Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/12/19 in all areas

  1. 6 points
  2. 5 points
    Kαλημέρες ! ακομα το μυαλό μου κανει βρουμ βρουμ, Πως πέρασα χτές; Ξεκινώντας αντίστροφα πολύ ωραία, μιας και ξέραμε πλέον που πάμε να "μπλέξουμε" Παμε πρωί λοιπόν στα Μέγαρα, έτοιμοι για αναμονή στην ουρά, για χαβαλέ όσο περιμένουμε, και χωρiς πολλές πολλές απαιτήσεις στο τι θα δοκιμάσουμε. Εχω την εντύπωση φέτος οτι υπήρχαν πιο λίγες εταιρίες, οχι βέβαια οτι δεν είχε ενδιαφέροντα μοντέλα, κάθε άλλο. Στο μάτι είχα το V85tt, που μου φαινόταν πολύ ενδιαφέρον μοντέλο, το monster που ειναι απο τους πλατωνικούς έρωτες που δεν είχα δοκιμάσει ποτέ, το καινούριο cb 1000r που δε το πήρα χαμπάρι στη σελίδα του μοτο αλλά ηταν εκεί, και μηχανάρες οπως το tuono και το rsv4. Γραφόμαστε, και στηνόμαστε στην ουρά. Φέτος έχει 4 ομάδες που γυρνάνε στη πίστα. Μπαίνω απο τους τελευταίους. Μου απομένει το τεραστιο αυτο σκουτερ (kymko AK 550). Aπο ο,τι βλέπω, τουλάχιστον έχει φρενάρες. Ανεβαίνω πάνω, η τεχνολογία, τα έξτρα αλλα και η καλή ποιότητα ξεχειλίζουν. Μπροστά μου εχω πολυ πολύ πλαστικό, αλλά οκ σε μεγκα σκούτερ είμαι. Ο διακόπτης για να το βάλω σε θέση "stand by" μας κανει λιγο το δύσκολο και δε καταλαβαίνει τη θέση που τον βάζουμε, μετα απο κανα δυο προσπάθειες ολα οκ παιρνει μπροστά. Οθονάρες παντού, αψογα γραφικά, τοσες πολλές πληροφορίες που δε ξέρω τι να πρωτοκοιτάξω. Ξεκινάμε σε λίγο, και το μουγκανιτό που ακούω απο όλα τα σκούτερ, είναι φυσικά παρον και εδώ. Χιλιόμετρα ανεβάζει μια χαρά, αλλά ανοίγεις το γκάζι και κάνει μουυυυυυυυυ ! Μακράν ο πιο ξενέρωτος ήχος. Πω! Είναι να σα να εχεις βγεί ραντεβού με κοπέλα που έχει χαρακτήρα και ικανότητες, αλλά είστε απο άλλο κόσμο και οι δύο. Περιμένω να τελειώσουν οι 3 γύροι της πίστας (δυο δεν ήταν παλιά; ωραια εκπληξη). Ενταξει έχει φρενάρες. Ωραία ανάρτηση. Αλλα πολύ "λαθος " θέση οδήγησης, πολυ "βαρετο" για μένα, όχι σκέφτομαι, ποτε δε θα το επαιρνα. Επόμενη γύρα. Τώρα είμαι πρώτος στη σειρά. Μπροστά μου το tuono. Πάω να ανέβω, ενας τυπος εχει παει τρέχοντας απο πίσω μου να ανεβει εκεινος αλλά παει παραδίπλα οταν καταλαβαίνει απο μόνος του οτι δεν είμαστε στο δημοτικό. Αμα είσαι διάσημη και όμορφη σφάζονται για χάρη σου, τι να κάνουμε. Ανεβαίνω στο tuono 1100 factory. Πολεμικοτατη θέση οδήγησης, ελαφρύ σε αίσθηση. Δοκιμαζω να δω αν χωράω και με πιάνει κράμπα στο αριστερό πόδι. Ωραια γκαντεμιά