Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 19/08/2016 in all areas

  1. 14 points
    Σας χαιρετω ολους , ειμαι νεο μελος στο site αλλα και στον κοσμο της μοτοσυκλετας με πολλη ορεξη και διψα για γνωσεις , λιγα λογια για μενα λοιπον , λεγομαι Αγγελος και ειμαι πλεον 27 ετων , απο μικρος ασχολουμαι με το carting αλλα ολο και λιγοτερο οσο μεγαλωνω ,αποφασισα λοιπον πριν τρια χρονια να ασχοληθω σοβαρα με τις μοτοσυκλετες... Ψαχνομουν για καιρο , συμβουλες υπηρχαν με το κιλο απο γνωστες και μη του αντικειμενου, τι μηχανακι να παρω; Ποσα κυβικα; Τι τυπου; Καποια στιγμη κουραστικα λοιπον και αποφασισα να κανω αυτο που ηθελα εγω... Μην πολυλογω αλλο... αγορασα ενα cbr1000 του 04 , ο ανθρωπος ηταν μεγαλος σε ηλικια και το μηχανακι οπως διαπιστωσα και ο ιδιος οταν το ειδα ηταν εξοπλισμενο για μεγαλα ταξιδια καθως εφερε bagster διχτακια και αλλα ταξιδιαρικα αξεσουαρ , μονο μπαγαζιερα δεν ειχε βαλει ο μπαρμπας που λετε... 38000 χιλιομετρα σε εθνικη μονο ισχυριστηκε... μου αρεσε , επεστρεψα σπιτι να σκεφτω και το μυαλο μου δεν ξεκολουσε παρα τα αρνητικα σχολια του περιγυρου για την καταλληλοτητα της μοτοσυκλετας. Κοντρα στο "κυμα" πηρα το μηχανακι και η περιπετεια ξεκινησε... και τι περιπετεια ηταν αυτη παιδια.... στην αρχη ολα ηταν πολυ δυσκολα για μενα , πολλη δυναμη ακομα και απο χαμηλες στροφες , μεγαλο βαρος , αισθηση πρωτογνωρη για μενα αλλα μεσα απο ολες τις δυσκολιες αρχισα να το αγαπαω και να το μαθαινω , εβγαινα για βολτα 5 το πρωι ουτως ωστε να νιωθω ασφαλεια και γυρναγα στις 8:30 για να παω καπακι δουλεια... Ο καιρος περναγε και η αγαπη απο μπουμπουκι ανθισε και εγινε λουλουδι , ο φοβος εγινε χαρα και η χαρα ερωτας για το "κοκκινο παχουλο μωρο" οπως το ελεγα... Πλεον το ειχα συνηθισει αλλα ακομα δεν ενιωθα οτι ημουν κυριος της μοτοσυκλετας , επρεπε να μαθω κι αλλα πραγματα και να γινω καλυτερος , ετσι αποφασισα να παω σε ενα track day ... Αυτο κι αν ηταν περιπετεια φιλοι μου... Πηγα λοιπον 8 το πρωι στα μεγαρα περιμενα με ανυπομονησια να γινει το briefing και να μπω στην πιστα μονο για να διαπιστωσω οτι το "παχυ μωρο" ηταν πολυ πιο δυνατο απο εμενα και οτι χαριστικα δεν με ειχε πεταξει ακομα κατω σε καμια στροφη ετσι οπως το οδηγουσα , χωρις να κουνιεμαι πανω του , με κακη σταση σωματος , πολυ διαφορετικο απο οτι ειχα κανει σε τεσσερις τροχους οπου ειχα ηδη εμπειρια 14 χρονια. Απογοητευμενος αλλα πιο σοφος επεστρεψα σπιτι μου λυσωντας μεσα μου για εκεινο το KTM 390 που στις στροφες με περναγε σαν σταματημενο και δεν μπορουσα να το ακολουθησω... Περασαν μερικοι μηνες "διαλογισμου" και εντατικων μαθηματων απο τον κολητο που ηταν χρονια στη γυρα και φυγαμε για Σερρες , περιτο να πω οτι η εμπειρια ηταν αξεχαστη αλλα και ακρως εποικοδομητικη καθως μπορεσα να εφαρμοσω τα περισσοτερα απο οσα ειχα "μαθει" στην θεωρια , με ενα χρονο εμπειριας αλλα και αγνοιας του κινδυνου αρχισα να πιεζω περισσοτερο κυνηγωντας καλυτερους χρονους, λαθος το οποιο το καταλαβα πολυ μετα λαμβανοντας εμπειρια και για αλλη μια