Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/03/2017 in all areas

  1. 11 points
    Ειχαμε παει για καφεδακι στο Φραγμα της Θερμης και δεν μπορουσα να αντισταθω σε λιγα χιλιομετρακια στο χωμα
  2. 10 points
  3. 10 points
  4. 5 points
  5. 3 points
    Από την σημερινή βόλτα, το ποζέρι στην 2η φωτό το ξέρει κανείς? Συγνώμη για την ποιότητα της φωτό, αλλά με παλιό κινητό και με ζουμ από τα 40 μέτρα δεν περίμενα και κάτι καλύτερο. Υ.Γ: @Dimitrismaxrpm αν ανεβάσεις βίντεο από χθες και σήμερα περιμένω το λινκ..
  6. 3 points
    καθαρισμα φίλτρο αέρα, φιλτροκούτι.......βρήκα και ένα γκοτζιλα μέσα ...καλό παιδι, γίναμε φίλοι
  7. 3 points
    Ηρθαν και τα μαγικα χαρτακια
  8. 2 points
    Καλησπέρα παιδιά Λέγομαι Γιώργος, και οδηγάω εδώ και 2 χρόνια τη πρώτη μου μηχανή ένα Duke 200. Σας διάβαζω κάμποσο καιρό και έχω μάθει αρκετά πραγματάκια απο το φόρουμ. Πέρυσι είχα κάνει και το 1ο level του CSS οπου είχα γνωρίσει και δύο μέλη απο δω μέσα, οπότε αποφάσισα να γραφτώ κιόλας να καταθέτω κι εγώ την αποψάρα μου που και που. Κάλλιο αργά! Καλώς σας βρήκα.
  9. 2 points
    Βάλε ένα τέτοιο! Πέρα απ' την πλάκα εγώ έχω πάρει αυτό: http://www.stelpet.gr/gr/el/products/tapa-eksatmisis-mikri-pg2550-progrip
  10. 2 points
    Αφού έκανε καλό καιρό επιτέλους, πήρα το δούκαρο και τη κοπελιά και πήγαμε για καφεδάρα στο φράγμα του Μαραθώνα. Λίγη κίνηση και πολλές μοτό στο δρόμο. Στη καφετέρια είχε και καμια 30αρια άτομα παρέα με μπλουζάκια yamaha. Κάνας απο δω;
  11. 2 points
    Βρες τάπες δοχείων από φελλό, με την κατάλληλη διάμετρο για τις εξατμίσεις σου! Ή απλά σφήνωσε νάιλον σακούλα στην τρύπα (προφανώς χωρίς να είναι ζεστή η εξάτμιση)
  12. 2 points
    Καλός ο Logan......... Επιτέλους μια ταινιά που ο Γούλβεριν είναι γούλβεριν και πετσοκόβει/σκοτώνει με μακελειο και δεν ειναι τυρόπιτας. Ο Τσαρλς έχει ξεμωραθεί και είναι φάση Ντεντπουλ Ο κακός της ταινίας είναι άθλιος. Το κοριτσάκι γαμησε.
  13. 2 points
    Αξιώθηκα επιτέλους να αλλάξω το πίσω αριστερό φλασάκι, ανακαλύπτοντας στην πορεία ότι χρειάζεται να βγει όλη η ουρά και τα δύο πισινά πλαϊνά πλαστικά για να γίνει αυτό!
  14. 2 points
    Κι άλλη καλή ταινία. Triple 9 , 2016 , imdb Triple 9 δηλαδή 999 είναι ο κωδικός στον ασύρματο της αστυνομίας για ''Νεκρός αστυνομικός, σπεύσατε ΟΛΟΙ''. Μια ομάδα διεφθαρμένων αστυνομικών - πρώην στρατιωτικών, που εκβιάζεται από μια αδίστακτη ρωσσίδα γκάνγκστερ, οργανώνει μια ληστεία που απαιτεί 10 λεπτά χρόνο να γίνει. Για να βρει αυτά τα 10 λεπτά, οργανώνει την δολοφονία ενός αστυνομικού στην άλλη άκρη της πόλης, έτσι ώστε όλη η αστυνομική δύναμη να σπεύσει εκεί, και να βρουν αυτοί τα 10 λεπτά που χρειάζονται. Ωραία ταινία, εμένα προσωπικά μου έφερε κάτι από την ένταση που έβγαζε το παλιό Heat. Σκληρή σκηνοθεσία, καλές ''φάτσες'' ένας κι ένας, έχει δράση, έχει ροή, έχει καλούς ηθοποιούς, και βλέπεται ευχάριστα, αν σας άρεσε το Heat, θα σας αρέσει κι αυτό.
