Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 26/10/2017 in all areas
-
8 pointsΟ τίτλος δίνει το περιεχόμενο του νήματος... Οπότε... Καφεδάκι: | Κανα φρουτάκι για το τσιμπολόι: | Τσιγάρ✘✘✘, εχμ εννοούσα Depon, Comtrex, Otrivin: Ετοιμοι και πάμε... Σε όσους δεν με ξέρουν ή έχουν καιρό να με δούν, είμαι ο Κωνσταντίνος, Σαλονικιός στα 30 (δεν φαίνεται καθόλου όμορφα... ) και έψαχνα μηχανή εδω και πολύ καιρό, μα λόγω καταστάσεων όπως και στους περισσότερους, το θέμα όλο και καθυστερούσε. Το πρότζεκτ ξεκίνησε με δύο οχήματα, ενα μικρό για την πόλη και ένα για να το χαρούμε, μα μιάς και άλλαξε η κατάσταση της δουλειάς, έδωσα και την πάπια και έψαχνα κάτι για τα πάντα, μιας και η πόλη παίζει τακτικά στο μενού... Η λίστα ήταν μεγάλη και ανομοιογενής (Africa 750, Ta 700, Versys 650, TDM 900, FZ6 S2, CBF 600S, V-Strom 650... μέχρι και XTZ 660!)... Τέλος πάντων απλά σας δίνω να καταλάβετε πως δεν ήξερα τι θέλω και αν θέλω κάτι συγκεκριμένο και αν γενικά θέλω κάτι απο συγκεκριμένη κατηγορία και μετά αυτοί ήθελαν μα δεν θέλαμε εμείς και εμείς στο τέλος είπαμε οκ μα δεν ήθελαν αυτοί και πάει θέλοντας... Μπορώ να πώ πώς πήγα και τα είδα σχεδόν όλα... Άλλα ταλαιπωρημένα, άλλα με προίκα, άλλα χωρίς, άλλα σε καλή κατάσταση μα σε τιμή ΚΟΥΚΟΥ και πάει λέγοντας... Ωπ! Ωραίο φαίνεται, έχει και προίκα, έχει και καλή τιμούλα... Πού είναι;;; Ωχ... Εκδρομούλα δεν πειράζει. Τηλεφωνάκι, πληροφορίες τα καθέκαστα και οργάνωση για εκδρομούλα... 2 ωρίτσες Κυριακάτικης 'ορεινής' διαδρομούλας με στάση για καφεδάκι σε γραφικό χωριουδάκι, θάλασσα και 25 βαθμοί θερμοκρασίας, δεν με χάλασαν κιόλας. Φτάνουμε, τεντωνόμαστε, ξεμουδιάζουμε και τσουπ το μηχανάκι μπροστά μας... Χωρίς μπαταρία, με παρεδωμένες πινακίδες μα διχως γρατζουνιά... Ωραία... Βάζουμε τα κοροκοδείλια εκεί να κάνουν την δουλειά τους, τσουπ! μιζιά και ξύπνησε η ωραία κοιμωμένη... Ωραία λειτουργία, γραμμική δίχως κανένα κενό και πρόβλημα. Θέλουμε λάδια, φίλτρα, μπουζί (προληπτικά), μπαταρία, αλυσιδογράναζα και μπροστα τακάκια... Ωραία, τί κάνουμε γι αυτά; Πάμε για καφέ να το συζητήσουμε... Πήγαμε, το συζητήσαμε, κάναμε τα απαραίτητα ψαλίδια και... Γιώργο (καλός φίλος και καλός μηχανικός), φεύγει η μηχανή έτσι απο εδώ;;; Ναι ρε, μια χαρα... Ωραία, σουλούπωστην, χαρτιά, πινακίδες, κλειδιά και λοιπά και ξαναρχομαι...! Σύμφωνοι!!! Εν τέλη το όνομα αυτής CBF600S του 2008,με ΑΜΠΟΥΣΟΥ, με 39000χλμ., αγρατζούνιστη, τριβάλιτσο Kappa ολοκαίνουργιο, μανιτάρια, φτερό πίσω τροχού και λίγο ψηλότερη ζελατίνα. Το παλικάρι που μου την πούλησε ήταν πολύ κομπλέ, πλέον οικογενειάρχης οπότε και για αυτό είχε φάει και τον παραγκωνισμό του το μοτόρι. Το μηχανάκι μόλις γύρισε μπήκε για το σέρβις του κατευθείαν, καθαρίστηκε, πλύθηκε και πάμε αναλυτικά... Αλυσίδια-γρανάζια RK 525 X-Ring: 130€ Φίλτρο αέρος Hiflo: 30€ Φίλτρο λαδιού μαμά: 8€ Λάδια Belray 10W-40: 25€ Τακάκια μπροστά SBS: 60€ Μπουζί μαμά (NGK): 4x8€=32€ Μπαταρία: (την έβαλε ο προηγούμενος) Απαλλαγή απο τόνους λάσπης και γράσου σφηνωμένο παντού... Βέβαια μην γκρινιάζω, λαστιχάκι σχεδόν απάτητο Michelen pilot road II, με τα λαστιχάκια τους ακόμα... Βρούμ, την παίρνω και τσουπ, ενα μικροπροβληματάκι που δεν είχαμε δεί... Διακόπτης φως, μπροστά φρένου. Ο μαμά 22€, τυχαία τον βρήκα 10€... Σκέφτηκα για ρύθμιση βαλβιδών αλλά μιας και δεν ακούγονται δεν βρήκαμε λόγο... Μία μέρα συνεργείο απο το πρωί ώς το βράδυ και τσούυυυυυυπ...! Η κούκλα μας είναι έτοιμη... Λαμπερή και όμορφη... Αλλα πρίν ξεκινήσω τις γλύκες και τα σιρόπια, θα γκρινιάξω...! ΡΕ ΧΟΝΔΑ... Τί πλαστικά είναι αυτά...;;;; Και δεν μιλάω για τα καλογυαλισμένα μπροστινά φέρινγκ, μα για κάτι μάτ-ξηρά πλαστικά που έχει μπροστά σαν φρύδι πάνω απο τα φανάρια, πίσω σαν καπάκι στην ουρά καθώς και δεξιά και αριστερά στα πόδια του οδηγού... Χρήζουν επειγόντως βαψίματος και συντήρησης για να μην είσαι όλη την ώρα με κεριά, επουλωτικά και βαζελίνες... Το ίδιο νομίζω έχουν βάλει και σαν φτεράκι