Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 24/08/2019 in all areas

  1. 13 points
    Με την ευκαιρία της παρουσίας του καινούργιου Daytona moto2 765 limited edition της Triumph για το δρόμο και για την πίστα βρήκα αφορμή για να κάτσω να μαζέψω όλες τις αλλαγές που χρειάστηκε να γίνουν ώστε να μετατραπεί ένα 675 του 14 από street bike σε καθαρόαιμο track bike (οι αλλαγές έγιναν βάση των κανονισμών της κατηγορίας supersport του ελληνικού πρωταθλήματος) και να γίνει μια σύγκριση στο τέλος ανάμεσα στα δυο μηχανάκια. 765 moto2 limited edition Περιορισμένη παραγωγή στα 765 κομμάτια για Αμερική κ Καναδά και άλλα τόσα για τον υπόλοιπο κόσμο. 765 cc, 128 άλογα (+2 σε σχέση με τα 126 του 675 '13+) τα οποία δεν διευκρινίζουν αν είναι τροχό ή στρόφαλο, αλλά επειδή η πλειοψηφία των κατασκευαστών αναφέρεται στο στρόφαλο παίρνουμε ως δεδομένο ότι και σε αυτήν την περίπτωση μιλάμε για στρόφαλο, κόφτης αυξημένος κατά 600 στροφές σε σχέση με το street triple 765 στις 13250, ride by wire και traction control και καινούργια Brembo Stylema φρένα/τακάκια σε σχέση με το 675R του '13. Ανθρακονημάτινα fairings, καινούργια ECU και dash, ride by wire με riding modes και κάπου εδώ είναι που τελειώνουν οι διαφορές με το 675 του 13+ έχοντας την ίδια γεωμετρία, πλαίσιο και αναρτήσεις και όπως και το προηγούμενο μοντέλο έτσι και το 765 δεν είναι Euro 5 compliant. Αναφορικά οι τιμές για το απλό 675 ήταν 8.899 Αγγλίας που στην Ελλάδα μεταφραζόταν σε 13.500 ευρώ ενώ για το 675R ήταν 10599 λίρες Αγγλίας που στην Ελλάδα μεταφραζόταν σε 15.500 ευρώ. Το 765 moto2 στην Αγγλία είναι στις 15.765 λίρες, μια διαφορά των 5.000 λιρών σε σχέση με το 675R '13+. Dayton 675 14' (non ABS) track bike conversion Bodywork Sebimoto body και Pro Fiber tail: €540 Motoholders Subframe: €410 Triumph Cover protector kit: €252 Triumph frame sliders: €260 Triumph Decals: €150 Triumph chainguard: €45 Seat pad: €34 Double Bubble Screen: €26 SES Rearset : €437 Race fuel cap: €71 Dzeus fasteners: €19 Levers guard: €16 Handlebar aluminum 3 buttons switch: €11 Engine Triumph kit Arrow Titanium exhaust: €1800 BDK Race kit Generator: €976 Triumph kit Exhaust cam: €580 Triumph kit valve springs: €430 Triumph kit Titanium exhaust valves: €300 Arrow Titanium tail pipe: €310 Ventury Systems velocity stucks: €280 Triumph kit Camchain tensioner: €150 DNA Air filter: €96 Triumph kit idle adjuster: €87 Triumph Kit head gasket: €67 Sai blanking kit: 25 Triumph Quick action throttle body: €20 Suspension K-Tech DDS Pro: €1650 K-Tech RDS: €1190 Transmission AFAM aluminum sprockets (-1 +1): €50 DID X'Ring ERV3 G&G 520 chain conversion: €195 Electronics Triumph Race ECU: €1500 Triumph Race Harness: €711 Gripone Leone Traction control: €960 Bazzaz (ZFI k Z-AFM): €650 Full Spectrum Pulse P2 Lithium Battery: €308 Triumph Race Quickshifter: €281 Μαμά το μηχανάκι με Arrow τελικό και το αντίστοιχο πρόγραμμα της Triumph είχε μετρηθεί σε Dynojet δυναμόμετρο στα 115 τροχό (126 άλογα στρόφαλο δίνει ο κατασκευαστής, που σημαίνει περίπου 10% απώλειες λόγω μετάδοσης), μετά τις αλλαγές δυναμομετρήθηκε σε Fuchs δυναμόμετρο (χωρίς το race generator και τα velocity stucks) στα 124 τροχό, με τις τελευταίες αλλαγές περιμένω να έχει πάρει 2-3 άλογα ακόμα άρα πάμε κοντά στα 127 άλογα τροχό (που αντιστοιχούν σε περίπου 140 άλογα