Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/23/17 in all areas

  1. 7 points
    Νεο βιντεάκιιιιιιιιιιι απο Πεντέλη!!!
  2. 5 points
    Έλα με τον κωλόγερο. Άντε να πάει σπίτι του..... Άει στα διάλα. 20+ χρόνια. Νισάφι πια.
  3. 5 points
    MotoGP How on earth does he do it?! Rossi takes 3rd on the grid behind Lorenzo & Viñales, just 23 DAYS after breaking his leg!
  4. 4 points
    οχι εχουν περασει στο επομενο λεβελ αυτοι... Καποιοι πιστευουν οτι ειναι θεατρο και δεν εσπασε το ποδι του
  5. 4 points
    μετά από 8 χρόνια και 6 διαφορετικά αυτόματα ήρθε κι εμένα η ώρα μου να μπω στο κόσμο του συμπλέκτη, το cbrάκι ήρθε λοιπόν για να με βάλει στα κόλπα και το κάνει με μεγάλη επιτυχία!
  6. 3 points
    Φώτη συμφωνώ. Δεν έσπασε το πόδι του. Τ' @@@@ τους έσπασε.....
  7. 3 points
    Νεο βιντεάκιιιιιιιιιιι απο Πεντέλη!!!
  8. 2 points
    3ος ο Γιατρός και κλααααααααααάμααα οι χέιτεεερς!!!
  9. 2 points
    τι εκανε Το MOTOGP ΠΑΛΙ!!! GRAN PREMIO MOVISTAR DE ARAGÓN MotoGP Qualifying Nr. 2 Classification 2017 Alcañiz, Saturday, September 23, 2017 Pos. Num. Rider Nation Team Bike Km/h Time Gap 1st/Prev. 1 25 Maverick VIÑALES SPA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 332.7 1'47.635 2 99 Jorge LORENZO SPA Ducati Team Ducati 332.7 1'47.735 0.100 / 0.100 3 46 Valentino ROSSI ITA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 332.5 1'47.815 0.180 / 0.080 4 35 Cal CRUTCHLOW GBR LCR Honda Honda 330.9 1'47.830 0.195 / 0.015 5 93 Marc MARQUEZ SPA Repsol Honda Team Honda 329.2 1'47.963 0.328 / 0.133 6 26 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team Honda 334.8 1'48.107 0.472 / 0.144 7 4 Andrea DOVIZIOSO ITA Ducati Team Ducati 336.2 1'48.137 0.502 / 0.030 8 41 Aleix ESPARGARO SPA Aprilia Racing Team Gresini Aprilia 327.6 1'48.159 0.524 / 0.022 9 19 Alvaro BAUTISTA SPA Pull&Bear Aspar Team Ducati 340.6 1'48.187 0.552 / 0.028 10 29 Andrea IANNONE ITA Team SUZUKI ECSTAR Suzuki 332.1 1'48.289 0.654 / 0.102
  10. 2 points
  11. 2 points
  12. 2 points
    Τα ξημερώματα με ειδοποιούν να πάω στην ανάνηψη γιατί περιμένουμε σοβαρό τροχαίο. Αναισθησιολόγοι, ΩΡΛ, ορθοπεδικοί, νευροχειρουργοί, το χειρουργικό... Ήρθαν, εγώ ανέλαβα την κοπέλα. Άλλα δημόσια δεν μπορώ να πω. Η κατάσταση της παραμένει σοβαρή αλλά είναι σταθερή. Κάθε μέρα την παρακολουθώ. Όλοι ευχόμαστε για το καλύτερο.
  13. 2 points
  14. 2 points
    Αλλαγή πλεύσης μιας και έδωσα το Er6n, αλλά τουλάχιστον έμεινα πιστός στην Kawasaki.......
  15. 1 point
    Το θηρίο θα κάνει επίσημο ντεμπούτο μέσα στον επόμενο μήνα σε ειδική εκδήλωση,Ο κινητήρας πιθανότατα θα είναι ο ίδιος με τον τωρινό 6κύλινδρο με μικρές διαφορές + dct κιβώτιο. Πιο σημαντική αλλαγή αυτή στη μπροστινή ανάρτηση,αλλαγές στην οθόνη και τα όργανα. Περισσότερα εδώ
  16. 1 point
    Παρασκευή 22/09/17 10:50 MOTOGP ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 1 15:00 MOTOGP ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 2 Σάββατο 23/09/17 10:50 MOTOGP ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 3 14:25 MOTOGP ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 4 15:05 MOTOGP ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ 1+2 Κυριακή 24/09/17 10:35 MOTOGP ΖΕΣΤΑΜΑ 15:00 MOTOGP ΑΓΩΝΑΣ
  17. 1 point
    αυριο εκτος απροοπτου, το μεσιμερι θα ειμαστε στο καφε aliento για τον αγωνα-καφε. αν δειτε μαυρο κ8 600 εξω και μεσα ενα τυπακο με ασπρη φορμα με σωματοτυπο pedrosa εγω θα ειμαι (μαζι με 2 φιλους). οσοι θελετε ελατε για καφεδακι
  18. 1 point
  19. 1 point
    Πολυ ωραιο μονταζ και πλάνα.. Μπράβο!