στο ΤΑ700 και επίσης σε κανα 2 άλλα σημεία του... Δεν μπορώ όμως να καταλάβω τί στο καλό έιχαν στο μυαλό τους και έβαλαν τέτοια πλαστικά... Σιδερένιο ψαλίδι... Οκ, δεκτό αλλά και πάλι γιατί; Αφου την έκανες την κίνηση σου κάντην σωστά και ολόκληρα. Επίσης μόνο θέμα δικό μου είναι μα, επειγόντως ακόμα πιο μεγάλη ζελατίνα... Οι καρπαζιές δίνουν και παίρνουν γύρω στα 140-150, οπότε εντός προγράμματος ήδη... Επίσης η σέλα αν και δεν με ενόχλησε, γλιστράεειιιιι... Θέλει και αυτή με την σειρά της το κατιτής της... Επίσης είναι ένα ζωηρό μηχανάκι και δεν κάνανε κάτι για το αναδείξουν αυτό, τίιιι; Η αλλαγή χρωμάτων μόνο απο το '10 έως το '13;;; Ναιμμμ, μην φας έχει γλαρόσουπα... Συντηρητική εμφάνιση ενώ του αξίζουν παραπάνω πράγματα... Λοιπόν Τσάπτερ νάμπερ 2 και πάμε να πούμε 2 πράγματα γι αυτό το μηχανάκι, προηγούμενη έκδοση του οποίου έχει κάνει πολύ όμορφη παρουσίαση ο @Φρανκι σε αυτό το θέμα. Οι αλλαγές που βρήκαν το 2008 το CBF ηταν ναι μεν αρκετές, ταυτόχρονα όμως χωρίς να αλλάζουν κάτι ιδιαίτερο στην μοτοσυκλέτα... Νέος κινητήρας, προερχόμενος απο το Cbr600rr του 2007 μειωμένος κατα 40 αλόγατα και στα χρώματα του αλουμινίου πλέον. Νέο αλουμινένιο πλαίσιο με τον (μικρότερο σε μέγεθος) κινητήρα πιο μπροστά και ψηλά, σχεδόν στο ίδιο σημείο με το κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας, γεγονός που την έκανε να έχει πιο ανάλαφρη αίσθηση. Μακρύτερο ψαλίδι, για να διαχειρίζεσαι καλύτερα τα 76 αλόγατα Ρυθμιζόμενη σέλα 3ων θέσεων και ζελατίνα 2 θέσεων όπως και στο προηγούμενο αν δεν απατώμαι. 20λιτρο τεπόζιτο, και με πλέον σημαντικά μικρότερη κατανάλωση νομίζω πως ξεχνάς να βάλεις βενζίνη, ενδεικτικά με τις λίγες μετρήσεις που έχω κάνει τα αποτελέσματα φανερώνουν γύρω στο 5 με 5,5 και δεν με λές και κύριο. Άρα αν με έλεγε παίζει να έβλεπα και κανα 4,5. Ωστόσο θα επιμείνω και θα συνεχίσω τις μετρήσεις ωστε να έχουμε πιο πολλά και έγκυρα αποτελέσματα. Φρένα!!! Να μιλήσω ή τζάμπα θα είναι. Πολύ καλά! Δεν τα λές άμεσα μα προοδευτικά, γεγονός που δεν το θεωρώ καθόλου κακό μιάς και οι οδηγοί που θα μάθοπυν την χρήση των φρένων τους στο 100% είναι λίγοι... Χαρακτηριστικό είναι η συνδυασμένη πέδηση, που με το πάτημα του πίσω φρένου πατιέται και το μεσαίο, αν δεν κάνω λάθος, έμβολο και πιέζοντας το μπροστά πατιέται το πίσω... Κάποιος αν γνωρίζει καλύτερα την διαδικασία δράσης του κομπάιντ και του κατανεμητή του θα ήταν καλοδεχούμενος... Το άμπουσου μπαίνει αργά, δεν το έχω νιώσει ακόμα το πώς τα πάει μιάς και απλά δοκίμασα την λειτουργία του. Αναρτήσεις, όχι κακές, όχι καλές... Η μπροστά ειδικά σωβρακάκι, στατικός αν την βυθίσεις σου βγαίνει ένα 'ωχ τι είναι αυτό...', μα έκπληξη καθως κατα την διαδικασία του φρεναρίσματος μιάς και εκεί θα ήταν ο πρώτος προβληματισμός της ανάρτησης μας, δεν βυθίζεται τόσο... Πιθανολογώ πως η κατανομή των φρένων μοιράζει την πίεση και το μηχανάκι κάθεται σαν ενιαίο σώμα και δεν βουτάει... Όσο μεγαλύτερη η ταχύτητα τόσο μικρότερο το βούτημα... Βέβαια πρίν τις δώσουμε άκυρο διαθέτουν ρύθμιση προφόρτισης και οι δυο, οπότε με μερικές δοκιμές ίσως μας κάτσουν και γάντι... Τσάπτερ νάμπερ 3 και πάμε να δούμε στην πράξη πώς μας φάνηκε το μοτόρι... Απο τις 1500, πάς με ικανοποιητικό γκαζάκι όοοοπου θες. Τον συμπλέκτη τον ξεχνάς εκτός αν σε κυκλοφοριακή συμφόρηση επιπέδου πήχτρας, χρειαστεί να το πάς συμπλεκταριστό. Αλλά σπάνια. Κιβώτιο γάλακτος, βέβαια θέλει μία ρυθμισούλα ο λεβιές για το που σε βολέυει στο πόδι σου. Εγώ τον ήθελα αρκετά παρακάτω μιάς και για να πάω απο την 1η στην 2α και να μην μείνω στην νεκρά έκανα διατάσεις. Πλέον μετά την ρύθμιση όλα καλά... Ροπούλα ή για την ακρίβεια ελαστικότητα μπόλικη... Γραμμικό μηχανάκι στα όλα του, γραμμικό το γκάζι, άψογος ο ψεκασμός (ψεκασμός Keihin με αυλούς 32mm), γραμμικό φρενάρισμα, θέλεις μερικές μέρες για να το συνηθίσεις και να μην σε τρομάζει πλέον. Τα 180 τα βλέπεις εύκολα, μα όπως είπα εγω θεωρώ οτι χρήζει μιας μεγαλύτερης