Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/07/2016 in all areas

  1. 14 points
  2. 13 points
    Αναχώρηση το Σάββατο λοιπον με προορισμο το μικρο Πάπιγκο.Ο φιλος Κωστας αναχωρησε νωρίτερα και τραβαγε φωτο μεχρι να φτασω και εγω! Εφτασα και εγω καποια στιγμη και η αναβαση για το καταφυγιο ξεκίνησε Φαινεται στο βάθος το καταφυγιο Εδω αριστερα φαινεται η κορυφη Πλόσκος,πισω απο αυτον η Γκάμηλα που ηταν και ο στόχος μου την επομενη μερα,4km μακρια απο το Καταφυγιο Η θεα κατα το σουρουπο απο εκει πανω μαγικη! Λίγο τσιπουρακι ποτε δε βλάπτει... Φωτογραφιζοντας τον εναστρο ουρανο.Γαλαξιας Milky Way.Οι φωτο μιλανε απο μονες τους Ξεκινωντας την επομενη προς την κορυφη,κατω η ξερολουτσα Η οποια το χειμωνα ειναι καπως ετσι...(φωτο απο το Δεκεμβρη που ειχα ξαναπαει) Σας παραθετω 2 φωτο τραβηγμενες στο ιδιο σημειο 2 διαφορετικες εποχες.Κοιτωντας προς το καταφυγιο ενω εχω κατεβει προς ξερολουτσα.Το σημειο ειναι ηδη πολυ δυσκολο να το ανεβεις,φανταστειτε με τοσο χιονι... Ο ορεινος ογκος της Αστράκας Η πρωτη επαφη της Γκαμήλας στο βαθος.Γκαμηλα ονομαστηκε γιατι με λιγη φαντασια βλεπετε 2 καμπουρες αριστερα και δεξια Προσεγγιζοντας Λιγο πριν την κορυφη ενα αγριογιδο που απο περιεργια με ακολουθουσε! Η θεα απο την κορυφη,η αγρια κορυφογραμμη της Τυμφης.Οι Ελληνικες Αλπεις Χαμηλα η δρακολιμνη Σμόλικας στο βάθος,αριστερα η κορυφη του ''Γέρος'' Στο βαθος δεξια ο Γράμμος Και εδω η φωτο στην εισοδο του χωριου μικρο Πάπιγκο.Γεμάτη νόημα... Οι εμπειριες που ζησαμε δε μπορουν να απεικονιστουν πληρως σε μερικες αραδες λεξεων και εικονες.Παιρνετε απλα μια γευση.Πάντα ορθιοι!
  3. 11 points
    Aυτό εδώ δίπλα στα Honda είναι ένα KAWASAKI (κα-βα-σά-κι). Μηχανή είναι κι αυτο. Μην το κοιτάς που μοιάζει με Μινιόν. Τσουλάει. Αυτός που έχει το Κα-βα-σά-κι λεπόν (@kpapageo) μας πούλησε πρόλογο πριν 2 βδομάδες και βάλε (είμαι καθυστερημένος, το ξέρω) ότι θα λείπει εκτός, οπότε κι εμείς τα βάψαμε μαύρα και ακυρώσαμε τα σχέδια μας για ατέλειωτα χιλιόμετρα επάνω σε λόγγους και ραχούλες και στήσιμο σκηνής στην ράχη μιας πολικής αρκούδας... Μας παίρνει ομως τηλέφωνο (τρίπλα) και μας λέει "Αύριο που πάμε;" του λέω κι εγω "Καταρράκτες Σκρα με ψήνει, δεν εχω πάει", μου λέει "έρχομαι για μπύρα"... ΟπότεΣ την επομενη δωσαμε ραντεβού στα εξωτικά Γιαννιτσά (έπρεπε να είμαι εκει από το πρωί. Μην ρωτάς. Επρεπε.) Στο μεταξύ είχε δώσει και το οκ για συμμετοχή και ο @nikos_pc που είναι σωστο παλουκάρι και στον δρόμο της σύνεσης (Honda). Τα παιδια λοιπον φτάνουν Γιαννιτσα, μου λενε που ειναι και παω να τους βρω. Μετα απο κανα 2 κύκλους (οιωνος για μετα...) τελικα τους πετυχα... Τα σημαδια ειχαν πέσει για το τι θα ακολουθουσε........... Βρεθηκαμε στις 3.... (ανωμαλοι-βλαμμενοι). Οχι απλώς ντάλα...