Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/30/18 in all areas

  1. 27 points
  2. 13 points
    Καλησπέρα σε όλα τα παιδιά του φόρουμ. Είμαι στο φόρουμ αρκετά χρόνια. Είχα κάποια ζόρια σε μια φάση και έκανα μια τεράστια βλακεία. Πούλησα το SV. Το σκότωσα 800€. Δεν θέλω να πω πολλά αλλά είναι από τα λίγα πράγματα που έχω κάνει και το μετάνιωσα τόσο πολύ. Έμεινα αμήχανος και όλο έλεγα να αγοράσω μηχανή αλλά όλο το ανέβαλα. Τα χρόνια περνούσαν, άλλαξαν πολλά στη ζωή μου και έφτασε μια μέρα που είπα "μέχρι εδώ ήταν... ή θα πάρεις τώρα μηχανή ή δεν θα πάρεις ποτέ. Διάλεξε." Ε λοιπόν το πήρα απόφαση και αγόρασα το dreambike μου (daytona 675) από ένα παιδί στην θεσσαλονίκη. Το κυκλοφορώ σχεδόν κάθε μέρα και τώρα λέω "τι βλακεία έκανα τόσο καιρό που δεν αγόραζα μηχανή". Να είστε όλοι πάντα όρθιοι παιδιά. Χαίρομαι που σας ξαναβρήκα. Θάνος
  3. 4 points
    Δεν εχει σημασια τι καβαλας, αρκει να το ευχαριστιεσαι... Για αλλη μια φορα by @giorgos.boun photoart™.
  4. 2 points
    Δεν κατάλαβα Χριστό από την αναφορά σου στα φρένα και γιατί αυτά δεν είναι καλά. Να θυμίσω πως η brembo πριν λίγους μήνες έκανε ανάκληση σε όλες τις τρόμπες φρένου μοντέλου PS16 το οποίο φορούσαν μηχανές όπως Superduke και Tuono. Θες να πεις πως αυτές οι μηχανές είχαν κακό φρένο μέχρι να γίνει η ανάκληση; Το beverly έχει πουλήσει τα μάτια του παγκοσμίως, λογικό είναι να υπάρχουν και φωνές για κάποια προβλήματα. Για το sh δηλαδή, αν googlάρω τώρα τα προβλήματα που βγάζει δεν θα βρω τίποτα; Αν πήγαινε έτσι το πράγμα, δεν θα κυκλοφορούσε ΚΤΜ , bmw και ducati στον δρόμο Τώρα για το θέμα κρατήματος σε συγκεκριμένη στροφή, μιλάς για δύο διαφορετικούς οδηγούς, με διαφορετικά λάστιχα, διαφορετικές πιέσεις, διαφορετική συντήρηση, διαφορετική αντίληψη και διαφορετική εμπειρία με τα συγκεκριμένα σκούτερ. Μόνο και μόνο η ανομοιομορφία σε μέγεθος των τροχών στο beverly, αρκεί για να μπερδέψει κάποιον που έχει μάθει σε 16άρηδες μπρος - πίσω. Κι εμένα άμα μου δώσεις το Τουόνο τώρα και με βάλεις να στρίψω σε μια στροφή που έχω μάθει με το Μουλτιστράντα, θα είμαι 101% πιο αργός. Από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένας κάτοχος beverly 350 που την στροφή στην οποία αναφέρεσαι την παίρνει ταχύτερα και απροβλημάτιστα απ ότι εσύ με το sh300, αυτομάτως παύει και το επιχείρημα πως το ένα στρίβει καλύτερα από το άλλο. Δεν υπάρχει λοιπόν το "στρίβει καλύτερα" όταν αυτό προέρχεται από το στόμα ερασιτεχνών όπως εμείς. Πάντα , μα πάντα, θα υπάρχει κάποιος που είναι γρηγορότερος μας και θα καβαλάει ό,τι πιο άκυρο μπορείς να φανταστείς. Εννοείται πως το έχω οδηγήσει το beverly 350. Σου λέω θα το αγόραζα αύριο αν ήξερα πως δεν θα βγει νέα έκδοση. Το έχει κολλητός φίλος και ταξιδεύουμε συνέχεια μαζί. Τον ξέρουν και άλλα παιδιά από εδώ μέσα, ξέρουν πως πάει κι αν το στρίβει το σκούτερ. Δεν σου λέω πως είναι καλύτερο από το SH300. Βασικά εγώ πρώτος έγραψα πως το Χόντα παίζει να είναι καλύτερο στα σημεία. Αν κάποιος ψάχνει πλαστικά που να αντέξουν στο βάθος του χρόνου, το SH είναι τοπ επιλογή. Αν κάποιος δεν την παλεύει να καβαλάει και να βλέπει όργανα και μούρη βγαλμένα από τα βάθη της ChinaTown, το beverly350st είναι επίσης μια αποδεδειγμένα εξαιρετική λύση.
  5. 2 points
    Δεν είναι για όποιον αλλάζει μοτό κάθε 1-2 χρόνια και για όποιον θέλει τη μοτό για μόστρα. Είναι μηχάνημα τουρισμού και μπορεί να εκτιμήσει κανείς τα κάλη της μόνο αν τη χρησιμοποιεί όπως της αρμόζει γράφοντας μαζί της 100άδες χιλιόμετρα...