  15. 2 points
    μια πολυ γρηγορη εντουραδα(ο θεος να την κανει εντουραδα,λεμε τωρα για να χαιρομαι οτι παω σκληροπυρηνικα στο χωμα με το καινουργιο μουλαρι χαχαχα) κατω απο το σπιτι μου. Οχθες Λιμνης Μαραθωνα
  16. 2 points
    Καιρό έχω να ποστάρω ταινία. A street cat named bob , 2016, imdb Πλανόδιος μουσικός, άστεγος, εξαρτημένος από την ηρωίνη, που με την ζωή που κάνει σύντομα θα τον θρηνήσουμε, μια μέρα δέχεται την επίσκεψη ενός γάτου. Από εκείνη την στιγμή όλα αλλάζουν. Δεν είναι η ντισνεικού τύπου μελοδραματική ζωοταινία, αλλά δημιουργεί και πάλι το ίδιο θετικό συναίσθημα. Και βασίζεται σε πραγματική ιστορία ανθρώπου, o οποίος πραγματικός άνθρωπος, εμφανίζεται σε ολοφάνερο cameo στο τέλος της ταινίας, και σε εικόνες στους τίτλους τέλους. Μην το χάάάσετε, γιατί θαααα χάσετε. Ερώτηση για όσους το δούν: O ηθοποιός δεν θυμίζει πάρα πολύ μια νεανική έκδοση του Hugh Laurie
  17. 2 points
    Την πήρα φθηνά και την έχω χρυσό πληρώσει την γιαγιά. Πρώτη μηχανή.
  18. 1 point
    Πρόσφατα έγινα ένας ευτυχής κάτοχος της παραπάνω μηχανής και έλεγα αν θέλετε οι κάτοχοι να το αναλύσουμε το θέμα. Προσωπικές μου λοιπόν απόψεις από το πολύ λίγο χρονικό διάστημα που το έχω στα χέρια μου. Η μηχανή από την πρώτη στιγμή ήταν ιδιαιτέρως φιλική. Δεν μου πήρε ιδιαίτερο χρόνο δηλαδή να την συνηθίσω και έπειτα από κάνα δίωρο καβάλα είχα την αίσθηση ότι την ελέγχω πλήρως. Να σημειώσω ότι αγοράστηκε μεταχειρισμένη σε πολύ καλή κατάσταση. πέραν από την εμφάνιση που είναι υποκειμενικό (εμένα πάντως μου αρέσει πάρα πολύ) έχω να πω ότι ίσως είναι ότι ωραιότερο έχω οδηγήσει. Βέβαια έχοντας επίγνωση ότι είναι μηχανή 250 κυβικών. συμπέρασμα: ΥΠΈΡ πάρα μα πάρα πολύ φιλικό μηχανάκι στρίβει για πλάκα τα φρένα του νομίζω για την κατηγορία είναι τα καλύτερα για μένα πολύ όμορφο. ανετότατη θέση οδήγησης για τον οδηγό. κάνει άνετα διαδρομές χωρίς να διαμαρτύρεται καθόλου. τελική κοντέρ περίπου 156 χλμ/ώρα. στήσιμο και αισθηση μεγαλύτερης μοτο. ΚΑΤΆ η κατανάλωση σε σχέση με τον ανταγωνισμό είναι λίγο πιο αυξημένη ( μια πρώτη εκτίμηση χωρίς να είναι η πλέον ασφαλής, από 3,9 έως 4,3 lt τα 100 χλμ ) θέση συνοδηγού είναι λίγο άβολη όταν πρόκειται για μεγαλόσωμο άτομο. Αν μιλάμε για μινιόν όμως καταστάσεις είναι μια χαρά σε ανοικτό δρόμο η τελική έρχεται γρήγορα