το μυαλο μου σιγοβραζε σε hjc χύτρα. Οι αλλοι ειχαν πεταξει μπουφαν, μποτες και απλωθηκαν σε κατι παγκακια σαν τα χταποδια. Τέλος παντων να μην στα πολυλογω (ναι καλα....) ετοιμαζόμαστε και μπαινω μπροστα γιατι είχα τσεκάρει την διαδρομή και ήξερα τον δρομο... γελάνε τα gps... Φτάσαμε Γουμένισσα κανονικά και συνεχίσαμε για Καρπή. Λίγο πιο έξω πετύχαμε ωραία τοποθεσία με φουλ δέντρα και ποτάμι οπότε και έπαιξε στάση για να βγει η φωτό που είδες στην αρχή αλλα και να δροσιστουμε κατιτις γιατί βρώμα η δουλειά... Σημειωμενο στον κύκλο ειναι το σπάνιο αποδημητικό είδος θηλαστικου που συνανταται σε βουνοκορφες και μονοπατια. Οδηγεί το κα-βα-σά-κι που λέγαμε... Αφου αναθαρρήσαμε κάπως συνεχίσαμε ολο χαρα και ορμή σαν σωστοι προσκοποι προς τον προορισμο μας. Ολα καλα, φτανουμε και στην Καρπή, σχεδόν βγήκαμε από το χωριο και ΤΣΟΥΠ! Εμπλοκη... Όλο αυτό το παχύ εντερο που βλέπεις στον χάρτη μετά την Κάρπη είναι χωματόδρομος..................................................................................................(Απο εδώ και πέρα σε θέλω δυνατό)... Το κα-βα-σα-κι σαν να μην του εφταναν όλα τα αλλα εχει ιδιοκτητη χωμοφοβικο (με θαυμαζω...). Ο ιδιος μπορει να περπατησει 48 μερες πανω σε κοτρονια αλλα αν το dunlop πατησει βότσαλο τον πιανουν δυσπνοιες και ταχυπαλμιες. Οπερ και ξεκινησε η αναζητηση... Αληθεια εκατσα να ξαναγραψω το τι ακολουθησε με λεπτομερειες αλλα θα σου φαει τις διακοπες σου να το διαβασεις οποτε χεστο... Επιγραμματικα, απο εναλλακτικη διαδρομη ξαναβγηκαμε σε χωματοδρομο , τα παιδια φαγαν τα νιατα τους στα τηλεφωνα μεσα στην λαιλαπα και το maps γ@μιεται.... Καταληξαμε να ξαναγυρισουμε Γουμενισσα και απο εκει για Αξιουπολη κτλ. Εξω απο το χωριο κανουμε αλλη μια σταση για να βαλω βενζινη στο κτηνος. (Είχα μια γραμμη, δηλαδη εβγαζε ακομη 3500χιλ περιπου μαζι με την ρεζερβα :p αλλα ετσι για το γαμωτο ειπα να βαλω.) Οποτε ρωταμε και τον βενζινα πως θα παμε.................... Μας δινει αλλη διαδρομη ως πολυ πιο ωραια μεσα απο χωρια κτλ. την οποια φυσικα και λεμε να ακολουθησουμε: Και οντως η διαδρομη ηταν σουπερ...αλλα βομβαρδισμενη...της λακουβας και του χωμα-πανω-σε-ασφαλτο το καγκελο. Σκεφτομαι να γραψω μια πραγματεια με τιτλο "Μετα την στροφη τι;"..... Σε καποια φαση ο Νικος ανεφερε στον Κωστα κάτι για χωμα....... Δεν το πηρε καλα....... Μετα λοιπον απο πολλή ώρα φτασαμε επιτελους στον προορισμο... η ωρα ηταν ηδη 7 παρα... μας πηρε 3μιση ωρες με στασεις και μπερδεματα μια διαδρομη 75χιλ. Ανταμοιφθηκαμε ομως και με το παραπανω οπως θα δεις... Κατι εχουν μπερδεψει εκει βεβαια και ποταμι με μονοπατι ειναι ενα... Με αποτελεσμα ο χωμοφοβικος να αποδειχθει και υδροφοβικος... και συνεχισαμε την βολτα μας... Ωσπου φτασαμε και στην λιμνη που σχηματιζεται εκει... την οποια ομως για να προσεγγισεις ο μονος τροπος ειναι να βγαλεις παπουτσακια και να πας απο το μονοπατι-ρυακι που οδηγει εκει. Μεχρι εκει την κουτσοπαλευες με το μποτακι... εκει ομως ηταν πια αδυνατο... Το νερο ηταν τοοοοοσο κρυυυυοοοοοοο που πονουσε...ρε...αληθεια....πονουσε.... (δακρυ) Απο το παγκακι που βλεπεις τα παλουκαρια εβουτηξαν...(του Νικου του πηρα λιγη παραπανω ωρα αλλα τα καταφερε)... Φημες λενε πως τους εγιναν σαν κατεψυγμενα μπιζελακια... Εγω δεν βουτηξα γιατι βαριομουν να αλλαζω... (βασικα ειμαι φλωρος και σε κρισιμη ηλικια για καρδιακα. Εκτος αυτου δεν θελω να χασω ισως και τις τελευταιες μου ευκαιρειες να γινω πατερας...) Δεν ξερω πως σας φαινεται εσας αλλα εδω ειχα την ευκαιρεια να τραβηξω και μια απο τις ωραιοτερες για μενα φωτο που εχω βγαλει ποτε... Με αυτα και με κεινα ανασυνταχτηκαμε, βαλαμε καλτσες παπουτσια μπαμ μπαμ γιατι οπως ευστοχα παρατηρησε ο κατοχος κα-βα-σά-κι (δεν το βαριεμαι, οχι...) η οδηγηση το βραδυ (ειδικα στον κωλοδρομο Χαλκηδωνα-Θεσσαλονικη μου προκαλει τα ιδια συναισθηματα οπως σε αυτον το χωμα... Οποτε την καναμε με τον Ηλιο να πεφτει (που παντα ειναι ωραιο): O Κωστας δεν ξερω τι ακουγε...θα μας πει... Ο Νικ δεν ειχε ακουστικα...ειπαμε, στον δρομο της συνεσης παντα...(χτυπιοταν) Επιστρεψαμε απο εδω: Οποτε σε οοοολο αυτο το ισιαδι ΑΝ ηταν πιστα ΘΑ ανοιγα το cbάκι μεχρι τα 182 και ΙΣΩΣ να ειχε κι αλλο αλλα δυστυχως ΔΕΝ το εκανα, ούτε με πέρασε ενα κα-βα-σα-κι σαν σταματημενο μολις ειπα να κοψω...ισως καποια στιγμη να μας δοθει η ευκαιρεια να τα κανουμε ολα αυτα.............. Και εις αλλα με υγεια παιδια... ΥΓ: Σορυ που βαζω με φωτο τους χαρτες αλλα γ@μιεται η πλατφορμα και δεν παιρνει λινκ...ουτε tag...επισης Νικ και Κωστα αν ξεχναω κατι ή ειμαι ανακριβης δειξτε κατανοηση στον γεροντα και διορθωστε...πανε και κατι χρονια που πηγαμε..
  4. 7 points
    Amen, βγήκε νέα σοδειά στην Γουμένισσα μέχρι να το ανεβάσεις. Να και οι δικές μου ποταπές σε σχέση με του καλλιτέχνη. "Νίκο, Νίκο κάτι είπε για την αδερφή σου αυτός ρε!" Παλικάρια σαν τα κρύα τα νερά (ναι το σκέφτηκα πολύ για να το πω). By the way εγώ άκουγα αυτό:
  5. 6 points
  6. 5 points
  7. 4 points
  8. 4 points
  9. 2 points
    22cm μπαλίτσα, καημό το είχα από παιδί να πάρω μια plasma ball
  10. 2 points
  11. 2 points
    Aπο δικύλινδρο V,σε δικύλινδρο εν σειρά & τώρα σε πολυθρόνα. Αχχχ!!! πως αλλάζουν οι καιροί... και εγώ scooter,έχω.. Στάμο,θέλω να πιστεύω ότι είστε ΟΛΟΙ σας καλά & βεβαίως το εύχομαι. Τώρα,απο εμένα μην κοιτάξεις καν σε piaggio μεταχείρο,εκτός αν ξέρεις τον ιδιοκτήτη αλλά και πάλι....Κοίτα,το οτιδήποτε άλλο.
  12. 2 points
    Θέλεις να το φτιάξεις για να το πουλήσεις; Θα μπείς μέσα, δεν πρόκειται να πάρεις τα λεφτά που θα ρίξεις. Βάλε μία αγγελία με μία λογική τιμή για την κατάσταση του και πούλα το. Και το μηχανάκι που θέλεις να πάρεις, να το πας σε έναν μηχανικό να το δει ΠΡΙΝ το αγοράσεις.
  13. 2 points
    Δε νεξτ στεπ ιζ του μέικ κόφι
  14. 2 points
    Τι να πρωτοφτιάξεις... Εγώ θα κοίταζα πρωτίστως ο,τι έχει να κάνει με την ασφάλεια, δηλ. αυτά που σε κρατάνε όρθιο, και σταματάνε το δίκυκλο. Αναρτήσεις, λάστιχα, δισκόπλακα (φρένα γενικώς) είναι τα πρώτα. (Χωρίς μπροστινό ΔΕΝ φρενάρεις). Λάδια, ξίδια είναι τα εύκολα οπότε δεν χρειάζεται να πούμε τίποτα παραπάνω. Βίδες και τέτοια επίσης, εκτός και αν σπάσει βάσεις κλπ οπότε μάλλον πας για πατέντες. Για τα υπόλοιπα δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη μια και απομακρυσμένη διάγνωση δεν γίνεται... Κάποια μπορεί να επιδέχονται ισιώματος, κάποια όχι. Θα πρέπει να τα δει μάστορας. Για τις τιμές χρειάζεται έρευνα αγοράς ανά εξάρτημα, έστω και από Internet... Πάρε και προσφορές από μάστορες.