  6. 2 points
    Εκτός απ' όλα τα πιο πάνω που είπαν τα παιδιά και έχει ο καθένας το δίκιο του θα σου πω και ένα επιπλέον. Καλά όλα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά, τις θέσεις οδήγησης, τα ανταλλακτικά, τις καταναλώσεις κλπ, αλλά πρέπει να τη γουστάρεις και τη μοτό σου, έτσι δεν είναι; Εγώ για παράδειγμα είμαι τάπας (1,70) κάτοχος KLR και γενικά το γουστάρω, φυσικά κάνοντας συμβιβασμούς και κοιτάω κάθε μέρα αγγελίες για ψηλόφτερα. Η "λογική" λέει ότι θα έπρεπε απ' όλες τις απόψεις να οδηγώ κάτι άλλο (ίσως ούτε καν μοτό κατά την γνώμη κάποιων)... Ε και...λέω εγώ... Βρες πολύ χοντρικά τι σου αρέσει (δηλ. γενική κατηγορία), τι φαντασιώνεσαι ότι θες να κάνεις με τη μοτό σου, μέτρα και μια φορά ακόμα τα φράγκα σου και από εκεί και πέρα ψάξε για το best value for money... Κάτι θα χάσεις, κάτι θα κερδίσεις, δες τι είναι πιο σημαντικό και τι θα σε κάνει χαρούμενο... Δεν καβαλάμε για να πάμε από το σημείο Α στο σημείο Β, κυρίως καβαλάμε για το ενδιάμεσο ...
  7. 1 point
    Είστε πρεζάκηδες ρε φίλε. Δεν εξηγείται αλλιώς. Την ίδια ώρα που όλες οι αντιπροσωπείες έχουν φωτογραφία μου με επιγραφή "ΜΗΝ ΤΟΥ ΔΩΚΕΤΕ ΟΥΤΕ ΚΑΡΕΚΛΑ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΓΙΑ TEST RIDE", εσείς επιμένετε να μου παραχωρείτε τις καλές σας για αυτό που αποκαλούσαν στη Μεσαιωνική Αγγλία ως "jus primae noctis" ή αλλιώς, ο νόμος της πρώτης νύκτας. Όπερ μεθερμηνευόμενον "θα μου τη δώκεις ενώ ξέρεις ότι θα στη μπηδήσω" Αρκετά με το intro, στο δια ταύτα: Ο Αλέξανδρος είναι ένα σεβαστό ον και ένας φαινομενικά άριστος μηχανολόγος Ε.Μ.Π. ο οποίος έχει στην κατοχή του το εν λόγω μοτοσακίδιο. (Αλέκο, λείπανε 50€ από το φακελάκι, οπότε θα σε γονατίσω, sorry, 300 είχαμε συμφωνήσει). Το είχα ξανακαβαλήσει παλαιότερα, τώρα είχε και κάποια καλούδια παραπάνω, οπότε εμπεριστατωμένη καγκούρικη άποψη. ΕΜΦΑΝΙΣΗ To MT07 είναι ακριβώς όπως το CBR μου. Από μπροστά δεν βλέπεται ούτε μέσα από μάσκα ηλεκτροκόλλησης. Έχει όμως κωλάρα, εξ ού και ο τίτλος. Το σώμα τρώγεται, το κεφάλι στον Καιάδα. Όμορφο και ευανάγνωστο το κοντέρ, πλήρες ενδείξεων (gear indicator included) και τόσο φωτεινό που τις νύχτες πρέπει να φαίνεται και από δορυφόρο του Κρόνου (του πλανήτη ε). Η ΚΩΛΑΡΑ ΤΟΥ λοιπόν, έχει το μείον ότι ο πίσω λασπωτήρας φέρνει την πινακίδα σε δυσθεώρητα χαμηλό ύψος, με αποτέλεσμα να μην μπορέσεις να φέρεις εύκολα το μηχανάκι λαμπάδα-νήμα της στάθμης (για να εξυμνήσω τον Ύψιστο κύριε όργανε) παρ'όλα ταύτα, χαίρεσαι να το χαζεύεις. Από πίσω μόνο, μην ξεχνιόμαστε. ΜΟΤΕΡ Θα τολμούσα να πω ηλεκτρικό. Τσαμπουκαλεμένο από τις χαμηλές rpm, σαν τράγος που του τσιγκλάς τα @@ (δεν ξέρω γιατί να το κάνει κανείς αυτό, αλλά είναι όπως το λέω). Κάτι έχει κάνει ο κερατάς στο φιλτροκούτι όμως και ακούγεται ΠΑΡΑ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ. Εκτός του ότι ακούγεται λες και θα ρουφήξει τα πάντα, σαν τον Devastator (ή σαν μια πρώην μου, καλή της ώρα) ο συνδυασμός του με το δικύλινδρο, κανει ενα mix που ακούγεται σαν μπετονιέρα σε περίοδο αναπαραγωγής. Η πλάκα είναι ότι ξαφνιάζεσαι όταν ακούς την εξάτμιση, σε σημείο που νομίζεις ότι είναι άλλος δίπλα σου, τόσο πολύ την επισκιάζει. Ελπίζω να μην γίνει ο πρώτος που θα φάει κλήση για ηχο από φιλτροκούτι (ξεφτίλα ρε...). ΚΑΒΑΛΙΚΕΥΟΝ-DASH Να σημειώσω εδώ, πως