Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 15/04/2017 in all areas

  1. 15 points
  2. 9 points
  3. 8 points
  4. 7 points
  5. 5 points
    Γύρος της Σιθωνίας σήμερα. Όμορφη βόλτα με ελάχιστη κίνηση. Ήταν κανείς άλλος από εδώ σήμερα κατά εκεί; Χαιρέτησα τρεις παρέες σίγουρα.
  6. 5 points
    Πεταλιδι, ο δρομος του κουλου
  7. 5 points
    Ακομα δεν βγηκε το σπρωχνουν ;
  8. 4 points
    Στους δυο γυρους, ο ντιλιβερας δωρο
  9. 3 points
    Μετά από 3.000+ χλμ. με τα λάστιχα, τα περισσότερα πόλη, ένα ταξιδάκι εθνική (μέχρι Μπράλο) και λίγο επαρχιακό κατέληξα στα παρακάτω: 1. Πολύ "γρήγορη" κορώνα, ταιριάζει και με τη γεωμετρία της μηχανής μου, η οποία πλέον αλλάζει κατεύθυνση με τη σκέψη. 2. Σε θερμοκρασίες πάνω από 18 βαθμούς ζεσταίνονται ακόμα και σε ρυθμούς βόλτας. Σε μικρότερες πρέπει να πιέζεις για να ζεσταθούν και να παραμείνουν ζεστά. 3. Όταν ζεσταθούν καλά η απόδοση και η αίσθηση είναι απίστευτες. Το λάστιχο "κολλάει" στην άσφαλτο και νομίζεις ότι μπορείς να κάνεις τα πάντα, με οποιαδήποτε ταχύτητα και κλίση, ανεξαρτήτως ποιότητας οδοστρώματος. Πραγματικά εντυπωσιακό. 4. Σημάδια φθοράς δεν υπάρχουν ακόμα, αλλά έχει κάπως ομαλοποιηθεί το "απότομο" της κορώνας. 5. Σε βροχή τα έχω πατήσει ελάχιστα και πήγαινα και ως όρνιθα, οπότε δεν έχω πολλά να πω, απλώς φαινόντουσαν οκ. 6. Δύσκολα πετάει κώλο, προτιμάει να σηκώνει τον μπροστινό. Όταν τα έβαλα κοίταζα και τα S21. Δεν έχω μετανοιώσει καθόλου, αλλά έχω περιέργεια να δοκιμάσω και τα BRIDGESTONE, για να δω αν άξιζε τα παραπάνω ευρώ που έδωσα για τα PIRELLI. Όπως και να έχει το λάστιχο το βρίσκω εξαιρετικό και μάλλον θα το ξαναβάλω, παρά τα 320€ που κοστίζουν. Όταν φτάσω στα 7.000 χλμ. θα επανέλθω.
  10. 3 points
    Όταν φεύγει ο κολλητός σου και σου αφήνει το μηχανάκι ενώ ξέρει ότι είσαι κάγκουρας και θα του σκίσεις τα ράμματα
  11. 2 points
    Ναι μεν είναι Πάσχα, αλλά για μια ακόμα φορά φαίνεται το πόσο σκατόψυχοι είμαστε σα λαός, από τα μικρότερα πράγματα στη ζωή. Πριν κανά δίωρο έγινε ένα ατύχημα στην Πατρών-Πύργου πριν το Κουρτέσι. Εγώ εργαζόμουν και είχα δρομολόγιο Πάτρα-Κυλλήνη, και το ατύχημα έγινε 1 χιλιόμετρο μπροστά μου. Ένα παιδί της αεροπορίας έφυγε για άγνωστο λόγο με το αυτοκίνητο και έπεσε στο χαντάκι στα δεξιά, με το αυτοκίνητο να γίνεται σμπαράλια, και το παιδί να ναι εγκλωβισμένο μέσα και να μη μπορεί να βγει (το αυτοκίνητο είχε ανατραπεί κατά 70% περίπου). Πρώτοι στο συμβάν σταμάτησαν 2 φορτηγά, με τον έναν οδηγό να προσπαθεί να σταματήσει τουλάχιστον 50 αυτοκίνητα μετά από εμένα για να βρεθεί επιπλέον πυροσβεστήρας, καθώς ο κινητηρας έπιασε φωτιά. Αδειάσαμε 2 πυροσβεστήρες αρχικά το δικό μου και του ενός φορτηγού, αλλά μπροστά πεταγόντουσαν συνέχεια σπίθες μετά το αρχικό σβήσιμο, και δεν μπορούσαμε να κάνουμε κάτι άλλο σε περίπτωση που έπιανε για τα καλά φωτιά. Επαναλαμβάνω