  15. 2 points
    Εχουν αρχισει και μου αρεσουν πολυ οι βολτες σας!! Και οι τοποθεσιες, και οι περιγραφες, και οι τοποθεσιες. Φανταστικες εικονες, που απεχουν μολις λιγα χιλιομετρα απο εσας! Δεν ζηλευουμε καθολου εμεις οι εδω κατω... @RAFI Φιλε, δεν το λεω κακοπροεραιτα, αλλα ΜΗΝ κανεις παραθεση ολοκληρο το μηνυμα του poster, με ολες τις φωτο!! Και γεμιζει με 2πλασιες φωτογραφιες η σελιδα, και καποιςο που μπαινει απο κινητο τον ηπιε, αλλα και γενικα ειναι τρισαθλιο, να κανουμε 2-3-4πλα σκρολαρισματα, τα ιδια και τα ιδια, για να διαβασουμε μιση γραμμη σχολιο. Κανε την παραθεση, σβησε το περιεχομενο της, και ασε την κενη!
  16. 2 points
    Είμαι 100κμ πριν το βελιγραδι σε ένα OMV βενζινάδικο και το τι έχουν δεί τα μάτια μου μέχρι τώρα!!!! Έμαθα στο νοβισαντ ξεκινάει σήμερα 4ημερο φεστιβάλ!!!!
  17. 2 points
  18. 1 point
    Τι στον π@υτσο είναι αυτά που έχει στις φωτογραφίες... Nightmare material
  19. 1 point
    Ε ειναι πολυ δυσκολο να διαβασει καποιος αυτα που εχουν γραφτει ηδη σε θεμα που ηδη βρηκε απ' οτι φαινεται. Τι να κανουμε..
  20. 1 point
    Συγχωρείσαι για όλα Όδυ.
  21. 1 point
  22. 1 point
    Εχω λιωσει με την περιγραφη Φοβερες εικονες !! Μπραβο σας !
  23. 1 point
  24. 1 point
    ON - RES - PRI. Οι δύο πρώτες θέσεις είναι αντιληπτές. Το PRI είναι από το PRIME που σημαίνει πως τρέχει συνέχεια, σε αντίθεση με το ΟΝ που δουλεύει με υποπίεση και κατεβάζει βενζίνη μόνο όταν δουλεύει. Να το βάλεις στο ΟΝ και να το αφήσεις εκεί.
  25. 1 point
    Εχει να κάνει με την κλίμακα των προτεραιοτήτων του υποψήφιου αγοραστή.Σε ενδιαφέρει κυρίως η οικονομία, η οδηγική συμπεριφορά ,κτλ... Σε συζήτηση με φίλο μηχανικό που εργάζεται σε μεγάλο συνεργείο για τα συγκεκριμένα μοτό ,μου έχει μείνει η συγκεκριμένη φράση...VSTROM μοτέρ έχουμε κατεβάσει μερικές φορές,TRANSALP ακόμα κανένα...
  26. 1 point
    Hλια με ξυσιμο μου μοιάζει. Η γατα μπορει να ξυνεται ειτε γιατι κατι την ενοχλει απο το περιβαλλον (πχ λογω καποιου φυτου) η εξωπαράσιτου (πχ ψυλλος).. Ψωρα σπανια βλεπεις στη γατα Το αλλο που θεωρητικα σου κανει αλωπεκια (να πεσουν οι τριχες δλδ) ειναι οι μυκητες, Αλλα: Για να εναι μυκητας, θα πρεπει να το δεις να πεφτει σταδιακά το τρίχωμα, να μεγαλώνει η περιοχή, και συνηθως ΔΕΝ εχουμε κνησμο. Για αρχή παρακολούθησε οσο μπορεις, αν ξύνεται η γάτα, και τι κανει αυτη η αλλοιωση: μεγαλωνει, κοκκινιζει, Μετα πάρε καποια αμπούλα που θα τη βοηθησει αν τυχει να εχει κνησμο (φαγουρα) απο κανα ψυλλο πχ. Εγω προτεινω advocate, ειναι καλη αμπουλα για τετοια δουλεια. Αν δεις οτι δε γινεται τιποτα, ξαναχτυπα!
  27. 1 point
  28. 1 point
  29. 1 point
    Ακυρος εγω καθοτι εχω εξαντλησει το ευαγγελιο στη δουλεια και παω σπιτι να πιασω το Κοράνι.
  30. 1 point
    Υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που πιστεύουν οτι υπάρχουν καλοί εργοδότες? Τα αφεντικα δεν γενουν την εργασια αλλα την εκμετάλλευση.
  31. 1 point
    Θα πρωτοτυπίσω και θα βάλω του κινητού
  32. 1 point
    τώρα μιλάτε σοβαρά κάποιοι;πιστεύετε ακόμη στο δίπολο "κακή εργοδοσία" Vs "καλή εργατική τάξη" ; Αν δεν υπήρχαν οι εργοδότες - αφεντικά, η εργατική τάξη που θα εργαζόταν ώστε να θεωρείται "εργατική"; Όλοι στο δημόσιο; Γιατί πρέπει ντε και καλά οι εταιρείες πάντα να εκμετελλεύονται τους υπαλλήλους - εργάτες τους; Είναι κοινώς αποδεκτό ότι ο υπάλληλος - εργάτης,πάντα θα ζητάει περισσότερα και το αφεντικό -εταιρεία πάντα θα θέλει να δίνει λιγότερα,χωρίς αυτό να σημαίνει απαραίτητα εκμετάλλευση; Αυτός που έχει κάνει μια επένδυση και άνοιξε μια εταιρεία ή που διοικεί μια ,παράγει έργο;πρέπει να πάρει τουλάχιστον τα χρήματά του πίσω ή να βγάλει κέρδος; αυτες είναι κάποιες πρόχειρες ερωτήσεις που μου έρχονται στο μυαλό βλέποντας τα παραπάνω ποστ... και για να είμαι και ον τόπικ ,κρίμα γιατί πέθανε ένας άνθρωπος και μια εταιρεία οδεύει για κλείσιμο και τόσες οικογένειες θα πληγούν....
