Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 29/10/2016 in all areas

  1. 22 points
    Να ποστάρω και γω το δικό μου
  2. 17 points
    μερικες φωτογραφιες απο το r1 μου..Νεο μελος απο χανια κρητης.καλως σας βρηκα!!!
  3. 10 points
    how to do a screen shot SEPANG - ΣΑΒΒΑΤΟ ΠΡΩΪ Για τους θερμοκέφαλους... Με την λήξη του FP3... Ο Valentino οδεύει για την Κ11... Όλοι γνωρίζουν ποιά είναι αυτή... Ο Marquez είναι πίσω του... Τον πλησιάζει και τον ρωτά... Ο Valentino του γνέφει θετικά... Σηκώνονται στον πίσω τροχό ταυτοχρόνως, αποτίοντας φόρο τιμής στην δική τους γλώσσα... Οι κριτές χειροκροτούν... Παρόν μόνον ο φακός του motorsport.com... Τυχαίως... Ουδείς ήταν καλεσμένος... photo share
  4. 7 points
  5. 6 points
    Αυτές οι φωτογραφίες είναι 1-2 Οκτωβρίου στις Σέρρες CSS (California Superbike School). Ξύσαμε και στην Κ10. Πρώτη μέρα. Δεύτερη μέρα.
  6. 5 points
    8/8/2016 | Λίμνη Μπαλέα (Ρουμανία) - Μπερτσέστι (Ρουμανία) Day 10 - "Transfagarasan pt.2" Πρωινό ξύπνημα! Με το που ανοίγεις τα μάτια σου βλέπεις αυτό: Πως να μην ξεκινήσει όμορφα η μέρα μετά? Ο Γιώργος έχει ήδη ξυπνήσει και ρεμβάζει. Έξω έχει αρκετή ομίχλη και τα πάντα είναι ακόμα βρεγμένα από χθες. Μέχρι να ετοιμαστεί το πρωινό μας είναι ευκαιρία για μερικές φωτό. Το πρωινό είναι έτοιμο και είναι από τα πιο πλούσια που έχω φάει! Ανέφερα ότι είναι μέσα στην τιμή? Αφού χλαπακιάσαμε ετοιμάσαμε τα πράγματα, τα δέσαμε στα μοτοσακά και φορέσαμε καλού κακού τα αδιάβροχα. Ευχαριστήσαμε τον Τζόρτζε για την περιποίηση και την φιλοξενία και επιστρέψαμε στην λίμνη Balea για να βρουν τα παιδιά μαγνητάκι για το quest.. Αν και πρωί και μεσοβδόμαδα είχε αρκετό κόσμο. Τελικά πήρα και εγώ μαγνητάκι σήμερα δεν κρατήθηκα. Φεύγοντας, σταματήσαμε ξανά λίγο μετά το καταφύγιο σε κάτι κτίρια τα οποία φαίνονταν εγκαταλελειμένα. Τελικά ήταν στάνες, αφού δεν βγήκε ο τσοπάνης με την καραμπίνα πάλι καλά... Εν τω μεταξύ η ομίχλη έχει αρχίσει να πυκνώνει... Θα μπορούσε άνετα να είναι σκηνικό για black metal videoclip Από εκεί συνεχίζουμε την κατάβαση της Νότιας πλευράς του Transfagarasan. Ο δρόμος είναι ακόμα βρεγμένος οπότε ξεκινάμε συνετά. Όσο κατεβαίνουμε η ομίχλη αραιώνει και ευτυχώς δεν υπάρχουν ενδείξεις βροχής. Το οδόστρωμα στην Νότια πλευρά είναι σαφώς χειρότερο της Βόρειας, υπάρχουν κομμάτια τίγκα στο μπάλωμα, καθώς όμως και άλλα με πολύ καλή άσφαλτο. Όσο το υψόμετρο πέφτει στεγνώνει και ο δρόμος οπότε μπορούμε να ανεβάσουμε ρυθμό και να το ευχαριστηθούμε. Μέχρι να βγούμε από τα στροφιλίκια ο μόνος που έκανε στάση για φωτό ήταν ο Βασίλης.. Εδώ στο φράγμα Vidraru. Στο μεταξύ είμαι με ένα κουτάκι