθνική οδό, εκει μπαίνει το "touring", full αλόγατα, ABS στο 3 και traction στο Θεό (lvl 8 - γιατί όλοι ξέρουμε ποσο διασκεδαστικό είναι να οδηγείς σε εθνική με καταρράκτες, amirite ?) . Οταν νιώθω πιο γενναίος, μπαίνει το sport, full ιποδύναμη, ABS στο 1 και traction στο 1 (ή off). θα ρωτήσεις τώρα γιατι τα γράφω αυτα, για τις οθόνες ειπες εσύ στην τελική : οι digital οθονίτσες συνδέονται πλέον με το ολο θέμα του RBW, εξού και οι ωραίες ηλεκτρονικές gimmick-ίλες, gimmick-ίλες οι οποίες μετά απο καιρό μετατρέπονται σε QOL (quality of life) βελτίωση οπως λέμε και στη γλώσσα software.Μπορεί κοινώς να μην ειναι ολες καργα-απαραίτητες αλλά πίστεψέ με, οταν συνηθίσεις και "ζεσταθείς" σ'αυτές... Ναι, οταν οδηγάμε δεν κοιτάμε μονίμως τα όργανα και ουτε λέω πως μοτο με αναλογικά όργανα ειναι πλέον passe', όμως, για καποιον λόγο μπήκαν αυτου του είδους οι οθόνες, για να μπορούν να φιλοξενούν ενα μύριο πληροφορίες καθώς πλεον - τεχνολογικά - η ολη κατάσταση έχει ξεφύγει, πλέον έχεις ABS, TC, Anti-Wheelie, launch control, αποκριση RBW κτλπ κτλπ. Στην περιπτωση δε ενος MTS 1260 που εχει και ηλεκτρονικα ρυθμιζόμενες αναρτήσεις...Δες εδω ρε πστ μου, μονο Calladuty ή FIFA δεν παίζει... Συνήθεια είναι πάνω απόλα ;)
×
×
  • Create New...