ζελατίνας. Εν ολίγης ένα οικονομικό μηχανάκι, με γκαζάκι σε όλο το εύρος του, δεν θα γκρινιάξει για τις επιδόσεις του κανείς και ταυτόχρονα είναι ένα πολύ ωραίο σχολείο για καινούργιους οδηγούς, μα αν θες να ταρζανιάσεις και λίγο δεν θα πεί όχι, θα αφεθεί ευχάριστα στα χέρια σου και θα σου πεί φύγαμε... Στρίβει, χωρίς πολύ προσπάθεια, πολλές φορές θα έλεγα οτι πέφτει και άλλο μόνο του... Πώς το λένε, το ζητάει το μηχανάκι... Στις αστικές μετακινήσεις δεν θα συναντήσει κανείς πρόβλημα, ούτε καν απο τις αναρτήσεις οι οποίες φροντίζουν να μην φτάνουν πολλά πολλά στο κ@λαρακι μας... Τί θα αλλάξω... Θα βάψω τα πλαστικά κομμάτια που ανέφερα παραπάνω (ρεζίλι). Θα βάλω μεγαλύτερη ζελατίνα. Θα βάλω λάμπες LED και για έξτρα φως, μα και για μικρότερη κατανάλωση. Γενικά ένα μειονέκτημα ήταν το μέγεθος της μπαταρίας για τις απαιτήσεις της μηχανής, οπότε όσο μπορούμε ας την ελαφρύνουμε... Θα βάλω ένα αντιολισθητικό κάλυμμα στην σέλα και ίσως να προσθέσω και λίγο έξτρα αφρώδες υλικό. Πείτε με κάγκουρα, μα εγω το μηχανάκι μου θέλω να το ακούω και αυτό δεν το ακούω, οπότε κοιτάμε και για τελικό... Τί δεν θα άλλαξω... Μηχανάκι πιστεύω για αρκετό καιρό ακόμα... <3 Δεν υπάρχει μηχανάκι που να τα έχει και να τα κάνει όλα τέλεια, υπάρχει όμως μηχανάκι που σου κάνει και του κάνεις... Και μένα αυτό το μηχανάκι μου κάνει...!!! Θένκ γιου για τον χρόνο σας και για οοοοτι θέλετε εδώ είμαστε...
-
3 points
-
2 pointsΣημερα , μετα απο πολλα χρονια, ειχες λαθος τοποθετημενα τα ποδια σου λοιπον
-
2 pointsΜέχρι δύο χιλιάρικα εγώ θα έπαιρνα Aprilia rs125, το δίχρονο. Εξακόσια ss σε αυτά τα λεφτά θα έχει σχεδόν σίγουρα κρυμμένες αμαρτίες.
-
1 pointΑφορμή για το εν λόγω θέμα ήταν η τραγική αντιμετώπιση ενός φίλου, όταν πήγε να επισκεύασει τα πηνία από το μηχανάκι του εκεί που τον έστειλα. Το μαγαζί πήρε για επισκευή 25KW μοτέρ 290€ και ζήτησε (με ύφος χιλίων πιθήκων) 150€ για τα πηνία από το φτωχό, πλην όμως τίμιο, VStrom 650. Για τη συνέχεια, ο συγκεκριμένος τρόπος δε λέω οτι είναι ο καλύτερος, ο σωστότερος ή ευκολότερος. Άλλωστε, μην ξεχνάτε ότι για όλα υπάρχει ο σωστός τρόπος, ο λάθος τρόπος και ο δικός μας τρόπος. Τα πηνία έγιναν όπως έπρεπε, εύκολα και με κόστος που δεν ξεπέρασε τα 20€ σε υλικά. Φυσικά λειτουργούν. Ο δε χρόνος επισκευής (αν εξαιρεσει κανείς το χρόνο που απαιτεί το βερνίκι να στεγνώσει) δεν είναι με τίποτα πάνω από 4 ώρες. Τα συμπτώματα ήταν ότι το μηχανάκι ρετάριζε, όσο κουλό κι αν ακούγεται, χωρίς να υπάρχουν άλλα σημάδια στη μπαταρία (βράσιμο, συχνή αποφόρτιση κλπ) που κανείς θα περίμενε. Η αυτοψία έγινε από το μηχανικό του φίλου μου, αν και είναι προφανής η ζημιά και στα μάτια του πιο ανίδεου: Η μία "φάση" της γεννήτριας είχε καεί κι έκανε επαφή με το στάτη των πηνίων, το "σώμα" στη μαστορική. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να μην παράγει αρκετό ρεύμα και, χωρίς να κάθεται στη λογική μου, να ρετάρει από τις 4.000rpm και πάνω. Όπως προείπα, το κόστος κυμαίνεται γύρω στα 130€ και το μαγαζί που έστειλα το φίλο για καλύτερα, ζήτησε 150€. Ο κύβος όχι μόνο είχε ριφθεί, είχα σταματήσει κιόλας. Όπως σε όλες τις εργασίες που κάνουμε, η αρχή των πάντων είναι το προσεκτικό λύσιμο/ξήλωμα έτσι ώστε να είμαστε σε θέση να βάλουμε/φτιάξουμε τα πάντα ακριβώς όπως ήταν. Στη φώτο που βλέπετε παρακάτω, παρατηρούμε ότι η γεννήτρια αποτελείται από 18 πηνία: Για να μη γίνει κάτι λάθος στο τύλιγμα των πηνίων, έγινε ένα πρόχειρο σχέδιο όπου απεικονίζονται τα 18 σημεία όπου βρίσκονται τα πηνία. Στο χαρτί αυτό σημειώθηκε όχι μόνο η σειρά τύλιξης αλλά και η φορά, η οποία είναι μείζονος σημασίας για την ορθή λειτουργία της γεννήτριας. Όταν ξεκίνησε το ξετύλιγμα για την αποτύπωση την συνδεσμολογίας της περιέλιξης από το πρώτο άκρο, σημειώνα με τρόπο σαφή τόσο τη φορά τύλιξης όσο και τη σειρά με την οποία είχε γίνει η περιέλιξη, Το ξετύλιγμα καλό είναι να γίνει με τη βοήθεια μυτοτσύμπιδου καθώς, λόγω του βερνικιού της περιέλιξης, τα