Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/20/18 in all areas

  1. 7 points
    Πήγαμε και στο test ride σήμερα. Καταρχάς να συγχαρώ τη Yamaha για την πολύ σωστή οργάνωση του event. Ωραία διαδρομή (ανέβασμα από Λιβάδι, κατέβασμα από Περιστερά) και πολύ καλός ο ρυθμός του οδηγού (περίμενα πιο αποστειρωμένη κατάσταση, αλλά κινηθήκαμε σε ρυθμό ξυσίματος μαρσπιέ). Καταρχάς στα σημαντικά... Σηκώνεται και παρασηκώνεται σούζα. Με μια ταχύτητα κάτω από το MT09 μου μεν, αλλά απενεργοποιώντας το tc δεν υπήρχε πρόβλημα, σηκώθηκε τελικά. Δεν είναι φτιαγμένο για σούζα πάντως, καθώς όταν σηκωθεί πολύ χάνεις σχεδόν εντελώς την ορατότητα προς το δρόμο, αφού και τα όργανα είναι πολύ μπροστά αλλά και λόγω πλάτους μπροστινού μέρους είναι δύσκολο να δεις απ' το πλάι/ κάτω απ' το τιμόνι. Θα είχαμε και οπτικό υλικό αλλά είχαμε αστοχία της κάμερας. Στο δια ταύτα τώρα. Πώς μου φάνηκε... Είναι όντως ένα επαναστατικό όχημα, δηλαδή η Yamaha έδωσε αυτό που υποσχέθηκε. Στρίβει σαν μοτοσυκλέτα, με ατελείωτα περιθώρια πρόσφυσης. Αλλά δε θα την πω μοτοσυκλέτα τελικά για έναν απλό λόγο. Είναι τόσο εύκολο να στρίψεις γρήγορα και με μεγάλη κλίση που για μένα αφαιρεί απ' την οδήγηση το βασικό στοιχείο που χαρακτηρίζει μια μοτοσυκλέτα. Το φόβο. Από τις πρώτες στροφές συνειδητοποίησα πως πολύ απλά όπως κι αν μπεις στη στροφή το Niken θα στρίψει. Πριν τα μισά της διαδρομής οι πρώτοι τέσσερεις που ακολουθούσαμε τον οδηγό με τον ρυθμό του (να σημειωθεί εδώ όλοι μέλη του mybike), είχαμε φτάσει να εξαντλούμε τις 45 μοίρες κλίσης και να ξύνουμε σε αρκετές στροφές. Και ενώ πηγαίναμε με πολύ καλό ρυθμό, προσωπικά άρχισα να βαριέμαι. Αφού δεν υπήρχε ουσιαστικά κίνδυνος, το όλο πράγμα μου φάνηκε λίγο διαδικαστικό. Κάναμε τη διαδρομή σε χρόνο παραπλήσιο με αυτόν που θα έκανα και με τη μηχανή μου, αλλά δεν ανέβηκαν οι σφυγμοί μου καθόλου. Για να κάνω ένα παραλληλισμό, ήταν σα να πηγαίνεις με μια πολύ όμορφη συνοδό. Καλό το σεξ, ωραία στα τυπικά, αλλά σου δώθηκε επειδή πλήρωσες και όχι επειδή την κατέκτησες εσύ. Και αυτό για μένα αφαιρεί τη μισή και παραπάνω ευχαρίστηση. Σίγουρα θα υπάρξει κόσμος που θα του ταιριάξει και επίσης μπορώ να φανταστώ πως θα είναι πολύ ευχάριστη στο ταξίδι για δύο άτομα. Για μένα όμως, δεν...
  2. 7 points
  3. 6 points
    Πρόλογος Μου αρέσουν πολύ οι τετρακύλινδροι κινητήρες. Πιο πολύ κι από τους τρίκύλινδρους, πιο πολύ και από τον boxe. Ο σπορ χαρακτήρας κι ας είμαι κουλός. Να χουφτώνω το γκάζι και να επιταχύνει δυνατά. Όχι με κτηνώδη δύναμη, αλλά οπωσδήποτε να υπάρχει ζωντάνια. Δε μου αρέσουν τα φαίρινγκ και τα πλαστικά. Δε μου αρέσει η καινούρια τάση στις περισσότερες γυμνές μοτοσυκλέτες που δεν έχουν κώλο, ουρά, όπως θέλετε πείτε την. Δε μου αρέσει που τα περισσότερα μοντέλα αντί για κοντέρ έχουν ένα τάμπλετ. Δε μου αρέσουν τα φανάρια γιατί είτε είναι σα μύγες (mt 10) και από την άλλη όσο κι αν μου αρέσουν τα πιο κλασσικά σχήματα, έχω αρχίσει να σιχαίνομαι και τις νεορετρό κατασκευές. Ειδικά τις φτηνές. Το R9T είναι από τα αγαπημένα μου. Δεν είναι τετρακυλινδρο όμως και δεν είναι τόσο πρακτικό. Ίσως ένας καλός συμβιβασμός να είναι το R1200R , θέλω να το κάνω μια βόλτα κάποτε. Τελοσπάντων, αν έπαιρνα τώρα μηχανή, μάλλον θα βολευόμουν με κανένα Cb1000R (όχι αυτό που αναμένεται, το προηγούμενο). Η κανένα fazer γυμνό από τα τελευταία. Αν και σε