φορα ευχαριστησα το "παχυ μωρο" που δεν με ειχε πεταξει κατω με τις βλακειες που εκανα με την αυτοπεποιθηση που σου δινει η βελτιωση. Εφυγαν και οι Σερρες και εκλεισα τον πρωτο μου χρονο στη σελα με ενα τσουβαλι εμπειριες και 10000 χιλιομετρα επιπλεον στο κοντερ ! Πλεον τα track days στις Σερρες και τα μεγαρα ειχαν γινει θεσμος , πραγμα που κραταω μεχρι και σημερα καθως δεν χανω διοργανωση , ετσι αρχισαν και τα "τεχνικα" να με απασχολουν περισσοτερο , τι ελαστικα να βαλω , ποση πιεση , τι κανουμε με τις αναρτησεις; Απο εκεινο το σημειο και μετα αρχισα να μπλεκω περισσοτερο με την "κοινοτητα" των μηχανοβιων μονο για να φτασω στο συμπερασμα οτι τα περισσοτερα πραγματα που ακουγα ηταν υποκειμενικα και οτι μονο με δοκιμες μπορεις να αποκτησεις εμπεριστατωμενη αποψη , να σας πω την αληθεια καπου εκει αρχισα να "ξενερωνω" με την κοινοτητα των moto guru και ετσι ξαφνικα οπως εμφανιστηκα ετσι εξαφανιστηκα για να διατηρησω την ηρεμια μου και να μην τσακωνομαι στα φορουμ. Καπως ετσι ηταν λοιπον τα πρωτα μου βηματα σε αυτο το χωρο , τιποτα δεν μπορουσε να με προετοιμασει για τις προκλησεις αλλα και την ηδονη της σελας , Τωρα τρια χρονια μετα , σαν εφηβος μοτοσυκλετιστης , εχω μαζεψει ενα μικρο τσουβαλακι εμπειριες ,το "παχυ μωρο" εχει γινει πλεον "χοντρη κυρια" και παρα την ηλικια της δεν μπορω να πω οτι εχω δει ρυτιδα και αν εχει κατι να ζηλεψει απο τα συγχρονα "παιδια" της αυτα ειναι μονο ηλεκτρονικα συστηματα και καμια "επιλαρχια" αλογα κοντα στον κοφτη. Αυτα για σημερα , η ιστορια συνεχιζεται καθε μερα με νεες περιπετειες και εμπειριες. Υ.Γ.:Συγχωρεστε για το τεραστιο κειμενο αλλα μικρος ηθελα να γινω συγγραφεας.......
  2. 8 points
  3. 8 points
    To NC τείνει να γίνει ο Chuck Norris του μοτοσυκλετισμού.
  4. 6 points
    Ειπαμε με τον Κωστα να πεταγομασταν στα Ισθμια αλλα κοιταζωντας το χαρτη να ανακαλυψω κοντινο χωριουδακι πισω απο κανα βραχο, ειδα την παρακατω φωτο και οπως ειναι φυσικο αποφασισα ως εμπειρος καφετεριακιας, να παρω πληροφοριες! Δεν μπορω να καταλαβω ενω πηγαινοντας σε Κορφο κ Επιδαυρο αρκετες φορες, πως μου ξεφυγε η συγκεκριμενη περιοχη.Εννοειται οτι δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο αλλα για κοντα στην Αθηνα ειναι μια πολυ καλη επιλογη για μπανιο με ομορφη παραλια κ καθαρα νερα και σιγουρα πολυ καλυτερη επιλογη για καφε - τουλαχιστον το καλοκαιρι - απο τον γνωστο καφενε στα Λουτρα της Ελενης. Μαζι μας ο Μιχαλης φασαριας που δεν αφησε την ευκαιρια να παει χαμενη, ενω καποια στιγμη εντοπισε αλλοδαπη ανατολικου μπλοκ με τον κ...εξω και ολοι μας καναμε περιεργες σκεψεις! Δευτερη φορα που τον πετυχαινω να σκεφτεται διαφορα...
  5. 5 points
    Την επομενη φορα ασε και καμια παραγραφο για μας που χανουμε τη σειρα οταν ειναι να παρουμε ανασα.... (Γεραματα γαρ)
  6. 4 points
  7. 3 points
    Φοβερή ιδέα θα το δοκιμάσω!
  8. 3 points
    Ας παρει τοτε μια HD 883 Iron που εχει και αυτη 50 αλογα και ροπη 7κιλα στις 3750, ειναι πιο καλη απο NC με βαση αυτον τον τροπο συγκρισης.