  33. 1 point
    Δικό σας ρε θερίο?
  34. 1 point
    Στο αισθητικό κομμάτι σίγουρα δεν υπάρχει λάθος/σωστό ... Εγώ οπότε θα σταθώ στο εξής... απο αυτόν που το σκέφτηκε, μέχρι αυτόν που το τύπωσε μέχρι τους φίλους γνωστούς που το είδαν πριν και αφού το τύπωσε και πριν και αφού το κόλλησε.... κανένας δεν ήξερε αγγλικά?
  35. 1 point
    απο άποψη προσωπικού γούστου θα έπαιρνα V-stromex το θεωρώ τίμιο εργαλείο για αυτά που προσφέρει. καλύτερες επιδόσεις απο ΤΑ και καλύτερη κατανάλωση. λογικά το ΤΑ εχει φρενάρες με τα συνδυασμένα της Χόνδα. αλλά όντως τα πλαστικά τα εχω δεί να ξεθωριάζουν. επίσης νομίζω οτι το στρώμα λογικά υπάρχουν περισσότερες επιλογές στην αγορά εχει πουλήσει σαν ζεστό ψωμί. δες αν μπορείς να βρείς κάποιο στρώμα πένα με 4 χιλιάρικα και με τα υπόλοιπα να γίνεις τετραμπίστονος για καλύτερα φρένα ή κάποιο στρώμα με 5 που θες να διαθέσεις που εχει ήδη αλλαγμένα φρένα. και τα 2 μηχανικά ειναι σκυλιά απο εκεί και περα ειναι θέμα και αισθητικής. αν είχα να διαλέξω ανάμεσα στα 2 με το χέρι στο μυαλό (και όχι στην καρδιά) θα έπαιρνα στρώμα!
  36. 1 point
  37. 1 point
  38. 1 point
    Γιατί λες ότι ήταν κιοτής ??? Να πω ότι δεν τον ξέρω τον άνθρωπο και ότι δεν δουλεύω στις επιχειρήσεις του. Απλά τον βάζω μαζί με όλες αυτές τις χιλιάδες άτομα που λόγο κρίσεις έχουν αυτοκτονήσει και είναι κρίμα να τους κρεμάμε μια ταμπέλα. Αλλά φυσικά έτσι είμαστε σαν Έλληνες. Κάθε μέρα βάζουν τέρμα στην ζωή τους 2 με 3 άτομα , σημαίνει όλοι όλοι αυτοί ότι δεν είναι άντρες και δειλιάζουν ? Κατά την γνώμη μου δεν ισχύει αυτό , απλά οι περισσότεροι είναι έντιμη σαν άνθρωποι και δεν μπορούν να αντεξουν κάποιες καταστάσεις. κιοτής αρσενικό αυτός που κιοτεύει (δειλιάζει) μπροστά σε μια δυνάμει επικίνδυνη ενέργεια
  39. 1 point
    Καλημέρα και καλή βδομάδα στην παρέα. Κατεύθυνση πλέον για το χωριό ΚΑΛΑΡΡΥΤΕΣ .Είμαστε στα Τζουμέρκα πια.Η διαδρομή ΜΑΤΣΟΥΚΙ - ΚΑΛΑΡΡΥΤΕΣ αποτυπώνεται στα δύο παρακάτω βίντεο : Όπως σε όλη την Ελλάδα το Μηχανικό του ΕΣ έχει στήσει στα πλέον δύσβατα σημεία γέφυρες Μπέλευ που συνδέουν τα μικροχώρια μεταξύ τους. Δυστυχώς η πρόοδος ξεχνά την επαρχία και δη τα απομονωμένα χωριουδάκια αφού για τους ιθύνοντες δυστυχώς Ελλάδα είναι μόνο η Αθήνα και τα μέρη που αυτοί νομίζουν..... Παρόλα αυτά όμως η ομορφιά είναι ομορφιά και δεν κρύβεται
  40. 1 point
    απο το να δωσω σ'αυτον 2.300 χιλιες φορες να παρω ενα καγκουρεμενο με πολλα νικελα πανω
  41. 1 point
  42. 1 point
    αναλογα τα γουστα. εμενα μαρεσουν οι κινεζικες γιατι ειναι χοντρες και εχω τελεια αισθηση. οταν οδηγαω μοτο με στοκ μανετες, σκεφτομαι "τι μαλακια μανετες ειναι αυτες"
  43. 1 point
  44. 1 point
    Και οι φωτογραφίες που υποσχέθηκα!!! Με τα ζουδάκια <3 Αυτή είναι η κοπελίτσα μας η Ζουζού!
