Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 15/05/2017 in all areas

  1. 6 points
  2. 5 points
    Δεν είδες καλά Λεωνίδα . Στο τενερε κοιτάω τα λάδια που τρέχουν από κάτω . Στην φωτό με το 1290 Super adventure αν κοιτάξεις προσεκτικά θα με δείς από πίσω να κανονίζω με τον Κύριο Σώλονα (Διευθυντή της ΚΤΜ hellas ) την ανταλλαγή του γιαπωνοζοτρέισερ μου
  3. 4 points
    Κ5 ξύσαμε λιγάκι! 12/05 13/05 California Superbike School Περιμένω φωτογραφίες να μου στείλουν από την εκδήλωση και θα ανεβάσω αργότερα και άλλες.
  4. 4 points
  5. 4 points
    Ολοκλήρωσα το Riding School lvl 2 & 3! Το Σάββατο στο 2 τα πήγα καλύτερα αυτή την φορά, μιας και ήμουν ξεκούραστος και ήταν γνώριμη εμπειρία οπότε βγήκαν οι ασκήσεις. Στο 3 την Κυριακή ξεκινάει ο Θανάσης την θεωρία, και οι σκέψεις των περισσοτέρων κυμαίνονταν κάπου μεταξύ του "Πλάκα μας κάνεις" και "Ψάχνεις για μ@λ@$ες?!?! ". Σιγά σιγά όμως ανέβαινε η αυτοπεποίθηση και τελικά καταφέρνεις να κάνεις πράγματα που τα απέφευγες συνειδητά προηγουμένως γιατί θεωρούνται επικίνδυνα. Αν γνωρίζεις όμως το πως/πότε πρέπει να τα κάνεις και τα δοκιμάσεις με ασφάλεια αποκτάς σημαντικά εργαλεία για να διαχειριστείς καταστάσεις και να μεγιστοποιήσεις τις πιθανότητες να βγεις από αυτές αλώβητος. Η αλήθεια είναι ότι το 3ο επίπεδο αρχίζει να μπαίνει πιο πολύ σε αγωνιστική οδήγηση και δεν εφαρμόζεται τόσο εύκολα στο δρόμο, ή τουλάχιστον εάν το εφαρμόζεις είσαι ήδη πολύ κοντά στο όριο, αλλά κάτι σου μένει, πχ πέτυχα χαλίκια πλαγιασμένος στην πίστα και μου έφυγε το μπροστινό, πιο πριν κατά πάσα πιθανότητα θα είχα φάει τούμπα, ενώ τώρα το έσωσα (καλά μόνο του σώθηκε απλά δεν έκανα τη χαζομάρα να προσπαθήσω να το μαζέψω κάνοντας χειρότερα τα πράγματα). Βέβαια, πέρα από την υπάρχουσα φοβία της ταχύτητας που έχω, βγήκε και αυτή την φορά η κούραση (φυσική κατάσταση ), ειδικά μετά το φαγητό, οπότε κάποιες ασκήσεις δεν μπόρεσα να τις κάνω όσο καλά ήθελα. Σε αυτό δεν βοηθούσε και πολύ η χοντρούλα μου λόγω χαρακτηριστικών (ύψος τιμονιού, σχήμα ρεζερβουάρ, συνδυασμένα φρένα, αναρτήσεις κτλ). Φοβερή εμπειρία όμως για ακόμη μια φορά και σίγουρα θα το ξανακάνω! ΥΓ: Σήμερα ειδικά προσαγωγοί, τετρακέφαλοι και κάτω κοιλιακοί δεν υπάρχουν.. Πάω σαν το γερόντι από το πιάσιμο..
  6. 3 points
    Γεια χαρά. Προσφορά δίπλωμα με 59€ : Είναι αυτή η προσφορά αν δεν κάνω λάθος με τα site για deals. Το είχα ψάξει κι εγώ. Δεν το έκανα γιατί η τιμή είναι τελείως πλασματική. Θα σε βάλουν να κάνεις καρτέλλα σε αυτούς, θα πληρώσεις τα ίδια λεφτά με κάποια άλλη σχολή, θα τρέχεις Ν.Ιωνία η κάπου αλλού στο διαόλου τη μάνα και τελικά λόγω πολύ κόσμου που πηγαίνει θα πάρεις δίπλωμα στα 34. Η προσφορά τους δεν περιλαμβάνει τίποτα από τα περειφεριακά έξοδα και είναι μη ρεαλιστική. Να έχει στο νου σου για δίπλωμα Α θα δώσεις συνολικά περίπου 400 με 2 φορές παράσταση. Πέρνω Α2 γιατί με αυτό δεν πεθαίνω: Εφόσον ηλικιακά τηρείς τα κριτήρια πάρε Α χωρίς κάποια 2η σκέψη. Το Α2 δεν σε προστατεύει από κάτι, δεν σου προσφέρει τίποτα και μόνο σε περιορίζει σε επιλογές και ελευθερίες. Γενικά, μην ξεκινάς με τη λογική που πάω εγω τώρα, ταπεινό χαμομηλάκι, μέχρι 500 cc κτλ. Πάρε κάτι που δεν περιορίζει τις ελευθερίες σου και μετά εσύ επιλέγεις τη μοτοσικλέτα σου και όχι το δίπλωμα σου. ΥΓ. Ψυχολογίες τύπου Νέο έτος, νέοι στόχοι, νέος εαυτός κτλ και για αυτό θα πάρω μηχανή να αποδείξω στον εαυτό μου, απλά θα οδηγησουν σε περιτά έξοδα και ίσως και κανά μέτριο πέσιμο. Αν θες μηχανή να την πάρεις για τους λόγους που εσύ θεωρείς σημαντικούς και όχι για τη μαρκετινίστικη εικόνα της ελεύθερης γυναίκας. Καλή Αρχή!
