Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/12/20 in all areas

  1. 2 points
    Έχω την εντύπωση ότι σε αυτά τα χρήματα θα βρεις σε πολύ καλύτερη κατάσταση. Ψάξουν λίγο καλύτερα.
  2. 2 points
    Η ομοιοτητα που εχει ενα MX με ενα enduro ειναι μονο η εμφανηση. Ας ξεκινησω απο τα ευκολα και κατανοητα, τα MX ειναι μηχανακια που προοριζονται για αγωνιστικη χρηση πιστας, το μηχανακι που καβαλαει ο παγκοσμιο προταθλητης μπορει να το αγορασει και ο οποιοσδηποτε, δεν ειναι σαν τα SS που μοιαζουν με αυτα που τρεχουν στις πίστες αλλα στην πραγματικοτητα ειναι διαφορετικα μηχανακια. Τα ΜΧ ειναι φτιαγμενα να αποδιδουν αρκετα αλογα στις ψηλες στροφες, εξαιτιας αυτου εχουν περισσοτερες φθορες, επισης εχουν σκληροτερες αναρτησεις, παιρνουν ρυθμιση αλλα δεν μπορουν να γινουν τοσο μαλακες οσο τα εντουρο, επισης εχουν κοντες σχεσεις στο κιβοτιο, εχουν 19αρα ζαντα πισω, που σημαινει οτι δεν εχεις προσβαση σε εντουραδικα λαστιχα, και πιστεψε με δεν υπαρχει καμια σχεση στα λαστιχα αυτα. Ενα εντουρο μηχανακι μπορει να ειναι αγωνιστικης χρησης ή ψευδοεντουρο, πιο πολυ funbike, τα εντουρο αγωνιστικης χρησης εχου πιο αυξημενες απαιτησεις σερβις αλλα σε καμια περιπτωση δεν αγγιζουν τις απαιτησεις των MX, εχουν σαφως πιο τσιμπημενη τιμη απο τα MX καθως φερουν ολο τον απαραιτητο εξοπλισμο ωστε να εκδιδουν πινακιδα. Τα εντουρο ειναι προσανατολισμενα στη ροπη ωστε να μη χρειαζεται να ανοιξεις πολυ γκαζι για να σκαρφαλωσεις καπου, εχουν πιο μακρυες σχεσεις γιατι χρειαζεται να περπατανε και δρομο, μαλακες αναρτησεις που αποροφανε τα παντα, 18αρα ζαντα με μεγαλη ποικιλια σε λαστιχα που κυριολεκτικα βεντουζαρουν παντου, φωτα γιατι μπορει να ξεμεινεις πουθενα και να σε πιασει το βραδυ. Εμενα η γνωμη μου ειναι να παρεις enduro, θα δινεις 150 ευρω για τελη και ασφαλειες αλλα θα εισαι ΝΟΜΙΜΟΣ ΠΑΝΤΟΥ, με το MΧ δεν θα εισαι, ετυχε στην παρεα μου να τρακαρουν μετωπικα ενα LC4 με ενα SX250 σε χωματοδρομο, μη ρισκαρεις. Ειναι πολλα αυτα που θελω να γραψω αλλα θα βγει σεντονι...
  3. 2 points
    Παρε μονωτικη και θερμοσυστελλομενο μακαρονι και καντα μονος σου.Αν λειτουργουν κανονικα λιγο νοικοκυριο θελουν και εισαι οκ.