  45. 1 point
  46. 1 point
    Ο "Υιός μου" ο Σίμπα από αριστερά και η μαντάμ Σουσού, είχα αναφέρει και παλιότερα την ιστορία του Σιμπάκου, μαντάμ Σουσού γιατί αυτή η γάτα είναι πολύ bitch και έχει πολύ εγωιστικές απόψεις. =Ρ Η Φλιούσσκα μας (Флушка) <3 <3 <3
  47. 1 point
    Προς Χαμπο: Εγώ φιλαράκι να ξέρεις δεν είμαι κουλός, φταίει το μηχανάκι μου...Δώσε χρυσαφί cbf με ohlins να τους πατήσω όλους
  48. 1 point
    Το βίντεο με το GS θα ξανανανέβει γιατί το youtube μας κάνει νερά... Το GS LC το πήραμε για να έχουμε ένα άμεσο μέτρο σύγκρισης και μας είναι φυσικά πολύ γνώριμο, έχουμε κάνει αρκετά χιλιόμετρα και ο Ντένης και εγώ. Μόλις κατεβαίνεις από το ένα μηχανάκι και ανεβαίνεις στο άλλο βλέπεις όλες τις διαφορές σε φιλοσοφία. Η βόλτα ήταν σύντομη μισαώρου και σε όχι καλό δρόμο, οπότε ήταν αναγνωριστική (σαν πρώτο ραντεβού ένα πράγμα!). Την επόμενη φορά θα ανέβουμε Passo Πετροκέρασα για γνωριμία σε βάθος. Τα θετικά του XR: Ωραία θέση οδήγησης με τεράστιο τιμόνι (ακόμα πιο φαρδύ και από του Multi!), καλή σχετικά ανεμοκάλυψη, γραμμικός και πολύ ελαστικός κινητήρας, καταπληκτικά φρένα. ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟΣ ήχος, ειδικά με το shifter!!! MotoGP !!! Δεμένο μηχανάκι με ωραία σπορ αίσθηση στο δρόμο που σε προδιαθέτει για παιχνίδια. Μετά το GS νιώθεις ότι ανέβηκες σε ένα μηχανάκι με το μισό μέγεθος(αν και σε μεταξόνιο νομίζω είναι πολύ κοντά), του οποίου κάποιος έσφιξε τις βίδες του πλαισίου και το νιώθεις πλέον σφιχτό, αθλητικό, με μεγάλη ομοιογένεια και σταθερότητα στη στροφή. Παραμένει όμως σχετικά μεγάλο σε μέγεθος. Τα αρνητικά: Τα γνωστά θέματα των Ι4 αυτού και μικρότερων κυβισμών, δηλαδή μετατόπιση της καμπύλης ιπποδύναμης σε υψηλές στροφές, και υψίσυχνοι κραδασμοί μονίμως στο τιμόνι οι οποίοι εμφανίζονται και στα μαρσπιέ γύρω στις 7Κ. Αυτό ειδικά θα μου δημιουργούσε θέμα σε μεγάλες βόλτες-ταξίδι. Η σέλα του συνεπιβάτη είναι αρκετά ψηλότερα του αναβάτη, σχεδόν σαν το προηγούμενο Tiger. Συνεπώς ο τουριστικός χαρακτήρας δεν ήταν η άμεση προτεραιότητα των σχεδιαστών. Οι Γερμανοί βέβαια έχουν κάνει καταπληκτική δουλειά στο ψεκασμό, η γραμμικότητα και η ελαστικότητα είναι πέραν κριτικής, αλλά ο εγγενής χαρακτήρας του Ι4 είναι εκεί. Ανεβάζεις ταχύτητες δυό, δυό, βάζεις 6η από τα 80 χλμ/ώρα και τελείωσες. Δεν υπάρχουν σκορτσαρίσματα, δισταγμοί κλπ. Όμως στην εύρος στροφών που δουλεύεις στο δρόμο (5-6 Κ) είναι εκτός της καλής του περιοχής η οποία είναι > 8Κ. Το αντίστροφο συμβαίνει στα μεγάλα δικύλινδρα (τα οποία έχουν και +200 cc) στα οποία νιώθεις τη δύναμη και περισσότερο τη ροπή να έρχεται αβίαστα. Αν το δουλεύεις ψηλά ξυρίζει και μάλιστα κόντρα, αλλά πρέπει να έχεις και τα ανάλογα χέρια (όχι σαν τα δικά μας που είναι σαν δεινοσαύρου!) και φαντάζομαι το συνεχές κυνηγητό θα κουράζει κάποιον αρκετά γρήγορα. Συμπέρασμα: Το μηχανάκι μας άφησε μικτά συναισθήματα και μας μπέρδεψε ως προς το target group αγοραστών που απευθύνεται. Εγώ προσωπικά αν και δεν το ήθελα, επιβεβαιώθηκα ότι από τη γκάμα της BMW το GS LC (παρά τα όποια θεματάκια του) είναι πιο ολοκληρωμένο μηχανάκι με μεγαλύτερο εύρος χρήσης για μένα. Ίσως δυστυχώς απλά μεγάλωσα (κλαψ, κλαψ!). Εκτίμηση μου είναι ότι οι ηλικίες των αγοραστών θα είναι πιο κοντά στα 30 παρά στα 40(+) που είμαστε πλέον.
