Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 26/06/2016 in all areas

  1. 18 points
  2. 10 points
    Φτάνοντας μέσα Ιουνίου, έγινε το καλύτερο που μπορεί να ακούσει κανείς στο τηλέφωνο: ''Το μοτέρ σου είναι έτοιμο, πέρνα να το πάρεις''. Και πράγματι έτσι ήταν. Συμπληρώθηκαν και κολλήθηκαν τα σπασμένα κομάτια των κάρτερ, ξαναφτιάχτηκε το σπείρωμα της βίδας, και όλα καλά. Με την ευκαιρία του χύμα μοτέρ, έγινε και ρύθμιση βαλβίδων, όπου βρέθηκαν όλες σχεδόν οι εισαγωγής, εκτός ορίων. Πλύθηκε, καθαρίστηκε, και βρήκε το δρόμο του στο πλαίσιο, ή μάλλον το πλαίσιο φορέθηκε στο μοτέρ. Καλά ως εδώ.
  3. 10 points
  4. 9 points
    και ναι μετα απο 42 χρονια τα καταφερα!!!!!!
  5. 8 points
    Ναι ήμουν χαζός, ίσως και κάτι χειρότερο...αλλά νομίζω ότι το χαζός με καλύπτει. Είχα μια καλή ευκαιρία να μαζέψω αρκετούς πόντους. Στο στεγνό είχα καλό ρυθμό, αλλά τα πήγαινα καλά και στο βρεγμένο. Ξεκίνησα καλά. Θα μπορούσα να κερδίσω. Στο δεύτερο γύρο άνοιξα τη διαφορά κάπως και ήθελα να πιέσω για έναν ακόμα γύρο, αλλά αντιθέτως έκανα ένα λάθος πρωτάρη. Με το μαλακό πίσω ήμουν πολύ γρήγορος στη στροφή 9 και έφτασα στο σημείο φρεναρίσματος για την 10, 4-5 χιλιόμετρα πιο γρήγορα. Είναι απ τα χειρότερα λάθη της καριέρας μου, γιατί στο Austin ήταν ίσως κάτι αναμενόμενο. Αυτό απ την άλλη είναι ένα λάθος πρωτάρη. Είναι απογοητευτικό να κάνεις τέτοιο λάθος όταν έχεις ελπίδες για τη νίκη, όταν είσαι μπροστά με κάποια διαφορά, γιατί θα ήταν αρκετό να ήμουν λίγο πιο προσεκτικός, να πάω λίγο πιο αργά. Μετά την πτώση η μηχανή έσβησε. Έχει σύστημα ασφαλείας για να προστατεύσει τον κινητήρα απ το να καταστραφεί. Και οι άνθρωποι της πίστας δε με βοηθήσαν, αλλά ήμουν σε επικίνδυνο σημείο και είχαν δίκιο. Σε κάθε περίπτωση δε θα άλλαζαν και πολλά πράγματα. Αν τερμάτιζα θα έπερνα ελάχιστους πόντους.
  6. 8 points
    Καλημερα και καλώς σας βρηκα ,σας διαβάζω καιρο και ήμουν κάτοχος απο το Μάιο του 2013 του nc700 χρώματος μαύρου το οποιο απο τις 7 Ιουνίου έγινε nc750 x 2016 μαύρο ματ....δεν εχω να πω πολλα απλά οτι εχω οδηγήσει απο τα 20 μου τρία Africa twin δυο TDM και δυο nc ....ειμαι πλεον 36 και σε ολα αυτά τα χρονια εχω ξεχωρίσει τα Africa και φυσικά τα nc ....μοναδικά μηχανάκια και πολυ εργαλεία ......και πριν τα είκοσι ξεκίνησα με 50 βέσπα του πατέρα μου και ενα Yamaha chapy....τελικα κατάλαβα οτι ειμαι τρελος χοντακιας μα περισοτερο τρελος για τα nc......αφου η τελευταια μου αγορά ηταν ανάμεσα στο καινούργιο Africa και στο nc ......απλά λογω το οτι εχω εναν πιτσιρίκο τριών ετών τα ταξίδια δεν ειναι και πολυ εφικτά και η καθημερινότητα χωρίς μηχανή δεν γινεται στην Αθήνα αρα η πιο σοφή επιλογή ηταν το nc που καινούργιο ειναι ακομα πιο ξεχωριστο απο το προηγούμενο....καλώς σας βρηκα...
