Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/25/17 in all areas

  1. 5 points
    Θέλω να κάνω μια επισήμανση γιατί πολλοί πάνε αλλά κανένας δεν βοηθάει με λεπτομέρειες κάποιον που θέλει να πάει και φοβάται τι θα αντιμετωπίσει. Οπως πρίν απο μένα με διαφορά τριών ημερών πήγαν οι T Motoriders. Θά γράψουν λέει λεπτομέρειες τον αλλο μήνα(καλά κρασιά). Μπορεί να θέλει κάποιος να πάει τώρα και πρέπει να ξέρει. ΠΟΤΕ ΣΑΒBΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟ TRANSFAGARASAN
  2. 4 points
  3. 3 points
  4. 3 points
    ΣΥΝΟΨΗΑναχώρηση απο Χαλκίδα 18-08-17 ωρα 06:00Αφιξη Bansko 18-08-17 ωρα 17:00 Αναχώρηση απο Bansko 19-08-17 ωρα 06:30Αφιξη Craiova(Ρουμανία) 19-08-17 ωρα 19:00Αναχώρηση απο Craiova 20-08-17 ωρα 06:00Αφιξη Pitesti 20-08-17 ωρα 20:00(Ανοδο Transalpina μεχρι Sebes και κάθοδο απο Transfagarasan)Αναχώρηση απο Pitesti 21-08-17 ωρα 06:30Αφιξη Χαλκίδα 22-08-17 ωρα 02:00ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΕΞΟΔΑ ΤΑΞΙΔΙΟΥΕλλάδα = 108.00 €Βουλγαρία = 195,03 lev/ 99.49 €Ρουμανία = 431,72 lei / 94.16 € 301,65 €ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΔΙΑΝΥΘΕΝΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΜΟΥ3.176 ΧΛΜ
  5. 2 points
    Εγω Γιαννη δεν θα μπορεσω να διακτινιστω πισω στην ημερομηνια 26/3/17.
  6. 2 points
    Valentino Rossi: Πιάνει τα 300 ο «Γιατρός» Εκκινώντας την προσεχή κιόλας Κυριακή στο GP Μ. Βρετανίας που φέτος, όπως και τα τελευταία επτά χρόνια, πραγματοποιείται στην πίστα του Silverstone, o Valentino Rossi καθίσταται ο μοναδικός αναβάτης στην ιστορία με 300 συμμετοχές στη μεγάλη κατηγορία του θεσμού. Αξιοσημείωτο είναι, επίσης, το γεγονός πως ο γηραιότερος εν ενεργεία σήμερα αναβάτης του MotoGP έχει κατακτήσει επί βρετανικού εδάφους, και συγκεκριμένα στην πίστα του Donington Park, την πρώτη του νίκη στην premier-class το 2000, κάτι που θα ήθελε ασφαλώς να επαναλάβει και φέτος στο Silverstone, στο οποίο στέφθηκε νικητής για τελευταία φορά, και μάλιστα υπό βροχή, το 2015. Αξίζει να αναφέρουμε πως ο Valentino Rossi, ο άνθρωπος που κατέχει αυτή τη στιγμή τα περισσότερα ρεκόρ στο Π.Π. Μοτοσικλετών, έχει λάβει μέρος στο 35,1% των αγώνων της μεγάλης κατηγορίας που έχουν πραγματοποιηθεί στην ιστορία της μεγάλης κλάσης του θεσμού (500 κ.εκ. και MotoGP) από το 1949 μέχρι σήμερα. Και συγκεκριμένα, σε 299 από τους 851. Ο εννέα φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής (επτά στη μεγάλη κατηγορία και από μια στα 125 και 250 κ.εκ.) έχει πάρει μέρος σε αγώνες της μεγάλης κατηγορίας που πραγματοποιήθηκαν σε 27 διαφορετικές πίστες σε 19 διαφορετικές χώρες. Οι νίκες -89 στο σύνολο- που ο «Γιατρός» έχει αυτή τη στιγμή στο ενεργητικό του έχουν λάβει χώρα σε 23 διαφορετικά τερέν –εξαίρεση αποτελούν οι πίστες στο Austin των ΗΠΑ, το Red Bull Ring της Αυστρίας, η Aragon στην Ισπανία, καθώς και εκείνη που βρίσκεται στην Κωνσταντινούπολη της Τουρκίας, αγώνας που αυτή τη στιγμή βρίσκεται εκτός του αγωνιστικού ημερολογίου. Άξιο αναφοράς είναι το γεγονός, επίσης, πως ο Ιταλός αναβάτης-θρύλος έχει ανέβει στο podium των νικητών σε 26 από τις 27 αυτές πίστες –φωτεινή εξαίρεση η πίστα στο Spileberg της Αυστρίας, που όμως απαριθμεί μόλις 2 χρόνια παρουσίας στο θεσμό._Χ.