Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/09/2016 in all areas

  1. 13 points
    Μετά την πώληση του zx10r ο στόχος είχε κλειδώσει. Το cbr 954 ήταν για μένα το ομορφότερο Honda που υπάρχει. Κλασική μουν@@@@ρ@@@. Κάποιος απο εδω μέσα (ονόματα δεν λέμε) πούλαγε ενα 954. Μάζεψα πληροφορίες, έμαθα ότι ήταν πιπίλα η μοτοσυκλέτα και ανηφόρισα στην πόλη του θεού ΑΡΗ. Και ορίστε... \
  2. 10 points
    Θα τα εκατοστίσουμε λογικά μέχρι τα χριστούγεννα.
  3. 6 points
    Η αστυνομία το βρήκε κ επικοινώνησε με τον ιδιοκτήτη του κλεμμένου beverly και του ειπαν να παει να το παραλάβει!!! Συγχαρητήρια
  4. 5 points
  5. 5 points
    Κατ'αρχάς εάν σε θυμάται την πέτσισες, καθώς θα φας μυνησάρα και θα χάσεις πανηγυρικά το δικαστήριο και θα έχεις και ποινικό όχι μόνο αποζημιώσεις. Κατά δεύτερον, ναι οκ και εγώ έχω την φαντασίωση "ΡΕ ΑΜΑ ΤΑ ΠΑΡΩ", αλλά υπάρχουν άτομα και καταστάσεις εκεί έξω που όχι απλά αδιαφορούν για το πως την έχεις δει στο μυαλό σου, αλλά και για αστυνομίες, δικαστήρια, ανθρωπισμούς και τα πάντα όλα. Πρόσεξε. Τέλος, έχεις δίκιο είναι εξοργιστικά αυτά που συμβαίνουν, πως επειδή ο άλλος είναι ζωάρα μπορεί να σου κοστίσει μέχρι και τη ζωή σου και ο ίδιος να πάει σε βαθιά γεράματα ΞΕΡΟΝΤΑΣ πως "ε μωρέ δεν έφταιγα". Αλλά πας αμέσως μετά από μια πολύ κακή κατάσταση ατυχήματος να χαράξεις εκούσια πορεία προς μια χειρότερη κατάσταση. Σε χτύπησε. Σε έριξε. ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ. Όλα είναι υπέρ σου μέχρι εκείνη την στιγμή, εάν είναι δίπλα για να τον δείρεις είναι δίπλα για να καλέσεις αστυνομία/ασθενοφόρο. Εάν τον τσακίσεις θα φύγεις εσύ με το περιπολικό και αυτός με το ασθενοφόρο. Αυτό θες και χρειάζεσαι πράγματι? Όλοι τα ξέρουμε αυτά, απλά μερικές φορές οι πιο (αυτή την στιγμή) ψύχραιμοι καλό είναι να τα επαναλαμβάνουν στους πιο παρμένους. Συγνώμη για το off-topic.
  6. 5 points
    Ο μονος λογος που το εγραψα ειναι να τονισω οτι περα απο το πληρη εξοπλισμο που πρεπει παντα να φοραμε πρεπει να μν ξεχναμε πως αυτο δεν μας κανει ατρωτους παντα πρεπει να προσεχουνε παντα να υποκογιζουμε ξαι τους αλλους συνοδηγους αλλα και τα αλλα οχηματα, λυπαμαι που καποιοι το οηραν σαν ειρωνεια, mentalmid οτι και να σου πω ειναι λιγο ρε φιλε! τρεξαμε να βοηθησουνε αλλα τιποτα δν γινοταν,τα παιδια φορουσαν κ τα 2 κρανη ομως απο τη δυναμη της συγξρουσης προφανως της κοπελας της βγηκε! φταινε και οι 2 μεριες αλλα εγω δν ειμαι αρμοδιος να το κρινω ο μονος λογος που εγραψα το post ειναι σα καμπανακι για ολους εμας γιατι καμια φορα ξεχνιομαστε και τιποτε αλλο
  7. 5 points
    Ο τιτλος δεν ειναι καθολου ειρωνικος, πρεπει καποιος να ειναι πολυ ανωμαλος για να ειρωνευεται τετοιες καταστασεις, αυτος ο τιτλος ειναι ενα παραδειγμα, και το παραδειγμα λεει οτι ακομα και κρανος να φορας αν δεν εχεις το μυαλο να προστατεψεις τον εαυτο σου και αυτους που αγαπας ακομα και αυτο δεν μπορει να σε σωσει απο μονο του. Επισης δεν εχουν ολοι διασωστηκες γνωσεις σαν εσενα , προφανως, που θα εσπευδες αμεσα να βοηθησεις.
