Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 21/07/2019 in all areas

  1. 6 points
  2. 4 points
    Όταν έγραψες on-off, σκέφτηκα να απαντήσω πως δεν το θεωρώ σε αυτή την κατηγορία όταν φοράει λάστιχο 100% δρόμου αλλά μετά μου έτυχε αυτό... Πήγα Μάντρα-Ερυθρές-Θήβα-Αλίαρτο και από εκεί έκοψα αριστερά και ανέβηκα το βουνό ώστε να πάω προς Κυριάκι από κάτι που στο google maps μου είχε φανεί ωραία στριφτερή διαδρομή. Εν τέλει από Ευαγγελίστρια μέχρι Κορώνεια (9χλμ) έκανα χωματόδρομο σχετικά πατημένο με αρκετά νεροφαγώματα που με άγχωσαν ανα διαστήματα.. Απόζημιώθηκα τελειώνοντας τον χωματόδρομο όταν βγήκα σε αυτή την όαση.. Έκανα την καθιερωμένη βόλτα από Δίστομο-Αράχωβα-Χ.Κ. και συνέχισα προς Τιθορέα. Από την Αράχωβα μέχρι το Λιβάδι επίσης καινούργια άσφαλτος, ήταν σαν να μου έλεγε στρίψε... Ο καιρός ιδανικός για βόλτα, συννεφιά με διαστήματα ηλιοφάνειας, στον Παρνασσό είχε 15 βαθμούς. Συμπλήρωσα τα 1000χλμ , Δευτέρα πάω για το πρώτο σέρβις.. Αντιλήφθηκα σήμερα ότι κάηκε το πίσω δεξιά φλας, ελπίζω να μην ξεκινήσουν από τώρα οι αβαρίες..
  3. 3 points
    Καλά το πάρκαρε στο λιμάνι. Λίγο σπρώξιμο θέλει να γλιτώσει από την μιζέρια του.
  4. 2 points
    Στην ταινία "Θέλημα Θεού" του Φρανσουά Οζόν, η οποία προβλήθηκε πέρσι και ασχολείται με την παιδοφιλία στην καθολική εκκλησία, ο πρωταγωνιστής κάποια στιγμή καβαλάει τη μηχανή του, η οποία είναι ένα... σκραμπλεράκι της MASH! Αυτό δείχνει πόσο διαδεδομένα είναι οι ΦΘΗΝΕΣ νεορετρό μοτοσυκλέτες στην Ευρώπη! Τονίζω το "ΦΘΗΝΕΣ", καθώς... αυτό έχουμε σήμερα δυστυχώς ανάγκη στην Ελλάδα! Έτσι δεν περιλαμβάνω στην "έρευνα" τις ακριβές νεορετρό μεγάλου κυβισμού, της Honda, Kawasaki, Triumph, Moto Guzzi ή... Royal Enfield (η νέα δικύλινδρη Royal Enfield κοστίζει από 7.300 ευρώ, που είναι καλή σχετικά τιμή αλλά μόνο ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ με τις άλλες παρόμοιες και σίγουρα όχι φθηνή και η μονοκύλινδρη... 6.600 ευρώ!!! - αν είναι δυνατόν αυτό το τελευταίο! Μόνο η Himalayan δείχνει περισσότερο value for money, με τα και πάλι τσιμπημένα 5.300 ευρώ που κοστίζει αλλά ανήκει μάλλον σε άλλη κατηγορία, δεν είναι νεορετρό). Επιστρέφοντας στο θέμα... η μόδα των φθηνών, προσιτών νεορετρό ήρθε και στην Ελλάδα αλλά δεν έχει μπορέσει να στρέψει τους Έλληνες προς αυτήν. Οι νεοέλληνες παραμένουν στο δίπολο "σκούτερ - παπί" πεισματικά. Τι φταίει; Αφενός το γεγονός ότι... έτσι έχουμε συνηθίσει. Αφετέρου ότι τη μόδα των φθηνών, προσιτών νεορετρό την έφεραν μάρκες άγνωστες στην Ελλάδα, τις οποίες δύσκολα εμπιστεύεται κανείς με κλειστά μάτια, όπως θα εμπιστευόταν μια από τις 4 ιαπωνικές. Ας προσπαθήσουμε να κάνουμε μια καταγραφή... του τι υπάρχει. Αρχίζω... από τους πιο περίεργους. Δηλαδή από την "αντικοινωνική" θα έλεγε κανείς αντιπροσωπεία της Euromotors. Μια αντιπροσωπεία που σπάνια έως καθόλου εμφανίζεται σε περιοδικά, εκθέσεις κλπ. Τώρα τελευταία μόνο είδα ότι κάνει μια κάποια προσπάθεια να διαφημιστεί. Η αντιπροσωπεία αυτή ωστόσο κάνει μια προσπάθεια να φέρει και να πουλήσει τέτοιες μοτοσυκλέτες και έχει μια σχετικά πλούσια γκάμα... με κάποιες υποσημειώσεις όμως. Πρώτα... το φθηνότερο και μικρότερο νεορετρό που υπάρχει αυτή τη στιγμή - θα έλεγε μάλιστα κανείς ότι δεν είναι "νεορετρό" αλλά... αυθεντικό κλασσικό που έχει αναστηθεί! Είναι το πολωνέζικο (μάλλον κινέζικο στην ουσία) Romet 50! Κοστίζει 1.490 ευρώ! Βέβαια, αν δείτε το κοντέρ του, φτάνει μέχρι... τα 60 χιλιόμετρα την ώρα, δηλαδή κάνει μόνο για το κέντρο της πόλης! Είναι όμως πανέμορφο κατά τη γνώμη μου. Δείτε το εδώ: Η Euromotors φέρνει στα πιο μεγάλα κυβικά τη σειρά των "Athensville", όπως τις ονομάζει. Στα 125 κυβικά έχει την "απλή", την Cafe Racer και την πιο ενδιαφέρουσα Scrambler, οι οποίες κοστίζουνε 1.890, 2.090 και 2.600 ευρώ αντίστοιχα. Όλες έχουν κινέζικο κινητήρα "σαν Suzuki" και η αντιπροσωπεία υπόσχεται ιπποδύναμη 14 ίππων, που δεν είναι καθόλου κακή για 125 κυβικά! Δείτε τις εδώ:
  5. 2 points
    Ύστερα λοιπόν από την Euromotors ας πάμε στη Daytona, η οποία είχε ξεκινήσει πολύ δυναμικά την είσοδό της στα νεορετρό αλλά σήμερα υπάρχουν ερωτήματα για το αν έχει διάθεση να συνεχίσει. Η "ναυαρχίδα" της Daytona στην κατηγορία είναι φυσικά η Rockstar 400. Aυτή κοστίζει 3.490 ευρώ (δηλαδή η τιμή της έπεσε από την αρχική των 3.900 περίπου που κόστιζε όταν είχε πρωτοέρθει) και υπάρχουν πολλές αγγελίες με καινούρια μοντέλα στο car.gr. Όταν την οδήγησα σε τεστ ντράιβ μου είχε αφήσει αρκετά καλές εντυπώσεις, με ευχάριστη έκπληξη τον "ψυχωμένο" κινητήρα της. Δεν ορκιζόσουν βέβαια για την ποιότητά της αλλά έδειχνε ΣΕ ΠΡΩΤΗ ΜΑΤΙΑ ότι δεν θα "σκόρπιζε" αν την πρόσεχες. ΠΟΛΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΠΟΙΟΥ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΧΡΟΝΟΥ. Είναι αυτή εδώ:
  6. 2 points
    Εδώ όμως αρχίζουν τα προβλήματα! Δηλαδή η προηγούμενη παρτίδα με προδιαγραφές Euro3 των 250ρων Athensville... εξαντλήθηκε (μόνο μια αγγελία σε ένα κατάστημα στον Πύργο Ηλείας βλέπω ότι υπάρχει ακόμα... ) και η επόμενη παρτίδα με προδιαγραφές Euro4 θα έρθει... στις αρχές του 2020 και βλέπουμε! Και όταν έρθει θα κοστίζει αρκετά παραπάνω, δηλαδή γύρω στα 3.500 ευρώ. 125ρες υπάρχουν ακόμα αλλά μόνο σε Euro3... όταν πουληθούν κι αυτές δεν ξέρω τι θα γίνει μετά! ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ... Τέλος πάντων, η Euromotors εκτός από τα παραπάνω και εκτός κάποιων 125ριών νεορετρό με καλάθι (!!!), με τα οποία δεν ασχολούμαι, φέρνει και την εντελώς πρωτότυπη Romet 400 Cafe Racer, την οποία πάντως δε τη λές φθηνή στα 4.390 ευρώ. Είναι αυτή: Η συνέχεια με άλλες μάρκες αργότερα!
  7. 2 points
    Στο δρόμο την Athensville 125 την έχω δει δυο φορές. Σε αυτό το χρώμα: Τη μια φορά ήταν παρκαρισμένη έξω από μια καφετέρια στη Φωκίωνος Νέγρη στην Κυψέλη... έτσι είχα την ευκαιρία να ρωτήσω τον ιδιοκτήτη της "πώς πάει" και μου απάντησε ότι την είχε ένα χρόνο και δεν αντιμετώπισε προβλήματα! Υπάρχει και η Athensville 250, η οποία κατά την αντιπροσωπεία έχει κινητήρα επίσης "σαν Suzuki" 23 ίππων και κοστίζει 3.190 ευρώ. Είναι αυτή εδώ. Στο bikeit υπάρχει μάλιστα κι ένα τεστ (σπάνιο για Athensville) με καλά λόγια.
  8. 2 points
    ρε δε τρωγόμαστε με τίποτα λέμε... Είναι φορτωμένο με διάφορα καλούδια και αυτός που το είχε δεν του έχει χρησιμοποιήσει κατα πως θα θέλαμε, δε το έχει κάνει χιλιόμετρα. Μας ενοχλεί ομως γιατι θα θέλαμε να το είχε σκίσει στις άλπεις το ένα σκ και το άλλο στo Mugello. και σίγουρα δε το έχει στρώσει καλά. Έίναι φορτωμένο με καλούδια σε άψογη κατάσταση και πολλά χιλιόμετρα, δε μας αρέσει επειδή αυτός λογικά θα το έσκιζε Ρε αντε απο δώ! Διπολικοί όλοι!