στρόφαλο). Θα μπορούσε να πάρει και άλλα 2-3 άλογα αν αυξηθεί πιο πολύ η συμπίεση (πχ 14.0:1) με πλανάρισμα της κεφαλή και αλλαγής της φλάτζας στη βάση του κινητήρα, αλλά θεωρώ ότι δεν αξίζει το ρίσκο. Ο χρονισμός των εκκεντροφόρων έγινε με γνώμονα το όριο στροφών και συγκεκριμένα να πέφτει η ιπποδύναμη στο προηγούμενο όριο στις 14.400 αντί να στοφάρει μέχρι τις 15.500 που είναι ο κόφτης τώρα με τον αγωνιστικό εγκέφαλο ούτως ώστε να διατηρηθεί η αξιοπιστία και η συχνότητα ανακατασκευής του κινητήρα στα προηγούμενα επίπεδα. Τώρα όσον αφορά το 765 , η εντύπωση μου είναι ότι η Triumph εκμεταλλευόμενη τη δημοσιότητα λόγω moto2 προσπαθεί να ξεστοκάρει ότι δεν πούλησε όλα αυτά τα χρόνια με το 675 απλά κοτσάροντας στο παλιό μηχανάκι έναν καινούργιο κινητήρα και χρεώνοντας ένα premium 5000 λιρών. Δεν την ενδιαφέρει πραγματικά να επενδύσει στους αγώνες και φαίνεται από το line up των καινούργιων μοντέλων της. Το μηχανάκι, λογικό μεν, είναι φιμωμένο λόγω ρύπων και για χάρη της αξιοπιστίας δε, μιας και είναι κατά κύριο λόγω μηχανάκι δρόμου και χρειάζεται να διατηρήσει την ίδια συχνότητα service όπως και το προηγούμενο μοντέλο. Απευθύνεται σε πολύ περιορισμένο κοινό όχι τόσο λόγω τιμής, αλλά κυρίως λόγω κυβισμού. Επίσης η βελτίωση ενός 675 με το αγωνιστικό κιτ για να φτάσει σε απόδοση στα επίπεδα που μπορεί να φτάσει ένα 765 με πρόγραμμα, φίλτρο και ολόσωμη εξάτμιση είναι πιο ακριβή και δεν αξίζει, αυτό που ίσως αξίζει για κάποιον που θέλει ένα Daytona 765 αλλά δεν πρόλαβε να δώσει την προκαταβολή είναι να αγοράσει κινητήρα, εγκέφαλο, πλεξούδα και να τα βάλει σε ένα 675 που μπορεί πλέον να βρει αρκετά φθηνά. Επίσης υπάρχει και η επιλογή του F3 800 που για μένα είναι πιο όμορφο μηχανάκι (αλλά ολίγον τι ζημιάρικο...) :D
  2. 7 points
    Το τρομπόνι ήρθε χθες και τοποθετήθηκε σήμερα με την βοήθεια του Θεού. Ωραίο είναι i love it
  3. 7 points
    Step Four: body position. This is where it starts getting technical. Way back in 1983, Keith Code put a chapter about body position in "A Twist of the Wrist." It, along with motorcycle technology, has evolved in the ensuing three decades. The current style — which is designed to work with modern tires, modern suspension and modern motorcycles — is to move once butt cheek off the seat, move your head low and to the inside, stretch your outside arm across the tank and point your inside elbow towards the ground. The main goal is to move your center of gravity as far to the inside of the corner and as low as possible. This means the bike will lean less at a given speed, which in turns means more grip and more safety. Hanging off also allows you to stand the bike up quicker on a corner exit, allowing you to get on the gas earlier. Hanging off means more outright corner speed is possible. https://www.rideapart.com/articles/257432/how-to-get-your-knee-down/
  4. 2 points
    Χρήζουν καλέ, όχι χτίζουν. Η μοτοσυκλέτα σε trackday μορφη, δεν χρειάζεται το ηλεκτρικό ρεύμα που χρειάζεται η street μορφή, αφού λείπουν φώτα, κόρνες κ.ο.κ. οπότε μπαίνει μικρότερο πηνίο, με μικρότερο ρότορα, που έχει μικρότερη μάζα (ο ρότορας) και άρα μικρότερη περιστροφική αδράνεια, στο άλλαγμα των στροφών του κινητήρα. @stamatisx velocity stacks, όχι stucks.
  5. 2 points
    Το κακόμοιρο το παιδί κοίτα βλέμμα σαν στραβοχυμένος λουκουμάς είναι.
