Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/26/19 in all areas

  1. 7 points
    Paso los Libertadores, Cristo Redentor, Άνδεις, σύνορα Αργεντινης-Χιλης, 3850μ υψόμετρο.
  2. 6 points
  3. 5 points
  4. 5 points
  5. 3 points
    Πλέον τον Μανώλη στην Πειραιώς τον έχω βάλει στους φιλικούς λογαριασμούς
  6. 2 points
    ενδειξη τελευταιας ταχυτηττας σε ολα τα μηχανακια. για την κλασσικη περιπτωση που προσπαθεις να βαλεις 6η ενω εχεις 5αρι σασμαν η 7η αν εχεις 6αρι. λολ ο λογος για αλλαγες ταχυτητων σε χαμηλες στροφες που οι διαφορα στροφων ειναι πολυ μικρη 200 στροφες απο 4η σε 5η η απο 5η σε 6η κυριως σε μικρου κυβισμου μηχανες και καμμια φορα μπερδευεσαι. πρωτα να αναλυσω τον τροπο που δουλευει το μαμα συστημα ( σε αρκετα οχι σε ολα) ο αξονας του επιλογεα εχει μια παρακεντρη εσοχη στην εσοχη εδραζεται ενα μικρο ελατηριο και ενα μεταλλικο σφαιρικο ποτηρακι. το ελατηριο δινει την ταση στο ποτηρι να περισσευει η κεφαλη του λιγο εξω απο τον αξονα. αυτο που κραταει το πουηρακι σταθερα στη θεση του ειναι ο αισθητηρας νεκρας. ειναι φιμπερ η πιο επιστημονικα εβονιτης μπορει να ειναι και περμανιτης δεν γνωριζω ακριβως. τεσπα στο σημειο που ο επιλογεας ειναι στη νεκρα το ποτηρακι εφαπτεται σε μια μικρη μπρουτζινη επαφη ετσι αναβει η νεκρα οταν βαζουμε καποια ταχυτητα το ποτηρακι κινηται περιστροφικα και πλεον δεν κανει επαφη οσα μηχανακια εχουν gear indicator το ποτηρακι ακουμπαει στην αναλογη επαφη και αντιστοιχως αναβει η ταχυτητα. καλα μεχρι εδω οκ? βρισκουμε εναν αχρηστο αισθητηρα νεκρας η με 1 επαφη η με οσες θελετε δεν εχει σημασια . σε συνεργειο με μηχανακια εχουν αχρηστα πολλα. τον διελυετε βγαζετε τα μπρουτζακια απο μεσα . ξεκολατε τα καλωδια καθαριζετε το μπρουτζακι και κολλατε εκ νεου ενα καλωδιο. περιπου 10 ποντους. βγαζετε τωρα τον δικο σας αισθητηρα . θα δειτε χαρακτηριστικα ενα σημαδι συρτο που εχει αφησει το ποτηρακι σε ολο το φιμπερ. στο τελος της γραμμης εκει που σταματα το σημαδι ειναι η θεση της τελευταιας ταχυτητας. μαρκαρετε κεντραρετε μην το χτυπησετε τα φιμπερ δεν αντεχουν τη κρουση μαδανε. ξεκινηστεε με ενα τρυπανι 1.5 χιλ ξετρυπηστε και διανοιξτε με 3 και τελος με οτι διασταση εχει το δικο σας μπρουτζακι. φλαζτοκολλα και περασμα πρωτα το καλωδιο και εφαρμοστε με πιεση ετσι ωστε να ερθει προσωπο η επαφη με το φιμπερ βαζουμεστη θεση του τον αισθητηρα. το καλωδιο που κολλησατε το γεφυρωνετε με το ηδη υπαρχων καλωδιο του αισθητηρα . αποτελεσμα στην τελευταια σας ταχυτητα θα αναβει το λαμπακι της νεκρας. καλο? κοστος 0 και γινεται με βασικα εργαλεια. για πιο εξτριμ καταστασεις αν θελετε βαζετε δικο σας λαμπακι (αλλαζει η συνδεσμολογια) η ακομα 4 η 5 επαφες με αντιστοιχα λαμπακια για καθε ταχυτητα.(το εχω κανει σε φιλου και μαλιστα ανοιξα τα οργανα και τα εβαλα μεσα !!!) ευχαριστω για το χρονο σας. στην διαθεση σας. νικος.
  7. 2 points
    Καλημέρα, Μετά από αρκετά χρόνια, ένα απωθημένο, γίνεται αποτραβημένο, γίνεται αποκτημένο, και είναι ότι πιο ωραίο έχω οδηγήσει μέχρι τώρα.