Α. Η πορεία του Valentino Rossi στη μεγάλη κατηγορία - 2000: 2ος με 2 νίκες - 2001: 1ος με 11 νίκες - 2002: 1ος με 11 νίκες - 2003: 1ος με 9 νίκες - 2004: 1ος με 9 νίκες - 2005: 1ος με 11 νίκες - 2006: 2ος με 5 νίκες - 2007: 3ος με 4 νίκες - 2008: 1ος με 9 νίκες - 2009: 1ος με 6 νίκες - 2010: 3ος με 2 νίκες - 2011: 7ος με 0 νίκες - 2012: 6ος με 0 νίκες - 2013: 4ος με 1 νίκη - 2014: 2ος με 2 νίκες - 2015: 2ος με 4 νίκες - 2016: 2ος με 2 νίκες - 2017 (έως τώρα): 4ος με 1 νίκη Οι 5 πρώτοι αναβάτες με τις περισσότερες συμμετοχές στη μεγάλη κατηγορία 1. Valentino Rossi: 299 2. Dani Pedrosa: 245 3. Jorge Lorenzo: 218 4. Mick Doohan: 217 5. Giacomo Agostini: 196 ΠΗΓΗ
  7. 2 points
  8. 2 points
    Όχι του Desmolupo; Σοβαρή απάντηση: Το BMW δεν θα το αγόραζα ΠΟΤΕ για λόγους ΓΕΛΛΟΙΑΣ μηχανολογίας στο μοτέρ του. Οι Γερμανοί, φτιάξανε ένα δικύλινδρο εν σειρά τους έβγαζε κραδασμούς, και τι κάνανε για να τους σβήσουνε; Βάλανε μια τρίτη μπιέλα, να βαράει ΣΤΟΝ ΒΡΟΝΤΟ, σε μια άρθρωση δεμένη στο κάρτερ , ώστε με την μάζα της να πηγαίνει πάνω κάτω, να εξουδετερώνει τις άλλες που πάνε κάτω-πάνω. Τον αντικραδασμικό άξονα, δεν τον ξέρουν, τα μετατοπισμένα κομβία δεν τα ξέρουν. Άμα λέω ότι οι γερμανοί σχεδιαστές είναι ψυχοπαθείς με λέτε κακό. Τέσπα, εγώ τέτοια μηχανολογία, δεν καταδεχόμουν, ούτε να με δουν να στέκομαι δίπλα της.
  9. 2 points
    Ακομα δεν βγηκε το σπρωχνουν ;
  10. 1 point
    Φτουυυυυυυ τον προηγούμενο Μάρτη είναι ο αγώνας; Στο τσακ τον έχασα.
  11. 1 point
    Στην φιγούρα του Κζέρξιζ έπρεπε να τον μοντάρουν
  12. 1 point
    Νέο "καλλιτεχνικό" βιντεάκι !!!!
  13. 1 point
  14. 1 point
    Όχι δεν είναι λογικό. Να πας στον μηχανικό να δεις τι θα σου πει. Και πες μας και εμας
  15. 1 point
  16. 1 point
    Τωρα πως την βρισκει o συγκεκριμενος να δημιουργει τζερτζελο παραποιοντας αρθρα απο το ιντερνετ με τον ιδιο να καγχαζει............ Το προτυπο τεχνικο αρθρο απο το blog του Kevin Ash επεξηγει γιατι αποκλυστηκε η χρηση αντικραδασμικου άξονα εξισορρόπησης( https://www.translatum.gr/forum/index.php?topic=376124.0) στον 2κ παραλληλο του f 800 GS για καθαρα τεχικοοικονομικους λογους ουσιας και φυσικα οχι αγνοιας << The conventional solution is to use rotating balance shafts, or as they’re correctly known, Lanchester shafts, after Dr Frederick Lanchester who invented them in the early part of the last century. But these are quite costly – often two are needed, driven from the crank to rotate in opposite directions, and they sap significant power. More pragmatically, the patent was obtained by Mitsubishi in 1976 and most designs require licence payments.>> Εδω το πληρες αρθρο http://www.ashonbikes.com/bmw_engine_balancer
  17. 1 point
    Ωραιος τροπος παρουσιασης, δεν με κουρασε καθολου.
  18. 1 point
  19. 1 point
    Εμενα παντως τον φτωχο πλην τιμιο HONDΑιο ηρθε και μου μιλησε πρωτος εκεινος
  20. 1 point
  21. 1 point
  22. 1 point
    Από τον φίλο Μιχάλη (Viper) που είναι εσχάτως κάτοχος F800GS, τα μεγαλύτερα προβλήματα είναι: Το φανάρι που καίει το κάτοπτρο και φυσικά έχει εκ των υστέρων διορθωθεί στην γραμμή παραγωγής, αλλά όσοι την έφαγαν, την έφαγαν. Τα πηνία Η υπερβολική θερμότητα από τον κινητήρα που μάλλον βγαίνει σε λάθος σημείο, σε βαθμό που να του έχει κάνει έγκαυμα στο σημείο που το πόδι του ακούμπησε το προστατευτικό κάγκελο. Σύμφωνα με τον ίδιο και άλλους κατόχους, με εξωτερική θερμοκρασία κοντά και πάνω από τους 40, δεν είναι να το καβαλάς. Αν έπρεπε να διαλέξω ένα από τα δύο θα πήγαινα στον Τίγρη που είναι και πολύ όμορφο μηχανάκι.