εδώ και πολύ ώρα οπότε στο πρώτο βενζινάδικο που βρίσκω χώνομαι. Βγάζω και τα αδιάβροχα γιατί έχω γίνει λούτσα από μέσα από τον ιδρώτα. Λίγη ώρα μετά περνώντας ο Γιώργος με βλέπει και σταματάει και αυτός. Έλα, ποιος μπορεί να φανταστεί την συνέχεια? Έχουμε γίνει πιο προβλέψιμοι και από το τι κατάληξη θα έχει ο Sean Bean σε κάθε ταινία... Κάμποση ώρα μετά περνάει και ο Βασίλης.. Κλασσικά εμείς αρχίζουμε να κουνάμε χέρια, πόδια, ανάβουμε φωτοβολίδες, πετάμε πέτρες.. Μπαααααα... Δεν. Αμπελαλέ. Τον παίρνουμε τηλ, κλειστό. Δεν αγχωνόμαστε, συνηθίσαμε πλέον, η μοίρα θα τα φέρει έτσι ώστε να ξαναβρεθούμε Ξεκινάμε και πάλι αλλά δεν τον βλέπουμε πουθενά. Μετά από αρκετά χλμ κάπου στα δεξιά του δρόμου αχνοφαίνεται ένα εφζετεξι παρκαρισμένο έξω από ένα μινι μάρκετ (ακούς ρε, ο κόσμος έχει και περιφερειακή όραση!!). Παρκάρουμε και εμείς και μπαίνουμε. Ο Γιώργος κάνει ένα αστειάκι και απορώ πως δεν έφαγε κανένα βαζάκι με σάλτσα στο κεφάλι... Ο Βασίλης είναι ψιλο-έξαλλος γιατί του τελείωσε η μπαταρία στο κινητό και σταμάτησε για να το φορτίσει για να έχει gps. Φυσικά για ακόμα μια φορά και επειδή μυαλό δεν βάζουμε, ήμουν ο μόνος που ήξερε πού πηγαίνουμε! Ο προορισμός μας λοιπόν είναι το Bercesti, ένα χωριό στην Νότια βάση της Transalpina, δίπλα στο Novaci. Επειδή εκεί δεν ξέρουμε αν θα βρούμε τίποτα για φαγητό εξοπλιζόμαστε με μακαρόνια και σάλτσα για να μαγειρέψουμε για πρώτη φορά στο ταξίδι. Από εκεί και μέχρι το Bercesti η διαδρομή είναι βαρετή με επαρχιακές ευθείες στο μεγαλύτερο κομμάτι. Να σημειωθεί ότι στην Ρουμανία δεν μπόρεσα ποτέ να κάνω προσπέραση της προκοπής σε ευθεία. Κάθε μα κάθε φορά που έβγαινα αριστερά, ο μπροστά μου αποφάσιζε να κάνει το ίδιο ενώ ήμουν δίπλα του. Μέγιστοι κανίβαλοι. Μετά από λίγο απλά το συνήθισα... Φτάνοντας στο Bercesti συνειδητοποιούμε ότι κανένας δεν έχει σημειώσει που ακριβώς είναι το διαμέρισμα μας. Στον χάρτη είχα δει περίπου που, αλλά δεν θυμόμουν ακριβώς. Σταματάμε λοιπόν στην άκρη και ψάχνουμε. Κάτι τύποι μας κάνουν νοήματα αν ψάχνουμε δωμάτιο. Φυσικά δεν μιλάει κανείς Αγγλικά.. Φεύγω και πάω προς τα εκεί που νομίζω ότι είναι το σπίτι. Φτάνω αλλά δεν βλέπω κανέναν έξω να ρωτήσω. Φεύγω από εκεί και πάω αλλού. Nope, από εδώ σίγουρα όχι. Ξαναγυρνάω στο πρώτο μέρος, βλέπω μια θεία άνω των 75 να κάνει δουλειές έξω. Της λέω "ντου γιου σπικ ινγκλις?" Δεν ξέρω τι περίμενα.... Κάτι μου λέει στα Ρουμάνικα, δεν θα βγάλουμε άκρη. Βλέπει και αυτή ότι δεεεεεν και βγάζει το κινητό από την τσέπη. Παίρνει κάποιον και μου το δίνει. Ευτυχώς αυτός είναι ο ιδιοκτήτης του σπιτιού που μιλήσαμε στο airbnb και αυτή είναι η μάνα του. Τα κανονίζουμε