Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/28/17 in all areas

  1. 5 points
    Πρώτη φορά με τον τίγρη στην πίστα. Μπορώ να πω πως ήμουν αρκετά σφιγμένος. Την επόμενη φορά καλύτερα.
  2. 4 points
    "Νιφάδες ζυμαρικών με μυρωδικά της Μεσογείου και κομμάτια κατσικίσιου τυριού" ... Ο γνωστός τραχανάς! Κοιμόμουν, μπαίνει το αφεντικό, φωνάζει για κάτι άκυρο και πριν φύγει λέει συνεχίστε. Τι να συνεχίσω; Με παίρνει ο ύπνος τώρα έτσι που με έκανες; Κάτι ξέρουν τα σαλιγκάρια που παντρεύονται και ο καθένας έχει το σπίτι του... Ευτυχία είναι να ανεβοκατεβαίνει το τζιν κουμπωμένο Σκληρός καργιόλης μέχρι να ατμίσει το ηλεκτρονικό του τσιγάρο και να μυρίσει φρούτα του δάσους Εντάξει, μην το παρακάνουμε, είναι λίγοι οι εφοπλιστές που κουβαλάνε ναρκωτικά. Οι περισσότεροι παντρεύονται τη Στάη Αυτό που η ElDorado είχε πει θα φύγει κι όμως είναι ακόμα εδώ, το είχαν πάθει και τα Ξύλινα Σπαθιά Ο άλλος παρήγγειλε στο καφενείο καφέ που είχε τέσσερις ξένες λέξεις, ηρέμησε του λέει ο καφετζής, όλες πουτάνες είναι, τη φραπεδάρα πώς να τη φτιάξω; Ανάκληση άδειας λειτουργίας του NAMMOS ταυτόχρονα με τη λήξη της σεζόν... Όμορφος νόμος βολικός, αγγελικά φτιαγμένος - Μου δίνετε 10 κουτιά Λεξοτανίλ; - Συνταγή έχετε; - Αν είχα συνταγή, θα τα έφτιαχνα μόνος μου - Έχω ένα σφίξιμο στην καρδιά - Να σε πάμε νοσοκομείο; - Όχι μωρέ, φέρε ένα παστίτσιο θα μου περάσει Δεύτερος γάμος για την Αλεξάνδρα, γύρισε η μάνα μου από την εκκλησία, μου πέταξε την μπομπονιέρα στο κεφάλι και κλειδώθηκε στο δωμάτιό της - Με τι κομμάτια σου αρέσει να χαλαρώνεις; - Σπανακόπιτας... - Τι φοράς μωρό μου; - Οτι μου κάνει απο πέρσι! - Τι βλέπεις; - Γυναικείο μπιτς βόλεϊ. - Και πόσο είναι; - Οι δύο 19χρονες και οι άλλες δύο γύρω στα 25 - Τι διαβάζεις; - Για τον Ντα Βίντσι - Ποιος είναι αυτός; - Ιταλός, της Αναγέννησης. - Πήρε η Καρδίτσα Ιταλό;
  3. 3 points
  4. 3 points
    Το 30 κάποιος του 25 το θεωρεί ψηλό. Άλλος το 40. Όλα σχετικά ειναι
  5. 3 points
    Ααα εδω πως ξεχασα να ποσταρω Την προηγουμενη Τριτη η φωτογραφιση
  6. 2 points
    Εδω και λίγες μέρες αποκτήσαμε νέο κουτάκι.
  7. 2 points
    Στην Ελλαδα εχεις να ανησυχεις μονο για τον αστυνομικο ΑΝ υπαρχει και ΑΝ τραβηξει το οπλο του και ΑΝ κανει χρηση αυτου...
  8. 2 points
    τραυματίστηκε θανάσιμα ο οδηγός του δικύκλου, ένας 90χρονος άνδρας συγνωμη αλλα ποιος λογικος ανθρωπος οδηγαει στα 90 του χρονια? και ειδικα μηχανακι. ειπαμε 70-75 παει στο καλο αλλα οχι και 90.