  7. 3 points
    Η αυτοπεποιθηση δεν εχει καμια σχεση. Μη σου πω οτι αναλογα τη σχολη, η μηχανη του Α ειναι πιο ευκολη και σωστη απο τα διαφορα μιζερα χρεπια που συνηθως δινουν για το α2. ΕΙναι λαθος να πληρωσεις διπλα(αλλο που δε θελει ο δασκαλος) και να αγχωθεις διπλα(επειδη πιστεψε με, θα αγχωθεις, πολυ) και στο τελος να αυτοπεριοριστεις και να πρεπει να ξανα μπλεξεις με το καθε συστημα που θα τυχαινει να υπαρχει εαν/οταν χρειαστει να δωσεις για το απεριοριστο. Οσοι αναβατες εχουν αυτοπεριοριστει μεσω του διπλωματος το εχουν μετανιωσει οταν ηρθε η ωρα για το Α και καποιοι εμειναν στο περιορισμενο διπλωμα και τις περιορισμενες επιλογες του για να μη ξανα περασουν το ολο λουκι. Μην το σκεφτεις παραπανω, πηγαινε για το Α. Αλλιως θα εχεις κανει αντικειμενικα λαθος.
  8. 3 points
    Moi Mikros Gaidaros Stam (δεν ξέρω πως γράφει) Σπυράκος (Kalejaios) ΄Αλλος Γιώργος (ξέβαψε στο πλύσιμο) Xampos, Παναγιώτης Κ, Stam Τρελλογιατρός! (elprimerozen) Nick Pc
  9. 3 points
    Δοκίμασα τα κλιπ ον, άβολα μέχρι αηδίας. Αυτό πολύ όμορφο αλλά δεν πείθει για τα λεφτά του ούτε με σφαίρες. Εδώ μπαμπάς και γιος κάτι κοιτάνε, ποιος ξέρει τι και γιατί
  10. 2 points
    Κοντά στο ξενοδοχείο που έμενα, υπήρχε ο μικρός αυτός παράδεισος για να καθαρίσει το μυαλό σου και να χαλαρώσεις από όλα!
  11. 2 points
    Κόκκινα = θέλει να σε ''αρμέξει'' με τα φράγκα που θα δωσεις + θα ΞΑΝΑ-δώσεις. Το κάνει όμως με τρόπο, και το (φυσιολογικό για κάποια/κάποιον νεοσεισερχόμενο) αποτέλεσμα = τα μπλέ... Υπάρχει λύση, και να την προτεινεις. Να επιμεινεις στο Α, αλλά θα του προτεινεις να ξεκινησετε μαθηματα με μικρότερα μοτό, ωστε να τα ελέγχεις. ΑΝ δεις οτι ''το'χεις'' σχετικα με βαρος, φρένα, βραδυπορεία, ισορροπία (ποδήλατο έκανες ? ) , τότε προχωρατε στα μεγαλύτερα μοτό. Αν οχι, τοτε θα πρεπει μονη σου να σκεφτεις ΑΝ χρειαζεται να αναθεωρησεις.
  12. 2 points
    Η διαδικασια του να δωσεις για διπλωμα ειναι κατι σαν...χορευτικο. Δεν εχει καμια σχεση τι εμπειρια εχεις στον "χορο" αλλα το ποσο πειθαρχημενη εισαι στις κινησεις του "χορου" και στις "φιγουρες". Προσωπικα εχω δει ατομα με 10 χρονια εμπειρια χωρις διπλωμα, να αποτυγχανουν και ατομα με εμπειρια εβδομαδων να το παιρνουν με την πρωτη, πολυ απλα γιατι ηταν πιο πειθαρχημενοι σε αυτο που απαιτουσε το "χορευτικο". Το να μαθεις ολο το χορευτικο με εναν...βαρυτερο παρτενερ, ειναι μεν πιο επιπονο (=παραπανω ισως μαθηματα) αλλα δεν σημαινει οτι ειναι ακατόρθωτο. Πιστευω οτι αν εχεις την θεληση και τον τσαμπουκα να παρεις το Α, θα το παρεις με την πρωτη. Καλη τυχη και καλως ηρθες στο MyBike.
  13. 2 points
    Θα συμπληρώσω ....Και στα δικά μας !!
  14. 2 points
  15. 2 points
    Καλως ηρθες Μοτο μπακουρια του φορουμ ενωθείτε. Μπηκε γυναικα!!!!
  16. 2 points
    Ασύμμετρη απειλή! Το λοιπόν...πρέπει να αντεπιτεθεί άμεσα το αττικό κλιμάκιο ΥΓ:Έλα Χάμπο, πες...κανόνισες ανταλλαγή tracer με την τενεράρα για 5-6 μήνες και μετά με το Τ7 που θα βγει :p
  17. 2 points
  18. 2 points
    Για τους ανίατους... http://www.ebay.com/itm/Honda-CB500X-2017-Men-039-s-Motorcycle-T-Shirt-New-/142311807731
  19. 2 points
    Άλλη μια απο τα ίδια... 'τάνα ζωή...
  20. 1 point
    Ξαναπαραλάβαμε κύριοι ! Η Ιστορία επαναλαμβάνεται όπως και πριν 3 χρόνια ακριβώς με το καρμπυρατεράτο, τώρα βέβαια το πήρα σε άλλο χρώμα για να έχω ποικιλία...εντυπώσεις σε μια δυο μέρες που θα κάνω μερικά χιλιόμετρα καθώς θα το στρώνω.
