Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/07/17 in all areas

  1. 6 points
    Κάπου στον Όλυμπο...
  2. 4 points
    Σήμερα κάναμε άσκηση εκκένωσης του κτηρίου, σε περίπτωση πυρκαγιάς και ήμασταν 22 δευτερόλεπτα πιο αργοί απ' ότι όταν σχολάμε...
  3. 3 points
    Πόσος καιρός να πέρασε από τότε που έκανες πρώτο χρόνο σε τεστ άραγε? ''Ακόμα προσπαθούμε να το ανακαλύψουμε, πρέπει να ήταν το 2008 αλλά δεν είμαστε σίγουροι! Εϊμαι χαρούμενος αν και δεν έχει μεγάλη σημασία" Ξεκινάμε με το νέο φέρινγκ.... "Ωραίο δεν είναι? Σα να οδηγώ τη μηχανή του Goldrake (laughs). Πέραν αυτού μου αρέσει όχι μόνο αισθητικά. Αισθάνομαι το μπροστινό πιο φορτισμένο και η Μ1 κατά κάποιο τρόπο γίνεται πιο εύκολη στην οδήγηση " Ακούγεται καλό.... "Το Red Bull Ring ίσως να μην είναι κατάλληλη πίστα για να το βάλουμε, γιατί εκεί η τελική ταχ΄πυτητα είναι σημαντική και με αυτό το φέρινγκ χάνουμε κάποια" Τι άλλο σε ευχαρίστησε? "Είχα και κάποια άλλα πράγματα, μικροπράγματα, αλλά βοήθησαν. Όπως κάποια κομμάτια κάρμπον που έκαναν την μηχανή πιο ελαφριά στις αλλαγές κλίσης. Στο τέλος καταφέραμε να λύσουμε το πρόβλημα που είχαμε απ την αρχή της σεζόν, την είσοδο στην στροφή. Ήμουν ανταγωνιστικός σήμερα, όπως όλο το ΣΚ, και στο τέλος έκανα και 5 λεπτά με τα μαλακά λάστιχα που είχαν μείνει και το στάνταρ φέρινγκ αλλά με νέο πιρούνι. Έκανα κάτι σαν κατατακτήριες... " Τώρα θα πρέπει να δουλέψεις το flag-to-flag. "Τα είπαμε με την ομάδα και κάτι βρήκαμε ώστε να βελτιωθούμε.Είδα τον αγώνα σε βίντεο και σε κάποιο σημείο ο Marquez πήγαινε αργά, αρκετά πριν μπει μέσα, δε ξέρω όμως αν είχε θέμα με το πίσω λάστιχο ή το έκανε επίτηδες... Δε θα μου έκανε καμία εντύπωση. Οι άλλοι απ την άλλη ήταν τυχεροί που ακολούθησαν τον Lorenzo που μπήκε για αλλαγή''
  4. 3 points
    Κάτι δεν πήγε καλά πάλι ε? ''Ναι η μόνη ικανοποίηση είναι ότι δεν τα έκανα σκατά μόνο εγώ αλλά είμασταν 3-4 που πιαστήκαμε ηλίθιοι σήμερα'' Εκτός από σένα ποιοί άλλοι? “Δεν είναι και πολύ σωστό να βγάλω στη φόρα ποιός ήταν υπεύθυνος και τι έγινε, αλλά υπήρξε πρόβλημα επικοινωνίας. Μια καθυστέρηση 10 δευτερολέπτων ήταν ο λόγος που έχασα την είσοδο στα πιτς και αναγκάστηκα να κάνω έναν ακόμα γύρω πριν μπω” Μάλλον το πάθημα από πέρσι στο Sachsenring δεν έγινε μάθημα... “Η κατάσταση ήταν διαφορετική, γιατί εκεί είχαν βγάλει ταμπέλα να μπω αλλά εγώ δεν μπήκα. Μετά από εκεί συμφωνήσαμε ότι όταν δω την ταμπέλα θα μπαίνω αμέσως μέσα να αλλάξω μοτοσυκλέτα.” Αλλά… “Η ταμπέλα βγήκε ένα γύρο πιο αργά. Ίσως το πρόβλημα είναι ότι σ αυτές τις συνθήκες είμαι πάντα μπροστά. Πάω πολύ γρήγορα στο βρεγμένο (he laughs). Πέραν πλάκας, είχαμε και λίγο κακή τύχη σ αυτή τη φάση.” Δηλαδή? “Η Honda είναι καλύτερη από εμάς σ αυτές τις καταστάσεις και όταν μπήκε ο Pedrosa μέσα πολλοί τον ακολούθησαν