  9. 2 points
  10. 2 points
  11. 1 point
    Τόλη και υπόλοιποι (με παραθεσεις που έπονται του πόστ), είναι σωστό σε τέτοια τόπικ-μπαρούτι να μπαίνουν και λίνκ/πηγές, ανυπερθέτως. Οι Κανονες αναφερουν οτι ο καθενας μας ειναι υπόλογος για οτι γραφει, ειναι δημοσιο το φορουμ. Η Διαχ/ση ειναι η πρωτη που δεχεται τις κανονιές έξωθεν. Η Συντ. Ομαδα, ΔΕΝ εχει καμμια δουλεια να τρεχει να διασταυρωσει τα γραφόμενα μελων, οι ιδιοι οφειλουν να το κανουν πριν πατησουν εντερ. http://www.astynomia.gr/index.php?option=ozo_content&lang='..'&perform=view&id=74348&Itemid=1948&lang=
  12. 1 point
    Αν υπολογίσουμε από την ηλικία του σύμφωνα με την αστυνομία (33), ο Τσακνης. Ο οποίος δεν έχω ιδέα ποιος ειναι. Κανένας μικρότερος έμπορος που γλυκαθηκε από το εύκολο και πολύ χρήμα δυστυχως
  13. 1 point
    Κοίτα και τα Dunlop BlueResponce. Ήμουν φοβερά ευχαριστημένος απο τιμή, απόδοση, άνεση και οικονομία.
  14. 1 point
    Aux είναι αποκλειστικά και μόνο είσοδος ήχου Ηλία. Μπορείς να συνδέσεις έξοδο κινητού, mp3 κλπ. Ο αντάπτορας που έβαλε ο Νίκος είναι για να μετατρέψει την κλασσική θύρα usb σε jack. Ο αντάπτορας δεν μπορεί να μετατρέψει πχ το mp3 (δεδομένα) σε ήχο. Αν η θύρα στο ράδιο γράφει aux/usb in θα παίξει. Διαφορετικά λε πουλόν!
  15. 1 point
    Βιντεακι απο Μεγαρα και μια τουμπιτσα απο ZX10R
  16. 1 point
    Διαβάζοντας κατά καιρούς πως οι υπάρχοντες μετρητές στο ψαλίδι (αυτοί που είναι χαραγμένοι/ανάγλυφοι επάνω του από το εργοστάσιο, ένας σε κάθε πλευρά) διαφέρουν μεταξύ τους ως προς την απόσταση που αναφέρουν, άρχισα όντως να αναρωτιέμαι. -Ισχύει και αν ναι, σε τι βαθμό; -Υπάρχει η ίδια απόκλιση σε όλες τις μοτό; -Αν δεν ισχύει τότε γιατί υπάρχουν ευθυγραμμιστικά laser; Αποφάσισα να κάνω μια γρήγορη μέτρηση, άξονα ψαλιδιού -> άξονα πίσω τροχού και από τις δύο πλευρές για να δω. Χμ... Βλέπω όμως πως δεν παίζει να χωρέσει το μέτρο εδώ καθώς υπάρχουν εμπόδια όπως ποδοστήρια και εξάτμιση. Αρχίζω λοιπόν να σκέφτομαι με ποιον τρόπο θα μπορούσε να μετρηθεί με ακρίβεια αυτή η απόσταση και από τις δύο πλευρές για να συγκριθεί και να μπορέσει να γίνει η ευθυγράμμιση του πίσω τροχού σε σχέση με το πλαίσιο. Αφού γυρίζω λίγο την ιδέα στο μυαλό μου αποφασίζω πως με κάποιον τρόπο θα πρέπει οι άξονες του ψαλιδιού και του πίσω τροχού να «προεκταθούν» ώστε να εξέχουν πέραν των ποδοστηρίων και της εξάτμισης για να μπορέσει να μετρηθεί η μεταξύ τους απόσταση. Σκεφτόμενος πως είναι καλή ιδέα να εκμεταλλευτώ το γεγονός του ότι οι άξονες αυτοί είναι κούφιοι -άρα λέγονται και σωλήνες-, ξεκινάω μια ιντερνετική έρευνα να δω τι κάνει για αυτό το θέμα ο κόσμος. Ψάχνοντας, βεβαιώνομαι για δύο πράγματα. Πρώτον, κατά κοινή ομολογία οι μετρητές των ψαλιδιών έχουν από μικρή ως μεγάλη απόκλιση μεταξύ τους. Δεύτερον, θέλω να φτιάξω ένα σωστό εργαλείο που θα μετρά σωστά την εν λόγω απόσταση για να ευθυγραμμίζεται ο τροχός. Το πιο σύνηθες κόλπο είναι η μέτρηση της απόστασης με σπάγγο. Δεν είναι και άσχημο αλλά μου έχει καρφωθεί η ιδέα το εργαλείο να είναι