σύρματα έχουν κολλήσει μεταξύ τους και οι αμυχές του ξεραμένου βερνικιού κόβουν σα μαχαίρια. Εγώ έχω ένα τέτοιο: Αφού ξηλώθηκε η πρώτη φάση, αποτελούμενη από 6 πηνία, η δουλειά της αποτύπωσης είχε τελειώσει. Οι άλλες δύο φάσεις της γεννήτριας είναι ακριβώς πανομοιότυπες και έτσι δεν είχε νόημα να αποτυπωθεί κάτι παραπάνω. Και εδώ εντελώς καθαρός ο στάτης Όπως αντιλαμβάνεστε, από κει και ύστερα ξεκινούσε η διαδικασία της προετοιμασίας του στάτη για το τύλιγμα των πηνίων. Μια κοντινοτερη ματιά δείχνει το πρόβλημα: τα ξεραμένα παλιά βερνίκια έχουν δημιουργήσει αυλάκωση η οποία δε θα επιτρέψει στο νέο σύρμα το ομαλό στρώσιμο. Έτσι, με τη βοήθεια μιας λίμας και μετά από λίγη ώρα, χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια και κόπο, ο στάτης έγινε έτσι: Όσο σπαστική και σιχαμένη είναι η διαδικασία του καθαρίσματος, είναι τόσο σημαντική που εξαρτάται η επιτυχία του εγχειρήματος αλλά και η μακροβιότητα της γεννήτριας. Με τη λίμα επιδιώκουμε να αφαιρέσουμε το παλιό βερνίκι, χωρίς όμως να αφαιρέσουμε τη μόνωση του μετάλλου του στάτη. (το πράσινο παχύ στρώμα που "φαίνεται" στη φωτογραφία) Στη συνέχεια και για να είμαστε σίγουροι ότι δεν υπάρχει σημείο όπου να έχει τραυματιστεί η μόνωση του στάτη, περνάμε με ειδικό μονωτικό σπρέυ: Δημιουργεί ένα στρώμα παχύρευστο μπογιάς, η οποία κατά το στέγνωμά της διαστέλλεται ελαφρώς με αποτέλεσμα να αποτελεί ασπίδα προστασίας για το σύρμα. Στεγνώνει γρήγορα, γύρω στη μισή ώρα. Στο μεταξύ κι ενώ περιμέναμε να στεγνώσει το σπρέυ, έπρεπε να μετρήσουμε το πάχος του σύρματος. Η δουλειά αυτή γίνεται με τη βοήθεια μικρομέτρου, αλλά αν δεν έχετε δεν πειράζει. Στο μαγαζί που θα πάτε να προμηθευτείτε το σύρμα, πάρτε για δείγμα ένα κομμάτι από τα παλιά πηνία και θα το μετρήσουν εκεί. Ο στάτης καθαρίτηκε και προετοιμάστηκε κατάλληλα, το σύρμα μετρήθηκε και ήμασταν έτοιμοι για τη (φαινομενικά) δύσκολη δουλειά του τυλίγματος. Α, χρειαζόμασταν βέβαια και φρέσκο συρματάκι περιέλιξης.... Ακολουθώντας πιστά το σχέδιο που είχαμε κάνει και φροντίζοντας το τύλιγμά μας να είναι σφιχτό και ακριβώς παράλληλο, σύντομα βρισκόμασταν εδώ: και μετά από μερικά διαλλείματα, χαβαλέ κλπ φτάσαμε στο πολυπόθητο αποτέλεσμα: Και....... κάπου εκεί βαρεθήκαμε τις φωτό κλπ και θα πρέπει να φανταστείτε τη συνέχεια. :) Όπως φαινεται στην τελευταία φώτο, τα τρία τυλίγματα της γεννήτριας έχουν χωρισθεί με χρώματα με τη βοήθεια ειδικου μονωτικού υλικού. (βλέπε μακαρόνι). Το πονηρό σημείο εδώ, είναι η σύδεση των άκρων της περιέλιξης με το σωστός τρόπο. Αν θεωρήσουμε ότι οι τρεις αρχές είναι τα νούμερα 1, 3 & 5 ενώ τα τρία τέλη 2, 4 & 6 με ζεύγη (ίδιο χρώμα) 1-2, 3-4 & 5-6, η σύνδεση γίνεται ως εξής: - 1 μαζί με 6 - 3 μαζί με 2 - 5 μαζί με 4 (σύνδεση τριφασικής περιέλιξης σε διαταξη τρίγωνο ή DELTA, στην αγγλική) Κολλάμε το καλώδιο που είχε η γεννήτρια επάνω της (στο στρώμα έχει μαζί και τον αισθητήρα στροφάλου, προσοχή μην του βγάλουμε τα μάτια) και είμαστε έτοιμοι για το τελικό στάδιο: το βερνίκωμα της περιέλιξης, το οποίο φροντίζει να "δέσει" η περιέλιξη μας και να αποκτήσει μηχανική αντοχή. Για τη δουλειά αυτή επιλέχθηκε πολυστερικό βερνίκι περιέλιξης της εταιρείας elektrotek 428. Απίστευτη μυρωδιά, σου έρχεται ζαλάδα κατευθείαν, αλλά έγινε δουλειά τρομερή. Και βεβαια, δεν επηρεάζεται από τα λάδια της μηχανής. Προσέξτε το αυτό..... Πάμε και στο ρεζουμέ τώρα, πόσο κόστισε αυτή η ιστορία: 1. Σύρμα, χρειάζεται περίπου 500gr και κοστίζει γύρω στα 8€/kgr 2. Βερνίκι πολυεστερικό, 1Kgr και κοστίζει 7€/δοχείο 3. Μακαρόνια για τη μόνωση των καλωδίων 2€ 4. Σπρέυ μονωτικό 4€/δοχείο Ήτοι, η ιστορία αυτή μας κόστισε λιγότερο από 20€ και ο χρόνος που μας πήρε, από το μηδέν μέχρι να αράξουμε, δεν ήταν πάνω από 4 ώρες. Αν σας κάτσει η στραβή, παλέψτε το. Δεν είναι Τ Ι Π Ο Τ Α απολύτως, αλλά δυστυχώς μας πίνουν το αίμα λόγω κόστους αγοράς καινούργιου. Για το στρώμα η γεννήτρια είχε κοντά τα 300€, από ότι είπε ο μάστορας.