  7. 7 points
    "Στο πρώτο μέρος ξεκινήσαμε με το σκληρό λάστιχο. Όταν άρχισε να βρέχει κάναμε μεγάλη προσπάθεια. Στο δεύτερο μέρος ξεκινήσαμε με το μαλακό πίσω. Μάλλον έφτασα στην στροφή με μερικά χιλιόμετρα παραπάνω και έπεσα. Ήταν δικό μου λάθος. Πίεζα αλλά μάλλον πίεζα λίγο παραπάνω. Ήταν πολύ εύκολο να γίνει το λάθος, το είδαμε κι από χθες. Όποιος πίεσε στο 100% του βγήκε λάθος. Όπως και ο Dovizioso. Δε ξέρω αν οι στροφές 8 και 11 ήταν πιο γλιστερές. Πάντως τέτοια πράγματα πρέπει ο οδηγός να τα νιώθει ... Είμαι γρήγορος. Ακόμα και εδώ ήμουν δυνατός σε όλες τις συνθήκες. Στο πρώτο σκέλος με νερό στην πίστα ήμουν γρήγορος. Στο δεύτερο ήξερα ότι μπορούσα να κάνω μια διαφορά αλλά το παράκανα. Το παράκανα παρά το ότι έκοψα και κάπως όταν είδα την πινακίδα της ομάδας. Ήμουν σίγουρος ότι ήμουν δυνατός. Θα ήταν σημαντικό να μαζέψουμε κάποιους πόντους απ τον Lorenzo και τον Marquez. Αλλά τώρα πρέπει να ζούμε αγώνα προς αγώνα. "
  8. 6 points
    Αυτό δεν είναι τίποτα μπροστά σε αυτά που θα ακολουθήσουν. Εκκίνηση : Μπράλος -καφεδάκι Πύλη Τρικάλων
  9. 6 points
    Σαν Ελληνας που ζει στην αγγλια καλα καναν και βγηκαν μπραβο τους μαγκια τους μακαρι να ακολουθησουν κιαλλοι απο αυτο το γερμανοκρατουμενο μπουρδελισταν !
  10. 6 points
    Παρατα το μηχανακι και βρες κανα χομπι να ασχοληθεις.. Ο τροπος που περιγραφεις το συμβαν ειναι τοσο κυνικος που ξεπερναει τα ορια του τρομακτικου.. Δεν εχεις την παιδεια ουτε το μυαλο για να καβαλας οτιδηποτε 2τροχο..Και αν τωρα με το innova κανεις σουζες ακρανοτος με βερμουδες οταν θα παρεις μεγαλυτερη μηχανη με περισσοτερο γκαζι δεν θελω καν να φανταστω το τι θα κανεις και το τι θα γινει.. Ξεχνα τα μηχανακια χθες αν αγαπας την ζωουλα σου ή τους γυρω σου..Δεν ειναι για ολους οι μηχανες..Οσο πιο γρηγορα το καταλαβεις τοσο καλυτερο για σενα.. Σκληρο αλλα ρεαλιστικο.....
  11. 5 points
    Περαστικα και επλιζω ποτε ξανα...... Τα σιδερα ερχονται σε δευτερη μοιρα.....πρωτα εμεις. Ολοι εχουμε κανει τις μλκιες μας.....αλλα πρεπει καποτε να ωριμασουμε,το καλυτερο ειναι να ωριμασεις απο λαθη αλλων.....αλλα υπαρχει και ο δυσκολος δρομος. Εχε στο νου σου οτι καποιοι δεν προλαβαν καν να ωριμασουν.........κλεινοντας πολλα σπιτια απο μια απερισκεψια. Μεγαλη προσοχη και εξοπλισμο......
  12. 4 points
    decade of aggression !!!!!!!!!!!!!!!
  13. 4 points
    Περαστικά στον πόνο σου. Σωματικό και ψυχολογικό. Ομοίως για τα ψυχολογικά των δικών σου. Δε θα σου πω τι θα κάνεις, είσαι σε ηλικία να κρίνεις καλύτερα. Απλά θωρακίσου. Το κράνος δεν αρκεί. Βάλε και μπουφάν με ενισχύσεις, γάντια, μπότες (πέρα από το κράνος). Το μηχανάκι σπάσ' το, άλλαξέ του τα φώτα. Αν είσαι καλά σωματικά, θα βρεις χρήμα και όρεξη να το αντικαταστήσεις. Αν πάθεις ζημιά εσύ, κλάφ' τα χαράλαμπε!!!!!!!!!