πιο γκλαμουράτο Ξεκινάω λοιπόν να δουλεύω ένα βασικό σχέδιο που βασίζεται σε κυλινδρικά ξύλα με κωνική κατάληξη από την μία και διαμπερή τρύπα στην μέση για να δένονται με ντίζα και κόντρα παξιμάδι στους κούφιους άξονες (σωλήνες)... Όταν πέφτω πάνω σε ένα εργαλείο της rhinomoto που κάνει ακριβώς αυτό! Αρχικά ξενερώνω Έτσι απλά όλος ο ενθουσιασμός του να το σχεδιάσω λίγο λίγο, πήγε περίπατο. Κάποιος άλλος είχε ήδη αφιερώσει αυτόν τον χρόνο και είχε τελειοποιήσει αυτό που ίσως κι εγώ κατάφερνα. «Με πρόλαβαν...» σκέφτομαι, ενώ ταυτόχρονα το θαυμάζω. Ψάχνοντας για τιμή κλπ, βλέπω πως κάνει $200 να έρθει από ΗΠΑ + τελωνείο και δασμούς. Δε γ@μιέται, λέω. Θα το φτιάξω έτσι κι αλλιώς! Η λειτουργία του εργαλείου είναι πολύ απλή: Παίρνουμε δύο ολόισιους λεπτούς άξονες με μήκος ~70cm και τους περνάμε σούβλα μέσα στους σωλήνες έδρασης του ψαλιδιού και τροχού έτσι ώστε να εξέχουν το ίδιο δεξιά αριστερά. Χρησιμοποιούμε δύο κώνους για τον κάθε λεπτό άξονα (οι οποίοι κώνοι είναι κατα μήκος τους τρύπιοι όσο η διάμετρος των αξόνων) για να τους στερεώσουμε στο κέντρο των δύο σωληνών. Έπειτα με ένα μακρύ πράγμα («όργανο μέτρησης») μετράμε την απόσταση των δύο αξόνων και στις δύο πλευρές και συγκρίνουμε. Κι αυτό ήταν. Ξεκινώντας την κατασκευή φτιάχνω για αρχή ομοίωμα του εσωτερικού των δύο σωληνών (ψαλιδιού και τροχού) αφού τους μετράω με την περισσότερη ακρίβεια που μπορώ. Δεν έχουν σταθερό εσωτερικό σχήμα και διάμετρο... Αυτό θα υπαγορεύσει το τι διαστάσεις θα έχουν οι κώνοι που θα συγκρατούν τους λεπτούς άξονες. Έπειτα σχεδιάζω το όργανο μέτρησης και όλο μαζί μοιάζει κάπως έτσι. Η μία πλευρά του οργάνου μέτρησης έχει ντίζα και πάνω της «τρέχει» ένα παπαρδελάκι το οποίο έχει μια λουκιά διαμέτρου ίση με την διάμετρο των λεπτών αξόνων. Αυτό επιτρέπει την αυξομοίωση του μήκος του οργάνου μέτρησης από ~455mm ως ~590mm. Καλή ιδέα είναι να αναγράφεται με κάποιον τρόπο η απόσταση σε χιλιοστά κατά την μέτρηση/ευθυγράμμιση. Αποφασίζω να βάλω κι έναν χάρακα πάνω στο όργανο μέτρησης με τέτοιον τρόπο ώστε η άκρη του μετρητή με την λουκιά θα δείχνει την απόσταση σε χιλιοστά. Μέχρι στιγμής μου αρέσει όπως φαίνεται και έπειτα από κάποιες διορθώσεις, δίνω μερικά από τα σχέδια να μου τα κόψουν σε CNC laser. Συγκεκριμένα το όργανο μέτρησης θα κοπεί σε 12mm αλουμίνιο και ο χάρακας σε 1mm inox και θα χαρακτεί από το laser. Οι άξονες και η ντίζα θα είναι inox και υπάρχουν στο εμπόριο και οι κώνοι θα φτιαχτούν στο μηχανουργείο από ράβδο αλουμινίου, επίσης του εμπορίου. Σχετικά με τους κώνους, θέλω να φτιάξω δύο διαμέτρους για να υπάρχει ευελιξία στην προσαρμοστικότητα. Οι μικρές βιδούλες που σφίγγουν τους κώνους επάνω στους άξονες inox υπάρχουν στο ebay ως ανταλλακτικά Η/Υ, ομοίως σε δύο μήκη που αντιστοιχούν στις δύο διαμέτρους κώνων και είναι ανοδιομένο αλουμίνιο. Γενικά το βάρος του οργάνου πρέπει να διατηρηθεί όσο γίνεται χαμηλά για να μην βαραίνουν οι λεπτοί άξονες και λυγίζουν. Λίγο καιρό αργότερα παραλαμβάνω τα κομμάτια από το laser και αγοράζω την ντίζα. Μαζί