σκέφτομαι. Ευτυχώς το πόδι μου με άφησε ήσυχο. Πανέμορφη ο οθόνη, αίσθηση ποιότητας και ομορφιά παντού. Ο ήχος του V4 στο ρελαντί πανέμοφος και άγριος. Ξεκινάμε τη γύρα. Προφανώς δε περιμένω να το ΄πάω σα όρια του, ούτε καν να καταλάβω που είναι αυτά. Μια γεύση θα τη πάρω ομως. Στριβει πολύ καλά, αλλά και πάλι,ντάξει εγω το τσουλάω απλά. Ανοίγω το γκάζι στην ευθεία. Ουαο, ευστροφία, ήχος, χιλιομετρα που μαζευονται παρανοικά γρήγορα, απλα κανει ενα περίεργο κόμπιασμα στη τροφοδοσία στο 1/3 των στροφων (οχι δεν κοιταξά καν ποσες ήταν). Στον επόμενο γύρο άρχισα να ψιλιάζομαι οτι απλά μπαίναν τα ηλεκτρονικά βοηθήματα στο παιχνίδι, και μετά έπάιζα με ασφάλεια καθώς μόλις άνοιγα το γκάζι με 1-2 σήκωνε ξεδιάντροπα τον εμπρός τροχό, ακόμα και με μένα που δεν έχω κάνει ποτέ σούζα στη ζωη μου. Τα ηλεκτρονικά επέμβαιναν πολύ ωραία, κατεβάζοντας το τροχό κάτω, χωρις να σου κόβει το ρυθμό. Καταπληκτικός κινητήρας, γεμάτη δύναμη απο χαμηλά θα το σκεφτόμουν με ένα ζευγάρι άλλα χέρια για να λυσσάω σε καμια πίστα. Επομενη γύρα και μου τυχαίνει πάλι το kymco, απου αφήνω τη σειρά και πολύ σωστά οι υπέυθυνοι δε με αφήσαν να παω στην αρχή της επόμενης.. Ωρα για καφε. Καπου εκεί χαζεύω το καινούριο shiver εστω στατικά. Ο έλξη που μου ασκεί αυτή η μηχανή απο τοτε που βγήκε είναι πολύ μεγάλη, τοσο για την εμφάνιση όσο και για τις διαστάσεις της. Για οποιον θέλει κατι λιγο πιο μεγάλο απο τα streetfighter αλλά όχι ον οφ, ειναι ιδανική. Δίπλα είναι το V85tt. Το περιεργάζομαι με λεπτομέρεια, Προσεγμένα τα πάντα, για μένα ειναι το πιο ομορφο ον οφ που έχω δει. Ελάχιστα πλαστικά, ωραίρες διαστάσεις, άτιμες ιταλίδες. Αν στρίβει στοιχειωδώς σβέλτα (που έτσι λενε οι φήμες) θα θελα σιγουρα ενα τετοιο στο γκαράζ μου. Πάμε στη πίστα με τα παπιά. Οδήγησα ένα beverly police κάτι. Ειπαμε δεν τα πάω καλα με τα σκούτερ, αλλα τουλάχιστον τούτο ειναι μια λογική επιλογή για τη πόλη. Για ένα όχημα για μετακινήσεις απο το Α στο Β. Φέτος κάνανε μια πολύ καλή αλλαγή κατα τη γνώμη μου στο event, και το μεσημερι λιγο πριν τις 3 δήλωνες δυο οχήματα που θες να οδηγησεις απο αυτά που ήταν σε μια λίστα, και επαιρνες ενα χαρτάκι με σειρά προτεραιότητας. Δήλωσα το monster και το cb 300 αφενώς για να μου φύγει ενα μεγάλο απωθημένο, αφετέρου για να δω πως ειναι ενα μικρο μοτοσυκλετάκι. Μόνο ουσιαστικό μελανο σημείο της διαδικασίας ηταν το οτι δεν υπήρχε μικρόφωνο στην όλη διαδικασία. Ετσι επρεπε