  6. 2 points
    Sorry αλλά εγώ γελάσα
  7. 1 point
    H αυστριακή εταιρεία ετοιμάζει σαρωτικές αλλαγές σε όλες της εκδόσεις του 1290 Adventure. Η έκδοση S με τις χυτές αλουμινένιες ζάντες και η έκδοση R με τις ακτινωτές (tubless) έχουν μικρότερου όγκου ρεζερβουάρ και πιο στενό φαίρινγκ, ενώ στα πρωτότυπα που έχουμε δει έως τώρα το αφαιρούμενο υποπλαίσιο παραμένει ατσάλινο. Όμως στην έκδοση T (αν συνεχίσουν να ονομάζουν έτσι την έκδοση με το μεγάλο ρεζερβουάρ των 30 λίτρων) φαίνεται πως θα έχει χυτό αλουμινένιο υποπλαίσιο. Την λύση του χυτού υποπλαισίου την χρησιμοποιεί ήδη η ΚΤΜ στα Duke 690 και Duke 790, με τεράστια οφέλη στην ακαμψία, στη μείωση του βάρους και του όγκου (ενσωματώνουν το φιλτροκούτι στα Duke). Για την έκδοση Τ του Super Adventure 1290, η ακαμψία του υποπλαισίου αποτελεί προτεραιότητα, λόγω του ταξιδιωτικού του χαρακτήρα (συνεπιβάτης, τρεις βαλίτσες, υψηλές ταχύτητες ταξιδιού στις εθνικές κ.τ.λ.). Επίσης, η αλλαγή του σχήματος του ρεζερβουάρ, που πλέον τοποθετεί μεγάλο μέρος της βενζίνης πολύ χαμηλά (κοντά στη νοητή γραμμή των αξόνων των τροχών όπως στο 790 Adventure) χαρίζει επιπλέον σταθερότητα στη μοτοσυκλέτα στις υψηλές ταχύτητες και πιο ελαφριά αίσθηση στις χαμηλές ταχύτητες. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, προστατεύει και το κάτω μέρος των ποδιών του αναβάτη από το κρύο και την βροχή, αλλά και το κυρίως φαίρινγκ της μοτοσυκλέτας από τις συνέπειες μιας μικρής πτώσης Το νέο 1290 adv θα ενσωματώνει τη νέα τεχνολογία ενεργητικής ασφάλειας που εξέλιξε μαζί με την Bosch και χρησιμοποιεί radar για την ανίχνευση οχημάτων γύρω από τη μοτοσυκλέτα.H Bosch έχει συνεργαστεί παράλληλα και με την Ducati για την εξέλιξη αυτού του συστήματος (στο περίπτερο της Bosch στην EICMA το είχε τοποθετήσει πάνω σε ένα Multistrada 1260) οπότε φέτος στις διεθνείς εκθέσεις πιθανόν να δούμε έναν αγώνα δρόμου μεταξύ KTM και Ducati για το ποια από τις δύο θα δείξει την πρώτη μοτοσυκλέτα παραγωγής στον κόσμο με Adaptive Cruise Control και Brake by Wire τεχνολογία. Η KTM θα το έχει σίγουρα στο νέο Super Adventure και γι΄αυτό επανασχεδίασε τον προβολέα, ώστε να τοποθετηθεί το radar στο σωστό σημείο. Η Ducati θα πρέπει και αυτή να αλλάξει τη σχεδίαση του Multistrada, όμως μην ξεχνάμε πως φέτος περιμένουμε την V4 Multistrada με τον κινητήρα της Panigale, οπότε για το 2020 μάλλον θα το δούμε σε αυτήν και όχι στα δικύλινδρα Multistrada. Πηγή
  8. 1 point
    Δε θα το'λεγα. Καλτσον δεν ειδα πουθενα...
  9. 1 point
  10. 1 point
    Τι εχεις χτισει ρε φιλε... να το χαιρεσε!!!
  11. 1 point
    Αφου απο χαρτια εισαι οκ και θελεις να το επαναφερεις στην κυκλοφορια δυο λυσεις υπαρχουν, 1) το πας σε ενα μαστορα και τα σκας 2) το φτιαχνεις μονος και θα ειναι το project του χειμωνα, εννοειται οτι εμεις θα βοηθαμε οσο μπορουμε μεσα απο το θεμα, μπορει να μην ξερεις αλλα το σιγουρο ειναι οτι μπορεις να μαθεις, απλα θα χρειαστεις καποια εργαλεια και χωρο για να ασχοληθεις.