και πρέπει να υπάρχει προγραμματισμός για την πορεία. λίγο, μα πολύ λίγο σκληρό κιβώτιο ταχυτήτων. μέσα στην πόλη απαιτεί συνέχεια ανεβοκατεβάσματα. όμως μιλάμε για μηχανή 250 κυβικών πράγμα που το ξέρεις και το αποδέχεσαι. από ότι κοίταξα ακριβά ανταλλακτικά λόγω ονόματος και αντιπροσωπείας. επιδόσεις σε σχέση με τον ανταγωνισμό λίγο μικρότερες. όμως γνωρίζεις και αγοράζεις συνειδητά ένα μονοκύλινδρο και όχι δικύλινδρο που θα φάει σχεδόν όλη του την ζωή στην πόλη και αν καλεστεί να σε πάει παραέξω θα ικανοποιήσει πέραν τον προσδοκιών. Νομίζω ότι το πόρισμα είναι θετικό αναλύοντας τα παραπάνω από τις πρώτες μου εντυπώσεις. Αν μπορείτε πείτε μου και εμπειρίες σας και οδηγίες και ότι άλλο νομίζετε ότι θα με βοηθήσει. ΥΓ. όσο και να έψαξα στο forum δεν βρήκα αντίστοιχο θέμα άρα αν υπάρχει παρακαλώ να μου το πείτε μην ανοιγουμε ο καθένας μας κι από ένα θέμα. ΥΓ2. παρακαλώ συγχωρέστε μου τυχόν λάθη και ότι παραλείψεις έχω κάνει
  19. 1 point
    Για αφρό δεν ξέρω να σου πώ αλλά το παραφινέλαιο βγάζει τα πάντα από μαυρίλα κ γενικά. Τρίψιμο με πινέλο με χοντρή τρίχα κ τέλος.
  20. 1 point
    Έβαλα tank and gas pads. Μία χαρά μπήκαν και φαίνονται σούπερ. Μετά από αυτά βόλτα μέχρι Ωρωπό κ γυρισμό από Άγιο Μερκούριο -κατσιμιδη για να φύγουν οι αράχνες.
  21. 1 point
  22. 1 point
    Το βασικότερο που θα πρότεινα, είναι να πάτε σε 185/60R14 που θα βελτιώσει το πάτημα αλλά θα είναι και οικονομικότερα στην αγορά τους.
  23. 1 point
    100+μοτοσικλέτες..... φωτογραφίες έρχονται
  24. 1 point
    Θα ήταν καλό μεν, όχι απαραίτητο δε. Αν δεν έχεις όρεξη να πάρεις τάπες απλά φροντίζεις να μη ρίχνεις νερό κάθετα στα τελικά.
  25. 1 point
    Έτσι για να θυμηθούμε το αριστοτεχνικό βίντεο της Yamaha για το MT-09
  26. 1 point
    back to base Αντε και στην επόμενη ΥΓ....Quiz Πόση μπετζινα κάψατε :p
  27. 1 point
    Τζωρτζ ολη μερα Πειραια εισαι, ρωτα στο βαλσαμο στην κολοκοτρωνη. Μεχρι βινυλιο κοβει .
  28. 1 point
  29. 1 point
  30. 1 point
    Πρεπει να εισαι πολυ λερα, για να κυβερνας γαλερα Αλλη μια φορα που πηγαν να με τρακαρουν επειδη δεν με ειδαν , αυτα τα suv που πεταγωνται και σου κλεινουν ολο το δρομο λες και ειναι οδοφραγμα μου ρχετε να τα καψω πλεον
  31. 1 point
    Ο Τσακ Νόρις έχει διαβάσει τις ειδοποιήσεις του mybike.