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 pointΑφιέρωμα σε όσους βλέπετε House of Cards Αυτός πάλι, λέγεται Απόστολος Πόντας. Είναι υποψήφιος για την ηγεσία της Κεντροαριστεράς. Θεώρησε πολύ καλή ιδέα, να πάρει τον λόγο του Kevin Spacy σαν Frank Underwood από την σειρά (o οποίος είναι ο ορισμός της απάτης, της διαφθοράς, του παρτακισμού κ.ο.κ.) και να τον πει για δικό του. Άλλαξε την μουσική. Kevin γατάκι, τράβα σπίτι σου ρε ηθοποιέ της πλάκας. Για καμιά αρπαχτή παράστασης στην επαρχία κομπάρσος και πολύ σου είναι. Τώρα βγήκε ο Πόντας. Κάθε φορά που λέω, ε εντάξει, δεν μπορεί να γίνει πιο γελλοία η πολιτική σκηνή, έπιασε bottom, τσουπ, γίνεται κάτι σαν τον Πόντα. Δεν σχολιάζω άλλο.
-
1 pointΛίγο άσκοπο τότε το νήμα σου. Το να κάνουμε υποθέσεις για μεταχειρισμένα που έχουν χαμηλή τιμή, το κάνουμε σχεδόν κάθε μέρα. Αν σε ενδιαφέρει παίρνεις ένα τηλ, πάς τα βλέπεις και το ξανασυζητάμε. Ως τότε όοοτι και να λέμε είναι αερολογίες. Επίσης αν το παπάκι σου είναι λειτουργικό και σε εξυπηρετεί δεν βρίσκω λόγω να το αλλξεις. Εγώ δεν θα το άλλαζα, εκτός αν έχουμε σαν όνειρο το κρύφτον το έξ οπότε πάω πάσο...
-
1 pointΕγώ πάντως θα το τερματίσω το GT Sport, έτσι γιατί πρέπει να τα χω τερματισμένα όλα. Ευτυχώς πάντως, δεν το πλήρωσα γιατί φάνηκε εξ αρχής ότι το game θα είναι τύπου Prologue.
-
1 pointΓια στολή, γάντια, μπότες υπολόγισε από 600 ευρώ και πάνω. Τα μηχανάκια που εβαλες δείχνουν καλά εκ πρώτης όψεως αλλά για να μην την πατήσεις θα χρειαστεί να κάνεις έναν καλό έλεγχο με μηχανικό που εμπιστεύεσαι. Γνώμη μου είναι αν θες ss για πίστα μόνο, να ανέβεις σε χρήματα και να πουλήσεις τα εργοστασιακά πλαστικά, φώτα, και γενικά όλα τα περιττά για πίστα, και να βάλεις πολυεστερικο κοστούμι, ώστε να ρεφαρεις περίπου στα 1000 ευρώ ανάλογα το μοντέλο και την ζήτηση ανταλλακτικών. Επίσης κοίτα για όσο πιο σύγχρονο και σε πιο καλή κατάσταση.
-
1 pointΚαλησπέρα σε όλους!! Παρακολουθώ εδώ και αρκετό καιρό τις συζητήσεις σας (είδα φως και μπήκα.............) και πήρα την απόφαση να γραφτώ. Εύχομαι σε όλους πολλά, καλά και όρθια χιλιόμετρα.
-
1 point
-
1 pointΠόσα ακόμα άσχημα-αδιαφορα ψαλίδια έχουν ακόμα στοκ στο ακασι; Όπως και τα συμβατικά μπροστινα. Πραγματικά απορώ,αν και είναι ιαπωνικό φαινόμενο διαχρονικά,δεν μιλάω για τα ακριβά μοντέλα.
-
1 pointΜε το καλό να έρθει ο μικρός χούλιγκαν λοιπόν.