αυτό δε χωράνε βαλίτσες, αλλά τι να κάνεις. Λένε ότι η τεχνολογία στα συστήματα στήριξης σε βαλίτσες έχει προοδέψει. Προς το παρόν (και το μέλλον δηλαδή) βολεύομαι και γουστάρω με μια στρογγυλοφάναρη 15ετίας, 4κυλινδρη αερόψυκτη, Κawasaki ZR7 που μου κάνει όλα τα χατίρια, μα όλα. Το μόνο που θα ήθελα ουσιαστικά ήταν καμία 20ρια παραπάνω άλογα (να φτάνει τα 100 δηλαδή) abs, πιο δυνατά φρένα και σφιχτή ανάρτηση μπροστά. Γιατί σας τα γράφω όλα αυτά; Για να καταλάβετε την απογοήτευση μου όταν είδα πως είναι το μοντέλο που βγήκε εν τέλει στη παραγωγή. Περίμενα κάποιο πιο επιθετικό σχήμα – η Χόνδα με το καινούριο CB1000R το έκανε σωστά- και δεδομένης της συγγένειας με τη δική μου, φοβόμουν ότι θα έψαχνα νεφρό να πουλήσω. Έστω αυτό με τις πέτρες. Από τις εικόνες όμως, δεν ένοιωσα καμία επιθυμία να αποχωριστώ το βασικότερο όργανο παραγωγής ούρου στο σώμα μου. Η Δοκιμή Τυχαία τελείως, μου στέλνει ένας φίλος για το test ride. Aντε λέω, πάμε να δούμε από κοντά αν αξίζει τελικά τίποτα. Θα πήγαινα για το τεστ το Σάββατο. Δουλεύω κοντά όμως και τη προηγούμενη μέρα είχε πάρει το μάτι μου να ανεβαίνει μια σε χρώματα που δεν είχα ξαναδεί, χρώματα άκρως ενδιαφέροντα. Σάββατο πρωί. Κατηφορίζω τη Κλεισθένους και βλέπω από μακριά δυο γνώριμες φάτσες. Ακούγονται καλά πράγματα. Χωρίς πολλά λόγια και ευχολόγια, ο υπάλληλος απλά μου ρυθμίζει το τρακσιον στη δεύτερη θέση, που δε ξέρω τι σημαίνει αυτό, αλλά χαίρομαι που υπάρχει. Ανεβαίνω πάνω. Είναι ψηλή!!! Τι σκατά, το ποδι μου ανασηκώνεται ελαφρώς από το δρόμο. Σελα φαρδιά και ένα ωραίο ξεδιάντροπο ελατήριο της πίσω ανάρτησης που μου θυμίζει βερσις ξεπροβάλει από τα δεξιά μου! Eπιτέλους, ένα Γιαπωνέζικο που δεν έχει αυτό το σιχαμένο ασημένιο στενο τιμόνι που βλέπεις συνέχεια. Ένα ωραίο φαρδύ μαύρο τιμόνι. Θέση οδήγησης όπως την εχω συνηθήσει: Ελαφριά κλίση μπροστά, με απλετη θέα χωρις πλαστικά και ζελατίνες να παρεμβάλλονται ανάμεσα σε εσένα και το τοπίο. Το κοντέρ φυσικά αναλογικό πανέμορφο, με ηλεκτρονική οθόνη στη μέση με άσπρα ψηφία και μαύρο φόντο στο μέσον με ό,τι χρειάζεσαι. Το βρήκα ωραιότερο από της R9T. Ο συμπλέκτης απίστευτα μαλακός, σχεδόν σαν να μη συνδέεται με τίποτα. Στο δεξί χέρι, η μανέτα του φρένου από την άλλη ήθελε ένα δάχτυλο, και ελάχιστα χιλιοστά διαδρομής για να αρχίσει να φρενάρει. H αίσθηση άψογη, η δύναμη επαρκής, και τελικά τα tociko παρόλο που δεν σου γεμίζουν το μάτι αποδίδουν άψογα. Η ανάρτηση σφιχτή, όχι άβολη όμως, δεν είδα καν αν ρυθμίζεται και πως. Τα χειριστηρια έχουν επιτέλους αλλάξει λιγο στα καβασάκι, με το μπουτον για τον έλεγχο του αντισπιν στο δεξί σου χέρι. Τιποτα που να σε μπερδέυει όμως. Το κιβώτιο σε πρώτη φάση, δε κρύβει την συγγένεια του από το ανεκδιήγητο της δικής μου. Σαφώς και μπαίνουν εύκολα οι ταχύτητες στα ανεβάσματα, αλλά στα κατεβάσματα δε τη πολυβρίσκεις ευκολα τη πρώτη, είναι και λίγο θορυβώδες. Βεβαια αυτά συμβαίνουν και στις καλύτερες οικογένειες! Μέχρι να δω αυτά, είχα ανέβει τη Κλεισθένους και άρχιζα να ανεβαίνω στη Πεντέλη. Στην ανηφόρα εκεί που είναι το μέγαρο της Πλακεντίας, διαπιστώνω ότι δεν έχω ιδέα τι ταχύτητα έχω στο κιβώτιο, τραβάει άνετα. Ήμουν σίγουρα μια μη σας πω δύο πάνω. Κανένα πρόβλημα από τον ελαστικό κινητήρα. Λίγο πριν την πλατεία, είναι η πρώτη ευθεία με καλή άσφαλτο και ορατότητα. Εκει που δεξιά έχει μια άσχημη εκκλησία υπο (μόνιμη) ανέγερση. Κατέβασμα μια προσπέρασμα με δυνατή επιτάχυνση. Σίγουρα δεν ήταν το ίδιο όπως με τον 1.2 boxer της gs, ούτε με τον λυσσασμένο χιλιάρη της ΧR, αλλά με το δικό του τρόπο εξίσου απολαυστικό: Στις χαμηλές ακούς το πορωτικό σφυριγμα, και όσο ανεβαίνουν οι στροφές αρχίζει και η μελωδία. Είναι ολοφάνερο εδώ ότι είναι αρκετά φιμωμένος ο κινητήρας. Με άλλη σπορ εξάτμιση θα γίνεται πάρτι. Η δύναμη χαμηλά δε τρομάζει καθόλου, με αρκετή ροπή (ειμαι σίγουρος ότι τα μονο 115 αλογα από 900 κυβικά ευθύνονται γιαυτο) και μετά τις 5κ στροφές νοιώθεις αρκετή δύναμη, που σε πετάει αξιοπρεπέστατα μπροστά. Κραδασμοί φυσικά δεν υπάρχουν. Υπάρχουν όμως τα φρένα και οι σφιχτές αναρτήσεις να επαναφέρουν τα πάντα σε τάξη. Φτάνουμε στη πλατεία, στροφή δεξιά προσεχτικά γιατί πάντα έχει νερά και η μηχανή δεν είναι δική μας. Ξεκινάμε τις στροφές. Ρίχνω μια ματιά στο ρολόι της μηχανής, δεν έχω πολύ χρόνο ακόμα. Μερικές στροφές και τη μεγάλη ευθεία που έχει στην αρχή τα προλαβαίνω όμως. Η μηχανή στρίβει ουδέτερα, ούτε κάτι το πολεμικό, ούτε μαούνα, σφιχτή και σβέλτη θα την έλεγα. Φτάνει η ευθεία που μετράω και τις δικές μου ικανότητες. 120 είχα πιάσει με το R9t, 160 με άσπρα μαλλιά με το XR και με τούτη ορκίζομαι ότι είδα 140. Ίσως φτάiει ότι ήμουν αρκετά άνετος με δαυτη, αλλά διάολε, ετουτο το μοτέρ είναι μεταμφιεσμένος λύκος σε αρνάκι. Έχει δύναμη ψηλά, που νοιώθεις ότι τη βγάζει αβίαστα. Πολύ ωραίος κινητήρας, επαρκέστατη δύναμη. Μάλιστα. Που να αλλάξεις και εξάτμιση ξανασκέφτομαι. Γυρισμός προς τα πίσω, δοκιμή να φρενάρω στην απαίσια γλιστερή Κλεισθένους. Μπήκε το abs, πολύ διακριτικά όμως. Λίγο παρακάτω δοκίμασα και το αντισπίν. Κάνω ένα ωραιότατο παντιλίκι, που χάρις το μεγάλο μεταξόνιο και τη προοδευτική απόδοση της δύναμης, ούτε καν εγώ δε τρόμαξα. Ρε σίγουρα έχει αντισπιν ενεργό; Εχω μια υποψια ότι έκοψε ο κινητήρας αλλά και πάλι μόλις είχα βγεί στην ευθεία. Ξαναδοκιμάζω λίγο παρακάτω. Ναι οκ, σε αυτή τη θέση επεμβαίνει πολύ διακριτικά, ακριβώς όταν αρχίζεις να το παρακάνεις. Τέλος βόλτας. Παρκάρω τη δική μου μπροστά της, τις βάζω μούρη με μούρη. Ω ρε γαμώτο. Είναι η δική μου με αναβολικά σκέφτομαι. Είναι η τελειότερη βελτίωση που θα μπορούσε να κάνει κάποιος. Αν την έπαιρνα τώρα, θα την είχα τουλάχιστον για άλλα δέκα χαρούμενα χρόνια. Δε σας είπα για την εμφάνιση, επίτηδες. Καθώς την άφησα, είδα και άλλη μια που είχε με το κλασσικό μαύρο – πορτοκαλί χρωματισμό. Είναι πολύ πιο όμορφη από κοντά. Μυώδης, γεμάτη μοτοσυκλέτα, χωρίς –υπερβολικές- εξάρσεις. Το χρώμα της πολύ ωραίο, ματ, με μόνη παραφωνία το «900» στα πλαϊνά της. Δε θα την έλεγα νέο-ρετρό όπως τις scrambler, που κάτι έχουν χάσει κατά τη γνώμη μου, φαίνεται να προσπαθούν πολύ να συνδυάσουν παλιά με νέα στοιχεία, ανεπιτυχώς. Μοιάζει με μια λιγότερο κραυγαλέα R9Τ με σαφώς αρκετά ρετρό στοιχεία. Παράδειγμα τα καπάκια του κινητήρα που είναι παρόμοια με τον δικό μου αρχαίο αερόψυκτο. Οι ραβδώσεις στο πλάι, που θυμίζουν τις ψήκτρες του παλιού, άλλα επίσης δίνουν ένα όγκο στον κινητήρα. Τελικά οι φωτογραφίες την αδικούν πολύ. Επίλογος Ξέρετε τι είναι το πολύ ωραίο με αυτή; Δε διατυμπανίζει ότι είναι γρήγορη αλλά σίγουρα είναι, όπως επίσης και διασκεδαστική. Έχει χώρους να φορτώσεις βαλίτσες και να γυρίσεις την Ευρώπη άμα γουστάρεις. Είναι μια σύγχρονη UJM. Ακόμα κι αν δεν είχε στρογγυλό φανάρι.