  9. 3 points
  10. 3 points
  11. 3 points
    Σε ολο το θεμα! Η απαντηση που ζητας εχει δωθει απο την αρχη και εσυ εξακολουθεις να ψαχνεις να αγορασεις το πιο αχρηστο και σκισμενο μοτερ γουρουνι στο σακι ενα χιλιαρικο χωρις να ξερεις τι εχει Το μηχανακι σου δεν ανεβαζει σωστο λαδι πανω,φταιει η τρομπα λαδιου και οχι οι μηχανικοι που το τσεκαρες στην αρχη.Παρε τηλ στον ανθρωπο που αναφερθηκε απο την αρχη,εξηγησε του το προβλημα σου και πηγαινε του την κεφαλη να στη φτιαξει.Πολυ απλα.Επισης αγορασε ενα σετ επισκευης τρομπας λαδιου(μια ή δυο δε ξερω ποσες εχει) και φτιαξτες πολυ απλα.Ασε τον μαστορακο που εχεις παει το μηχανακι σου να επιμενει οτι θες ολοκληρη κεφαλη,πηγαινε του τα πραγματα και πεστου απλα να το δεσει αφου πρωτα σιγουρευτει οτι δεν εχει αρπαξει πουθενα αλλου το μοτερ σου.Ειμαστε εν ετη 2016,οι κεφαλες και γενικα τα μοτερ επισκευαζονται σχεδον σε οποιαδηποτε κατασταση και αν βρισκονται. Ποιος δεν κανει κουβεντα? Η πρωτη μου φραση ηταν να αλλαξεις μηχανικο,σου εξηγησα παραπανω το γιατι.Δε ξερω γιατι προσπαθεις να πεισεις τον εαυτο σου να ριξεις τοσα πολλα λευτα σε μια ασημφορη επισκευη σε ενα μηχανακι που ειναι ετσι και αλλιως υπερκτιμημενο στην Ελλαδα...Κατσε και σκεψου τα αρνητικα του μοτερ που θα παρεις εφοσον θα το τσεκαρεις μονο οπτικα....
  12. 3 points
    Αν ηταν να καλυπταμε μονο τις ανάγκες μας, θα αρκούσε μια καλυβα. Αν το γουστάρει, το παίρνει, για οποιο λογο θέλει.. Αλλα σύμφωνα με τα παραπάνω θα παίρναμε όλοι nc, κουτα (βλεπε ηδη μερικα χιλιαρικα κεφαλαιο) για να έχουμε δώρο τα τέλη κυκλοφορίας και το σερβις. Μπορει εναλλακτικά αλλος να προτιμάει να κανει 7.000 χλμ αντι 10.000 αλλα οπότε ανοίγει το γκαζι να γουστάρει που του σηκώνεται η τριχα απο τον ηχο.. η να τη παρκάρει για να τη χαζευει, η, η, η...
  13. 3 points
    Απορώ πως ανέβηκε και κατέβηκε ο κάγκουρας με το παπί την καμάρα ....και μια στάση στην Αμφιλοχία για σουβλάκι και καφέ.
  14. 2 points
    Αναχώρηση από Χαλκίδα στίς 06:00 και επιστροφή στίς 22:30. Αυτή η πρωινή αναχώρηση είναι από τίς αγαπημένες μου...... Με το που βγαίνω Θήβα το κρύο σαν να είναι χειμώνας. Ευτυχώς είχα πάρει την εσωτερική επένδυση του καλοκαιρινού και ετσι ζεστάθηκε το κοκαλάκι μου. Ανεφοδιασμός και καφεδάκι στο Αντίρριο και σε χαλαρούς ρυθμούς οδήγηση μέχρι τον προορισμό. Χιλιόμετρα: 1118 Καυσιμα : 67 λίτρα με τιμές στο 1,37 περίπου Κατανάλωση: 5,99/100 Χρόνος : 16:30 (με αρκετές στάσεις στήν επιστροφή)
  15. 2 points