  32. 1 point
    σχεδίασε μέρη που δεν έχεις παει και θέλεις να δεις αν σε περιορίζουν τα φράγκα και στην θέση σου θα έκανα το εξής, θα περίμενα να ανοίξει λίγο ο καιρός κατά τον Μάιο, σκηνή / καλό σλιπινκ-μπαγκ/ βασικός εξοπλισμος μαζί με πέντε ρούχα μονο(εκτός την στολή που θα φοράς) και θα έκανα συνοριογραμμή ηπειρωτική και βορεια ελλάδα μαζί με χαλκιδική, και το υπόλοιπο μισό της ενδοχώρας σε άλλο ταξιδι
  33. 1 point
  34. 1 point
  35. 1 point
    Φίλε μου που άνοιξες το θέμα,μην παρεξηγηθείς αλλά δεν πιστεύω στα μάτια μου με αυτά που διαβάζω. Σκέφτεσαι να δώσεις 6000 γιούρια για 300άρι για να κάνεις 500-600 χιλιόμετρα το χρόνο? Αν θες να μ'ακούσεις τράβα πάρε ένα kle 500 με 1,5-2 χιλιάρικα,κάνε του κ ένα καλό service κ είσαι όχι απλά άρχοντας αλλά ό άρχοντας! Σε περίπτωση που πάρεις καινούριο πάντως,όταν κ αν κάποια στιγμή αποφασίσεις να το πουλήσεις,σε παρακαλώ να μου στείλεις ένα p.m. Δηλώνω ενδιαφέρον από τώρα.
  36. 1 point
    Άρειος Πάγος και Μοτοσυκλετιστικά «Hoaxes» Καμία αλλαγή δεν συνέβη με την διήθηση! Από εχθές έχουν αρχίσει οι βαρύγδουποι τίτλοι και οι τυφλές αναπαραγωγές ενός άρθρου που δημιουργήθηκε με ένα και μόνο σκοπό, να κυνηγήσει τα «κλικ», λέγοντας ότι ο Άρειος Πάγος αποφάνθηκε για την νομιμότητα της διήθησης. Αν το δεις έτσι, το άρθρο αυτό ήταν άκρως πετυχημένο και αυτός που το έγραψε δικαιολόγησε τον μισθό του, φέρνοντας τα πολυπόθητα κλικ στην σελίδα. Αύριο θα πρέπει να βρει κάτι καινούριο, και μία φορά την εβδομάδα αυτό το καινούριο να δημιουργεί και ντόρο. Για αυτή την εβδομάδα πέτυχε τον σκοπό του, πάει τώρα για την επόμενη.. αν είμαστε τυχεροί ο κύκλος αυτός θα κάνει πολύ καιρό, μέχρι να περάσει ξανά από την θεματολογία της μοτοσυκλέτας! Η «είδηση» είναι ότι ο Άρειος Πάγος αποφάνθηκε πως οι μοτοσυκλέτες ευθύνονται σε περίπτωση ατυχήματος κατά την διάρκεια της διήθησής τους ανάμεσα στις λωρίδες κυκλοφορίας. Μονάχα που δεν υπάρχει καμία είδηση. Ο νόμος είναι αυτός, ήταν πάντα έτσι, και ο Άρειος Πάγος δεν έχει τελεσιδικήσει σε τίποτα. Αφορμή για να ξεκινήσει αυτή η λάθος κουβέντα, ήταν μία απόφαση του δικαστηρίου – σύμφωνα πάντα με το «δημοσιογραφικό» άρθρο - που δικαιώνει οδηγό νταλίκας για τον σοβαρό τραυματισμό μοτοσυκλετίστριας που βρέθηκε κάτω από τις ρόδες του, έπειτα από πρόσκρουση σε αυτοκίνητο, ενώ κινούταν ανάμεσα στις λωρίδες. Ο Άρειος Πάγος έπραξε το αυτονόητο στην