  8. 2 points
    Πήγες την εξαφάνιση πινακίδας σε άλλο επίπεδο χααχχαχαα
  9. 2 points
    Θενκς αδερφε.Και στα 2 θεματα συμφωνουμε.Ξερεις τι γινεται εκτως τις λακουβες που οντως σηκωνομαι ή προσπερναω , με τσακωνει η μεση μονο που καθομαι.Καταλαβες τι λεω... πιστευω με το σκουτερ οταν καθομαι χωρις λακουβες κ μλκιες να καθομαι πιο ανετα.Σαν θεση γτ βαζω κ ποδια πιο ψηλα δε κρεμονται. Πηρα βολτ σημερα ενα maxsym 600 κ το ειδα πιο ανετο Εκατσα σημερα ενα κ το ειδα πιο ανετο σαν θεση επειδη εβαζα κ ποδια πιο ψηλα....θα δειξει ξερω γω.. η γυναικα θαχει πισω θεμα που κ αυτη εχει με τη μεση....γμσε τα δε σωνομε μου φαινεται.Θα παρω πατινι χαχαχα Πατινι κ αγιος ο Θεος....χαχαχα ξερω γω
  10. 2 points
  11. 2 points
  12. 2 points
    Δυστυχώς έτσι είναι ο κόσμος χρόνια τώρα. Λες μια κουβέντα όπως θα την έλεγες στην καφετέρια και φαντάζεται ο άλλος τέρατα και πρέπει μετά να ανταλλάζετε συγγνώμες και εξηγήσεις με τις ωρες λες και είστε λόρδοι στο μεσαίωνα. Δε βαριεσαι.. Σκούτερ να ξέρεις θα έχεις θέμα με τη μέση. Στο on-off πέρα απ' το ότι ΔΕΝ κοπανιεσαι πουθενά εκτός αν πέσεις σε τρυπαρα, αν δεις κάτι πολύ τρελό στο δρόμο απλά σηκώνεσαι όρθιος πολύ εύκολα. Στο σκούτερ είναι πιο δύσκολο αυτό. Το tdm είναι ψηλό street όχι on-off. Κοίτα κάτι με πιο χωμάτινο χαρακτήρα και θα είσαι οκ νομίζω.
  13. 2 points
    Τις Πέμπτες η ομάδα των βορείων μαζεύεται σε μια καφετέρια στην Αγίου Δημητρίου απέναντι από την εκκλησία. Note λεγεται. @snow @xampos και τα υπόλοιπα παιδιά.
  14. 2 points
    Διημερο ειχαμε μοτοσυκλετιστικο αλλα η προετοιμασια του οδοιπορικου συνεχιζεται κανονικα..το τσαντακι ευγενικη προσφορα του MotoRAIDMotoRAID ..το τσαντακι θα περιεχει ολο το ατομικο road kit του καθε συμμετεχοντα!!!ευχαριστουμε το κατάστημα και τον GiannisLabropoulos
  15. 2 points
    Επετειακή track-only έκδοση RSV4, 165 KG/225 HP, 40.000€ και 10 κομμάτια.
  16. 2 points
    Αμάν ρε φίλε, πάλι χώρισες;
  17. 2 points
  18. 1 point
    Ε εσυ! Ναι εσυ εκεί πέρα που διαβάζεις αυτό. Τι έγινε; Το απόγευμα δεν περνάει με τίποτα; Ξύπνησες το πρωί και δεν έχεις τι να ασχοληθείς; Νιώθεις οτι το να κάθεσαι με το κινητό στο χέρι και να κοιτάς την λίστα προτεινόμενων στο Facebook οτι είναι η μοναδική σου ασχολία; Μην φοβάσαι! Σου έχω την λύση! Καταρχάς όσο μεγαλώνεις πάνω κάτω (κάπου στην ηλικία μετά τα 19-20) όλα σου φαίνονται βαρετά. Οχι οτι η βαρεμάρα δεν μας πιάνει όλους αλλά να μερικά πράματα που μπορείς να κάνεις για να γεμίσεις την μέρα σου. Νote: ο καθένας μπορεί να προσθέτει οτι θέλει σε αυτή τη λίστα εδω πέρα μιας και το γράφω καθαρά γιατί και εγω αυτή τη στιγμή...βαριέμαι! 