  4. 6 points
    Επετειακή έκδοση R1 για τα είκοσι χρόνια... βαμμένη στα χρόνια της πρώτης.
  5. 5 points
    Μία απο τις καλύτερες φωτογραφίες που μου έχουν τραβήξει.
  6. 5 points
    Το κύριο που είναι αξιοθαύμαστο με το Rossi να τρέχει στα 39 (και να παίρνει αποτελέσματα, δεν κάνει τουρισμό) δεν είναι ότι πολεμάει ενάντια στη φυσική και φυσιολογική παρακμή του σώματος του και των αντανακλαστικών του... είναι το ότι μετά από τόσα χρόνια συνεχίζει να βρίσκει το πείσμα, τη διάθεση και την αυτοπειθαρχία να ζει τη ζωή ενός κορυφαίου αθλητή, να βελτιώνεται, να αλλάζει στυλ οδήγησης και όλα όσα απαιτεί το κορυφαίο πρωτάθλημα σε 2 ρόδες. ΥΓ. Άλλο το να γυρίσεις 1-2-3-10 γύρους τάπα που έχει να κάνει με το ταλέντο (και ο Stoner το έχει περίσσιο) και άλλο να τρέχεις ολόκληρο 3ήμερο και πρωτάθλημα. Βασικά είναι τόσο αυτονόητο που μάλλον δεν έπρεπε καν να το αναφέρω.
  7. 4 points
  8. 4 points
    Αυτο ακριβως το απλο πραγματακι ειναι το πρωταθλημα MotoGP
  9. 3 points
    Ο Flying δυστυχως εχει αυτη την ταση να γινεται απολυτος με τις αποψεις του και να τα βλεπει ολα μαυρα-ασπρα σε σημειο που τον κανει να παραλογιζεται διαρκως. Αλλα οκ τι να κανουμε. Δηλαδη ναι ο 39αρης ή παντελως ανικανος θα ειναι ή στην κορυφη του κορυφαιου προταθληματος στον κοσμο. Το να ειναι τρομερος αλλα να χανει λιγο αποκλειεται. Ναι 1+1=2, αλλα οταν λεμε οτι 1,3+1,5=2 για να μην ασχοληθουμε με τα γυρω γυρω, το χανουμε το παιχνιδι.
  10. 3 points
    The understatement of the century "In parc fermé, after 45 minutes at full throttle, Valentino Rossi and Marc Marquez do not even have one drop of sweat on them. You will also find that Superbike riders are as fresh as daisies after two 90 km races over a short lapse of three hours. You might say it’s easy because all they have to do is sit on a bike. However, that is not the case, because bike racing is a sport for men of steel. Top riders in MotoGP burn up 1500 calories, loose two or three kilos in weight and make 30% more effort that a rugby player in the national side. Their heart rate is always above 180 beats per minute and can even arrive at 220 in the toughest and quickest parts of the circuit. To withstand this type of effort, a perfect preparation is required and with just a few weeks to go before the start of the world championships (Superbike on February 22nd in Australia, MotoGP on March 29thin Qatar), our heroes are going back and forth between gyms, swimming pools and motocross tracks. The days are over when inexperienced racers stubbed out their cigarettes before walking out onto the grid. Now winning is a question of blood, sweat, tears and training." Πηγή
  11. 2 points
    Εγω θελω να μαθω, πως καταφερε ο κερατας σημερα και αγορασε οικοπεδο!
  12. 2 points
  13. 2 points
    Πολύ ωραίο κείμενο, με ωραία και συμπαγή περιγραφή. Μπράβο Γαβριήλ, μας είχες λείψει.
  14. 1 point
    Θα αποπειραθώ,στο παρόν νήμα, να μεταφέρω εντυπώσεις και εμπειρίες από το νεοαποκτηθέν GS1200 καθώς και το ιστορικό των σέρβις.Εννοείται,φυσικά, ότι το θρεντ δεν αφορά αποκλειστικά στη δική μου μηχανή και μπορεί ο κάθε κάτοχος ίδιου μοντέλου δω μέσα να γράφει τις δικές του σκέψεις (και είναι κάμποσοι). Η μοτοσυκλέτα αγοράστηκε αρχές Φεβρουαρίου του 17 με 26.999 χλμ στο καντράν,μέχρι να πάω σπίτι είχε 27ρίσει!Είναι το αναβαθμισμένο μοντέλο του 2008 με την προσθήκη antispin ASC,τις ηλεκτρικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις ESA και την ένδειξη πίεσης ελαστικών στο καντράν RDC. Μοτερικά ήταν φροντισμένη στην εντέλεια,απλώς ο πρώην ιδιοκτήτης δεν είχε πάντα κλειστό γκαράζ και η μισή της ζωή πέρασε έξω με αποτέλεσμα λίγο θάμπωμα-ξάσπρισμα σε μαύρα σημεία (δαγκάνες φρένων και άλλα ματ μέταλλα). Επίσης είχαν δημιουργηθεί και κάμποσες επιφανειακές οξειδώσεις από διάφορα σιδερένια μπιμπλίκια,πχ στο τιμόνι από το διακοπτάκι προβολέων,ή στο μπαράκι της ζελατίνας από το gps holder (η μοτοσυκλέτα άλλωστε είναι 90% αλουμίνιο).