  23. 1 point
    Ρε Γιάννη @ksino1100 πότε πήγες Σκιάθο ρε παιδί????
  24. 1 point
  25. 1 point
    Επόμενη διαδρομή Α Υ Τ Η την ιδια μέρα Sebes-Pitesti via Transfagarasan. Ο δρόμος απο Sebes μέχρι πού στρίβουμε για cartisoara είναι αυτοκινητόδρομος ταχείας κυκλοφορίας. Ολοι πάνε με διακόσια ! Στρίβω για cartisoara και αρχιζω μετά απο μια ευθεία να ανεβαίνω το βουνό. Σταματάω σε μια παρκίδα να φτιάξω την κάμερα και μου ακούω μια φωνή "Γειά σου ρε πατρίδα τι γίνεται;" Γυρίζω και βλέπω ενα ζευγάρι στην ηλικία μου με ενα GS 1150 απο Κιάτο που κατέβαινε και μου λέει προετοιμάσου φίλε για ενα μποτιλιάρισμα τρία χλμ περίπου. Παθαίνω ενα σοκ και ξεκινάω να δώ τι με περιμένει. Οντως βλέπω την ουρά και αρχίζω να ανεβαίνω στο αντίθετο οσο μπορούσα γιατί ο δρόμος είναι πολύ στενος. Μετά απο λίγο ανέγηκα στην κορυφή αλλα γινόταν τέτοιος χαμός που δεν περιγράφεται, παρότι είχε τροχαία πανω. Ηταν τόσα πολλά τα αυτοκίνητα που δεν μπορούσαν να διαχειριστούν την κατάσταση. Δυστυχώς λόγω του χάους δεν μπόρεσα να δώ τη λίμνη στην κορυφή και ούτε μπορούσα να αφήσω την μηχανή κάπου με ασφάλεια να πάω με τα πόδια. Πάνω στην κορυφή περνάς ενα τούνελ μικρό και βγαίνεις απο την αλλη πλευρά που κατηφορίζει αμέσως. Απο την αλλη πλευρά δεν ειχε καθόλου κίνηση μέχρι το Πιτέστι. Εχω τραβήξει αρκετά βίντεο και περιμένω με την ταχύτητα που εχει το internet να ανέβουν σε κανένα εξάμηνο Αφού χάζεψα λίγο το τοπίο ξεκίνησα την κατάβαση για να φτάσω μέρα στο Πιτέστι. Πολύ στροφιλίκι μέχρι κάτω και ο δρόμος σε καλή κατάσταση αλλά και δύσκολα κομάτια με μπαλώματα και σαμαράκια.Σε ολη τη διαδρομή οι Ρουμάνοι κατασκηνώνουν και ψήνουν. Η ομορφιά του τοπίου απίστευτη και περισσότερο ελατο είδα παρά πεύκο. Τα χωριουδάκια που βρήκα κατεβαίνοντας για Πιτέστι πρόσεξα οτι ηταν περιποιημένα και εξω απο τις αυλές τους στα καγκελα εχουν αυτοσχέδια ξύλινα παγκάκια για να χαζεύουν το δρόμο.Αυτοί με τα κάρα δε φαίνεται οτι εχουν μεγάλη αγάπη στους μοτοσυκλετιστές γιατί ρίχνουν κάτι χαιρετούρες.....Φράγμα Vidraru Αυτά που εφτιαξε ο Τσαουσέσκου γίναν τουριστική ατραξιόν της χώρας.
  26. 1 point
    ενδιαφερον!! δεν το χα παρει χαμπαρι. τι να πει κανεις?? ωρες ωρες ειναι να απορεις βεβαια και οι ιαπωνες δεν πανε πισω. η yamaha εχει εφαρμοσει αυτο:
  27. 1 point
    Τους κύκλους τους έχεις δει προ πολλού, εδώ που τα λέμε....
  28. 1 point
  29. 1 point
  30. 1 point
    Γατάκια,εμένα που είναι ευρωασιατης δεν παθαίνει τίποτα
  31. 1 point
    Ακριβως ετσι! Υπαρχουν ακομη καποιοι το 2017 που αν τους πεις για αλλη μαρκα εκτος απο motul σε κοιτανε λες κ εισαι ψυχασθενης.Συγγενικο μου προσωπο αυτοκινητακιας κ ασχετος απο μηχανες οταν του προτεινα πριν κατι χρονια να δοκιμασει τα amsoil μου απαντησε μονο motul 6100 με προδιαγραφη 229,φευγα! Tου ξαναλεω πριν 1 χρονο δοκιμασε τα Αραλ 10-40 ως πιο οικονομικο λαδι (αψογη λειτουργια στο τουτου μου) κ μου απανταει αυτο ειναι σαν νερο! Αρκετα χρονια πριν οταν ειχα διαβασει σε διαφορα φορουμ για τα amsoil παω σε συνεργειο που ασχολειται με γαλλικα αυτοκινητα να μου τα βαλει κ μολις τα ειδε μου λεει ενας εκει φιλε μου να βαζεις επωνυμα λαδια!!! Σε συνεργειο ανεπισημο για αλλαγη στην μηχανη μου οταν του πηγα τα τορκο μου ειπε προσεχε ο συγκεκριμενος εμπορος εχει ακουστει οτι εχει μουφα λαδια!