με τον χάρακα παρήγγειλα και έναν οδηγό ο οποίος με βοήθησε να ανοίξω τις τρύπες στο όργανο μέτρησης για να βιδωθεί πάνω του ο χάρακας. Ο χάρακας βάφτηκε με χρώμα μετάλλου και όταν αυτό στεγνώσει θα τριφτεί για να μείνει μόνο μέσα στα γράμματα. Ο μετρητής και οι κώνοι φτιάχτηκαν στο μηχανουργείο και μαζί με τα βιδάκια αλουμινίου που ήρθαν από Κίνα, είναι έτοιμοι. Πλέον έχω όλα τα κομμάτια στα χέρια μου. Παρατηρώ ένα προβληματάκι όμως με τον χάρακα. Η χάραξη που έκανε το laser δεν είναι πάνω από 0,1 - 0,2mm και καθώς τρίβω την μπογιά, φεύγει μέσα από την χάραξη... Θα μπορούσα να παραγγείλω έναν άλλον και να τονίσω πως πρέπει το βάθος χάραξης να είναι 0,4 - 0,5mm αλλά πρώτον δεν έχω υπομονή και δεύτερον δεν θέλω να ξοδέψω επιπλέον €8 Αποφασίζω να «ξαναπατήσω» τα γράμματα στο δικό μου DIY CNC το οποίο βέβαια είναι για ξύλα αλλά τέτοια ελαφριά δουλειά σε μέταλλο δεν θα το ζορίσει. Η φάση είναι πως χρησιμοποιώντας σφιγκτηράκια αντί για τραπέζει vacuum (το οποίο δεν έχω επειδή είναι πανάκριβο ) δεν μπορώ να σφίξω καλά τον χάρακα μιας και δεν περισσεύει μέρος να πιάσει ο σφιγκτήρας. Ως συνέπεια οι αριθμοί από το 550 ως το 590 περίπου έχουν μια ελαφριά παραμόρφωση. Εντάξει, το φαντάστηκα χειρότερο και δεν με χαλάει και τόσο. Ας τελειώσω πρώτα με το εργαλείο και ίσως τελικά να φτιάξω έναν καινούριο χάρακα. Τον ξαναβάφω, τον ξανατρίβω και γίνεται πολύ καλύτερος. (Αριστερά από το 490 έκανα εγώ πατάτα). Ώρα για δοκιμή! Μικρή διαφορά! Πάλι καλά που είναι τόσο. Αφού ως εδώ είμαστε καλά, ώρα να βάψουμε ό,τι άλλο χρειάζεται βάψιμο. Το όργανο μέτρησης δηλαδή και τον μετρητή. Ο μετρητής θα βαφεί μαύρος, περισσότερο για να βοηθά στην ανάγνωση της μέτρησης σε χιλιοστά και το όργανο κάτι σε πορτοκαλί - χρυσαφί μεταλλικό. Ο βαφέας είχε ένα διαθέσιμο πορτοκαλί της Peugeot «KHD» με το οποίο συμφώνησα επειδή δεν ήθελα να αγοράσω καινούριο λίτρο με το δικό μου ιδιαίτερο πορτοκαλοχρυσαφί. Και τα δύο κομμάτια, μιας και είναι από αλουμίνιο, περάστηκαν με ειδικό αστάρι αλουμινίου που ευτυχώς είχα από μια άλλη δουλειά. Μέχρι να τα βάψει ο μάστορας, έκανα μερικά renderings με τους σωστούς πλέον χρωματισμούς του εργαλείου (οι μπλε σωλήνες είναι προφανώς εκείνοι του ψαλιδιού και του τροχού!) Μου φάνηκε επίσης καλή ιδέα να φτιάξω μια κασετίνα για να το αποθηκεύω. Επρόκειτο για ένα ευαίσθητο εργαλείο που στραβώνει εύκολα... Δεν θέλουμε να είναι σκόρπιο 'δω κι εκεί! Η θήκη και οι βάσεις της σχεδιάστηκαν έτσι ώστε το ψηλότερο σημείο όλων των μετάλλων να βρίσκεται στο ίδιο ύψος. Με αυτόν τον τρόπο το συρόμενο καπάκι όταν θα είναι κλειστό σχεδόν θα τα ακουμπάει και θα τα αποτρέπει από το να μετακινηθούν. Και ξεκινάμε να φτιάχνουμε την θήκη στο CNC! Χρησιμοποίησα 9mm κόντρα πλακέ Σημύδας για τα πάνελ και Έλατο για τις βάσεις. Επειδή το Έλατο έχει αραιή δομή και είναι μαλακό, ξέρω πως θα φουσκώσει κατά την βαφή του με νερόχρωμα. Υπολόγισα λοιπόν όλες οι κοπές να είναι 0,3mm μεγαλύτερες ώστε όταν το ξύλο φουσκώσει να τις «γεμίσει» και να έρθουν εκεί που