  8. 5 points
    δεν υπαρχουν κουνηστα του 15 και ζαντες του 16 και μπουρδες. Η παραπληροφορηση που εχει πεσει γυρω απο τη μηχανη ειναι στα ορια της κωμωδιας. Τα πραγματα ειναι οπως τα λεει και ο Χαμπος περιπου. Η μηχανη εχει μεγαλο τιμονι και ελαφρυ, στα σπασιματα οταν φορτιζει συνηθως στην αλλαγη ταχυτητας αρχιζει η ταλαντωση. Δεν ξερω πως γινεται και γιατι αλλα με ρυθμιση της αναρτησης ή με αφαιρεση στις χουφτες η με τοποθετηση χαμηλοτερης ζελατινας το φαινομενο εξαφανιζεται. Το 16 ειναι ακριβως το ιδιο τα λεμε με παιδια που το πηραν στο group στο facebook. Εγω εχω παρατηρησει το εξης οσοι πανε στο tracer απο supersport η αλλα πιστολια βρισκουν την ακρη αμεσως με το μηχανακι χωρις δραματα και κανουν παρτυ με το μηχανακι. Εγω απο την αλλη οταν το πηρα πανω απο 180 δεν μπορουσα να παω (προηγoυμενο μηχανακι scooter) δεν ξερω αν εμαθα να το οδηγαω ή αν ειναι η ρυθμιση στην αναρτηση που εκανα αλλα τελικιαζει για πλακα εχω βαλει και διαφορα videakia. Δεν θελει πολυ ψαξιμο η μηχανη ετσι συμπεριφερεται δεν ειναι ουτε η πρωτη ουτε η τελευταια, οποιος θελει την φερνει στα μετρα του με απλες παρεμβασεις όποιος τα ακουει και φοβαται καλυτερα να παει αλλου. Απλα οποιος το σκεφτεται σοβαρα σαν κατοχος θα του λεγα μην ακουει και πολλα απο καλοθελητες γιατι οσα δεν πιανει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια. Ο ελληνας γενικα εχει πολυ χρονο πλεον να ασχολειται με τα των αλλων και να κραζει βλεποντας φαντασματα και κακους παντου ;)
  9. 5 points
    Ο Σεπτέμβριος για τον δυτικό πολιτισμό συνδέθηκε με την απεχθείς έννοια της κανονικότητας. Η αγορά επανέρχεται στους κανονικούς ρυθμούς, τα σχολεία ανοίγουν, οι καλοκαιρινές άδειες τελειώνουν. Αυτό όμως που θα μας λείψει πιο πολύ από όλα είναι τα καλοκαιρινά ταξίδια μέσα σε αυτό το μαγικό χρυσό χρώμα της γης και του ήλιου. Κυρίως γιατί γνωρίζουμε ότι η μετάβαση στη νέα εποχή είναι η ετήσια μετάβαση στη νέα παλέτα χρωμάτων της γης. Από τα θερμά και γήινα χρώματα στα πιο ψυχρά και μελαγχολικά. Ο Βαν Γκογκ μπορεί να μην ήταν… μοτοσικλετιστής και να μην είχε βιώσει τον μαζικό τουρισμό όπως συμβαίνει σήμερα, ήξερε όμως πολύ καλά σαν ζωγράφος να αντιλαμβάνεται και να εκτιμά τα ιδιαίτερα σχήματα και χρώματα της φύσης. Είχε γράψει λοιπόν κάποτε σε ένα γράμμα προς την αδερφή του: “Όταν είναι νεαρά τα πράσινα φύλλα, το χρώμα είναι τόσο πλούσιο, που όμοιό του σπάνια βλέπουμε στο Βορρά. Όμως ακόμη και όταν το καίει ο ήλιος και γεμίζουν σκόνη, δεν χάνει την ομορφιά του γιατί το τοπίο γεμίζει χρυσαφιές αποχρώσεις: χρυσαφί-πράσινο, χρυσαφί-κίτρινο, χρυσαφί-ροζ… Και όλα αυτά σε συνδυασμό με μπλε – από το βαθύτερο θαλασσί ως το ανοιχτό γαλάζιο των μη με λησμόνει. Ένα μπλε του κοβαλτίου, ιδιαίτερα φωτεινό και λαμπερό"
  10. 4 points
    Αν τον πετυχαινε με το πλαι,τοτε μαλλον θα ηταν πιο ευκολο γιατι θα εδειχνε τη θεση του αλλου στο οδοστρωμα. Αλλα ναι,γενικα αντε βγαλε ακρη... Επισης μη παραλειψουμε το οτι εαν ο Ελληνας βγαλει φλας τοτε θα αλλαξει λωριδα. Δεν εχει σημασια αν εισαι εκει,αν ειναι νταλικα η τανκ εκει.θα αλλαξει λωριδα.Σε προειδοποιει για να φρεναρεις ουσιαστικα.
  11. 4 points
    Η πλειοψηφία πλέον στον δρόμο είναι χάροι. Οι τύποι που κολλάνε στον πίσω τροχό και λες τώρα μ'έφαγε-μετά μ'έφαγε, οι κάφροι που τα στοπ τα βλέπουν διακοσμητικά (αν τα δουν) και πετάγονται απ'τα στενάκια και γιώλο, ο κάθε σερσερής που αν δεν έχεις εξάτμιση από σκάνια ξετάπωτη δεν παίζει να σε πάρει πρέφα ή να κοιτάξει κανα καθρέφτη, οι μαλάκες που νομίζουν πως τα φλας είναι προαιρετικά και μόνο για τους γκέτσηδες, οι παππούδες/γιαγιάδες που ούτε βλέπουν ούτε ακούν κι έχουν αντανακλαστικά χειμερίας νάρκης και και και... Πέντε χιλιόμετρα στην Χαλκίδα κάνεις και είσαι με την ψυχή στο στόμα, τι να πρωτοπούμε. Προσοχή και ηρεμία.