  32. 1 point
    Προσπάθησε λίγο ακόμα, κάτι εντυπωσιακό θα γίνει! (έχε και κάμερα μαζί σου)
  33. 1 point
    Το να εμεινε η μια BMW(?) και να πηρε τα μπαγαζια και τον συνεπιβατη η αλλη, ουτε μια στο εκατομυριο φανταζομαι....
  34. 1 point
    Οσον αφορα τα 1200GS, ο λογος που εχουν πετυχει ιδιαιτερα στην Ελλαδα, ειναι οτι παρουσιαζονται λογω τιμης σαν κατι premium, στυλ iphone που δε μπορει να εχει ο καθενας. Επισης η προπελα ειναι αναγνωρισιμη απο ολους και οχι μονο απο οσους ασχολουνται με τις μηχανες. Αν η Μercedes εβγαζε μηχανακια, λιγοι θα αγοραζαν BMW GS.
  35. 1 point
    Δημητρη τωρα με πας 6-7 χρονια πισω οταν ειχα καταληξει σε bandit 650 καινουριο κ tdm 900 μεταχειρισμενο.Το συζητουσα με ενα "φιλο" ο οποιος λυσαξε να μην παρω κανενα απο απο τα δυο! γιατι τα θεωρουσε αχρηστα (ειδικα το tdm) βγαζοντας μια ζηλια ετσι οπως μου μιλουσε. Τελικα καταληγω στην γιαμαχα και ενα απογευμα θυμαμαι στο Αιγαλεω ενω ειμασταν για καφε περναει ενα tdm και μου λεει ΠΟΣΟ ΓΑΜΑΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΕΙΝΑΙ!!! ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΑΓΟΡΑ!!
  36. 1 point
    Εχω την εντυπωση οτι με τον Γαυριλο δεν γελαει κανεις με την κακη εννοια.
  37. 1 point
    Ακριβώς εδώ είναι το παράδειγμα, αφού ο Γιώργος δε μπόρεσε να κρατηθεί..... Ξεκινάει πολύ καλά, τόσο καλά που αρχίζω να ανησυχώ......Πάρα πολύ καλά..... ...και στο καπάκι το γ@μεί όσο δεν πρέπει...... Ακόμα κι αν προσπεράσω τα ακρωτηριασμένα χρέπια και τα παλιατζίδικα, ΔΕ μπορώ να προσπεράσω με τίποτα τα σχόλια που έχουν να κάνουν με τη ΖΩΗ και τον βιοπορισμό του συνομιλητή του. Χέστηκα για το τι έχει οδηγήσει ή όχι ο Flying. Ειλικρινά. Αλλά η οικονομική άνεση του Γιώργη, δε του δίνει ΣΕ ΚΑΜΙΑ περίπτωση, το δικαίωμα να κρίνει ή να κοροϊδέψει το δικαίωμα ή τις επιλογές του άλλου στο πως θα ζήσει ή θα γεμίσει το ψυγείο του. Γιώργη, απαράδεκτο..........Α π α ρ ά δ ε κ τ ο !!!! Κι όλα αυτά, όλη αυτή η σκέψη και κουβέντα, για τα ΜΠΟΥΡΔΕΛΑ τα μηχανάκια που έχω, που έχεις, που έχει..... Όχι ρε φίλε, να πάνε να γαμηθούν τα μηχανάκια και ο Σοϊχίρο και ο Castiglioni........
  38. 1 point
    Ρε φιλε εμενα αυτο που με εκνευριζει ξερεις πιο ειναι.. ?οχι αν εισαι ιαπωνας ή ευρωπαιος.. Το οτι αντι να βγαλουμε χολη για την αντιμετωπιση μιας εταιριας πανω σε ενα σοβαρο θεμα, βγαζουμε χολη για το αν ειναι καλα τα ευρωπαικα μπουρδελ@ ή τα ιαπωνικα μπουρδελ@ Δεν μπορουμε να ξεχωρισουμε το προβλημα.
  39. 1 point
    Ρε εδω ο @karellen με το που εβγαλε πρωτη βολτα το gs στο Λεωνιδιο εκανε πως δεν με εβλεπε οταν τον χαιρετουσα. Κατσε ρε φιλε, κι εμεις premium ειμαστε.
