Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/07/2018 in all areas

  1. 3 points
    Σκληρος καριολης... Το μηχανακι εχει τον αριθμο 222 του αναβατη της KTM Tony Cairoli.
  2. 3 points
  3. 2 points
    Μη σε αγχωνει, ολα θελουν το χρονο τους, ειναι ευκολο βεβαια να το λεμε αλλα δυσκολο να το κανεις, το μοτο σου θα φτιαχτει, δεν υπαρχει κατι που να μη φτιαχνεται, και γω οταν πηρα το XR μου το 2011 ηταν πραγματικα σε αθλια κατασταση αλλα εγινε, και μαλιστα αναρρωσε και απο μια σχετικα μεγαλη μηχανικη βλαβη. Κανε υπομονη, το μηχανακι θα γινει και θα εχεις ολο το καιρο μπροστα σου να το ευχαριστηθεις.
  4. 2 points
    EURO 4 προδιαγραφές, 128 ίπποι αντί για 129 και 196 κιλά γεμάτη αντί για τα 194 του απερχόμενου μοντέλου. Θα είναι ελαφρώς μεγαλύτερη σε πλάτος από την απερχόμενη ZX-6R, κοντύτερη κατά 60 χιλιοστά, χαμηλότερη κατά 15 χιλιοστά και με μακρύτερο κατά 5 χιλιοστά μεταξόνιο. Περισσότερες λεπτομέρειες εδώ . Το φθινόπωρο η επίσημη παρουσίαση.
  5. 2 points
    Μ'αρεσει που ολοι κοροιδευουμε τους gsαδες και οχι μονο που πανε με τα θηρια για καφε η μπυρα,οταν ομως η benelli και η καθε benelli βγαλει ενα αντιστοιχο μουλαρι 250 κιλων τοτε ολοι κολλανε σαν την μυγα στο σκατο και λενε τι καλα και ωραια τα κανει ολα και συμφερει. Προσωπικα δεν βλεπω διαφορα σε αυτον που εδωσε 25k για gs και σε αυτον που εδωσε 7k για το TRK οταν μποτιλιαριστουν στο κεντρο για να πανε να πιουν την καφεδια τους. Wannabe adventure κρατωντας τον ογκο,το βαρος και το look μιας μεγαλης on-ff με εναν μικρο (για να μην πω ασθενικο για τα κιλα και τον προορισμο της μοτο) κινητηρα. Φυσικα και ταξιδευει,εδω πηγαιναν με Δεσπες 50 κυβικων Αθηνα-Θεσσαλονικη καποτε.....θεμα αντοχων,υπομονης και υποχωρησεων ειναι ολα.
  6. 1 point
    και ναι τα καταφερα!!!η πρωτη φωτο!!! εβγαλα τα κλασσικα αυτοκολλητα που ηταν απλα κ ασπρομαυρα,και τα αντικατεστησα μ αυτα!λαστιχενια αναγλυφα ειναι(φαινοντε μεταλλικα) τα φοραει κ το trk στην μουρη του(αναμεσα στα φαναρια)! Αυτες για σημερα!!!ευχαριστω πολυ τον φιλο που με βοηθησε να τις ανεβασω!!!
  7. 1 point
    Αναλογα με τις αναγκες του καθενος και την τσεπη,κατι που για σενα ειναι για πεταμα για μενα ειναι εργαλειο, κι ας ειναι και 50cc. Να το χαρεις το μηχανημα σου οπως θες και ασε τους αλλους να λενε οτι θελουν. Κακο δεν του κανεις με την 100αρα,ισως μονο λιγο στην τσεπη σου (κι εγω 100αρα βαζω) καθως νομιζω ειναι λιγοτερο νοθευμενη απ την απλη που καταναλωνεται κυριως η και να ειναι νοθευμενη αντε να εχει "πεσει" στα 95 ξερω γω εντελως μπακαλιστικα.
  8. 1 point
    ναι! ο αλλος εχει ξυσει το λεβιε πισω φρενου, καπακι συμπλεκτη, τελικο εξατμισης τα παντα ολα. η ασφαλτος φενεται καθαρα οπως και η χαραξη του ελαστικου
  9. 1 point
    Kαρντάση μουουουου, αγαπώ σε Θέλεις να γελάσεις ? Support στους Maiden είναι Δες'το θετικά, ειναι σαν να πληρώνεις 1 εισιτήριο για να ακούσεις τους Maiden 2 φορές, win-win σιτσουέϊσιο...