  4. 1 point
    Πρωτα απο ολα θα ηθελα να ευχηθω εστω και καθηστερημενα ενα χαρουμενο νεο ετος γεματο αγαπη υγεια και χαρουμενα χιλιομετρα στις δυο ροδες ( Καλα και στην μια ντε!). Βρισκομαι εκτος Ελλαδος για επαγγελματικους λογους οπως ειχα αναφερει σε αλλο ποστ και σε δυο εβδομαδες +- γυριζω πισω. Εχω ηδη παραγγειλει γραφικα για το μηχανακι μου και μεσα στα σχεδια ειναι να φορεσω και νεα λαστιχα καθως αυτα που εχω ειναι προς το τελος της ζωης τους. Γενικα υστερα απο πολυ ψαξιμο,διαβασμα πολυ παλιων θρεντ, γνωμες στα ποστ μου απο διαφορα παιδια που δεχτηκαν να βοηθησουν και να ποσταρουν μια απαντηση κτλπ,εχω διαμορφωσει διαφορετικη αποψη γενικα. Οι διαφορες ασκοπες μετατροπες του στυλ προγραμματα ανακατασκευες πατεντες σε μηχανακια τετοιου κυβισμου ειναι απλα χασιμο χρονου και λεφτων καθως η αποδοση ανα ευρω ειναι μηδαμινη. Οτι μετατροπες εχω κανει μεχρι στιγμης περαν εξατμισεως και φιλτρου ηταν για αισθητικους λογους ( μπροστα φτερο απο WRF 450 2017, πισω κωλακι κοντο ,χουφτες acerbis και πλεον και τα γραφικα). Βαση του μπαντζετ που διαθετω λοιπον για το μηχανακι αυτο θα ηθελα να βαλω και ενα τιμονι ψηλοτερο απο αυτο που εχω μιας και ειμαι 191 και λιγο πιο μακρυ για να βολευει στο ανοιγμα των χεριων μου. Το μανισιο της γιαμαχα μου φαινεται πολυ "κλειστο" και κοντο και το χω γυρισει προς τα πανω για να με βολευει αλλα χαλαει η γεωμετρια αρκετα. Περαν τουτου μου περναγε απο το μυαλο και η τοποθετηση υδραυλικου συμπλεκτη. Οτι ανεφερα πιο πριν ειναι universal και θα μπορω να τα χρησημοποιησω και σε μεταγενεστερα μηχανακια σε περιπτωση που το δωσω. Τι λετε αξιζει μια τετοια αγορα η το κρινετε ανωφελο? Καθε απαντηση οπως παντα δεκτη. Υσ1: Χαιρετισμους απο Σαντος! Υσ2: Το σκεφτομουν απο καιρο να φτιαξω ενα ποστ με το μηχανακι να δωσω τις προσωπικες εμπειρειες μου και γνωμες και νομιζω πως οταν γυρισω και τελειωσω τα μαζεματα θα το κανω!!! Υσ3: Περιμενω πως και πως τον ιουνιο να μπορω να καβαλησω επιτελους το βαραντερο ωστε να μπορω να ξεκινησω να μαζευω χρηματα για πολεμικο εντουρο η ΜΧ και επιτελους να μεταφερθω και γω στο section μοτοσυκλετα με μηχανακι που αρμοζει!!!!!
  5. 1 point
    Καλή Χρονιά σε όλους! Με υγεία και πολλά ασφαλή χιλιόμετρα. Καιρό έχω να γράψω εδώ, θα συνοψίσω τα θέματα που είχα δημιουργήσει.. Λίγος χρόνος (πολλές δουλειές, διαβάσματα, υποχρεώσεις) και ευτυχώς που κατάφερα απόψε το βράδυ να γράψω δυο λογάκια. Θα χαρώ να ακούσω τις γνώμες σας, να μου πείτε τυχόν λάθη ή απροσεξίες και να ακούσω τις συμβουλές σας. Έχω και εγώ συμβουλές και ιδέες. Εδώ θα τα πούμε. Ξεκινάω. Τα θέματα που θα αναλυθουν Μιας και πρώτα είχε τεθεί το θέμα των χειρολαβών και του ρελέ θα γράψω για αυτό. Όπως έχετε δει αρχικά είχα βάλει έναν διακόπτη εσωτερικά της σέλας για λόγους ασφαλείας. Μου είπατε να βάλω ρελέ. Μου το ξαναείπατε. Και τι να κάνω.. παράγγειλα έναν. Ρελέ 12V https://www.autospark.gr/shop/ρελέ-φλασέρ/ρελέ-12v/rlp4-12-nagares-ρελέ-12v-4-φις-40a/ Ταυτόχρονα είχα παραγγείλει και τις NovSight a500 n15 H4 από Banggood. Πριν έρθουν οι λάμπες ξεκίνησα όλη τη διαδικασία τοποθέτησης του ρελέ και των απαραίτητων αλλαγών που είχα κρίνει να γίνουν στην πλεξούδα ΧΩΡΙΣ να την τραυματίσω και ανά πάσα στιγμή να μπορώ να την