  20. 1 point
  21. 1 point
    Να δείτε που σε λίγο θα ακούσουμε από τους πικραμένους πώς δίνει το κακό παράδειγμα στους νέους......
  22. 1 point
    Σημερινές αγγελίες και οι δύο με tracer 900 του 2015 και τιμή κάτω από 8 χιλιάρικα. https://www.car.gr/10976627-yamaha-tracer-900 https://www.car.gr/10976547-yamaha-tracer-900 Αυτό το 1190 πωλείται εδώ και μήνες...τώρα ξαναμείωσε την τιμή στα 10.200 συζητήσιμη. https://www.car.gr/9218851-ktm-1190-adventure
  23. 1 point
    MotoGP Free Practice Nr. 3 Classification 2017 Alcañiz, Saturday, September 23, 2017 Pos. Num. Rider Nation Team Bike Km/h Time Gap 1st/Prev. 1 93 Marc MARQUEZ SPA Repsol Honda Team Honda 335.0 1'48.252 2 25 Maverick VIÑALES SPA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 328.8 1'48.562 0.310 / 0.310 3 26 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team Honda 336.3 1'48.683 0.431 / 0.121 4 19 Alvaro BAUTISTA SPA Pull&Bear Aspar Team Ducati 339.5 1'48.783 0.531 / 0.100 5 36 Mika KALLIO FIN Red Bull KTM Factory Racing KTM 332.7 1'48.811 0.559 / 0.028 6 4 Andrea DOVIZIOSO ITA Ducati Team Ducati 337.2 1'48.881 0.629 / 0.070 7 41 Aleix ESPARGARO SPA Aprilia Racing Team Gresini Aprilia 328.6 1'48.920 0.668 / 0.039 8 35 Cal CRUTCHLOW GBR LCR Honda Honda 330.8 1'49.021 0.769 / 0.101 9 29 Andrea IANNONE ITA Team SUZUKI ECSTAR Suzuki 331.3 1'49.139 0.887 / 0.118 10 46 Valentino ROSSI ITA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 329.6 1'49.223 0.971 / 0.084 11 99 Jorge LORENZO SPA Ducati Team Ducati 331.3 1'49.286 1.034 / 0.063 12 44 Pol ESPARGARO SPA Red Bull KTM Factory Racing KTM 335.7 1'49.300 1.048 / 0.014 13 9 Danilo PETRUCCI ITA OCTO Pramac Racing Ducati 334.3 1'49.389 1.137 / 0.089 14 53 Tito RABAT SPA EG 0,0 Marc VDS Honda 332.0 1'49.473 1.221 / 0.084 15 43 Jack MILLER AUS EG 0,0 Marc VDS Honda 329.0 1'49.523 1.271 / 0.050 16 45 Scott REDDING GBR OCTO Pramac Racing Ducati 332.4 1'49.553 1.301 / 0.03
  24. 1 point
    Το Hornet ναι μεν εχει 100 αλογα που ισως στο ακουσμα τους να ¨τρομαζουν¨ αλλα τα αποδιδει στις ψηλες στροφες, μεσα στην πολη αν το δουλευεις χαμηλα μεχρι 5-6 Κ δεν φοβιζει καθολου, παντως εχεις δικιο στο οτι το MT-07 κουμπωνει καλυτερα για τη χρηση που προαναφερθηκε, τα τετρακυλινδρα γενικα για να τα γουσταρεις θελει και λιγο άπλα.