-
1 pointκαι δεν είναι καν εστω ένα Κ11 micra που ήταν το τελευταίο γνήσιο Ιαπωνικό, και όχι το 95% γαλλικό renault K12
-
1 pointΙόνια, τόνος στο Ο, από το Ιόνιο πέλαγος, την δυτική ακτή της Ελλάδας δλδ που περνάει γειτονικά-παράλληλα όπως θες πέστο , ο δρόμος αυτός. Ιονία με τόνο στο ι, προφέρεται σήμερα ίδιο με το Ιωνία, θα σήμαινε ότι πάει στην παραλιακή Μικρά Ασία , την Ιωνία δηλαδή (ή Γιουνάν όπως έχει γίνει η παραφθορά της αρχαίας λέξης από τους Τούρκους) Έτσι επί τη ευκαιρία, για να ξέρουμε τι σημαίνει αυτή η μικρή διαφορά, και να μην το λέμε λάθος. .... (προσωπική γνώμη, μια και το ανάφερα κι αυτό, η ονομασία Ιόνια οδός είναι τελείως λάθος κι αυτή, αφού σχεδόν πουθενά δεν βλέπει Ιόνιο. Με την λογική ότι είναι η οδός που συνδέει την Ήπειρο, θα έπρεπε να λέγεται ''Απειρος Οδός'' από την γνωστή παραφθορά της λέξης ''Ηπειρος'' που χρησιμοποιείται χιλιάδες χρόνια στα μέρη αυτά. Το γιατί Γιαννιώτες και λοιποί Ηπειρώτες δέχονται ένα όσο άκυρο και αψυχολόγητο όνομα για ένα δρόμο που περνάει την Ήπειρό τους, αποτελεί ένα μυστήριο)
-
1 pointI4 υδρόψυκτος κινητήρας, DOHC, 16-βαλβίδων των 948cc που προσφέρει ισχυρή ροπή στις χαμηλές στροφές.Εξοπλισμένο παντού με φώτα LED και ακτινικές χυτές ζάντες. Οι ρετρό πινελιές του συναντώνται με μια σειρά σύγχρονων χαρακτηριστικών, όπως οι ακτινωτές δαγκάνες και το ρυθμιζόμενο ανάποδο πιρούνι, συν δύο επιλογές KTRC (Kawasaki TRaction Control) και σύστημα υποβοήθησης συμπλέκτη. Τα γυαλισμένα καπάκια του κινητήρα και τα φινιρίσματα στις πτυχές του θυμίζουν το αρχικό Z1. Επιπλέον, διαθέτει ντεπόζιτο 17 λίτρων, στρογγυλούς καθρέφτες όπως του Z1 και του Z2 και σέλα με διπλές ραφές. Θα είναι διαθέσιμο σε τρεις χρωματισμούς, συμπεριλαμβανομένων και των χρωματισμών του Ζ1 του 1972, μαύρο με χρυσές και ασημένιες πινελιές. Το νέο Kawasaki Z900RS θα είναι διαθέσιμο από τους αντιπροσώπους στα τέλη Νοεμβρίου / αρχές Δεκεμβρίου. Πηγή
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 pointDread, απο τις καλύτερες περιγραφές και αναλύσεις που έχω διαβάσει, τα σέβη μου. Όπως είπες και εσύ, το show είναι μεθοδικό και αμα περιμένεις "μπουμ-μπουμ"...καλύτερα να πας να δεις κανα' The shield που τα έχει όλα, το Mind Hunter προϋποθέτει λίγη υπομονή (2 πρωτα επεισόδια), απο το 3ο και μετά όμως... H κινηματογραφία/φωτογραφία είναι απλά εξαιρετική - είναι σαν να βλέπεις έργο Fincher, απο τις γωνίες λήψης μεχρι τις κλασσικές καφετο-πράσινες αποχρώσεις που τοσο αγαπάει και προσδίδουν το δικο του ύφος στις ταινίες του οπως επίσης και η ατμόσφαιρα του η οποία μπορεί να μην είναι ζοφερή όπως στα Seven/Alien 3/TGWTDT/Zodiac κτλπ αλλά παραμένει πάντα αποπνικτική και σκοτεινή. Σεβαστές όλες οι απόψεις αλλά κριτικές του τύπου "το βρήκα βαρετό"...ωραία, γιατί ? Απο ποια άποψη ? Αμα περιμένει κάποιος Αμερικανιά τύπου Prison break... Που να δουν και το The Wire μερικοί, θα κόψουν φλέβες μάλλον, εκείνο και αν αργεί να πάρει 'μπρος (αλλά εξακολουθεί να παραμένει απο τις καλύτερες σειρές στην ιστορία της TV). ----------------------------------- Τελείωσα 4 επεισόδια του Suburra και...δεν ξέρω, μου δίνεται η εντύπωση του "me too" - και αναφέρομαι στο Gomorra, μια απο τα ίδια με την διαφορά οτι Α) οι οποιες shocking σκηνές φαίνονται "φτηνές" και απλά για να προκαλέσουν και Β) Η επιλογή του cast, οι ερμηνείες και η χημεία μεταξύ κάποιων χαρακτήρων απλά "δεν".O δε Σκιαδαρέσης απλά "δεν" επίσης, καλός ηθοποιός και η εκφραστικότητα του ναι μεν είναι καλή αλλά τα Ιταλικά του είναι γάμα τα, υπότιτλους χρειάζομαι για να τον καταλάβω οταν έχει διαλόγους, μιλάμε για χάλι (δυστυχώς) σε βαθμό που σε βγάζει εκτός ατμόσφαιρας. Θα το τελειώσω προφανώς για να έχω ολοκληρωμένη εικόνα αλλά προς το παρόν μου ειναι υπερβολικά γνώριμο θεματικά και το cast οπως ειπα και πιο πάνω δεν μου κάθεται καλά, για να δούμε τι θα δούμε.