  21. 1 point
    Είστε πρεζάκηδες ρε φίλε. Δεν εξηγείται αλλιώς. Την ίδια ώρα που όλες οι αντιπροσωπείες έχουν φωτογραφία μου με επιγραφή "ΜΗΝ ΤΟΥ ΔΩΚΕΤΕ ΟΥΤΕ ΚΑΡΕΚΛΑ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΓΙΑ TEST RIDE", εσείς επιμένετε να μου παραχωρείτε τις καλές σας για αυτό που αποκαλούσαν στη Μεσαιωνική Αγγλία ως "jus primae noctis" ή αλλιώς, ο νόμος της πρώτης νύκτας. Όπερ μεθερμηνευόμενον "θα μου τη δώκεις ενώ ξέρεις ότι θα στη μπηδήσω" Αρκετά με το intro, στο δια ταύτα: Ο Αλέξανδρος είναι ένα σεβαστό ον και ένας φαινομενικά άριστος μηχανολόγος Ε.Μ.Π. ο οποίος έχει στην κατοχή του το εν λόγω μοτοσακίδιο. (Αλέκο, λείπανε 50€ από το φακελάκι, οπότε θα σε γονατίσω, sorry, 300 είχαμε συμφωνήσει). Το είχα ξανακαβαλήσει παλαιότερα, τώρα είχε και κάποια καλούδια παραπάνω, οπότε εμπεριστατωμένη καγκούρικη άποψη. ΕΜΦΑΝΙΣΗ To MT07 είναι ακριβώς όπως το CBR μου. Από μπροστά δεν βλέπεται ούτε μέσα από μάσκα ηλεκτροκόλλησης. Έχει όμως κωλάρα, εξ ού και ο τίτλος. Το σώμα τρώγεται, το κεφάλι στον Καιάδα. Όμορφο και ευανάγνωστο το κοντέρ, πλήρες ενδείξεων (gear indicator included) και τόσο φωτεινό που τις νύχτες πρέπει να φαίνεται και από δορυφόρο του Κρόνου (του πλανήτη ε). Η ΚΩΛΑΡΑ ΤΟΥ λοιπόν, έχει το μείον ότι ο πίσω λασπωτήρας φέρνει την πινακίδα σε δυσθεώρητα χαμηλό ύψος, με αποτέλεσμα να μην μπορέσεις να φέρεις εύκολα το μηχανάκι λαμπάδα-νήμα της στάθμης (για να εξυμνήσω τον Ύψιστο κύριε όργανε) παρ'όλα ταύτα, χαίρεσαι να το χαζεύεις. Από πίσω μόνο, μην ξεχνιόμαστε. ΜΟΤΕΡ Θα τολμούσα να πω ηλεκτρικό. Τσαμπουκαλεμένο από τις χαμηλές rpm, σαν τράγος που του τσιγκλάς τα @@ (δεν ξέρω γιατί να το κάνει κανείς αυτό, αλλά είναι όπως το λέω). Κάτι έχει κάνει ο κερατάς στο φιλτροκούτι όμως και ακούγεται ΠΑΡΑ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ. Εκτός του ότι ακούγεται λες και θα ρουφήξει τα πάντα, σαν τον Devastator (ή σαν μια πρώην μου, καλή της ώρα) ο συνδυασμός του με το δικύλινδρο, κανει ενα mix που ακούγεται σαν μπετονιέρα σε περίοδο αναπαραγωγής. Η πλάκα είναι ότι ξαφνιάζεσαι όταν ακούς την εξάτμιση, σε σημείο που νομίζεις ότι είναι άλλος δίπλα σου, τόσο πολύ την επισκιάζει. Ελπίζω να μην γίνει ο πρώτος που θα φάει κλήση για ηχο από φιλτροκούτι (ξεφτίλα ρε...). ΚΑΒΑΛΙΚΕΥΟΝ-DASH Να σημειώσω εδώ, πως ο Fenrir με το ΜΤ-09 Τracer (του οποίου το review θα ανέβει μόλις τα βρούμε στην αμοιβή-υπάρχει και βίντεο) δεν μου είχε δείξει πως μπαίνει σε Taliban mode, χώρια που το μηχανάκι όταν το οδήγησα είχε αφροδίσια (STD για την ακρίβεια). Στον αντίποδα, λοιπόν, ο Αlieksandros (πρώτη φορά na lieva) μου είπε χαρακτηριστικά "Δοκίμασε και το shifter (χειροποίητο) μετά τις 6.500" με ένα σαρδόνιο χαμόγελο, λες και ήξερε ότι δεν θα πέσει ποτέ κάτω από αυτό το όριο. Επιπρόσθετα, έβγαλε το τιμόνι και έβαλε clip on (είπαμε, έχει ψυχολογικά ο κόσμος) το οποίο του έδωσε ένα παραπάνω ποσοστό βάρους μπροστά. Επί τω έργω πως μεταφράζονται όμως αυτά; 1η, όρθιο. 2α, όρθιο (ξερόγκαζο) 3η με συμπλεκτάρισμα, πάλι όρθιο. 