    Φοιτητής, κοινώς 20κάτι; Στα 20κάτι μου, και έχοντας κάνει το σκατό μου παξιμάδι, όπως λες, αλλά και δουλεύοντας για το χαρτζιλίκι, εγώ κούτα μηχανή, και μάλιστα το NC, ΔΕΝ θα'παιρνα. Επειδή θα'μουν 20 και παίζει να μου γυάλιζε άλλη μηχανή (πιθανότατα κάποια πιο fun) την στιγμή που θα'φευγα με το NC απ'την αντιπροσωπεία. Πολλώ μάλλον δε όταν δεν έχεις οδηγήσει άλλη "μεγάλη" μηχανή και είσαι μόνο από σκούτερ κι ακόμα "μαθαίνεις στα μεγάλα". Μεταχειρισμένο μέχρι πεντοχίλιαρο θα'παιρνα και θα κρατούσα τα υπόλοιπα για φτιασίδια και καβάτζα για την επόμενη. Και μ'ένα στρώμα (ναι ναι μπλιαχ σκατά μακριά το'χουν όλοι μιεχχ) θα έχεις ακριβώς αυτά που περιγράφεις πιο πάνω. Αν έχεις διαβάσει τα πάντα δω μέσα για το NC δεν ξέρω αν σώζεσαι αλλά αντιπαρέρχομαι γιατί λες πως το ερωτεύτηκες. Κρατάω βέβαια την πισινή μου γιατί δεν το'χεις οδηγήσει και δεν φαίνεται να'χεις οδηγήσει και πολλές μεγάλες μηχανές, διόρθωσέ με αν κάνω λάθος. Γενικά όλες οι επιλογές σου μια χαρούλα είναι αλλά θα επιμείνω στα παραπάνω που σου'γραψα. Πολλά τα λεφτά Άρη! Κι έξτρα ερωτησούλα. Στην σχολή με τι έμαθες; Πως σου φάνηκε; εδιτ: Πέτρο, Παπατζορτζ και Γαβγαβ σας αγαπάω σ'αυτό το θέμα ρε.
  16. 2 points
    Η καλύτερη στιγμή να ρωτήσεις για την επιλογή σου είναι αφού την κάνεις, γνωστό τοις πάσι αυτό. Ναι, έκανες καλή επιλογή. Καλορίζικη, καλοτάξιδη κι άπεφτη.
  17. 2 points
    Καλα η συγκριση με τις στροφες ειναι περα για περα ακυρη. Συγκρινεις τι κανει το ενα στις 6250 με κόφτη στις 6250 και το αλλο με κόφτη στις 10.000? Τα ίδια χλμ την ώρα θα έχουν και τα 2 στις ίδιες στροφες? Συγκρινε το ίδιο ποσοστό στροφών καλύτερα.
  18. 2 points
    Λοιπόν, για να μην νομίζει κανένας απ τα γραφόμενα τους ότι βάζω την κάμερα με σελοτέιπ πάνω στα πιστόνια.. Το μοναδικό δοκιμαστικό βιντεάκι που καταφέρα να τραβήξω και φαίνετε καθαρα η τόσο παράλογη θέση της - που κατα τους κυρίους είναι κάθε πιθανή χρήση των προιόντων τους που είναι πολύ δύσκολο να φανταστούν.. Μετά το Χαϊδαρι, πήγα ένα πήγαινε-έλα μέχρι την Ελευσίνα σε λιγάκι καλό ρυθμό, δύο προσπάθειες να τραβήξω, δεν έσωσε τίποτα.. Η ποιότητα του βίντεο είναι πετσοκομμένη (απο 1.7Gb σε 350Mb) για να ανέβει εύκολα https://www.youtube.com/watch?v=SnMY8tImer0
  19. 2 points
    Δε γκαθόσαστε φρόνιμα καθόλου,ε? Μπράβο ρε μάγκες!
  20. 2 points
    Βασικα σου λενε να πας εδω και να φτιαξεις την δικη σου , παρε απλα και ρωτα να σου πουν ενα κοστος και μετα βλεπεις. ΔιεύθυνσηΚΑΣΤΟΡΙΑΣ 33 ΑΘΗΝΑ ΑΤΤΙΚΗΣ, 10447Τηλέφωνο2103460072Τηλέφωνο 22103460062Κινητό6973814118
  21. 2 points
    Μπορεί οι ιστορίες μας να ξεκίνησαν διαφορετικά γιατί οδηγούσα μηχανάκια 20+ χρόνια, όμως τα 3 τελευταία χρόνια έζησα παρόμοιες εμπειρίες και εμβάθυνα και εγώ στο κόσμο της μοτοσυκλέτας ... Ποτέ δεν είναι αργά και σίγουρα ανοίγεται ένας άλλος κόσμος :)
  22. 2 points
    Αν μου επιτρέπεις φίλε άνοιξες το θρεντ για βα σε βοηθήσουν όσοι ξέρουν. Αυτοί που ξέρουν σου ειπαν ήδη τι να κάνεις αλλά εσύ έχεις κολλήσει με το μυαλό σου και δείχνεις να μην κατανοείς τι σου γράφουν. Ίσως είναι πιο σωστό να γράψεις εσύ τι θες να κάνεις (πχ να αγοράσεις άλλο μοτέρ) και να σε συμβουλέψουν πάνω σε αυτό.
