Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/10/2017 in all areas
-
6 points
-
5 points
-
3 pointsΝικ, Λεώ, Νικ, Λιάκο, Παναγιώτη, Γιώργη, Θράσο και Τάσο, σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!!!! Και ανταποδίδω Το ίδιο και σε όσους μιλήσαμε μέσω τηλεφώνου ή δια ζώσης! (αρκούδες, Βε4, innovelefoner κλπ) Υγεία και πολλά χαμόγελα σε όλους!!! Υ.Γ.: Στον Λεώ που δεν ευχήθηκε, του αντεύχομαι ένα @@@ μελάτο
-
3 points
-
3 points@The Dread Rider Υποσχεθηκα φωτογραφια... Βεβαια αφου γυρισα σπιτι καταλαβα πως η αναλυση της καμερας ειχε ξεχαστει στο vga (το βαζω εκει οταν παω πιστα για οικονομια μπαταριας και χωρου μνημης), οποτε η ποιοτητα ειναι της ντροπης. Μου αρεσει που κοιτουσα και την καμερα με υφος ο τρομπας...
-
3 points-Πώς έγραψες γιε μου στα μαθηματικά; -60-60 οι πιθανότητες πατέρα 1,55 η άλλη και θέλει όταν μιλάει να την κοιτάω στα μάτια. Δε φτάνει η γκρίνια δηλαδή, ντε και καλά να πάθουμε και κάνα αυχενικό ναπούμε Παιδιά, είτε Οκτώβριος είτε Οκτώμβριος, τον ένφια δεν τον γλιτώνετε - Αλέξη θα έρθεις μαζί μου στον Παρμενίωνα; - Πάνο σάλεψες; 30 χρόνια κράζω το στρατό. - Καλά και τα μνημόνια έκραζες. - ...Τι ώρα να περάσω; - Είμαι σε δίλημμα - Εγώ σε μια ψησταριά - Αγόρι μου τι να κάνω, χταπόδι, γαρίδες ή καλαμαράκια; - Ναι - Είστε από την μεριά του γαμπρού ή της νύφης; - Από του μπουφέ - Έχεις πάρει κιλά - Μπα...στα ίδια είμαι - Η ζυγαριά τι λέει ; - Τώρα γιατί μπλέκεις τρίτους στην συζήτηση; - Έχεις σχέση; - Όχι, single - Έχεις γίνει και επιτυχία; - Πέρασε μέσα ρε σαβουρογάμη. - Είστε σίγουρα αφροδισιολόγος; - Λάζαρε δεύρο έξω - Σε 5 λεπτά είμαι έτοιμη - Λάθος τάφος - Εσείς καινούργιος εδώ; Δεν έχουμε γνωριστεί! - Ναι, φίλος φίλου... - Α, Κύπριος!
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 pointsΈνα μικρό κλιπάκι με τον ήχο της Arrow. Πρώτη φορά ασχολούμαι με YouTube/editing και φυσικά τα αποτελεσματά ήταν επιεικώς σκατά. Για κάποιο λόγο μου το έβγαλε σε 360p αντί των 1080 που το τράβηξα. Όποιος έχει γνώσεις στον τομέα και έχει όρεξη να βοηθήσει ας στείλει P.M.
-
1 pointΓιαννάκη μας χρόνια πολλά,με υγεία,πάντα όρθιος με το ζουζουρα και να σε χαίρονται οι γυναίκες σου!!
-
1 pointΤο εγχειρημα να τουρμπισει καποιος το v-strom του, εμενα μου φενεται φανταστικο σαν ιδεα ποσο μαλλον και σαν υλοποιηση. Και δεν ειναι απλα οτι το τουρμπισε και τελος, ασχοληθικε και με αναρτησεις, φρενα,κτλπ... Σε καμια περιπτωση δεν μπορεις να το πεις σουργελο επειδη σε καποιον δεν αρεσει αυτο σαν ιδεα... Παραμενει σε εμφανιση οπως και εναν μαμα, με μονη διαφορα τη τουρμπινα και το φιλτρο... Και επισης ναι θα καραγουσταρα μια τελεια μετατροπη σε τουρμπο παπι,tmax, και γενικα σε οποιοδηποτε μηχανακι.
-
1 pointΑν δεις ενα χιλιαρι αμα δεις ενα χιλιαρι αμα δειτε ενα χιλιαρι ενα χιλιαρι αμα δεις
-
1 pointΕγω συμπαθω απεριοριστα τα VStrom αλλα αδυνατω να καταλαβω για ποιο λογο δεν μπορειτε να μην δεχεστε την υποκειμενικη αποψη του καθενος για το τι ειναι σουργελο και τι οχι. Δεν κρινω την μετατροπη, κρινω το συγκεκριμενο εγχειρημα στο συγκεκριμενο μηχανακι. Οπως θα ελεγα καρασουργελο του κερατα κι ενα τουρμπατο f800gs , ετσι λεω κι αυτο ανεξαρτητα απο το αν εχει γινει καλη δουλεια η οχι. Και ποια ειναι η αντικειμενικη -ομοφωνη αποψη των μελων; Σε 3-4 αρεσει, σε 3-4 δεν αρεσει.