  40. 1 point
    Ε, κάπου θα φταίνε κι αυτοί όμως. Ξέρω άτομα που άλλαξαν χαρακτήρα - για την ακρίβεια μάλλον εκδήλωσαν τον πραγματικό τους χαρακτήρα - μόλις πήραν κάτι "premium". Άρχισαν το τουπέ και τη φιγούρα / ειρωνία. Και κάνουν μπαμ να ξέρεις. Anyway, ας γυρίσουμε στο θέμα γιατί ξεφύγαμε ως συνήθως......
  41. 1 point
    Αρέσκεσαι όμως να ειρωνεύεσαι και να μιλάς άπρεπα, χωρίς ο άλλος καν να σου έχει απευθύνει το λόγο! Εγώ δεν αναφέρθηκα σε σένα και δεν παρέθεσα γραπτό σου, αλλά εσύ δε χάνεις την ευκαιρία να το κάνεις..... και δεν μπήκες καν στον κόπο να καταλάβεις τί εννοώ, άρχισες τα περί Ε9 κλπ... Εντελώς συμπτωματικά, κάτι άλλοι μια χαρά κατάλαβαν τί έγραψα και γιατί και μια χαρά συνεννοηθήκαμε χωρίς παρεξηγήσεις. Θέλεις ονομαστικά? Gouky, elprimerozen. Δε σε παρεξήγησα. Έννοια σου και καταλαβαίνω πότε κάποιος λέει κάτι κακόβουλα και πότε όχι, άσχετα αν διαφωνούμε ή όχι. Η φράση σου στο bold είναι όνειρο ζωής για μένα. Κάποιοι πάντως στο παρόν τόπικ - για να τα λέμε σωστά - το έγραψαν ότι είναι απαράδεκτο εκ μέρους της εταιρείας όλη αυτή η ιστορία, όπως και του Kevin As παλιότερα. Εκεί δίνω εύσημα και υποκλίνομαι. Διότι απλά αυτό είναι το οφθαλμοφανές και σωστό. Χέστηκα ποιά εταιρεία ευθύνεται. Μ' ενδιαφέρει μόνο αν ευθύνεται και τί έκανε γι' αυτό. Και για το θάψιμο που τρώνε οι κάτοχοι bmw, έχεις απόλυτο δίκιο. Κι εκείνοι έχουν δίκιο. Δυστυχώς συμβαίνει πολύ συχνά και σε πολλές περιπτώσεις λόγω ζήλειας. Ξέρεις όμως ποιό είναι το κακό μ' αυτό? Ότι δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για το ποιός ζηλεύει επειδή δεν μπορεί να το πάρει και ποιός όχι, οπότε είναι άδικο να τους λέμε όλους ζηλιάρηδες. Απ' την άλλη, όταν γίνονται σαφείς αναφορές ότι "θα θέλατε να το πάρετε, αλλά απλά δεν μπορείτε", εκεί ρε φίλε είναι χτύπημα κάτω απ' τη μέση. Αυτό μου χτύπησε άσχημα. Μήπως να μην προκαλούμε? Καταλαβαίνω ότι γίνεται κάποιες φορές ως άμυνα, αλλά καλό θα ήταν να σταματήσει, διότι αυτό θα σταματήσει και τις εστίες ζήλειας. Αν όχι, τότε η ευθύνη θα είναι αποκλειστικά των ζηλιάρηδων. Ελπίζω να καταλαβαίνεις / καταλαβαίνετε τί θέλω να πω και να μη χρειάζεται κι αυτό περαιτέρω εξήγηση, ή να τύχει πάλι παρερμηνείας, όπως συνήθως γίνεται με τα δικά μου γραπτά. (Έχω σκεφτεί μήπως γράφω με τρόπο που παρεξηγείται, αλλά αφενός δεν μπορώ να γράψω αλλιώς για να γίνω αρεστός, αφετέρου ΜΟΝΟ στο mb και μόνο από συγκεκριμένους γίνονται παρερμηνείες. Οπότε τί?)