να είσαι μπροστά στην ουρα (που πλέον λόγω ωρας ηταν μικρότερη) για να ακουσεις να φωνάζουν νουμερα για το καθε μοντέλο. Με ενα μικρόφωνο θα ηταν πολυ καλυτερη η διαδικασία. Ακομη και έτσι το event εγινε ακόμη καλύτερο, μπραβο στο Μοτο. Με αυτό το τρόπο ξέρεις τουλάχιστον οτι εστω δυο μηχανάκια που σε ενδιαφέρουν θα τα οδηγησεις, και ειδικα αν δεν ειναι στα δημοφιλή (λέγε με τουονο και RSV4) δε θα ταλαιπωρηθεις. Αναιβαίνω στο monster 821. Δε σχολιαζω εμφανιση γιατιειναιμουναραγαμωτοκερατο. Τσεκάρω λεπτομερειες οπως καλωδιακια κλπ κλπ. Αψογη. Βέβαια ο διακοπτης του killswitch στη πανω πλευρά του ηταν προς το ρόζ το χρώμα. Περίεργο. Βέβαια το ξέχασα οσο κοιταζα την υπολοιπη μοτο. Επομενη δοκιμη να δω πως χωράω (ειμαι 1.84). Στριμωγμένη και επιθετική θεση οδήγησης, κυριως για τα γόνατα. Νομίζω ένα κλικ πιο ανετη απο το μικρο τριπλ. Το κυριως στρίμωγμα το τρώνε τα γονατα μου, χωρις να ειναι βασανιστικα αβολα. Βάζω μπροστα.. Μάλιστα.. Ωραίο γουργουρητό. Ελαφρυ για το μέγεθος του μηχανάκι. Αίσθηση γυμνού μιας και μονο μπροστά σου εχεις το ψηφιακο κοντερ. Κι αυτό πολύ ωραίο, νομίζω οτι του τουονο ηταν λιγο πιο όμορφο. Ξεκινάμε τις γύρες στη πίστα. Δικαίως έχει τη φήμη που έχει, μου θυμίζει έντονα το τριπλ, εξιτάρει οπως τα άγρια κτμ. Υπόψιν ειναι το πρώτο ντουκάτι που δοκιμάζω. Fun factor πολύ ψηλά. Πέφτει πολύ ωραία, δε προκαλέι με τη θέση οδήγησης να εισαι στη πριζα, Φρένα που είναι αντάξια των υπολοιπων που νοιώθεις. Τη θέση των ποδιών μου τη ξέχασα μολις μπήκα στη πίστα, δε ξέρω τι θα γινόταν σε μεγάλη βόλτα. Αν οπως εχω διαβάσει ψηλώνει η σέλα ενα ποντο, υπάρχει προοπτική και για μεγάλες βόλτες. Αφησα το κινητήρα τελευταίο. Θέλει μανιασμένα να σε σπρώξει μπροστά, ειδικά απο τις 3κ και πάνω. Δύναμη που μπορείς να την αξιοποιήσεις και να ευχαριστηθεις ειδικά αν το χεις. Επίσης εμένα (που ειμαι αργος) μου έβγαλε μια αίσθηση που μου έλεγε μη φοβάσαι στρίβω με όσα μπορείς. Που να οδηγουσα και κανα πιο αγριο μοντέλο. Μετα έψανα να ανεβω στο χονδα. Παω στο περιπτερο της Honda και μου λενε οτι εχει βγει εκτος πιστας για καποιο λογο. Κοιταω το 125 απο κοντά. Εχω ξαναπει οτι δε μου αρεσει η στορφη της εταιριας στο να το κανουν χιπστερ μοντελο , αλλα αν μη τι άλλο ξεπερνωντας το υποκειμενικο της εμφάνισης, ξεχειλιζει απο ποιότητα. Κοιταω τη τιμή του 125 : ΠΑΡΑ ΚΑΤΙ 6000.... Παω στη γραμματεία να παρω νουμερο για άλλο μηχανάκι. Παιρνω για το zontes