  49. 1 point
    Σε κάποια 1050, δεν χάλασαν απλά οι συλλέκτες της μίζας, έσπασαν κόμπλερ και κουρεύτηκε και το γρανάζι του κόμπλερ. Σε όσα αλλάχθηκαν, μπαίνει νέο εξάρτημα διαφορετικό, πιο ενισχυμένο, αλλάζει μέχρι και το καπάκι απέξω και πάει και αυτό το θέμα. Αλλά ξαναλέω, αυτό ήταν στα 1050. Στα 675 δεν έχουν αναφερθεί τέτοια θέματα, μόνο η ανόρθωση που χαλάει, ξεμένει η μπαταρία από ρεύμα, και αρχίζει μετά να μην πέρνει μπροστά κ.ο.κ. Μια επίσκεψη σε επίσημο εξουσιοδοτημένο συνεργείο χρειάζεται. Α και κατανάλωση πάνω από 6lt/100km (προφανώς αυτό εννοείς) βγάζει μετά τα 150km/h. Έχει πολυόργανο που δείχνει και μέση και στιγμιαία. Ταξιδεύοντας στην εθνική οδό, με σταθερό γκάζι, σπάνια έβλεπα το ψηφίο ''6''
  50. 1 point
    ‘’ΣΠΑΣΤΕ ΤΟ ΤΖΑΜΙ’’ Στο κέντρο του ελληνικού σπιτιού, την κουζίνα, η μόνιμη γκριμάτσα στο πρόσωπο της εδώ και δεκαετίες, σκυμμένης στο νεροχύτη μάνας, δεν θύμιζε τίποτα, γιατί απλά στην φύση δεν υπάρχει τίποτε αντίστοιχο της γκριμάτσας μιας μάνας για δεκαετίες σκυμμένης στο νεροχύτη. Εστεμμένη του κόσμου ολόκληρου αν άπλωνε τα χέρια της ένα γύρο εξουσίαζε τα κουμπιά της ηλεκτρικής κουζίνας, την βρύση του νεροχύτη, τη χειρολαβή του ψυγείου. Με τις υπερωρίες του πατέρα, ίσως και μια δεύτερη απογευματινή δουλειά, άντε να υπήρχε και φούρνος μικροκυμάτων. Θυσιάστηκαν λένε και δεν τους πειράζει που ο κόσμος τους αρχίζει και τελειώνει μέσα σε 26’’ αρκεί που εσύ τα βρήκες έτοιμα. Για σένα λένε τα πράγματα ήταν πιο εύκολα. Η γενιά σου πρέπει να αισθάνεται τυχερή που δεν γνώρισε πόλεμο, το βουτυρωμένο ψωμί δεν σου έλειψε, πάντα υπήρχε κάποιος να σε στηρίξει να σου δείξει το σωστό δρόμο, να ικανοποιήσει κάθε σου ανάγκη. Αντί στο χωράφι, στο καΐκι, ή την οικοδομή, εσύ επένδυσες την ζωή σου στις βιβλιοθήκες τις ξένες γλώσσες και τα εντατικά καλοκαιρινά φροντιστήρια, κι όλα αυτά με απώτερο σκοπό την εισαγωγή σου σε κάποια δέσμη. Μια δέσμη ήταν όλα από την αρχή που απλώς άλλαζε ονόματα. Από το ‘’Τάκη το γάλα σου’’ πέρασες στο ‘’Αγάπη μου δεν θέλω να φύγεις ποτέ από κοντά μου κι από κει στη σιγουριά κάποιας μητρικής εταιρείας με εξασφαλισμένο δίκτυο παροχών. Κι αν άσπρισαν τα μαλλιά σου συνεχίζεις να ζεις σε μια παράταση προεφηβικής ηλικίας. Πώς να ενηλικιωθεί κάποιος που δεν έμεινε ποτέ μόνος. Σαν γυαλιστερή σιδερένια μπίλια από φλιπεράκι έτρεξες την ζωή σου χτυπώντας σε τοίχους γεμάτους μηνύματα φοιτητικά, αλλάζοντας συνεχώς σε παρατάξεις πολιτικές, σκοράροντας σε ερωτικές φωλιές, κι αν πήρες και κανένα βαθμό παραπάνω περνώντας από τις γραμμές του Στράτου στις καρπαζιές που έφαγες κι έδωσες το χρωστάς. Αν γλίτωσες από την αφάνεια αν δεν κατηφόρισες αδέξια να χαθείς στο μέσον της μετριότητας, οπου κι αν κατέληξες είτε δεξιά είτε αριστερά πάντα θα υπήρχαν διευθυντές των διευθυντών με τα νευρικά τους δάχτυλα πάνω στα κουμπιά έτοιμοι να στη δώσουν κατακέφαλα για να συνεχίσουν ν’ανάβουν τα