Όλα αυτά καθαρίστηκαν τις πρώτες μέρες εύκολα με τη βοήθεια πράσινου scotch bright ή/και κρέμας ανανέωσης. Η σέλλα οδηγού είχε ένα σκίσιμο στο μπροστινό μέρος (τα είχε βαριά,φαίνεται,ο πο*στης(!) και αλλάχτηκε με συνοπτικές σε φίλο ταπετσέρη στην Καλαμάτα 20€,κwλοφαρδία, πετύχαμε και το ίδιο υλικό ακριβώς. Κάποια στιγμή μετά από μερικές μέρες παρέδωσε η μπαταρία,καιρός ήταν μετά από τόσα χρόνια.Στην προκείμενη περίπτωση με τόσα ηλεκτρονικά επάνω,η μίζα δεν κάνει αυτό το ασθενικό ξεψυχισμένο γύρισμα,όπως ήμουν συνηθισμένος σε άλλα,απλώς η μηχανή τα στηλώνει , σου παρουσιάζει το κόκκινο ενδεικτικό της μπαταρίας και αρνείται να εκκινήσει.Τηλέφωνο στον Τάκη τον ψηλό βράδυ Σαββάτου Αποκριάς ''μλκ μου καίγομαι,αύριο πάω εκδρομή'' και στις 12 το βράδυ μια καινούργια 16Αh (εναντι των 14 μαμά) είχε στριμωχτεί στη θέση της! Επίσης άλλαξα λάδια-φίλτρο (4 λίτρα) καθώς και βαλβολίνες στο σασμάν και μουαγιέ πίσω ώστε να έχω ένα μπούσουλα ξεκινώντας δικά μου σέρβις.Διαδικασία απλούστατη αρκεί να έχεις τα κατάλληλα εργαλεία,η Πενβέ έχει γεμίσει τη μοτοσυκλέτα με βίδες torx οπότε προμηθεύτηκα ένα σετάκι Τ της Parkside από to Lidl το οποίο δείχνει αξιοπρεπές για την ώρα. Ανακλήσεων το ανάγνωσμα. Έχει ανακοινωθεί ανάκληση για το παρόν μοντέλο:Μπροστινό σωληνάκι φρένων-στην αντλία βενζίνης κάποια φλάντζα που ενδέχεται να δακρύσει και μουαγιέ πίσω τροχού αλλαγή από αλουμινένιο σε ατσάλινο. Ο προηγούμενος δεν είχε κάνει τίποτα,πήρα εγώ στα κεντρικά,το επιβεβαίωσαν και μου είπαν να κλείσω ένα ραντεβού σε εξουσιοδοτημένο και να πάω όποτε θέλω. Επί του πρακτικού τώρα. Η μηχανή είναι βαρειά,δε χωρεί αμφιβολίας περι τούτου,που έλεγε και η Δέσποινα.Στατικά ή σπρώχνοντάς την.Δεν σχεδιάστηκε άλλωστε για μικρομετακινήσεις-αστραπή μέσα στην πόλη.Δεν θα πει όχι φυσικά,ευκίνητη αρκετά είναι,η fat bar καρατιμονάρα την κάνει και ελίσσεται στα μποτιλιαρίσματα,αλλά το φυσικό της περιβάλλον είναι εκεί έξω.Οπουδήποτε.Από autobahn μέχρι τις κλειστές φουρκέτες του Ταϋγέτου. Έχω ταξιδέψει αρκετά με V strom,Varadero,GSR 600,ένα τρίωρο(!) τεστ ράιντ με το Explorer 1200 και φυσικά 6 χρόνια με το πιστό μου ΧΤΧ που γύρισα όλη σχεδόν την Ελλάδα σε κάθε είδους οδικό τερέν.Λοιπόν,η αίσθηση που σου δίνει το μεγάλο gs είναι μια κλάση μεγαλύτερη από τα 2 πρώτα που ανέφερα πιο πάνω.Είναι η ποιότητα κύλισης?είναι η ακλόνητη πορεία της παρά τους ανέμους-ανηφόρες κλπ? Στο νέο εθνικό δρόμο Σπάρτης-Μεγαλόπολης,με αέρα να σε κοπανάει από τα πλάγια και το κοντέρ σταθερά στα 200,οδηγούσα με το ένα χέρι άνετα. Και στο Βαραντέρο ένοιωθες πολλά γκάζια από κάτω από τη σέλα και μάλιστα πιο άμεσα στην απόκριση παρά την διαφορά των -10 hp του honda,παρ' όλα αυτά το τελευταίο το αισθανόμουν πιο ευάλωτο,πιο ντελικάτο στην πορεία με μπόλικα χλμ. Αλλά την προτίμησή της την φανερώνει επίσης και στα κλειστά στροφιλίκια.Στο φετινό Οδοιπορικό του Λεωνιδίου και με φρέσκα Dunlop Trailsmart, τις φουρκέτες 180° τις έγερνε δίχως να σε φοβίζει το παραμικρό και ακόμα περισσότερο στην ανάβαση του Κολοσούρτη που σηκώνει και χιλιόμετρα!Θεωρώ ότι το telelever κάνει φοβερή δουλειά σε αυτό το κομμάτι υποκαθιστώντας επάξια ακριβότερες λύσεις αναρτήσεων. Φρένα: Άγκυρες,ομολογουμένως.Ευτυχώς η BMW πέταξε στα σκουπίδια αυτή τη μ*λ@κία με τον σερβό ηλεκτροβοηθούμενο μηχανισμό και πλέον το φρενάρισμα είναι απλούστερο και υπέρ του δέοντος πλήρες.Εξακουθεί φυσικά να χρησιμοποιεί τα συνδυασμένα φρένα 70% μπροστά και 30 πίσω οπότε ένα δάχτυλο και μόνο,στη μανέτα είναι αρκετό μονός-διπλός-φορτωμένος, ακόμα και για φρεναρίσματα πανικού (δοκιμασμένο επιτυχώς στο παγοδρόμιο που λέγεται Κορίνθου,στην Πάτρα).Ένα άλλο που παρατήρησα είναι ότι όταν είσαι πλαγιασμένος στη στροφή και συνειδητοποιώντας ξάφνου ότι έχεις μεγαλύτερη ταχύτητα τσιμπήσεις λίγο το μπροστινό,τότε η μηχανή δεν ανοίγει τη γραμμή της ως είθισται,απλά διορθώνει μέσα στη στροφή χωρίς χτυποκάρδια.Ίσως να οφείλεται στο telelever που σαν σύστημα διαχωρίζει τους ρόλους ανάρτησης-κατεύθυνσης ή στο συνδυασμένο φρένο,δεν είμαι σίγουρος. Κατανάλωση: Νταξ δεν είμαι και ο σκίστης-κοφτάκιας να το ταλαιπωρήσω,ένα 5 έως 6λ/100 το βλέπω και στο trip computer αλλά και υπολογίζοντας τα χιλιόμετρα που διήνησα με τη βενζίνη που έβαλα.Η μέση κατανάλωση πάντως κυμαίνεται στο 5,3. Συνεχίζεται...