  25. 1 point
    είναι αδιάβροχα, υπάρχουν τέτοια ηχεία για μηχανές-εξωτερικούς χώρους και σκάφη
  26. 1 point
  27. 1 point
    Καλά, δεν ξέρω πώς να σε ευχαριστήσω. Έτοιμη δουλειά μου έδωσες. Νιώθω σαν το συμφοιτητή που όλοι είχαμε για φίλο. Ξέρεις, αυτόν που εμφανιζόταν μόνο την τελευταία μέρα για την παρουσίαση της εργασίας...με τα γαρύφαλλα στα μαλλιά από τα μπουζούκια. Λοιπόν, για το Er-6f τι να πω? Το ερωτεύτηκα! Επιβάλλεται να πάω να το δω. Το μόνο που με απασχολεί εδώ είναι μήπως επειδή είναι ιδιώτης με βρει "μικρό" και με κογιονάρει. Θα μου πεις οι έμποροι πόσο καλύτεροι είναι. Αυτοί όμως υποθέτω έχουν και μια φήμη να διαφυλάξουν. Hornet και Diversion με ζορίζουν λίγο γιατί βλέπω πως έχουν περισσότερα άλογα και από το αμάξι μου!! Αν και το τελευταίο το έχει ο ίδιος έμπορος που έχει και αυτό https://www.car.gr/10925014-yamaha-mt-07-abs . Επομένως, θα πάω που θα πάω, δεν χάνω τίποτα να του ρίξω μια ματιά. Βέβαια, απορία εδώ που γεννιέται...τριών ετών μηχανές και οι δύο, πώς γίνεται η μια να έχει 2.000χλμ και η άλλη 7.000χλμ. Μου φαίνονται λίγα και για τις δύο. Θα μου πεις πόσα χιλιόμετρα να κάνεις στη Σαλαμίνα αλλά ξέρω γω...για να κρατάνε θέση πάρκινγκ για το αμάξι τις είχαν? Το XSR είναι έρωτας αλλά φοβάμαι πως ανεβαίνει το μπάτζετ επικίνδυνα. Λέω επικίνδυνα γιατί μην ξεχνάς πως είμαι και παντρεμένος... Ίσως έτσι να εξηγείται γιατί βρήκα μόλις 8 (!) αγγελίες στην Αττική.
  28. 1 point
    Ανακοίνωση: Όσοι λουόμενοι έκαναν μπάνιο στον Σαρωνικό της 7 τελευταίες ημέρες πρέπει να περάσουν υποχρεωτικά από το κ.τ.ε.ο Αλίμου για έκδοση κάρτας καυσαερίων.
  29. 1 point
  30. 1 point
    Αριθμητική στο σχολείο...-Τι είναι μετά το 69;-Το στοματικό διάλυμα!...- ΦΩΤΗΗΗΗΗΗ Πέρνα έξω...
  31. 1 point
    Να αποκτήσει και λίγο ροπή το dtaki
  32. 1 point
    όταν θέλει η πουτ***** η Honda... ζωγραφίζει
  33. 1 point
    Πολυ ωραια οργανα.Νομιζω οτι ειναι πιο ομορφα απο το 1600ρη της bmw.
  34. 1 point
    Κοίτα, για 2 ώρες δουλειά, 60 ευρώ τζίρος και όχι τσέπη, (έχει ενοίκιο, λειτουργικά έξοδα, ΤΕΒΕ να βγάλει...) είναι νορμαλ, δεν είναι εσύ κι εγώ στο υπόγειό μας που κάνουμε αυτήν την φάση ερασιτεχνικά χωρίς να έχουμε κανένα από πάνω μας, εως και λίγα τα λέω, μην τα κάνουμε και όλα ίσιωμα. Κι άμα κάτσει καμιά βίδα κάτω στην μπότα αρπαγμένη στο κεφάλι, δεν είναι 2 ώρες, είναι παραπάνω. Βάλε και ότι είναι βρωμο-μπελαλοδουλειά οι τσιμούχες στα πηρούνια, γεμίζει ο πάγκος λάδια όσο και να προσέξεις, άλλη δουλειά δεν γίνεται ταυτόχρονα, μένει λυμένο το μοτο ακινητοποιημένο στο μαγαζί, έχει τις δυσκολίες του η αλλαγή τσιμούχας στο πηρούνι, δεν είναι δα και αλλαγή λάδια στο μοτέρ. Ο φίλος άλλαξε και ξύστρες, που δεν υπάρχουν γενικά στο εμπόριο, άρα κατά μεγάλη πιθανότητα, έχει πάρει αντιπροσωπείας ανταλλακτικό ο μάστορας, που έχουν κανά 25ρι οι ξυστρες μόνο. Καλά είναι τα λεφτά που έδωσε ο φίλος.