1) Άκου μουσική. Δεν έχει σημασία τι μουσική ακούς. Εγω προσωπικά στα playlists μου τόσο στο κινητό όσο και στο Spotify (αν δεν το έχεις κατέβασε το είναι πολύ καλό. Στον υπολογιστή είναι δωρεάν και στο κινητό με συνδρομή) είναι pretty much γεμάτα με grunge rock, industrial metal, καθώς και ροκάκια απο 60s και 70s και λίγο έντεχνο. Είμαι το άτομο του τύπου "ο ροκάς-μεταλλάς που για την παρέα πάει και σε κλαμπάκι". Δεν έχει σημασία λοιπόν τι ακούς. Η μουσική εκτός οτι σε κάνει να ξεδώσεις είτε έχεις νεύρα, είτε χαίρεσαι και θες να το ρίξεις στον χορό, είτε είσαι στις μαύρες σου, μπορεί να σε οδηγήσει σε νέα ακούσματα! Κάθε φορά που πατάς ένα κομμάτι πχ στο YouTube θα σου βγάλει recommended τραγούδια. Στο τέλος ανακαλύπτεις νέα τραγούδια και μουσικά είδη για να γεμίσεις την μουσική σου βιβλιοθήκη! Έτσι περνάει και η ώρα σου. Εγω προσωπικά όταν δεν έχω τι να κάνω φτιάχνω playlists στο κινητό για διαφορετικές φάσεις πχ με ονόματα όπως "Βόλτα", "Περπάτημα", "Χαλαρά" κλπ κλπ 2) Πήγαινε βόλτα! Τι κάθεσαι και χαλβαδιάζεις; Σήκω ντύσου και πήγαινε έξω. Είτε είσαι με πόδια, ποδήλατο, παπί, scooter, μηχανή, αμάξι, Mirage 2000 δεν έχει σημασία. Με την βόλτα έξω γεμίζει το μάτι σου. Βλέπεις κόσμο, ίσως πετύχεις και κάνα κουλό στον δρόμο και φυσικά δεν είναι ποτέ κακό να πας βόλτα σε μέρη που δεν έχεις ξαναπάει. Παιδιά σοβαρά, υπάρχουνε φάσεις που απλά έβαζα μπρος το μηχανάκι και πήγαινα στο άκυρο όπου να ναι. Ανακάλυψα τουλάχιστον 10 διαφορετικές γειτονιές και μέρη που δεν ήξερα καν οτι υπάρχουνε στον Βόλο. Για αυτό λοιπόν μην κάθεσαι μέσα και πήγαινε έξω! Στην τελική όλο και κάποιο κομμενάκι θα βρεθεί να κοζάρεις για λίγο...οφθαμόλουτρο 3) Ζωγράφισε. Μην σου φανεί παιδιάστικο και "αυτό το κάναμε στο δημοτικό ρε φίλε ShapeShifter". Εκτός οτι αδειάζεις να το πω, που ξέρεις...μπορεί να έχεις και κρυφό ταλέντο! Μπορείς να σχεδιάσεις το οτιδήποτε. Απο άκυρες γραμμές μέχρι και ένα αντικείμενο πχ ένα βάζο κλπ. Ή κάτι άκυρο του στυλ abstract. Περνάει πολύ καλά και έτσι η ώρα trust me. 4) Παίξε μουσική-φτιάξε μουσική. Υπάρχουνε πλέον άπειρα προγράμματα που ακόμα και σε λάπτοπ-τοστίερα με Windows XP απο το 2005 μπορούνε να τρέξουνε όπως το Magix Music Maker. Αυτά μέσα έχουνε μια πολύ μεγάλη ποικιλία απο έτοιμα μπιτάκια και άλλους ήχους που μπορείς να συνδυάσεις για να φτιάξεις εντελώς δικά σου κομμάτια. Άν έχεις και μουσικό όργανο κάτσε και μάθε μουσική. Σε βοήθαει να εκφράζεσαι ακόμα καλύτερα κιόλας. Note: η αδέρφη μου έχει μια κιθάρα που κάθεται εδω και μισό χρόνο...σκέφτομαι σοβαρά να μάθω να γρατζουνάω σιγά σιγά... 5) Παίξε games. Επίσης παιδιάστικη κάπως ασχολία αλλά θα είμαι ειλικρινής: τα games έστω αυτά τα 4 που απέμειναν στο λάπτοπ μου (Counter Strike Source, Call of Duty Black Ops 2, Need for Speed Underground 2, Skyrim) με έχουνε κάνει να περάσω άπειρα βαρετά μεσημέρια που δεν είχα τι να κάνω. Μην με ρωτήσεις τι games υπάρχουνε. Απο το 1970κατι βγαίνουνε games μέχρι και σήμερα. Υπάρχουνε πάνω απο 1000 τίτλοι που μπορείς να δοκιμάσεις. Αν έχεις και τούμπανο PC ακόμα καλύτερα. Αλλιώς και τοστιέρα να έχεις δοκίμασε Half Life 1. Σοβαρά αυτό το παιχνίδι είναι κορυφαίο για 1998. 6) Γίνε ψείρας με το όχημα σου. Λάδωσε την αλυσίδα, τσέκαρε λάδια, φτιάξε τα τριξίματα, κάντο σαν να βγήκε χθες απο το εργοστάσιο. Περνάει πολύ ωραία η ώρα. 7) Ξεκίνα γυμναστική. Είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο οτι η γυμναστική και γενικά η άσκηση βοηθάει στην αποβολή του άγχους του στρες και σου ανεβάζει την αυτοπεποίθηση. 