όλα και γυρνάω να βρω τους άλλους που με περιμένουν. Το σπίτι που θα μείνουμε σήμερα λοιπόν είναι αυτό: Πολύ ωραίο και πεντακάθαρο. Μπράβο στην θεία η οποία για όσο μείναμε δεν έβαλε κώλο κάτω. Απορώ που την έβρισκε την δύναμη. Το μόνο που έλειπε από το σπίτι ήταν μια κουζίνα. Και φυσικά θα έλειπε την μοναδική μέρα που είπαμε να μαγειρέψουμε. Highlight του σπιτιού ήταν 3 φοβερά σκυλάκια τα οποία ξετρελάθηκαν! Δεν πρέπει να τα έδιναν και πολύ σημασία τα καημένα, οπότε βρήκαμε και εμείς ευκαιρία να τα ταράξουμε στο παιχνίδι και τα χάδια! Ο τσαμπουκαλής ζηλιάρης (γρύλιζε κάθε φορά που ασχολιόσουν με κάποιο άλλο). Ο cool fluffy τύπος. Η τρελαμένη χαζοβιόλα. Αχ αυτή η τελευταία. Δεν χόρταινε παιχνίδι. Είχε ένα κουκλάκι και μπορούσες να της το πετάς όλη μέρα και να στο φέρνει. Λίγο παραδίπλα από το σπίτι είχε μια εκκλησία με νεκροταφείο.. Με τα παιχνίδια όμως πεινάσαμε και πρέπει να βρούμε κάτι να φάμε. Ο ιδιοκτήτης του σπιτιού μας λέει ότι το μοναδικό μέρος κοντά για φαϊ είναι το "mario cafe" στo Novaci οπότε βουρ για εκεί. Ιιιιιιιιιιι φοράει σορτσάκι ουυυυυυυυ 666 αφορισμός τώρα! Μόλις παρκάρουμε εκεί σταματάει καυλωμένος Καβασάκιας με z750 και φουλ δέρματα και μας ρωτάει αν πηγαίνουμε Transalpina. Ξενέρωσε όταν του είπαμε όχι. Κάποιοι λένε ότι μέχρι σήμερα ακόμα ανεβοκατεβαίνει... Mario cafe λοιπόν και πίτσα, σούπα, σνίτσελ, μπριζόλα, σαλάτα. Τίποτα το ιδιαίτερο, ίσα να γεμίσουμε τα στομάχια μας. Μέχρι να φύγουμε είχε ήδη αρχίσει να σουρουπώνει. Καβαλώντας το μοτόρι με πιάσανε καύλες για σβέλτη οδήγηση, τόσες πολλές που δεν κατάλαβα καν ότι από το μαγαζί έπρεπε να στρίψουμε δεξιά αντί να πάμε ευθεία! Τόσο πολλές επίσης που έπρεπε να περάσουν 5-6 χλμ για να πάρω πρέφα το Fazer-ασθενοφόρο από πίσω που αναβόσβηνε φώτα και κόρναρε συνέχεια για να μας πει ΤΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΗΜΑΣΤΑΝ ΠΟΥ ΑΝΕΒΑΙΝΑΜΕ ΤΗΝ TRANSALPINA!!! Πόσο γέλιο......... Επιστροφή στο σπίτι λοιπόν, σωστά αυτή την φορά, και άραγμα στην βεράντα. Κλείσαμε και το χόστελ για την επόμενη μέρα στην Σόφια. Το ψυγείο του σπιτιού ήταν γεμάτο επίσης. Pure χωριό το Bercesti. Ξάπλα στο κρεβάτι και ησυχίααααααα... Ο fluffy φίλος μας ήρθε για τα τελευταία χάδια πριν τον ύπνο. Με την τηλεόραση να παίζει ένα παρακμιακό θρίλερ ήρθε η ώρα για νάνι. Αύριο έχουμε να περάσουμε το ποτάμι και να έρθουμε μια χώρα πιο κοντά στην Ελλάδα, φτάνοντας σιγά σιγά στο τέλος του ταξιδιού!
  7. 5 points
  8. 4 points
    ειπα με 3 φιλους να δουμε τι εχει πανω ο υμηττος!! και βρεθηκαμε μπροστα απο ενα εγκαταλελημενο κτηριο!! οσοι δεν εχετε παει, να πατε! ωραια διαδρομη και η θεα αξιζει!!