  42. 1 point
    8 χρόνια μετά και με 55000 χλμ στο κοντέρ μπορώ να πω πως η συγκεκριμένη επιλογή ήταν ορθή! Το versys έχει εργαστεί ως σκούτερ στο πήγαινε/έλα στη δουλειά και στο super market. Όποτε του ζητήσαμε να μας ταξιδέψει το έκανε χωρίς να μας κουράσει παρόλο που στα περισσότερα ταξίδια μας γράψαμε 400+ επαρχιακά χιλιόμετρα σε μία μέρα. Τα 650 κυβικά του Ι2 κινητήρα του δε διαμαρτύρονται ούτε στη καθημερινή μετακίνηση ούτε στα τουριστικά χιλιόμετρα. Όπως έχω ξαναπεί σε κάποιο άλλο θέμα σχετικό με το Versys προσωπικά νιώθω "εγκλωβισμένος" σε μια πολύ καλή και τίμια αρχική επιλογή. Ναι, οκ υπάρχουν πολλές καλύτερες μοτοσυκλέτες αλλά στο ζύγισμα του τι χάνω, τι κερδίζω και πόσο θα κοστίσει μια αλλαγή το Versys ως τώρα βγαίνει νικητής. Εντάξει δεν είμαι και άνθρωπος των συνεχών αλλαγών αλλά πραγματικά αν είχε κάτι το Versys που να με ενοχλεί ή να μη με βολεύει/εξυπηρετεί θα το είχα αλλάξει. Είναι γνωστό πως θα ήθελα με το Versys να φτάσουμε στα 100Κ χλμ. Και όχι μόνο για να μη ξοδέψω χρήματα με την αγορά νέας μοτό αλλά γιατί παρατηρώντας πως γερνάει μια μοτό μαθαίνεις και γίνεσαι καλύτερος μοτοσυκλετιστής μέσα από τη συντήρησή της καθώς σε μια τέτοια μακροχρόνια σχέση θα χρειαστεί να αλλάξεις/συντηρήσεις πολλά μέρη της (αναρτήσεις, δισκόπλακες, ρουλεμάν, ψεκασμό, λαλάκια, μανταλάκια κλπ κλπ) που στα λίγα χιλιόμετρα δεν θα τα άγγιζες καν. ΥΓ1. Χαίρομαι που βλέπω ότι η Kawasaki συνεχίζει να δουλεύει πάνω στο Versys 650 και πλέον εκτός απ' το γεγονός του ότι το έχει ομορφύνει, το βελτιώνει και στοχευμένα. Το ότι το μοτέρ του μετά από 10 χρόνια, παραμένει ανταγωνιστικό για μένα ως κάτοχο σημαίνει πολλά! ΥΓ2. Αν κάποιος σκέφτεται μεσαίο ΟΝ-off/street/commuter το Versys ακόμα και σήμερα είναι μια τίμια επιλογή και με τα 21 λίτρα ρεζερβουάρ και τα ~450 χλμ αυτονομίας που έχει το Versys 3ης γενιάς και την ρυθμιζόμενη ζελατίνα οι τουριστικές του δυνατότητες έχουν βελτιωθεί ακόμα περισσότερο!
  43. 1 point
    Δε μίλησα για στατιστικές με δείγμα μονάδα (=1 ιδιοκτήτη) Γιαυτό έδωσα κάποια links. Υπάρχουν πολλά τέτοια για να μελετήσουμε. Και ανέφερα σαφώς και την άποψή μου πιο πάνω. Όπως επίσης (πάρα πολύ σημαντικό) το ότι σε μια ducati/mv/ktm μπορώ να κάνω και λίγο στραβά μάτια, γιατί είναι μηχανάκια που θα σε καυλwσουν να τα πλακώσεις, να τα χώσεις σε μια πίστα, να τα στροφάρεις και κόφτες. Με boxer μοτέρ (ιδιαίτερα τις παλιότερες φουρνιές: ξηρός εγκάρσιος συμπλέκτης, αερόψυκτο) όμως, δεν υπάρχει λογική να μιλήσουμε για σπάσιμο μοτέρ επειδή το σκίζαμε όλη μέρα. Ένα μοτέρ που δεν είναι φτιαγμένο να δουλεύει στους κόφτες, δεν αποδίδει κοντά στον κόφτη έτσι κι αλλιώς, οπότε ποιος ο λόγος να το πηγαίνεις έτσι. Ναι, δέχομαι την κατασκευαστική νοοτροπία και το είδος χρήσης, αλλά αυτό ακριβώς δεν αφήνει περιθώρια να συζητάμε για προβλήματα στο μοτέρ/άξονα και περιφερειακά! Τόσες δεκαετίες στα χέρια τους το έχουν......Με εξέλιξη πολύ αργή και με το σταγονόμετρο. (καλά, είχε βγάλει και η BMW κάτι....γκουχου γκουχου...boxer SS.......Για γέλια και μόνο......) Πάμε παρακάτω. Στο ποιος χέζει και ξεχέζει, δε μπορώ να πω κουβέντα. Όλοι έχουν δικαίωμα. Άλλοι μπορούν να το υποστηρίξουν άλλοι όχι. Αντίστοιχα δε πρέπει να προσπερνάμε το υφάκι και το τουπέ των κατόχων bmw/ducati κλπ 15ετίας που βγάζουν γλώσσα απέναντι στους συνομιλητές τους για την ανωτερότητα και την ελιτ νοοτροπία της «ομάδας» τους, τα σχόλια τύπου «δεν καταλαβαίνετε, δε νιώθετε, δεν βιώσατε», που θυμίζουν υπερβολικά τις κουβέντες των HiEndαδων που επενδύουν κάτι δεκάδες χιλιάδες ευρώ σε καλώδια σήματος, interconnect και...