8) Φτιάξε το σπίτι σου μέσα. Άλλαξε θέση τα έπιπλα, κάντο πιο μοντέρνο, καθάρισε το. Η ακαταστασία δεν βοηθάει και πολύ την κατάσταση όταν βαριέσαι η αλήθεια είναι. 9) Δες καμιά σειρά. Υπάρχουνε άπειρες σειρές για όλα τα γουστά. Επιστημονικής φαντασίας, με μεταφυσικό, αστυνομικές, περιπέτειας, comedy κλπ. Αν είσαι λάτρης των sci-fi τότε ξεκίνα Fringe. Θα το αγαπήσεις. Και φυσικά απο μεταφυσικά Supernatural (old time classic αν και αρχίζω να το βαριέμαι τώρα λίγο...) και Grimm. 10) Δες ταινίες. Δεν θα το αναλύσω. Υπάρχουνε επίσης άπειρες για όλα τα γούστα. BONUS ΠΡΑΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ! 11) Βάλε φιλτροχοάνη στο σώμα ψεκασμού για να ακούς ΦΦΣΣΣΣΣ 12) Βγάλε και ξαναβάλε καθρέπτες! Με, χωρίς, μόνο αριστερά, μόνο δεξιά. Τόσες πολλές επιλογές! Αυτά! Ο καθένας μπορεί να προσθέτει οτι άλλο θέλει. Είπα να γράψω αυτή τη λίστα για να περάσει η ώρα μου και για να δώσω και ιδεές σε όποιον δεν την παλεύει με την βαρεμάρα του.
  19. 1 point
  20. 1 point
    Κατ αρχήν σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις και την προσπάθεια να βοηθήσετε σε κάτι που δεν μπορεί εύκολα να περάσει στο πληκτρολόγιο... @karellenΥποθέτω ότι στο άνοιγμα του γκαζιού, ο στρόφαλος πιέζεται κάθετα στην έδρασή του με αποτέλεσμα το τμήμα του ρουλεμάν που την έχει ακούσει να κάνει έντονο θόρυβο. Όταν κλείνει το γκάζι, πιστεύω ότι ο στρόφαλος γυρίζει πιο ελεύθερα.
  21. 1 point
    η αφισα μας για το φετινο οδοιπορικο..οπως καταλαβαινετε οι χονταιοι πρεπει να κερνανε μεχρι τον αυγουστο!!!!
  22. 1 point
    Παντως μαγκες ευχαριστω για τις συμβουλες σας! Θα ενημερωσω στις επομενες μερες απτις δοκιμες που θα κανω.Το μονο σιγουρο ειναι οτι με το 850 με ορθια θεση κ τα ποδια κρεμασμενα στο μασπιε μετα μιση ωρα πανω στη σελα με λακκούβες ή χωρις την ακούω.Ευχαριστω ναστε καλα κ τα ξαναλεμε
  23. 1 point
    Aman teleshoping δεν σου κάνουνε. Αναλύσεις βαθύτερες δεν σου δίνουνε. Πορτοκαλάδα δεν θέτε. Λεμονάδα δεν θέτε. Τιθέτε;
  24. 1 point
    Λογικό, αφού οι διαδρομές των αναρτήσεων είναι μικρές. Και πάλι καλά λέω εγώ έτσι όπως δουλεύουν τόσο μικρές.
  25. 1 point
    +599 Γενικά η "άνεση" των scooter είναι παραμύθι έχουν και τα θετικά τους αλλά σε όσα έχω οδηγήσει κοπανάει η πίσω ανάρτηση.
  26. 1 point
  27. 1 point
    Ρε ψηλέ, τι pop corn, νηστικό σε αφήσαμε. Αυτή τη φορά θα προηγηθεί (ή θα ακολουθήσει) καμιά "σουβλακάρα". Άντε με το καλό να ξανά-ανέβεις. @ΓιωργοςΤΤ & @doctoras9 έλα να μαζευόμαστε σιγά σιγά οι "βόρειοι", μην μιλάμε μόνο πίσω από τα πληκτρολόγια και στα τηλέφωνα...
  28. 1 point
    Πάντως σχεδόν σε όλα τα σκούτερ οι αναρτήσεις είναι , απογοητευτικές, μήπως γίνει χειρότερα η μέση σου; Δηλαδή όταν έφυγα απο το citycom Και πήγα στο cb500x , ήταν χαοτική η διάφορα, τον πρώτο καιρό κυνηγούσα λακκούβες επίτηδες Οπότε έχει δίκιο ο @costikos ψάχνεις για on-off
  29. 1 point
    Μάλλον για on-off σε βλέπω. Όρθια, φυσική στάση οδήγησης, πολύ μαλακή ανάρτηση, μεγάλες ρόδες. Τα σκούτερ σε κάθε ανωμαλία στο δρόμο κάνουν "γκούπ".