t310 . Εχει συζητηθει αρκετα στις παρέες, ειδικά σε μη έχοντες (πολύ) χρημα σαν εμένα. Μου ειχε κινήσει τοσο πολύ τη περιεργεια με τον εξοπλισμό και τη τιμή του στα 4.000 ευρω που λεω ευκαιρια να το οδηγήσω να δω τι γινεται. Οπως το ειχα δει και απο κοντα σε μια αντιπροσωπεια, η ποιοτητα των πλαστικων και της βαφής και συναρμογων δεν ειναι καλή. Εμφανισιακά μου δινει την εντύπωση οτι εχουν βαλει ο,τι τους εχει φανει απο αλλες εταιρες, οτι εχουν σκεφτει σε ενα καπως μη αρμονικό συνδιασμο. Αναμενομενο ομως, οκ. Τουλάχιστον αν οδηγικά ειναι καλο, ισως μπορεις να τα παραβλεψεις δεδομενου του εξοπλισμου του. Το βάζω μπροστά. Παθαινω σοκ (ναι σχεδον κυριολεκτικα) απο την οθόνη. ΑΘΛΙΑ, Γραφικά χειροτερα απο gameboy χωρις υπερβολη. Εξοπλισμος για εντυπωσιασμο στα χαρτια χωρις τη παραμικτη ουσια. Φανταστειτε οτι οσο το οδηγησα, ακομα και οταν εκανα σκια με το χερι, ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΕΙΔΑ ΜΕ ΠΟΣΑ ΠΗΓΑΙΝΑ. Στο ρελαντι δεν ειχει κραδασμους, η θεση οδηγησης ειναι πολυ καλη ομως. ανετη και με το παραπανω. Στις στροφες ενοιωθα οτι δε καταλαβαινω που τι κανει ο εμπρος τροχος, και τα φρενα ειχαν πολυ πολυ μεγάλη ασάφεια. Νομιζω επιβραδυναν ικανοποιητικα (αφου ποτε δεν εμαθα με ποσα πηγα), αλλα χωρις αισθηση. Ο κινητήρας προθυμος να δουλέψει, αλλα με αρκετους κραδασμους ψηλα. Τωρα ομως φορτωμενο με δυο ατομα, δε ξερω πως θα τα πηγαινε, πιστευω θα ζοριζοταν αρκετά. Κλείνοντας να πω οτι ακομα και αν η αξιοπιστια των μηχανικών μερων του αποδειχτει καλη και ακομη και αν τα πλασικα δε ξεβάουν, θεωρω τα 4000 υπερβολικά πολλά λεφτα για αυτο που παιρνεις. Χιλιες φορες ενα καλο μεταχειρισμενο. Απο τη μια τα ποιοτικα μικρα εχουν ξεφυγει σε τιμη δυσαναλογη των επιδοσεων τους απο την άλλη τουτο με τη κρραλυτερη τιμη μου φάνηκε πολυ κακο σα σύνολο. Μπράβο στο μοτο για άλλη μια φορα! ΥΓ. αρχιζουν και με τραβανε τα ευρωπαικα. Ωχ @peterpanπου να δεις τα ψηλα οπως αυτη και το μουλτι το μεγαλο πως ηταν οταν πεσανε στατικα κα τω... τρομος
  3. 4 points
    το καινούργιο αξίζει για πολλούς λόγους γιατί είναι αναβαθμισμένο στα σημεία, ενώ φοράει νεότερης γενιάς όργανο-display. όμως εμένα δεν μου αρέσει καθόλου αισθητικά (στο συγκεκριμένο μοντέλο) η προσθήκη '19 στο μπροστινό. ενώ ξεκάθαρα το πιο όμορφο 500ρι μεταξύ των τριών κατηγοριών είναι το παρακάτω
  4. 3 points
    Έχω λίγο γυαλόχαρτο 80άρι να σου καθαρίσω την λαδιέρα από τα μυγάκια.