-
1 pointωωω να γ@μησω! ενας ενας ξεπεταγονται! αυτος ειναι σκληροτερος καριολης απο τον αλλο το φλωρακο
-
1 pointΜαλλί μπαμπάκι ....... φαρμάκι!!! χαχαχαχαχα Και μια και είσαι μικρός και (κάνεις ότι) δε καταλαβαίνεις: το «@@@ μελάτο» σημαίνει @ρχίδι μελάτο Ευχαριστώ Λεώ!!! Συνέχισε να είσαι αλήτης. Και μη μιλάς Thanks Βάγγο!!!!! Ένα τσιγάρο δρόμος....Σχεδόν
-
1 pointχρονια πολλα! οτι επιθυμεις! θα ερχομουν να ξερασεις αλλα πεφτεις μακρια και η βενζινη ειναι ακριβη
-
1 pointΧρόνια πολλά πιπίνι...υγεία και χαμόγελα...να σε χαίρεται η οικογένεια...καλό κουράγιο στη σύζυγο τώρα που γερνάς και παραξενεύεις ΥΓ:Αν το γυναικείο @@ δεν είναι μελάτο,τι να το κάνω;
-
1 pointΣημαδιακό το 44 Γιώργαρε!! Έχω χώρο στην καρδιά μου για δύο 4κύλινδρα Ένα i4 και ένα V4 Υ.Γ.: Το 2019, 06/10, θα πατήσω και τον Rossi. Επισήμως.
-
1 pointΠΟΣΑ?????44???? αντε κα με ενα καλο Π4 να κανεις σουζες.... εεεε συγγνωμη το ρημαδι το autocorrect, V4 ηθελα να γραψω
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 pointΧαλασε η παραδοση φετος χαχαχα Ksino αληταρα, πολυχρονος, να τα 1400ασεις κ ο,τι επιθυμεις! Φιλια στις κουκλες σου
-
1 pointεγω εχω 4 μη inverter στο σπιτι,και μονο το 18αρι δεν αναβω.Περνωντας ολο το καλοκαιρι με τα 2 9αρια να αναβουν φουλ,βλεπωντας και τον μετρητη της δεη περιμενω ενα πολυ νορμαλ ποσο να μου ερθει.Και δε θα τα αλλαζα αυτη τη στιγμή με ινβερτερ.Τα έχω 15 χρόνια midea ποτε βλάβη ή φρεον. Αντιθέτως φέτος λόγω επαγγέλματος έστειλα πανω απο 35 πλακετες για επισκευη και το 80% ηταν ινβερτερ και το 20% απο αυτες ηταν μηχανήματα max 3 years old. Δε σημαινει βεβαια οτι το δικο σου επειδη ειναι παλιο= μη ινβερτερ. 407 φρεον έχει.Οπότε ειναι 50/50. Μη το αλλαξεις αν δε χαλασει εγω προτεινω!
-
1 pointΓιατι ακριβως ειναι σουργελο?Πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω... Εγω βλεπω μια ωραια μετατροπη και τιποτα παραπανω... Και οχι δεν μουθ αρεσουν τα βστορμ γενικα
-
1 pointΕγω 4 μηνες πριν κλεισω τα 13 οδηγουσα το Τ80 του αδελφου μου, πριν 20 χρονια δηλαδη.. Αυτο που και σημερα βλεπω ειναι... Οτι μαλακιες λεγαμε και καναμε τοτε, τα ιδια κανουν και σημερα τα πιτσιρικια, δεν υπαρχει καμια βελτιωση στο ειδος, το κακο με τους γονεις ειναι οτι εχουν αγνοια του κινδηνου γενικοτερα και αφηνουν τα πιτσιρικια να οδηγανε, οπως και οι δικοι μου φυσικα, το οτι οι περισσοτεροι ζουμε ακομα ειναι θαυμα. Εγω προσωπικα αργησα να ωριμασω και να λογικευτω, αυτο ομως δε σημαινει οτι εκοψα εντελως τις μαλακιες, απλα τωρα θα φορεσω τον προστατευτικο μου ξοπλισμο και θα βγω να τα κανω στο βουνο.