  12. 4 points
    Βασικα δεν πρεπει να τρεχουμε αλλιως δεν υπαρχει σωτηρια ο καθενας κανει οτι θελει με το αυτοκινητο αλλα με το μηχανακι εισαι εκτεθειμενος. Την προηγουμενη εβδομαδα ειχα κατεβει λιμανακια και με το που παιρνω τη στροφη του Island βλεπω φατσα καρτα ενα opel με δυο τυπους και τρεις κοπελες πισω να κανουν αναστροφη. Ειδα μεχρι και το μαρουλι που ειχε κολλησει στα δοντια του οδηγου καθως επεσα στα φρενα με την ιδια δυναμη που θα τον επιανα απ το λαιμο! Τωρα αν ετρεχα με οσα ηθελα να τρεξω για να χαρω στροφη, βολτα κτλ θα ειχα γινει ενα με το opel. Ειναι και το σημειο που πας ψυλιασμενος βεβαια αλλα γενικα ετσι οπως το βλεπω δεν ειναι να τρεχεις πουθενα κανουν τα απιστευτα πλεον ο κοσμος το χει χασει πισω απ το τιμονι...
  13. 4 points
    Θα έγραφα πολλά για το ύφος σου αλλά θα φάω μπαν και δεν ψήνομαι επειδή πρέπει να στέλνω κάτι διαδρομές σε κάτι φιλαράκια. Κουράγιο σε όσους μένουν πίσω
  14. 4 points
    Είναι αυτό το "αν" που μένει κάθε φορά. Προσωπικά προσπαθώ να προστατευτώ από αυτό το"αν" και της αίσθησης της ατυχίας. Αν είχα βάλει κράνος, Αν δεν καρύδωνα το γκάζις, Αν δεν έτρωγα το φανάρι, Αν δεν είχα πιει, Αν, Αν, Αν, Αν..... Κρίμα να καταστρέφονται οικογένειες, τρείς στην προκειμένη περίπτωση. Ο οδηγός του αυτοκινήτου απο λάθος του (παράνομη αναστροφή) και ο οδηγός της μοτό (Αδικαιολόγητη επιτάχυνση) κόστισαν τη ζωή στο μόνο άνθρωπο που δεν έφταιγε, ή καλύτερα ήταν στο παθητικό του ατυχήματος και όχι στο ενεργητικό. Τύψεις και Ερινύες για τους οδηγούς, θλίψη και πένθος για την οικογένεια της κοπέλας. Και το "ΑΝ" παραμένει.... Δεν κατάλαβα αν η κοπέλα φορούσε έστω κράνος και πλεόν δεν έχει σημασία, απλά ρωτάω για να έχω ακόμη έναν λόγο να το φοράω το πρωί.
  15. 3 points
    Οι μοτοσικλετιστές γενικά πρέπει να είμαστε προσεκτικοί ( και υποψιασμένοι ) δεν είμαστε σαν τις γάτες εφτάψυχοι . Έτσι και αλλιώς για ένα ατύχημα συμβάλουν αρκετοί παράγοντες για να γίνει. Άλλο ρίχνω γαζίες και άλλο να έχω αναπτύξει ταχύτητα σε δρόμους που δεν θα προλάβω να αντιδράσω. Αφού λένε όλοι για παρατεταμένο φρενάρισμα , αρά πιθανά έτρεχε ( και προς θεού δεν το λέω για να κατηγορήσω το παιδί που χάθηκε η κοπέλα του, έτσι και αλλιώς αυτός θα κουβαλήσει τον σταυρό του από εδώ και πέρα). Εγώ μένω Παγκράτι και το σπίτι μου είναι δίπλα σε φανάρι πόσες φόρες έχω δει παιδιά με gsxr και γενικά 1000ρια να ξεκινάμε ουρλιάζοντας στους κοφτες και στα 200 - 300 μετρά έχει εκκλησία και σχολείο. Πώς να προλάβει να σταματήσει αυτός , με άγκυρες ?
  16. 3 points
    Πριν που ήθελες το ντουκάτι και δεν ήξερες ότι δεν έπιανε τα φράγκα που νόμιζες η bmw δεν είχε ψυχή; Τέλος πάντων, όπως την βρίσκει ο καθένας. Καλές βόλτες.