  5. 3 points
  6. 2 points
    Πετάχτηκα μέχρι την Αθήνα σήμερα το πρωί. Στον γυρισμό για Πάτρα σταμάτησα 3 φορές στα ουρητήρια της Ολυμπίας οδού (πρώην κωλόδρομος με κολονάκια) για να καθαρίσω με νεράκι......... την ζελατίνα....... του CB......... του 1300 ντε Μια αναζήτηση 2 χρόνων έλαβε τέλος σήμερα. Ξεκινήσαμε για Αγία Παρασκευή κατά τις 7:00 με το αμάξι του Γιώργου και τον κοπέλα του και εγώ ήμουν τόσο χαλαρός (παραδόξως) λες και πήγαινα να αγοράσω σώβρακα και σουτιέν. Αφού τελειώσαμε τα διαδικαστικά και τους καφέδες, χαιρετηθήκαμε και ξεκίνησα για Πάτρα. Είχα στο μυαλό να πεταχτώ σε 2-3 φίλους και να αγοράσω ένα σετ για σαμάρια, αλλά που μυαλό. Μόλις πήρε μπρος η "ραπτομηχανή" βγήκα αμέσως στην αττική οδό, χέστα όλα πάμε να οδηγήσουμε. Σταματώ να φουλάρω βενζίνη και αμολιέμαι. Βάζω πέμπτη και απλά ανοιγοκλείνω το γκάζι σε όλη την διαδρομή, το τερατάκι ροπής απλά γουργουρίζει. Και ξαφνικά εκεί κοντά στα διυλιστήρια, με τη κλασσική μπόχα του θειαφιού αρχίζω να γελάω, να τραγουδάω, να κλαίω με λυγμούς, να συνέρχομαι και πάλι από την αρχή. Κάθε 4-5 λεπτά το ίδιο μέχρι περίπου το Ζευγολατιό Κορινθίας που στάνιαρα, σαν άντρακλας που είμαι. Δεν περίμενα ποτέ να συγκινηθώ έτσι. Ακόμα βουρκώνω τώρα που τα γράφω. Τέλος πάντων ας συγκροτηθώ. Μόλις έφτασα Πάτρα την πήγα για φώτο στην παραλία εδώ κοντά με την συννεφιά και το αεράκι, βενζινούλα και βουρ στο πάρκινγκ. Θα ήθελα να ευχαριστήσω ΠΑΡΑ πολύ τον @FlyingInADream για το τρέξιμο, τον έλεγχο, τις φωτογραφίες, τις συνεννοήσεις, τον μάστορα κλπ Σιγά που θα γλίτωνες από τα ευχαριστήρια Τον "γιόκα" μου τον @Avatar για την μεταφορά, την παρέα, τα γέλια στο αυτοκίνητο, την εξυπηρέτηση με την τράπεζα, hot spot κλπ. Και τον @estebahn για την ώθηση-πίεση να πάρω το CB. Μάλλον αυτός το ήθελε το CB, βασικά πρέπει να είναι πιο καυλωμένος εεεε χαρούμενος από εμένα ΑΛΛΑ μην ξεχνιόμαστε. Τώρα την έχω μεγαλύτερη. Την μηχανή ΥΓ Πεινάω, δεν έχω φάει τίποτα από χθες με όλα αυτά.
  7. 2 points
    Το επόμενο δεν το βάζω στα βίντεα της ημέρας γιατί τελευταίο εκεί ηταν ένας τύπος με σούζες, έντο και τα ρέστα και δεν με παίρνει. Είμαι και κάποιας ηλικίας....και ζητώ συγγνώμη για το βινιετάρισμα... με πρόδωσαν τα φίλτρακια στην gopro... (όποιος ξέρει να μου πει γιατί το youtube μου συμπιέζει τα βιντεο σε ανεπιθύμητο βαθμό ας μου πει...)