και κέρδισαν πλεονέκτημα.” Είναι καλοί όντως… “Πρέπει να παραδεχθώ ότι αυτοί οι αγώνες δεν είναι το δυνατό σημείο μου, αλλά είμαι σχρδόν σίγουρος ότι μέχρι το τέλος της καριέρας μου θα ξορκίσω αυτούς του αγώνες flag to flag και πάρω ένα βάθρο (he laughs). Είναι κρίμα γιατί θα μπορούσαμε να κερδίσουμε κάποιους περισσότερους πόντους. Αν ήταν στεγνός ο αγώνας θα μπορούσα να παλέψω για το βάθρο και αν ήταν βρεγμένος ίσως και κάτι περισσότερο.” Ποιός παίρνει τις αποφάσεις σ αυτές τις περιπτώσεις? “Από το γκαράζ η ομάδα είναι πιο εύκολο να καταλάβει καλύτερα την κατάσταση, αλλά πρέπει να παραδεχθώ ότι το πότε να μπω μέσα δεν είναι το δυνατό μου σημείο.” Θα βοηθούσε να είχατε μηνύματα στα όργανα? “Ναι αλλά ακόμα δεν είμαστε έτοιμοι να τα χρησιμοποιήσουμε, κοντέυουμε όμως.” Ότι έγινε έγινε… “Θα ήταν καλύτερα να ήμασταν 10 πόντους απ τον Marquez αντί για 22, αλλά ακόμα το πρωτάθλημα είναι ανοιχτό. Ο Marquez πήρε ρίσκο και εμείς κάναμε λάθος κατά ένα γύρο, αλλιώς θα μπορούσαμε να παλέψουμε με τον Pedrosa. Όπως και να έχει το σημαντικό είναι ότι είμασταν ανταγωνιστικοί όλο το σαββατοκύριακο.” Αυτό σε κάνει αισιόδοξο? “Ναι δουλέψαμε καλά, αντίθετα με ότι συμβαίνει συνήθως καταφέραμε να είμαστε γρήγοροι απ την πρώτη αλλαγή ελαστικών. Ήταν πολύ ωραία ερχόμενος από πίσω να κερδίσω όλες αυτές τις θέσεις και έχασα το βάθρο για πολύ λίγο.”
  5. 3 points
    "Πάντα είναι δύσκολα τα πράγματα σε αγώνες flag-to-flag. Δεν είναι στα σίγουρα το δυνατό μας σημείο αυτού του τύπου οι αγώνες, αλλά τελικά το αποτέλεσμα δε ήταν τόσο κακό. Βελτιωθήκαμε πολύ απ τον τελευταίο αγώνα flag-to-flag και πήραμε την 4η θέση. Ελπίζω μέχρι να τελιώσει η καριέρα μου να μπορέσω να ξορκίσω αυτό το flag-to-flag! Πάντως πιστεύω ότι σε έναν αγώνα στεγνό ή βρεγμένο θα μπορούσαμε να είμαστε στο βάθρο. Παραμένει ένας καλός αγώνας γιατί δουλέψαμε πολύ καλά όλη η ομάδα. Ένιωθα καλά με τη μηχανή κάτι που είναι πολύ σημαντικό, και ήμουν δυνατός και στο στεγνό και στο βρεγμένο. Ο αγώνας ήταν πολύ δύσκολος, πίεσα απ την αρχή ως το τέλος. Είναι κρίμα που δεν μπορέσαμε να πάρουμε πιο πολλούς πόντους και ένα βάθρο, αλλά έτσι είναι τα πράγματα και η 4η θέση με τέτοιες συνθήκες δεν είναι κακή.'' POS # RIDER GAP 1 46 V. ROSSI 1:55.162 2 93 M. MARQUEZ +0.018 3 25 M. VIÑALES +0.173 4 99 J. LORENZO +0.380 5 5 J. ZARCO +0.529 6 35 C. CRUTCHLOW +0.606 7 26 D. PEDROSA +0.633 8 94 J. FOLGER +0.668 9 29 A. IANNONE +0.961 10 41 A. ESPARGARO +1.101
  6. 2 points