ο Fenrir με το ΜΤ-09 Τracer (του οποίου το review θα ανέβει μόλις τα βρούμε στην αμοιβή-υπάρχει και βίντεο) δεν μου είχε δείξει πως μπαίνει σε Taliban mode, χώρια που το μηχανάκι όταν το οδήγησα είχε αφροδίσια (STD για την ακρίβεια). Στον αντίποδα, λοιπόν, ο Αlieksandros (πρώτη φορά na lieva) μου είπε χαρακτηριστικά "Δοκίμασε και το shifter (χειροποίητο) μετά τις 6.500" με ένα σαρδόνιο χαμόγελο, λες και ήξερε ότι δεν θα πέσει ποτέ κάτω από αυτό το όριο. Επιπρόσθετα, έβγαλε το τιμόνι και έβαλε clip on (είπαμε, έχει ψυχολογικά ο κόσμος) το οποίο του έδωσε ένα παραπάνω ποσοστό βάρους μπροστά. Επί τω έργω πως μεταφράζονται όμως αυτά; 1η, όρθιο. 2α, όρθιο (ξερόγκαζο) 3η με συμπλεκτάρισμα, πάλι όρθιο. 4η με συμπλεκτάρισμα, μάντεψε. Σωστά μάντεψες, τι είναι για να σηκωθεί με 4η, Husaberg? Σοβαρέψου. Πατάει πολύ όμορφα ακόμα και στο παρκέ που έχουν για άσφαλτο στην παραλιακή, στήνεσαι ωραία με τα κλιπόν, σου εμπνέει εμπιστοσύνη να το ρίξεις πιο κάτω, σα Βουλγάρα σε κωλόμπαρο στην Πύλη Τρικάλων, θα σου κάνει όλα τα χατήρια αν είσαι αρκετά τολμηρός (η Βουλγάρα θέλει και λεφτά, μην την πατήσετε). Αυτό που με παραξένεψε είναι ότι ακόμα και στα 140+ χιλιόμετρα το μοτοσακό έχει ανεμοκάλυψη (μάλλον θα ευθύνεται η κλειδαριά που είναι μπροστά από τη μάσκα και προσφέρει αεροδυναμική αντίσταση ρε γαμώ το στανιό μου, βαλτε το διακόπτη σε ανθρώπινο σημείο mi baro anapodes) εν αντιθέσει με το CBR μου που έχει την υπέρτατη μάσκα από λαμαρίνα, σχεδιασμένη ΜΕ ΑΚΡΙΒΕΙΑ στο περίπου με το μάτι και στα 160 νοιώθεις σαν Αρειανός στην Τούμπα από το ξυλοφόρτωμα. +CYNOΨΙC+ Θα το χαρακτήριζα Duke 690 του φτωχού, που δεν υπολείπεται σε τίποτα όμως από εκείνο. Διασκεδαστικό μοτοσυκλέτι (duh) στις καφετέριες μόνο θέλει προσοχή να το παρκάρεις ΑΠΕΝΑΝΤΙ από την καφετέρια και ME TO GOLO. Ιδανικό για όποιον κάνει τα πρώτα του δειλά βήματα στον χώρο του εμπορίου ναρκωτικών ή κάτοχο CBR400 (ονόματα δε λέμε) δεν θα πει όχι σε ταξίδι, καθημερινή μετακίνηση, ξυλοφόρτωμα σε ημιανοιχτό στροφιλίκι ή και κυνηγητό με την Ομάδα ΔΙ.ΑΣ. Αν είχα το κασέρι (24/7 χειμώνα καλοκαίρι i putanasumexeri) έμπαινα με τα γόνατα, αλλά με fluo ζάντες γιατί είμαι και από την Αστραλία. Υ.Γ.: Αν προσέβαλα κάποιον με τα γραπτά μου, να μου το πει εγκαίρως να του φέρω μια κούτα ξύδι ΤΟΠ από τη δουλειά. Θέλω να ευχαριστήσω την καρέκλα για τη στήριξη που μου παρείχε όση ώρα έγραφα το κείμενο. Και τον Αλέκο.
  8. 1 point
  9. 1 point
  10. 1 point
    Όχι Πέτρο. Σε κάθε μηχανοκίνητο ισχύει. Πχ ακόμα και σε έλεγχο απλά λες πως «το αγόρασα με χτυπημένο μοτέρ» ή «τρακαρισμένο» κοκ Υπάρχουν πάρα πολλές περιπτώσεις που κάποιος αγόρασε όχημα των 20Κ€ καινούριο, σε όνομα συγγενή/φίλου που κάλυπτε το πόθεν έσχες και μετά από 3 μέρες το μεταβίβαζε στο όνομά του στα 1000€!!!!!
  11. 1 point
    Δεν υπάρχει τρόπος να σε ελέγξει το κράτος, δεν σε ελέγχει ούτως ή αλλως για μοτοσυκλέτες, δεν ασχολειται ακόμα κι αν δεν δηλώσεις τίποτα απολύτως. Εδώ δηλώνεις ότι θέλεις για ακίνητα στο Ε9 κ περνάει, εσύ ψάχνεις τις μοτοσυκλέτες...
  12. 1 point
    Ναι, αλλα και πανω απο 30 κιλα διαφορα. Ειναι πολυ σπιρτοζικο το 390, μην κοιτας τα νουμερα μονο. Ειναι πολυ παιχνιδι το μηχανακι.
  13. 1 point
  14. 1 point
    Τυχερεεεεεε... Θα κλαψουν οι αντλιες επιταχυνσης με τις μαλακιες τους...