  23. 2 points
    Για αρχή πάρε ένα λεξικό και βλέπουμε..
  24. 2 points
    Συνεχιζω ερωτησεις εγω επειδη εχω προβληματιστει λιγο. Οταν λες οτι το εσκιζες εννοεις οτι το πηγαινες κοφτες συνεχεια και το τελικιαζες συχνα και για ωρα? Σε αλλαγη λαδιων ειχες δει ποτε εσυ ή ο μαστορας γρεζια? Υπαρχει περιπτωση να το ειχε διαλυσει ο προηγουμενος και να τα εβγαλε ολα στα χερια σου?
  25. 2 points
    Ναι, ακριβώς, συμφωνούμε, γιαυτο λεω, δεν αρχίζουν ολα και τελειώνουν με μια οικονομοτεχνικη ανάλυση :) Οσο για το γραπτο λογο, μια χαρά πολιτισμένη κουβέντα κανουμε, δεν τιθεται θεμα παρεξηγησης Αλλα σύμφωνα με τα παραπάνω θα παίρναμε όλοι nc, κουτα (βλεπε ηδη μερικα χιλιαρικα κεφαλαιο) για να έχουμε δώρο τα τέλη κυκλοφορίας και το σερβις.ξέχασες και την ασφάλεια. Σύμφωνα με τον φίλο έκανε το σκ@το παξιμάδι και δεν είναι ένα ποσό που μαζεύτηκε από την μια μέρα στην άλλη ούτε μέσα σε ένα χρόνο. Εσένα αν σου κάνουν δώρο 250-300 ευρώ στο τέλος της χρονιάς πες τους "όχι ευχαριστώ,προτιμώ να κάνω λιγότερα χιλιόμετρα κ να κάθομαι να την χαζεύω" Οσο για το παραπάνω, ειναι μια αλλη φιλοσοφική κουβέντα, οπου νομίζω αν ειχα να μαζεψω εστω και ετσι 9.200, θα εβρισκα και 250 ευρω το χρόνο ευκολα, δε θα μου κάνανε τη διαφορά. Ταπεινή μου αποψη το παραπάνω, γιατι εγω αν κανω οχι μονο το σκ@το μου παξιμάδι, αλλα απλά μπω σε χειμερια νάρκη, δε θα μαζέψω ΠΟΤΕ 9.000 καλώς η κακώς. Γιαυτό το λογο μου φαίνεται "κριμα" να κολλάς σε τετοια πράγματα ετσι. Τωρα αν όντως το γουστάρεις το συγκεκριμένο οχημα, απολαμβάνεις και τη χαμηλή κατανάλωση, εννοείται Οσο για το xj, ναι το βρισκω πανεμορφο σε σχέση με το nc, αλλα ξέρεις, αλλα ειπαμε, αυτα ειναι τελειως υποκειμενικα ;)
  26. 2 points
    @damianos Έχεις οδηγήσει όλες τις μηχανές του ανταγωνισμού και έχεις καταλήξει στο συμπέρασμα ότι το NC είναι καλύτερο σε άνεση, δύναμη (έχουμε μπερδέψει λίγο την ροπή με την δύναμη), οδηγική απόλαυση, κρατήματα? Επίσης το αν το xj6 είναι πιο όμορφο από το NC είναι υποκειμενικό. Εκτός αν και εκεί κερδάει το NC επειδή είναι Χόνδα Φίλε Unique, αφού έπαθες τέτοια ζημιά με το NC εμφανισιακά τότε αυτό είναι για σένα. Κάνε μια βόλτα και τα υπόλοιπα από περιέργεια, αλλά αν δεν σου κάνει κάποιο το ίδιο κλικ εμφανισιακά μην το πάρεις.