  30. 1 point
    Εν μέρη έχεις δίκιο. Η αυστηρότητα δεν βοηθάει, στα λόγια, και όταν έχει ήδη γίνει το κακό, δεν θα διορθωθεί. Η αυστηρότητα μετράει στις πράξεις για τον ΙΔΙΟΝ που την εφαρμόζει πρώτα απόλα για τον ευατό του, και ΠΡΙΝ γίνει το κακό (ή ισοδύναμα για να μην ξαναγίνει). Αυτά, έτσι γενικά, από εμένα, που 2 χρόνια πριν από εσένα, έγραψα στα παλιά μου τα παπούτσια μισο-επίτηδες, μισο-καταλάθος, τις ανάγκες σε λάδι του κινητήρα στο αυτοκίνητό μου, και τον άφησα να πεθάνει, έτσι απλά. 1000+ ευρώ κόστισε η αλλαγή του, και η τιμή αυτή μέσω γνωστών και γνωριμιών, κανονικά δεν κοστίζει τόσο λίγο μια αλλαγή μοτέρ σε αυτοκίνητο. Για να μην νομίζεις ότι είμαστε αυστηροί μαζί σου. Είμαστε αυστηροί με την ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΜΑΛΑΚΙΑ, και επειδή την έχουμε κάνει και την ξέρουμε την γλύκα, κοιτάμε έστω και με ''αυστηρότητα'' να προστατέψουμε τους άλλους να μην πάθουν το ίδιο. Επί του θέματος, αν όντως δούλεψε χωρίς λάδι το μοτέρ, αυτό που συμβαίνει είναι πως ότι επιφάνεια τρίβεται σε άλλη επιφάνεια, και κανονικά έχει λάδι για να μην έχει τριβή, ε χωρίς λάδι...έχει τριβή του σκοτωμού και αλλοιώνεται ως επιφάνεια. Γρατζουνιέται, χαρακώνεται, υπερθερμαίνεται, αλλάζει χημικά το μέταλο (μελάνιασμα), γενικά χαλάει. Το πιστόνι και ο κύλινδρος είναι μια τέτοια επιφάνεια, η μπιέλα πάνω με τον πίρο που δένει με τον πιστόνι είναι μια άλλη επιφάνεια, εκκεντροφόροι είναι άλλες επιφάνειες που χάρη στο λάδι δεν τρίβονται, αν έχει κουζινέτα-μέταλα και όχι ρουλεμάν στον στροφαλοφόρο το δικό σου άλλη μια επιφάνεια που χωρίς λάδι καταστρέφεται, ομοίως και το κομβίο της μπιέλας κάτω αν είναι με κουζινέτο και όχι με ρουλεμάν, όλα αυτά, αν μείνουν χωρίς λάδι, ε τρίβεται μέταλο με μέταλο, σκέψου το και μόνος σου. Το πόσα από όλα αυτά τα μέρη, έχουν ''αρπάξει'' εξαρτάται, από το πόση ώρα δούλεψε, με πόσο ''καθολου'' λάδι (αν είχε μείνει έστω ένα ''συνεφο'' λαδιού μέσα στο κάρτερ, κάτι μπορεί να έχει γλυτώσει). Αν είσαι τυχερός ενδέχεται να έχει αρπάξει μόνο πιστόνι-κύλινδρος και να την γλυτώσεις με ένα λύσε-ρεκτιφιέ-πιστόνι-δέσε. Δεν είναι και πολύ η τύχη με το μέρος σου όμως, γιατί απόσο λές ο ίδιος, αφού την άκουσε το μοτέρ, συνέχισες να πηγαίνεις για λίγο ακόμα, πράγμα που δύσκολα να μην έχει επεκταθεί η βλάβη. Όπως σου είπαν και οι προηγούμενοι, βρες μάστορα αξιόπιστο, να στο ανοίξει, να στα ΔΕΙΞΕΙ τι έχει χαλάσει, να σου προτείνει επισκευή και κόστος ή αλλαγή μοτέρ και κόστος, ή μόνο για το άνοιγμα κόστος και το παίρνεις πίσω να το πετάξεις-πουλήσεις, και ανάλογα αποφασίζεις με τα κριτήρια τα δικά σου, τα οικονομικά. Δεν ξέρω τιμές για το δικό σου. Αν ΚΑΙ θέλεις απλά πιστόνι-κύλινδρο ΚΑΙ είναι από αυτά που λύνονται χωρίς να κατέβει μοτέρ, ΚΑΙ πέσεις σε τίμιο-ηθικό άνθρωπο, υπολόγιζε ΑΠΟ 200 ευρώ. Αν τώρα, τα προηγούμενα ''και'' δεν ισχύουν, πρόσθετε τουλάχιστον από ένα 200ρι για κάθε ''και'' που δεν ισχύει. Οι τιμές διαισθητικά και στο περίπου, ξαναλέω δεν τις ξέρω για το δικό σου. Αν έχει αρπάξει και τίποτα έδρες στο κάρτερ ή κομβία στροφαλοφόρου, το πιο πιθανό δεν συμφέρει καν η επισκευή, και ψάχνεις για άλλο μοτέρ. Το μόνο καλό, στην ολη περίπτωση, είναι ότι τα σκούτερ, έχουν τελείως ξεχωριστό το σύστημα κιβωτίου-μετάδοσης-τελικής μετάδοσης κ.ο.κ., οπότε και μύλος τελείως να έχει γίνει το καθεαυτό μοτέρ, τουλάχιστον όλα τα άλλα δεν παθαίνουν κάτι. (αν είχες μοτοσυκλέτα ας πούμε, χωρίς λάδι, την ακούει ΚΑΙ το κιβώτιο ταχυτήτων=πολύ παραπάνω κόστος)
  31. 1 point
    Το άξονας, ναι. Το διαφορικό, όχι. Τέσπα, καλή συνέχεια στην αναζήτησή σου
  32. 1 point
  33. 1 point
    Φιλοσοφική ας είναι. Ρητορική μην είναι και θες ΚΑΙ εσύ απάντηση στην ... ρητορική ...