-
1 pointΕπανέρχομαι στο Mindhunter έχοντας πια παρακολουθήσει και τα 10 επεισόδια της πρώτης σεζόν. Προσωπικά το απόλαυσα απίστευτα και αναμένω ανυπόμονα τη δεύτερη σεζόν. Όσον αφορά την ίδια τη σειρά τώρα, -όσο κλισέ και αν ακούγεται- είναι μια σειρά που "δεν είναι για όλους". Αν κάποιος περιμένει το συνηθισμένο αστυνομικό κυνήγι, καλός/κακός μπάτσος, πιστολίδια, εκρήξεις Michael Bay κ.λπ θα απογοητευτεί. Υπάρχουν πολυαριθμές τέτοιες σειρές για όποιον επιζητεί κάτι τέτοιο. Το Mindhunter από την άλλη βασίζεται στη βαθύτερη μελέτη και έρευνα της ψυχολογίας διαφόρων κατα συρροή δολοφόνων (sequence killers όπως θα ονομαστούν αρχικά στο show, καθώς δεν είχε καθιερωθεί ακόμη η ορολογία "serial killers"). Παρακολουθούμε την πορεία 2 πρακτόρων του FBI, ενός νέου και ενός πιο μεγάλου και "έμπειρου", που στερείται όμως της "φιλοδοξίας" του νέου. Όπως πολύ σωστά λέει ο χαρακτήρας του Holt McCallany : "How do we get ahead of crazy, if we don't know how crazy thinks". Η σειρά λοιπόν είναι αργή και απαιτεί υπομονή από τον θεατή. Πιστεύω ότι αν κάποιος θεώρησε το Zodiac βαρετό και δεν μπόρεσε να το δει, το ίδιο θα συμβεί και με το Mindhunter. Όσον αφορά τη κινηματογραφία και τη μουσική, προσωπικά τα βρήκα και τα δύο φανταστικά. Πολύ ωραία πλάνα, από τις κατάλληλες γωνίες για να ανταποκριθούν στο κλίμα της σκηνής, η επιλογή της μουσικής απόλυτα ταιριαστή για τις σκηνές που συνοδεύει και σε κάνει να καταβροχθίσεις το ένα επεισόδιο μετά το άλλο όταν ρολλάρουν τα credits, και σου αφήνει μια αίσθηση "Τί; Μόνο αυτό ήταν;". Όσον αφορά τώρα τους χαρακτήρες και την απόδοση τους από τους ηθοποιούς, πραγματικά έμεινα έκπληκτος καθώς το 95% σχεδόν των ηθοποιών μου ήταν άγνωστοι, έδιναν όμως ζωντάνια και παραστατικότητα στους χαρακτήρες που υποδύονταν. Ειδικά οι δολοφόνοι θα μπορούσαν κάλλιστα να είναι οι ψυχάκηδες αυτοπροσώπως. Επίσης θεωρώ ότι οι δύο κύριοι ηθοποιοί, Groff και McCallany, έχουν πολλή καλή "χημεία" μεταξύ τους, και, παρά την όλη moody ατμόσφαιρα της σειράς, υπάρχουν και ωραίες "κωμικές" σκηνές. All in all, παίρνει ένα 9/10 από εμένα. Είναι κάτι το καινούριο, ενδιαφέρον και αναζωογονητικό, καλογυρισμένο και με ωραία μουσική απόδοση και ατμόσφαιρα που θα μπορούσες να πεις ότι θυμίζει noir.
-
1 pointΛοιπόν να γράψω και γω την δικιά μου εμπειρία.. Όταν πρωτοπήρα το μωρό μου, μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα μου έδωσε να καταλάβω ότι αυτή είναι πολύ πιο "μηχανή ", απο ότι εγώ οδηγός..... Ξαφνικά λοιπόν βρέθηκα με τρείς επιλογές. 1) Είτε θα έπρεπε να χωρίσουν άμεσα οι δρόμοι μας (για το δικό μου καλό δηλ.), 2) είτε θα έπρεπε να την πηγαίνω μαξ στο 40-50% (το ποσοστό ειναι αυθαίρετο- βάλτε όσο χαμηλά νομίζετε) των δυνατοτήτων της, πάλι για το δικό μου καλό, 3)είτε, τέλος, να γίνω εγώ καλύτερος οδηγός για να μπορώ να την πηγαίνω (στοιχειωδώς σωστά) και το σημαντικότερο να την ευχαριστιέμαι όπως πρέπει... Η πρώτη επιλογή δεν έπαιζε καθότι πολύ ερωτευμένος μαζί της. Η δεύτερη επιλογή δεν έπαιζε γιατί πολύ απλά την λυπόμουν και βέβαια δεν θα την ευχαριστιόμουν (άσε που κάποια στιγμή θα ξεχνιόμουν και σίγουρα θα με δάγκωνε). Οπότε έμεινα μόνο με την τρίτη (και ο θεός βοηθός ) Άμεσα λοιπόν, άρχισα να ψάχνω το ιντερνετ και πολύ γρήγορα βρήκα το γνωστό twist of the throttle του K. Code. Έπεσα με τα μούτρα στην μελέτη (δεν ξέρω πόσες φορές το χω δεί) και, βέβαια, στην πράξη στον δρόμο (πάντα σε νορμάλ βέβαια ρυθμούς-καθότι οι συνέπειες ενός λάθους θα ήταν τελείως απρόβλεπτες). Προσπαθούσα κάθε μέρα να εφαρμόζω στην πράξη και απο ένα κομμάτι.Η βελτίωση ήταν άμεση. ΟΜΩΣ ακόμα με ένιωθα "σφιγμένο". Αποφάσισα, λοιπόν, ότι θα έπρεπε να πάω σε σχολή. Όταν πήγα λογικό ήταν οτι την θεωρία την ήξερα νεράκι (όχι όμως ότι δεν είχα απόριες, που μου έλυσαν). Οπότε τι καλό μου έκανε η σχολή ????? 