φέρω στην εργοστασιακή της κατάσταση. Ζητούμενα Να περάσω τα καλώδια μέσα στον κουβά της σέλας από εκεί που περνάνε και τα υπόλοιπα (μπορείτε να δείτε στο θέμα των χειρολαβών από που τα είχα περάσει) αφού θα γίνει που θα γίνει η δουλειά. Να δώσω DC στην κεντρική λάμπα. Ευχαριστώ τον @hayabusas που μου εξήγησε ότι στη λάμπα του innova φτάνει AC. (βλέπε θέμα χειρολαβών) Και με την παρότρυνση και του @venzinas έκανα την συνδεσμολογία με το ρελέ Να κάνω την διπολική λάμπα του πίσω φαναριού να παίρνει AC και όχι DC όταν πατάω φρένο. Αυτό γιατί θα ζόριζα πολύ την μπαταρία με την λάμπα αναμμένη και το φρένο.. μην ανάψουμε και φλας. Επίσης μπορεί να σου κάψει το λεντ μετά από καιρό από κανένα απότομο σβήσιμο. Να ετοιμάσω το μανήσιο φις Η4 γιατί είχα ένα κινέζικο. (Καλά δούλευε αλλά ήθελα το γνήσιο). Πάμε! Λύνουμε πλαστικά τιμονιού, ποδιές. Στον διακόπτη που έχω για να κλείνω τα φώτα εντελώς (δηλαδή από το κίτρινο καλώδιο) αποσυνδέω το κίτρινο που έρχεται από τα πηνία προς το διακόπτη. Εκεί θα συνδέσω αργότερα ένα καλώδιο να παίρνει DC ρεύμα από το ρελέ (μπαταρία). Το κίτρινο που έβγαλα από το διακόπτη δεν το ξεχνάμε. Πάμε τώρα στο διακοπτάκι της μανέτας του φρένου. Αποσυνδέουμε το μαύρο και του βάζουμε μόνωση. Στη θέση του θα δώσουμε ρεύμα από το κίτρινο του AC αυτού που πήγαινε στα φώτα!. Βάζουμε μπρος, δοκιμάζουμε. ΤΖΕΤ! Το καλώδιο είναι κόκκινο γιατί είναι προέκταση του κίτρινου (δεν έφτανε τόσο μακριά). Μπήκε με φισάκια τακτοποιημένα. Θερμοσυστελλόμενο και μονωτική ταινία γιατί το θερμοσυστελλόμενο ήταν λίγο μεγάλο. Προσέξτε στο καινούριο φις που επίσης έβαλα μακαρόνι για ευνόητους λόγους αλλά και για το αισθητικό. Δεν φτάνει μόνο αυτό. Πατάμε και πίσω φρένο. Πρέπει να κάνουμε το ίδιο και για τον κάτω διακόπτη. Βρίσκουμε το φις. Και εδώ προσέξτε. Βγάζουμε το φισάκι του μαύρου καλωδίου από το πλαστικό από την αριστερή μεριά. Από εκεί, δηλαδή, που έρχεται από το διακόπτη. Και συνδέω ένα καλώδιο το οποίο θα πάρει ρεύμα επίσης από το κίτρινο. Μπορούσα Το καινούριο καλώδιο να το βάλω στη θέση μέσα στο πλαστικό της δεξιάς μεριάς αλλά δεν ήθελα να κόψω την μόνωση. Θα δείτε άλλωστε στη συνέχεια ότι έγινε εξίσου εντάξει. Μόνωση Και ένα ωραίο δέσιμο Πάνω στο τιμόνι ξανά. Με την χρήση ενός διπλού φις ενώνουμε τα φρένα με το κίτρινο (ΚΑΝΟΝΙΚΑ, στο δικό σας ινοβα, κίτρινο είναι το μαύρο που είναι δεμένο με ταινία πάνω στην πλεξούδα.. Αλλά επειδή παλιότερα έκανα πειράματα κατέληξε να μαυρίσει Ωραία! Κάναμε την οικονομία μας στο φρενάρισμα! Ας βολέψουμε τα καλώδια. Το ρελέ χρειάζεται εντολή και θα την πάρω από το καλώδιο το οποίο έχω βάλει τα θέσης φωτάκια μέσα στα φλας.( Νομίζω από το μάυρο ή μαύρο μπλε- δε θυμάμαι) Απορία. Γιατί έπιασε ξανά άλατα το καλώδιο που είχα αλλάξει (Αυτό το μαύρο που μάλλον είναι μαύρο ή μαύρο μπλε χχαχαχαχ) Δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ κλέφτη ρεύματος γιατί δεν το εμπιστευόμουν. Αλλά επείδη όπως είπα έπιασε άλατα και κόντυνα το καλώδιο αρκετα (δεν είχα το κατάλληλο φις για να κάνω καινούριο) έβαλα τώρα. Μια χαρά δουλεύει... Τώρα μπορούμε να πάμε τα καλώδια προς την μπαταρία. Μέσα στο κόκκινο προστατευτικό είναι το καλώδιο της εντολής και αυτό που θα δώσει ρεύμα στη λάμπα. Στο μαύρο