4η με συμπλεκτάρισμα, μάντεψε. Σωστά μάντεψες, τι είναι για να σηκωθεί με 4η, Husaberg? Σοβαρέψου. Πατάει πολύ όμορφα ακόμα και στο παρκέ που έχουν για άσφαλτο στην παραλιακή, στήνεσαι ωραία με τα κλιπόν, σου εμπνέει εμπιστοσύνη να το ρίξεις πιο κάτω, σα Βουλγάρα σε κωλόμπαρο στην Πύλη Τρικάλων, θα σου κάνει όλα τα χατήρια αν είσαι αρκετά τολμηρός (η Βουλγάρα θέλει και λεφτά, μην την πατήσετε). Αυτό που με παραξένεψε είναι ότι ακόμα και στα 140+ χιλιόμετρα το μοτοσακό έχει ανεμοκάλυψη (μάλλον θα ευθύνεται η κλειδαριά που είναι μπροστά από τη μάσκα και προσφέρει αεροδυναμική αντίσταση ρε γαμώ το στανιό μου, βαλτε το διακόπτη σε ανθρώπινο σημείο mi baro anapodes) εν αντιθέσει με το CBR μου που έχει την υπέρτατη μάσκα από λαμαρίνα, σχεδιασμένη ΜΕ ΑΚΡΙΒΕΙΑ στο περίπου με το μάτι και στα 160 νοιώθεις σαν Αρειανός στην Τούμπα από το ξυλοφόρτωμα. +CYNOΨΙC+ Θα το χαρακτήριζα Duke 690 του φτωχού, που δεν υπολείπεται σε τίποτα όμως από εκείνο. Διασκεδαστικό μοτοσυκλέτι (duh) στις καφετέριες μόνο θέλει προσοχή να το παρκάρεις ΑΠΕΝΑΝΤΙ από την καφετέρια και ME TO GOLO. Ιδανικό για όποιον κάνει τα πρώτα του δειλά βήματα στον χώρο του εμπορίου ναρκωτικών ή κάτοχο CBR400 (ονόματα δε λέμε) δεν θα πει όχι σε ταξίδι, καθημερινή μετακίνηση, ξυλοφόρτωμα σε ημιανοιχτό στροφιλίκι ή και κυνηγητό με την Ομάδα ΔΙ.ΑΣ. Αν είχα το κασέρι (24/7 χειμώνα καλοκαίρι i putanasumexeri) έμπαινα με τα γόνατα, αλλά με fluo ζάντες γιατί είμαι και από την Αστραλία. Υ.Γ.: Αν προσέβαλα κάποιον με τα γραπτά μου, να μου το πει εγκαίρως να του φέρω μια κούτα ξύδι ΤΟΠ από τη δουλειά. Θέλω να ευχαριστήσω την καρέκλα για τη στήριξη που μου παρείχε όση ώρα έγραφα το κείμενο. Και τον Αλέκο.
  22. 1 point
    Πηγα στην εκθεση χθες 4εουρο είσοδο τιμια συμπαράσταση θεωρω Πολλοι φιλοι και γνωστοι απο το παλιά χαρηκα που τους συναντησα Μπαίνοντας συναντας τα 2 πανομοιότυπα περίπτερα honda / yamaha και νομίζω αιτιολογείται γιατι ειναι οι δυο μεγαλυτεροι εμπορικα μοτοσυκλετιστικοι κολοσσοί με την πληρέστερη γκαμα δικύκλων σε ολο το φασμα κυβικών.Επισης ανταγωνιστικοί στο ποιος θα προσλάβει τις ωραιότερες παρουσίες για το προμο (νομιζω η χονταρα παιρνει κεφαλι). Στην συνεχεια η σουζουκι με τα πανεμορφου χρώματος race blue μηχανακια της και επισης πολυ μεγαλη γκαμα Στην συνεχεια η χαρλει με ενα πολυ rock περιπτερο βγαζοντας διαφορετικο αερα απο τις υπολοιπες αντιπροσωπείες αναλογο μουσικό background Στην συνεχεια και πιο βαθια συναντάς ducati & bmw περιμενα λιγο πιο exclusive περιπτερα της ducati ειδικα δειχνει ακρετα λιτο Beneli με ολα τα βλεματα πανω στο trk502 σχετικα με το αν αξιζει αν ειναι αξιος ανταγωνιστης του cb500x Μικρο το περιπτερο της KTM με συγκεκριμένα πολιτικα μοντελα και σχεδον τιποτα απο τα καθαροαιμα χωματινα η freeride ηλεκτρικά κλπ Καλη παρουσια η kymco με μεγαλη γκαμα.Ενω μεγαλες απουσες ειδικα αυτη που εκαβε μπαμ kawasaki, επισης απουσες aprilia, piaggio Στη συνεχεια τα 2 μεγαλα μαγαζια εξοπλισμου αναβατη μοτομαρκετ/μοτο μπαζαρ και στην συνεχεια προς το τουνελ υπόλοιποι αντιπρόσωποι μικροτερης εμβελειας ειτε εξειδικευμένοι σε ανταλλακτικά βελτιωτικοι οικοι, ντρακστερ, φιλοι κλασσικης μοτοσυκλέτας Παρατήρησα πολλα τεστ ride απο της αντιπροσωπείες και αυτο ειναι πολυ καλο και επιβάλλεται πια να γνωριζει τους λογους που θα ψηθει να αγορασει ο υποψήφιος ενα μηχανακι και οχι οπως την προηγουμενη δεκαετια γουρουνι στο σακι Εμενα μου αρεσε η βολτα το διασκέδαζα και ελπιζω να συνεχιστεί με μεγαλύτερή συμμετοχή στο μελλον και ακομη πιο ευκολη διαδικασια παραλαβης στα test ride για τους υποψηφίους
  23. 1 point
    1,68 είμαι στο ύψος. Δεν ανέφερε καθόλου για το ότι θα μπορούσα να ξεκινήσω με μικρότερο για να συνηθίσω στο συμπλέκτη και μετά ενδεχομένως να με πει σε μια πιο βαριά όμοια με αυτές που είναι για το Α. Αύριο στον επόμενο θα πάω πιο αποφασισμένη. Ευχαριστώ βρε παιδιά που ασχολείστε!