  14. 4 points
    Aπο εμένα...μπράβο σου,έκανες τέλεια.Και φυσικά να το ξανακάνεις,άμεσα κιόλας,να μας γράψεις και την νέα σου εμπειρία,αν βέβαια θα μπορέσεις!!!
  15. 3 points
    Η δική του ιστορία της Ανάστασης, ξεκινάει. Το δικό μου CBR, δεν θα είχε αξία να ήταν μια ιστορία εύκολη. Όπως όλα όσα εκτιμά κανείς, θα περάσει από ένα δρόμο δύσκολο, από μια καταστροφή που θα φέρει την δημιουργία, από θάνατο που θα φέρει την ζωή, από ένα βουνό πριν την εύφορη πεδιάδα. http://forcev4.blogspot.gr/2016/05/baby-firerblade-cbr400rr-nc29.html Το κείμενο θα ενημερώνεται σε κάθε εξέλιξη. Μια teaser φωτό.
  16. 3 points
    Καλησπέρα. Μιας και το λυκάκι σιγά σιγά μας αποχαιρετά, it's time for an upgrade. Ανάγκες/θέλω: α)Να μην πίνει σαν Πολωνός ερασμίτης(ο,τιδήποτε πάνω από 7/100 είναι απαγορευτικό) β)Άνετη θέση συναναβάτη(η σέλα φτιάχνεται, η θέση όχι τόσο εύκολα) γ)Κάτι πιο άνετο σε φόρτωμα/ταξίδι κλπ(όχι απαραίτητα τριβάλιτσο και γυρνάμε τον πλανήτη αλλά ένα upgrade και εδώ) δ)Ψιλοχαμαλίκι μέσα στην πόλη αλλά γενικά σπάνια και όχι για πολλά χλμ. Budget περίπου στα 2.500 πάνω κάτω(μπορεί και ανέβει λίγο). Τα υποψήφια μοντέλα τα ξέρω πάνω κάτω, κάτοχοι και πιο έμπειροι θα βοηθήσουν πολύ. Δεν υπάρχουν περιορισμοί σε μοντέλα, ούτε σε κυλίνδρους,ούτε σε καρμπς/injection, εκτός από τα Honda και κυρίως Africa και Transalp. Γενικά είμαι βολικό αγόρι, εκτός από τα Honda. Ύψος 1.80, κιλά 78, θελγματικό πηγούνι Ύψος συναναβάτισας 1.67, κιλά 60 Γενικά δε βιάζομαι, ο αγοραστής για το λυκάκι υπάρχει, οπότε δεν έχω πίεση χρόνου. Αυτά! :)
  17. 3 points
    ο Πετρουτσι δεν επεσε... εμεινε το μπουρδελο του κριμα κ τον συμπαθω πολυ Κριμα και για τον γιατρο μας Ο αλλος ο σιχαμενος ο ανυπαρκτος παλι ανοιξε ο πατος του κ τσιμπησε 6 ποντακια
  18. 3 points
    Αυτά και άλλα 250άρια υπήρχαν και υπάρχουν σε Ινδία-Βραζιλία-Αργεντινή,σε χώρες της νοτιοανατολικής Ασίας αλλά όχι σε Ευρώπη και Ελλάδα.Οι Ευρωπαίοι αναβάτες δεν θεωρούνται target group γι αυτά τα κυβικά,οπότε δεν πρόκειται να δούμε στο άμεσο μέλλον κάτι τέτοιο. Έχεις δει το tenere to 250?