  9. 4 points
    Σωστά, ο Τιερύ Βαν Ντε Μπος ήταν/είναι θρύλος του supermoto. Ένας εκκεντροφόρος που δίνει πολύ δύναμη ψηλά σίγουρα δεν είναι ιδανικός για μηχανάκι καθημερινής χρήσης, ωραία τα νούμερα αλλά οι εκκ/ροι από κάπου κόβουν για Α δώσουν αλλού.. Το ίδιο και οι εξατμίσεις(οι πραγματικές ολόσωμες). Για μηχανάκι που έχει ρόλο play bike ή πιστα οκ, αλλά για κάθε μέρα σε βάθος χρόνου σε κουράζει. Η γνωμη μου αυτη, από προσωπική εμπειρία πάντα.
  10. 4 points
  11. 4 points
    Κάπου στα ορεινά σύνορα νομών Θεσσαλονίκης - Χαλκιδικής.
  12. 3 points
    "Το πρωί είχαμε και στεγνή πίστα αλλά υπήρχαν κάποια κομμάτια που ήταν ακόμα βρεγμένα και έπρεπε να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί και συγκεντρωμένοι να μην κάνουμε λάθη. Ελπίζουμε ότι στις επόμενες μέρες ο καιρός θα σταθεροποιηθεί και θα είναι ή στεγνός ή με βροχή. Η καινούργια άσφαλτος είναι καλή. Και η πρόσφυση και οι ανωμαλίες φτιάχτηκαν αλλά και οι αλλαγές στις στροφές δεν είναι κακές με την στροφή 15 να θέλει πλέον διαφορετική γραμμή. Το πρόβλημα είναι ότι αν βρέξει αφήνει κομμάτια υγρά και εδώ βρέχει σχεδόν κάθε μέρα, οπότε ποτέ δεν έχουμε εντελώς στεγνή πίστα και κάποιες απ τις στροφές παραμένουν βρεγμένες. Είναι κρίμα γιατί είναι μια πολύ όμορφη πίστα και η άσφαλτος είναι πολύ καλή, αλλά αν βρέξει 3-4 ώρες πριν, ξέρουμε ότι δε θα στεγνώσει σύντομα. Είναι επικίνδυνο και χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή με τα slick στα βρεγμένα κομμάτια. "
  13. 3 points
    Χρόνια πολλά παιδιά για την ημέρα. Όσο κι αν προσπαθούν μερικοί να τα ισοπεδώσουν όλα,εμείς οφείλουμε ευγνωμοσύνη τιμή και σεβασμό σε εκείνους που κατέθεσαν τη ζωή τους στο βωμό της ελευθερίας της πατρίδας μας!
  14. 3 points
  15. 3 points
  16. 2 points
    Η οικογένεια του «Reparto Corse» επεκτείνεται περαιτέρω με την αδρεναλίνη να ανεβαίνει. Το Dragster 800 RC διαθέτει ένα τρικύλινδρο κινητήρα με συμπαγές διαστάσεις, με μικρό βάρος και με κορυφαία απόδοση, με 140 hp στις 13100 rpm / min. Ο κινητήρας, ως αποτέλεσμα της του εξαιρετικά ορθολογικού σχεδιασμού, ζυγίζει μόλις 52 κιλά και εκμεταλλεύεται τον αγωνιστικό σχεδιασμό από όπου προέρχεται. Η Περιστροφή του στροφαλοφόρου άξονα για τη μείωση της αδράνειας στην είσοδο της στροφής, δίνει στο RC Dragster μοναδική οδηγική δυναμική ξεπερνώντας κατά πολύ τις προσδοκίες μια μοτοσυκλέτας που γεννήθηκε για να επιτύχει την απόδοση σε ευθεία γραμμή. Τα ψηφιακά όργανα είναι η τέλεια διεπαφή μεταξύ αναβάτη και μοτοσυκλέτας, με πολύ καλή αναγνωσιμότητα μέσω της οθόνης LCD και το ταμπλό. Με βάση την ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου που έχει σχεδιαστεί ειδικά και αποκλειστικά για την MV Agusta, επιτρέπει στον αναβάτη να εκμεταλλευτεί την Dragster 800 RC με τέσσερις διαφορετικούς προγραμματισμούς. Απαραίτητο για την απόδοση του dragstrip είναι το Quickshifter EAS 2.0 που επιτρέπει την γρήγορη αλλαγή ταχυτήτων τόσο στο ανέβασμα όσο και στο κατέβασμα που προσφέρει απόλυτο έλεγχο πρόσφυσης σε οκτώ επίπεδα, είτε εξ ολοκλήρου απεμπλοκής, που σου επιτρέπει να επιλέξεις μεταξύ μπλοκαρίσματος στον πίσω τροχό ή contrastingly με την ηρεμία της