Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 20/01/2018 in all areas

  1. 7 points
    Το ότι οδηγάς μια χαρά το λέει ποιός? Εσύ ή αυτός που θέλει να σε περάσει και ξέρει οτι δεν έχεις πάρει χαμπάρι τι γίνεται γύρω σου? Επίσης, το να κοιτάς τους καθρέφτες είναι σπαστικό για ποιόν? για εσένα? :P Για όλους θα ήταν προτιμότερο να οδηγούν όπως ήθελαν, να άλλαζαν λωρίδες όπως ήθελαν και γενικά είναι σπαστικό να υπάρχουν άλλοι οδηγοί πέρα απο τον εαυτό μας στον δρόμο, αλλά..... Άπειρες φορές έχω βρεθεί πίσω απο πάπια χωρίς καθρέφτες που οδηγάει σαν να είναι αυτός και κανένας άλλος, και οκ δεν θα τον πω βλάκα που δεν έχει μάτια πίσω και λόγω αυτού δεν έχει ιδέα τι συμβαίνει, αλλά θα τον πω βλάκα που έβγαλε τους καθρέφτες και νομίζει οτι δεν συμβαίνει τίποτε γύρω του το οποίο τον αφορά. Νομίζεις οτι όλα είναι οκ απο την άγνοια και παράλληλα την αδιαφορία σου.
  2. 6 points
  3. 6 points
  4. 5 points
    23άχρονες δίδυμες γαλλιδούλες
  5. 5 points
    Εάν την ώρα που κοιτάς πίσω σου για να αλλάξεις λωρίδα, τελικά έρχεται αμάξι και δεν αλλάξεις, αλλά ο μπροστινός σου σε αυτό το διάστημα έχει εμπόδιο μπροστά του και πλακωθεί στα φρένα, φαντάζομαι ξέρεις τι θα γίνει. Μου χει τύχει άπειρες φορές. Άλλο Θεσσαλονίκη κέντρο φυσικά, άλλο Βόλος ή όπου αλλού συχνάζεις, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να σου τύχει. Φαντάζομαι ξανά, γνωρίζεις πόσο γρήγορα μπορεί να γίνει αυτό και ότι δεν σου λέω μ@λ@κίες. Επίσης προφανώς καταλαβαίνεις ότι με καθρέπτες και μια γρήγορη ματιά, χωρίς δηλαδή να χρειάζεται να γυρίσεις ολόκληρο το κεφάλι και με δεδομένο ότι φοράς και κράνος, άρα έχεις μικρότερο οπτικό πεδίο, άρα χρειάζεται να στρίψεις το κεφάλι πιο πολύ, δεν θα γίνει τίποτα. Βέβαια όταν δίνεις για δίπλωμα, σου λένε ότι για να αλλάξεις λωρίδα εκτός του ότι πρέπει να κοιτάξεις τον καθρέπτη σου, πρέπει να κοιτάξεις και πάνω από τον ώμο σου, στρίβοντας το κεφάλι. Αλλά αυτό ΑΦΟΥ κοιτάξεις τον καθρέπτη σου και δεις ότι δεν έρχεται κάποιος από πίσω.
  6. 5 points
    Καλησπέρα σας,εψαχνα καιρό για να κάνω το θερμοσίφωνα να κλεινει αυτόματα. Για καλή μου τύχη έπεσα πάνω στο concept σας, το τροποποίησα λιγάκι και το έφερα στο 2018 (από το 2017 το έχω εγκατεστημένο) όπου έχει και λειτουργεία wifi! Ορίστε ο ηλεκτρολογικός πίνακας Ορίστε και το ηλεκτρολογικό σχέδιο Δουλεύει αψεγάδιαστα. Και με το wifi, όπου και να είμαι ανάβω το θερμοσίφωνα και είμαι σίγουρος ότι θα κλείσει.
  7. 4 points
    Ειμαι ο μονος που αμα ακουω ασιατισα να συνουσιαζεται θελω να της ανοιξω το στομα και να της ψεκασω μεσα WD40 να σταματησει αυτο το τριξιμο...???
  8. 3 points
    https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/12358293/ Προσεγμενο SD, με καινουρια λαστιχα & εξατμισεις, στα 4500€. Νομιζω πολυ τιμια τιμη.
  9. 2 points
    Χαχα...Αν μαζέψουμε κάποια στιγμή τις ατάκες που έχουν ειπωθεί κατά καιρούς εδώ μέσα,θα πέσει πολύ γέλιο
  10. 2 points
    Πάλι τον Κόναν τον Βάρβαρο χρησιμοποιεί η ΚΤΜ στις δοκιμές της?