  24. 1 point
    Η δική μου άποψη είναι ότι το πετρελαιοκίνητο όχημα είναι 90% για οικονομία και λόγω του ότι καίει λιγότερο από ένα αντίστοιχο βενζινοκίνητο και λόγω του ότι είναι πιο φθηνό το πετρέλαιο ανά λίτρο. Μιλάω βέβαια για νέες τεχνολογίες. Προσωπικά, πριν 2 μήνες προχώρησα σε αγορά πετρελαιοκίνητου αυτοκινήτου VW Tiguan 1,6 tdi. Σε σύγκριση με BMW X3 2.0 βενζίνη, το Tiguan έχει ελάχιστα καλύτερες επιδόσεις σε ρεπρίζ. Σε τελική η μπέμπα είναι κατά 10 χλμ γρηγορότερη αλλά δεν αγοράζεις τέτοιου είδους αυτοκίνητα γι΄ αυτό. Στην κατανάλωση καίω ακριβώς τα μισά. Θα μου πεις ότι το ένα είναι 2000 κυβικά και το άλλο 1600. Όμως θα απαντήσω ότι παίρνεις τις ίδιες επιδόσεις. Το αντίστοιχο Tiguan βενζίνης που έβλεπα, είναι 1,4 TSI με 122 άλογα έναντι 115 του δικού μου και καίει στον υπολογιστή του 7,8 λίτρα ενώ το δικό μου 6,1 μικτή διαδρομή και τα δύο. Τώρα όσον αφορά τη συντήρηση, σε βάθος 4ετίας, τα προβλεπόμενα έξοδα παραπάνω από αυτά του βενζινοκινητήρα είναι 250€ περίπου. Θα τα έχω βγάλει πολύ παραπάνω από τη διαφορά τιμής ανά λίτρο και κατανάλωσης. Επαναλαμβάνω ότι δεν ζητάω επιδόσεις και απλά συγκρίνω με ένα αντίστοιχο αυτοκίνητο.
  25. 1 point
  26. 1 point
    Αυτό δεν το έχω ξανακούσει. Ξέρω ότι το θειάφι χρησιμοποιείται ως λιπαντικό μέσα στο καύσιμο. Στα πλοία, στις περιοχές ελέγχου εκπομπών θείου (SECA) σου ζητάνε να βάλεις καύσιμο με λιγότερο θείο, και στα καύσιμα των αυτοκινήτων βάζουν ακόμα περισσότερο;
  27. 1 point
    Αυτο το "φρουρα, φρουρα, φρουρα, φρουρα...." παιζει να στοιχειωνει τον υπνο μου για καμια βδομαδα απο σημερα....
  28. 1 point
    Τελείωσε χθές. Τα 4€ άξιζαν και για τα μηχανάκια και για τα οφθαλμόλουτρα .... smf
  29. 1 point
    Καλώς σε βρήκα και ευχαριστώ και εσένα για τη συμβουλη σου! Καλησπέρα και σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!! Μακάρι να είχα κοντά μου ανθρώπους που θα με καθοδηγούσαν σωστά. Σαφώς και θα κάνω μόνη μου έρευνα αγοράς (δεν ζητάω να μυρίσετε τα νύχια σας, προς Θεού), η ερώτηση μου στόχευε μήπως έβγαλε κάποιος/κάποια δίπλωμα από παρόμοιες προσφορές και μοιραζόταν την εμπειρία του. Αναφορικά με την τεχνική ερώτηση, μακάρι να έρθει και η σειρά της καιρού επιτρέποντος...
  30. 1 point
  31. 1 point
    Ε, τότε καλύτερα να πας για το Α, μιά κι εξω. Καλυτερα να το'χεις, διοτι με τον καιρο θα γλυκαθεις και ειναι πολυ πιθανο να θελήσεις να ανεβεις σε κυβικά.
  32. 1 point
    ας γραψω λιγα πραγματα ως επαγγελματιας αυτ/στης. Τα τελευταια 3 χρονια οδηγω την καινουρια octavia 1.6 diesel.Μεχρι στιγμης εχω κανει 145.000 απροβληματιστα χλμ. Δυστηχως δεν ειχε ερθει η εκδοση φυσικο αεριο και αν και ειναι πολυ καινουρια τεχνολογια σιγουρα θα τη προτιμουσα. Δυστηχως και παλι εκει που πονανε ολοι οι diesel κινητηρες ειναι στο ιδιο το καυσιμο.ακομα και οταν ειναι "καθαρο",ακομα και αν δεν ειναι νοθευμενο απο τον πρατηριουχο ( πραγμα δυσκολο στην Ελλαδα) φροντιζει για αυτο η ιδια ευρωπαϊκη ενωση εμπλουτιζοντας το με θειο(επιτυνγχανοντας καθαροτερα καυσαερια),ενα προσθετο που προκαλει επικαθησεις στο κινητηρα ενα πραγμα σαν "μυξα" οπου με τη παροδο των χιλιομετρων επιφερει καταστροφικες συνεπειες για το μοτερ! Περα απο αυτο εχουμε και την ανεξελεγκτη νοθεια,Θυμαμαι στο πρωτο service που εκανα ηταν ενας συναδελφος στο συνεργειο και αλλαζε ολο το συστημα τροφοδοσιας σε μια octavia προηγουμενο μοντελο απο το δικο μου με μολις 45000 χλμ.Κοστος 4500 ευρω(τρομπα ,μπεκ,μπεκιερα κ.