  17. 3 points
    2 θεματάκια, βασικά εάν σου είναι καψούρα το βέρσυς αγνοησε όλα τα σχόλια και χτύπα το σε τεχνικά θέματα το βερσυς έχει 2 χτυπητά πραγματούδια που υπολοιπεται σε κατάσταση τουρινκ συγκριτικά παντα με τον ανταγωνισμό, η πίσω ανάρτηση που όπως λέει ο σλοου χτυπάει το ίδιο στις εγκάρσιες ανωμαλίες όπως και τα στριτ χωρις να φαίνεται πουθενά το πλεονέκτημα(ως προς την άνεση) των 30mm μεγαλύτερης διαδρομής του, γιατί επίσης και αυτή σχεδιάστηκε χωροταξικά και όχι για ουσιαστική βελτίωση της άνεσης και φυσικά χωρίς κάθετο μοχλικό κοντό μεταξόνιο, τουρισμός και κοντό μεταξόνιο δεν υφίστατε ειναι και αυτός ένας ακόμη λόγος που δε μπορεί να αποσβέσει σωστά η ανάρτηση, ακόμη και το κουλούρι σου έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο.. πράγμα που το αντιλήφθηκε στο versys 1000 και το έκανε πραγματικό τουριστικό(ως προς την άνεση των επιβαινόντων) επιπλέον παράδειγμα ειναι η ίδια μαλακία της yamaha στο σπορτουρινκ tracer 900 συγκριτικα με τα μτ9 να πάρει όλα τα μέρη απο το κοντό μτ9, ευτυχώς δε το επανέλαβε στο tracer700 που εκεί έβαλε ένα νέο σχεδιασμένο μακρύτερο ψαλίδι εάν θες να κάνεις την διαφορα στα μαστόδοντα, παράλληλα δοκίμασε αν θέλεις και το bandtit 650/1250 μια βόλτα μονο(πιστεύω οτι και το 650 σου είναι υπεραρκετο για την αναβάθμιση που ζητάς και φυσικά υπερροπατο για αυτά που εσύ ζητάς). και εάν θέλεις να την κάνεις την δουλειά πιο lite πάνε στο strom, ναι το έχουν ακόμη πολλοί, ναι βαρέθηκες να το βλέπεις, είναι με διαφορά ότι καλύτερο φτιάχτηκε σε αυτό το budget και ο άνετοτερος δρομέας μεγάλων αποστάσεων στην κατηγορία του
  18. 3 points
    Αν κινηθείς σε μεγάλο (1000+) I4 δεν χρειάζεται καθόλου να το καρυδώνεις και να στροφάρεις ψηλά για να "νιώσει", δεν μιλάμε άλλωστε για τίποτα ss πίστας αλλά για πιο touring μοτοσυκλέτες. Ακόμα και ss να'ταν βασικά θα πήγαινες ξεκούραστος πριν καν πιάσουν την δύναμή τους και σου ξεκολλήσουν τα χέρια! Όσο για τους Ελληνικούς δρόμους, ναι μεν ισχύει ότι είναι λίγο για το mars rover σε πολλές φάσεις αλλά νομίζω, κι από την δική μου εμπειρία, πως έχει παραξηλωθεί το θέμα με τα on/off λόγω αυτού. Και τα on/off που είχα, και το τσοπεράκι και ότι street έχω καβαλήσει, όλα κοπανούσανε, λιγότερο ή περισσότερο αλλά δεν διαλύθηκε και κανένα. Δεν είναι λες και τα on/off έχουν τίποτα τρομερές αναρτήσεις, μεγαλύτερες διαδρομές έχουν μόνο στις περισσότερες περιπτώσεις. Εκτός πια αν θέλουμε να περνάμε από κάθε νεροφάγωμα, καπάκι και κακοτεχνία μαμιώντας γιατί έτσι. Επίσης, +1 στον karellen για την αισθητή διαφορά στα κυβικά, -1 που πρότεινε varadero. Κι άλλη μια μικρή παρατήρηση. Κι εγώ περισσότερο με on/off ήμουν αλλά βρίσκω πως είναι πιο κουραστικά από μηχανάκια με ελαφρώς πιο σκυφτή/σπορ θέση οδήγησης και πέφτει μεγαλύτερη πίεση στη μέση με την ντιπ τσολιάδικη στάση. Ακόμα και τώρα που'μαι -20 κιλά και πολύ πιο γυμνασμένος πλέον το αισθάνομαι περισσότερο για κάποιο λόγο, αν και καβαλάω πολύ πιο αραιά οπότε ίσως παίζει κι αυτό.
  19. 3 points
    Εμενα αυτο που με ενοχλει περισσοτερο, περα απο τις αδικοχαμενες ψυχες, ειναι οτι ονομαζουν την μοτοσυκλετα επικινδυνη και καταστροφικη ενω το μονο που ειναι επικινδυνο και καταστροφικο ειναι το κεφαλι μας. Εαν πηγαινε νορμαλ ο τυπος δεν θα γινοταν ολο αυτο. Ειναι κριμα να σκοτωνονται τοσοι ανθρωποι και ακομα περισσοτερο να μενουν οι δικοι τους πισω με την πικρα...
  20. 3 points
    Οτι και να φορεσαν τα παιδια αν επεσαν πανω σε ενα σταματημενο αυτοκινητο με πολλα χιλιομετρα τι να σωθει..? Καλο παραδεισο στην κοπελα, περαστηκα στο παλικαρι. Το μυαλο που αναφερθηκε πιο πανω κολλαει μαλλον στο οτι δεν θα επρεπε να αναπτυξει μεγαλη ταχυτητα στον συγκεκριμενο δρομο, αυτο καταλαβα εγω τουλαχιστον.
  21. 3 points
  22. 3 points
    Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος. Τον 35άρι Nikor f1.8DX δεν τον έχω πολυσυμπαθήσει ακόμα, τις περισσότερες φορές που τον χρησιμοποιώ με AF είμαι εκτός εστίασης... Ακόμα τον μαθαίνω βέβαια. Για το post-processing χρησιμοποιώ Capture NX-D.