  11. 2 points
  12. 1 point
    Θα επιχειρήσω και αυτό με τις τσιμούχες και αν δεν στον μηχανικό αναγκαστικά
  13. 1 point
    Αφού προσπάθησες και μόνος σου, τώρα ρώτα έναν μηχανικό μήπως και βρεις λύση.. Τι άλλο να κάνεις..
  14. 1 point
    Το κορυφαίο σε κάτι τέτοιες αγγελίες είναι όταν αναγράφουν ιπποδύναμη.... κατευθείαν βγαλμένα από το BSB...
  15. 1 point
    Τραγικο... Ειναι απο τις σπανιες μαλακιες που θα γινουν σε μηχανακια, ασχετως μαρκας, τι εκτιμηση εκανε ο μαστόρ για το κοστος?
  16. 1 point
    Άσχετο αλλά: Ήρθε ένα παλικάρι προχθές με ένα Daytona 675R και αγγλικές πινακίδες, στο μαγαζί που δουλεύω. Το χάζευα κάνα δεκάλεπτο. Πόσο πανέμορφο μηχανάκι έχεις ρε Γιώργο; Πόσο;
  17. 1 point
    Έχεις δίκιο αυτό σκοπεύω να κάνω τελικά σας ευχαριστώ όλους για τον χρόνο και τις απαντήσεις σας ..θα επανέλθω όταν πάω στον μάστορα
  18. 1 point
    Οτι το πηγε σε αντιπροσωπεια αυτοκινητων και του εβαλαν εργοστασιακο κιτ μαλλον....
  19. 1 point
    https://www.car.gr/12351194-triumph-daytona-675-se-special-edition Δεν ειναι αστεια σαν αγγελια αλλα ειναι τελειως αστειο το ποσο που ζηταει... 11500 euro!!!!! Λεω να πουλησω το δικο μου 9 και να παω σε αυτο με 2500 παραπανω γιατι ειναι και συλλεκτικο!!!!
  20. 1 point
    Καλησπέρα. Πριν δυο μέρες παρέλαβα και εγώ το εργαλείο. Το είχα κλείσει από το Δεκέμβρη , έλειπα όμως στο εξωτερικό για δουλειά και τώρα που γύρισα,το παρέλαβα. Είχα ερωτευτεί το cb από την αρχή αλλά δεν είχα τη δυνατότητα τότε να το πάρω. Έκανα υπομονή ,μάζεψα τα χρήματα και τελικά τα κατάφερα. Ξεκίνησα από τον Νοέμβρη να το βλέπω ζεστά. Άρχισα να την ψάχνω γιατί είχα μηχανάκι για ανταλλαγή ,για να δω σε ποιον με συμφέρει να κάνω το deal. Ήμουν στο τσακ να κλείσω του 2017 σε κόκκινο χρώμα που μου άρεσε πάρα πολύ. Βρήκα όμως ένα κομμάτι του 2016 σε χαμηλότερη τιμή και σε συνδυασμό με καλλίτερη τιμή αγοράς της προηγούμενης μηχανής που είχα, με έκανε να πάω εκεί , σκεπτόμενος ότι με τα λεφτά που κερδίζω ,βάζω όλα τα έξτρα που θέλω. Έχω βάλει λοιπόν τα κάγκελα της GIVI και περιμένω να έρθει η σχάρα για να βάλω την μπαγκαζιέρα. Σε μπαγκαζιέρα σκέφτομαι την V47NNT της GIVI.Δεν είμαι σίγουρος όμως ακόμη. Θα βάλω επίσης χούφτες και κεντρικό στάντ από έξτρα. Αυτή τη στιγμή είμαι στο στρώσιμο. Το βιβλίο του κατασκευαστή γράφει απλά ότι για 500 χιλιόμετρα να μην κάνεις απότομα ανεβάσματα ή κατεβάσματα (κάτι τέτοιο). Από εκεί που την πήρα μου είπαν να βάζω δυκάβαλο απλά για 1000 χιλιόμετρα να πηγαίνω μέχρι 4000-4500 στροφές με normal ανεβάσματα. Εγώ αποφάσισα να πάω με την παλιά τακτική. Στα πρώτα χιλιόμετρα πάω 3000-3500 στροφές ,χαλαρή οδήγηση ,χωρίς μεγάλα διαστήματα με σταθερή ταχύτητα. Αυτή τη στιγμή έχω 400 χιλιόμετρα. Μετά τα 500 σκέφτομαι να ανέβω στις 4000-4500 στροφές. Ειλικρινά δεν ξέρω αν κάνω καλά , αν είμαι υπερβολικός και ποιο είναι το σωστό. Οι πρώτες εντυπώσεις από το cb αρκετά καλές. Πολύ εύκολο στη οδήγηση, καλοζυγισμένο. Η συναρμολόγηση αρκετά καλή. Κατανάλωση 3,2 με αρκετά από τα χιλιόμετρα μέσα στην πόλη με κίνηση. Βέβαια καλλίτερη άποψη θα έχω μετά το στρώσιμο.