α) με οχι ολα καινουρια ανταλλακτικα και πληρωμενα ολα απο τη τσεπη του αφου δεν τον καλυπτε η εγγυηση. Πλεον οι περοσσοτερες αντ/πιες εχουν αναλυτες καυσιμων και στη προκειμενη περιπτωση ηταν και νοθευμενο αλλα περιειχε και σκουρια απο τις δεξαμενες,σε αυτη τη περιπτωση αλλα και σε ολες τις αλλες με νοθεια μονο,να ξερετε οτι τη ζημια θα τη παθει εκεινη την στιγμη και οχι μακροπροθεσμα. Αστικος μυθος εχει καταντησει πλεον οτι οι κινητηρες πετρελαιου μπορουν να βγαλουν εκατονταδες χιλιαδες χλμ χωρις επισκευη, Δε θα ξεχασω ποτε τους συναδελφους με τα mercedes W212(2012) να "κλαινε" οταν ερχοντουσαν στο συνεργειο (τοτε ειχα και εγω ενα W211)με σπασμενα μοτερ και ολα κατω απο 250000 χλμ.,απο κατασκευαστηκα λαθη οπως αποδειχθηκε αργοτερα οταν η mercedes εκανε ανακλησεις σε εγκεφαλους και μπεκ και δεν ξερω κι εγω τι αλλο. Αλλα θεματα οπως αναφερθηκαν και παραπανω τα φιλτρα μικροσωματηδιων που μπορει να μειωνουν τους ρυπους αλλα αυξανουν δραματικα τα κοστη αφου η αντικατασταση του(1000 ευρω για το δικο μου)καταναλωση,αφου οταν ξεκιναει η αναζωογονωσης ανα 250-300 χλμ δεν πρεπει σε καμια περιπτωση να σβησεις τον κινητηρα και πρεπει να περιμενεις να τελειωσει ή να βγεις σε ανοιχτο δρομο και να πηγαινεις πορεια για αρκετα χλμ με 3η ή 4η σχεση στις 2500-3000 σ.α.λ. Start stop,αλλη μλκ και αυτη,μονο η μπαταρια(High drain) που στη δικη μου περιπτωση η αντικατασταση της κοστιζει 280 ευρω ηταν αρκετο για να το απενεργοποιησω μονιμα,επισης αν και λενε οτι ειναι ποιο ενυσχημενα μιζες και δυναμο ειμαι σιγουρος οτι θα ειναι και αυτα πανακριβα ως αντ/κα. Ροπες.για ποιες ροπες μιλαμε σε ενα 1.6 ή και 2,0 μοτερ οταν το οφελιμο ευρως ειναι για 1000-1500 σ.α.λ. και υποτιθετε οτι οι αλλαγες πρεπει να γινονται στις 1900 αν οντως το πηρες για οικονομια. Τραγικοι τυποι ολοι αυτοι που πηραν ντιζελ για οικονομια και τους βλεπω να τα "σπανε" λες και ειναι βενζινης. Αν πραγματικα θες ροπες απο ντιζελ περνεις ενα golf GTD ή κατι αντιστιοχο ή περισοοτερα κυβικα, ολα τα αλλα ειναι οδοντοκρεμες. Αν δεν σας επεισαν ολα τα παραπανω παραθετω και τον πινακα με τα προστιμα των πρατηριων και βγαλτε τα συμπερασματα σας γιατι το κρατος δεν κανει τιποτα και δεν τα κλεινει... https://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwj1vKmoqu_TAhWCL8AKHXyAAj0QFgghMAA&url=http%3A%2F%2Fwww.ypeka.gr%2FLinkClick.aspx%3Ffileticket%3DBvgXHHr5u0I%3D&usg=AFQjCNE47crw4BtbVnQZ6OuYrTQAx_71vA&sig2=B4BMbr2eKqtF7zxRUKuYOw
  33. 1 point
    Να κάνω μια καλοπροαιρετη κριτική; Ρε συ, τετοια βιντεο ειδικά με τις ταχύτητες που μπορουσες να κινηθεις σε αυτο το ιβεντ, δε προσφέρουν τίποτα. Γραψε και κάτι τουλάχιστον μαζι με καθε βίντεο, πως σου φάνηκε, πως, πως, πως.... Αλλιως απλα βλέπεις ενα τιμόνι να στρίβει και ακους λιγάκι και το κινητήτρα..
  34. 1 point
    Την αλλη βδομαδα θα το εχω και εγω στα χερια μου.Πηγα και το ειδα χθες μεσα στις ζελατινες στο σιδερενιο κουτι...
  35. 1 point
    Κάπου στην επαρχιακή οδό Κεφάλου - Κω.
  36. 1 point
  37. 1 point
    1.Αν δε κάνεις χοντρικά 20Κχλμ/έτος, δεν έχεις λόγο να πας σε diesel. 2.Η πλούσια ροπή ενός TD συνήθως εξανεμίζεται λόγω των (πολύ) μακριών σχέσεων μετάδοσης 3.Η οικονομία στη καύσιμο θα πληρωθεί σε συντήρηση ή βλάβη (πχ από λάθος καύσιμο). 4.Αν πας σε TB (turbo benzina) ή TD, απενεργοποιείς το start stop 5.Έχε στο πίσω μέρος του μυαλού σου πως τα diesel θα φάνε ban από τα αστικά κέντρα (εξαιρώ τα επαγγελματικά). Πιθανότατα σύντομα. 6.Προσωπικά σε diesel όχημα θα καταργούσα το dpf και θα φλασάριζα την ecu για να μη δίνει εντολή για αναγέννηση. 7.Σε αθλητική οδήγηση το μεγαλύτερο εύρος στροφών ανά λεπτό και το μη λαχάνιασμα στις υψηλές, δίνει πλεονέκτημα (& ηχητικά) στα βενζινοκίνητα
  38. 1 point
  39. 1 point
    Καλορίζικη, όμορφο!
  40. 1 point
  41. 1 point
  42. 1 point
    Μετατροπή Suzuki SV650: https://ottonero.blogspot.gr/2017/03/m44-k-speed.html
  43. 1 point
    Και το παρτυ συνεχιζοταν: Passo Gardena a destra! Καπου εδω η μπαλα ειχε πλεον χαθει τελειως... Ανηφοριζαμε το στενο δρομο και το μονο που εβλεπε το ματι παντου τριγυρω ηταν θεωρατα τειχη απο βουνα. Καλωσηρθατε σε μια απο τις καλυτερες διαδρομες του κοσμου. Εχω δει πολλα τοπια που με αφηναν αναυδο κατα καιρους, και δεν πιστευα οτι μια βολτα στις Αλπεις μπορουσε να με εντυπωσιασει, ομως αυτη η διαδρομη ειχε αποδειχθει μια σκετη αποκαλυψη! Και αν για εμενα που ειμαι μαθημενος απο βουνα ηταν τετοια εκπληξη, για την Annika που το ψηλοτερο σημειο στη Φινλανδια ειναι τα ραδικια το τοπιο ηταν εξωπραγματικο.