είναι τα ίδια καλώδια που ήταν και πριν των χειρολαβών. Περάσανε μέσα χωρίς να χρειαστεί να κάνω μεγαλύτερη τρύπα. Πρέπει , αφού τα περάσαμε μέσα, να δούμε τι θα κάνουμε με την συνδεσμολογία και τις ασφάλειες. Να τα χωρέσουμε όλα εκεί μέσα όμορφα. Χαρά μου ! Μου αρέσουν αυτά. Το ρελέ που πήρα είναι 85 86 87 30 85: Γείωση (-) 86: Εντολή 87: Ρεύμα για κατανάλωση (Πάρε κόσμε) 30: Μπαταρία (+) Αρχικά είμαστε κάπως έτσι Στο 87 έβαλα πάλι διπλό φις ώστε να δώσω σε χειρολαβές και φως. Είναι το κόκκινο στην επόμενη φωτογραφία Τα καλώδια που φεύγουν από το διπλό έχουν και τις αντίστοιχες ασφάλεις (4Α στα χερούλια και 3Α στη λάμπα. Στη λάμπα θα δοκιμάσω και 2Α για να είναι οριακα (1,8Α +- 0,2 γράφει το κουτί)) ΚΑΙ ΝΑΙ Ίσως παρατηρήσατε πως έκοψα το συρταράκι και πλέον άφησα μόνο το κάλυμμα της μπαταρίας. Έτσι έχω κερδίσει χώρο. Μπορώ να τοποθετώ μεγαλύτερα αντικείμενα και με μεγαλύτερη ευχέρεια. Αξιοποιείς τον χώρο καλύτερα. Δεν αυξάνεται. Κάνω και τα απαραίτητα στο φις Μετα από λίγες μέρες ήρθε και η λάμπα. Και εδώ στο φανάρι. Τοποθετούμε πρώτα τη βάση Η4 και στη συνέχεια κουμπώνουμε το σώμα της λάμπας μετά το προστατευτικό λαστιχάκι. Ποιότητα πολύ καλή. Στην κατασκευή και στο σώμα και στα καλώδια και παντού. Εδώ θα δείτε πως φέγγει. Όταν μπορέσω θα βάλω και στο δρόμο. Στο επόμενο βίντεο βλέπουμε την πτώση της τάσης της μπαταρίας ανάλογα με την χρήση της λάμπας και των χειρολαβών. Για ρελαντί είμαστε σε πολύ καλό επίπεδο νομίζω. Με γκάζι και όλα ανοιχτά να είναι δεν πέφτει από 13,2 (και λίγο λέω). Δυστυχώς με το ένα χέρι κρατούσα τους ακροδέκτες του πολύμετρου και το βίντεο κουνάει αρκετά. Θα μπορούσα να αποφύγω τη φασαρία με εκ νέου καλώδια για ασφάλειες και να άφηνα τα καλώδια να περάσουν όπως και πριν. Απλά θα έβγαζα το διακόπτη και θα έβαζα το ρελε. Όμως τώρα πιστεύω έγινε ολοκληρωμένη δουλειά. Μπορεί να ξέχασα κάτι.. Για όποια απορία ρωτήστε. Επίσης καθάρισα το μπεκ βάζοντας του ρεύμα με ειδικό σπρέι. Και όντως... μου φάνηκε ότι πάει καλύτερα (πάντως μπαντιλίκια έκανα με μεγαλύτερη ευκολία). Όμως στην αρχή ξέχασα να βάλω το λαστιχάκι που φαίνεται (δεν ξέχασα ακριβως... είχε πέσει και δεν το έβαλα στο κουτί με τις βίδες όταν έλυνα...) Ευτυχώς το βρήκα και όλα μια χαρά. Όσο για την αναβάθμιση του κινητήρα θα γράψω αυτές τις μέρες! Περιμένω σχόλια, παρατηρήσεις κτλ.
  6. 1 point
    https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/23830787/ Γνώμη μου (μετά από πολλές αλλαγές μηχανών), αν υπάρχει η δυνατότητα αγόρασε όσο γίνεται πιο καινούριο μηχανάκι. Στο μεγάλο θα πας σε μηχανή προηγούμενης δεκαετίας.
  7. 1 point
  8. 1 point
    Ανεβηκε σημερα η συγκεκριμενη και κατι μου λεει οτι δε θα μεινει για πολυ. https://www.car.gr/25585261-yamaha-mt-03 Βεβαια τωρα που μπηκα να την ανεβασω βλεπω πας για μεγαλυτερο, αλλα για μενα το συγκεκριμενο μοτερ της Yamaha τα κανει ολα και συμφερει. Και με 3500 θα παρεις σχεδον καινουριο μηχανακι.
  9. 1 point
    Στα 23 χιλιάρικα η τιμή του απλού και στα 27 η τιμή για το SP στην Ιταλία. Διαθέσιμο από τα τέλη Φεβρουαρίου.
  10. 1 point
    Ιταλικος οικος ποτ ασχολειται με μετατροπες.Δεν βλεπω καλα γιατι ειμαι απο κουνητο,αλλα πιθανοτατα μετατροπη καποιας guzzi.
×
×
  • Create New...