ότι ο ένας οδηγός που είχε σταματήσει πρώτος, ΕΚΛΙΠΑΡΟΥΣΕ συνεχώς τα αυτοκίνητα για πυροσβεστήρα, αλλά το μόνο που κάνανε οι περισσότεροι ήταν να κόβουν ταχύτητα και απλά να κοιτάζουν τι έγινε. Ευτυχώς που το ασθενοφόρο+πυροσβεστικό έφτασαν σε 12-15 λεπτά το πολύ, και βγάλανε το παιδί και πλάκωσε μετά με το νερό και τέλειωσε το όλο θέμα εκεί. Το παιδί φάνηκε να είναι καλά, πόναγε αρκετά αλλά είχε τις αισθήσεις του, επομένως εικάζω ότι θα είναι περδίκι άμεσα. Φίλε μου γερός και δυνατός να είσαι, και να θυμάσαι ότι αν ποτέ τύχει σε κάποιον άλλον, μην δείξεις και συ τη ίδια σκατοψυχία που σου δειξαν οι περισσότεροι σήμερα, αλλά το ζήλο και τη συμπαράσταση αυτών που σε βοήθησαν.
  12. 2 points
    Αυτη η γραμμη εμφανιστικε σε οτι σχεδον λαστιχο εχω βαλει (on-off + street), αλλες φορες στο πισω, αλλες στο μπροστα, χωρις να δημιουργησει καποιο εμφανες προβλημα. Μαλλον απο το καλουπωμα στο εργοστασιο κατι ειναι... Συμφωνα με μια αναζητηση στο google,ειναι διαφορετικο κοματι ελαστικου, αγωγιμο (αντιθετα με το υπολοιπο) που λεγεται antenna tread και χρησιμευει για να γειωνει το μηχανακι στην ασφαλτο και να φευγει ο στατικος ηλεκτρισμος που δημιουργειται με την τριβη αερα-μοτοσυκλετας/αναβατη. Ετσι εξηγειται που πολλοι το βλεπουν αλλα κανενας δεν εχει προβλημα...
  13. 2 points
  14. 2 points
    Πιστεύω πως δεν την έχω ξαναβάλει αυτή... (το έχω αποχωρηστεί πλέον το r1)
  15. 2 points
  16. 1 point
    Kαινουργια και εντελως διαφορετικη multistrada 1262 κ.ε. ειναι ετοιμη για το 2018 και ηδη εχει αρχισει να κυκλοφορει δοκιμαστικα στους δρομους. Το καινουργιο μοντελο αναμενεται να παρουσιαστει τελος του 2018 μαζι με το V4 panigale και θα ειναι προικισμενο με στοιχεια ''επαναστατικα ''για την κατηγορια. Ο κινητηρας του θα ειναι αυτος που φοραει το x diavel με 162 ιππους και θα αποδιδει 13 κιλα ροπης στις 5200 στροφες Η επανασταση ομως που εισαγεται αποδιδεται στo Seamless κιβωτιο ταχυτητων που θα προερχεται απο τα motogp και στο οποιο θα εχει καταργηθει οριστικα ο επιλογεας των ταχυτητων στο ποδι ,o οποιος πια θα μεταφερθει στο τιμονι και θα λειτουργει ηλεκτρονικα σαν το triptonic που θελει η audi στα αυτοκινητα της. Ducati Virtual Dashboard των 9,5 ιντσων με οθονη πληρως digital , ενσωματωμενο συστημα gps και επιλογες με φωνητικες εντολες μεσω bluetooth. cornering abs,ενεργητικη αναρτηση,ηλεκτρονικο αμορτισερ τιμονιου που θα ρυθμιζεται φωνητικα διαμεσου του πινακα της οθονης. Καινουργιο φουλ led φωτιστικο δυναμικης κατευθυνσης ,καινουργιο συστημα εξατμισης που θα βρισκεται κατω απο την μοτοσυκλετα (τυπου panigale /x diavel ) που ετσι θα απελευθερωνει μεγαλυτερο χωρο για τις βαλιτζες. Η εικονα απο κατω ειναι φωτοσοπ Το κειμενο ειναι με δικια μου ελευθερη μεταφραση και στο περιπου. http://www.ducatimultistrada.it/scoop-nuova-ducati-multistrada-2018/
  17. 1 point