1) Μέσα σε ένα ασφαλές περιβάλλον όπου: i) δεν φοβόμουν την θεία που οδηγάει και κοιτάζει μόνο μπροστά και δεν έχει αλλάξει ποτέ στην ζωή της απο δευτέρα σε τρίτη, τον ταρίφα,τον φορτηγατζή, τον τύπο που κάνει ζιγκ ζαγκ μιλώντας στο κινητό, αυτόν που έρχεται απ το αντίθετο ρεύμα, (κλπ κλπ βάλτε όποιoν άλλο θέλετε) και ii) όπου δεν φοβόμουν το χαντάκι στον δρόμο να με περιμένει στην επόμενη στροφή και που η άσφαλτος ήξερα ότι δεν θα ήταν γυαλί κλπ,κλπ, ΑΠΛΑ απελευθερώθηκα και μπόρεσα να συγκεντρωθώ ελεύθερα μόνο στην εφαρμογή της θεωρίας. Και ναί, είχε τεράστια διαφορά (τουλάχιστον για μένα...) 2) Αποδείχτηκε ότι έκανα κάποια λάθη στην εφαρμογή (γαμώτο. .και καλά είχα διαβάσει, και τα είχα εξασκήσει - ήμουν σίγουρος ότι δεν τα έκανα..) , που μου υποδείχτηκαν απο τους εκπαιδευτές.... Τα έκανα??? Και βέβαια. Αυτοί σαν τρίτοι τα έβλεπαν και γω που οδηγούσα δεν τα έπαιρνα χαμπάρι.. Μιας και τους είχα πληρώσει αποφάσισα να τους ακούσω, να αποδεχτώ αυτό που μου έλεγαν και να κάνω πράξη τις υποδείξεις τους. Είχαν δίκιο?? Ναί... Όταν τελείωσα το σχολείο εκείνη την μέρα μπορώ επιβεβαιώσω αυτό που είχα διαβάσει απο κάποιο παιδί σε φόρουμ (χίλια συγγνώμη δεν θυμάμαι ποιος και που). Εφυγα με άλλη μηχανή απο κει. Και το μόνο που είχε αλλάξει ήταν ο οδηγός της.... Έγινα παγκόσμιου επιπέδου? Όχι... Μπορώ τουλάχιστον να τρέξω στο πανελλήνιο?? Δυστυχώς πάλι ΟΧΙ.. Κινδυνεύω πλέον να αγοράσω οικόπεδο?? ΜΑ και βέβαια (αν είναι δυναμόν να πιστεύει κάποιος ότι θα πάει σε οποιαδήποτε σχολή και μετα τέλος όλοι οι κίνδύνοι..) Κλείνω το σεντόνι ρωτώντας: Αξιζε το χ,ψ,ω ποσό που έδωσα?? Για μένα σαφώς και ναί. Γιατί πλέον, περισσότερο απο ποτέ νιώθω άνετα πάνω της και όχι σφιγμένος, την ευχαριστιέμαι, και περιμένω πως και πως να την πάω βόλτα! Σκοπός μου είναι μελλοντικά να βγάλω τα προγράμματα απ' όλες τις σχολές...(οκ, καποιοι πιθανώς θα σκεφτούν ότι είμαι μακάκας που θέλει να πεταει τα λεφτά του. Τι να πώ?? Ισως και να ναι κ έτσι...Οτι καταλαβαίνει ο καθένας..
-
1 pointΌπως είπα και κοντά σε κάποιον, Αν δεν είσαι ''τεμπέλης'' και αντίθετα μπορείς να συγκεντρωθείς και να διαβάσεις το βιβλίο του Keith Code και μετά να πάς να εφαρμόσεις αυτά που διάβασες σε trackdays , δεν χρειάζεσαι καθόλου κανένα εκ των δύο. Τα ίδια πράγματα λένε. Τα σχολεία αυτά απευθύνονται στον σύχρονο τύπο του Νεοέλληνα, που είτε βαριέται-αδυνατεί να διαβάσει και τα θέλει όλα έτοιμα, να τον πάρουν από το χεράκι και να του τα δείξουνε, είτε για άλλους λόγους (έλλειψη χρόνου, αυτοπεποίθησης, όρεξης να ψαχτεί μόνος του,,, θέλει παρέα κ.ο.κ.) προτιμάει το σχολείο να ξεμπερδεύει. Δεν υποτιμώ τα σχολεία, τα θεωρώ ότι καλύτερη βελτίωση μπορεί κάποιος να κάνει στην σχέση με την μοτό του, αλλά δεν τα υπερτιμώ κιόλλας. Αν είστε τύποι που μπορείτε να οργανώσετε λίγο το μυαλό σας, γλυτώστε τα χρήματα. Διαβάστε, σημειώστε, εφαρμόστε.
-
1 point
-
1 pointΌταν το πρωτοσχεδίασαν, ο κινητήρας ήταν 955 κυβικά, αλλά μετά τον έκαναν όσο είναι τώρα... Είναι πάντως πολύ όμορφα, ειδικά δε το 9 1/2 μοιάζει να είναι απ' αυτά που τα κάνουν όλα και τα κάνουν με στυλ μάλιστα! Υπάρχει και μια δοκιμή του στους τελευταίους 2 Τροχούς με πάρα πολύ καλά σχόλια. Το θέμα είναι όμως κατά πόσο θα μπλέξεις με προβλήματα αν το πάρεις. Άσε που μάλλον (τι μάλλον, σίγουρα) το παντρεύεσαι.
-
1 pointΜην παρεξηγειτε τον αποστατ που την «πεφτει» σε ολα τα Ιταλικα…..ειναι απο παλια αυτη η ιστορια ….βλεπετε πολεμησε στον ΕλληνοΙταλικο πολεμο και πεταξε πολους Ιταλους στην Θαλασσα και του εχει μεινει απο τοτε ….το ιδιο εκανε αργοτερα και με τους Γερμανους …..ειναι παλια ιστορια ….που χανετε βαθια στο χρονο και στην πολεμικη ιστορια της Ελλαδας. :P :P :P :D :D :D
-
1 pointΝαι δεν είναι κακό. Θυμάμαι ότι αυτός ο κινητήρας έχει δυνατότητα να αποδώσει ως 200 άλογα. Επίσης ότι τα έμβολα έχουν κράμα το οποίο έχει εξελιχθεί απ' την Rolls Royce για αεροπορικούς κινητήρες και φτιάχνονται από την wiseko. Ο κινητήρας είναι 90μοιρών και κατά βάση η κατασκευή του έιναι χειροποίητη.