  21. 1 point
    Σε πιο μεγαλες μηχανες που λιγο πολυ κινεισαι πιο γρηγορα απο ολα τα αυτοκινητα στο δρομο (δεν προκειται δηλαδη να σε περασει και κανενας) μπορω να πω πως το καταλαβαινω νσ κυκλοφορεις χωρις καθρεφτες. Δεν το κανω προσωπικα, αλλα δε βλεπω και καποιο μεγαλο προβλημα πρακτικα. Αλλα σε παπι που το 90% των οχηματων γυρω σου κινουνται γρηγοροτερα απο σενα δε σε απασχολει τι γινεται πισω σου; Δε θελω να γινω σπ@σ@ρχιδης, απλα εχω οντως την απορια...
  22. 1 point
  23. 1 point
  24. 1 point
    - Τι κάνεις εκεί ρε; - Παίρνω τηλέφωνο μια γκόμενα. - Καλή; - Καλή, αλλά δεν το σηκώνει...
  25. 1 point
  26. 1 point
    Εγώ βλέπω αυτή τη μοτό στην ίδια κατηγορία με τα παλιά γυμνά μεγάλου κυβισμού όπως το GSX1400 Δεν είναι στην κατηγορία των Kawasaki W800, Enfield ή των Bonnie (όπως ήταν τουλάχιστον ως αερόψυκτα).
  27. 1 point
  28. 1 point
    Πολυ πιο ευκολα θα πεσεις με xtx που ειναι πενταβαρο με μουφα αναρτησεις, παρα με το 690 που φοραει τα καλυτερα της αγορας. Ακομα και αρουγκανος να εισαι θα σωθεις απο δυσκολες καταστασεις πολυ πιο ευκολα με το ktm.
  29. 1 point
    Ο αδερφός μου πριν το 690 είχε ένα klx250(ευγενική μου χορηγία όταν πήρα το drz) για 2 χρόνια δικό του, πες σύνολο 4 με αυτό απ' όταν του το έδινα βόλτα. Του έλεγα να προσέχει κτλ κτλ αλλά όλα είναι θέμα μυαλού. Επίσης εάν το φοβάσαι τα 690e/smc, απ'οτι θυμάμαι όταν είχαν πρωτοβγεί, είχαν επιλογή για απόδοση, soft hard κοκ.. Ας μιλήσει κάποιος κάτοχος για λεπτομέρειες. Το 690sm και το duke3(2007), τα πρώτα 690 δηλαδή δεν είχαν τέτοια ρύθμιση. Ειδικά το 690sm ναι μεν έχει δύναμη κτλ αλλά την βγάζει αρκετά πολιτισμένα και γραμμικά.Εγώ δεν θα το φοβόμουν για σχετικά πρώτη μηχανή. Το καλύτερο θα ήταν να ήξερες τον ιδιοκτήτη ή να είναι φίλος φίλου κοκ, γενικά ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις, εννοείται ότι το πας σε μηχανικό να το τσεκάρει ο οποίος όμως να κατέχει από τέτοια μοτέρ. Τώρα αυτό με τα σέρβις είναι λίγο τζόγος πάλι, εάν δεν το πάει κάποιος σε εξουσιοδοτημενο τρέχα γύρευε.
  30. 1 point
    Ρε μαγκες, αν ηταν κι ομορφα θα ειχαν κλεισει ολοι οι αλλοι.
  31. 1 point
    Ας είναι καλό μ.... κι ας είναι και Μόγγολη.
  32. 1 point
    Μετά απο 3 μέρες συνεχόμενης βροχής μου έκανε την χάρη ο καιρός επιτέλους. Επίσης με το νέο αυτοκολλητάκι FOX και Ralli Art (ναι ξέρω καμία σχέση με μηχανές γενικά αλλά μάρεσε το σχέδιο και πηγαίνει στα μαύρα πλαστικά ) δώσανε τουλάχιστον 5 ίππους παραπάνω να 'ουμε.