  8. 2 points
    Με μια μικρή υστέρηση, αλλά τώρα έπεσα πάνω
  9. 2 points
    Σόρρυ για το οφφ τόπικ αλλά...
  10. 2 points
  11. 1 point
    μετα απο αρκετο ψαξιμο τελικα κατεληξα σε μονοκυλινδρο... κατι το οτι δεν εβρησκα sm σε λογικη τιμη-κατασταση, κατι το οτι πιθανων δε θα με καλυπτε (commuting, κοντινες βολτες κτλ), επικρατησε η λογικη και πηρα ενα μικρο μοτοσυκλετακι, ποιο ειναι αυτο? CBR 250r 2012. αριστη η κατασταση του παρα τα χλμ (34κ), καλα λαστιχα, αλλα εχει καιρο να κανει σερβις (το εχω ηδη λυσει ολο για γενικο: λαδι, ψυκτικο, μπουζι, υγρο φρενου). μπορω να πω με σιγουρια πως ειναι πολυ ανωτερο απο αυτο που περιμενα. δυναμη το μοτερ δεν εχει (το ninja ειναι δυνατοτερο), αλλα εχει καλη αναρτηση, πλαισιο και φρενα. μπαινει με οσα του πεις σε οσες μοιρες θελεις. δε φενεται να καιει τιποτα (1 ντεποζιτο εχω καψει, ειπαμε, θελει σερβις), δε τρωει λαστιχο-αλυσιδα και η θεση οδηγησης ειναι πολυ ανετη και ξεκουραστη. χιλιομετροφαγο θα το κανω
  12. 1 point
    Καλοταξιδο κλαμπουκο, παντα ορθιος (και στα πεζοδρομια ). Την φοβηθηκα τη δουλεια για Goldwing...
  13. 1 point
  14. 1 point
    η αλήθεια είναι ότι μετά απο το test drive που έκανα μάλλον θα το πάω για tranasalp παραήταν μικρό για τα μέτρα μου
  15. 1 point
    Παλιόπουστ@ αρκουδιάρη με τη φράτζα... Καλορίζικο το εργαλείο. Αν και Κλασικός μινάρ@ς Χονταίος. Κολλημένος. Ευτυχώς που δε το βρήκες άσπρο να ζαλίζεις τ' @@@ των μηχανόβιων της Πάτρας που θα σε περνούσαν για ζητά. Ευτυχώς (vol 2) που πήρες φερινγκάτο. Αλλιώς κανείς δε θα καταλάβαινε πως πήρες καινούριο μπουρδελοΧόντ@ Πάμε για συγκριτικό. ZRX1200 vs CB1300 Με βαλίτσα κ χωρίς Υ.Γ.: πουτ@νάκι. Ειλικρινά το χάρηκα πολύ. Μπράβο ρε αλήτη. Αλλα κρύβω λόγια για να μη ξεθαρρεύεις.
  16. 1 point
    Μεγεια! Καλοτάξιδο καλοστριφτο το εργαλείο! Ωραία συλλογική δουλειά, μπράβο και για την υπομονή!
  17. 1 point
    Ευχαριστώ τα μάλα Αναθεματισμένε λιώσαμε στα γέλια μόλις τον είδαμε, αλλά δεν ήταν αυτός στο πόστο, καθόταν αλλού.
  18. 1 point
    Δεν μας είπες, τελικά ήταν ο Jeff Daniels εκεί;
  19. 1 point
    Καλοριζικο klabouko αγορινα και καλες βολτες με το εργαλειο.