  15. 1 point
    Ψάχνω μηχανογράφο, στείλε βιογραφικό asap!!!
  16. 1 point
    Καλοτάξιδο. Πάντα όρθιος Και ένα τεράστιο μπράβο στον μπαμπά.
  17. 1 point
    Με τα 110 κιλά μου σε ευθεία πιάνω τα 100km/h
  18. 1 point
    Χαχαχα δεν εχω ξανα ακουσει τετοιο σχολιο. Ισως δοκιμασες ακραια μοντελα με την κλασσικη παλια γεωμετρια. Τα πιο συγχρονα εντουρο και σιγουρα τα μοταρντ παντως δεν ειναι ετσι. Μην κοιτας καν το XT φιλε δεν πιανει μια μπροστα στο fmx ειναι 20 χρονια πισω σε στησιμο/φρενα/αναρτησεις κτλπ. Τα συγκεκριμενα μηχανακια ειναι τελεια για να διορθωνεις λαθη ομως θα εχεις θεμα με το υψος σου που θα σου προκαλει ανασφαλεια και αν γινει η στραβη θα δυσκολευτεις να πατησεις κατω να το σωσεις. Καλυτερα κοιτα σε καποιο μικρο naked, εκτος αν σου αρεσουν πολυ περισσοτερο τα μηχανακια τυπου fmx.
  19. 1 point
    Bαλτε ενα ελαφρως γαργαλημενο μοτερακι 110+ ps (οπως ειχε γινει με το nuda 900) αφου προοριζεται για χρηση δρομου ωστε να μπορεσει να τα βαλει με το tracer 900 και το 1090....και αφηστε τα 85 ps για το gs850. Φοβαμαι θα εχει την τυχη του 1050 της ΚΤΜ.
  20. 1 point
  21. 1 point
    Το συγκεκριμένο εργαλείο υπακουει στην Αρχή της Απροσδιοριστίας. Ή την ταχύτητά του θα γνωρίζεις επακριβώς ή τη θέση του,ποτέ και τα δύο.
  22. 1 point
    Ρε ειναι καλλιτεχνικη αυτη. Υπαρχει συμβολισμος στη θολουρα... Δεν εχει σημασια τι μηχανη καβαλας, γι'αυτο δε φαινεται καλα η μηχανη. Ολα εγω θα σου τα λεω; Εσυ εισαι ο καλλιτεχνης υποτιθεται. Αντε, αλλη μια για να μη γκρινιαζεις.
  23. 1 point
    συγνωμμη τωρα ρε φιλε απο τις τοσες φωτο την θολη πηγες και εβαλες δλδ? Παει κατεστρεψες μια καριερα πριν καλα καλα ξεκινησει....
  24. 1 point
  25. 1 point
    Εγώ πάλι πιστεύω πως δεν πρέπει να στέλνουμε τους νέους default στις μηχανές, ειδικά όσων η χρήση προορίζεται εντός της πόλης. Όταν προτείνω κάποιο δίτροχο σε κάποιον, "σκοπός" μου είναι αυτός να παραμείνει στους δύο τροχούς για όσο περισσότερο διάστημα γίνεται. Όταν λοιπόν κάνω εικόνα τον εαυτό μου ( που δεν ζω χωρίς μηχανή ) με ένα rockstar 400 εντός της Αθήνας, με πιάνει κατάθλιψη. Με πιάνει κατάθλιψη που θα τρώω όλο το ψοφόκρυο και την βροχή τον χειμώνα χωρίς καμία προστασία, που θα πρέπει να φοράω συγκεκριμένα παπούτσια για να μην κάνω κώλο κάθε ζευγάρι που έχω μέσα σε τρεις βόλτες, που θα θέλω να πάω για ένα ποτό το βράδυ και θα πρέπει να πιάνω τρεις καρέκλες στο μπαράκι για τον εξοπλισμό μου και πόσα όλα ακόμα μόνο και μόνο για να πάρω ένα ντεπόζιτο ανάμεσα στα πόδια. Λες και όσοι οδηγούμε μηχανή, ξέρουμε και πως πρέπει να την οδηγούμε σωστά ή για να στο θέσω και πιο συγκεκριμένα, λες και με το rockstar θα μπει στην διαδικασία κανείς να μάθει να οδηγεί "σωστά" και γρήγορα. Τώρα για το αν το σκούτερ είναι καλό για δευτερότριτο είναι εντελώς υποκειμενικό. Εγώ αν έπρεπε να επιλέξω ανάμεσα σε σκούτερ και rockstar ως μοναδικό μέσο μεταφοράς, θα επέλεγα χωρίς δεύτερη σκέψη το πρώτο. Η δική μου η άποψη είναι πως ένα beverly 350 ( το έχω ζήσει, το ξέρω κι έχω ξεκάθαρη εικόνα για τις δυνατότητές του ) ταξιδεύει καλύτερα από ένα rockstar, βολεύει καλύτερα από ένα Rockstar , παίρνει συνεπιβάτη καλύτερα από ένα rockstar , στρίβει σίγουρα όσο ένα Rockstar και έχει πουλήσει τόσο ώστε να βρίσκεις ανταλλακτικά και μάστορες σε κάθε γωνία.
  26. 1 point
    Σιγα ρε φιλε, εδω εσυ προτεινες κινεζο"μηχανη" πιο αργη απο ολα τα σκουτερ, που αναθεμα κι αν την εχεις δει ποτε live ή αν ξερεις τι παιζει απο διαθεσιμοτητα ανταλλακτικων και υποστηριξης η οποια ειναι σαφεστατα πιο ακαταλληλη απο ενα σκουτερ για την χρηση που θελει να κανει ο φιλος.