  27. 2 points
    Φυσικά έχουν δίκιο οι προλαλήσαντες που λενε να πάρεις αυτό που σου κάνει κλικ και συμφωνώ μαζί τους,αλλά κάποια πράγματα περνάνε στο ντούκου μου φαίνεται. Πρώτον,ο φίλος που άνοιξε το θέμα κάνει με σκούτερ 10.000 χιλ/το χρόνο. Με σκούτερ. Δλδ αντικαθιστώντας το σκούτερ με μηχανή το μόνο σίγουρο είναι πως τα χιλιόμετρα θα αυξηθούν. Παίρνω το ελάχιστο,με 10.000χιλ/χρόνο σας λέω εγώ η διαφορά σε καύσιμα του nc με το xj6 για παράδειγμα είναι 250 ευρώ/χρόνο.δλδ το nc του κάνει δώρο την ασφάλεια,τα τέλη κυκλοφορίας και ένα σέρβις λάδια φίλτρα. Και όλα αυτά για έναν άνθρωπο που δουλεύει για το μεροκάματο όπως λέει ο ίδιος είναι υπεραρκετά "δώρα" κατά την άποψη μου. Δεύτερον μην ξεχνάτε πως το nc μέχρι τον κόφτη του,δλδ τις 6500 rpm είναι πιο δυνατό αλλά και πιο ροπάτο παντού σε όλο το φάσμα και από v strom και versys και xj6 που σημαίνει πως μέχρι τις 6500 στροφές με το nc έχει περισσότερο γκάζι και ροπή από τα άλλα. Από τις 6500 και μετά τα άλλα το περνούν μόνο σε ιπποδύναμη,ροπή όχι. Ο φίλος όμως λέει πως το θέλει για αστικές διαδρομές σχολή σπίτι κλπ και το σκ καμια βόλτα. Και αναρωτιέμαι,θα δουλεύει μέσα στην πόλη 7000-8000 rpm για να του είναι πιο χρήσιμο ένα xj6 ή ένα versys?επίσης για την χρήση που το θέλει το μόνο σίγουρο είναι πως κάθε στιγμή που θα ανοίγει το ψευδορεζερβουάρ του nc,θα λέει "σε ευχαριστώ καλή μου χόντα" και οι φορές αυτές θα είναι αμέτρητες,όχι για το κράνος,όχι για σημειώσεις(φοιτητής) κλπ. Ή μήπως όταν το σκ θα πηγαίνει βολτίτσα θα γουστάρει να στροφάρει μόνιμα στις 6500-7000 για να έχει δύναμη αντί να πηγαίνει με 150χιλ/ώρα και 5000 στροφές. Και πού σε επαρχιακό δρόμο θα πας για πολή ώρα με 150+? Στιγμιαία θα τα πιάσεις. Αυτά τα έχεις σταθερά μόνο σε αυτοκινητόδρομο,όπου εκεί έχεις και δεύτερη λωρίδα για προσπέραση. Σε επαρχιακό είσαι στα 90-140. Όπου σε αυτά τα χιλιόμετρα με versys και xj6 κρατάς χαμηλή ταχύτητα και ανεβασμένες στροφές για να έχεις δύναμη ενώ με το nc ρολάρεις με 6η και όποτε γουστάρεις χωρίς κατεβάσματα ανοίγεις το γκάζι και κάνεις ακριβώς την ίδια δουλειά. Το nc κάνει γάντι στις ανάγκες του φίλου πιστεύω με βάση όσα μας λέει.
  28. 2 points
  29. 2 points
  30. 2 points
    Δεν έχω πρόθεση να παίξω με τον πόνο σου, αλλα αν αποφασίσεις να το παρατήσεις, ίσως να ενδιαφέρομαι για το carb σου.
  31. 1 point
    Γράφεις στο πρώτο σου post "χωρίς όμως να πειράξω μοτέρ (εννοώ χοντρά λεφτά σε κιτ Dynojet κλπ)". Πέρα απο το οτι το να ρυθμίσεις ανάλογα το carb δεν σημαίνει οτι πειράζεις το μοτέρ, αν βάλεις ολόσωμη χωρίς να ρυθμίσεις το carb... δεν θα είναι κούφιο παντού?
  32. 1 point
    Σε κάθε αλλαγή που κάνεις στο μηχανάκι, κάπου χάνεις και κάπου αλλού κερδίζεις. Συνήθως οι ανοικτές εξατμίσεις και η ελεύθερη εισαγωγή δεν ευνοούν το κάτω φάσμα των στροφών, σε αντίθεση με τις ψηλές στροφές που του δίνουν αέρα. Αν κατάλαβα καλά εσύ ενδιαφέρεσαι για τις χαμηλομεσαίες, οπότε δεν θα σου συνιστούσα να πειράξεις τίποτα. Αν τώρα θέλεις να το ζωντανέψεις λίγο χαμηλά, πάρε ένα μπροστά γρανάζι με ένα δόντι μικρότερο από αυτό που έχει. Φτηνή λύση και δοκιμασμένη, βοηθάει και στην επιτάχυνση. Πάντως σε σχέση με το innova θα δεις μεγάλη διαφορά είτε το πειράξεις είτε όχι.