  35. 1 point
  36. 1 point
    Συνεντευξη τυπου http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=27127
  37. 1 point
    Εθεάθη σε συνεργείο φίλου, VFR400R-NC30 του 1989 (K). Αν διαβάζεις φίλε ιδιοκτήτη, στείλε μήνυμα να τα πούμε. Έχει γίνει πολύ καλή δουλειά αναπαλαίωσης, βάψιμο στις ζάντες, στις μπότες του πηρουνιού, καθάρισμα-γυάλισμα οι σωλήνες των εξατμίσεων, γενικά έχει γίνει καλή δουλειά για να ξαναγίνει καινούριο το VFR. Και μια και το είδα, ιδού μια κεφαλή NC30 (η πίσω) για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι. Διακρίνονται τα γρανάζια κίνησης των εκκεντροφόρων. Στο μοντέλο αυτό, οι εκκεντροφόροι περιστρέφονται ανάποδα ως προς την φορά του στροφαλοφόρου. Διακρίνεται επίσης το ελαφρά μετατοπισμένο ''ησυχαστικό'' γρανάζι δίπλα στο κυρίως γρανάζι του εκκεντροφόρου, το οποίο βρήσκεται εκεί με ένα μηχανισμό ελατηρίου ανάμεσα στα δύο, που το σπρώχνει στην ελαφρά ''λαθος'' θέση. Με τον τρόπο αυτό, ο τζόγος ανάμεσα στα δόντια των γραναζιών μηδενίζεται. Όσο κι αν εμφανιστεί τζόγος, το δευτερεύον ''ησυχαστικό'' γρανάζι, βρήσκει την επαφή στην άλλη πλευρά του επόμενου στην σειρά δοντιού, κι έτσι η επαφή δοντιού με δοντιού στην μετάδοση είναι πάντα τέλεια, χωρίς κρούση και άρα χωρίς φθορά και χωρίς φασαρία, εξού και το ''ησυχαστικό''. Οι εκκεντροφόροι βρήσκονται σε φορέα, που δένει ολόκληρος πάνω στην κεφαλή με βίδες, και όχι με καβαλέτα. Αυτό κάνει την αφαίρεσή τους, πιο εύκολη υπόθεση, ενώ -θεωρητικά- αν συμβεί ζημειά στην επιφάνεια έδρασης, αλλάζει μόνο ο φορέας, και όχι όλη η κεφαλή. Το πιο σημαντικό ίσως, είναι το ενδιάμεσο κοντό κοκοράκι. Δεν είναι κανονικό κοκοράκι όπως π.χ. έχουν τα παπιά, να το χτυπάει από την μια άκρη ο εκκεντροφόρος, και αυτό να κάνει μοχλό και να κινεί την βαλβίδα από την άλλη μεριά του. Είναι κοντό, με μια μόνο άκρη και χρησιμεύει στην γεωμετρία κίνησης της βαλβίδας. Το σύστημα αυτό πρώτη φορά εμφανίστηκε από την Kawasaki στα GPz. Στα απλά συστήματα με τον εκκεντροφόρο να δίνει απευθείας κίνηση στην βαλβίδα, τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά κίνησης της βαλβίδας, εξαρτώνται αποκλειστικά από το σχήμα του λοβού του εκκεντροφόρου. Στο εδώ σύστημα, παράμετρος είναι και το σχήμα της επιφάνειας που χτυπάει ο εκκεντροφόρος το κοκκοράκι, η οποία δεν είναι επίπεδη και ανάλογα που το ακουμπάει ο λοβός καθώς ταξιδεύει πάνω του, βυθίζει περισσότερο ή λιγότερο την βαλβίδα. Με την διαφοροποίηση αυτή ο εκκεντροφόρος μπορεί να έχει πιο ''ηρεμο'' λοβό, άρα λιγότερη τριβή, για την ίδια βύθιση που χωρίς κοκοράκι θα ήθελε πιο μεγάλο λοβό, και η σχεδίαση επίσης μικραίνει σε όγκο. Το ίδιο σύστημα υπάρχει και στο καινούριο 2016 R1 από πέρσι, ενώ εμφανίστηκε και στο νέο 2017 GSXR1000 φέτος. Μια πολύ ευχάριστη παρενέργεια του συστήματος αυτού: Γίνεται πολύ απλή η αλλαγή καπελότων. Εκεί που σε ένα συμβατικό σύστημα πρέπει να αφαιρέσεις εκκεντροφόρους, να τους ξαναχρονίσεις μετά κ.ο.κ. για να αλλάξεις τα καπελότα, εδώ δεν βγάζεις τίποτα απολύτως, απλά συρταρώνεις με το χέρι στο πλάι το κοκοράκι (διακρίνεται το ελατήριο που το πηγαίνει στην θέση του) , και το καπελότο αποκαλύπτεται στην διάθεσή σου. Ούτε βγάλε-βάλε-χρόνισε εκκεντροφόρους, ούτε σφίξε με ροπές τα καβαλέτα, ούτε τίποτα από όλα αυτά.
  38. 1 point
  39. 1 point
    Καλορίζικο, καλοτάξιδο και άπεφτο! Είναι πολύ ωραίο το μαύρο με το χρυσό! Υ.Σ. Η πολλή παρέα με τον @noodles σε κατέστρεψε!