  10. 1 point
    αγορές για τον εργάτη sprinter.. Απο το να τα δίνω στους γιατρους για την μέση με τις λακουβες που έχουν γεμίσει οι δρόμοι καλυτερα να πάρω αμορτισερ..
  11. 1 point
    "Μισο λεπτο να σας βαλω το καινουριο κομματι που εγραψα"
  12. 1 point
  13. 1 point
    Ολόφρεσκα, σπαρταράνε...και γ@μάνε κατά την ταπεινή μου άποψη...ιδίως το δεύτερο αν και ίσως να φανεί πολύ μελωδικό σε κάποιους!
  14. 1 point
    19-20 Ιουλιου εχει επικα πραγματα στο Rockwave. Iron Maiden, Judas Priest, Sabaton και αλλα. Σημερα εχει Arctic Monkeys. Θα παει κανεις απο εδω?
  15. 1 point
    Μη συγκρινετε περιστασιακη(ποσο μαλλον 1 φορα) χρηση με το να ζεις με αυτο..
  16. 1 point
    Οδηγωντας σκουτερ εδω και 11 χρονια, το ιδιο θα ελεγα και εγω Υπαρχουν επιλογες για ολα τα γουστα και σχεδον ολα τα βαλαντια. Ο ενας θελει μοτοσυκλετα, ο αλλος adve για να πηγαινει Θησειο για μπυρα, αλλος ταξιδευει τον κοσμο με 250 η βεσπα και αλλος θελει ΚΤΜ 1290 για να παει ταξιδι στην Παρο
  17. 1 point
  18. 1 point
    Κι αν στα καπακια τον ρωτησεις γιατι δεν πηρε σκουτερ να χωραει και η πετσετα απο κατω θα σου πει πως τα αυτοματα δεν ειναι μηχανες και πως αυτα ειναι για φλωρους Αβυσσος...
  19. 1 point
    Κανείς δεν αμφισβητεί τα χαρακτηριστικά του benelli τα οποία,κακα τα ψέματα,είναι μπόλικα και τίμια.Η κουβέντα πιο πολύ επεκτάθηκε στο αν κάνουν αξιοπρεπή τουρισμό "αδύναμα" μηχανάκια. Κάτι σαν το προπέρσινο 4κυλινδρα vs δικύλινδρων.
  20. 1 point
    Αγαπητέ διαδικτυακέ φίλε Νικο, Oι μπηχτές, το πνεύμα και τα "lol ειμαι γέρος άρα μετράω/είμαι ανώτερος ΓσΞέρω τι λέω" δεν συμβάλουν με την καμία στην ολη συζήτηση και σίγουρα δεν αποτελούν σωστό τρόπο επιχειρηματολογίας - ιδίως απο την στιγμή που είσαι και "μεγάλος" ηλικιακά, κοινώς, δεν κερδίζει κανείς bonus πόντους Επίσης : για το TRK 500 μιλάμε εδώ μέσα και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του, οχι για το αν καθώς και τα πόσα χλμ βαράει ο καθένας με το μηχανάκι του. Yours truly
  21. 1 point
    Left, με το συμπάθιο φίλε αλλά άλλο πράμα τα 95 άλογα του tiger 800 στα 215 κιλά και άλλο πράμα τα 40-φεύγα άλογα του TRK στα 235 κιλά. Δεν έχει να κάνει με "κόλλημα" αδερφέ μου αλλά με τον ρεαλισμό του όλου εγχειρήματος. Νικολάτορα, κανείς δεν λέει οτι με τα 40-50 άλογα δεν κάνεις κατι/δεν μπορείς να πας πουθενά, λέμε οτι τα 48 άλογα, στα 235 Kg του TRK 502, σε συνάρτηση με εναν συνεπιβάτη, 2πλη/3πλη βαλίτσα/σαμάρια κτλπ δεν επαρκούν για άνετο (λέξη κλειδί) "τουρισμό", απλό το concept πιστεύω ρε παιδιά, γιατι πρέπει να διαφωνήσουμε και σ'αυτό ? Και για να τα πούμε ακόμα πιο απλά : Mε όρεξη και υπομονή μπορεί να φορτώσει κάποιος 50άρα Vespa και παει στο Nordkapp άμα τόσο το επιθυμεί, ή, να γυρίσει τον μισό κόσμο με 400-άρι/500-άρι μηχανάκι, δεν έχει να κάνει με το μέγεθος της πο*τσας των κυβικών απο μόνο του αλλά...