  33. 1 point
  34. 1 point
    Η ώρα πλησιάζει, τα περισσοτερα έχουν δρομολογηθεί...προβλέπεται χαμος!! Ενδεικτικά θα έχουμε συνολικά 3x gopro, φωτογραφικες και παιζει και ένα ενδεχομενο για drone @Παναγιώτης Κ. Είδα πως το muraglione έχει πλέον καινούρια άσφαλτο, θα προτεινες να πάμε απο εκει San Marino ή απο την άλλη διαδρομη που είχαμε σχεδιάσει αρχικά;; Παρομοιες ώρες και χιλιομετρα τις βγαζει http://pho.to/AH2yt
  35. 1 point
    οι δυο γιωργηδες απανου το λενε σωστα. αλαξε μαστορα και φτιαξε το δικο σου μοτερ. και ναι δεν συμφερει να παρεις αλλο μοτερ με 900 ευρω. με νεο μοτερ κι 900 ευρω ΔΥΟ πραματα θα συμβουν ΣΙΓΟΥΡΑ. η θα σε ξαναφησει την επομενη μερα στην μαραθωνος η θα κρατησει αλλα 50 χρονια. με την επισκευη ομως του υπαρχοντος μοτερ ΕΝΑ πραμα θα συμβει. θα σου κρατησει ακομα και μετα τον στρατο. γιαυτο αλαξε μαστορα. κι ο σμιας ειναι γκουρου των drz.
  36. 1 point
    Οταν τα τσεκαρεις γραψε μας τις εντυπωσεις σου γιατι αρχιζουν και κυκλοφορουν τετια κιτακια ολο και πιο συχνα αλλα δεν γραφει κανεις για αυτα αν πραγματικα δουλευουν....
  37. 1 point
    Είχα από καιρό συζητήσει με ένα φίλο για μια ημερήσια εξόρμηση εκτός των τειχών για να φύγουμε από την καθημερινότητα μας, να γεμίσουμε τις μπαταρίες μας, να απολαύσουμε εικόνες και πάνω από όλα να ανέβουμε στα δίτροχα φιλαράκια μας και να εξαφανιστούμε, έστω και για το τόσο λίγο που χρειάζεται ο καθένας μας για να αισθανθεί ανανεωμένος.. Επειδή το όνειρο (που ακόμα παραμένει όνειρο αλλά ποτέ κανείς δεν ξέρει πότε θα πραγματοποιηθεί) είναι η γειτονική χώρα (Ιταλία) και από εκεί όπου ήθελε προκύψει απαιτεί χρόνο και χρήμα που αυτή τη στιγμή δυστυχώς δεν υπάρχουν, αναγκαζόμαστε τη Λωζάνη να την κάνουμε Κοζάνη και να συμβιβαστούμε με κάτι πολύ πιο κοντινό/προσιτό για την ώρα. Την περασμένη Κυριακή και με παράθυρο μερικών ωρών, ξεκινήσαμε μια εκδρομοβόλτα που πιθανότατα να την έχετε κάνει οι περισσότεροι εδώ μέσα και περιελάμβανε μέρη από τη Βοιωτία, τη Φωκίδα και τη Φθιώτιδα. Με εκκίνηση τη Χαλκίδα και μπόλικη όρεξη επισκεφθήκαμε τη Χαιρώνια με το εντυπωσιακό Λιοντάρι, τον Επτάλοφο για καφεδάκι στη βεράντα στην πλατεία, την Αγόριανη με τα ωραία φαγητά της και τους καταράκτες της, την ολ-τάιμ-κλάσσικ Αράχωβα για καφεδάκι, και πάλι πίσω.. μια διαδρομή περίπου 300χλμ η οποία μας έδωσε αυτό τον αέρα της ανανέωσης που χρειαζόμασταν. Η περιγραφική έκθεση δεν ήταν ποτέ το δυνατό μου σημείο στο σχολείο, αντίθετα προτιμώ το βίντεο.. Μέρος 1ο: Χαλκίδα-Χαιρώνεια-Επτάλοφος μέσω Κάστρου. ====================================== Μέρος 2ο: Εξαιρετική ανάβαση Επτάλοφος-Αγόριανη με κατάληξη μασαμπούκα για να αναπληρώσουμε τις χαμένες δυνάμεις.. :goofy: ====================================== Μέρος 3ο: Αγόριανη-Λιβάδι-Αράχωβα-επιστροφή με φόντο την ορεινή διαδρομή και απίστευτη θέα..