  27. 1 point
    Πιθανή και η παρουσίαση έκδοσης 750cc σύμφωνα με το παρακάτω δημοσίευμα .
  28. 1 point
  29. 1 point
  30. 1 point
  31. 1 point
    Αυτο με μερικα ατομα που γουσταρα πολυ και εχουν να κανουν Log in εδω και χρονια ρε γμτ ειναι που με στεναχωρει.Πολλες φορες εχω κανει log μονο και μονο ψαχνοντας οσα ονοματα θυμαμαι απο τα παλια και βλεποντας τα θεματα (απο ταξιδιωτικα - που ποτε δεν θα εκανα εγω , απο σκεψεις , απο reviews απο χ vs ψ οπως αναφερθηκε παραπανω). Διαβαζω θεματα (και δικα μου) αλλα και πολλων αλλων(πχ janabetis-black hawk-mathousalas και τοσοι αλλοι που ξεχναω) και με πιανει μια μελαγχολια ρε γμτ.Τι να απεγιναν ολοι αυτοι?Μπαινουν καθολου?Ριχνουν εστω μια ματια?Αν και δεν τους γνωρισα απο κοντα ποτε τους ειχα σαν e-φιλους μετα απο τοσα χρονια. Και εγω μεγαλωσα , εκανα οικογενεια με 2 παιδια και η μοτο ειναι πλεον το φαρμακο που δεν εχω.Αυτος ηταν ο λογος της επιστροφης κυριως εδω.Να διαβασω και να νιωσω ταξιδιωτικα και περιπετειες παρεα με το γιατρικο. Ελπιζω η νεα γενια (που εχει την γκαβλα αλλα οχι το χρημα δυστυχως) να καταφερει να δημιουργησει περιπετειες και ιστοριες που θα τις διαβαζουν αυριο μεθαυριο και θα χαιρονται.
  32. 1 point
    Καλησπέρα κι απο μένα. Καλώς (ξανα)ήρθες. Τα παλιότερα χρόνια με περισσότερο χρήμα στην τσέπη (έστω και μέσω δανείων/καρτών) ο κόσμος ψώνιζε πολύ παραπάνω. Τα πάντα. Είτε μηχανάκια, είτε αξεσουάρ, είτε εξοπλισμό. Από Ελλάδα κ εξωτερικό. Οπότε είχε τη διάθεση να κάνει έρευνα αγοράς ΠΡΙΝ ψωνίσει, να ακούσει γνώμες και εμπειρίες, να ανακαλύψει προσφορές, να μάθει συμπεριφορές υπαλλήλων σε καταστήματα και after sales καταστάσεις. Οπότε τι καλύτερο να ρωτήσει στα moto fora. Μετά τις αγορές του, ήθελε να κάνει τις βόλτες του, τις εκδρομές του, τα καφεδάκια του. Γιατί όχι με τα μέλη που διάβαζε και αισθανόταν οικείος? Και να πως έπαιζαν συναντήσεις και ανακύκλωση διαλόγων και θεμάτων. Και μετά έρχεται η κρίση. Οι τσέπες αδειαζουν τάχιστα (μειώσεις μισθών/αυξήσεις άμεσων κ έμμεσων φόρων) και η αγορά κωλοκάθεται. Τι να ρωτήσει το κάθε μέλος πια? Που να πάει εκδρομή όταν εντός 10 ετών η βενζινη εκτινάχθηκε απο τα 0.70€/λίτρο στα 1.70€/λίτρο? Πολλοί απέφευγαν να διαβάζουν για να μη πικραινονται που έχασαν τόσα πολλά. Συμπληρωματικά, το σοκ που έπαθαν οι περισσότεροι, οδηγούσε περισσότερο σε πολιτικού περιεχομένου συζητήσεις που κατέληγαν με υψίστη ακρίβεια σε καυγάδες/μπινελικια και κακές συμπεριφορές. Από τεράστιο πλήθος πολιτικών trolls που ήθελαν και καλά να κάνουν την επανάσταση από τον καναπέ τους, αλλά περισσότερο να σπρώξουν πολιτικές πεποιθήσεις. Αν προσθέσουμε στον συλλογισμό πως οι περισσότεροι δεν ειχαν πλέον το μυαλό να σκέφτονται τα μηχανάκια τους αλλα πως θα βγάλουν το μήνα τους (και δε γούσταραν να χαλάνε την ψυχολογία τους με εξτρα καυγάδες) και είναι αντιληπτά τα πράγματα. Συνυπολογίζω ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ και μια περίοδο λαθών της πλατφόρμας μας που καθήλωσε τις ταχύτητές μας στο ναδίρ, ήρθε και έδεσε.... Αν σε όοοολα τα παραπάνω, σκεφτείς πως όλοι μας δεν έχουμε σταθερή διάθεση στις συμπεριφορές μας (τώρα γουστάρουμε τρελά, σε ένα 6μηνο βαριόμαστε κοκ), είναι λογικό να εμφανίζεται κοιλιά. Και επειδή οι περισσότεροι γράφτηκαν χοντρικά την ίδια περίοδο, λογικό είναι να κάνουν οι περισσότεροι την ίδια κοιλιά σε παραπλήσια χρονική περίοδο Δεν ισχύει μόνο στα moto fora αλλά σε κάθε έκφανση της καθημερινότητας μας. Οπότε μετα από μια περίοδο κάμψης, πιστεύω θα μπούμε σε άνοδο. Περιμένουμε το τσαφ. Ας βάλουμε και από μόνοι μας ένα χεράκι.