  9. 1 point
    Χαιρετώ το (χαχααχαα) φόρουμ. Σκέφτηκα να προσφέρω στην κοινότητα και κάτι άλλο εκτός από τρολλάρισμα οπότε είπα να γράψω ένα θεματάκι για ένα κομμάτι που εμένα προσωπικά με ταλαιπώρησε αρκετά μέχρι να βρω το σωστό setup για τα θέλω μου. Εξοπλισμός για camping λοιπόν που να μπορεί μεν να φορτωθεί εύκολα κι από την άλλη να είναι σε θέση να προσφέρει και κάποια Χ άνεση. Οι θερμοκρασίες που έχει δοκιμαστεί ο εξοπλισμός αναγράφονται στον τίτλο και δεν προτείνονται σε καμία περίπτωση για μικρότερες ή μεγαλύτερες αυτών. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να συνεχίσει κανείς την ανάγνωση αν : 1) Σκοπεύει να κάνει περιορισμένη χρήση. Το κόστος δεν είναι μικρό για να γίνει απόσβεση μέσα σε μια βδομάδα διακοπών 2) Ψάχνει για τις top vfm επιλογές. Δεν είναι ένα τόπικ που θα απαντήσει στο ποιος τελικά είναι ο αριθμός που δίνει επαρκή αδιαβροχοποίηση σε μια σκηνή αλλά θα απαντήσει στο ποια σκηνή αγοράστηκε, χρησιμοποιήθηκε σε τρελό νερό και τελικά δεν έμπασε. 3) Ταξιδεύουν κι έχουν αυστηρό / στενό πρόγραμμα. Το κάμπινγκ θέλει χρόνο. Σίγουρα ο σωστός εξοπλισμός αλλάζει δραματικά τον χρόνο του στήσε / ξέστησε αλλά σε κάθε περίπτωση θα φας καλό χρονικά καπέλο σε σχέση με ένα ξενοδοχείο. Αν συνυπολογίσεις παράγοντες όπως ζέστη, βροχή και κούραση - πολλές φορές αυτά τα τρία συνυπάρχουν - τότε το πράγμα περιπλέκει περισσότερο κι από το τι σκουτεράκι θα πάρει όταν μεγαλώσει ο @mavroe. 4) Ψάχνει τον ultimate οδηγό περί κάμπινγκ. Κάτι που δουλεύει για μένα δεν θα δουλέψει για κάποιον άλλον. Με λίγα λόγια είναι ένα θρεντ που κάλλιστα επιδέχεται παρατηρήσεις / διορθώσεις αλλά σίγουρα θα προσφέρει και λύσεις. Πολλές. ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ Ξεκινάμε από το βασικότερο όλων που δεν είναι άλλο από το αν πρόκειται το ταξίδι να είναι Α) μονοκάβαλο ή Β) δικάβαλο. Α) Μονοκάβαλο : Εδώ τα πράγματα , όσον αφορά τον διαθέσιμο χώρο φορτώματος , είναι άνετα καθώς η θέση του συνεπιβάτη θα φιλοξενήσει ΟΛΟ τον κατασκηνωτικό εξοπλισμό. Το μόνο που χρειαζόμαστε είναι έναν αδιάβροχο σάκο ή λουκάνικο τουλάχιστον 40 λίτρων και ιμάντες για να τον δέσουμε. Το θετικό με τον σάκο είναι πως άπαξ και ανοίξει, έχουμε πρόσβαση σε όλο τον εξοπλισμό σε αντίθεση με το λουκάνικο όπου όταν κάτι πάει στον πάτο μένει και στον πάτο. Από την άλλη όμως ο σάκος προκειμένου να κλείσει καλά και να μην μπάσει νερό θα χρειαστεί τουλάχιστον δύο περιστροφές στην κορυφή του. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μειώνονται τα διαθέσιμα λίτρα. Ο σάκος έχει συνήθως περισσότερα σημεία για να τον δέσεις αλλά από την άλλη τα λουκάνικα έχουν συνήθως βαλβίδα εξαέρωσης. Εγώ χρησιμοποιώ σάκο 90 λίτρων, με βολεύει αλλά νομίζω πως τελικά θα προτιμούσα ένα μικρότερο λουκάνικο με βαλβιδούλα. Είτε με σάκο, είτε με λουκάνικο, το backpack αποκλείεται διότι βρίσκει πίσω οπότε προσοχή εδώ. Όσον αφορά τους ιμάντες εδώ η επιλογή είναι μονόδρομος. Rok straps με κλειστά μάτια. Υπάρχουν διάφορα μεγέθη αλλά νομίζω πως το μεγαλύτερο για το δέσιμο του σάκου είναι και το καλύτερο. Κοστίζουν κάτι παραπάνω αλλά αξίζουν. Όταν βγει ο σάκος αυτοί μένουν πάνω στη μηχανή και χρησιμοποιούνται για να δέσουμε βρεγμένα γάντια για να στεγνώσουν, μπουφάν όταν κάνει ζέστη , μπύρες ( 6άδα ) και ό,τι άλλο θελήσει κανείς. Β) Δικάβαλο: Εδώ ζορίζει το πράγμα. Δεν το έχω κάνει ποτέ αλλά ο μόνος τρόπος για να γίνει είναι τα πράγματα του camping να πάνε στις πλαϊνές και τα ρούχα κάπου αλλού. Το θεωρώ άκρως ρεαλιστικό ως σενάριο σε όσους έχουν μεταλλικές βαλίτσες. ΒΑΛΙΤΣΕΣ Χοντρικά μιλώντας , βαλίτσα > σαμάρι. Μπαινοβγαίνουν χαρακτηριστικά πιο εύκολα, είναι αδιάβροχες , κλειδώνουν. Τέλος. Το θέμα τώρα είναι πλαστική ή μεταλλική και φυσικά αναφέρομαι σε μηχανές που μπορούν να υποστηρίξουν και τις δύο επιλογές. Μεταλλική λοιπόν. Τέλος. Πλεονεκτήματα: 1) Στέκονται όρθιες και ανοίγουν από πάνω άρα φορτώνονται ευκολότερα σε σχέση με τις πλαστικές. 2) Έχουν μονοκόμματο σχήμα άρα δεν χάνεις καθόλου χώρο 3) Είναι επίπεδες με σημεία δεσίματος στην κορυφή συνεπώς φορτώνεις μπόλικο πράγμα και εξωτερικά. Άνετα δηλαδή μπαίνουν εξωτερικά όλα τα ρούχα ενός ζευγαριού πλην των παπουτσιών. Στην πίσω βαλίτσα πχ έχω μονίμως δεμένα δύο μικρότερα rok strap όπου εκεί πάνω μπορούν να μπουν τα πάντα ακόμα και με τον σάκο φορτωμένο. 4) Το σχήμα τους βολεύει στο να χρησιμοποιηθούν και ως τραπέζι για το camping, ως ψυγείο αν τις γεμίσεις με πάγο κτλπ. Το μοναδικό τους μειονέκτημα είναι πως λόγω του ότι ανοίγουν προς τα πάνω, δεν μπορούν να ανοίξουν όταν είναι φορτωμένος ο σάκος ( του δικού μου μεγέθους τουλάχιστον ) διότι αυτός ουσιαστικά πάει και εδράζει πάνω στις βαλίτσες. Μικρό το κακό όμως επειδή εκεί μπαίνουν πράγματα που δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσεις αν δεν στήσεις πρώτα σκηνή. ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ CAMPING 1. Σκηνή : Τα είδη πολλά αλλά εδώ δεν θα αναλύσουμε τι σκηνές υπάρχουν αλλά τι βολεύει να έχουμε μαζί μας όταν ταξιδεύουμε με μοτοσυκλέτα. Οι προτάσεις μου με σειρά προτίμησης είναι : Salewa Sierra Leone 2 και Salewa Litetrek 2. Τύπος : Free standing με ενσωματωμένο το πανί αδιαβροχοποίησης Αυτό πρακτικά σημαίνει πως η σκηνή μπορεί να σταθεί όρθια χωρίς να πρέπει να καρφώσεις πασσάλους κάτω. Βρέχει και θες να στήσεις; Πας κάτω από ένα υπόστεγο, στήνεις , μεταφέρεις , μπήκες μέσα. Θες να την μεταφέρεις στον ήλιο να στεγνώσει πριν φύγεις; Βγάζεις πασσαλάκια, μεταφέρεις , στεγνώνεις. Βαριέσαι απλά να καρφώσεις ή είναι νύχτα και δεν πρέπει να κάνεις φασαρία; Στήνεις και κοιμάσαι. Έχει υπερβολικά πετρώδες έδαφος κάτω; Στήνεις, κοιμάσαι. Τι παίζει τώρα με τα πανιά. Εδώ εγώ γνωρίζω δύο τύπους. Είναι οι σκηνές στις οποίες στήνεις πρώτα το σώμα και μετά δένεις ( αν θες ) το πανί της αδιαβροχοποίησης και είναι και αυτές που έρχονται με ενσωματωμένο το πανί ( 2 σε 1 ) στο σώμα. Ουσιαστικά δηλαδή το σώμα της σκηνής είναι δεμένο με πολλά κλιψάκια με το εξωτερικό πανί. Μπορείς να αποσυνδέσεις τα κλιψάκια για να καθαρίσεις πχ το πανί αλλά δεν μπορεί να μείνει όρθιο το σώμα της σκηνής. Για εμάς, το ενσωματωμένο πανί είναι καλύτερο διότι γλιτώνει χρόνο, στήνεις με βροχή και ξεστήνεις με βροχή και προσφέρει περισσότερη ζέστη. Μειονεκτήματα υπάρχουν κι εδώ με σημαντικότερο πως μια καλή βραδιά δεν μπορείς να κοιμηθείς cabrioμένος. Μέγεθος : Εδώ τα πράγματα είναι εντελώς ξεκάθαρα. Αν γίνει χρήση solo τότε αγοράζουμε two person σκηνή ενώ αν παίζει δικάβαλο παμε για three person. Εκτός των εσωτερικών χώρων, ζωτικής σημασίας είναι και οι εξωτερικοί κι αναφέρομαι στους προθαλάμους. Η ιδανική συνθήκη είναι να αναζητήσουμε σκηνή με δύο προθαλάμους - άρα και δύο εισόδους - αντί για έναν ώστε στη μία πλευρά να αποθηκεύουμε τις αποσκευές μας αλλά και μπουφάν/παντελόνι/μπότες κι από την άλλη να μπαινοβγαίνουμε άνετα. Δύο προθάλαμοι ισούνται και με καλύτερο αερισμό της σκηνής άρα λιγότερη υγρασία. Τέλος, προσοχή χρειάζονται και οι διαστάσεις της σκηνής όντας αυτή πακεταρισμένη. Αδιαβροχοποίηση : Και οι δύο σκηνές που προτείνω έχουν δοκιμαστεί σε σοβαρό νερό για αρκετή ώρα και δεν έκαναν κιχ. 10/10 σε αυτό το κομμάτι. Εξωτερικό πάτωμα: Long story short, το πανί που βάζουμε κάτω από τη σκηνή κυρίως για να μην τραυματίσουμε το πάτωμά της από κλαδιά, πέτρες κτλπ. Οι επιλογές είναι βασικά δύο και καθορίζονται κυρίως από το οικονομικό του θέματος. Η μία είναι το κλασσικό πανί που μαζεύουμε τις ελιές ( 6 ευρώ περίπου ) και η άλλη το footprint (περίπου 40 ευρώ ) που δίνει η εταιρεία για την συγκεκριμένη σκηνή. Το footprint δίνει μικρότερο όγκο, έτοιμα πιασίματα και το σημαντικότερο όλων μικρότερες διαστάσεις από τη σκηνή άρα σε περίπτωση βροχής δεν επιτρέπει στο νερό να λιμνάσει. Αν επιλέξουμε το πανί, θα πρέπει να το γυρίζουμε κάθε φορά κάτω από τη σκηνή ώστε να μην μαζεύει το νερό. Και στις δύο περιπτώσεις , το χρησιμοποιώ ως πάτωμα στη σέλα ώστε να πατήσει πάνω ο σάκος γλιτώνοντας έτσι χώρο ενώ παράλληλα το έχω έτοιμο για στήσιμο πριν καν ανοίξω σάκο. 2. Υπόστρωμα: Η πρότασή μου είναι ο Klymit Static V2 Luxe. Το στρώμα στο οποίο ξαπλώνουμε για να κοιμηθούμε. Πονεμένη ιστορία το συγκεκριμένο αξεσουάρ καθώς πριν δύο χρόνια που ψαχνόμασταν, στην Ελλάδα δεν έπαιζε τι-πο-τα που να είναι στοιχειωδώς βολικό και μαζεμένο σε όγκο. Εδώ η κατηγορίες χωρίζονται σε φουσκωτά και αυτοφούσκωτα στρώματα. Επιλέγουμε με κλειστά μάτια την πρώτη κατηγορία καθώς το μειονέκτημα του φουσκώματος με το στόμα εξανεμίζεται από τον πολύ μικρότερο όγκο και το μεγαλύτερο πλάτος που αυτοί προσφέρουν. Το υπόστρωμα που προτείνω χρειάζεται περίπου 20-30 εκπνοές για να φουσκωθεί πλήρως, προσφέρει άπειρο χώρο καθώς και ικανοποιητικότατο ύψος ενώ παράλληλα δίνει μια από τις υψηλότερες τιμές μόνωσης κατά του κρύου ( R 4,4). Το μειονέκτημά του είναι πως όταν κουνιέσαι κάνει σχετικό θόρυβο. 3. Υπνόσακος: Οι προτάσεις μου είναι ο Millet Baikal 1500 και ο Kelty Cosmic Down 20. Χωρίζονται σε διάφορες κατηγορίες ανάλογα το σχήμα τους, το μέγεθός τους , το υλικό τους , το θερμοκρασιακό τους εύρος κοκ αλλά εδώ θα σταθώ κυρίως στο υλικό τους καθώς και στο σχήμα τους. To υλικό της γέμισης μπορεί να είναι είτε συνθετικό , βλ πολυεστέρας είτε από πούπουλα. Το συνθετικό υλικό δίνει μεγαλύτερη αντοχή στην καταπόνηση, χαμηλότερο κόστος κτήσης και συντομότερο χρόνο στο να στεγνώσει σε περίπτωση που βραχεί ενώ από την άλλη έχει σημαντικά λιγότερη διαπνοή , μικρότερα περιθώρια συμπίεσης και χειρότερα επίπεδα μόνωσης. Προτιμώ προσωπικά τα πούπουλα. Όσον αφορά το σχήμα οι επιλογές είναι είτε μούμια είτε ορθογώνιος όπου ξεκάθαρα λόγω μεγαλύτερης άνεσης κατά τον ύπνο επιλέγουμε την δεύτερη κατηγορία ή τουλάχιστον ό,τι πιο κοντά υπάρχει σε αυτό το σχήμα. Εννοείται πως αν δεν παίζει το σενάριο χειμερινής διαβίωσης, ένα σεντονάκι κι ένα κουβερτάκι κάνουν ίδια και καλύτερη δουλειά χωρίς κόστος. Συνεχίζεται...