    ČESKÉ REPUBLIKY MotoGP Race Classification 2017 Brno, Sunday, August 06, 2017 Pos. Points Num. Rider Nation Team Bike Km/h Time/Gap 1 25 93 Marc MARQUEZ SPA Repsol Honda Team Honda 161.1 44'15.974 2 20 26 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team Honda 160.3 +12.438 3 16 25 Maverick VIÑALES SPA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 160.0 +18.135 4 13 46 Valentino ROSSI ITA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 159.8 +20.466 5 11 35 Cal CRUTCHLOW GBR LCR Honda Honda 159.8 +20.892 6 10 4 Andrea DOVIZIOSO ITA Ducati Team Ducati 159.7 +23.259 7 9 9 Danilo PETRUCCI ITA OCTO Pramac Racing Ducati 159.6 +24.079 8 8 41 Aleix ESPARGARO SPA Aprilia Racing Team Gresini Aprilia 159.2 +30.559 9 7 44 Pol ESPARGARO SPA Red Bull KTM Factory Racing KTM 159.2 +30.754 10 6 94 Jonas FOLGER GER Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 159.1 +33.236 MotoGP World Standing 2017 Pos. Rider Bike Nation Points 1 Marc MARQUEZ Honda SPA 154 2 Maverick VIÑALES Yamaha SPA 140 3 Andrea DOVIZIOSO Ducati ITA 133 4 Valentino ROSSI Yamaha ITA 132 5 Dani PEDROSA Honda SPA 123 6 Johann ZARCO Yamaha FRA 88 7 Jonas FOLGER Yamaha GER 77 8 Danilo PETRUCCI Ducati ITA 75 Ο Marc Marquez παραδέχτηκε ότι η επιλογή του να βάλει μαλακό πίσω βρόχινο ελαστικό στον αγώνα ήταν λάθος, αλλά αυτό ακριβώς το λάθος τον οδήγησε σε μια επιβλητική νίκη. Από τους 23 αναβάτες της κατηγορίας άλλωστε, μόνο αυτός και ο Hector Barberaπαρουσιάστηκαν με το μαλακό πίσω της Michelin στο σχηματισμό εκκίνησης του αγώνα. Το αποτέλεσμα για τον άσο της Repsol Honda ήταν να πέσει μέχρι την 10η θέση στο τέλος του δεύτερου γύρου, όταν και επέλεξε να μπει στα pits και να πάρει τη δεύτερη μοτοσυκλέτα του που είχε ρυθμίσεις για στεγνό. Όπως αποδείχτηκε ήταν η σωστή κίνηση, καθώς μέχρι να αλλάξουν όλοι μοτοσυκλέτα ο Marcείχε κάνει μια διαφορά πάνω από 20 δευτερόλεπτα μπροστά. Ήταν όπως στον περσινό flag-to-flag αγώνα στο Sachsenring και ο Marquez εξηγεί το τι έγινε σήμερα: «Εκεί είχα διαλέξει το μαλακό μπροστινό ελαστικό και δυσκολευόμουν και γι’ αυτό μπήκα νωρίς. Και σήμερα έγινε το ίδιο. Έβαλα το μαλακό πίσω. Δεν ξέρω γιατί... ήθελα να πάρω το ρίσκο». «Αμέσως όμως όταν βγήκα έξω, συνειδητοποίησα ότι ήταν η λάθος επιλογή και αυτό οδήγησε την όλη κατάσταση στο να μπω πολύ-πολύ νωρίς στα pits». Οι πιο καχύποπτοι γράφουν ότι ο Marc επίτηδες έκοψε το ρυθμό του στην αρχή, ώστε να μην τον δουν οι αντίπαλοί του όταν θα έμπαινε στα pits. «Δεν είχα άλλη επιλογή», απαντά ο Ισπανός. «Το πίσω ελαστικό σπίναρε πάρα πολύ κι έχανα πολλές θέσεις. Κι όταν βγήκα με τα σλικ ήταν ακόμα πολύ βρεγμένο». «Ειδικά στον πρώτο γύρο πήγα να πέσω 3-4 φορές, αλλά μετά ηρέμησα κι άρχισα να ζεσταίνω καλά τα ελαστικά». «Δεν ξέρω σε ποιον γύρο, αλλά πέρασα και είδα στην ταμπέλα ότι είμαι πρώτος και με διαφορά 18δ... μετά όλα ήταν καλύτερα! Συνέχισα ομαλά και απλά έφτασα στο τέλος». http://motograndprix.gr/content.aspx?id=26659
  7. 2 points
    Είπα να κάνω και εγω την δοκιμή μου. (Χάνει αρκετά απο την συμπίεση του imgur, αλλά βέβαια δεν ήταν και τέλεια...)