  23. 3 points
  24. 3 points
    Κατά τις 2 το βράδυ με ξύπνησαν κάτι κουδουνίσματα... Κάποια ζώα από ένα κοπάδι εκεί κοντά δίψασαν και είπαν να κάνουν μια βουτιά στην λίμνη. Εντελώς σουρεάλ το σκηνικό, βγήκα έξω αλλά δεν μπορούσα να δω τίποτα τόσο πίσσα που ήταν το σκοτάδι. Δεν ήθελα να ανάψω και φακό μην τα τρομάξω. Το μόνο που ακουγόταν ήταν κουδουνίσματα, πλάτσα-πλούτσα και χρατς-χρουτς από το μασούλημα του χορταριού! Αυτό κράτησε κάνα μισάωρο και μετά έφυγαν. Μπήκα και εγώ μέσα να συνεχίσω τον ύπνο μου. Στις 6.30 άρχισα να στριφογυρίζω αφού είχαν γεμίσει οι μπαταρίες. Έξω ήταν κάπως έτσι. Όλα έξω ήταν μούσκεμα! Τρελή υγρασία! Ευτυχώς μέσα έκανε φουτζίτσου! Περίμενα ωστόσο να ανέβει λίγο ο ήλιος πριν ξεκινήσω για την κορυφή. Κατά τις 7.30 άρχισα να ετοιμάζομαι για πάνω. Το μονοπάτι συνεχίζει από την Δρακόλιμνη προς τα πάνω σε μια υψομετρική 500μ. Λογικά θέλουμε καμιά ώρα μέχρι την κορυφή. H Τύμφη με τον Σμόλικα έτσι απέναντι που βρίσκονται είναι σαν να διαγωνίζονται ποιο είναι πιο ψηλό. Όσο ανεβαίνουμε η θέα γίνεται καλύτερη! Στο σημείο αυτό είχε ένα γκρέμι τεράστιο, δύσκολα τα πράγματα για εμάς που έχουμε και λίγη υψοφοβία! Στην απέναντι πλαγιά κάτι αγριοκάτσικα προκαλούσαν κατολίσθηση έτσι όπως έτρεχαν! Λίγα μέτρα πιο πάνω ξαφνικά εμφανίζεται η κορυφή μετά από 1 ώρα ακριβώς! Ο "Γέρος" είναι η ψηλότερη κορυφή του Σμόλικα, του 2ου ψηλότερου βουνού της Ελλάδας (2637μ). Όλη η Πίνδος πιάτο! Εδώ είναι η κορυφή Μόσια που είχαμε φτάσει τον Νοέμβριο. Και μια 360! Το βουνό ακόμα και εδώ πάνω που το είδε νωρίς ο ήλιος είναι μούσκεμα! Όσο και να κάτσεις εκεί πάνω δεν παίζει να χορτάσεις την θέα... Ώρα όμως να κατέβουμε γιατί έχουμε και ένα χρονοδιάγραμμα να τηρήσουμε. Καρδουλολίμνη μας βγήκε η Δρακόλιμνη! Φτάνοντας στην λίμνη μόλις έχει φτάσει και ένα ζευγάρι μεσήλικων με την σκυλίτσα τους την Κάσια η οποία αν και 13 χρονών έτρεχε και βουτούσε στην λίμνη σαν κουτάβι! Δεν μπορώ να φανταστώ καλύτερη ζωή για έναν σκύλο. Με το ζευγάρι πιάσαμε κουβέντα και βγάλαμε και κοινό γνωστό. Επέμεναν να με κεράσουν σάντουιτς, παστέλια, γλυκά αλλά ήμουν ακατάδεκτος! Μετά από κάμποση πάρλα εκείνοι ξεκίνησαν για την κορυφή και εγώ άρχισα το μάζεμα για να κατέβω. Αν και κάπως σκοτεινή η φωτό φαίνονται στα δεξιά της λίμνης. Έχουμε ήδη ξεκινήσει την κατάβαση. Εδώ ένα από τα κοπάδια της περιοχής, ίσως και αυτό που με ξύπνησε! Στάση για ανεφοδιασμό σε νερό. Κάπου στα μισά της διαδρομής συνειδητοποιώ ότι είχα χάσει 1-2 μονοπάτια κατά την ανάβαση. Δεν πειράζει έχω καινούριες εικόνες να δω τώρα! Ξαναβρισκόμαστε στο ίδιο σταυροδρόμι, αυτή την φορά επιλέγω την Σάρα. Φτάνουμε στην Σάρα λοιπόν η οποία είναι ένα μίγμα μεγάλης κλίσης, σαθρού εδάφους και χώματος τόσο μαλακού που μπορείς να μπήξεις τα δάχτυλα σου μέσα. Δεν ξέρω αν σας το έχω πει αλλά σιχαίνομαι τις σάρες. Δύσκολο περασματάκι, δεν βοηθούσαν και τα φλατ παπούτσια, ήθελε πολύ προσοχή. Τα μονοπάτια που ακολούθησα κατά την επιστροφή με έβγαλαν σε μα κατακόρυφη βραχώδης μάζα η οποία είναι το αναρριχητικό πεδίο λίγο πάνω από το χωριό. Λίγα λεπτά μετά βρισκόμαστε στην είσοδο του χωριού στην πάνω πλευρά του όμως και επειδή δεν είμαι σίγουρος από που να κατέβω ρωτάω μια ευγενέστατη κυρία η οποία περπάτησε μαζί μου για να μου δείξει τον δρόμο! 2 ώρες μετά βρίσκομαι και πάλι στην πλατεία του χωριού όπου βλέπω την Σοφία και την ενημερώνω ότι όλα είναι μια χαρά. Αυτό το Χάσκι που μάλλον κατάπιε ένα άλογο και τουμπάνιασε λέγεται Έκτορας και στο βάθος είναι ο φίλος του ο Μάρκος. Αφού άλλαξα ρούχα και τακτοποίησα τα πράγματα έπρεπε να σκεφτώ τι θα κάνω με την βενζίνη. Η μια λύση είναι να πάω 30 χλμ προς την αντίθετη κατεύθυνση στην Κόνιτσα και άλλα 30 να γυρίσω. Τζάμπα 60 χλμ. Η άλλη είναι να πάω σαν κότα και να ελπίσω ότι θα με βγάλει μέχρι Γρεβενά. Τελικά έκανα το 2ο. Νεκρά στις μεγάλες κατηφόρες, χάιδεμα του γκαζιού σαν να είναι γκόμενα σε περίοδο, ποτέ πάνω από 4000rpm και μέχρι 60km/h. Τελικά όχι μόνο με έβγαλε πολύ άνετα αλλά η κατανάλωση σε αυτό το διάστημα ήταν αστεία! Κοίτα να δεις που άμα δεν σε τρώει ο καρπός σου δεν καίνε τα ρημάδια. Στα Γρεβενά έπαιξε καφεδάκι με φίλο εκεί τον οποίο είχα και stand by μήπως χρειαστεί να μου φέρει κανένα μπουκάλι μπετζίνα. Τα υπόλοιπα γνωστά, Εγνατία και επιστροφή με αρκετή κίνηση. Ride safe ΥΓ. Μήτσο και Χρήστο sorry που δεν είπα τίποτα αλλά ήταν solo expedition. Δεν ξεχνάω όμως!