με το τι - τα παραπάνω αυτα κυβικά - συνεπάγονται. Είμαι απο τους τελευταίους που πιστεύουν πως μια μοτοσυκλέτα δρόμου θα πρεπει να έχει 1ΧΧ άλογα αλλα, με το συμπάθιο, εν έτη 2018, τα 40-κατι άλογα στα 235 κιλά φαντάζουν αστείος αριθμός αμα σκοπεύεις να κάνεις "σοβαρό" τουρισμό με μια σχετική ευκολία (βλέπε: 2κάβαλος με 2βάλιτσο/3βάλιτσο).Ροπή και ρεπρίζ ? που θα βρεθούν σε 500άρι ? Σε εθνικές με νταλίκες/φορτηγά ή τον καθε μπάρμπα μπροστά σου που έχει κοτσάρει τα ποδήλατα ολης της οικογενείας του πάνω πως θα τους προσπεράσεις με ευκολία ? Επικαλώντας το force ? Προσωπικά, καθε φορά που βρίσκομαι σε εθνικές, με το που δω Α) Νταλίκα Β) Αμαξια με τρέϊλερ δεμένα Γ) Φορτηγά που να κουβαλάνε στη καρότσα...οτι λάχει Δ) συνδυασμό του Α, Β, Γ , ανοιγω γκάζι και κάνω προσπέραση, λεξεις κλειδιά στη συγκεκριμένη περίπτωση : 1) ασφάλεια 2) άνεση. Έρχομαι και ξαναρωτώ, με ενα μηχανάκι σαν το TRK, το οποιο εχει φτιαχτεί για "τουρισμό", πως θα μπορέσεις να κανεις τα παραπάνω ? Πόσο πιο δύσκολα θα είναι αμα θα εχεις και εναν συνεπιβάτη και άλλα 60Κg σε αποσκευές ? Αυτα τα 500 κυβικά αρκούν για να κινήσουν το όλο σύνολο με εναν ευπρεπή ρυθμό (και συνεπώς με ασφάλεια που ελεγα πιο πάνω) ? 235 Κg η μοτο, καμιά 90ριά ο οδηγός, άλλα - λέμε τώρα - 70κατι Kg η συνεπιβάτισσα (μαζί με εξοπλισμό ε?) και ενα εξτραδάκι 50-60Κg για τα μπαγκάζια, με τι ροπή όλα αυτά ? Κάποια πράματα ειναι θέμα συνήθειας φίλε κιόλας, γιατι στην περίπτωση σου π.χ, ωραίο το CBF και μπορεί να το έχεις μαθει καλά και να το έχεις λιώσει στο gran turismo αλλά αμα μεταπηδούσες από τα 56 άλογα και τα 208 κιλά του στα 100+ άλογα στα...ίδια κιλά πάνω-κάτω είμαι σίγουρος πως παρατηρούσες την διαφορά, ορθά ? Στο τέλος, τα περισσότερα πράματα σ'αυτη τη ζωή έχουν να κάνουν με την υπομονή και όρεξη του καθενός - και φυσικά και με το πορτοφόλι του γιατι αμα μας δίνανε όλους απο 10-φεύγα με 20-φεύγα χιλιάρικα για να αγοράσουμε μηχανάκι για τουρισμό (όχι μονο για "βόλτα") θα είμασταν όλοι με τα Multistrada/Tiger/TV800/GS1200/S1000XR/Super Τenere κτλπ και δεν θα μπαίναμε καν στον κόπο για μηχανές σαν τον TRK (500) πιστεύω. Αυτό, σε 750αρι με καμιά 15 αλόγατα (το λιγότερο) παραπάνω θα είναι ΟΚ για να τσουλήσει όμορφα φορτωμένο, θα μου πείτε, έτσι θα ανέβει και το budget του αλλά... Και μιας που μιλάμε για "Βenellί" και για αναλογίες κιλών/ίππους (και μιας που ο Πύξι εχει βάλει και φωτό) : Είμαι fan μιας μοτοσυκλέτας σαν το Leoncino π.χ με τα 47 αλογάκια του και τα 180 κιλά του για πόλη, βόλτα και εξορμήσεις παντός τύπου, το "θηριάκι" όμως των 235 κιλών στα ίδια άλογα για υποτιθέμενο"τουρισμό" με βρίσκει μπερδεμένο.
  22. 1 point
    Ολα τριγύρω αλλάζουνε, κι όλα τα ίδια μένουν. Κανονικά τα ωραία ταξίδια που έχω κάνει μέχρι στιγμής με το CBF 500 των 50 ψωράλογων, μονός-διπλός, φορτωμένος-άνευ αποσκευών, αξιοπρεπέστα και με ικανοποιητικές ανθρώπινες ταχύτητες, δεν θα έπρεπε να έχουν γίνει καν, αν παραμέριζα την εμπειρία μου και συλλογιζόμουν σύμφωνα με τα γραφόμενα στο διαδύκτιο... Ο κήπος είναι ανθηρός.