  10. 1 point
    Δεν ειναι φιλτροχοάνη του καρμπ, για τις αναθυμιάσεις του κάρτερ είναι, καμία σχέση με τα καρμπ, απλά βγαίνει εκεί δίπλα.
  11. 1 point
    Ουσιαστικά το θέμα έχει κλείσει εδώ! Αξίζει όμως να σημειώσουμε ότι υπάρχει κι ένα νεορετρό 400άρι μοντέλο της Benelli, το Imperiale 400 με μόνο, όμως, 20,4 PS (γιατί ρε παιδιά τόσο λίγοι ίπποι από τόσα κυβικά; ), το οποίο δεν ξέρουμε αν θα έρθει τελικά εδώ στην Ελλάδα. Πάντως πρόσφατα ανακοινώθηκε η τιμή του στην Ιταλία και είναι (εκεί) 3.990 ευρώ. Είναι αυτό εδώ: Τέλος, υπάρχουν και τρία... χιπστερορετρό μοντέλα, πιο μοντέρνας εμφάνισης, τα δυο της Mondial στα 125 και 300 κυβικά και η (καθόλου φτηνή) Benelli Leoncino 250 - που όμως θεωρώ ότι ανήκουν σε άλλη κατηγορία και γι' αυτό δεν τα βάζω εδώ πέρα. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Η κατηγορία γνωρίζει μεγάλη άνθηση στην Ευρώπη. Το ίδιο και στην Ιαπωνία, όπου υπάρχουν καταπληκτικές μικρές μοτοσυκλέτες τέτοιου είδους, που όμως δεν έρχονται εδώ. Εδώ, όμως, στην Ελλάδα... επιμένουμε όπως είπαμε στο "σκούτερ - παπί". Και βέβαια... δεν φταίει μόνο ο κόσμος. Φταίει ότι όλα τα παραπάνω μοντέλα είναι λίγο... σα να ρίχνεις ζάρια αν τα αγοράσεις. Πολύ όμορφα τα περισσότερα, σίγουρα βελτιωμένα σε σχέση με τα κινέζικα μοντέλα του παρελθόντος αλλά... κανείς δεν ξέρει και σίγουρα τι γίνεται από αξιοπιστία σε βάθος χρόνου και από υποστήριξη αν οι αντιπροσωπείες κρίνουν ότι... δεν πουλάνε και τα παρατήσουν! Ωστόσο... εγώ μπορεί πραγματικά να δοκίμαζα! ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ; ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ... ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΑΠΟ ΑΥΤΑ, ΑΣ ΜΑΣ ΓΡΑΨΕΙ ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ ΣΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ! ΟΙ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΠΟΛΥΤΙΜΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΣΤΕ! Ευχαριστώ για την προσοχή σας!