  25. 2 points
    Μπεσα τώρα, πόσοι σου έστειλαν πμ;
  26. 2 points
    Νομιζα οτι θα μιλαμε σοβαρα Γιωργαρα μου αλλα.... Οπως σου εγραψε κι ο Δημητρης Με το διακοπτη που εβαλες δεν ελυσες το προβλημα. Τα πηνια σου ΚΑΤΑ ΠΑΣΑ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ, ειναι αρπαγμενα και η παραγομενη ενεργεια δεν αρκει για την καλυψη της ζητησης. Με το σβησιμο της μιας (ή και των δυο, δεν ξερω τι εχεις κανει) λαμπας αυτο που καταφερνεις ειναι να μειωνεις τη ζητησης ενεργειας οποτε τα αρπαγμενα σου πηνια δεν διορθωνονται, απλα ανταπεξερχονται επαρκως στη νεα ζητηση ενεργειας. Θες δηλαδη 200watt ενεργειας αλλα λογω καμενων πολων παραγεις 180watt. Αφαιρεις μια λαμπα (ή δυο) και η ζητηση αυτοματα παει στα 150watt, αρα η γεννητρια σου μπορει να ανταπεξελθει πλεον. Οπως σου ειπα και πριν, αποκλειεται στο εργοστασιο να παραγουν μηχανη που στο ρελαντι δε φορτιζει. Η μοντα του να σβησεις τη μια λαμπα σε μηχανακια με 2 Η4 γινεται για να ξεκουρασεις α)τα πηνια και β)τον ανορθωτη ΠΡΙΝ να παθεις ζημια. Αν αισθανεσαι ασφαλης ετσι, αστο ετσι. Απλα εχε παντα στην ακρη του μυαλου σου οτι καποια στιγμη θα σκασει παλι μυτη το προβλημα.
  27. 2 points
    Αυτα τα βολτ τα μετρας με σβηστα φωτα? Γιατι η μετρηση για το συστημα φορτισης γινεται με τα φωτα αναμενα.
  28. 2 points
    Labran46 Maxim46 Είχατε συγκέντρωση στο ΒΟΑ οι ροσσίτσες Αθηνών κ περιχώρων?
  29. 2 points
    το ντουκάτι προφανώς έχει μεγαλύτερη... ψυχή... και χαρακτήρα
  30. 2 points
    Εχουμε λοιπον.. . Το προσπέρασμα επιτρέπεται, κατά κανόνα, από τα αριστερά. Κατ' εξαίρεση, το προσπέρασμα επιτρέπεται από τα δεξιά αν ο προπορευόμενος οδηγός έχει δώσει σήμα ότι προτίθεται να στρίψει αριστερά και έχει μετακινήσει το όχημα ή τα ζώα του προς την πλευρά αυτήν.. ..αα) επιτρέπεται το προσπέρασμα προς τα δεξιά, κατά την περίπτωση της παρ. 2 του άρθρου αυτού. 5. Ο οδηγός, κατά το προσπέρασμα, υποχρεούται να αφήνει στο όχημα το οποίο προσπερνά αρκετό χώρο παραπλεύρως.. ..Και τα βασικοτερα.. (Αυτο που λεμε..) "1. Ο οδηγός επιτρέπεται να προσπεράσει προπορευόμενο όχημα μόνο εφόσον μπορεί να το κάνει χωρίς κίνδυνο.... ...Στις περιπτώσεις κίνησης των οχημάτων σε παράλληλες σειρές (στοίχους), οι οδηγοί των βραδυπορούντων οχημάτων υποχρεούνται να κινούν αυτά στην δεξιά λωρίδα του οδοστρώματος..." Τι σε κάνει να πιστέυεις ότι στην χώρα που ζούμε ο άλλος θα παραδεχτεί ότι είχε κάνει όλα αυτά που έπρεπε και απλά το μετάνοιωσε.. ΤΙΠΟΤΑ. Κάθεσαι στα αυγά σου λοιπόν για να μην έχεις τίποτα λιγούρες και όταν ελευθερωθεί ο δρόμος σου συνεχίζεις.. Τρελός θα βγεις και το ξέρουμε όλοι μας νομίζω..