πρέπει. Αυτό δεν θα συνέβαινε με άλλα, σκληρότερα ξύλα όπως η Βελανιδιά ή η Καρυδιά, αλλά το καλό με το Έλατο είναι πως επειδή είναι «άσπρο», επιτρέπει την βαφή του σε ποικίλα χρώματα χωρίς να αλλάζει την απόχρωσή τους. Εγώ θέλω να το βάψω σκούρο κόκκινο οπότε το προτίμησα ως ξύλο. Είναι και πάμφθηνο. Αφού το εσωτερικό βάφτηκε και στέγνωσε, έκοψα τα πλαϊνά κλπ και κόλλησα την θήκη με το εργαλείο μέσα ώστε να μην «φύγουν» με το κόλλημα οι κόκκινες βάσεις. Το εργαλείο τις κρατά στις θέσεις τους για 1η και τελευταία φορά. Μόλις η κόλλα στεγνώσει θα γίνεται το αντίστροφο. (Είναι κακός φωτισμός για pics, οπότε κάποιες είναι θολές...) Την επόμενη που η κόλλα ήταν στεγνή, ξεφοντάρισα το καπάκι στο CNC γράφοντας το είδος του εργαλείου που αυτό θα σκεπάζει και έβαψα όλο το εξωτερικό. Ο τρόπος που το έβαψα λέγεται και «αντικέ». Βάφεται όλη η επιφάνεια με σκούρο χρώμα και κατόπιν τρίβεται καλά ώστε η μπογιά να μείνει μόνο μέσα στον πόρο. Τέλος πέρασα βερνίκι νίτρου με πινέλο όλο το εξωτερικό της κασετίνας και την έτριψα με τζίβα για να γίνει απαλή στην αφή. Μερικές ακόμη Κάτω από το καπάκι κολλήθηκε μάλλινη τσόχα Και η πρώτη επίσημη μέτρηση - ευθυγράμμιση! Η απόσταση και στις δύο πλευρές είναι πλέον 551mm. Όλη η κατασκευή μου στοίχισε περίπου €70. Από αυτά τα €25 είναι πληρωμή για μηχανουργό και βαφέα και τα υπόλοιπα υλικά. Θα προτιμούσα να είχα βρει και CNC μετάλλων με κοπτικό (και όχι ακτίνα ή jet) για να καλλιτεχνήσω λίγο περισσότερο το όργανο μέτρησης αλλά οι μόνοι Αθηναίοι που βρήκα δεν θέλησαν να ασχοληθούν με τέτοιες «λεπτοδουλειές». Δεν χάθηκε ο κόσμος όμως, μου άρεσε το αποτέλεσμα κι έτσι :) Το εργαλείο έχει ακρίβεια +-0,5mm ως προς την απόσταση που μετρά από την κάθε πλευρά. Είναι κατάλληλο για οποιαδήποτε μηχανή έχει κούφιους άξονες ψαλιδιού και πίσω τροχού, συνεπώς για μεγάλου κυβισμού ή/και ιπποδύναμης.
  17. 1 point
    Να 'σαι καλά! Η παραλληλότητα των αξόνων της μηχανής με των λεπτών inox είναι σίγουρη αφού βασίζεται στους αλουμινένιους κώνους. Οι κώνοι φτιάχτηκαν στον τόρνο με τις μοίρες κλίσης που έπρεπε και τρυπήθηκαν στο κέντρο τους χωρίς να ξεσφιχτούν στο ενδιάμεσο από το τσοκ. Έτσι είναι εγγυημένο το ότι ο κατά μήκος άξονας του κώνου είναι ο ίδιος με τον κατά μήκος της τρύπας. Συνεπώς ο κώνος δεν είναι έκκεντρος σε σχέση με την τρύπα που έχει. Στην τοποθέτηση επί της μηχανής πάλι δεν μπορεί να υπάρξει πρόβλημα και να σφιχτούν στραβά τα αξονάκια λόγω των σημείων έδρασης και της -χωρίς ανοχές- εφαρμογής των κώνων με τους inox άξονες Μπορεί να φαίνεται δυσνόητο αλλά αν το πιάσεις στο χέρι σου και το τοποθετήσεις θα καταλάβεις αμέσως το γιατί δεν υπάρχει η απόκλιση που φοβάσαι.
  18. 1 point
    Είναι ατάκα ''αναφορά'' από παλιό βίντεο με τον Μητσικώστα, που και καλά βρίζονται ο Ντέμης Νικολαίδης με τον Μάκη Ψωμιάδη. -Σοβαρολογείτε τώρα, τέτοιες εκφράσεις δεν τις λένε ούτε οι άνθρωποι της νύχτας! -Ναι, γιατί αυτός τι είναι πρωτοσύγκελος στην Μητρόπολη; Αλλά το ήξερα και από τα θρησκευτικά στο σχολείο έτσι κι αλλοιώς.
