Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/15/20 in all areas

  1. 10 points
  2. 3 points
    Φτάσαμε 51.000 χιλιόμετρα. Ακόμα βλάβες τίποτα. Το μάπα πίσω αμορτισέρ που λένε , ακόμα αντέχει με τρεις πάνω Έκανα μαλακια και έβαλα s22 λάστιχα , τι είναι αυτά ρε; Ξαπλώνεις στην στροφή και πρέπει να ανοίξεις γκάζι γιατί πάνε μέσα αντί να σε πετάξει έξω !!!
  3. 2 points
    To vtr sp1 ειναι καψουρα μεγάλη πάντως.
  4. 1 point
  5. 1 point
  6. 1 point
  7. 1 point
    https://www.car.gr/25610604-suzuki-dl-650-v-strom Τιμιότατη τιμή (και συζητήσιμη) για την κατάσταση του.
  8. 1 point
    Με πρόλαβες, ήθελα να σου πω για τις Forma. Έχω τις Forma Freccia Dry εδώ και 4+ χρόνια, τις είχα βρει σε προσφορά στα 100€. Έχουν κάνει 80.000 χλμ σε 37 χώρες, σε θερμοκρασίες από -5 έως +47, σε στεγνό, βρεγμένο και χώμα. Εντυπώσεις: Ασφάλεια: Εξαιρετικές, έχουν δυνατές προστασίες παντού. Έχουν τεσταριστεί (δυστυχώς) σε 6 πτώσεις σε άσφαλτο και χώμα. Δεν τραυματίστηκα ποτέ. Άνεση: Ξεχνάς το περπάτημα με αυτές, δεν είναι για καθημερινές. Επίσης αν ταξιδεύεις και θέλεις να δεις κάτι που απαιτεί πάνω από 300μ περπάτημα, καλό είναι να έχεις εύκαιρα άλλα παπούτσια. Έτσι κάνω και εγώ. Στο κρύο με ένα ζευγάρι ισοθερμικές κάλτσες του σκι δεν θα καταλάβεις τίποτα. Στην πολλή ζέστη θα ιδρώσει λίγο το ποδαράκι σου. Αδιαβροχοποίηση: Στην αρχή ήταν άψογες, δεν περνούσε νερό ούτε σε δυνατή μπόρα. Πλέον έχουν χάσει κομμάτι της αδιαβροχοποίησης αλλά με ένα σπρέι μια φορά τον χρόνο ανάλογα την χρήση που κάνεις είναι εντάξει. Αντοχή: Και εκεί παίρνουν καλό βαθμό, στο τελευταίο μου ταξίδι ψιλοάνοιξε από κάτω η σόλα μπροστά και αριστερά αλλά με μια απλή κόλλα στιγμής είναι ακόμα οκ τα τελευταία 10.000 χλμ. Overall, στα λεφτά που τις πήρα τις θεωρώ την πιο value for money αγορά σε μοτο εξοπλισμό.
  9. 1 point
    ΔΙΧΡΟΝΑ ΜΟΤΟΚΡΟΣ: Γενικά από άποψη διαθεσιμότητας μεταχειρισμένων παίζουν πολύ καλές τιμές σε κρος 125 δίχρονα. Βρίσκεις και έχω βρει παρα πολλά με 1000-1800 ευρώ YZ, CR, KX, RM χρονολογιών 2002-2007. Αντίστοιχα εντούρο είναι πολύ λιγότερα, διότι κυρίως τα φτιάχνουν ευρωπαϊκοί κατασκευαστές (ktm, husqy, berg, beta κλπ) και επειδή γενικά η φάση του "παίρνω καθαρό πριόνι" χωρίς φώτα και θερίζω δρόμους, χωματόδρομους, λαγκάδια, πεδιάδες, πίστες, καφετέριες παίζει πολύ. ΔΙΧΡΟΝΑ ΕΝΤΟΥΡΟ: Πέρα από τα παραπάνω κρος που ίσως σε βολέψουν, ίσως όχι, ανάλογως του τύπου τεραίν που θα παίζεις, δες κάτι husqvarna wr/wre 125 + yamaha wr200 + suzuki rmx250 + kawa kdx200/ 250 , kmx 200/250 (?). προκειται για αρχαιολογίες που αν ομως είναι σε μια οκ κατάσταση και το κατεχεις φτιάχνονται πανεύκολα και φθηνα. ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΑ ΗΜΙ-ΕΝΤΟΥΡΟ: Και το κλασσικό που έχει γίνει καραμέλα για πιο ήπιες αλλά και χαμηλόκοστες φάσεις XR,TTR, KLX, DR όλα τετράχρονα 250. + xr400 + drz400s/e . Αυτά βέβαια υπήρχαν μέχρι και το 13 που πήρα dr250 σε τιμή ξεφτίλα, το λιωσα και με έβγαλε ασπροπρόσωπο μέχρι που το πούλησα. Εν ετει 2019 δεν ξερω ποσα υπαρχουν όμως. Τα 250-400 on-off/ enduro είναι και γαμώ τις (νεκρές) κατηγορίες. πρώτες βόλτες χωμα με 300 2Τ = Live fast die young.