  34. 1 point
    Παιδες καλησπερα ειμαι απο κινητο ξερουμε το μηχανακι της παρακατω αγγελιας? Βλεπει καποιος κατι περιεργο? https://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/17305283/
  35. 1 point
  36. 1 point
    Σιγά Γιωργο!!! Κατουρηθηκαμε...
  37. 1 point
    Φιλε μου ειλικρινα και εγω εκει κατεληξα! Το εχω ερωτευθει απο την πρωτη ματια . Και το 300αρι πολυ καλο αλλα για μικρη διαφορα οικονομικη αξιζει να ανεβεις κατηγορια!
  38. 1 point
    Πλέον το Funkasaki εδώ και κανά χρόνο έχει μετακομίσει στην Αθήνα και γράφει κάμποσα χιλιόμετρα καθημερηνώς, περίπου 50 χλμ τη μέρα πήγαινε-έλα στη δουλειά μέσω Εθνικής Οδού... Παράλληλα έψαχνα και μάστορα... Ναι μου πήρε ένα χρόνο να βρώ... :D Κατέλληξα να επισκευθώ χθες πρώτη φορά τον Κονίδη... Έχουμε και λέμε λοιπόν... Update συντήρησης Αριθμός χιλιομέτρων: 63.500 χλμ Πριν κανά εξάμηνο, στις 57.000 χλμ άλλαξα στο Funkasaki μόνος μου πρώτη φορά λάδια (Motul 5100 10w40) και φίλτρο λαδιού! Ωραία εμπειρία... Είναι ωραία να νιώθεις ότι συντηρείς τη μοτοσυκλέτα σου "αυτοπροσώπως". Επόμενως στόχος να μάθω να βγάζω το ρεζερβουάρ ώστε να μπορώ να αλλάξω και φίλτρο αέρα και μπουζιά οπότε να μπορώ να κάνω και το μεγάλο service στο σπίτι... Όμως, επειδή το Versάκι ήθελε πλέον στις 63.500 χλμ εκτός από τα τυπικά του μεγάλου service και τακάκια και υγρά φρένων και υγρά ψυγείου και ένα κολλάρο γιατί είχε μια μικρή διαρροή το υγρό του ψυγείου παρέτεινα το DIY μεγάλο service για άλλη φορά και έτσι απευθύνθηκα στον κύριο Κονίδη στην Αθήνα για το μεγάλο service οπότε και έγιναν οι ακόλουθες εργασίες με συνολικό κόστος 325 ευρώ εκ των οποίων τα 70 εργασία (ξηγημένος ο Κονίδης, ένας άλλος no name της γειτονιας μου είχε ζητήσει 100 ευρώ για την εργασία...): Λάδια, μπήκαν Kawasaki/Elf 10w50. Για να δούμε τι έχουν να μας πουν. Μπουζιά Φίλτρα αέρα και λαδιού Αλλαγή υγρών ψυγείου. Τακάκια EBC μεταλλικά μπρος-πίσω και υγρά φρένων. Εδώ ο μάστορας μου επισήμανε πως οι μπροστά φαίνεται να είναι αρκετά καταπονημένοι και ίσως και περισσότερο απ' όσο θα περίμενε λόγω μάλλον κακής ποιότητας τακακίων σε παλιότερες αλλαγές. Ντίζα συμπλέκτη, για να γλιστράει καλύτερα... :D Παρατηρήσεις του μάστορα: Το φίλτρο αέρα χρειαζόταν άμεσα αλλαγή. Τα ρουλεμάν του λαιμού παρουσιάζουν μια μικρή φθορά οπότε να προετοιμαζόμαστε σιγά σιγά αλλά όχι άμεσα. Προηγούμενη αλλαγή στις 40.000 χλμ το Σεπτέμβρη του 2014. Οι δίσκοι μπρστά φαίνονται ταλαιπωρημένοι σε σχέση με τα χλμ της μοτό. Ίσως να οφείλεται αυτό στα τακάκια που είχαν χρησιμοποιηθεί παλιότερα... Ίσως πάλι και στην ηλικία της μοτό... Ποιος