  40. 1 point
    ηταν με enduro ζαντες και το ξεσκισε λιγο... :P
  41. 1 point
    Από την επίσημη σελίδα της Διεθνούς Ομοσπονδίας Μοτοσυκλετισμού, αφιέρωμα και μερικές εκατοντάδες φωτογραφίες: http://www.fim-live.com/en/article/fim-mototour-of-nations-2017-1/ http://fim-pictures.com/galleries/599/2017mototour-of-nations-ioanninagre
  42. 1 point
    Στα πλαισια των θυσιών ειναι και το ραγισμα, αρκει οτι παρεμβαση γινεται, να ειναι με πληρη επιγνωση των συνεπειων, τωρα αν ειναι καποιος τοσο μαλεουρας και κατηγορει την εκαστοτε εταιρια για σκαρτα μερη κινητηρα ενω ο ιδιος εχει κανει την μαλθακια τοτε ειναι αξιος της μοιρας του, εχω κανει παρεμβασεις αλλοτε με επιτυχια και αλλοτε με αποτυχια, ποτε δεν εριξα ευθυνες σε κατασκευαστες.
  43. 1 point
    Να σας γνωρισω το καινουριο αισθημα... Yamaha MT09 Street Rally '15. Πρωτη αδεια 1/16, 9800χλμ και με ακομα τεσσερεις μηνες εργοστασιακη εγγυηση. Απολυτα εργοστασιακη μορφη και σε κατασταση βιτρινας. Βαλαμε σημερα και καινουρια παπουτσακια (εμεινα πιστος στα BT016 που στα 195€ πιστευω ειναι best value for money) και σιγα σιγα γνωριζομαστε καλυτερα. Με μια κουβεντα, οπλο...
  44. 1 point
  45. 1 point
    Τι να το κάνεις το φορτηγό οταν έχεις σκούτερ.
  46. 1 point
    Μετρώντας ήττες και ανεκπλήρωτους έρωτες δύο ώρες μετά τα μεσάνυχτα μερικές δεκάδες χιλιόμετρα πριν την Θεσσαλονίκη https://youtu.be/W9iQ0pcSVIM fb
  47. 1 point
  48. 1 point
    Είμαστε πολλοί αυτοί που δεν αποχωριζόμαστε τις μοτοσυκλέτες μας με οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες. Είτε αυτό γίνεται κατ' ανάγκην (έλλειψη ΙΧ) ή κατ' επιλογή (επειδή πραγματικά γουστάρουμε) Όσοι μάλιστα κάνουμε και χειμερινά ταξίδια με όποιες καιρικές συνθήκες, αποδεικνύουμε το πόσο γουστάρουμε την μοτοσυκλέτα. Τι πρέπει να προσέχει όμως ένας μοτοσυκλετιστής που χρησιμοποιεί την μοτοσυκλέτα του ακόμα και με πολύ χαμηλές θερμοκρασίες? Και δεν μιλάμε φυσικά για την πόλη που οι αποστάσεις είναι μικρές και σύντομες, αλλά μιλάμε για χειμερινές βόλτες και ταξίδια. Το βασικότερο λοιπόν είναι να μένουμε ζεστοί πάνω στην μοτοσυκλέτα μας. Όταν κρυώνουμε, δεν μπορούμε να οδηγήσουμε όσο καλά θέλουμε και μπορούμε, με αποτέλεσμα να κινδυνεύουμε την σωματική μας ακεραιότητα σε κάποιο ενδεχόμενο λάθος. Τον χειμώνα εκτός τους κρύου, έχουμε να αντιμετωπίσουμε και την βροχή. Που όταν συνδιαστεί με το κρύο, δίνει άσχημα αποτελέσματα για τον μοτοσυκλετιστή. Ένα από τα βασικότερα πράγματα λοιπόν είναι να παραμείνουμε "αδιάβροχοι". Αν βραχούμε σε ταξίδι και κάνει και κρύο, απλά την πατήσαμε. Έτσι φροντίζουμε από πριν για να μην φτάσουμε σε αυτό το σημείο. Ένα καλό σετ αδιάβροχα πρέπει να μας ακολουθούν πάντα και παντού τον χειμώνα. Καλές χρυσές, και άγιες οι αδιάβροχες κορντούρες,αλλά ποιος μας λέει πως δεν έφτασε η ώρα τους να βάλουν νερό? Κι όταν είσαι κάποιες εκατοντάδες χιλιόμετρα μακρυά από το σπίτι σου, το μόνο που δεν θα ήθελες να συμβεί, θα ήταν το να γίνεις μουσκίδι και να κάνει ψοφόκρυο. ΤΟ ΚΟΡΜΙ ΜΑΣ Ξεκινώντας από μέσα προς τα έξω, πρέπει να ξέρουμε πως η καλή θερμομόνωση του κορμιού μας είναι το κλειδί στην υπόθεση κρύο. Ένα καλό ισοθερμικό, μας κρατάει ζεστούς πολύ καλύτερα από ένα χοντρό πουλόβερ και μας δίνει και ελευθερία κινήσεων,αφού δεν χρειάζεται να είναι τόσο χοντρό όσο ένα άλλο κοινό ρούχο για να μας προστατέψει. Όσοι δεν έχετε, αγοράστε ένα και θα εκπλαγείτε με το αποτέλεσμα. Αν μάλιστα αυτό το ισοθερμικό έχει και αντιανεμική μεμβράνη, είναι ότι το καλύτερο! Τον χειμώνα ενδείκνυται η χρησιμοποίηση των συνθετικών μπουφάν, ή κοινώς των μπουφάν από κορντούρα. Πολύ πιο ζεστά και άνετα από τα αντίστοιχα δερμάτινα, χάνοντας όμως σε εμφάνιση. Πέρα από αυτό τα περισσότερα είναι ΚΑΙ αδιάβροχα και μπορούν να αντιμετωπίσουν άνετα μια ψιλοβροχή χωρίς να αναγκαστούμε να χρησιμοποιήσουμε αδιάβροχα. Κάποια καλά μπουφάν δεν έχουν πρόβλημα ούτε σε δυνατές βροχές, αλλά γιατί να το ρισκάρουμε όταν είμαστε σε ταξίδι? Είπαμε... των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν. Κανείς δεν θα ήθελε πιστεύω ένα τέτοιο μπουφάν ποτισμένο στο νερό όταν είναι σε ταξίδι. ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΑΣ Πιο ανθεκτικά στο κρύο αλλά όταν ταξιδεύουμε πρέπει να τα προστατεύσουμε κι αυτά όσο το δυνατόν καλύτερα. Αν υπάρχει η οικονομική δυνατότητα,μπορούμε να αγοράσουμε ένα αντίστοιχο με τα μπουφάν παντελόνι από κορντούρα. Σίγουρα η καλύτερη επιλογή για το κρύο. Όπως και τα μπουφάν έτσι κι αυτά είναι αδιάβροχα και ότι ισχύει για τα άλλα,ισχύει και γι αυτά. Ζεστά και αδιάβροχα λοιπόν που υπόσχονται να μας κρατήσουν όσο το δυνατόν ζεστότερους πάνω στην μοτοσυκλέτα. Όταν δεν υπάρχει η οικονομική άνεση να αγοράσουμε ένα τέτοιο παντελόνι, μπορούμε να αγοράσουμε ένα καλό ισοθερμικό που θα κάνει αρκετά καλή δουλειά. Αν είναι και αυτό με αντιανεμική προστασία ακόμα καλύτερα. Σε μεγάλα κρύα, μπορούμε να το συνδιάσουμε και με ένα απλό αδιάβροχο παντελόνι,κι έτσι να έχουμε την μέγιστη προστασία από κρύο και νερό. Με λίγα λόγια φτιάχνουμε ένα παντελόνι σαν την κορντούρα χρησιμοποιώντας όμως τρία άλλα. Το ισοθερμικό,το τζιν μας και το αδιάβροχο χωρίς όμως ποτέ να καταφέρουμε να πιάσουμε όλα εκείνα τα καλά χαρακτηριστικά που έχει από μόνο του ένα παντελόνι κορντούρας. Δηλαδή την αντοχή στην τριβή σε ενδεχόμενη πτώση, αλλά και την προστασία που προσφέρει με τα προστατευτικά που έχει σε γόνατα και γοφούς. ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ / ΛΑΙΜΟΣ Το κεφάλι το θεωρούμε δεδομένο πως είναι προστατευμένο από το κρύο αφού φοράμε το κράνος μας. Ότι κράνος κι αν είναι αυτό,ακριβό η φτηνό,την ίδια δουλειά κάνει ως προς την προστασία μας από το κρύο.Ή σχεδόν την ίδια γιατί εκεί αλλάζει λιγάκι ο τρόπος με τον οποίο αφήνει το κράνος να εισέλθει μέσα του ο κρύος αέρας. Αλλά ακόμα και γι αυτό η τεχνολογία του εξοπλισμού αναβάτη,έχει βρει πολλές πατέντες. Οι λεγόμενες μπαλακλάβες,κάνουν πολύ καλή δουλειά προστατεύοντας το πρόσωπο και τον λαιμό από το κρύο.