συγκεκριμένη περίπτωση, εφαρμόζοντας τον νόμο, ο οποίος επίσης είναι σαφής και ορίζει ότι η διήθηση των μοτοσυκλετών, επιτρέπεται ανάμεσα σε λωρίδες με διακεκομμένη διαγράμμιση για να φτάσει η μοτοσυκλέτα εμπρός στο φανάρι, καθώς έχει αποδειχθεί ότι το να περιμένει πίσω από τα αυτοκίνητα αυξάνει τις πιθανότητες να μετατραπεί σε δυστύχημα κάποιο τροχαίο. Ορίζει επίσης και την σχετική ταχύτητα, και δεν αφήνει κανένα παράθυρο για κίνηση ανάμεσα στα αυτοκίνητα σε αυτοκινητόδρομους και άλλες περιπτώσεις. Οπότε; Οπότε η απόφαση του Άρειου Πάγου, απλά στηρίζει τον νόμο και είδηση θα υπήρχε αν γινόταν να αλλάξει ο νόμος και ο Άρειος Πάγος εμπόδιζε κάτι τέτοιο να γίνει. Η πραγματική είδηση της ημέρας, είναι πως η Ουάσιγκτον αποφάσισε από εχθές να επιτρέψει την διήθηση των μοτοσυκλετών, αν και κάτω από πολύ αυστηρές συνθήκες, ακολουθώντας το παράδειγμα της Καλιφόρνιας. Κάνοντας μία παρένθεση, εκεί πλέον το πρόβλημα είναι να ενημερώσουν τους οδηγούς των αυτοκινήτων πως ο νόμος έχει αλλάξει, καθώς το υψηλό αίσθημα της αυτοδικίας που επικρατεί εκεί, έχει οδηγήσει σε πραγματικά δολοφονικές πρακτικές, με τους οδηγούς των αυτοκινήτων να συγκρούονται επίτηδες με μοτοσυκλέτες που κινούνται ανάμεσα στις λωρίδες, πιστεύοντας ότι παρανομούν. Η πιο σημαντική είδηση, σχετικά με την διήθηση, είναι όσα γράφαμε ακριβώς πέρσι, για την κίνηση της Γαλλίας να επιτρέψει την διήθηση πλήρως σε συγκεκριμένα σημεία που επιτηρεί, ώστε για πρώτη φορά να καταγραφεί αν και πώς επηρεάζεται η κίνηση των αυτοκινήτων. Απώτερος σκοπός, είναι καθολική εφαρμογή του μέτρου μετά από αρκετά χρόνια… Κι ας πάμε στην δική μας κατάσταση. Έχοντας οδηγήσει στην συντριπτική πλειοψηφία των Ευρωπαϊκών δρόμων, κάνοντας “lane filtering" στο Los Angeles “before it was cool", ως άλλος «ελληνάρας» που δεν σέβεται τους νόμους, και μπλέκοντας στο πραγματικό χάος που λέγεται κίνηση με σκούτερ σε ασιατική χώρα… η αλήθεια στην οποία έχω καταλήξει, είναι πως οι Έλληνες οδηγοί αυτοκινήτων είναι οι πλέον εκπαιδευμένοι σε αυτό που ονομάζουμε, διήθηση μοτοσυκλετών. Δυστυχώς αυτό το μάθημα έχει δοθεί με πραγματικό αίμα και όχι με εκπαίδευση, και ακόμα πιο δυστυχώς, συνεχίζεται ακριβώς έτσι, να μαθαίνουμε δηλαδή με τον άσχημο τρόπο. Παραμένει το γεγονός όμως, ότι οι Έλληνες οδηγοί περιμένουν τις μοτοσυκλέτες να κινούνται ανάμεσα στα αυτοκίνητα, σε αντίθεση με τους Ευρωπαίους και ιδιαίτερα