  10. 1 point
    1ον μην συγκρίνεις ασφάλτινο μηχανάκι με χωμάτινο. 2ον. Όποιος σου έλεγε οτι το 640 δεν κάνει για πρώτο μοτάρντ απλά μην τον ξανακούσεις 3ον. και με 250 μια χαρά θα κάνεις την δουλειά σου τότε 4ον. Με τα λεφτά σου πηδ@ς και την κυρά σου. Κάνε ότι νομίζεις. Αν θες 300 πάρτο. Τουλάχιστον άκου μας και μην πάρεις μοτοκρος μηχανή.
  11. 1 point
    300αρι διχρονο; για αρχη κιολας; Too much Γενικοτερα εγω τα 300αρια δεν τα συμπαθησα ποτε, αλλα αυτο ειναι αλλο κεφαλαιο. . Και με 125 μια χαρα θα εισαι, μαλιστα θα σε μαθει να οδηγας πιο τεχνικα μιας και θα θελει βοήθεια απο εσενα για να περασει απο καπου. Αλλα οταν μαθεις, θα περναει απο παντού. Ενω πχ το 250 2Τ θα τα κανει πιο ευκολα. Εγω στην θεση σου θα κοιταζα 125-200-250cc maximum 2χρονα Και ναι συμφωνω με Τασο. Enduro θες. Ασε τα mx. Ειναι αλλη φαση το mx και αν δεν κανεις μοτοκρος δεν θα χαρεις ποτε. βολτα στο βουνο = enduro Πιστα = mx
  12. 1 point
    Καλά μηχανάκι στα λεφτά που λέει ο @tasos polymeneas πολύ δύσκολα να βρεις. (Αν βρεί ή έχει κανένας καλό εντούρο στο 1000άρικο το αγοράζω ΤΩΡΑ! Μη σου πω αγοράζω κάνα δυό). Εγώ ψάχνω τρία χρόνια και τέτοια μηχανάκια δεν παίζουν και αν παίζουν θέλουν κάνα 1000άρικο από πάνω, για να γίνουν ανθρώπινα και πάλι όχι καλά. Εντούρο μηχανάκι "τζάμπα" δεν δίνει κανένας. Επίσης τρέιλερ έχεις; Έχεις ψάξει την διαδικασία έκδοσης αδείας; Δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα, δες το. Για να καταλάβεις με απλά λόγια το αν είσαι νόμιμος με motocross ή enduro χωρίς πινακίδα στο βουνό θα σου δώσω ένα παράδειγμα. Είναι σαν την "φούντα", "όλοι την πίνουν", σε σπίτια, δρόμους, πάρκα, πλατείες, παραλίες, παραμένει όμως παράνομη και αν σε "τσιμπήσουν" τότε την "πίνεις" κανονικά. Το ίδιο είναι και με τα "'άχαρτα" μηχανάκια, πολλοί το κάνουν, μάλλον οι περισσότεροι, μια φορά θα γίνει η στραβή και μετά καλά ξεμπερδέματα. Το θετικό είναι ότι μαστορεύεις μόνος σου, οπότε μπορείς να πας σε λίγο χειρότερο-φθηνότερο μηχανάκι και να το φέρεις στα μέτρα σου. Για καλό μηχανάκι, με χαρτιά που δεν θα θέλει άμεσα πολλά-πολλά εγώ λέω κοίτα από 3χίλιαρο και πάνω, πιο κάτω μόνο αν έχεις άκρη και χέρι με χέρι ή αν είσαι πολύ-πολύ τυχερός.