  15. 1 point
    Operator I'm looking for a girl You've got to help me get through I don't know much about her So I'm relying on you She got rhythm but no sense of timing She likes living but she's got no address (SUZUKI????) Operator you've got to get me out of this mess Let me tell you about her She ain't got a face She ain't got a name She ain't got a leg to stand upon She's out of touch But not out of mind And I've got to see again that gypsy child Operator this is the call of the wild (BTW όποιος διαβάζοντας και μόνο, ξέρει συγκρότημα και τραγούδι, είναι φίλος)
  16. 1 point
    Νταξη, ειναι στο σωστο δρομο! Σιγουρα θα την πετυχεις καπου, θυμησου αν ειχε καμια σακουλα με καμια επωνυμια, μηπως δουλευει σε κανενα μαγαζι ή αν πηγαινει σε κανενα συγκεκριμενο supermarket για ψωνια.
  17. 1 point
    Οχι αλλά δεν ήτανε full face κράνος φαινότανε καθαρά το πρόσωπο της
  18. 1 point
    Εμεις παμε τις σωστες ωρες ρε...ωστε να μην πετυχουμε ολους τους προηγουμενους που ξυνουν και ξεφτιλιστουμε
  19. 1 point
    Τάκη ευχαριστώ για την απάντηση. Μετά απο σαρωτικό (lol) search που έκανα το πρωϊ, είχα καταλήξει σε αυτόν που λές και σε έναν τύπο στο κέντρο (Star Sel). Θα πήγαινα στον δικό σου αλλά ο άλλος ήταν πιο κοντά σε μένα, έτσι άφησα τη σέλα μου για φτιάξιμο εκεί. Ωραίος ο τύπος, ξεκάθαρος, για μεροκάματο πάει. Θα ανεβάσω φωτό με αποτέλεσμα..
  20. 1 point
    Καλημέρα παίδες, ότι αναζήτηση και να έκανα , δε βρήκα κάτι σχετικό, αν υπάρχει κάτι και δε το είδα, σχωρνάτε με :P Θέλω να φτιάξω τη σέλα μου που έχει ένα μικρό σκίσιμο πίσω στη ραφή, αλλά επι της ευκαιρίας έλεγα να την κάνω και "ανατομική". Είδα μερικούς στο google που φτιάχνουν αλλά οι τιμές παίζουν γενικά απο 35-150+ ευρώ. Έχουμε κάποιον που εμπιστευόμαστε να κάνει καλή δουλειά σε νορμάλ τιμή ?
  21. 1 point
  22. 1 point
    Απο την φωτο του δρομου που ειδα η πρωτη σκεψη μου ηταν "φρενο να δω τι ερχεται!" Μικρη σημασια εχει ποιος πραγματικα φταιει οταν οδηγαμε μηχανη. Το σημειο ειναι τυφλο και "αναστροφη" να μην εκανε θα σε αναγκαζε να βγεις στο αντιθετο ρευμα και μπορει απο εκει να ερχοταν κανα αγροτικο πατημενο και να χαμε αλλα... Οποτε δες την χαρουμενη πλευρα της καταστασης Α) την εβγαλες με ενα διαστρεμα (δηλαδη ΤΙΠΟΤΑ) Β)ησουν ασφαλισμενος οποτε η ασφαλιστικη σου τα καλυπτει ολα Γ)Δεν εμπλεξες με στρατονομιες κλπ Shit happens φτιαξε το μηχανακι και οδηγα τερμα αμυντικα
  23. 1 point
    Πτώση τάσης είναι άλλο πράγμα, εκεί μιλάμε για αντιστάσεις. Εδώ ο ανορθωτάκος παίρνει τα 40-50-80 βολτ που του δίνει η γεννήτρια σε εναλλασσόμενο και τα κάνει ~14 συνεχές. Δεν είναι δηλαδή πτώση τάσης σαν να λέμε ο ανορθωτής ότι πάρει θα δώσει το 1/3. Τα πηνία σε γενικές γραμμές πάνω κάτω εκεί παίζουν απ'όσο είδα, στα 60-80 βολτ. Εδώ μυρίζομαι μούφα ανορθωτή. Ο ανορθωτής είναι από παπί astrea, ιμιτασιόν. Γι'αυτό και ρώτησα μήπως έχει κανένας κάποιο manual να δούμε τι προδιαγραφή δίνει για τα πηνία γι'αυτό το μηχανάκι, μπορεί πχ (δύσκολο) ο ανορθωτής να είναι για 80 βολτ και να μην χαμπαριάζει από τα 30 που του δίνω εγώ. Δεν ξέρω, υποθέσεις κάνω, περιμένω μήπως το δει κανένας πιο έμπειρος επί των ηλεκτρολογικών να πει καμιά γνώμη.