-
1 point
-
1 pointχαχαχαχα άσε εμένα τελικά μου έδειξε ο φίλος που το έχει πως παίρνει μπρος γιατί δε το έβρισκα με τίποτα, όντως είναι ωραίο μηχανάκι, ελαφρύ, παιχνιδιάρικο και οικονομικό για τα κυβικά του..
-
1 point
-
1 point
-
1 pointΜπορει σαν νουμερο τα αλογα να ειναι πολυ κοντα με το 1000αρι, αλλα το τουρμπο ¨γεμιζει¨ πιο καλα, απο την αλλη τα λεφτα των βελτιωσεων ειναι πεταμενα λεφτα, πιο πολυ ψυχολογικα ενεβαινεις αλλα ξοδευεις πολλα για νανπαρεις λιγα, τα εχω κανει και το πληρωσα ακριβα.. Σαν το μαμα δεν εχει...
-
1 point
-
1 point
-
1 pointΜιας λοιπόν και εχθές ασχολήθηκα λίγο με τη μηχανή στην οποία έχω σημειώσει κάποια «γεριατρικά» ζητήματα –μην ξεχνάμε ότι είναι και 15 χρόνων με αρκετά χιλιόμετρα στην πλάτη της- σκέφτηκα να γράψω μια «λίστα» σχετικά με ζητήματα στα κάποιας ηλικίας οχήματα. Έτσι προς προστασία δηλαδή κάποιου υποψήφιου αγοραστή παλιότερης μοτοσυκλέτας, είτε λόγω μπάτζετ, είτε αν είστε νεκρόφιλος συλλέκτης ή λάτρης του πιο κλασικού, είτε ψάχνετε κάτι εξαιρετικά συγκεκριμένο κλπ κλπ και τέλος πάντων καταλήγουμε σε ένα σχετικά παλιό μοντέλο. Υπάρχουν κάποια σημεία τα οποία μπορούν εύκολα να μετατρέψουν το «κελεπούρι» και την ευκαιρία σε… σιχτιρίσματα και άδεια τσέπη. Έχουμε και λέμε λοιπόν. • Δίσκοι φρένων: Ακόμα και σε μια πολύ προσεγμένη παλιά μηχανή ξέρουμε πολύ καλά ότι οι δίσκοι δεν είναι και από τα ανταλλακτικά που αλλάζονται και όσο το όχημα μαζεύει χιλιόμετρα, η φθορά αυξάνεται και φτάνουμε κάποια στιγμή στο όριο. ΠΑΝΑΚΡΙΒΟΙ σε γενικές γραμμές –με κόστος πολύ συχνά δυσανάλογο της μηχανής-, ίσως και δυσεύρετοι ανάλογα το μοντέλο, είναι κάτι που θέλει οπωσδήποτε έλεγχο πριν την αγορά της μοτό και, κατά την γνώμη μου, άμεση διαπραγμάτευση της τιμής αγοράς της μοτό με τον πωλητή, αν χρειάζονται αλλαγή. Παθών από πρώτο χέρι. • Αναρτήσεις-κατάστασή αυτών: Ειδικά για την πίσω, το θέμα είναι φλέγον, αλλά και σε ένα πηρούνι μπορεί να έχουμε σοβαρά θέματα. Πες, μια αλλαγή λαδιών-τσιμουχών την αντέχεις, αλλά αν τα καλάμια τζογάρουν π.χ. ή έχουν χτυπήματα, το κόστος πάει αλλού. Όσο για το αμορτισέρ, σε περίπτωση κακής λειτουργίας ακόμα και χωρίς να υπάρχει βλάβη (αλήθεια ποιο αμορτισέρ λειτουργεί καλά μετά από 15 χρόνια χωρίς σέρβις;) μιλάμε για μπόλικο φράγκο για την επισκευή και ακόμα πιο πολύ για την αντικατάσταση. Άλλο ένα σημείο, στο οποίο απαιτείται άμεσα παζάρεμα με τον πωλητή. Στα ίδια μήκη κύματος και ο προσεκτικός έλεγχος του μοχλικού, το οποίο μπορεί να τα έχει παίξει ακόμη και τελείως και η ανάρτηση να κάνει...ότι να ναι, χωρίς να μπορούμε μάλιστα να καταλάβουμε γιατί. • Κατάσταση κλειδιών-κλειδαριάς: Νομίζω δεν είμαστε πολλοί αυτοί που, αγοράζοντας μεταχειρισμένη μοτό, σταθήκαμε στο αν τα κλειδιά είναι σε καλή κατάσταση ή αν ο γενικός διακόπτης την παλεύει. Και μιλάμε για ένα θέμα που μπορεί να μας μπλέξει πολύ αλλά και να μας ακινητοποιήσει. Προσεκτική εξέταση σε εκείνο το σημείο. Είναι τα κλειδιά στραβωμένα ή συστραμμένα; Το επισημαίνουμε. Βλέπουμε κάτι ύποπτο στην λειτουργία του γενικού διακόπτη; Καλύτερα ας κοιτάξουμε αλλού. (Δεν θέλω να σκεφτώ τα έξοδα, αν –ο μη γένοιτο- χαλάσει ο διακόπτης στο CBR μου…) • Τζόγοι σε κρίσιμα σημεία εδράσεων (π.