  12. 1 point
    Ασφαλώς είναι όμορφες κι ελκυστικές. Με ιπποδύναμη 12 PS όπως ανακοινώνεται. Αλλά είπαμε ότι θα ήθελα να ξέρω τι γίνεται από αξιοπιστία σε βάθος χρόνου. Η Brixton έχει βγάλει και δυο μοντέλα στα 250 κυβικά, την πιο παραδοσιακή Saxby και την πιο μοντέρνα εμφανισιακά Glanville. Αυτές... όλο τις περιμένουμε κι όλο δεν έρχονται και όλο "όπου νάναι θα έρθουν". Το αν αυτό έχει να κάνει με τα προβλήματα που είναι γνωστό ότι αντιμετωπίζει η TEOMOTO... δεν ξέρω! Πάντως η τελευταία ενημέρωση ήταν ότι θα ερχόντουσαν "μέσα στον Ιούλιο" - αν τώρα θα τηρηθεί αυτό... πάλι δεν ξέρω. Επίσης ότι η τιμή τους θα ήταν γύρω στα 3.500 ευρώ πάνω - κάτω. Και ότι θα βγάζουν περίπου 25 PS. Εδώ η Glanville: Κι εδώ η Saxby: Υπάρχουν ακόμα τα 125άρια της Orcal, σε τρεις παραλλαγές. Αυτά κατασκευάζονται στη Γαλλία με κινητήρα της κινέζικης Janshe, η οποία έχει συνεργαστεί αρκετές φορές με τη Yamaha στο παρελθόν και έτσι ο κινητήρας τους είναι "σα Yamaha", δηλαδή "όπως του Yamaha YBR 125" και βγάζει 11 PS. Αν αυτός ο κινητήρας έχει και την ίδια ποιότητα με τον ορίτζιναλ κινητήρα του YBR 125, τότε πρόκειται για ΤΕΛΕΙΕΣ επιλογές και θα τα συνιστούσα ανεπιφύλακτα - είχα YBR 125 και ξέρω! Δεν το περιμένεις αλλά είναι μια πολύ ευχάριστη έκπληξη! Πρέπει να πω ότι οπτικά δείχνουν πολύ καλά - ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΓΙΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΧΡΟΝΟΥ και αν τα μέταλλα του κινητήρα έχουν την ίδια αντοχή με της Yamaha YBR 125 κλπ. Το θέμα με αυτά είναι ότι τα φέρνει μια μικρή αντιπροσωπεία από τη Θεσσαλονίκη (ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ), η οποία, ενώ τα φέρνει σε κάθε έκθεση, δεν έχει βρει ακόμα κάποιον συνεργάτη στην Αθήνα! Έτσι δεν ξέρουμε επίσης τι γίνεται από υποστήριξη κλπ. Οι τρεις παραλλαγές είναι πάντως η Astor 125i, στα 2.590 ευρώ, δηλαδή αυτή: Μετά έχουμε τη Sprint 125i, που είναι ας πούμε το Cafe Racer της σειράς. Κοστίζει 2.750 ευρώ και είναι αυτή εδώ: Τέλος έχουμε και τη Sirio 125i, την πιο πολυτελή και... scramblerοειδή έκδοση, η οποία κοστίζει επίσης 2.750 ευρώ και είναι αυτή εδώ:
  13. 1 point
    Συνεχίζω και τελειώνω το θέμα. Δυο άλλες νεορετρό μοτοσυκλέτες, η μια πιο παραδοσιακή σε εμφάνιση και η άλλη πιο σύγχρονη αλλά μπορείς να τη θεωρήσεις μέσα στην κατηγορία, έχει η Gemini - η οποία αντιπροσωπεύεται από την αντιπροσωπεία της Kymco (Mototrend Α.Ε.). Η Gemini έχει και μια γκάμα από νεορετρό σκούτερ αλλά δεν ασχολούμαι με τα σκούτερ εδώ. Οι μοτοσυκλέτες που λέμε είναι η Gemini Scrambler 125, με 9,5 PS κινητήρα κατά την αντιπροσωπεία και η Gemini Scrambler 250 με V2 κινητήρα (!!!) 18 PS. Η 125 κοστίζει 2.250 ευρώ και η 250 κοστίζει 3.750 ευρώ. Παρατηρούμε ότι η ιπποδύναμη δεν είναι μεγάλη ούτε στη μια ένα (ας σκεφτούμε ότι το 125ρι της Athensville δηλώνεται ότι είναι 14 PS) ούτε στην άλλη. ΟΠΤΙΚΑ όμως, έτσι όπως έχω δει και τα δυο από κοντά, δείχνουν πραγματικά πολύ ποιοτικά - στην πράξη βέβαια κανείς δεν ξέρει τι θα συμβεί. Σε θέμα που είχα ανοίξει για τη Scrambler 250 είχαν γράψει κάποιοι φίλοι ότι το κινέζικο μοντέλο κοστίζει (χωρίς βέβαια ABS και πιθανόν χωρίς προδιαγραφές Euro 4) μόνο 2.200 ευρώ στην Ασία! Η διαφορά είναι πολύ μεγάλη αλλά βέβαια δεν γνωρίζουμε αν υπάρχει και διαφορά στην ποιότητα. Όπως και νάχει, είναι αυτά εδώ: Συνεχίζοντας, υπάρχουν τα γνωστά 125άρια της Brixton, τα οποία τα φέρνει η TEOMOTO A.E., που φέρνει και τις Kawasaki και τις Peugeot. Ακριβώς λόγω γνωστότερης αντιπροσωπείας, έχουμε δει και περισσότερα απ' αυτά στο δρόμο. ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΑΠΟ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ! Αυτά βγαίνουν σε διάφορες παραλλαγές, όπως Standard, Scrambler, Cafe Racer κλπ. Οι τιμές αρχίζουν, όπως είδα, από 2.390 ευρώ για "μοντέλα στοκ" (!!!) και φτάνουνε τα 2.790 ευρώ ανάλογα με το είδος. Εδώ το "απλό" BX 125. Εδώ μια άλλη παραλλαγή... δεν έχει νόημα να τις βάλω εδώ όλες.
  14. 1 point
    Πολυχρονος κι ευτυχισμενος παντα Λια!! Εχεις βαλει καποιο προστατευτικο μεσα απ τις βαλιτσες για να μην "τριβονται" στα πλαινα?
  15. 1 point
    Πλακίτσα, πλακίτσα; (ούτε να μου το ΧΑΡΙΖΑΝ, όχι να δώσω και 3000 ευρώ, ξέρεις τι ΜΗΧΑΝΑΡΕΣ παίρνεις με αυτό το ποσό; )
  16. 1 point
    Λιάκο τυροκαυτερέ γκόμενε πολύχρονος να σαι κουκλε και παντα υγιής.
  17. 1 point
    H ιπποδύναμη όλων των παραπάνω: 28 PS δηλώνονται για τη Rockstar 400 (όχι κι άσχημα για το είδος της), 9,5 PS για τη Rock II 125 και 11 PS για τη Must 125. ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ: Η τιμή των 3.490 ευρώ για τη Rockstar 400 είναι για αγορά μετρητοίς... αλλιώς αν θέλεις ευκολίες πρέπει να πληρώσεις 3.890 ευρώ! Άλλες τρεις μάρκες υπάρχουν ουσιαστικά στην κατηγορία των φθηνών νεορετρό, η Gemini, η Brixton και η Orcal. Επίσης κάποια μοντέλα της Benelli "αγγίζουν" την κατηγορία. Τέλος υπάρχουν και τα "χιπστερορετρό" περισσότερο μοντέλα της Mondial. Θα τα δούμε αύριο όλα αυτά για να κλείσει το θέμα.