  33. 1 point
    Το vstrom είναι ένα τίμιο μηχανάκι, αλλά τίμιο παληκάρι είμαι και γω και είπα να του το ανταποδώσω. Αποφάσισα λοιπόν να κάνω ένα γενικό service μόνος μου (εντάξει βοήθησε με κάτι καλώδια και ένας ηλεκτρολόγος που νομίζει ότι είναι υδραυλικός ). Επίσης αποφάσισα να το ανεβάσω και στο mybike (εκτός από το βεστροφορουμ) για δυο λόγους. Ο πρώτος είναι ότι οι φώτο φαίνονται και από τους επισκέπτες, συνεπώς κάποιος εκτός φορουμ (και χώρας ίσως) να βρει κάτι που ψάχνει. Ο δεύτερος είναι ότι σπάνια πια βλέπω τεχνικά θέματα στο φόρουμ. Το service έγινε από 20 Δεκεμβρίου, αν θυμάμαι καλά, μέχρι 31 Ιανουαρίου. Έπρεπε πρώτα να λύσω, να δω τι θα βρω και μετά να παραγγείλω ανταλλακτικά, άρα πάλι καλά να λέτε. Θα μαρτυρήσουμε και τα καλά και τα κακά που έχει αυτό το μηχανάκι που με συντροφεύει 12 χρόνια. Αφού έλυσα το μισό μηχανάκι έφτασα στις βαλβίδες και όπως το περίμενα δεν ήθελαν ρύθμισμα μετά από 100000χλμ! Οι καδένες και τα υπόλοιπα συμπράγκαλα ήταν σε άψογη κατάσταση. Ομοίως και το βολάν με τα πηνία, κανείς μαγνήτης δε κουνιόταν, τα πηνία οπτικά είναι ΟΚ. Έβγαλα και τα μπεκ να πάνε για υπερήχους και τα τις ζάντες για ίσιωμα. Οι ζάντες πήγαν εδώ. ΄Εγιναν σα καινούργιες. Ηταν στραβά και τα στεφάνια και τα κέντρα. Όσο σκαλίζεις, βρίσκεις λένε και ανοίγοντας το καπάκι του συμπλέκτη για να τσεκάρω τους δίσκους, βρήκα και τη αντλία σε κακή κατάσταση. Φάνηκε από τις βίδες. Οι τσιμούχες είχαν κάνει λούκι στον άξονα του ιμπέλερ Το πιο σοβαρό όμως ήταν ότι το τρυπάκι που βγάζει τα νερά σε περίπτωση χαλασμένης μηχανικής τσιμούχας ( για να το δεις πριν πάνε στα λάδια) ήταν βουλωμένο από άλατα χρόνων! Αναγκαστικά ξήλωσα τη μηχανική τσιμούχα και τον προφυλακτήρα της για να μπορέσω να καθαρίσω τη τρύπα. Αλλαγή όλα τα σωθηκά της αντλίας, ιμπέλερ, τσιμούχες, λαστιχάκια, ρουλεμάν. Πάμε και στη καμπάνα... Χρειάστηκα σίγουρα ελατήρια, το service limit είναι 50.5mm, ήμουν στο όριο και δε μου πήγε να το κλείσω πάλι με τα ίδια. Και από το αποτέλεσμα έπραξα σωστά. Oι δίσκοι ήταν εντάξει εκτός από τον τελευταίο που πατάει στο κυρτό έλασμα μέσα στο βάθος, και του είχε κάνει πατούρα. Αυτόν τον άλλαξα. Αφού έγιναν όλοι οι έλεγχοι στους δίσκους και στα ελατήρια πήγα και στο καλάθι.... Αυτό το παίξιμο με προβλημάτισε και όπως θα δείτε παρακάτω άλλαξα τη καμπάνα μου με μια μεταχείρω με τα μισά χλμ. Όμως αν και η συνολική λειτουργία του συμπλέκτη βελτιώθηκε, δεν είμαι σίγουρος ότι βοήθησε το καλάθι σε αυτό μιας και αυτό που τελικά έβαλα, πάλι έτσι έπαιζε. Μάλλον είναι "χαρακτηριστικό" των vstrom... Πάμε τώρα και στα μοχλικά-ψαλίδια. Τα είχα ανοίξει προ 2 ετών όταν άλλαξα αμορτισέρ και δεν ήμουν προετοιμασμένος για αυτό που θα αντίκριζα. Δεν είχα ανταλλακτικά και χρειαζόμουν τη μηχανή, οπότε τα καθάρισα όσο καλύτερα μπορούσα και τα έκλεισα. Τώρα όμως θα τα κάνω λουλούδια! Η εξαγωγή των ρουλεμάν στο μοχλικό είναι παιχνιδάκι μιας και ανάμεσα στα ρουλεμάν (εκεί που δένουν τα dog bones στο μοχλικό) δεν υπάρχει πατούρα άρα μπορείς να τα πρεσάρεις από τη μια μεριά στην άλλη. Προσοχή όμως δε μπορεί να γίνει το ίδιο και στο ψαλίδι (εκεί που δένουν τα dog bones στο ψαλίδι) γιατί ανάμεσά τους έχουν πατούρα. Χάλια τα ρουλεμάν. Να πω ότι τα εργοστασιακά ρουλεμάν μοχλικού-ψαλιδιού