  23. 1 point
  24. 1 point
    Δεν είναι αστεία,απλώς η τρύπα της Racetech δημιουργεί συνειρμούς!
  25. 1 point
  26. 1 point
  27. 1 point
    Αρα απολυτα χρησιμο γιατι ο φιλος ειπε οτι δεν δουλευει η κορνα του
  28. 1 point
  29. 1 point
    Θέλω να κάνω μια επισήμανση γιατί πολλοί πάνε αλλά κανένας δεν βοηθάει με λεπτομέρειες κάποιον που θέλει να πάει και φοβάται τι θα αντιμετωπίσει. Οπως πρίν απο μένα με διαφορά τριών ημερών πήγαν οι T Motoriders. Θά γράψουν λέει λεπτομέρειες τον αλλο μήνα(καλά κρασιά). Μπορεί να θέλει κάποιος να πάει τώρα και πρέπει να ξέρει. ΠΟΤΕ ΣΑΒBΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟ TRANSFAGARASAN
  30. 1 point
    Επόμενη διαδρομή Α Υ Τ Η την ιδια μέρα Sebes-Pitesti via Transfagarasan. Ο δρόμος απο Sebes μέχρι πού στρίβουμε για cartisoara είναι αυτοκινητόδρομος ταχείας κυκλοφορίας. Ολοι πάνε με διακόσια ! Στρίβω για cartisoara και αρχιζω μετά απο μια ευθεία να ανεβαίνω το βουνό. Σταματάω σε μια παρκίδα να φτιάξω την κάμερα και μου ακούω μια φωνή "Γειά σου ρε πατρίδα τι γίνεται;" Γυρίζω και βλέπω ενα ζευγάρι στην ηλικία μου με ενα GS 1150 απο Κιάτο που κατέβαινε και μου λέει προετοιμάσου φίλε για ενα μποτιλιάρισμα τρία χλμ περίπου. Παθαίνω ενα σοκ και ξεκινάω να δώ τι με περιμένει. Οντως βλέπω την ουρά και αρχίζω να ανεβαίνω στο αντίθετο οσο μπορούσα γιατί ο δρόμος είναι πολύ στενος. Μετά απο λίγο ανέγηκα στην κορυφή αλλα γινόταν τέτοιος χαμός που δεν περιγράφεται, παρότι είχε τροχαία πανω. Ηταν τόσα πολλά τα αυτοκίνητα που δεν μπορούσαν να διαχειριστούν την κατάσταση. Δυστυχώς λόγω του χάους δεν μπόρεσα να δώ τη λίμνη στην κορυφή και ούτε μπορούσα να αφήσω την μηχανή κάπου με ασφάλεια να πάω με τα πόδια. Πάνω στην κορυφή περνάς ενα τούνελ μικρό και βγαίνεις απο την αλλη πλευρά που κατηφορίζει αμέσως. Απο την αλλη πλευρά δεν ειχε καθόλου κίνηση μέχρι το Πιτέστι. Εχω τραβήξει αρκετά βίντεο και περιμένω με την ταχύτητα που εχει το internet να ανέβουν σε κανένα εξάμηνο Αφού χάζεψα λίγο το τοπίο ξεκίνησα την κατάβαση για να φτάσω μέρα στο Πιτέστι. Πολύ στροφιλίκι μέχρι κάτω και ο δρόμος σε καλή κατάσταση αλλά και δύσκολα κομάτια με μπαλώματα και σαμαράκια.Σε ολη τη διαδρομή οι Ρουμάνοι κατασκηνώνουν και ψήνουν. Η ομορφιά του τοπίου απίστευτη και περισσότερο ελατο είδα παρά πεύκο. Τα χωριουδάκια που βρήκα κατεβαίνοντας για Πιτέστι πρόσεξα οτι ηταν περιποιημένα και εξω απο τις αυλές τους στα καγκελα εχουν αυτοσχέδια ξύλινα παγκάκια για να χαζεύουν το δρόμο.Αυτοί με τα κάρα δε φαίνεται οτι εχουν μεγάλη αγάπη στους μοτοσυκλετιστές γιατί ρίχνουν κάτι χαιρετούρες.....Φράγμα Vidraru Αυτά που εφτιαξε ο Τσαουσέσκου γίναν τουριστική ατραξιόν της χώρας.
  31. 1 point
  32. 1 point
  33. 1 point
×
×
  • Create New...