ξέρει... Κατάσταση ελαστικών: Τα Dunlop SportSmart 2 που φοράει το Versάκι από το Μάιο του 2016 (47.000 χλμ) δε φαίνεται να έχουν λιώσει σχεδόν καθόλου αλλά το πίσω έχει τετραγωνίσει ελέω της καθηερινής μετακίνησης στην Εθνική Οδό. Δε γλιστράνε όμως οπότε συνεχίζουμε... ΥΓ1. Ωραίος ο Κονίδης. Πλέον νιώθω μια ασφάλεια σχετικά με τη συντήρηση του Versακίου καθώς μου φάνηκε τίμιος άνθρωπος και γνώστης χωρίς το γνωστό μαστόρικο ύφος. ΥΓ2. Το ΣΚ παίρνουμε τη μοτό για βόλτα με τη γυναίκα μετά από 1 χρόνο πηξίματος στην Αθήνα... Για να δούμε που θα τραβηχτούμε... Μείνετε συντονισμένοι για ρομαντικό μίνι-ταξιδιωτικό... :)
  39. 1 point
    8 χρόνια μετά και με 55000 χλμ στο κοντέρ μπορώ να πω πως η συγκεκριμένη επιλογή ήταν ορθή! Το versys έχει εργαστεί ως σκούτερ στο πήγαινε/έλα στη δουλειά και στο super market. Όποτε του ζητήσαμε να μας ταξιδέψει το έκανε χωρίς να μας κουράσει παρόλο που στα περισσότερα ταξίδια μας γράψαμε 400+ επαρχιακά χιλιόμετρα σε μία μέρα. Τα 650 κυβικά του Ι2 κινητήρα του δε διαμαρτύρονται ούτε στη καθημερινή μετακίνηση ούτε στα τουριστικά χιλιόμετρα. Όπως έχω ξαναπεί σε κάποιο άλλο θέμα σχετικό με το Versys προσωπικά νιώθω "εγκλωβισμένος" σε μια πολύ καλή και τίμια αρχική επιλογή. Ναι, οκ υπάρχουν πολλές καλύτερες μοτοσυκλέτες αλλά στο ζύγισμα του τι χάνω, τι κερδίζω και πόσο θα κοστίσει μια αλλαγή το Versys ως τώρα βγαίνει νικητής. Εντάξει δεν είμαι και άνθρωπος των συνεχών αλλαγών αλλά πραγματικά αν είχε κάτι το Versys που να με ενοχλεί ή να μη με βολεύει/εξυπηρετεί θα το είχα αλλάξει. Είναι γνωστό πως θα ήθελα με το Versys να φτάσουμε στα 100Κ χλμ. Και όχι μόνο για να μη ξοδέψω χρήματα με την αγορά νέας μοτό αλλά γιατί παρατηρώντας πως γερνάει μια μοτό μαθαίνεις και γίνεσαι καλύτερος μοτοσυκλετιστής μέσα από τη συντήρησή της καθώς σε μια τέτοια μακροχρόνια σχέση θα χρειαστεί να αλλάξεις/συντηρήσεις πολλά μέρη της (αναρτήσεις, δισκόπλακες, ρουλεμάν, ψεκασμό, λαλάκια, μανταλάκια κλπ κλπ) που στα λίγα χιλιόμετρα δεν θα τα άγγιζες καν. ΥΓ1. Χαίρομαι που βλέπω ότι η Kawasaki συνεχίζει να δουλεύει πάνω στο Versys 650 και πλέον εκτός απ' το γεγονός του ότι το έχει ομορφύνει, το βελτιώνει και στοχευμένα. Το ότι το μοτέρ του μετά από 10 χρόνια, παραμένει ανταγωνιστικό για μένα ως κάτοχο σημαίνει πολλά! ΥΓ2. Αν κάποιος σκέφτεται μεσαίο ΟΝ-off/street/commuter το Versys ακόμα και σήμερα είναι μια τίμια επιλογή και με τα 21 λίτρα ρεζερβουάρ και τα ~450 χλμ αυτονομίας που έχει το Versys 3ης γενιάς και την ρυθμιζόμενη ζελατίνα οι τουριστικές του δυνατότητες έχουν βελτιωθεί ακόμα περισσότερο!