τους ευαίσθητους με το “personal space” Αμερικανούς, που σε τέτοια περίπτωση αγχώνονται πραγματικά και δεν ξέρουν πώς να αντιδράσουν. Η Ελλάδα λοιπόν έχει εκπαιδεύσει –ξανά δυστυχώς- με αίμα τους οδηγούς της, κι έτσι αν υπάρχει μία χώρα στην Ευρώπη, που μία σωστή καμπάνια ενημέρωσης, αλλαγής των νόμων και οργανωμένης εκπαίδευσης, θα είχε άμεσο αντίκτυπο, είναι η δική μας. Από την Ελλάδα θα μπορούσε να ξεκινήσει η αλλαγή για την διήθηση σε όλη την Ευρώπη, πράγμα που απαιτεί το μοναδικό που λείπει από αυτή την χώρα, την πολιτική βούληση ή καλύτερα την όρεξη για δουλειά από την μεριά της πολιτείας. Αυτό βέβαια μπορεί ακόμα να γίνει, καθώς τίποτα στους νόμους δεν έχει τελεσιδικήσει, με την μορφή που παρουσιάζεται σε διάφορα άρθρα… http://www.motomag.gr/news/apopseis-epikairotita/areios-pagos-kai-motosykletistika-hoaxes
  37. 1 point
    Άποψη μου είναι ότι θα κάνεις τεράστιο σφάλμα να πάρεις κούτα μηχανή για να κάνεις 500χλμ τον χρόνο. Θα θες να την δώσεις μετά από 4-5 χρόνια και θα έχει πέσει κατά 1/3 η αξία της ενώ θα είναι ακόμα καινούρια. Επίσης για να φτάσεις να φτάσεις να θερίσεις τους καρπούς της αγοράς καινούριας μοτό από θέμα αξιοπιστίας θα πρέπει να οδηγάς 2 ζωές. Βρες έναν φίλο που κόβει περισσότερο το μάτι του και έναν έμπιστο μηχανικό και πάνε να σου τσεκάρει μια μεταχειρισμένη. Με τα λεφτά που θα γλιτώσεις θα βγάλεις τις βενζίνες για όλη την ζωή σου.
  38. 1 point
  39. 1 point
  40. 1 point
    Πολύ ωραίο παίδες. Δεν είναι απλά συγκινητικο. Πάει ένα επίπεδο βαθύτερα. Αξίζει.
  41. 1 point
    Ούτε εγώ το είδα αλλά ακόμα και αν οι διαιτητές παίζουν διαρκώς 90-10 εναντίον τους, θα πρέπει να περάσει κανένας αιώνας για να ξεχρεώσουν όλον αυτόν τον εμετό που έχουμε ζήσει τόσα χρόνια όλοι οι φίλαθλοι.Άσε που νομίζω πως δεν πρέπει να υπάρχουν στην Ελλάδα πάνω από 3 άνθρωποι(ο Τάκης ο σουγιάς και η παρέα του) που δίνουν σημασία σε μία από τις πιο γελοίες φάτσες που έχει περάσει ποτέ από το ελληνικό ποδόσφαιρο,τον κυρ σάββα. Συνελήφθησαν λέει κάποιοι ''φίλαθλοι'' που είχαν παραβατική συμπεριφορά στον τελικό Κυπέλλου, μεταξύ αυτών και ο εγκληματίας που πέταγε φωτοβολίδες με το στυλό...πιστεύει κανείς ότι υπάρχει περίπτωση όχι απλά να καταδικαστούν αλλά να μη βρίσκονται στο γήπεδο από την επόμενη κιόλας βδομάδα; Βλέπω την άψογη διοργάνωση του copa del ray και σκέφτομαι πόσο μακρινό είναι για εμάς το προφανές.