  13. 1 point
    Η ομοιοτητα που εχει ενα MX με ενα enduro ειναι μονο η εμφανηση. Ας ξεκινησω απο τα ευκολα και κατανοητα, τα MX ειναι μηχανακια που προοριζονται για αγωνιστικη χρηση πιστας, το μηχανακι που καβαλαει ο παγκοσμιο προταθλητης μπορει να το αγορασει και ο οποιοσδηποτε, δεν ειναι σαν τα SS που μοιαζουν με αυτα που τρεχουν στις πίστες αλλα στην πραγματικοτητα ειναι διαφορετικα μηχανακια. Τα ΜΧ ειναι φτιαγμενα να αποδιδουν αρκετα αλογα στις ψηλες στροφες, εξαιτιας αυτου εχουν περισσοτερες φθορες, επισης εχουν σκληροτερες αναρτησεις, παιρνουν ρυθμιση αλλα δεν μπορουν να γινουν τοσο μαλακες οσο τα εντουρο, επισης εχουν κοντες σχεσεις στο κιβοτιο, εχουν 19αρα ζαντα πισω, που σημαινει οτι δεν εχεις προσβαση σε εντουραδικα λαστιχα, και πιστεψε με δεν υπαρχει καμια σχεση στα λαστιχα αυτα. Ενα εντουρο μηχανακι μπορει να ειναι αγωνιστικης χρησης ή ψευδοεντουρο, πιο πολυ funbike, τα εντουρο αγωνιστικης χρησης εχου πιο αυξημενες απαιτησεις σερβις αλλα σε καμια περιπτωση δεν αγγιζουν τις απαιτησεις των MX, εχουν σαφως πιο τσιμπημενη τιμη απο τα MX καθως φερουν ολο τον απαραιτητο εξοπλισμο ωστε να εκδιδουν πινακιδα. Τα εντουρο ειναι προσανατολισμενα στη ροπη ωστε να μη χρειαζεται να ανοιξεις πολυ γκαζι για να σκαρφαλωσεις καπου, εχουν πιο μακρυες σχεσεις γιατι χρειαζεται να περπατανε και δρομο, μαλακες αναρτησεις που αποροφανε τα παντα, 18αρα ζαντα με μεγαλη ποικιλια σε λαστιχα που κυριολεκτικα βεντουζαρουν παντου, φωτα γιατι μπορει να ξεμεινεις πουθενα και να σε πιασει το βραδυ. Εμενα η γνωμη μου ειναι να παρεις enduro, θα δινεις 150 ευρω για τελη και ασφαλειες αλλα θα εισαι ΝΟΜΙΜΟΣ ΠΑΝΤΟΥ, με το MΧ δεν θα εισαι, ετυχε στην παρεα μου να τρακαρουν μετωπικα ενα LC4 με ενα SX250 σε χωματοδρομο, μη ρισκαρεις. Ειναι πολλα αυτα που θελω να γραψω αλλα θα βγει σεντονι...
  14. 1 point
    Crf250l ειναι αυτο που περιγράφεις ή klx250 ή το νεο klx230 Θα μπορούσες να δεις εναλλακτικα στα 4k το trk251
  15. 1 point
    Το Σάββατο επιτέλους κατάφερα να πάω, έστω και αυτήν την κοντινή βολτούλα από τη Ζαγορά ως τα Χάνια. Πραγματικά, με την καθημερινή δουλειά και συνεχίζοντας με την σχολή, ο ελεύθερος χρόνος... 0. Ελπίζουμε να βρεθούμε και με τον @ShapeshifterGR98 για καμία βόλτα εδώ και 1 χρόνο τώρα.. που θα πάει θα την κάνουμε...
  16. 1 point
    Μην ξεχνάτε ποτέ τον χρυσό κανόνα της τούμπας: Η τούμπα έχει αξία, ανάλογα του πόσοι σε είδανε. Εφερες 12 περιστροφές και 8 γκελ αλλα δεν σε είδε κανείς; Αξία ΜΗΔΕΝ. Απλά γλύστρησε ο μπροστινός τροχός και σβαρνίστηκες ΑΛΛΑ μπροστά στην στάση του ΦΠΨ την ώρα που σχόλαγαν...ολες; Αξία ΤΕΡΑΣΤΙΑ.
  17. 1 point
    Έκανα την διαδρομή Δράκεια - Χάνια. Πανέμορφος δρόμος ειδικά τώρα που είναι Νοέμβριος.
×
×
  • Create New...