  18. 1 point
    Εκτός από την παραπάνω, υπάρχουν και δυο 125άρια της Daytona στην κατηγορία... το Rock II 125 και το Must 125, το οποίο βέβαια είναι στα όρια (από πλευράς εμφάνισης) του όρου "νεορετρό". Κοστίζουν 2.490 ευρώ το Rock II 125 και 2.290 ευρώ το Must 125. Είναι αυτά εδώ: H Daytona είχε φέρει και δυο άλλα 125άρια σε αυτή την κατηγορία. Πρώτα το πιο κλασσικό Oldtown 125 και επίσης το Rock 125, εξέλιξη του οποίου είναι το Rock II. Αυτά μάλλον έχει πάψει να τα φέρνει, καθώς δεν υπάρχουν στην επίσημη ιστοσελίδα της - και το ερώτημα είναι... πόσο συνεχίζει να υποστηρίζει όσους τα αγόρασαν! Επίσης ήταν να φέρει και δυο 250άρια στην ίδια κατηγορία, τα οποία τα είχε παρουσιάσει στην τελευταία έκθεση μοτοσυκλέτας. Θα ερχόντουσαν "τον Αύγουστο", δηλαδή... τον ΠΕΡΣΙΝΟ Αύγουστο, του 2018, όμως ποτέ δεν τα είδαμε τελικά.
  19. 1 point
    Για να μην σας πρήζω κάθε μέρα τα μάζεψα ότι έκανα τις τελευταίες μέρες. Βγήκαν τα τρισάθλια χερούλια της Harris και μπήκαν τα gel της progrip που φοράω και στο 400άρι. Έβαλα την μαμά ζελατίνα -ευτυχώς- και έφυγε η τουριστική της ermax που με είχε πεθάνει στον θόρυβο και το buffeting, όπως και έβγαλα τα άσπρα γράμματα Honda από την μάσκα. Ακολούθως μπήκαν φρέσκα λάστιχα S21 και κάγκελα για σαμάρια. Και τέλος σήμερα που ήταν το πρώτο της σέρβις στα χέρια μου, ανακάλυφθηκε ότι το φίλτρο αέρος ήταν K&N
  20. 1 point
    Πάντως σε αυτήν την κατηγορία θεωρώ πανέμορφο και το 300αρι της FB Mondial, αν και δεν έχω ιδέα τι λέει από αξιοπιστία.
  21. 1 point
  22. 1 point
    Έπαιξες μεγάλο ρόλο στην τελική απόφαση, το ξέρεις ήδη Η συνέχεια του φωτορεπορτάζ... Πρώτη σωστή βόλτα στην Πάρνηθα. "Δυστυχώς" πήγα δικάβαλος οπότε δεν είχα όση ελευθερία ήθελα στις εξόδους των στροφών... Η φράση στρίβει με το μυαλό αντικατοπτρίζει πλήρως την πραγματικότητα. Και δεν έχω παίξει ακόμα με ρυθμίσεις ανάρτησης. Ο κινητήρας μου φαίνεται ότι ροπιάζει από τις 1000 στροφές, λειτουργησε το traction control με 6η σε ψιλογλυστερο δρόμο (θυμίζω έχω όριο τις 5500-6000 στροφές).. Θα επανέλθω δριμύτερος! Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές
  23. 1 point
    Καλημέρα σας Οπως καταλαβαίνετε τα λόγια είναι περιττά..πήγα και την πήρα από την αντιπροσωπεία χωρίς να την έχω οδηγήσει καθόλου και έχοντας ένα πραγματικό άγχος για το αν θα είμαι οκ επάνω της, αν θα φτάνω ικανοποιητικά τα πόδια κάτω, αν θα μου αρέσει η θεση οδηγησης, αν αν αν... Ταιριάζεις επάνω της λες και την εφτιαξαν για εσένα.. Έκανα μία μικρή βόλτα μέχρι σαρωνίδα, νίωθεις ότι με την σκεψη σου στρίβει.. Ο θόρυβος που κάνει ο κινητήρας είναι απλά εκπλητικός!!! Όπου και να σταματήσω, κάθομαι σαν χαζός και την χαζεύω.. Ασυνάρτητες σκέψεις γραμμένες, δεν είμαι καλός στο γράψιμο και ο ενθουσιασμός της στιγμής το κάνει ακόμα χειρότερο.. Υ.Γ. ξεκίνησα το στρώσιμο, θέλω να της το κάνω σε μία μέρα να μπορέσω να ακουσω πως κάνει ο κινητήρας σε ψηλότερες στροφές
  24. 1 point
    Canon EOS M100 με 15 - 45 φακό, 279 από Media Markt + 40€ cash back απτο πρόγραμμα της Canon!
  25. 1 point
    Σήμερα δοκιμάσαμε το βούνο ως πηγή δροσιάς.
  26. 1 point
    Σε μια μηχανή που είναι γνωστό οτι πάσχει σε αναρτήσεις είναι απολύτως φυσιολογικό να θέλει κάποιος να κάνει αλλαγές κατευθείαν, οπότε όποιος έχει τα λεφτά, το κάνει... Εγώ το mt09 το πήρα κούτα, επίσης με την προοπτική να το κρατήσω. Τελικά το έδωσα με 2.5k χλμ, γιατί τελικά δεν μου έκατσε καλά. "Χέρι απο μαστόρια" που μπήκε?? Στην αλλαγή αναρτήσεων? Και τι έγινε δηλαδή που βγήκε το αμορτισέρ κ μπήκε άλλο? μαγαριστηκε η μηχανή και κάμφθηκε η αξιοπιστία της? Η στο οτι βγήκε η εξάτμιση και μπήκε άλλη? Υπερβολικό το βρίσκω. Μακάρι να είχαμε όλοι τα λεφτά να κάναμε με το καλημερα τέτοιες βελτιώσεις στις μηχανες που αγοράζουμε.
  27. 1 point
    Η απόλαυση είναι όταν σταματήσεις στο φανάρι,ιδρώσεις λίγο και ξεκινήσεις κατόπιν. Ερκοντίσιο.