  42. 1 point
    Λίγο πιο αναλυτικά η διαδικασία (απο παλαιοτερο μου ποσταρισμα):Τα υλικά που χρησιμοποιώ είναι τα εξής: Σαμπουάν με σιλικόνη, scratch remover (αλοιφή για γρατζουνιές), καθαριστικό χρώματος, και κερί (όλα της SONAX). Η σειρά που τα παρέθεσα δεν είναι τυχαία.Πρώτα πλένουμε καλά το όχημα με σαπουνάδα και το στεγνώνουμε.Έπειτα χρησιμοποιούμε την αλοιφή για τις μεγάλες γρατζουνιές. Προσοχή εδώ διότι αν το παρακάνουμε θαμπώνει το χρώμα και κάνουμε ζημιά. Τελειώνοντας, σκουπίζουμε με νωπό πανί.Επόμενο βήμα είναι να χρησιμοποιήσουμε το καθαριστικό (γυαλιστικό) χρώματος. Άλειφω και τρίβω πριν στεγνώσει όλες τις βαμμένες επιφάνειες με καθαρό πανί μικροϊνών. Εκεί είναι που βλέπω την τεράστια διαφορά στο χρώμα. Η πέρλα επανέρχεται. Το χρώμα δείχνει καινούργιο. Βέβαια δεν φτάνει αυτό. Έπρεπε να "οχυρώσω" το αναζωογονημένο χρώμα με κερί. Είναι απίστευτη η προστασία που προσφέρει το κερί. Από τον ήλιο και την βροχή, μέχρι τις μικρογρατζουνιές, τις κουτσουλιές, τα ρετσίνια και πολλά άλλα. Το κερί επίσης το έτριψα με το πανί μικροϊνών.Όλη η διαδικασία αυτή, εάν γίνει σχολαστικά δεν περνάει την 1 ώρα.
  43. 1 point
    Την 3μ αλοιφη την πηρα εγω 13 ευρω. Πανακι απο μικροινες 10 ευρω. Σιγουρα τα λεφτα θα σου βγουν μια η αλλη αλλα σκεψου οτι θα σου μεινει το μπουκαλι με την κρεμα συν το πανακι. Και επειδη το εχω ψαξει πολυ αφιερωσε καποια χρηματα να παρεις 2 πραματακια που και δουλεια θα σου κανουν και θα γλιτωνεις οσο γινεται απο αραχνιες. 1ον προσπαθησε να μην πας σε πληντυρια 2ον παρε σαμπουαν με ουδετερο πεχα σφουγγαρι με μικροινες και πανακι ομοιως. 3ον το καλυτερο ειναι την μηχανη να μην την σκουπιζεις αλλα να την φυσας. 4ον σε περιπτωση που δεν εχεις αερα την σκουπιζεις με το πανακι ΟΧΙ ΤΡΙΒΩΝΤΑΣ ΤΟ ΠΑΝΙ. Το αφηνεις πανω μαζευει νερα το σηκωνεις το στιβεις και πιο κατω μετα. 5ον καθε 2 3 μηνες περνας με κρεμουλα 3μ η οποια θες. Τελος πως περναμε την κρεμα Ριχνεις κρεμα και της απλωνεις με το πανακι με μικροινες κανοντας κυκλικες κινησεις και τριβοντας απαλα.την αφηνεις λιγο πας παρακατω. Ξαναγυριζεις και με ενα αλλο πανακι ελαφρως νοτισμενο σκουπιζεις την προηγουμενη επιφανεια. Καλη δουλεια!!!
  44. 1 point
    Επειδή το έψαχνα για το cbrείχα δει ότι βάσεις για πλαινές δεν βγαίνουν. Μόνο σαμάρια μπορείς να βάλεις. Παρόλαυτά είχα πετύχει αυτό το οποίο ομολογουμένως είναι πολύ όμορφο (Ωρες ωρες φαντάζομαι τον Σαρακάκη στο γραφειο του να κοιτάζει τα νέα μοντέλα και να λέει "χχχμμμμμ πιο ειναι το πιο ωραίο χρώμα; Ας μην το εισάγουμε"...) Το είχα ψάξει και νομίζω ότι έκαναν μια πατέντα με τις βασεις της Givi για το Versys...
  45. 1 point
    καλησπερα παιδια....χαρουμενος κατοχος και γω εδω και λιγους μηνες του μικρου honda....αρκετα ικανοποιημενος απο την αποδοση ελαχιστα απογοητευμενος απο το στησιμο και κυριως την ελειψη σκληροτητας στο μπροστινο...θα το θελα λιγο πιο σφιχτο...κατα τα αλλα ομορφο και βολικο :D http:// ]http://
×
×
  • Create New...