  38. 1 point
    Βρε τον αλήτη τον Μιχαλακη, όλο στη γύρα είναι
  39. 1 point
    ειμαι ο μονος που τα περασε για γαριδακια η μηπως πειναω;;;;
  40. 1 point
    Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας ! Καταρχάς το cbx δεν μου αρέσει καθόλου εμφανισιακά . Κατά δεύτερον η επιλογή του nc δεν είναι μια καταναγκαστική επιλογή λόγω οικονομίας , " μέσο μεταφοράς μόνο" κλπ. Εξάλλου μιλάμε για 9.200 δεν είναι και λιγα. Το είχα δει σε βιτρίνα από το προηγούμενο Δεκέμβριο και έγινε η ζημιά. Θα το κάνω ένα τεστ ραιντ όσες με ενδιαφέρουν από αυτήν την βδομάδα και θα ξαναγραψω εντυπώσεις.
  41. 1 point
    ποτε δεν καταλαβα γιατι πρεπει να φτανεις σε σημειο να κανεις αιτηση να πας σε αλλη εταιρεια για να σου κανουν προσφορα. (σταθερο τηλεφωνο) τοσα χρονια ειμαστε σταθεροι σε μια εταιρεια , πας εκει τους λες παιδια οι αλλοι δινουν πολλα παραπανω αλλα εγω θελω να μεινω σε εσας εχετε κατι ? σου λενε οχι πας μετα στην αλλη εταιρεια κανεις αιτηση φορητοτητας και ντρινννννν τηλεφωνα και οι προσφορες πανε και ερχονται.........
  42. 1 point
    Εξοπλιστηκαμε και παμε βουρ για χιλιομετρα..!
  43. 1 point
  44. 1 point
    Δεν υποτίμησες τίποτα ούτε θέλω να το παίζω έξυπνος, απλά να προσέχουμε τι λέμε γιατί μπορεί να πήγαινε ο φίλος στο μάστορα και να τον έλεγε ότι του το έκανε λάθος. Στις κεφαλές με κοκοράκια δεν βγάζει ψευτοκάπακο. Αυτό το κάνεις σε κεφαλές με καπελώτα αλλά παλι βλέπεις ματάκι γιατί δεν μπορείς να γυρνάς μηχανή χωρίς ψευτοκάπακο. Εγώ ζητώ συγνώμη αν σε πρόσβαλα. Την παρατήρηση την έκανα γενικά.
  45. 1 point
    χρόνια πολλά στις Μαρίες και τους Ποτηδες του φόρουμ και ειδικά στο φίλο μου R3negade!!
  46. 1 point
    ειμαι καλος στην εκθεση φιλε αλλα δεν γραφω κατεβατα χωρις λογο.........αν καποιοι δεν καταλαβαινουν καποια πραγματα που γραφονται......αν την πηρες για ταξιδια......τοτε λαθος επιλογη εκανες......υπαρχουν αλλα μηχανακια πιο καταλληλα...οχι οτι δεν στεκεται καλα αλλα σε περιοριζει στην ταχυτητα ταξιδιου...εγω κανω ταξιδακια και των 300 χλμ και των 600+.........το χα ρυθμισει να δειχνει σωστες ενδειξεις.οποτε τα χλμ που λεω ισχυουν.........αμα πας προς πελοππονησο μερια που εχει αρκετες ανωφερειες θα απογοητευτεις με το πιο μακρυ γραναζωμα...........αποψη μου ειναι να μην το πειραξετε........βεβαια εξαρταται πως το δουλευεις και που το ταξιδευεις..
  47. 1 point
    Πήραμε καινούργια παπά, Γεφιρόπετρα Τσεκουρομάχης-Αποσμιτικομάχης υπεραθλητικά Σιγμα ΧΧΙ (BRIDGESTONE BATTLAX HYPERSPORT S21 )
  48. 1 point
    Όλη η ουσία είναι σε μια λέξη...
  49. 1 point
    Με όλα τα κυβικά κάνεις ταξίδι, απλώς με τα πολλά το κάνεις πιο ξεκούραστα. Το Inazuma είναι ίσως η πιο ταξιδιάρα μηχανή από τις μικρές, αν του προσθέσεις μια καλή ζελατίνα, την οποία χρειάζεται έτσι κι αλλιώς για να "γεμίσει" εμφανισιακά το μπροστινό μέρος του.
  50. 1 point
×
×
  • Create New...