  44. 1 point
    Φτανοντας στη κορυφη, το ταλαιπωρημενο μικρο μαγαζι με τα σουβενιρ εχασκε στην ακρη της αβυσσου ακροβατωντας μεταξυ φθορας και αφθαρσιας. Μπορει το θερμομετρο απ' εξω να εγραφε 14 βαθμους κελσιου αλλα με τον αερα να φυσα μανιασμενος, ακομα και με το χοντρο δερματινο της μηχανης δυσκολα στεκοσουν για πολυ χωρις να παγωσεις. Σιγουρα δεν θα ηθελα να βρισκομαι εδω πανω Νοεμβρη μηνα με το χειμωνα να ερχεται... Passo Sella, 2.240 μετρα υψομετρο. Στο βαθος του δρομου οι τρεις περιφημες κορυφες του περασματος, γνωστες ως Sella Towers, υψωνονταν επιβλητικα ξυνοντας στη κυριολεξια τα συννεφα! Υπερθεαμα που ξεφευγε απο καθε περιγραφη και κλισε...
  45. 1 point
    Το ξερω οτι θα γινω κουραστικος και μονοτονος, αλλα απο εδω και περα η συνεχεια ηταν μια ατελειωτη πασαρελα εικονων βγαλμενων απο τις καλυτερες μοτοφαντασιωσεις μου. Λατρευω τη καταπρασινη φυση, τα βουνα, τα χωριουδακια και τους ανοιχτους δρομους και εδω ημουν στον εβδομο ουρανο. Να εχεις απλετο χρονο να σταματας στα χωρια, να μιλας με τους ντοπιους, να γευεσαι τη κουζινα τους, να ταξιδευεις στους δρομους τους και καθε στροφη και μια νεα εκπληξη. Και εκει που νομιζες οτι τα πραγματα δεν θα μπορουσαν με καμια δυναμη να γινουν καλυτερα, ερχονταν οι θρυλικες ταμπελες να σε διαψευσουν. Αριστερα η δεξια; Ιδου η απορια... Καλωσηρθατε στα πασα των Dolomiti και το παρτυ ξεκινα!
  46. 1 point
    Aπο εδω και περα δεν ειχαμε προγραμμα. Αφου για ακομα μια χρονια η Βερονα δεν μας ειχε “κατσει” και μιας που ειχαμε καταληξει να διανυκτερευσουμε χαμηλοτερα απ’ οτι υπολογιζαμε ειπαμε να αφησουμε την κλασσικη πρωινη βολτα στη πολη και να βγουμε στο δρομο μια ωρα αρχιτερα. Τουλαχιστον ετσι θα ειχαμε περισσοτερο χρονο στη διαθεση μας για να παμε χαζευοντας -και πιστεψτε με, τετοια μερη δεν θες με τιποτα να τα περνας με τερμα γκαζι. Κοιταζοντας το χαρτη ειχα σκεφτει να κανουμε το γυρο της lago di Garda, της μεγαλυτερης λιμνης της Ιταλιας, αλλα με εκταση 370 τετραγωνικα χιλιομετρα και μηκος αλλα 52 χιλιομετρα ηξερα οτι μια τετοια παρακαμψη δεν θα ηταν υποθεση μιας ωριτσας. Scusi signora, θα τα πουμε μια αλλη φορα. Αυτο που δεν θυμομουν ομως και με χαρα συντομα θα ανακαλυπτα ηταν οτι και η autostrada που ανηφοριζει παραλληλα με τη λιμνη ηταν ακρως εντυπωσιακη καθως διασχιζει μια μεγαλη κοιλαδα αναμεσα στις οροσειρες της Βορειας Ιταλιας που ορθωνονται επιβλητικα μεχρι την ακρη του οριζοντα και χανονται μεσα στην γαλαζωπη αχλη της μερας. Αν μη τι αλλο ενα τετοιο ορεκτικο μας ανοιγε την ορεξη για το τι θα επακολουθουσε... Εθνικη οδος, ναι. Βαρετη, οχι. Τα μεγεθη εδω δυσκολα χωρουσαν σε περιγραφες, ποσο μαλλον στο καδρο μιας φωτογραφικης μηχανης. Θεορατοι κολοσσοι υψωνονταν αγερωχοι μεχρι τον ουρανο, κανοντας τα σπιτια των χωριων να μοιαζουν κυριολεκτικα με μυρμυγκια. Ειχαμε αφησει πισω εναν κοσμο επιπεδο και ξαφνικα ειχαμε βρεθει στο κοσμο των γιγαντων.
  47. 1 point
    Day 6 Ferrara (IT) - Passo di Sella - Passo di Gardena - Sillian (AT) 414 km Το πρωινο ξυπνημα ηρθε λιιιγο νωριτερα απ’ οτι θα προτιμουσα μετα απο τοσες μερες ψυχολογικης και σωματικης κουρασης αλλα παρηγορηθηκα με τη καθοδο στο διπλανο ristorante για πρωινο με ιταλικα espresso και πανινι. Με τη μηχανη φορτωμενη και ετοιμοπολεμη στην ακρη του δρομου, με τη διαθεση μας στα υψη και τη σιγουρια του αιωνιως και αδιορθωτα αισιοδοξου σκεφτομουν οτι ΣΗΜΕΡΑ επιτελους θα ηταν μια καλη μερα. Βεβαια ετσι ελεγα και ενα χρονο πριν στην Ιρλανδια και κατεληξα να ψαρευω τη μηχανη μου απο το ποταμι της πολης, αλλα λεμε τωρα... Τα υλικα για μια υπεροχη μερα αν μη τι αλλο ηταν εκει: βαρετες εθνικες τελος, καταγαλανος ουρανος, καλες θερμοκρασιες, ατελειωτες επαρχιακες δρομαρες χωρις κινηση και τα περηφημα πασα των Αλπεων να μας περιμενουν. Ναι, θα ηταν μια ΚΑΛΗ μερα διαολε!