  8. 1 point
    Αξιοπιστία HONDA και τα @@μας κουνιουνται Μάγκες, ο μύθος της HONDA για' μένα κατέρρευσε. Τουλάχιστον σε ότι δεν είναι made in Japan. Σήμερα το μηχανάκι πήγε να με σκοτώσει.. Τα είδα ΟΛΑ. Μπλοκάρισμα πίσω τροχού (διακοπτόμενο και στιγμιαίο ευτυχώς) με 120 - 130 klm/h ! Ο λόγος ; Αποκολλήθηκε η γλύστρα της αλυσίδας που βρίσκεται επάνω στο ψαλίδι και μπλόκαρε το εμπρός γρανάζι....Μέχρι να διαλυθεί σε κάποια δευτερόλεπτα και να την γλυτώσω. Παρά λίγο θα γινόμουν ένας νέος Barry Seene στην Daytona. Αφού συνήλθα απο το mega shock άρχισε ο γολγοθάς της αποκατάστασης της μηχανής. Ο Σαρακάκης στα μεζέα του.. Ανταλλακτικό δεν υπήρχε μέχρι να τελειώσει η άδεια μου (!), ενώ ο υπεύθυνος στην αντιπροσωπεία απολάμβανε την δική του! Ύστερα απο εκατοντάδες τ/φ στους εξουσιοδοτημένους μηχανικούς, τελικα η γλύστρα βρέθηκε και τοποθετήθηκε. Ούφ !!! Ωφείλω να ευχαριστήσω (τους μέχρι εχθές άγνωστους μου) Βιταλιώτη Θ. (τον Στέφανο συγκεκριμένα) απο το MOTORRAD Περιστερίου, και τον φίλο μηχανικό στο Μπρατάκος service για την βοήθεια τους. Επίσης να τονίσω ότι οι περισσότεροι (όχι όλοι) εξουσιοδοτημένοι που μίλησα τ/φκα έκαναν ότι μπορούσαν για να βοηθήσουν. Από την άλλη η πρωτοφανής όπως είπαν περίπτωση μου δεν καλύπτεται από την εγγύηση !!! Περισσότερα όταν βρώ χρόνο. Δεν πρόκειται να το αφήσω να περάσει έτσι. Υ.Γ. Τονίζω ότι το μηχανάκι είναι μοντέλο 14 μηνών και άψογα συντηρημένο.
  9. 1 point
    Τα σαγόνια του Ζαχαρία
  10. 1 point
    Από σκούτερ δεν γνωρίζω για να σου πω, αλλά με βάση τα λεγόμενα σου δεν θα κοιτούσα τίποτα που δεν έχει ABS. Θα σε σώσει από πολλά και θα σου φύγει και ο φόβος, με την προυπόθεση ότι δεν κάνεις καμία χαζομάρα και φρενάρεις υπό κλίση ή πας με τόσα που και άγκυρες να έριχνες δεν την γλιτώνεις. Επίσης σχολείο οδήγησης θα ήταν μια πάρα πολύ καλή επένδυση αλλά αυτό αφού βρεις πρώτα μηχανάκι και έχεις και τον εξοπλισμό προστασίας.