  12. 1 point
    σήμερα στο Q2 στο τέλειο φέτος και πολύ τεχνικό Σϊλβερστον, ο Μαρκ ήταν 4-6 δέκατα πιο γρήγορος από τους επόμενους έξι και χωρίς να είναι κολητά στο Ρόσι για να πιάσει το σωβρακόρευμα (σλυπστρημ) και να δικαιούμαι να γκρινιάζω σε απόλυτες συνθήκες και απόλυτη ταχύτητα ενός γύρου θεωρώ πως αυτή είναι η διαφορά επιπέδου του και απίστευτος ο γέρος που είναι ακριβώς πίσω του σε αυτή την ηλικία και με κανένα μπροστά να βοηθάει έστω λίγο σε διάρκεια αγώνα βέβαια όλα παίζουν, Κυριακή να δούμε τι θα γίνει
  13. 1 point
    Λογικό. Αν ο οδηγος δεν οδηγάει μοτο, μόλις φύγει απ την εξίσωση ο προστασία που παρέχει το αυτοκίνητο και αρχίσει να βλέπει την άσφαλτο από κοντά, ε θα λερωσει εσώρουχο. Αντίστροφα τι να του πει του Randy το αμαξι...
  14. 1 point
    Ναι αλλά σου κόπηκε το γελακι όταν ειδες τα κυνηγόσκυλα που ήθελαν να παίξουν...... .....γρυλίζοντας......
  15. 1 point
    Επαγγελματιας οδηγος προσπαθει να τρομαξει τον Randy Mamola με τη Lamborghini του, αλλα φυσικα το αποτελεσμα δεν ειναι αυτο που περιμενε. Μετα οι ρολοι αντιστρεφονται και ο οδηγος ανεβαινει συνεπιβατης στη μηχανη του Randy. Πρεπει να χρειαστηκε αλλαγη εσωρουχου στο τελος...
  16. 1 point
  17. 1 point
    Το να κρατησεις και το XR ειναι μια καλη λυση, μη φορτωνεις με αδικα χιλιομετρα/ωρες λειτουργειας το SXV, αν μετα δεις οτι δεν εχεισ θεματα το πουλας.
  18. 1 point
    Γράψτε στα θέματα της Πάτρας τι και που κανονιζετε να σκασω απρόβλεπτος.
  19. 1 point
    Η αλήθεια είναι ότι έχω αρχίσει να σκέφτομαι σοβαρά να κρατήσω και το XR , αλλά Και να πάρω και το RXV !! και το XRακι το αφήνω στο γκαράζ για παν ενδεχόμενο .. η αν δω ότι δε βγαίνω με το θηρίο (έχοντας το για καθημερινό) , βγάζω το γαϊδουράκι για να πηγαίνω στο περίπτερο και το θηρίο μόνο ΣΚ για βόλτες .
  20. 1 point
    Μια απογοητευση την εχει, ο καημενος ο Νικολας οπως τον κοβω ... Φαση,που μας εφερες ρε μλκ....ποτε θα τελειωσει αυτο το αστειο
  21. 1 point
    Γιατί; (Δεν έχω sprinter, αλλά συνήθως απλά βγάζουμε τη δαγκάνα, πιέζουμε έμβολα, αλλάζουμε τακάκια και ξανατοποθετούμε)
  22. 1 point
    Οι φωτό, ειναι αποκαλυπτικές. Η θλιβερή όψη του lead, προιδεάζει για άσχημα μαντάτα. Με μια ματιά πάντως σε μάστορα που σκαμπάζει, εχει πιθανότητες να αναστηθει. Το πρόβλημα ειναι οτι η ΔΙΚΗ σου κοστολόγηση, δεν συμβαδίζει με την πραγματικότητα, Θα χρειαστει 150-200ε στο νερό. Τα εργατικά μόνο για να δουλέψει κάποιος εκει κάτω, ειναι τα μισα λεφτά. Προσπάθησε να το πλύνεις ωστε να ειναι καθαρός ο χωρος του μοτέρ πριν πας συνεργείο, και θα καταλάβεις τι εννοώ. Με μια γρηγορη ματιά, εντόπισα να λείπει βίδα σύνδεσης λαιμού καρμπυρατερ-μοτέρ...
  23. 1 point
    Ευχαριστούμε γι ακόμα μία φορά για την ενημέρωση... Μου φαίνεται πολύ κακάσχημο αυτός ο μεγάλος όγκος...
  24. 1 point
    Γίναμε λίγο άνθρωποι μετά τις διακοπές. Το γρανάζι πότισε άμμο Έτοιμοι για Άγκαθα να γίνει 2 φορές πιο χαλια. ΥΓ: Degreaser και μ@λακιες,παραφινέλαιο op
  25. 1 point
  26. 1 point
    Καλά είναι, αλλά αν είναι να πας σε τέτοια λύση γιατί δεν προτιμάς κάτι σε racetch ή race guns;
  27. 1 point
    Έπρεπε ρε car-ee-o-Lee να σου βάλω κεραία ραδιοφώνου, να μιζάρεις και να παίζει κλαρίνα. Υ.Γ.: μπ0ύστη Σοϊχίρο με τα δείγματα καλωδίων που βάζεις στα μπορντέλα σου
  28. 1 point
  29. 1 point
×
×
  • Create New...