  48. 1 point
    μηπως ενοουσε οτι το 2τ θα ειναι μπροστα μονο για 500 μετρα? αν ναι εγω δεν το πολυ πιστευω..ας υποθεσουμε οτι κανει κοντρα ενα rs με ενα νιντζα..το rs εχει πολυ μεγαλητερη επιταχινση και στην αρχη θα φιγει αρκετα μπροστα..η τελικη και τον 2 ειναι σχεδον ιδια(ισως το νινζα να εχει 5 χμ παραπανω) αλλα το 2τ θα ειναι εδω και ωρα αρκετα μπροστα και το αλλο θα αργησει παρα πολυ να το φτασει.. ενα αλλο πραγμα που πιστευω για τα 2τ ειναι οτι ο τροπος που χρησιμοποιουν την δυναμη τους με το δυνατο ξεσπασμα τα κανει ποιο αποδωτικα σε σχεση με τα 4τ οταν μεγαλωνεις γραναζομα..για παραδειγμα το rs θα μπορουσε να εκμεταλευτει την πολυ μεγαλητερη επιταχινση του και να μην την αφινει να χανετε στα πρωτα μετρα..αυτο γινετε με μεγαλητερο γραναζομα τοσο ωστε να εχει ελαχιστα ποιο μεγαλη επιταχινση απο το νιντζα..τοτε η τελικη του θα αυξηθει ποιο πολυ απο το νιντζα και θα ειναι παντα μπροστα..εδω ομως παιζει ρολο περισσωτερο ο οδηγος που πρεπει να αλλαζει τις ταχιτητες με μεγαλητερη ακριβεια και παντα μεσα στο οφελιμο οριο στροφων..αυτα που λεω τα παρατιρω εγω με τις αλλαγες γραναζιων που κανω στα 2τ μηχανακια μου.αλλα αυτο δεν σημαινει οτι ισχυουν μπορει να κανω και λαθος. και ακομα εμενα δεν με ενδιαφερουν οι ευθιες.ο καθε ασχετος μπορει να παρει busa να βαλει τουρμπο και να κανει τον γρηγορο αμα παει ομως σε κλειστο στροφιλικη θα τον περνανε τα 125αρια διχρονα..για εμενα περισσωτερη σημασια εχουν οι στροφες..και εκει το rs ειναι πολυ καλητερο απο το ninja και δεν νομιζω να υπαρχει καποιος που να διαφονει σε αυτο.
  49. 1 point
    εγω θα σου πω να το παρεις..το διχρονο ξεσπασμα,η τρελη ροπη και ο ηχος ενος διχρονου που ουρλιαζει σε υψηλες rpm με τις αλλαγες που ακουγονται ξεκαθαρα και που γινονται ακαριαια δημιουργουν τον τελειο συνδιασμο για να μην θελεις να κατεβεις ποτε απο το μηχανακι.παλιο μηχανακι+street+σπανιο+2t= πολυ μουρη ..του στιλ οδηγω διχρονο,ειμαι οδηγαρα,οδηγω σκοτωστρα κτλ..ακομα μονο και μονο που το μηχανακι ειναι 2τ διαφοροπιοισαι απο το πληθος και οδηγας κατι σπανιο και διαφορετικο που σιγουρα τραβαει τα βλεματα.αυτο το μηχανακι ειναι αρκετα σπανιο οπωτε ειναι κατι σαν αντικα,ειναι ιταλικο αρα ειναι και ομορφο και εχει πολυ καλο στησιμο που του επιτρεπει να κανει χρονους σε πιστες.εχει παρα πολυ καλες επιδωσεις για τα κιβικα του και θα εισαι ευτιχισμενος οταν περνας με το ταπεινο 125ακι σου 250αρια και 300αρια τετραχρονα. αποψη μου ειναι αν δεν το παρεις να παρεις καποιο αλλο διχρονο..ποτε μα ποτε μην σκευτεις να παρεις το νιντζα 250.οι λογοι ειναι"- ολα τα 2τ που ειπες ειναι μηχανες με ολη την σημασια του ορου(φρενα αναρτησεις,πλαισια ειναι κοριφαια).το νιντζα ειναι παπακι με φερινκ..ειναι βαρετο,εχει ομαλη ροπη που θα σε κανει να νησταζεις οταν το οδηγας,το εχει και η κουτση μαρια οποτε κανενας δεν θα σε κοιταει στον δρομο,ο ηχος του ειναι απαισιος και εχει και αλλα μειωνεκτιματα..αμα εισαι νεος που θελει να ποροθει,να βγαλει γουστα και να χαρει την ζωη του παρε διχρονο.αν εισαι κανας μεσηλικας που θελει κατι οικονομικο να κανει μονο τις δουλιες του στην πολη,και τα ταξιδια του παρε νιντζα.
  50. 1 point
    Πουλούσαν ένα εδώ γύρω που ήθελε δουλειά, αλλά το έδινε μόνο 200Ε! Lucky Strike πλαστικά κτλ, 7τάχυτο παρακαλώ, ίδιο με την 916! Κουκλιιιι! Αν το είχε ακόμα, θα το έπαιρνα μόνο και μόνο για να το έχω! :)
×
×
  • Create New...