  24. 1 point
    Επιπλέον σε αυτό το επίπεδο η διαφορά μεταξύ του πρωταθλητή και του μέτριου αναβάτη είναι κάτι ελάχιστα δέκατα του δευτερολέπτου....οπότε η οποιαδήποτε χειροτέρευση μπορεί να σε φέρει πολύ πίσω. Τέλος πάντων παρεκτραπήκαμε του θέματος. Του χρόνου νομίζω όλοι αναμένουμε με ενδιαφέρον τη συνύπαρξη Λορένθο και Μαρκέζ. Επίσης περιμένω να δω που θα πάει ο Πεντρόσα.
  25. 1 point
    τα τελικα και το link pipe με το ξεθωριασμενο μαυρο χρωμα.
  26. 1 point
    Συμπέρασμα πρώτο είναι ότι δεν ασχολείσαι καθόλου με το κόκκινο καλώδιο. Συμπέρασμα δεύτερο για το τι συμβαίνει είναι ίσως λίγο νωρίς να βγει για τον ανορθωτή. Κούμπωσε τον ανορθωτή (κίτρινα) χωρίς τη λάμπα, βάλε μπρος και μέτρα τάση στα καλώδια χωρίς φορτίο. Αν δεις ότι ρελαντί είσαι από τα 12 στα 5, στείλε τον όπως είσαι για αλλαγή.
  27. 1 point
    Αν έλλειπε και το μαύρο της monster θα ήταν ακόμα πιο κοντά.
  28. 1 point
    Το ματ προσεξε το! Κ μονο που το κοιτας κανει γρατζουνια!
  29. 1 point
    Επειδη μου αρεσει να ειμαι νεκροθαφτης, ενα ενδιαφερον θεματακι για να περασει η ωρα.
  30. 1 point
    Ο αριστερα ειναι στον ογκο
  31. 1 point
    Unlike και ξανά like διότι όταν το πρωτοάνοιξα δεν είχε τις φωτογραφίες. Ωραία άποψη!
  32. 1 point
    Κάνεις τεράστιο λάθος σε αυτό. Στον πρωταθλητισμό, και ειδικά όταν μιλάμε στην κορυφή αυτού, ναι κάθε έτος μετράει. Δεν υπάρχουν οι ίδιες δυνάμεις και αντοχές, ανάμεσα σε έναν 20άρη και έναν 40άρη. Εδώ εγώ που δεν κάνω και τίποτα ιδιαίτερο στην ζωή μου, βλέπω οτι έχω τελείως διαφορετικές αντοχές. Σε αγώνα καρτ είχα πάει, και μετά απο μισή ώρα με τέζα οδήγηση, τα είχα δει όλα, κα εσύ μου λες για μηχανές των 250αλόγων με τρομερές επιταχύνσεις/επιβραδύνσεις και ολόκληρη σχεδόν την συμμετοχή του σώματος; Εδώ πρωταθλητές των SBK δοκιμάζουν μοτοσυκλέτα GP, και λένε οτι δεν έχουν την φυσική κατάσταση για να κάνουν πάνω απο 4-5 γύρους.... O Stoner ένα χρόνο μόλις μετά την απόσυρση (στα 27(!)) και ήδη είχε άλλες αντοχές. Ακόμα και ίδιοι οδηγοί των GP, έχουν πει οτι πρέπει το χειμώνα να κάνουν πολύ σκληρή φυσική προπόνηση για να είναι σε φόρμα.
  33. 1 point
    @G i Αγορίνα μου, συγγνώμη για το θάρρος αλλά εικάζω ότι είσαι νέος (αφού τώρα τελειώνεις το στρατό), άκουσέ με και μην κάνεις τίποτα περισσότερο. Η ίδια η ασφαλιστική σου δε θεωρεί ότι έχεις δίκιο, μην το ψάχνεις. Σου είπαν στο τηλέφωνο πάνω κάτω αυτά που σου έγραψα. Πρόσεξε, δε σου λέω και γω ότι δεν έχεις δίκιο, απλά ότι δε θα το βρεις ό,τι και να κάνεις. Δε χαλάει η φήμη σου αν "χρεωθείς" ένα τρακάρισμα. Θεώρησε ότι τη συγκεκριμένη στιγμή ήσουν κάργα άτυχος, συνέπεσαν όλα στο να μη φταις ουσιαστικά αλλά το νομικό φταίξιμο να πέφτει πάνω σου. Μέσα στο πρόγραμμα είναι και αυτά, άσε τα δικαστικά και τα λοιπά για πιο σοβαρά περιστατικά. Οι υπόλοιποι παιδιά καλό θα ήταν να μην τον παροτρύνετε να πάει δικαστικά, ειλικρινά πιστεύει κανείς σας ότι θα εκδικαστεί κάτι υπέρ του; Τζάμπα ταλαιπωρία και άγχος και έξοδα κλπ κλπ, είναι πράγματι τελείως άσκοπο.