  20. 1 point
    Μπορεί στην φώτο να έχει την βαλίτσα, αλλά τι κωλάρα είναι αυτή
  21. 1 point
    Τσεκαρα ενα που το λενε CS-15. Αξιοσεβαστο φαινεται Υπαρχει και Airoh κοντα στα λεφτα... Το Double D ring του Bell με τραβαει πολυ παντως, βγαζει μια ....σοβαροτητα στην κατασκευη Θα δω απο κοντα και θα αναφερω συγκριτικα, και οταν κανω κινηση με φωτογραφιες αν τυχον ενδιαφερουν και αλλους αυτα τα κρανη σε αυτο το budget
  22. 1 point
    Πωπω πως φαινεται η Αφρικανα ετσι αψηλή και λεπτη, στην πιστα αναμεσα στα πιο χαμηλα μηχανακια (τελευταια φωτο) Αφρικανα
  23. 1 point
  24. 1 point
    Θα το πάρεις και εσύ, αλλά κανονίστε να μου φέρετε πίσω μόνο την πίσω ζάντα έτσι που οδηγείτε χαχαχα
  25. 1 point
    Εκει εκπαιδευτηκα πεντε ολοκληρους μηνες. Ως...βλημα. Ειπαμε βρε, τις τρεις πρωτες, αγνοηστε
  26. 1 point
    " φοράει έξτρα εξάτμιση NOB1 αξίας 130 € για περισσότερη δύναμη (5 άλογα ακόμα) " https://www.car.gr/22587968-keeway-rkf-125 Αν βάλω nob1 θα πάρω 24 άλογα ;
  27. 1 point
    25 φωτό δικές μου από σήμερα. Οι τρείς πρώτες είναι καθώς πήγαινα προς τα εκεί, οπότε αγνοήστε τις. Ακολουθήστε τις οδηγίες στο λινκ για να κατέβει το πακέτο. https://drive.google.com/open?id=1cVHiMmCBKvBH2M7_5aLv-3p4NGRH9uko
  28. 1 point
    Καλορίζικο θείο. Πα νε μο ρφο Θέλω κι εγώ
  29. 1 point
    Καμμια 800ρια αλογα... διψασανε
  30. 1 point
  31. 1 point
    Το monster τοχω στα υπόψιν για αύριο.
  32. 1 point
    Αναφορά συνοπτική : δε θα πάρω ποτέ α) σκούτερ β) zontes 310 Επιτέλους βρέθηκε μηχανή που σήκωσα σούζα : tuono 1100 factory. Οδήγησα ένα έρωτα : monster, του αξίζει ο πόθος. Στροφές να χεις —---------
  33. 1 point
    για ριξε μια ματια hjc εχει αρκετα απο αυτα που θες
  34. 1 point
    μια χαρα εργαλειο, μαζι με τρανσαλπ 600-650 ειναι οτι καλυτερο!
  35. 1 point
    Ενα μεταχειρο CB500 σε οποιοδηποτε ..."φορματ" σου αρεσει θα ελεγα πως ειναι η καλυτερη επιλογη. Μετα θα εβαζα τα 300αρια KAWA και μετα τα YAMAHA Το DUKE με σκεψη ερευνα και συνεση πρωτα, για εμενα ειναι αγνωστη ποσοτητα οι βλαβες του και γενικα η χρηση του. Αυτο που ξερω ειναι οτι ειναι πολυ μικρο σε μεγεθος. Εγω ειμαι 1,75 πραγματικο και μου ειχε φανει πολυ στεναχωρο. Τις Κινεζο-Ινδικες ουτε καν σκεψη. Benneli οσο και να καλοεβλεπα,(σε βολτα πιστα τεστ ραιντ του ΜΟΤΟ, μου αρεσε αρκετα,οδηγικα και το 500 , αλλα και το 300) επισης δεν θα πλησιαζα.....ακομα
  36. 1 point
    Ειναι πολυ περιεργο σασμαν του townmate. Μου εχει τυχει να ειμαι σε φαναρια, να παω να βαλω πρωτη, να μην εχει μπει καλα και με το τραβουσα γκαζι ακουγες μεσα "κρρρρρρρρρρρρρ" δυνατο. Δεν εχει προβλημα το σασμαν μου απλα σου εξηγω. Και αυτο που λες εσυ, το εχω παθει και γω. Να ειμαι σε κατηφορα και να μην μπορω να ανεβασω. Να μαγκωνει. Πηγε το μυαλο μου στον μυλο, αλλα δεν νομιζω να φταιει αυτος.