είναι KOYO, εκτός από αυτά που καλύπτονται που δένουν τα dog bones σε μοχλικό και ψαλίδι, τα οποία είναι ΙΚΟ και είναι αυτά που σκορπίσανε. Και τα τέσσερα. Έτσι ήταν οι αποστάτες των ρουλεμάν μοχλικού ψαλιδιού πριν 2 χρόνια. Δεν έχω τωρινή φώτο, αλλά φαντάζεστε πως ήταν αφού δουλέψαν άλλα 2 χρόνια. Τα dog bones είχαν πατούρες εκεί που πατάνε στο μοχλικό και περνούσε το νερό μέσα. Τα έκανα ρεκτιφιέ να ισιώσουν (το ξέρω υπερβολή αλλά βαριόμουν να τα βάλω στη φρέζα, πιο πολύ φασαρία). Το ψαλίδι για να λυθεί χρειάζεται ειδικό καρυδάκι για το παξιμάδι ασφαλείας. Αν όμως κάποιος μάστορας στο παρελθόν το έχει σφίξει... και γω δε ξέρω πως (με αερόκλειδο; ) τότε το ειδικό καρυδάκι πρέπει να είναι πολύ ειδικό... Με οδηγό στο κέντρο για να μη γλυστράει μιας και τα αυτάκια δε δίνουν και το καλύτερο χέρι για ξεσφίξιμο.. Το εξάγωνο το έκανα 38άρι. Άρα χρειαζόμαστε καρυδάκι 38άρι 3/4 και αντάπτορα 1/2 σε 3/4. Ο αντάπτορας θα χρειαστεί στο σφίξιμο με το ροπόκλειδο. Τώρα... σωλήνα και μανέλα 3/4! Να πω για την ιστορία ότι έλυσε σα σκατό... Αφού έβγαλα το ψαλίδι το πρώτο πράγμα που κοίταξα με αγωνία (έχει 40€ ο ένας) ήταν οι αποστάτες που πατούν τα ρουλεμάν. Ευτυχώς ήταν σε πολύ καλή κατάσταση χωρίς αρπάγματα και πατούρες, οπώς αυτοί του μοχλικού. Τα ρουλεμάν όμως θέλανε αλλαγή Και με κείνα και με τ' άλλα φτάσαμε εδώ... ΄Ελυσα και το καλάθι της καμπάνας να δω τους τζόγους. Το παξιμάδι έλυσε πολύ εύκολα με το bosch GDR 10.8V χωρίς ειδικά εργαλεία καμπάνας, να δούμε όμως στο δέσιμο που θέλει ροπόκλειδο... Τα υπόλοιπα ήταν σε πολύ καλή κατάσταση Τα γλίτωσα τα λεφτά από τους αποστάτες ψαλιδιού και τα έδωσα στις εισαγωγές. 40€ έκαστος άνευ ΦΠΑ. Αφού τελείωσα με τα λυσίματα, παρήγγειλα τα ανταλλακτικά που χρειαζόμουν και ξεκίνησα την επισκευή μοχλικού-ψαλιδιού. Είχα απόφασίσει να βάλω γρασαδοράκια παντού! Τρυπανάκι Φ9 και κολαούζο 10x1 Ομοίως και στο ψαλίδι Αγόρασα τα ρουλεμάν μοχλικού και ψαλιδιού από το εμπόριο και τους πείρους από τη Suzuki. Δυστυχώς τα κεντρικά ρουλεμάν δε τα βρήκα εκεί που πήγα και λόγω έλλειψης χρόνου πήγα σε άλλη λύση. Αντί για ένα ρουλεμάν 35 mm μήκος πήρα δυο. Ένα 20 mm και ένα 15 mm. Λογικά δε θα έχει πρόβλημα, εκτός ίσως από την ανόμοια πατούρα που θα αφήσουν στον αποστάτη με το καιρό σε σχέση με το ένα ρουλεμάν. ΄Εχοντας τα ρουλεμάν και τα γρασαδοράκια προχώρησα στο δέσιμο Η μόνη εργασία καλωπισμού (και όχι μόνο) που έκανα, ήταν να τρίψω την εξάτμιση με autosol. Και πολύ της ήταν.. κουράστηκα, είχε πολύ μπίχλα. Αλλαξα και όλες τις βίδες στη εξάτμιση και στα κολάρα με ανοξείδωτες. Αφού πήρα μια καμπάνα μεταχείρω με όλα τα συμπράγκαλα, αποφάσισα να φτιάξω κάτι για να μπλοκάρω το καλάθι για να το σφίξω με ροπόκλειδο Βρήκα και ένα μεγάλο γατζόκλειδο στη δουλειά και κατάφερα να σφίξω στη προβλεπόμενη ροπή, 60Nm αν θυμάμαι καλά Τοποθέτησα και μοχλικό, ψαλίδι και γράσαρα Αυτό το κενό είναι αυτό που δημιουργείται από το σφίξιμο των απόστατων με τον άξονα στη προβλεπόμενη ροπή. Έτσι ευθυγραμίζεται το ψαλίδι. Τα μπόσικα του ψαλιδιού τώρα είναι ελάχιστα, ίσα που καταλαβαίνεις μια ανεπαίσθητη ανοχή. Πριν ήταν τουλάχιστον 2 mm. Υπομονή κοντεύουμε Κάποια στιγμή ήρθαν και τα ανταλλακτικά και άρχισε το δέσιμο Πρώτα την αντλία που ήταν το άγχος