Το πρόσωπο που παγώνει από τον αέρα που εισέρχεται από το κάτω μέρος του κράνους,και τον λαιμό που συνήθως ένα κομμάτι του είναι ακάλυπτο,όσο ψηλά κι αν φτάνει ο λαιμός του μπουφάν. Στο εμπόριο εκτός της κλασσικής μπαλακλάβας,υπάρχουν ένα σωρό άλλες παραλλαγές της.Μισή μπαλακλάβα, ή μόνο λαιμοπροστασία κτλ. Επίσης ένα υποσιάγωνο στο κράνος μειώνει από πολύ έως εντελώς την εισροή αέρα από το κάτω μέρος του κράνους, μόνο που έτσι αναπόφευκτα κρατάει μέσα σε αυτό τα χνώτα μας και έχουμε εκείνο το αντιπαθητικό θόλωμα της ζελατίνας. Πάντως και γι αυτό υπάρχει λύση. Υπάρχουν κράνη με έτοιμες αντιθαμβωτικές ζελατίνες, ή κράνη που δέχονται έξτρα αντιθαμβωτικές ζελατίνες με σύστημα pin lock τα οποία κάνουν τέλεια δουλειά. Έτσι λοιπόν,(κι αν δεν έχετε ήδη) στην επόμενη αγορά κράνους,φροντίστε να πάρετε κάποιο που έχει αντιθαμβωτική ζελατίνα,ή δέχεται έξτρα αντιθαμβωτικές ζελατίνες pinlock. ΤΑ ΑΚΡΑ Τα χέρια μας. Για το τέλος άφησα τα άκρα μας. Ίσως τα σημαντικότερα που πρέπει να κρατήσουμε ζεστά και στεγνά. Από παλιά ακούμε πως αν έχεις ζεστά τα πόδια και τα χέρια σου,δεν κρυώνεις. Κι αυτό ισχύει! Έτσι λοιπόν, φροντίζουμε να αγοράζουμε ένα καλό ζευγάρι χειμερινά γάντια τα οποία πέρα από ζεστά πρέπει να είναι και αδιάβροχα, και ένα ζευγάρι καλές αδιάβροχες μπότες. Τα γάντια πρέπει να μην είναι πολύ χοντρά για να μπορούμε να έχουμε καλύτερη αίσθηση των χειριστηρίων της μοτοσυκλέτας,αλλά ούτε πολύ λεπτά γιατί θα κρυώνουμε. Στα γάντια (για μένα) δεν χωράνε υποχωρήσεις. Τα γάντια πρέπει να είναι καλά. Και τα καλά είναι και ακριβά. Υπάρχουν βέβαια και οι μεσοβέζικες λύσεις αγοράζοντας ένα φτηνό σχετικά γάντι που το χρησιμοποιείς παράλληλα με άλλα προιόντα,όπως έξτρα αδιάβροχη θήκη πάνω από αυτά,ή και με κάποιο ισοθερμικό γάντι μέσα από αυτά, προστατεύεσαι από το κρύο και την βροχή. Καλές λύσεις είναι και αυτές,αλλά αν αναλογιστείς το κόστος για τα τρία στην ουσία γάντια, όσο και για την έλλειψη αίσθησης που θα προκύψει,φτάνει για να δώσεις μια και καλή κάποια χρήματα για ένα καλό ζευγάρι που θα έχει και τις απαραίτητες ενισχύσεις.Τέτοια γάντια είναι φυσικά τα γάντια από κορντούρα. Αν υπάρχουν και θερμαινόμενα γκριπ στην μοτοσυκλέτα μας,τότε τα πράγματα γίνονται σαφώς καλύτερα αφού πλέον δεν χρειάζεται να έχεις πολύ χοντρά γάντια για να κρατήσεις τα χέρια σου ζεστά. Είναι ίσως από τα καλύτερα γκάντζετ για τον χειμώνα που μπορεί να έχει μια μοτοσυκλέτα. Υπάρχουν εργοστασιακά αλλά και άφτερ μάρκετ. Οι ον οφ μοτοσυκλέτες μάλιστα,οι οποίες φέρουν χούφτες,έχουν ακόμα ένα πλεονέκτημα στην προστασία των χεριών από το κρύο και την βροχή. Βέβαια υπάρχουν κι άλλες λύσεις και από την ποικιλία και τις πατέντες αυτές, καταλαβαίνουμε πόσο σημαντικό είναι να έχουμε ζεστά και στεγνά τα χέρια μας,ώστε να έχουμε και τον καλύτερο όπως είπα έλεγχο στα χειριστήρια της μοτοσυκλέτας (και ειδικά στο φρένο) Αυτές οι λύσεις είναι κάποιες έξτρα χούφτες από μαλακό υλικό που προσαρμόζονται στο τιμόνι και απλά χώνουμε εκεί μέσα τα χέρια μας. Είναι