που προσφέρει η παρέμβαση των ηλεκτρονικών. Η επιδίωξη για μικρό βάρος αλλά και την κομψότητα είναι εμφανής στην αφθονία του carbonfibre, τα οποία διακρίνουν στο 800 RC Dragster σε αεραγωγό, μπροστινό φτερό, και το εμπρός φέρινγκ. Εμπρός έχει πλήρως ρυθμιζόμενο ανάποδο πιρούνι, όπως πλήρως ρυθμιζόμενη είναι επίσης η πίσω ανάρτηση της Sachs. Μονό ψαλίδι με υπομόχλιο μεταξύ των πλακών από κράμα αλουμινίου που είναι ενωμένα με το σωληνωτό πλαίσιο χωροδικτύωμα από ατσάλι. Το σύστημα φρένων αποτελείται από εμπρός διαμέτρου 320 χιλιοστών δίσκους της Brembo και τεσσάρων εμβόλων ακτινικές δαγκάνες. Τα 140 άλογα θα μεταφέρονται στην άσφαλτο μέσω ενός εντυπωσιακού 200ριου πίσω ελαστικού. Η νέα MV Agusta 800 RC Dragster θα παραχθεί σε μόλις 350 μοτοσυκλέτες που θα αποκτήσουν λίγοι τυχεροί. http://www.bikerspirit.net/main/nea-mv-agusta-dragster-800-rc-syllektiki-ekdosi-fotografies/ Για να αγαπησουμε παλι εστω και οπτικα την μοτοσυκλετα ,καθως καποιοι την εχουμε ξεχασει πως πρεπει να ειναι ,ενω αλλοι δεν την εχουμε καν γνωρισει , εξ.αιτιας της κρισης ,με την αισθητικοτητα μας να εχει πεθανει με ολα αυτα τα ''πρακτικα'' 250αρια που κανουν παρελαση στα ματια μας ,
  17. 2 points
    “Είναι κριμα που ο αγώνας είναι αύριο. Είναι καλό που πήγαμε καλά σήμερα αλλά αν με ρωτούσατε για αύριο, θα ήθελα να έχουμε στεγνό αγώνα γιατί νομίζω ότι θα έχουμε καλές μάχες” Θα είστε κοντά? “Το πρωί οι πρωτοι 4 ήταν μέσα σε ένα δέκατο. Ο Dovizioso ήταν λίγο πιο αργός αλλά ξεκινώντας απ την pole μπορεί να είναι κι αυτός εκεί”. Ποιά θε είναι η χειρότερη περίπτωση? “Ένας αγώνας flag-to-flag, ελπίζω πως ο αγώνας στεγνός ή βρεγμένος θα τελειώσει όπως άρχισε. Σε μικτές συνθήκες μπορούν να συμβούν τα πάντα”. Οι κατατακτήριες πήγαν καλά… “Συνήθως βγαίνουμε και δίνουμε το 100%, μετά μπαίνουμε αλλάζουμε λάστιχα και μετά δίνουμε το 110%, αλλά με μόνο 15 λεπτά διαθέσιμα δεν είναι εύκολο να βρούμε το όριο στο βρεγμένο. Αποφασίσαμε να μην σταματήσουμε και τελικά ήταν η σωστή τακτική”. Η προπόνηση που κάνεις στο dirt track βοηθάει στο βρεγμένο? “Τα Michelin κουνάνε αρκετά κι έτσι νομίζω ότι με βοηθά λίγο. Για να πω την αλήθεια στο FP4 ήμουν γρήγορος με δύο διαφορετικές ρυθμίσεις, στις κατατακτήριες κάναμε τις απαραίτητες αλλαγές”. Έχεις κερδίσει στην Sepang είναι στόχος για αύριο? “Έιναι αλήθεια ότι πάντα είμαι δυνατός αλλά δεν έχω κερδίσει απ το 2010, έχει περάσει καιρός. Τα τελευταία χρόνια και ο Lorenzo και ο Marquez ήταν πολύ γρήγοροι και τώρα είναι και ο Vinales. Παρόλα αυτά νομίζω ότι θα το παλέψω”. Σε μια υποθετική μάχη στην τελευταία στροφή τι ρόλο θα παίξουν οι αλλαγές που έγιναν? “Στο στεγνό δε νομίζω να υπάρχει διαφορά, στο βρεγμένο είναι πιο περίπλοκα τα πράγματα στο να κοντρολάρουμε την επιτάχυνση. Η προσπέραση εκεί είναι λίγο πιο δύσκολη αλλά όχι πολύ”. Ο Morbidelli θα ξεκινήσει επίσης απ τη 2η θέση, είσαι ευχαριστημενος? “Και ευχαριστημένος αλλά και περήφανος για αυτόν, φέτος έκανε βήματα μπροστά. Πέρσι είχε δύσκολη χρονιά με το σπάσιμο του ποδιού του, του χρειάζεται μια νίκη και έφτασε κοντά στην Αυστραλία. Το πιο σημαντικό είναι ότι είναι σταθερός και βελτιώθηκε και στις κατατακτήριες”.