  11. 1 point
    Ανταλλάσονται GS και Nissan Vanette με καθαρό,με τρακτερωτά λάστιχα και 21'' μπροστά (ει δυνατόν και 23'')! προκειμένου να περνάω από πάνου τουρίστες με νοικιαζμένα αμάξια καθώς και ετεροδημότες που πάνε σαν κότες. Ουγκ.
  12. 1 point
    Βάλε όποια σ'αρέσει πιο πολύ εμφανισιακά και ηχητικά. Ούτως ή άλλως 2 φθηνές εξατμίσεις είναι και οι δύο και στο παπί διαφορά δε θα δεις. Εγώ θα διάλεγα αυτή που έρχεται με σιγαστήρα για να μην πρήζω τα παπ@ρια του κόσμου.
  13. 1 point
    Αυτή, όταν γίνω εφοπλιστής και η Ελλαδάρα έχει δρόμους Ελβετίας
  14. 1 point
    Ναι αυτο εννοει. Επισης το εχεις δει πολυ ρομαντικα και θεωρητικα το θεμα και μαλλον νομιζεις οτι το "εξοπλισμος και μεχρι το περιπτερο" που διαβαζεις στο mybike ειναι ρεαλιστικο. Πρακτικα ομως δεν ειναι ετσι τα πραγματα οποτε δες το και λιγο πιο ρεαλιστικα, κανοντας σεναρια στο μυαλο σου για το ποτε θα χρησιμοποιεις το μηχανακι και που θα πηγαινεις και ποσο συχνα. Στο λεω αυτο επειδη αν μπλεξεις σε σεναριο που φορας πχ. παντελονι μηχανης καθε μερα ολη μερα, θα το κανεις 2-5-10-100 αναλογα με το ποσο αποφασισμενος εισαι, αλλα καμια στιγμη ή ο εξοπλισμος θα σταματησει να φοριεται ή το μηχανακι να καβαλιεται. Ή θα σιχαθεις το προβλημα του να κυκλοφορεις μερα-νυχτα, κρυο-ζεστη σαν το RoboCop και να εχεις συνεχεια την εγνοια του πως θα τα βολεψεις να κυκλοφορεις παντου ετσι ή που θα βρεις να αφησεις τον εξοπλισμο στον προορισμο σου, ή θα εχεις παθει τετοια φοβια με τα σεναρια που εχεις φτιαξει στο μυαλο σου που αν πχ. σταματησεις να φορας καποιο μερος του εξοπλισμου θα νιωθεις τοσο εκτεθειμενος που δε θα νιωθεις ανετα να καβαλας και θα αρχισεις να το περιοριζεις/αποφευγεις. Γενικα εξισορροπησε λιγο τα σεναρια στο μυαλο σου και σκεψου τα πιο ρεαλιστικα. Τα υπολοιπα στα ειπαν οι αλλοι.
  15. 1 point
  16. 1 point
    Φιλε αν εχεις τοσο μεγαλη δυσκολια να κανεις εστω τα βασικα μηπως γινεσαι επικινδυνος για τον εαυτο σου(και τους γυρω σου) με το να καβαλας? Οκ οι περισσοτεροι αναβατες δεν ειναι "χεραδες", αλλα το να μη μπορεις να συγχρονισεις τα χερια σου με τα ποδια σου και να φρεναρεις με ασφαλεια ειναι απαγορευτικα προβληματα θα ελεγα. Το scooter ναι μεν θα ειναι πιο ευκολο αλλα παλι σε δυο ροδες εισαι και παλι καθε λαθος το πληρωνεις.
  17. 1 point
    Σε μια προσπάθεια να καταλάβω... Στο παρόν thread, εμπλέκεται η Ελλάδα, το enduro, η παιδεραστία, οι linkin park, ο οbama σαν όργανο του σατανά, κλπκλπκλπ? Τα χανεμπού πότε σκάνε μύτη?