    Καλησπέρα σε όλους και καλή Ανάσταση! Σερφάροντας σήμερα το πρωί στο youtube έπεσα πάνω σε αυτό το βίντεο. Για όσους δεν γνωρίζουν Αγγλικά η εκπομπή ερευνά τις καταγγελείες 2 πρώην εργαζομένων μιας οικονομικής αλυσίδας συνεργείων για το πωςεξαπατούν τους πελάτες. Χαρακτηριστηκά αναφέρουν ότι πληρώνονται με ποσοστά πωλήσεων. Έτσι αναγκάζονται να εκτελούν ( ή όχι όπως θα δείτε στο βίντεο) μη απαραίτητες εργασίες υπερκοστολογόντας εργατοώρες και ανταλλακτικά! Έτσι λοιπόν ενώ πλήρως επισκευασμένα αυτοκίνητα πήγαιναν για μια αλλαγή λαδιών των 20$ όπως διαφήμιζε η εταιρία, κατέληγαν με χρέωση 200$ για αλλαγές υγρών που ήταν ολοκαίνουργια με αστείες δικαιολογίες τύπου είναι καφέ ενώ έπρεπε να είναι ροζ και εμένα μου μυρίζει καμμένο. Το χειρότερο όμως είναι ότι όπως φαίνεται από τις κρυφές κάμερες αλλά και από τον έλεγχο του μηχανικού της εκπομπής οι εργασίες αυτές δεν έγιναν ποτέ. Προσωπικό μου συμπέρασμα είναι ότι όταν πας να τη βγάλεις φτηνά την πληρώνεις ακριβά, επιβεβαιώνοντας την φράση κάποιο λάκο έχει η φάβα! Όλα τα χρόνια στα συνεργεία , προτιμώ να πληρώσω κάτι παραπάνω εκεί που ξέρω πως μετά θα έχω το κεφάλι μου ήσυχο, παρά να τη βγάζω με αλμπάνικες δουλειές του ποδαριού. Άρα πριν χαρακτηρίσουμε ένα μαγαζί φαρμακείο, ας σκεφτούμε το πάθημα των πελατών αυτής της αλυσίδας απάτης.
  18. 1 point
    Θα σου στείλω pm Νίκο. Είπα να το γράψω και στο φόρουμ το πρωί μήπως βρω παρέα αλλά όταν το΄χα αποφασίσει ήταν ήδη αργά, έπρεπε να ξεκινήσω και πήγα solo.
  19. 1 point
    Ducati, η Honda των Ιταλίας παει να καταντήσει, κάθε 2-3 χρονάκια καινούργιο μοντέλο πλέον, ως...Ιταλόφιλος προσωπικά δε μου κάθεται και πολύ καλά κύριοι καθώς η διαχρονικότητα του (πολύ) χαρακτηριστικού design τους πάει περίπατο έτσι... Πέρα απο την προσωπική μου βεβαια άποψη, αν αυτά που γράφει ο Γιώργος ισχύουν...μέσα, μπορει μια μοτοσυκλέτα να μην χρειάζεται e-gizmos αλλά...η τεχνολογία προχωράει και καλό θα ειναι να μπορούμε και εμείς να συμβαδίζουμε μαζί της. In before : "MΑλακΙΕΣΣ φλωριές δΕ χρειάζεσαι ηλεκτρονιΚα για να ΟδΗγησεις !1!!1!" Κατι να κανουνε με τα μούτρα ομως γιατι...Angry bird για 3η συνεχή φορά δεεεεν. Σχετικά με το V4 : ζώ για την ώρα και την στιγμή που θα βγάλει επιτέλους τέτοιο μηχανάκι (παραγωγής) - οχι τίποτα αλλο αλλα για να γευτώ τα ω-τόσο-γλυκά δάκρυα των "hardcore" Ducatαίων όπου η συντριπτική πλειοψηφία τους αγόρασαν το τελευταίο TRUE® (σαν τους Manowar) μηχανάκι τους πριν μια 20ετία και ισχυρίζονται πως οτιδήποτε αλλο βγήκε μετα απο το μοντέλο τους ειναι μαλακία/φλωριά/οχι πραγματικό Duc® και διάφορα τέτοια γραφικά. Εδω μερικοί κάνανε seppuku που "χάσαμε" τον ξηρό, V4 τώρα ? Mαζικές αυτοκτονίες ανα την υφήλιο λέμε - οχι πως θα αγόραζαν καινούργιο μηχανάκι αλλά ναι... ΥΓ: To scooter που φημολογείται επίσης εδω και κατι χρόνια...μέσα και για εκείνο, εκει να δείτε...