  18. 2 points
    Αν σου ετρεξε το ασταρι που ειναι χοντρο,τοτε το χρωμα θα σταζει στο πατωμα. Επισης σου εδωσα καποιες συμβουλες περι προετοιμασιας χωρου πριν τη βαφη,εσυ ομως επελεξες να ασχοληθεις με antisil και λοιπες μαλακοδουλειες και να βαφεις σε χωρο με τσουβαλια με μπετα και ασβεστες? Αληθεια τωρα? Νομιζεις οτι ειναι αστειο το βαψιμο?
  19. 2 points
  20. 2 points
  21. 2 points
    Off topic βέβαια αλλά όντως, το έχουμε τερματίσει παγκοσμίως! https://www.youtube.com/watch?v=r3uAspAWMyE
  22. 2 points
    Mercedes-Benz, the best or nothing. είναι το logo τους ρε φίλε...!! Υ.Γ. Επίσης... ''Τη βλέπουν κι οι γειτόνοι κι αρχίζουν τις κουβέντες, πως δε τη φέρνει σπίτι και κανένας με Μερτσέντες...''
  23. 2 points
  24. 1 point
    4κύλινδρος με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων,202hp και 200 κιλά Πηγή
  25. 1 point
    ολες οι εταιριες σε ολα τα αθληματα , περαν των μοτο τζι πι , χρησιμοποιουν τα ιδια καρτερ που καποια στιγμη περνανε στη παραγωγη ...εκεινη την εποχη τα μηχανακια και της χουσβαρνα και της τμ και της κτμ ,τα καρτερ που ειχαν στα αγωνιαρικα τους μοτερ ειχαν και στα παραγωγης... και εκει τελειωνουν οι ομοιοτητες , οτι και αν θες να πιστεψεις εσυ ,εγω η καποιος αλλος ...οτι υπηρχε στα σωθικα τους ΠΟΤΕ δεν περασε στη παραγωγη μιλαμε για του παγκοσμιου τα μηχανακια ,ετσι...οχι ρεπλικες σαν του μικε ...
  26. 1 point
    Ποτε δεν καταλαβα τη γκρινια για τα τελικα. Και το Κ5 ειχε ενα θερμοσιφωνα και το Κ7 δυο πιο εκλεπτυσμενους.... Δεν γινεται να περασει προδιαγραφες ρυπων και ηχου χωρις αυτα... οι νομοθεσιες οριζουν καποια επιπεδα θορυβων, επομενως φτιαχνουν ενα καζανι το οποιο συμμορφωνεται. Η γκρινια λοιπον θυμιζει συνταξιουχο 80χρονο αγροτη που μπηκε σε αντιπροσωπεια με τρακτερ. Το ενα του ξινιζει το αλλο του βρωμαει και στο φευγα παει απο το τοπικο τυροκομειο να αγορασει μισο κιλο φετα για να παει σπιτι να φαει φακες.