  18. 1 point
    θέλω να βάλω πλαϊνές βαλίτσες και μια σχάρα στο μπροστινό φτερό, για να μην κάνει σούζες
  19. 1 point
    - Φιλε μπορεις να μου πεις γρηγορα πως μπορω να βγω απο εδω στον περιφερειακο; - Πωςμπορωναβγωαποεδωστονπεριφερειακο. - ΩΡΑΙΟΣ!! - Να 'σαι καλα αδερφε....
  20. 1 point
  21. 1 point
  22. 1 point
  23. 1 point
    -Τσακωθήκαμε. -Και τι έγινε? -Το δικό της.
  24. 1 point
    είναι πολύ ωραία μηχανάκια και τα δύο αξιόπιστα και το ίδιο ικανά σε onoff καταστάσεις το kle 500 είναι δικύλινδρο σαφώς πιο ραφιναρισμένος υψηλόροπος όμως γραμμικός κινητήρας χωρίς κομπιάσματα χαμηλά με το μεγάλο του αβαντάζ (συγκριτικά παντα) οι δυνατότητες σε ταξίδι, όμως η σέλα απαιτεί βελτίωση ενω παράλληλα η σέλα για να έχει το δυνατότερο εφικτό μήκος πρέπει να μη εγκατασταθεί το πίσω top case φρένα + αναρτήσεις είναι σεταρισμένα ΚΑΙ για off road που πάει να πει οτι στο δρομο είναι λίγο ανεπαρκές σε ακραίες συνθήκες για τα φρένα και μαλακά σε απόδοση αφετέρου το σεταπ των αναρτήσεων. Στο χώμα όμως αυτα το σεταπ αποτελούν πλεονέκτημα ένα μειονέκτημα για μένα είναι οτι δεν μπορεί να πάρει εργοστασιακό κεντρικό σταντ ενώ η σέλα του αφαιρείται με βίδες και όχι με κλειδί freewind τσαμπουκαλεμένο μοτέρ με το γνώριμο καλό μπαμ των thumper, αρκετά πιο εύστροφο απο τα μονοκύλινδρα της εποχής του πολύ απλόικό χωρίς πολύπλοκα εξαρτήματα. το αβαντάζ του είναι κινείται αρκετά πιο σπιρτόζικα απο δικύλινδρα πιο ελαφρύ και πιο έυκολο μέσα στην πολη μεγάλη σέλα και σε μήκος και σε πλάτος πιο σφιχτό σεταπ στις αναρτήσεις και λίγο καλύτερα σε αίσθηση φρένα, καλύτερο σχεδιασμό και managment των περιφερειακών εξαρτημάτων της κατασκευής(πχ μπαταρία κάτω απο την σέλα η οποία ανοίγει εύκολα με κλειδί, ευκολότερη πρόσβαση φίλτρου αέρος). + μεγάλη σε μήκος σχάρα διαλέγεις και παίρνεις
  25. 1 point
    Μπορείς να είσαι ευχαριστημένος με την 5η θέση? “Για ένα πράγμα είμαι σίγουρος. Χωρίς το νέο πλαίσιο θα είχαμε ναυάγιο σήμερα, όπως έγινε στην Χερέζ και την Βαρκελώνη'' Τελικά? “Μετά από ένα δύσκολο σαββατοκυριακο, μπορώ να είμαι ευχαριστημένος με ένα αποτέλεσμα που συνήθως δε με ικανοποιεί. Ήταν δύσκολα στον αγώνα, είχα πάντα κάποιον στην εξάτμιση μου και έπρεπε να πιέζω μέχρι το τέλος. Ήταν ένας από τους πιο κουραστικούς αγώνες που έχω ζήσει.” Περίμενες χειρότερα? “Ναι είχαμε και ατυχία με τις βλάβες στα δοκιμαστικά που μου κόστισαν χρόνο εξέλιξης. Ευτυχώς δεν έβρεξε και με τη νέα μηχανή ήμουν πιο ανταγωνιστικός. Είχα καλό ρυθμό. Με καλύτερη θέση στην εκκίνηση ίσως να είχα μια