  31. 2 points
  32. 2 points
    Και πως ξέρουμε ρε παίδες πως το παλικάρι με το busa "άνοιξε"? Επειδή το.....ακούσαμε? Πλάκα κάνετε? Αφενός ηχητικά δε μπορείς να κρίνεις γιατί παίζουν πολλά δεδομένα. Πχ αν έχω fly 100 και ακούσω τον μπάσο ήχο ενός μπούσα μπορεί (ηχητικά) να πιστέψω πως...ανοίγει. Ή ένα ξετάπωτο μπούσα μπορεί εύκολα να μας ξεγελάσει πως...άνοιξε. Που θέλω να καταλήξω. Γιατί μόλις διάβασα και την ολοκληρωμενη άποψη του labran46, που σαφώς δίνει άλλο ύφος σαν σκέψη. Διάβασα πολλές απόψεις στο θέμα. Αλλά περιέργως προσπεράσαμε την αναστροφή του νεαρού με το αυτοκίνητο αλλά κολλήσαμε στο ότι ΊΣΩΣ το busa άνοιξε. Επιτρέπεται η αναστροφή εκεί? Υπάρχει φανάρι/στοπ κάτι? Οι ζημιές στα οχήματα μεγάλες? Που καρφώθηκε το busa? Βέβαια οι απαντήσεις στις ερωτήσεις μου, λίγη σημασία έχει πλέον. Η κοπέλα σκοτώθηκε λόγω κάποιων λαθών. Όλα τα άλλα είναι περιττά.
  33. 2 points
    Φεύγοντας από KLR 650,αν πας σε Versys ή Strom θα βαρεθείς σύντομα,μόνο +20 άλογα είναι. Άει πάρε ένα dero ή Capo να αλλάξεις λίγο στομάχι. Nuff said.
  34. 2 points
    Εν τέλει φορούσαν κράνος και οι δυο στη Busa? Κι αν ναι, που κολλάει η αναφορά στο μυαλό? Κρίμα για την κοπέλα. Κουράγιο στους δικούς της.
  35. 2 points
  36. 2 points
  37. 2 points
    εγραψα ακριβως αυτο ''Το 848 ειναι ακομα πιο απολυτο απο τα κλασικα Japan και δε θα σου προσφερει τιποτα ουσιαστικο στο δρομο'' τι ακριβως δεν ισχυει?
  38. 2 points
    in line 4 (cylinders) αυτό για τα λεφτά του σχετικά με την πρώτη άδεια φαντάζει ιδανικό! εσύ θέλεις ταξιδιάρικο όχημα και τα vara-capo-strom είναι στα 250 γεμάτα κιλά όσο και το bandit 1250, μονο που τα πρώτα έχουν και υψηλό κέντρο βάρους αλλά γούστα είναι αυτά καταλαβαίνω τώρα για μεταξύ versys strom 650 εάν ο παράγοντας είναι να ταξιδεύει όσο δυνατό πιο άνετα με τις λιγότερες παραχωρήσεις συγκριτικά, strom με κλειστά τα μάτια, versys για πιο πόλη, πιο φάν φακτορ, πιο κραδασμός, πιο λίγοι χώροι
  39. 2 points
    για κινητο ειμαι ικανοποιημενος πιστευω
  40. 2 points
    Οδήγησα πρόσφατα μοντέλο 2016 . Ας πω και εγώ την γνώμη μου, τόσες και τόσες έχουμε ακούσει σχετικά με το κούνημα του τρέισερ . Το δοκίμασα μέχρι την τελική του σχεδόν ,τουλάχιστον 4-5 φορές ανοίγοντας κάθε φορά με διαφορετικό τρόπο το γκάζι. Σε βίαια επιτάχυνση ανοίγοντας τις ταχύτητες από την τρίτη και έπειτα υπάρχει μια μικρή ταλάντωση , τίποτα το ανησυχητικό πάντως , δηλαδή δεν φοβάσαι κι όλας να κλείσεις το γκάζι , φυσιολογική ταλάντωση που όμοια της έχω νιώσει και σε άλλα μηχανάκια της κατηγορίας , δεν με έκανε να φοβηθώ δηλαδή και έφτασα εύκολα τα 220 χιλιόμετρα . Επίσης δοκίμασα να το ανοίξω πιο ομαλά, δηλαδή με έκτη στο κιβώτιο από τα 120 χιλιόμετρα μέχρι την τελική του κοντά στα 220 , ε δεν κούνησε καθόλου το εργαλείο ! Το συμπέρασμα μου λοιπόν είναι πως υπάρχει μια κάποια ταλάντωση αλλά μόνο υπό ορισμένες συνθήκες και δεν είναι κάτι το ανησυχιτικό για εμένα . Υπόψην ,νομίζω πως τα έχω οδηγήσει σχεδόν όλα τα αντίστοιχα μηχανάκια της κατηγορίας ,αν όχι όλα ,χώρια αυτά που ήταν δικά μου . Σίγουρα το τρέισερ έχει την πιο ελαφριά αίσθηση από όλα , σίγουρα ο το tiger ήταν το πιο σταθερό από όλα , σίγουρα το MTS κουνούσε παρόμοια σε βίαιο άνοιγμα του γκαζιού (υπό συνθήκες πάντα, όχι συνέχεια) Το τρέισερ του Σάκη πάντως δεν κουνούσε νομίζω καθόλου . Εσύ Ντένη οδήγησες μοντέλο 2016? Τι ακριβώς ένιωσες?