σαν τις χούφτες των ον οφ απλά αυτές είναι από συνθετικό ύφασμα και αγκαλιάζουν τα χέρια μας. Τα πόδια μας Οι μπότες είναι και αυτές ένα πολύ σημαντικό κομμάτι. Είναι αυτές που θα κρατήσουν τα πόδια μας στεγνά και ζεστά,και θα μας προστατέψουν σε μια ενδεχόμενη πτώση πολύ καλύτερα από ένα απλό παπούτσι. Χρειάζεται να κάνουμε την καλύτερη δυνατή επιλογή γιατί μια φτηνή μπότα,το πιθανότερο θα είναι να βάζει νερά σε βροχές. Κι αν βάλει νερά κι είναι χειμώνας, την κάτσαμε την βάρκα στα ρηχά. Αν παγώσουν τα πόδια, εκτός ότι θα αισθανόμαστε εντελώς χάλια, δεν θα μπορούμε να ελέγχουμε σωστά και τα χειριστήρια της μοτσουκλέτας. Δηλαδή το ποδόφρενο και τις ταχύτητες. Οι μπότες που φέρουν επένδυση μεμβράνης Goretex θεωρούνται οι καλύτερες στην κατηγορία τους και φυσικά είναι και ακριβότερες από άλλες που χρησιμοποιούν άλλου είδους προστατευτική μεμβράνη. Όμως όπως και στα γάντια, έτσι και στις μπότες δεν πρέπει να σκεφτούμε τα μερικά ? παραπάνω γιατί πιθανότατα θα το μετανιώσουμε. Αυτό βέβαια δεν πάει να πει πως οι μπότες που δεν έχουν μεμβράνη goretex θα βάλουν ντε και καλά νερό.Τουναντίον.Υπάρχουν μπότες που είναι πολύ καλές και αδιάβροχες για πολλά χρόνια. Απλά το όνομα goretex θεωρείται κορυφή και έχει τις λιγότερες πιθανότητες να πάρει νερό απ ότι οι άλλες. Για την ιστορία θα πω πως οι παλιές μου μπότες,χωρίς μεμβράνη goretex είχαν κρατήσει τα πόδια μου στεγνά για τέσσερις ολόκληρους χειμώνες με αρκετά χειμερινά και βρόχινα ταξίδια. ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ Το καλοκαίρι είναι πιο απλά τα πράγματα, γιατί συνήθως δεν έχουμε να κάνουμε με βροχή και κρύο (αλίμονο) αλλά ο εξοπλισμός, παραμένει εξοπλισμός. Δεν πάει να πει επειδή κάνει ζέστη γυρνάμε με κοντομάνικο και βερμούδα πάνω στη μοτοσυκλέτα. (πόσο μάλλον σε ταξίδι!) Έτσι λοιπόν, το κράνος είναι και πάλι απαράβατος κανόνας ασφάλειας, κι από κει και πέρα, πρέπει να υπάρχει τουλάχιστον ένα καλοκαιρινό διάτρητο μπουφάν με τις ενισχύσεις του στα επίμαχα σημεία (κόστος από 100 έως 200€) κι ένα αντίστοιχο παντελόνι. (πολλοί βέβαια, το καλοκαίρι προτιμούν το τζιν, αλλά καλό θα ήταν να υπήρχε τουλάχιστον αυτό το ειδικό τζιν που πωλείται στα μοτομάγαζα το οποίο φέρει ενισχύσεις στα επίμαχα σημεία αλλά δεν μοιάζει με μοτοσυκλετιστικό ρούχο. Τέτοια τζιν έχει πχ η colori για όποιον ενδιαφέρεται) Οι μπότες καλό είναι να υπάρχουν στα ταξίδια. Αν όχι ψηλές, έστω χαμηλές που υπάρχουν στα μοτομάγαζα. Τα καλοκαιρινά γάντια επίσης πρέπει να υπάρχουν για δύο δουλειές. Και για προστασία, αλλά και για να μην γλιστράνε τα χέρια μας από το γκριπ λόγω του ιδρώτα. Αυτές ήταν λίγες συμβουλές που μπόρεσα να παραθέσω από την πείρα που έχω αποκτήσει όλα αυτά τα χρόνια που ασχολούμαι με τις μοτοσυκλέτες. Συμπληρώσεις και διορθώσεις δεκτές από άλλους φίλους για να μαθαίνουν οι νέοι φίλοι της μοτοσυκλέτας αυτά τα σημαντικά πράγματα για την προστασία τους από τα άσχημα καιρικά φαινόμενα οδηγώντας την μοτοσυκλέτα τους. :)
×
×
  • Create New...