  27. 1 point
    Εχω 2 karcher σκουπες, σειρα professional. Εχουν τη δυνατοτητα να δουλευουν καθημερινα 4 ωρες συνεχομενες χωρις να σταματουν. Σου προτεινω να παρεις την πιο μικρη της σειρας pro. Ειναι παρα πολυ ελαφρια μικρη και φορητη (την εχεις στο χερι και προχωρας σκουπιζοντας...), εχει μεγαλη απορροφητικοτητα, ειναι αθορυβη και αρκετα οικονομικη (καπου 120 ευρω). Εχω αυτην και την αμεσως επομενη (γυρω στα 180 ευρω). Οποια θες παρε και θα την εχεις μια ζωη. Ο,τι και να παθει, υπαρχει σωστο σερβις. http://www.karcher.gr/gr/Products/Professional/michan_anarrfisi/skope_xir_anarrfisi/15271810.htm
  28. 1 point
  29. 1 point
  30. 1 point
    better late than sorry.... το λέω πάντα μέσα μου πριν από κάθε motoβόλτα!
  31. 1 point
    Τι εργαλείο έβγαλε πάλι , θα τρελαθώ. Μπορείς να χαζεύεις για ώρα όλες αυτές της μικρές λεπτομέρειες που έχει πάνω της
  32. 1 point
  33. 1 point
    Μια μικρή διόρθωσις , μετά από αυτήν, όλα τα άλλα εξαφανίζονται...
  34. 1 point
    H Agusta 9 στα 10 μοντέλα της αποπνέει μια σχεδιαστική 'φλυαρία' που (με) κουράζει. Πολλά κοκοψόνια χρωματικά και 'υλικά' πχ η μασκούλα ανακατεύει κάρμπον με ασπροκοκκινοπράσινο πλαστικό και στη μέση το ταμπελάκι της αρίθμησης,εν τω πολλώ το ευ. Εν αντιθέσει με τη Ducati που ασπάζεται πιο πολύ την ομορφιά της απλότητας. ΙΜΗΟ πάντα.
  35. 1 point
  36. 1 point
    Ξαφνικά, μας την πέσανε! βίντεο
  37. 1 point
    γιατί όταν είχε βγει πρώτη φορα αυτό εδώ δε θα έφαγε κράξιμο? το είπα και αλλού, εάν το μηχανάκι πουληθεί στην ελλάδα έως 4500(και μη βιάζεστε να απαντήσετε οι "γκαζοφονιάδες" για εμπορικότητα μιλάμε) θα αναρριχηθεί πολύ ψιλά στην λίστα των πωλήσεων μετά να δεις κωλοτούμπες για το φανάρι και την μούρη
  38. 1 point
  39. 1 point
    Και κάποιες νεότερες φωτογραφίες Για να μην αρέσει ούτε σ'εμένα, φαντάζομαι τι κράξιμο θα πέσει! Εδώ και σε κόκκινο
  40. 1 point
  41. 1 point
    Μα τι μονολεκτικά ανακοινωθέντα είναι αυτά Μπρε σεις βαλτέ και λίγη σαλτσιτσα να διαβάζουμε και εμείς. Πάτε και καμία βόλτα, βάλτε και καμία Φώτο, ένα βίντεο, γράψτε μιαν αράδα, κάτι τις τέλος πάντων, να έχουμε εικόνα από τον βορά εδώ στο νότο. Αυτός ο κι@ρατας ο μηχανοδηγός του τρένου ακόμα να βρει μηχαναμαξα της αρέσκειας του να ξεκινήσουν τα δρομολόγια των συρμών να ταξιδέψουμε και εμείς στο βίντεο στα πάσα πετροκέρασου κατά την διάσχιση από την βόρια υπερταχεία?
  42. 1 point
  43. 1 point
  44. 1 point
  45. 1 point
    http://img-9gag-fun.9cache.com/photo/azr7PZZ_460sv.mp4
  46. 1 point
    Κανονικα εκει που τον εριξε απο την καρεκλα, σηκωνεσαι και της δινεις ισαδι να ξεματωσει στη γωνια. Δεν καταλαβα, ισοτητα δεν υπαρχει;
  47. 1 point
    ρε ζημιά που μας κάνεις μεσημεριάτικα! Πάρτε και το δικό μου μόλις τελείωσαν οι αλλαγές!
  48. 1 point
    Ξέρω ξέρω έχει παρατραβήξει το θέμα με τα δίδυμα... Έρχονται και άλλες μόλις ξεσκαρτάρω το υλικό που έλαβα
  49. 1 point
  50. 1 point
×
×
  • Create New...