  20. 1 point
  21. 1 point
    Έχω την εντύπωση πως στο μάνιουαλ αναφέρεται ότι ειδικά στο Carbon, στα μεγέθη για τα μαξιλάρια έχει απο XS-S-M (με το medium το μεγεθος στα μαξιλάρια να πάει απο τα 35mm στα 30mm) ενώ στα L-XL-XXL τα μεγεθη στα μαξιλάρια είναι αντίστοιχα 35mm (μεγαλύτερο κέλυφος λογικά αλλιώς δε νοείται να ανεβαίνεις μιλιμετρ από medium σε large κράνος) 30mm και 25mm
  22. 1 point
    Και εσείς απο Μ σε S κύριε μου ? Oντως εχουν άλλη φόρμα Θανάση, τα S συνήθως ουτε καν για πλάκα δε μπαίνουν στο κεφάλι μου αλλά... Το λοιπόν, έτυχε να κανω test-ride ενα Speed-R χθες και : Μου άρεσε πολύ - ωραία, στενή εφαρμογή, ικανοποιητικός-προς-το-καλός αερισμός, φοβερή αεροδυναμική σε naked, (μεγάλη έκπληξη- βράχος λέμε) και...ήσυχο (?) σε σχέση με αλλα που ειχα πριν - ουτε περίεργα σφυρίγματα ουτε τίποτα. *Ολα αυτά στη μηχανή μου σε συνάρτηση με τον δικό μου σωματότυπο. Επίσης, ανήκω στους περίεργους οπου θεωρούσαν οτι τα εσωτερικά γυαλάκια ηταν "κάπως" - πρακτικά αλλά και εμφανισιακά αλλά...πόσο βολικά ρε γμτ, πόσο βολικά είναι τελικά... Το μονο μείον με αυτά ειναι οτι ΠΑΛΙ δεν κατεβαίνουν μεχρι εκει που θα ήθελα με αποτέλεσμα να σου κόβουν λίγο το οπτικό πεδίο ανάλογα με την κλίση του κεφαλιού σου και το που καρφώνεις το βλέμμα σου. Μεγάλη ζελατίνα που προσφέρει καλό και μεγάλο οπτικο πεδίο αν και, το pinlock το βρήκα λίγο ενοχλητικό και αυτό καθώς οι άκρες του πέφτουν εντός του οπτικού σου πεδίου (στο πλάι συγκεκριμένα). Πολύ ευχαριστημένος απο τη δοκιμή, και ολα αυτά στο Speed-R, το spartan για το οποιο λέμε ενδέχεται να είναι ακόμα καλύτερο (το εύχομαι δλδ) στους παραπάνω τομείς (γυαλάκια/αερισμός/θόρυβος/ζελατίνα/pinlock κτλπ). Το απλό το spartan, μπορεί να το βρεί καποιος στα 240€ (μονόχρωμο), με τα γραφικά να ειναι πάνω-κάτω στην ίδια τιμή με το απλό/μονοχρωμο spartan carbon ενω τα γραφικά στο spartan carbon πάνε στο 400-άρι+. Θα ήθελα να δοκιμάσω και το HJC RPHA11 για να δω πως συμπεριφέρεται στη μοτοσυκλέτα μου αλλά δυστυχώς δεν είναι εφικτό. Τώρα, το αν το spartan carbon αξίζει και τα extra 100€ απο το απλό δεν το γνωρίζω... ΥΓ: Αυτο το πράμα οπου δεν αναγράφεται το ποιο μέγεθος κελύφους αντιστοιχεί σε ποιο μέγεθος κράνους δεν το κατάλαβα ποτέ - ουτε καν στο επισημο site. To site λεει οτι βγαίνει σε 2 μεγέθη κελύφους, να υποθέσω πως XS μεχρι S ειναι το 1ο και απο το Μ μεχρι XL ειναι το 2ο ? Mythic, απο που ειδες τη συσχέτιση κελύφους-μεγέθους φίλε ? δεν μπόρεσα να βρω πουθενά πληροφορίες...