  28. 1 point
    Ή μπορείς κάλλιστα να το έχεις μόνιμα μισάνοιχτο να φαίνονται οι τρίχες. Και η καδένα. Σαν τον Παράβα.
  29. 1 point
    Ρε σκαστε γμτ! Νταξ όταν κατέβεις οι ανοίγεις
  30. 1 point
    μετα απο 100 χρονια, (5 για την ακριβεια) που γυρναγα καθε καλοκαιρι με το κοντομανικο πολυ καλη τιμή, πιο κατω απο του σκρουτζ ενα ταλιρο. τη περικεφαλαια να μην ειχε που τη πηρα χαμπαρι μετα, αλλα τελοσπαντων
  31. 1 point
    Όπως μάλλον καταλάβατε φεύγω. Η για την ακρίβεια φεύγουμε. Πολλά άλλαξαν στη ζωή μου τα τελευταία χρόνια. Όμως όσο και αν βελτιώθηκαν τα πράγματα σε προσωπικό επίπεδο, τόσο η κατάσταση σε κοινωνικό/επαγγελματικό επίπεδο χειροτέρευε ή στη καλύτερη έμενε η ίδια. Και καλά όταν είσαι ρεμάλι μηχανόβιος που έχει μόνο εάν σαρκίο να προσέχει, όταν όμως είσαι ρεμάλι μηχανόβιος που πλέον αποφασίζεις να χτίσετε κάτι με τον άνθρωπο σου, τότε οι ανύπαρκτες κοινωνικές υποδομές που μέχρι τότε απλά σε αφήναν αδιάφορο τώρα σε δυσκολεύουν, σε εμποδίζουν, σε γονατίζουν. Σκέφτεσαι πχ να κάνεις οικογένεια στην Ελλάδα και το κράτος/υποδομές κυριολεκτικά νοιώθεις οτι θέλει να σε τιμωρήσει γι' αυτό. Με τι χρήματα θα τα βγάλεις πέρα στα καθημερινά έξοδα ενός παιδιού; Αναγκαστικά θα δουλεύουν και οι δύο γονείς και αν δεν έχεις γονείς να κρατάνε το παιδί τότε τον ήπιες με το μπουρί της σόμπας... Και αν θες να κάνεις πάνω απο ένα παιδί, τότε να δείτε γλέντια! Όσοι είστε γονείς εδώ τα ξέρετε καλύτερα απο εμένα. Απ' την άλλη όμως, φεύγουμε γιατί στην Ελλάδα το πιθηκοειδές Ellinaras-Ellinaras αναπαράγεται ανεξέλεγκτα πλέον και αν εδώ έχω δέκα φιλαράκια που με καταλαβαίνουν, εκεί έξω οι καφρομαλάκες καραδοκούν. Και είναι πολλοί και ανίκητοι. Οπότε αφού δεν γίνεται να φύγουν αυτοί ας φύγω εγώ. Δεν πειράζει. Δεν το βλέπω ως χασούρα, διότι και αυτοί να μην ήταν, για να φτάσουμε τη ποιότητα ζωής μας εκεί που θα θέλαμε να είναι θα πρέπει να περάσουν άλλα 100-200 υγειή και κοινωνικά οφέλιμα χρόνια. Και απο την άλλη φεύγουμε γιατί θέλω να έχω αξιοπρέπεια στη ζωή μου. Αξιοπρέπεια στη δουλειά μου, αξιοπρέπεια στις κοινωνικές συναλλαγές μου, αξιοπρέπεια στις σχέσεις με τους άλλους γύρω μου. Αγαπώ Λατρεύω αυτή τη χώρα. Όμως την καταντήσαμε χώρα διακοπών και τίποτε άλλο. Δεν μπορώ να εθελοτυφλώ πιστεύοντας οτι αυτή η σκ@τίλα που μας πνίγει σε κάθε επίπεδο -μόρφωσης, παιδείας, κουλτούρας, συμπεριφοράς- θα αλλάξει ή έστω οτι θα γίνει στις ζωές μας. Έτσι κρατώ την αγάπη για τα καλά αυτού του τόπου στη καρδιά μου και πηγαίνω σε μια χώρα που ΣΕΒΕΤΑΙ τους κατοίκους της σε κάθε επίπεδο: κοινωνικό, πολιτικό, πολιτιστικό, οικονομικό. Αφού η Ελλάδα ζει το μύθο της τα καλοκαίρια, τότε γιατί να χαλάσω εγώ τη συνταγή; Δουλειά εκεί, διακοπές εδώ. Φινλανδία λοιπόν και συγκεκριμένα Helsinki. Είμαστε τυχεροί διότι και πολλούς συγγενείς έχουμε εκεί, αλλά και εξαιρετική πρόταση εργασίας μου έγινε και απ' την άλλη ξανατονίζω οτι η χώρα αυτή δεν αφήνει τους κατοίκους της στο έλεος του θεού. Τα επιδόματα για ζευγάρια και οικογένειες είναι πολλά και σοβαρότατα. (1000+ ευρώ/μήνα) Και για να τα πάρεις δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτε άλλο παρά μια ηλεκτρονική αίτηση. Τόσο απλά. Σύντομα αφήνουμε το σπίτι και στο μεταξύ πουλάμε τα πάντα. Το μόνο που θα κρατήσω είναι την Αύρα, τον εξοπλισμό μας και τις κιθάρες μου. Όλα τα άλλα θα φύγουν. Απο πλυντήριο μέχρι έπιπλα και αυτοκίνητο. (Αν σας ενδιαφέρει κάτι θα βάλω σχετικές αγγελίες) Το πρόγραμμα λέει αναχώρηση αρχές Ιουλίου. Το καλύτερο μου ήμισυ θα ανέβει επάνω αεροπορικώς, και εγώ θα ακολουθήσω μια εβδομάδα αργότερα με τη μηχανή. Μέχρι τότε θα τα λέμε στα πέριξ -και για τα καλά μου φιλαράκια που διαβάζουν τις γραμμές αυτές, θα χαρώ πολύ να σας δω πριν φύγω!
×
×
  • Create New...