  37. 1 point
    Ζητώ συγγνώμη για το τελευταίο ποστ, ήμουν στις αρχές ακόμα μαζί του και δεν το είχα συνηθίσει. Ποτέ σταμπιλιζατέρ σε τέτοιες μηχανές. Δεν πειράζει, ας κουνάει φορτωμένο. Αρκεί που έχει αυτή την καταπληκτικά ανάλαφρη αίσθηση στο μπροστινό σε σημείο που καβαλούσα το sh150 και μου φαινόταν βαρύ. 50κ λοιπόν με την λαδιέρα με στόχο άλλα τόσα μιας και το v4 αργεί ακόμα
  38. 1 point
    Καλημέρα, Μετά από αρκετά χρόνια, ένα απωθημένο, γίνεται αποτραβημένο, γίνεται αποκτημένο, και είναι ότι πιο ωραίο έχω οδηγήσει μέχρι τώρα.
  39. 1 point
    Καλοριζικο και καλα χιλιομετρα!! Πολυ συμπαθες και ομορφο το cbrακι αυτο. Οταν μπαινει μικρο δικυκλο στο γκαραζ εχει δυο θετικα: Και σου λυνει τα χερια αστις καθημερινες μετακινησεις και τις κανει λιγο πιο παιχνιδιαρικες, και ξανανιωνει τον ερωτα με την μεγαλη οταν μια στο τοσο βγαινει για βολτα!
  40. 1 point
    Οχι ρε παιδια και πιο αργο απο αυτα! Ειπαμε....Τι σκατα 750 κυβικα δικυλινδρο μηχανακι ειναι μην μου το βγαζετε ταφο.Δεν το εχω παρει βολτα αλλα δεν το πιστευω οτι ειναι πιο αδυναμο απο τα 650αρια που αναφερθηκαν απο πανω που στα οποια παιζω στα ιδια πανω κατω με το ΚΤΜ...
  41. 1 point
    Λυπών ως κάτοχος και εγώ ενος shiver του 08 εχω να πω οτι το μηχανάκι έχει γκάζι αλλά δεν ειναι και τπτ το τρομερό . παλαιότερα ειχα Ζ750 του 04 ss600αρι κ.α τα οποία είχανε πολύ περισσότερο γκάζι. Απο θεμα αξιοπιστίας τώρα δεν μου εχει βγάλει απολύτως τπτ , απλα μην περιμένεις οτι παίρνεις XT και οτι θα αλλάζει λάδια καθε 5 χρόνια γιατι κάποιοι τέτοιοι ιδιοκτήτες ευρωπαϊκών τους έχουνε κάνει κακή φήμη εδώ στο ελλαντα . Τώρα απο κατανάλωση σε ταξίδι εχω δει μέχρι 4.5 ποτέ ποιο κάτω στην πόλη που το δουλεύω καθε μερα παίζει απο 6-7.5 . Αυτα
  42. 1 point
    Παιδια το μηχανακι το πηγα στον μαστορα το ισιωσε το τιμονι και ειναι μια χαρα.Σας ευχαριστω για τις συμβουλες και συγγνωμη για το ορθογραφικο
  43. 1 point
    Αν στράβωσε λίγο προσπάθησε να το ισιώσεις και μόνος σου. Σιγά σιγά,μη του δώσεις καμμιά γερή και το αποκάνεις.
×
×
  • Create New...