  34. 1 point
    Noodles, δεν ξέρω πόσο χρονών είσαι και πότε ξεκίνησες να βλέπεις αγώνες, αλλά προσωπικά έχω την ίδια ηλικία με τον Rossi, και ήμουν τυχερός γιατί απο '94 παρακολουθώ τα GP. Το '96 λοιπόν που πήρε το 1ο ο γιατρός, φαινόταν τι ταλέντο είναι και το πόσο ιδιαίτερος και χαρισματικός οδηγός ήταν και είναι. Δεν χρειάστηκε να κάνει τίποτα απολύτως η Dorna και κάθε διοργανώτρια αρχή. Αμέσως απέκτησε φανατικούς οπαδούς απο τα 125cc και περίμεναν πως και πως να αρχίσει να ανεβαίνει κατηγορίες. Αυτό που συνέβει τότε, 22 χρόνια πίσω, δεν το έχω ξαναδεί. Σαφώς και υπάρχουν σήμερα, πιό γρήγοροι οδηγοί, αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι οτι ο Rossi είναι απλά ένα καλός οδηγός της 10άδας. Ο άνθρωπος είναι απίστευτος, και θα ήταν και πάλι ακόμα κι αν είχε σταματήσει 5-6 χρόνια νωρίτερα. Το ότι είναι 39, και βρίσκεται εκεί που βρίσκεται σήμερα, είναι το λιγότερο εντυπωσιακό. Ας δούμε λοιπόν, στο μέλλον, και ποιοί άλλοι θα έχουν τέτοια 20ετή και Vale πρωταγωνιστική παρουσία στα GP.... Και τέλος, οι φανατικοί του Rossi, δεν είναι έτσι επειδή τον θεωρούν τον πιο γρήγορο, αλλά γιατί ο άνθρωπος βγάζει ένα τεράστιο πάθος για την μοτοσυκλέτα και τους αγώνες.
  35. 1 point
    σχεδων τελεια φθορα στο πισω! θες 1-2 κλικ στο rebound της αναρτησης για να φυγουν οι "προεξοχες" στις ακρες της πλαγιας χαραξης. αν θυμαμαι σωστα το rebound πρεπει να γινει λιγο stif. στο δικο μου ειναι 2πλασιες οι προεξοδες (k8 600), δε εκατσα να ρυθμισω, μετα το σερβις θα γινει. δεν ειναι τιποτα σοβαρο ομως και και ετσι να το αφησεις.
  36. 1 point
    Σήμερα επισκέπτηκα την έκθεση Alexpo. Στα περίπτερα των μότο clubs υπήρχαν μερικές ενδιαφέρουσες παρουσίες! Και φυσικά ο προπάππους των σούπερ μοτάρντ! Ένα μηχανάκι 20 χρόνια μπροστά από την εποχή του, με μοτέρ ξυράφι! Δίχρονο σε σειρά, που αποδεδειγμένα είναι η καλύτερη διάταξη για δίχρονους δικύλινδρους κινητήρες. Ypvs, υδρόψυξη και αυτόματη μόξη λαδιού. Δυστυχώς στην Ελλάδα των 90's τα περισσότερα φαγώθηκαν, καγκουρεύτηκαν με τις μάσκες ούφο με τα προβολάκια, πέρασαν γενικά τα πάνδεινα ώστε στο 2018 να βρήσκεις δύσκολα ένα της προκοπής....Yamaha TDR 250.....
  37. 1 point
    Σκεφτομαι οτι και να μου εδινα 3κ δεν θα επαιρνα τρανσαλπ
  38. 1 point
    @ktm power πραγματικα δηλαδη, καλυτερα ενα ποιοτικο ζευγαρι αθλητικα παρα ΤΑ
  39. 1 point
    αν αρχισες να κοιτας TA ημαστε σε δυσκολο δρομο
  40. 1 point
    Σήμερα και αύριο διεξάγεται το Niken Tour καθώς η Ελλάδα επιλέχθηκε ως αφετηρία για το πανευρωπαϊκό test ride...οι δημοσιογράφοι από τα ελληνικά Μέσα που το οδήγησαν πρώτοι στους ελληνικούς δρόμους (Λαύριο-Ανάβυσσος-Σούνιο) γράφουν διθυραμβικά σχόλια, ιδίως για το μπροστινό του. Πηγή 1 Πηγή 2
  41. 1 point
  42. 1 point
    Αν δε μας κρυβει κατι ο φιλος Γιαννης, αγοραζεις πολυ μηχανη με δυομιση χιλιαρικα. https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/13851123/
  43. 1 point
    Δες τα τα ατιμα πώς εναρμονιζονται με το μπλε...
  44. 1 point
    Ωραίος @Παναγιώτης Κ.! Ευχαριστώ που ανταποκρίθηκες! Σε σχέση με το πρώτης γενιάς Varadero που είχες οι πιο αισθητές διαφορές ποιες είναι? Θα το επέλεγες το Tenere εκτός από ταξιδιωτικό εργαλείο και ως commuter στη περίπτωση που θα έπρεπε να επιλέξεις μόνο μία μοτό για όλες τις μεταφορικές σου ανάγκες?
  45. 1 point
    Ετσι, για να αυξανεται ο..."ανταγωνισμος" βρε παιδι μου..Δεν εχει "γλυκα" το παιγνιδι "εν ου παικτοίς"!
×
×
  • Create New...