  19. 1 point
    Το "δικό μου" ήταν το ΜΤ-09 και μου άρεσε πάρα πολύ. Πολύ καλή αίσθηση, ελαφρύ και ακριβές. Αν και δεν το περίμενα, η ανεμοκάλυψη πολύ καλή, η σέλα δεν κούρασε, και μου άρεσαν τα πολλά σημεία στήριξης για δέστρες, χταπόδια κλπ. Ιδιαίτερη μνεία στο κινητήρα, με έκανε να αναθεωρήσω την απέχθεια για τους τρικύλινδρους που μου είχε δημιουργηθεί από διάφορα Triumph. Ροπάτος και δυνατός από χαμηλά, χωρίς "τρύπες" σε όλο το φάσμα των στροφών και με περίσσια δύναμη, πολύ καλή χροιά, ηλεκτρικός θα μπορούσα να πω. Μια - δυο φορές κατάφερα να ενεργοποιήσω και το T/C σε υγρή άσφαλτο και έκοψε (γλυκά και προοδευτικά) την προς κανιβαλισμούς προδιάθεση. Αξιοσημείωτο πως η κατανάλωση ήταν σε πολύ χαμηλά επίπεδα, γύρω στα 4.0 - 4.5 lt/100km, λίγο πιο πάνω από το ΜΤ-07. Το εφτακοσάρι τώρα δεν το οδήγησα πολύ (δεν είχε πρίζα για να φορτίζεται το GPS, οπότε το καβάλησα για λίγα χιλιόμετρα, για να δω τί λέει). Παρά το ότι ανήκει στην ίδια οικογένεια (ΜΤ) είναι εντελώς άλλο μηχανάκι. Άλλη λειτουργία κινητήρα (μου θύμισε πολύ το NC750X της γυναίκας μου, και όχι μόνο στον κινητήρα αλλά γενικότερα σαν φιλοσοφία), πολύ χαμηλό, άνετη σέλα. Πολύ καλό για αυτό που είναι, αλλά "μικρό Tracer 900" δεν είναι. Και μια φώτο με τα μηχανάκια στις σκάλες του λαμπρού τέκνου της Blois, Denis Papin, φυσικού, μαθηματικού και εφευρέτη.
  20. 1 point
    Φορτώγκες! Κάθε φορά που λέω ότι τα έχω δει όλα εκεί έξω, πάντα υπάρχει κάτι να με εκπλήσσει!
  21. 1 point
    Εκτός από το να την βγάλεις και να κοιτάξεις στην βάση της λάμπας, το γράφει στο manual στα τεχνικά χαρακτηριστηκά. Τα παπάκια συνήθως φοράνε λάμπες double filament (μία λάμπα και για τις δύο σκάλες, με 2 νήματα πυρακτώσεως) τύπου S2 35/35W Ή και τέτοια Η βάση τους έχει δύο επαφές που δεν προεξέχουν. Οι H4 λάμπες είναι κατά κανόνα 55/55W, αλλά υπάρχουν και 35/35W: Η βάση των Η4 έχει 3 επαφές σαν ποδαράκια που χώνονται μέσα στο φις.
  22. 1 point
    Αυτήν την κιτσαρια με τους καθρέφτες ποτέ δε την καταλαβα
  23. 1 point
    Εγώ πάλι πιστεύω πως ναι. Ένας οδηγός τέτοιου επιπέδου ξέρει να διαβάζει τα όρια πρόσφυσης της μηχανής. Πράγμα απαραίτητο για να κινηθείς γρήγορα σε οποιαδήποτε άσφαλτο.
  24. 1 point
  25. 1 point
  26. 1 point
    Τι κοινό έχει το πρωκτικό σεξ με το Caps Lock; Και τα δύο μετατρέπουν το... o σε O
  27. 1 point
  28. 1 point
    Το καλύτερο που έχει να κάνει είναι να βγάλει μπροστινό/αμορτισέρ και ζάντες, να τα πουλήσει και να βάλει τα στοκ που κάνουν κανένα 50ευρω όλα μαζί :) Μετά ας το πουλήσει όσο πάνε τα υπόλοιπα.