λαμπάκια, γιατί οι ιδεολογίες οι μπίζνες και οι καριέρες θέλουν τρέξιμο αδιάκοπο. Μπορεί να κυλάς σήμερα πάνω στο ακριβό μποξέρ της BMW, αλλά οι διάδρομοι της επιτυχίας είναι γεμάτοι τρύπες, κι εσύ το ξέρεις πιο καλά απ’ολους ότι όποιος κλείσει το γκάζι πέφτει μέσα. Για να μείνει κανείς στο παιχνίδι πρέπει συνεχώς να σκοράρει. Σκέφτηκες άραγε ποτέ πως θα’ταν αν η σιδερένια μπίλια έπαιρνε φόρα κι αναπηδούσε ξαφνικά πάνω από τα έτοιμα λούκια κι έκανε το τζαμί θρύψαλα, αν, έστω για ένα καλοκαίρι δραπέτευε από τους διακόπτες, τους προγραμματισμένους ήχους και τα φώτα της μητρόπολης ,αν έπεφτε από το τραπέζι του παιχνιδιού, και κύλαγε έξω αργά να αφήσει το δικό της λούκι στη σκόνη του ανοιχτού δρόμου, μακριά από τα αεικίνητα ελατήρια και τα πόνους των αφεντικών, των αναγνωρισμένων επιτυχιών, των δασκάλων και των φωτισμένων ιδεολόγων ? Αναρωτήθηκες άραγε τι υπάρχει πέρα από το τζαμί η κόλλησε το βλέμμα σου μέσα στα κανάλια όπου πάντα θα υπάρχει κάποιο σχέδιο που θα σε θεωρεί αναντικατάστατο στο δικό του σκοπό? ‘Όλο το αναβάλεις εκείνο το εφηβικό σου Όνειρο, εκείνο το ταξίδι χωρίς προορισμό και ορατό τέλος, το αντάλλαξες με ένα ταραγμένο γυαλιστερό δυομισαρι που καπνίζει μπουκωμένο στα φανάρια, με δυο γόβες ψηλοτάκουνες, μια γραβάτα μεταξωτή και παρ’όλα αυτά δεν αισθάνεσαι και τόσο καλά τελευταία. Περιμένεις από τους άλλους να σου πουν τι φταίει, σαν να γινόταν να ειπωθεί σε έναν τυφλό με λόγια τι είναι το χρώμα σαν να μπορούσες να εξηγήσεις τι είναι η νοσταλγία σε κάποιον που δεν έφυγε ποτέ. Τι ωφελούν άραγε τα παχιά λόγια να σου αναλύσει κανείς πως μόνο όταν είσαι απών απ’όλα αυτά είσαι επιτέλους παρών σε κάτι, να καταλάβεις πως το ταξίδι στο άγνωστο είναι αναγκαιότητα στην εξέλιξη του είδους. Πέρα από τις θεωρίες, όταν όλοι οι δρόμοι κλείσουν για σένα βαθιά μέσα σου το ξέρεις πως ο Δρόμος θα είναι πάντα εκεί ανοιχτός και ατελείωτος τελευταίος, έτοιμος για τον απροσάρμοστο, τον απροβίβαστο, τον άνεργο, τον χωρισμένο, τον απόκληρο, τον αποτυχημένο. Νίκελ πλαστικό και ανθρακόνημα, σε κανέναν δεν λέει όχι. Στ’αυλακι που μένει πίσω πάνω στη σκόνη του δρόμου προς το άγνωστο, κείτονται σπασμένα όλα τα ‘’Γιατί’’ τα ‘’Επειδή’’ τα ‘’Θα’’ και τα ‘’Όταν’’. Μόνος, αυτάρκης, με άγρια χαρά, καμιά βαλίτσα να μη χωρά τα όνειρα σου, καμιά λίστα να μην έχει το όνομα σου, καμία ρεσεψιόν να μην σε περιμένει, ο δρόμος και οι μπότες σου οι πιο πιστοί σου φίλοι, οι ύστατοι σου, οι πιο σπουδαίοι. Σαν μόνο κάτασπρο συννεφάκι να τρέχεις στον ουρανό, την δική σου άγραφη πορεία. Η πιο μεγάλη επιθυμία μεσ’στο βουερό καταμεσήμερο να’ναι μια μπόρα, μια ξαφνική βροχή, που θα στεγνώσει πάνω στο χοντρό λινό σου πουκάμισο, το μοναδικό, που πλαταγίζει σαν ιστίο εύδρομου στα κύματα του φλογερού λίβα που σείει και κατακαίει τα σπαρτά που αφήνεις πίσω σου στις άκρες του δρόμου. αφιερωμένο σε όλους τους δίτροχους. Σε εμάς.
×
×
  • Create New...