ρεύματος, έρχονται να μιλήσουν δε με υφάκι και αφ' υψηλού για «την πρώτη τους φορά που επιτέλους κατάφεραν να ακούσουν την υγρασία της φωνής και την μεστή και με βάθος χροιά του τενόρου αλλά ταυτόχρονα και τα δυναμικά περάσματα του κοντραμπάσο που υπήρχε εκεί πίσω στην αριστερή γωνία της μουσικής σκηνής αλλά και τις πνοές του φαγκότο κεντροδεξιά» Όλοι έχουμε δικαίωμα στην παπάτζα. Όλοι είμαστε στον αέρα, άρα και όλοι δεχόμαστε την κριτική ή την χειραψία. Το να κράζουν οι μεν τους δε και αντιστρόφως, δε βοηθάει πουθενά! Κι εγώ ξέρω (από πρώτο χέρι) για SS800 που κυκλοφορούσε με διάφορα θέματα και χαζομάρες (να μιλήσω για πλαϊνό σταντ που έσπασε και έκανε ζημιά στο κάρτερ επειδή οι ιταλοί βιδώνουν το πλαϊνό σταντ στο κάρτερ?), με τον ιδιοκτήτη να το αγαπάει παραπάνω από τον εαυτό του (και δεν πρόκειται ποτέ να παραδεχθεί δημοσίως το χτικιό που του έβγαλε) και τελικά το μοτέρ να σκάει στη γέφυρα Ρίου Αντιρρίου? Είναι μικρό το στατιστικό μας δείγμα βρε Στέλιο!! Και σε τελική ανάλυση, κακώς μπαίνει στην κουβέντα η Ducati αφού άλλος κατασκευαστής παίζει στο θέμα. Εκτός κι αν είναι «ευρωπαϊκή στήριξη»..... Σαφώς και μπορείς να λες και να ξαναλές. Γιαυτό γράφουμε στα fora. Να μιλάμε. Άλλωστε τι γοητεία θα είχε μια κουβέντα αν απλά όλοι συμφωνούσαμε? Οι στατιστικές γίνονται ανά έτος συνήθως, άντε να πω ανά πενταετία. Κάτι που σημαίνει πως οι έρευνες με υψηλό δείγμα, ανανεώνουν τον στόλο τους, δε μένουν κολλημένες στο 1985. Φαντάσου πως οι στατιστικές που ανέφερα παραπάνω, είχαν δείγμα κάπου 11Κ αναβάτες, αν θυμάμαι καλά. Και σκέψου πως οι στατιστικές της Ελλάδας, πχ, γίνονται με περίπου 1000 άτομα. Το πρόβλημα φίλε Στέλιο, ξεκινάει από το απλό σενάριο πως το τριμπούρδ3λο το τζαπάν μηχανάκι, που σε πολλές περιπτώσεις ούτε να φτύσεις δε θα θες πάνω του, ούτε θα δεχόσουν να το πας βόλτα, θα το έχεις παρκάρει στο ντάβανο και στη βροχή και το κwλομηχανάκι θα είναι πάντα εκεί, σκύλος, να σε μεταφέρει στη δουλειά σου, με συντήρηση τα ρέστα από τα τσιγάρα. Αυτό το απλό. Ναι, σαφώς, αν βάλουμε στην κουβέντα άλλα πράγματα (οδήγηση, απόλαυση, εμφάνιση, μπλιμπλίκια, πουλ μουρ κοκ) ο τζαπανάκος εργάτης θα πάρει τον π0ύλο αρμ. Δεν αντιλέγω. Γιαυτό και τονίζω συνεχώς πως δε μιλάω για τα υπόλοιπα, τα εντός παρενθέσεως. Ούτε μιλάω για την κ@υλα σας και μου. Και εγώ ακριβό μηχανάκι έχω στο γκαράζ, σχεδόν 17 χιλιάρικα έκανε πριν από 9+ έτη. Και καβαλάω και Τζαπάν (φτιαγμένο στο Μπραζίλ) commuter πόλης 250cc, αερόψυκτο, ψεκαστό για τις χαζομετακινήσεις και συντηρείται με 5ευρα. Service για το YBR στα 20Κχλμ (κομπλέ, βαλβίδες, φίλτρο λαδιού, αέρα και λαδάκια και ψιλολόγια) επίσημη αντιπροσωπία ζητά 65€ Service Vespa LX150i.e. στα 12Κχλμ (χωρίς βαλβίδες) επίσημη αντιπροσωπία ζητά 120€ Παλιότερα, με γεμάτο πορτοφόλι, η 14άρα έκανε τα πάντα. Και οι τιμές των service ήταν λογικότατες. Στα 24Κχλμ που ζήτησα ΕΓΩ έλεγχο βαλβίδων (κανονικά γίνεται στα 42Κχλμ), επειδή ήθελα αλλαγή φλάτζας στο Η λόγω μικροδιαρροής λαδιού, πλήρωσα ΚΟΜΠΛΕ, εργασία και ανταλλακτικά (λάδια, φίλτρα, ζουμιά γενικώς, τοποθέτηση PC3usb, flies off, συγχρονισμός πεταλούδων κλπ) 300€ Και ήταν το «βαρύ» σέρβις (που πάει ως εξής: 6 απλό, 12 μεσαίο, 18 απλό, 24 μεγάλο, 30 απλό, 36 μεσαίο, 42 μεγάλο) ΑΝ χρειαζόταν και βαλβίδες, θα κόστιζε περίπου άλλα 70-80€ για εργασία και κάποια καπελώτα που θα χρειάζονταν. Δηλαδή 400€ είναι πλήρες βαρύ service (στο οποίο δε συμπεριλαμβάνω τακάκια όπως δε κάνει κανένας μας στους υπολογισμούς αυτούς) Και όχι τυπικό όπως αναφέρεις. Κοίτα, χρήση προδέρμ μπορεί να κάνει ο οποιοδήποτε στο μηχανάκι του. Και έχει να κάνει ακριβώς με το πόσο το αγαπάει και πόσο «ίδρωσε» για να το αποκτήσει. Για έναν μεροκαματιάρη μπορεί ο θεός του να είναι ένα απολύτως μαμά innova προσεγμένο σε απίστευτο βαθμό. Ή μπορεί να είναι και ένα monster που ο άλλος αγόρασε με στερήσεις επί σειρά ετών και τώρα το προσέχει σα τα μάτια του. Όπως από την άλλη, μπορεί ο τυπάκος να έχει Harley των 35Κ€ και να την έχει γράψει στα παπάκια του γιατί μπορεί τα 35Κ να τα βγάζει σε ένα μήνα. Υπάρχουν παλικάρια που παίρνουν commuter και τα ολινιάζουν και άλλοι που έχουν τα ολινς στο μαμά μηχανάκι και δε ξέρουν τι ρυθμίζει η βιδούλα εκεί κάτω αλλά δε τους ενδιαφέρει γιατί ξέρει ο κατασκευαστής κλπ. Τεσπα. Μην αλλάζουμε κατεύθυνση. Αξιοπιστία είναι η λέξη κλειδί. Δεν είναι η κ@υλα, δεν είναι η οδήγηση, δεν είναι ο ανάδρομος ερμής ή το φουσκωμένο πορτοφόλι. Στα ανέφερα παραπάνω Στέλιο! Δεν απάντησα ρητορικά, όπως είδες. Δυστυχώς οι τιμές συντήρησης στα Ευρωπαϊκά (αφού το ανάγεις εκεί το θέμα) είναι συνήθως ακριβότερες. Για τα ανταλλακτικά δε λέω, γιατί και στα Ιαπωνικά, ιδιαίτερα τα ακριβά μοντέλα, επίσης κόβουν κWλους κανονικότατα!!!! Δε μίλησα πουθενά για Κυρ-Μήτσο αγαπητέ! Δεν κWλοτουμπάρουν τα πράγματα εύκολα Στέλιο. ΣΑΦΩΣ και η ιαπωνική αξιοπιστία έχει μειωθεί σε βάθος χρόνου, το βλέπουμε και γύρω μας. Δε χρειαζόμαστε στατιστικές μελέτες. Αλλά έχω πολύ μεγάλη αντίρρηση στο ότι ξαφνικά την μείωση της αξιοπιστίας των ιαπώνων την εξισώσαμε με την αναξιοπιστία της BMW (και μερικών ακόμα) Αντιδρώ στο ότι εξισώθηκε ξαφνικά ο καμένος ανορθωτής ή πηνία με τα κομμένα διαφορικά/μπροστινά στον αέρα/σερβόφρενα κουκουρούκου/ecu με λαμπάκια Χριστουγέννων/αντλίες ABS. ΔΕΝ είναι άγιοι οι Ιάπωνες. ΔΕΝ είναι ίδια ποιότητα κατασκευής των made in Japan με τα made in Italy/brazil κλπ μοντέλων «Ιαπωνίας». Αλλά είναι τρομερά διαφορετική η κλιμάκωση!! Διαφωνώ με το ύφος της κουβέντας σου Στέλιο. Ακόμα και να θεωρείς πως κάποιος υπερβάλλει, αν είναι δάκτυλος της Πόρδα, μέτοχος της Yamaha ή φτωχομπινές που δεν έχει λεφτά να πληρώσει τη ΔΕΗ του. Είναι λάθος να αποεστιάζεις την π@π@ριά της BMW (για μένα 2πλή κιόλας. Αφενός γιατί την έκανε, αφετέρου γιατί σφύριζε κλέφτικα και μιλούσε για...τεχνική οδηγία κλπ. Και προσωπικά χειρότερη θεωρώ τη δεύτερη. Γιατί λάθη κάνουμε όλοι μας. Το να τα βλέπουμε όμως και να σφυρίζουμε κλέφτικα είναι ακόμα χειρότερο) και να εστιάζεις/κατηγορείς/λοιδορείς αυτούς που μιλάνε για την BMW και μάλιστα απολύτως υποτιμητικά. Κάποιος που διαβάζει, ουσιαστικά είναι σα να έρχεσαι και να μας τσουβαλιάζεις όλους σε μια κατηγορία Ξανθόπουλων που δεν έχουμε στον ήλιο μοίρα, με μηχανάκι 7 χέρια, μόνο και μόνο επειδή αντιδρούμε στον χειρισμό της BMW. Άδικο δεν είναι ρε Στέλιο?
  44. 1 point
×
×
  • Create New...