  29. 1 point
    Δηλαδή θες να πεις ότι η ιπποδύναμη παρέμεινε στα 9 άλογα? (διάλογος επιπέδου "καλημέρα ζωή)
  30. 1 point
    σχετικα με το δυστυχημα τη περασμενη βδομαδα στη θεσσαλονικη με τις 2 μοτοσυκλετες, η μια εκ των 2 ειχε πατερο και γιο, να πω πως πηγαίναν στη δουλεια.Και καθημερινα λογω δουλειας τετοιες ωρες κυκλοφορουσαν στο δρομο. Τωρα το αν φορουσαν κρανος κτλπ δε γνωριζω και δεν ρωτησα παραπανω πληροφοριες. Απο κει και περα θεωρω πως ολα ειναι θέμα παιδείας.Κυριως γονιων. Τις προάλλες βλέπω πατέρα πάνω σε σκουτερ με 2 παιδια,ενας μπροστας 1 πισω,ολοι ακρανοτοι...λεω απο μέσα μου, δολοφονος ειναι αυτος. Προχτές βλέπω παρομοια φάση αλλά σε παλιά αφρικα τουιν,ενα παιδί μπροστά απο τον οδηγό και ένα πίσω.Και οι 3 κράνος. Πάω δίπλα και του λέω,φιλος,να ξέρεις ειναι λιγο επικινδυνο αυτο που κάνεις αλλά μπράβο που δίνεις το καλο παραδειγμα στα παιδια.:P Ολα είναι παιδεία. Το να σου λεει ο αλλος καλημέρα ειναι παιδεία. Το να μαζέυεις τα σκατουλακια του σκύλου σου με σακουλάκι ειναι παιδεία. Το να βλέπεις εναν παππου να κουβαλάει μια 6αδα νερα και να του προσφέρεις βοήθεια ειναι παιδεία. Aυτά. Τρόπους να έχουμε και ευγενεια και δε θα υπαρχει ποτε τσακωμος :D
  31. 1 point
    προοδευτικα τα ανοιγματα και προσοχη! ειναι πολλα τα αλογα.
  32. 1 point
    Ευχαριστούμε Στέφανε!!!!! Σε θέλω για συνοδοιπόρο σε τέτοιο ταξίδι
  33. 1 point
    Αριθμητική στο σχολείο...-Τι είναι μετά το 69;-Το στοματικό διάλυμα!...- ΦΩΤΗΗΗΗΗΗ Πέρνα έξω...
  34. 1 point
    Αυτό που έπρεπε να πάω στην κοσμοτέ για να με εκτιμήσει η βόνταφον το έχω πάθει και σε σχέση
  35. 1 point
    Σας ευχαριστώ για τα λόγια σας παιδιά, καλές βόλτες εύχομαι σε όλους. Προσπάθησα να γράψω το ταξιδιωτικό με τον τρόπο που θα ήθελα εγώ να διαβάσω κάτι αντίστοιχο. Εκ των προτέρων ήξερα ότι από ποιότητα φωτογραφιών υστερεί και ότι υπήρχαν (κυρίως καθ’ οδόν) κομμάτια άνευ εικόνων. Αυτό προσπάθησα να το εξισορροπήσω με περιγραφές, παρομοιώσεις με ελληνικά μέρη που μας είναι οικεία. Δεν θέλησα να βάλω ξερές σειρές δεκάδων εικόνων, προσπάθησα να δίνω μια περιγραφή (σ’ ένα βαθμό και με μερικές ιστορικές πληροφορίες) για το καθετί με έκανε να σηκώσω το κινητό για ένα καρέ. Απέφυγα επίσης να βάζω τα μούτρα μου (για να μην ζηλεύουν οι γυναίκες σας όχι τίποτε άλλο!), αλλά και πλάνα στα οποία ‘εκβιαστικά’ ποζάρει και το μηχανάκι, νομίζω δεν ενδιαφέρουν ιδιαίτερα αυτά. Τέλος, το κομμάτι που μου άρεσε σε ταξιδιωτικά που ανά τα χρόνια διαβάζω και προσπάθησα να ενσωματώσω στο κείμενο μου, είναι τα μικροπράγματα που μου έκαναν εντύπωση στα τοπία, την αρχιτεκτονική και τους ανθρώπους, οι διαφορές και κυρίως οι ομοιότητες και το πώς αυτά σε κάνουν να νιώθεις. Τις δυσκολίες, την κούραση, την αβεβαιότητα, την χαρά της επιτυχίας. Νομίζω στα παραπάνω (ειδικά τα πρώτα) έγκειται η αξία του να διαβάζεις τις ταξιδιωτικές εμπειρίες κάποιου, τα περί αξιοθέατων κλπ βρίσκονται εύκολα και πιο δομημένα σε ταξιδιωτικούς οδηγούς. Ξέρω ότι δεν τους βρίσκει όλους σύμφωνους αυτή η άποψη φυσικά. Θα κάνω μερικά posts ακόμη με κάποια συγκεντρωτικά συμπεράσματα, κόστη και λοιπές πληροφορίες που ίσως είναι χρήσιμες σε άλλους που θέλουν να σχεδιάσουν κάτι αντίστοιχο. Χμμ αυτά για την ώρα νομίζω!