  41. 2 points
    Δεν μου είχε ξανατύχει αυτό. Έβαζα βενζίνη, έχω πληρώσει και εκεί που φορούσα τα γάντια έρχεται μια "ευτραφής" 65άχρονη και με ρωτάει μήπως πήγαινα ανάποδα 1-2 χιλιόμετρα στον μονόδρομο που περνάει έξω από το πρατήριο (!) για να την πετάξω κάπου. Είπαμε, you meet the nicest people on a Honda, αλλά 1ον) Πώς θα ανέβαινε στο CBR; 2ον) γκομενοπαγίδα τρελή το μηχανάκι στην τρίτη ηλικία 3ον) μα μοτο-στοπ;
  42. 2 points
  43. 2 points
    Δυο βουκελικες φωτος απο το μοτο μου. Στην πρωτη εχει αφαιρεθει η πινακιδα κτλ με βιαστικη χρηση photoshop. Ειναι απο διακοπες σε νησι, που ο πηγασος αποδειχτηκε πολυεργαλειο και πολυ τον αγαπησα.
  44. 2 points
  45. 2 points
    εμενα παντως η μηχανη δεν ειναι euro 4 αλλά keihin x4... αμα δε τ'σαρεσ' να πα να πνιγουν...
  46. 1 point
    Άντε και στα δικά μας... Δε σου λέω καλορίζικο, ούτε καλόβολτο, κυρίως επειδή ζηλεύω που δεν έχω και εγώ :( Αλλά δεν στο λέω
  47. 1 point
    όποιος δεν μπορεί λογιστικά/ οικονομικά να κλείσει. δεν έβαλα ιδεολογιομετρο. μιλάω με οικονομικούς όρους. όποιος αξιοποιεί την εξουσία του μέσου εκπομπής για να μπορεί να παίρνει δάνεια με ευνοϊκούς όρους να κλείσει. και όχι απλά να κλείσει αλλα να τους κατάσχουν τις προσωπικές περιουσίες και να μην μείνει κανένας απλήρωτος. δεν λέω να ψοφήσει κανένας, λέω να αναλάβει ο καθένας το μερίδιο της ευθύνης που του αναλογεί. ή να κλείσει και να δωθούν οι εγκαταστάσεις στους εργαζόμενους να το αναλάβουν μόνοι τους, να δούμε και πόσα απίδια πιάνει ο σάκος. λύσεις αν θέλουμε υπάρχουν πολλές. προτάσεις δεν είδα όμως. μονο να μην κλείσει και μείνουν χωρίς δουλειά εστω και αν συνεχιστεί το στρεβλό αυτό καθεστώς. εκτός αν μου λέτε ότι όλα ειναι καλά καμωμένα τώρα. αν δεν ειναι όμως κάντε κάποια πρόταση και για βελτίωση της κατάστασης.
  48. 1 point
    Εγώ που έχω " ασχοληθεί " με την κόκκινη εταιρεία λοιπόν , έκανα να παραλάβω βαλίτσες γύρω στον μήνα και μου αναβλήθηκε και ένα update λόγω... καθολικού Πάσχα με αποτέλεσμα να χάσω κυριολεκτικά όλη την ημέρα μου στο συνεργείο με την μπάρα κολλημένη στο 50%. Και στις δύο περιπτώσεις η εταιρεία είχε απολογητικό ύφος χωρίς βέβαια να έχω δυσανασχετήσει καθόλου επειδή όταν το αγόραζα ήξερα πως τέτοια "θεματάκια" ενδέχεται και να προκύψουν. Όπως και να το κάνουμε , άλλη ευκολία θα έχει με ένα μηχανάκι που έχει μοσχοπουλήσει και άλλη με ένα μηχανάκι που οι κάτοχοι γνωρίζονται με τα μικρά τους ονόματα. Εδώ η μπεμβέ και με είχε αφήσει 2 μήνες κοντά χωρίς μηχανάκι μετά την πτώση μου λόγω του ότι δεν στοκάρουν τίποτα πλέον και ειδικά στα "δύσκολα" μοντέλα. Δεν είμαι χρόνια στην Ντουκάτι ούτε έχω κάποιο παράπονο απλά καταθέτω πραγματικά συμβάντα που έχουν συμβεί σε έμενα προσωπικά. Τώρα για το ένα συνεργείο η γνώμη μου είναι πως ένα = κανένα για πολλούς και διάφορους λόγους. Τεσπα , ο καθένας με τις επιλογές του.
  49. 1 point
    Από τη μία καλά κάνετε και προσπαθείτε να βοηθήσετε το φίλο και μπράβο σας. Από την άλλη αυτό τον κακομοίρη με το 848 εκεί έξω με την αγγελία στο car που ξεροσταλιάζει πάνω από το τηλέφωνο δεν τον σκέφτεστε; Άνθρωποι είναι κι αυτοί με τα 848.
  50. 1 point
×
×
  • Create New...