  23. 1 point
    Δεν είναι γραμμή αλλαγής γόμας. Η γραμμή αυτή είναι στο κέντρο , μέσα στα όρια μίας γόμας . Ή υπάρχει για κάποιο λόγο ή είναι κάποιο κατασκευαστικό λάθος . Οι γραμμές που λες , φαίνονται από την διαφορά χρώματος και φθοράς στο λάστιχο .
  24. 1 point
    ειναι η γραμμη αλλαγης γομας. όλα τα διγομα τριγωμα την εχουν.
  25. 1 point
    Τι να πρωτοθαυμάσει κανείς? Την apistefth πατέντα στο σούρτα-φέρτα ψαλίδι,κάτι σαν τα καθίσματα Sato? To μοναδικής σχεδίασης lamaki της εκσάτμισης,προσέξτε δεν είναι τύπου κριθαράκι ούτε μπακλαβαδωτό,αλλά mix! Την υπέροχη πράσινη-φλούο ασορτί δαγκάνα ή το MotoGp υποπλαίσιο με τα ανισοϋψή στρατζαριστά? (γατζάκι άσπρο είναι πίσω ή σαύρα στο τσιμέντο? ,
  26. 1 point
    Εδω και 1 μήνα πήρα το Shark SPARTAN Carbon Skin (άσπρο μαύρο) ....ειχα και εχω και το ΗJC HRPA 10 . Αγοράζω πάντα κράνη ελαφριά (αυχενικό) . Σε όλα τα κράνη φοράω m στο Shark s . Έμενα στην αρχή μου φάνηκε παράξενο όταν το δοκίμασα ζήτησα m μετα κατάλαβα οτι έχουν αλλα μεγέθη . Προσοχή σε αυτό. Απο κριτικές συμφωνώ με τα θετικά που έχουν γράφει Είναι μια τίμια αγορά. Ο θόρυβος είναι υποκειμενικος ...
  27. 1 point
    Εγω δεν καιγομαι να μαθω για σενα προσωπικα, πιο πολυ το ερωτημα το εθεσα για να κανει ο καθενας την αυτοκριτικη του, και να μη βριζει τον ¨σκατοψυχο Ελληναρα¨, εγω π.χ. αν γινοταν κατι τετοιο πριν 2 χρονια ισως να αντιδρουσα οπως ο κοσμος στο αρχικο δημοσιευμα, ομως διεθεσα ενα μερος του προσωπικου μου χρονου ωστε να πρακολουθησω το σχολειο του Ε.Ε.Σ. και να ειμαι σε θεση να αντιδρασω σε οτι συμβει.
  28. 1 point
    Νομίζω πως το μπροστινό μέρος "τραϊουμφίζει" έντονα αν και βλέπω ότι τα φώτα θα είναι πάλι ασύμμετρα
  29. 1 point
    Ο καθε λαος αξιζει την τυχη του,γιαυτο και βρισκομαστε σ αυτο το σημειο.Τιποτα δεν ειναι τυχαιο σ αυτη την ζωη,αυτο ειμαστε σαν λαος αυτο αξιζουμε αυτην την ιστορικη περιοδο που περναμε.Καποτε φεραμε το φως,τωρα δεν μας αξιζει παρα μονον το ημιφως.
  30. 1 point
    H δεξιά είναι το υπάρχον adventure.
  31. 1 point
    Και ο Νικ μια χαρά το γνωρίζει. "Παιχνίδι" του φωτός είναι. Ειναι από τα πιο προσεγμένα μηχανάκια που κυκλοφορούν στην Ελλάδα, όποιος εχει κάποια αμφιβολία ας παει να το δει απο κοντά. Μη συνεχίζουμε μια άκυρη δυσφήμιση.
  32. 1 point
    Aυτη ειναι μηχανη για σπιτι,οχι σαν κατι αλλες που γυρναν απο δω κι απο κει :p
  33. 1 point
  34. 1 point
    Ναι αλλά ο χάμπος ως γνωστό πάει τραίνο...εχεις δει κανένα τραινο με λάστιχα; πάλι καλά που δεν έχει μείνει ήδη με ζάντες
  35. 1 point
    Έλα να συγκεντρωνόμαστε, λοιπόν πάω για αναβάθμιση των φρένων. Όχι ότι τα χρειάζεται, μην τρελαθούμε, για ομορφιά περισσότερο. Λοιπόν απλά και σίγουρα πράγματα, τρόμπα φρένων 16 από fz8 (η μαμά είναι 15) και δίσκοι 320 από R1M. Πάρτε μια ιδέα πως θα φαίνονται.
×
×
  • Create New...