  36. 1 point
    Βίντεο από το τελευταίο μου ταξίδι στην Ισλανδία: www.facebook.com/motowander
  37. 1 point
    ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ Έμμονη σχεδόν ιδέα μου έγινε το ταξίδι. Άρχισα να βάζω σε σειρά τις διαδικασίες: Για αρχή κανόνισα την μεταφορά της μηχανής στο Λονδίνο. Ένα τρίωρο μπουγέλο οδήγησης για πρώτη φορά στην αριστερή πλευρά του δρόμου και μια ναυτική αλυσίδα μετά και το αγαπημένο μου CBR για πρώτη φορά πάρκαρε στα ζοφερά Midlands. Μετακόμισα μάλιστα μόνο και μόνο για να έχω κλειστό parking να το ασφαλίζω. Άλλαξα το επίσης αγαπημένο μου AGV του avatar για ένα HJC RPHA ST, το προηγούμενο κράνος είχε γίνει κουβάς μετά από μια επταετία χρήσης και έφερνε πονοκέφαλο πριν κλείσω μια ώρα στη σέλα. Αποχωρίστηκα το ξεπερασμένο windows phone για έναν Κινέζο ικανότερο στην πλοήγηση. Επίσης, τα S20 έδωσαν την θέση τους σε ένα ζευγάρι τουριστικά Τ30 Evo, χρειαζόμουν οπωσδήποτε κάτι σκληρότερο για το ταξίδι, όσο και αν με προβλημάτιζε το να απομακρυνθώ από σπορ ελαστικά. Και αν τα παραπάνω φαντάζουν σχετικά γραμμική διαδικασία, αυτό που μόνο γραμμικό δεν ήταν στην πορεία του ήταν η επιλογή διαδρομής. Χρόνο ναι μεν δεν είχα λίγο, αλλά ένα μέρος της άδειας ήθελα να το απολαύσω στην Ελλάδα. Από άποψη χιλιομέτρων ήθελα να κρατήσω μια ισορροπία μεταξύ Εθνικής για να καλυφθούν αποστάσεις και επαρχιακού για να χαρώ την κάθε χώρα. Γέμισα λοιπόν τον χάρτη στο google maps με αστεράκια από αξιοθέατα που θα θελα να δω και έπειτα με την μέθοδο των ελάχιστων τετραγώνων (nope!) έβγαλα έναν χοντρικό μπούσουλα. Έπειτα τον πέταξα στα σκουπίδια, τον άλλαξα ίσα με τριάντα φορές όσο ξεψάχνιζα τα fora και τα blogs τους επόμενους μήνες μέχρι που κατέληξα, έχοντας βγάλει και εναλλακτικές σε περίπτωση στραβής. Έκλεισα μάλιστα εκ των προτέρων τις διανυκτερεύσεις, όσο και αν δουλεύει για κάποιους διαφορετικά, προσωπικά δεν μου αρέσει το να διαλέγω την εκάστοτε ημέρα κατάλυμα. Οι διαδρομές αποθηκεύτηκαν στο Sygic, οι χάρτες των πόλεων και αυτοί στα offline του google maps με τα αστεράκια τους. ‘Eκανα στην πυλωτή (γιατί το αίμα νερό δεν γίνεται) service και κάπου προς τον Ιούλη τα πάντα ήταν κανονισμένα. Τσεκ ότι τα πάντα χωράνε σε σάκο και tankbag, έγινε και μια δοκιμαστική διαδρομή με φορτωμένο το μηχανάκι για να βεβαιωθώ πως όλα είναι εντάξει, κυρίως οι βάσεις σαμαριών, διασταύρωση GIVI, tie wrap και φελιζόλ από την συσκευασία της τοστιέρας. Το ‘χετε ακούσει πολλές φορές ότι η προετοιμασία είναι η μισή χαρά του ταξιδιού και εγώ μπορώ μόνο να το επιβεβαιώσω. Η αίσθηση του να ‘χεις ανοιχτό τον χάρτη της Ευρώπης μπροστά σου με κάθε διαδρομή έτοιμη να κυλήσει κάτω από τις ρόδες σου, κάθε σενάριο ανοιχτό -για τα δικά μου γούστα έστω- είναι μοναδική, απελευθερωτική. Και το να βλέπεις αυτή την ιδέα να ωριμάζει, να εξελίσσεται μέσα από σημειώσεις, βελτιωμένες επιλογές διαδρομών, επιθυμίες ή ονειροπολήσεις χρόνων… υπέροχο συναίσθημα. Σύνολο προγραμματισμένων χιλιομέτρων; Κάπου μεταξύ τεσσάρων και πέντε χιλιάδων, εξ ου και ο τίτλος του thread, όπως θα δείτε οι φωτό απέχουν παρασάγγας από ultra high definition. Πάμε;
×
×
  • Create New...