ευκαιρία για βάθρο.” Κάτι άλλο που θεωρείς άσχημο? “Είναι κρίμα που τελικά τερμάτισα πίσω απ τον Viñales. Θα ήταν σημαντικοί πόντοι για το πρωτάθλημα, αλλά σήμερα ήταν πιο γρήγορος από μένα.” Ο Folger, με την Μ1 του 2016 ήταν πάλι μπροστά… “Και ο Jonas και ο Zarco έχουν καλή αίσθηση με αυτήν την Μ1, αλλά κυρίως έιναι γρήγοροι αναβάτες. Σήμερα ο Folger έκανε τη διαφορά και αξίζουν συγχαρητήρια. Κανονικά θα πρέπει να είμαστε μπροστά από τις δορυφορικές, αλλά όπως και να έχει και εγώ και ο Μάβερικ είμαστε πιο ψηλα στην βαθμολογία.” Πριν τις διακοπές είναι ώρα για μια σούμα. Τι λες? “Είμαι χαρούμενος γιατί κέρδισα έναν αγώνα και είμαι 10 πόντους πίσω απ την κορυφή της βαθμολογίας. Είμαι μέσα στους 5 που διεκδικούν το πρωτάθλημα. Απ την άλλη υπάρχουν δυσκολίες και δε μιλάω μόνο για μένα αλλά για όλους. Είναι δύσκολη η κατάσταση φέτος και πρέπει να συνεχίσουμε να δουλεύουμε.” Μιλάς για τον εαυτό σου ή για τη Yamaha? “Χρειάζονται και άλλα νέα πράγματα που πρέπει να έρθουν, ακόμα και με το ρίσκο να γίνει λάθος. Φέτος είναι πολύ δύσκολο να βρούμε προς πιο κατεύθυνση να πάμε. Προς στιγμήν είμαι χαρούμενος γιατί στους δύο τελευταίους αγώνες η μηχανή έχει βελτιωθεί.” Ο Marquez είναι μπροστά. Τι έχει βρει? “Νομίζω ότι έκανε την καλύτερη διαχείριση ώστε να μετριάσει τις ζημιές στις δύσκολες στιγμές του” Είναι φέτος δυνατόν να ακολουθείς κάποια στρατηγική? “Είμαστε όλοι στο ίδιο επίπεδο και όταν λέω όλοι περιλαμβάνω και τον Pedrosa. Η 5η θέση μου σήμερα δείχνει σαν να ήταν υπολογισμένη, αλλά δεν ήταν, πίεσα μέχρι τέλους. Το σημαντικό είναι να παραμένουμε σταθερά μεταξύ των πρώτων. Κανείς δεν ξέρει τι θα γίνει στους επόμενους 9 αγώνες.” Το Sachsenring είναι πια το βασίλειο του Marquez. Εσένα? “Θα ήθελα να είμαι δυνατός στο Misano και ξέρω ότι είμαι καλός και στους τρεις προτελευταίους αγώνες αλλά δεν είμαι ο μόνος. Πρέπει τώρα να σκεφτόμαστε το Brno και να είμαστε έτοιμοι όταν πάμε εκεί''
  26. 1 point
    Αρκεί βέβαια το Euromotors να είναι αξιόπιστο. Αν είναι, τότε δεν το συζητάμε ότι δεν μπορεί να συγκριθεί - και είναι και ομορφότερο.
  27. 1 point
    τα soubirac τα ειχε φιλος και λεει τα καλυτερα απο αποψη ποιοτητας!
  28. 1 point
    Λοιπόν παίδες για να ξεκαθαρίσουμε το θέμα. Έχω το XT660X εδώ και τρία χρόνια με δίπλωμα Α2. Δυστυχώς πριν δύο χρόνια είχα ένα ατύχημα όπου ένα αυτοκίνητο με χτύπησε. Ευτυχώς δεν είχα κανένα θέμα με τις ασφάλειες και με κάλυψαν κανονικά. Επομένως με το Α2 μπορείτε να οδηγήσετε άνετα ένα ΧΤΧ, σας καλύπτει κανονικά !!!
×
×
  • Create New...