χ. ψαλίδι, τιμόνι). Και καλά πες τα ρουλεμάν τιμονιού, κάποιοι φροντίζουν να τα αλλάξουν σύντομα. Τα ρουλεμάν… ψαλιδιού όμως ποιος τα ξέρει ότι υπάρχουν ασχολείται μαζί τους; Δεν χρειάζεται να επισημανθεί νομίζω το πόσο σοβαρό θα ήταν το ψαλίδι να έχει μπόσικα στην σύνδεσή του με το πλαίσιο. Όσο για τα ρουλεμάν τιμονιού, σε παλιότερες μοτοσυκλέτες δεν αλλάζονται πάντα –για να μην πω κατά κύριο λόγο- και είναι μια εργασία που μπορεί να στοιχίσει αρκετά, κυρίως στα εργατικά της παρά στο ανταλλακτικό το ίδιο. • Ρουλεμάν τροχών: Άλλο ένα ζήτημα που περνά πολλές φορές απαρατήρητο, ειδικά αν η φθορά είναι στις αρχές της αλλά μπορεί να εξελιχθεί σε ένα ΑΚΡΩΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ πρόβλημα (έχετε οδηγήσει μηχανή με χτυπημένα ρουλεμάν εμπρός τροχού; Εγώ ναι. Δεν θα θέλατε.) Ο έλεγχος είναι σχετικά απλός, το κόστος για την αντικατάσταση εξαιρετικά μικρό σε σχέση με τις ζημιές που μπορεί να προκαλέσει αν συμβεί η «στραβή». • Ντίζες: Εδώ δεν είναι τόσο θέμα κόστους ανταλλακτικού, όσο παλαιότητας-διαθεσιμότητας αλλά και κόστος εργασίας, αν φυσικά δεν ασχοληθείτε εσείς με την αλλαγή. Στα παλιότερα μηχανάκια λοιπόν που είχαν ντίζες για γκάζι και συμπλέκτη, πρέπει να ελέγξουμε την κατάσταση και την λειτουργία τους και αν υποψιαζόμαστε ότι χρειάζεται αλλαγή, να προβούμε έγκαιρα σε προμήθεια ανταλλακτικών, μη φτάσουμε στο σημείο να μας κοπεί το σύρμα στο δρόμο και χρειάζεται κανα μήνα να έρθει το ανταλλακτικό… • Πλάστιξ: Το αφήνω για το τέλος γιατί δεν είναι απαραίτητα –κατά την γνώμη μου- κάποιο κρίσιμο σημείο άξιο προσοχής, για την λειτουργία της μοτοσυκλέτας. Έχει όμως σημασία αν κάποιος θέλει να αναπαλαιώσει ή να διατηρήσει την μοτοσυκλέτα σε καλή κατάσταση και εμφανισιακά –και τα πλαστικά κοστίζουν πολύ. Πριν λοιπόν στην θέση να καταριέστε την ώρα και την στιγμή που αγοράσατε μια μοτοσυκλέτα-ευκαιρία και σας βγήκε «μάπα το καρπούζι», ρίξτε μια ματιά στην παραπάνω λίστα. Ευπρόσδεκτες οι όποιες προσθήκες.
-
1 point
-
1 point
-
1 pointχαχαχαχαχαχαχχαχαχχαχαχχα πως λέμε Τοσκάνη περιοχή της Ιταλίας, και στα καρδιτσιώτικα αυτό που φωνάζει ο βοσκός όταν τα πρόβατα πηδάνε το φράκτη;
-
1 point
-
1 pointΣούζες... Σούζες παντού! Σούζες στην πρώτη χωρίς συμπλέκτη, στη δευτέρα χωρίς ή με συμπλέκτη, στην τρίτη με συμπλέκτη... Είναι κανίβαλος το εργαλείο και με έχει χαλάσει κι εμένα. Παρεμπιπτόντως, για κάποιο περίεργο λόγο έχουν εξαφανιστεί τα tdm από τα φανάρια. Με το ΜΤ07 όλη την ώρα μου κολλούσαν στα φανάρια. Τώρα κάθονται από πίσω μου σαν τις κύριες και ξεκινάνε χαλαρά.
-
1 pointkarellen,ο απόλυτος Επικυρίαρχος στο μυθιστόρημα του Arthur C. Clarke 'Childhood's end'