  40. 1 point
    Τολμώ να ομολογήσω πως Μπρικασάκι πήγα, Kawasaki παρέλαβα. Έτσι ένιωσα μόλις ανέβηκα στη "σερβιρισμένη" μοτοσυκλετούλα μου... Μου θύμισε τον πρώτο καιρό της σχέσης μας! Θες η ρύθμιση των βαλβίδων, θες τα φρέσκα λάδια και τα καθαρά φίλτρα? Θες όλα μαζί? Μιλάμε η μοτοσυκλέτα ΞΑΝΑΝΙΩΣΕ και στον ήχο και στην απόκριση του γκαζιού! Σημείο κλειδί της ανανέωσης όμως στάθηκε και η καινούρια ντίζα συμπλέκτη... Έχω πάλι συμπλέκτη βούτυρο! Με το ένα δάχτυλο σχεδόν τραβάω το συμπλέκτη και η αλλαγή τσουπ... έτοιμη! Επίσης να σημειωθεί πως η καλή συντήρηση της αλυσίδας με τακτικά πλυσίματα με φωτιστικό πετρέλαιο και η λύπανση με λυπαντικό σιλικόνης έχουν κρατήσει αλυσίδα και γρανάζια σε πολύ κατάσταση παρά τα 24000 χλμ που έχουν γράψει! Ξεκάθαρα πλέον, αυτό που μένει να ανανεωθεί είναι οι αναρτήσεις...
  41. 1 point
    Εγ'ω είχα το καινούργιο με τον F4 κινητήρα . Από μοτέρ το μηχανάκι έσκιζε ,από τα πιο δυνατά της κατηγορίας του . Από ποιότητα όμως κλάφτα Χαράλαμπε .Πλαστικά ,διακόπτες κτλπ πραγματικά κινέζικα !!Από κάποια φάση και μετά έτριζε το φέρινγκ του πάρα πολυ. Εγώ έδωσα το SH 150 μου μετά απο 140.000 χλμ και το πήρα καινούργιο το SYM και το έδωσα έχοντας κάνει 12800 χιλιόμετρα ,πρόβλημα δεν είχα κανένα και το μηχανάκι έφαγε σκίσιμο πολύ,ακόμα και μοτοβόλτα το πήγα παρέα με μηχανές και ακολουθούσε άνετα . Τελικά το έδωσα επειδή δεν με βόλεψε και άλλαξαν οι ανάγκες (ξανά) .Τελικά επέστρεψα στην σίγουρη λύση και πήρα ένα SH 150 ίδιο με αυτό που είχα . Δεν συγκρίνεται παιδιά . Το κορυφαίο όλων ! Καλές βόλτες με τον ΣΥΜάρω .Και να θυμάσαι, έχεις και γαμώ τα φρένα ! Πραγματικά μου είχαν κάνει φοβερή εντύπωση !
  42. 1 point
    Αλλάχθηκαν και τα ρουλεμάν του τιμονιού στις 39.500 χλμ με κωνικά στο Μάρκο Θόδωρο στη Πάτρα και κόστος 130 ευρώ με την εργασία. Ως προς την αίσθηση... τι να πω... ΑΛΛΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ! Τι τιμονάκι βελούδο είναι αυτό? κλπ κλπ κλπ! Πάω για βόλτα! :D Στις 42000 χλμ προβλέπω λάδια-φίλτρο λαδιού και έλεγχος βαλβίδων.
  43. 1 point
    Ναι δεν διαφωνώ αλλά σε Mega scooter το 15 είναι και το πάνω όριο. Το best seller Τ-max έχει κι αυτό 15' 16 ιντσες παίζουν σε ελαφρύτερα 300άρια σκούτερ άλλη κατηγορία τελείως.
  44. 1 point
    Κίνηση Μάτ νομίζω απο την SYM και θα γίνει πιστεύω το πιο καλοπουλημένο Mega Scooter με αυτή τη τιμή. Δεν ξέρω για τα μειονεκτήματα που πιθανώς και προφανως θα έχει αλλά βλέπω πολλά πλεονεκτήματα και μια τιμή στα επίπεδα των 300-350cc του ανταγωνισμού. Μπερδεύτηκα λίγο. Εγώ νόμιζα όσο πιο μεγάλοι τροχοί τόσο το καλύτερο για τους κωλόδρομους που έχουμε. Σίγουρα είναι βαρύ σαν mega scooter και θα χάνει σε ευελιξία αλλά ο 15αρης τροχός μπροστά νομίζω είναι μια χαρά και για πόλη και για ταξίδι.
  45. 1 point
    καιρός ήταν Νομίζω πως ήθελε λίγα άλογα παραπάνω πάντως με τέτοιο βάρος Από τιμή πάντως θα τους χτυπήσει όλους
×
×
  • Create New...