μου. Τσιμούχες... ... και ρουλεμάν ΄Οποιος ανοίξει την αντλία του για service να παραγγείλει και την ασφάλεια (15) που κρατάει το πλαστικό γρανάζι της αντλίας, γιατί η δική μου είχε μαλακώσει, είχε χάσει την ελαστικότητά της. Δε κοστίζει τίποτα. Παλιό και νέο ιμπέλερ Πανικός! Έκανα λάθος παραγγέλνοντας τα λαστιχάκια των εισαγωγών μιας και οι καινούργιες εισαγωγές έρχονται με τα λαστιχάκια τους τοποθετημένα. Σπειρόκολλα μέσης ισχύος (μπλε) και σφίξιμο με το κατσαβίδι, αλλά και μια σφυριά με το σφυροκατσάβιδο για σιγουριά. Τη παρακάτω φώτο την έστειλα στο fasaria το Μιχάλη κομπάζοντας πόσο γλήγολα έδεσα το μηχανάκι. Ο σατανάς ο κωλόγαυρος όμως μου τη φύλαγε... είχα ξεχάσει να περάσω τις ντίζες του γκαζιού στα σώματα... Ξανά έξω... Παραφλού, λάδια και σκέπασμα. Εκκίνηση το πρωί με καθαρό μυαλό. Το πρωί το έβαλα μπρος και με τη βοήθεια του φίλου virus (Γιάννης) από άλλο φόρουμ που μου δάνεισε και το carbtune για να συγχρονίσω τις πεταλούδες. Είχα πει να πάρω του Γιώργου (Hayabusas) αλλά επειδή σκοπεύω να αγοράσω το carbtune ήθελα να το τσεκάρω. Γιώργο να ΄σαι ευχαριστώ για τη προσφορά. Στην αρχή δούλευε μονοκύλινδρο και μάλλον η αιτία είναι το μπεκ του πίσω κυλίνδρου γιατί και σπινθήρα είχα και το μπουζί ήταν στεγνό. Κάποια στιγμή που ζεστάθηκε λίγο, πήρε μπρος και ο πίσω κύλινδρος, ρυθμίσαμε και όλα καλά, δε το ξανάκανε. Πάντως το παρακολουθώ γιατί μου το έχει κανει και παλιότερα. Αφού έδεσα τα πλαστικά πήγα να βάλω τα κάγκελα και μου κόπηκε η βίδα που συγκρατεί τα κάγκελα και τη βάση του μοτέρ ενώ την έσφιγγα με ροπόκλειδο! Τελικά είχαν υποστεί εφελκυσμό και οι 8 βίδες και ήταν έτοιμες να κοπούν. Είχα πρόχειρα κάτι ανοξείδωτες και τις άλλαξα. Φοβάμαι όμως μήπως σπάσουν εύκολα οι ανοξείδωτες. 35 Nm είναι η ροπή. Τεσπα.... έτοιμο. Κυκλοφορώ εδώ και μια βδομάδα και το μηχανάκι πετάει. Μια μπαταρία θέλω (άλλαξα ανορθωτή, έβαλα series R/R) δεν την άλλαξα ο μάλαξ, και να κατεβάσω λίγο το αυτόματο τσοκ γιατί τώρα που συγχρονίστηκαν οι πεταλούδες ανέβηκε λίγο παραπάνω από το κανονικό.
  34. 1 point
    Στο αμερικάνικο apriliaforum πάντως έχουν θέμα με τα τεποζιτα του rsv4 που τρωγονται από βενζίνη με υψηλή περιεκτικότητα σε αιθανολη. Τώρα βέβαια θα μου πεις aprilia, τι περιμένεις :-D
  35. 1 point
    Στη Γαλλία σχεδόν όλα τα βενζινάδικα έχουν την SP98 (98άρα αμόλυβδη) και την SP95-E10 (95άρα αμόλυβδη με μέχρι 10% Αιθανόλη). Καθαρή 95άρα (SP95 σκέτο) σπάνια θα πετύχω. Για την SP95-E10 έχουν πινακίδα που λέει πως μπορεί να χρησιμοποιηθεί από όλα τα οχήματα με καταλύτη που κυκλοφόρησαν μετά το 2001 και για τα παλιότερα να χρησιμοποιείται μόνο SP95. Και πουθενά δεν έχω δει 100άρα.
  36. 1 point
    Η αιθανόλη έχει διάφορα προβλήματα. Του μέλλοντος σε καμία περίπτωση. Αν μπει στα δικά μας θα αρχίσουν να λιώνει ότι πλαστικό υπάρχει, θα αρχίσουν σκουριές (είναι υδροσκοπική: μαζεύει το νερό από την ατμόσφαιρα), και θα πέσει η απόδοση. Και στο Χόνδα υπάρχει τέτοια σημείωση. Όχι περιεκτικότητα πάνω από 10% αιθανόλης, ή 5% μεθανόλης. http://en.wikipedia.org/wiki/Ethanol_fuel Υπάρχει και μια άλλη πλευρά, που με εκνευρίζει αλλά και με κάνει να γελάω: Αντί να καλλιεργούμε τα χωράφια για να παράγουμε τρόφιμα, καλλιεργούμε καύσιμα. Δεν πάμε καλά...
×
×
  • Create New...