  33. 1 point
    Μονό εγω αγαπάω τις ασιάτισες λίγο παραπάνω;
  34. 1 point
  35. 1 point
  36. 1 point
    Σαν μετατροπη το 1300 ειναι ωραια και προσεγμενη, οχι κραυγαλεα, βεβαια ειναι χωρις σκοπο, για ποιο λογο να κανεις turbo ενα μηχανακι το οποιο εχει κατασκευαστει για να κανει βολτες? αν θελεις κατι πιο δυνατο μπορεις με μικροτερο κοστος να το παρεις ανετα. Το Hornet ειναι απλα ΕΜΕΤΙΚΟ, πρεπει να εισαι πολυ βλακας για να καραγκιοζεψεις κατα αυτον τον τροπο ενα μηχανακι, εχουν γινει πολλες μετατροπες συγχρονων μοτοσικλετων σε Cafe racer αλλα αυτο ειναι απο τις πιο αποτυχιμενες. Υ.Γ. Εβαλε σκορδατο σαλαμι απο τα λιντλ στη θεση του πιςω αμορτισερ.. Χαχαχαχα
  37. 1 point
  38. 1 point
    Μιας και οι δρόμοι μας χώρισαν, ένα ποτ πουρί από τις σημαντικότερες στιγμές μαζί της. Η 1η φωτό που την τράβηξα. Νορβηγία, Αρκτικός Κύκλος. Μαρόκο, οροσειρά Atlas. Δίπλα σε παραπόταμο του Αχελώου. Αγγλία, Brighton. Ισπανία, γήπεδο Camp Nou. Ιταλία, Δολομίτες. Σκωτία, Edinburgh. 2o πόδι, Χαλκιδική. Αυστρία, Hallstatt. Νορβηγία, Νησιά Lofoten. Γαλλία, Mont Blanc. Σκωτία, Glencoe. Πέρασμα Μπάρου. Γαλλία, Eiffel Tower. Ανδόρρα, Πυρηναία. Νορβηγία, μετά από τρακάρισμα. Το ηλικιωμένο ζευγάρι περαστικών μου έδωσε ιμάντες και σακούλα για να δέσω την σπασμένη βαλίτσα. Μαρόκο, έρημος Σαχάρα. Σερβία, Δούναβης. Νορβηγία, Trollstigen. Iσπανία, Sierra Nevada. Σκωτία, μετά από πτώση. Ρουμανία, Tranfagarasan. H τελευταία φωτό που την έβγαλα. Νορβηγία, Nordkapp.
  39. 1 point
    I4 υδρόψυκτος κινητήρας, DOHC, 16-βαλβίδων των 948cc που προσφέρει ισχυρή ροπή στις χαμηλές στροφές.Εξοπλισμένο παντού με φώτα LED και ακτινικές χυτές ζάντες. Οι ρετρό πινελιές του συναντώνται με μια σειρά σύγχρονων χαρακτηριστικών, όπως οι ακτινωτές δαγκάνες και το ρυθμιζόμενο ανάποδο πιρούνι, συν δύο επιλογές KTRC (Kawasaki TRaction Control) και σύστημα υποβοήθησης συμπλέκτη. Τα γυαλισμένα καπάκια του κινητήρα και τα φινιρίσματα στις πτυχές του θυμίζουν το αρχικό Z1. Επιπλέον, διαθέτει ντεπόζιτο 17 λίτρων, στρογγυλούς καθρέφτες όπως του Z1 και του Z2 και σέλα με διπλές ραφές. Θα είναι διαθέσιμο σε τρεις χρωματισμούς, συμπεριλαμβανομένων και των χρωματισμών του Ζ1 του 1972, μαύρο με χρυσές και ασημένιες πινελιές. Το νέο Kawasaki Z900RS θα είναι διαθέσιμο από τους αντιπροσώπους στα τέλη Νοεμβρίου / αρχές Δεκεμβρίου. Πηγή
  40. 1 point
    Να σε κάλα για το ταξίδι που μας έκανες . Για καιρό θα έχω τις εικόνες και τις περιγραφές στο μυαλό μου.
  41. 1 point
    Πολυχρονος θαναση να σε χαιρομαστε!!! Ξερω οτι παρακολουθεις παρ`ολο που δεν μιλας μωρη Qφάλα που λεει και ο πετραν the kitty. Φυσικα να μην ξεχασω να παραλειψω και ολα τα υπολοιπα παιδια του φορουμ που γιορταζουν σημερα. Πολυχρονοι παιδες!!!
  42. 1 point
    Εμένα το μόνο μου παράπονο είναι που έχουν αυτή τη γλαδιόλα για εξάτμιση και όχι ένα μονοκόμματο 4 σε 1 μπουροσωλήνα να ανασταίνει 3 γενιές νεκρών
×
×
  • Create New...