  19. 3 points
    Επίσης είναι μια δημοσιογράφος όπως και οι περισσότεροι βέβαια, που πληρώνονται, για να προσπαθούν με τη χρήση δημιουργικής άγνοιας ασάφειας μπαρούφας κτλπ να οδηγήσουν το συνομιλητή τους να προβεί στην απάντηση που επιθυμούν. Και με αυτόν τον τρόπο να κρατούν το κοπάδι σε άγνοια και τρομοκρατημένο για να μην σκεφτεί καν να σηκώσει το κεφάλι από το έδαφος και αντιληφθεί ότι βόσκει εμπρός από την πόρτα του σφαγείου
  20. 3 points
    Αναρωτήθηκες ποτέ μήπως τα καις εσύ ο ίδιος τα θέματά σου? μέχρι και το #10 ποστ οι απαντήσεις ήταν σοβαρές,μετά ξεκίνησες εσύ το τζερτζελέ. Αν δεν σου αρέσει το φόρουμ και οι αρχιδιές που γράφονται μπορείς να κάλλιστα να φύγεις από το φόρουμ και να γράφεις αλλού (δεν είμαι σίγουρος όμως αν οι άλλοι θα είναι τόσο ανεκτικοί).
  21. 3 points
    Βόλτα-ρεν υπόθετα, ότι καλύτερο για τον πόνο του άλλου.
  22. 3 points
    Πάντα με την νοερή συγκατάθεση σου Θανάση!!! Και με τον HiDef φυσικά
  23. 3 points
    μουζακι by night ευτυχως ειναι νυχτα και δε φενεται οι κροκοδειλοι πανω στο μηχανακι
  24. 2 points
    Καλά το σκέφτεσαι! Επιπλέον: Δες αν υπάρχει book service σφραγισμένο (και αν υπάρχουν κι αποδείξεις, ακόμα καλύτερα)Ελέγχεις τις άκρες και μπίλιες των μαρσπιέ για φθορές από πτώση. Ομοίως τις κάτω άκρες στο πιρούνι (συνήθως την εμπρός εξωτερική γωνία)Το τιμόνι είναι ίσιο? Κάτσε πάνω στο μηχανάκι σωστά, στρίψε τέρμα αριστερά και δεξιά και δες αν οι άκρες (αντίβαρα) ισαπέχουν από κάποιο σημείο Πας βόλτα, πχ με 50-60km/h και φρενάρεις πολύ ελαφρά το εμπρός φρένο. Σου κάνει συντονισμό ή μικροταλάντωση στη μανέτα?Διαρροές. Πιρούνι, μοτέρ, στην αντλία νερού (είναι αριστερά, πίσω από το ψυγείο)Τα τακάκια έχουν υλικό? Οι δίσκοι έχουν πατούρα?Οι αναρτήσεις να μην κάνουν ήχους (τριξίματα, κοπανήματα), το τιμόνι σε κίνηση αν μη σου κάνει σκαλώματα (ρουλεμάν)ΤΥΠΙΚΑ ελέγχεις αν η άδεια κυκλοφορίας έχει ίδιους αριθμούς πλαισίου και μοτέρ με το μηχανάκι! Αααα....ξέχασα!!!!!
  25. 2 points
    Το TDM στο δρόμο είναι δυσκολότερο στο στρίψιμο, αν αποφασίσεις να το κυνηγήσεις. Τόσο λόγω γεωμετρίας και 18άρη τροχού εμπρός, όσο και (κυρίως αυτό) λόγω δυσκολίας στην επιλογή ελαστικών της προκοπής (επανέρχομαι στην αθλητική οδήγηση). Κάνε λίγη υπομονή αναζητώντας και ελέγχοντας μηχανάκια, θα βρεις αξιόλογο Versys που θα έχει και σωστή τιμή (μετά από παζάρι) και θα μπορείς τα μαζέματα να τα κάνεις σε βάθος χρόνου. Αν σου αρέσει, προχώρα ακάθεκτος Θανάση!!! Ακόμα κι αν ζοριστείς για να το καταφέρεις. Μη μείνεις σε μονοκύλινδρο, κάνε την υπέρβαση, θα δεις πως άξιζε τον κόπο.
  26. 2 points
  27. 2 points
    Καλησπέρα σας. Προσωπικά θα απαντάω σε τέτοιες ερωτήσεις με αυτά που θα βάζω στην πράξη και όχι θεωρία. Πάμε λοιπόν (θάχει μεγάααααλη συνέχεια σταδιακά). Αφιερωμένη στον τύπο που λέει ότι τούρθει ο πικραμένος η πρώτη σκηνή :
  28. 2 points
    Καλοταξιδο να το χαρεις οσο περισσοτερο μπορεις (εγω πηρα μηχανη μετα απο 43 χρονια) Καλλιο αργα παρα ποτε
  29. 2 points
    Εχω και εγω το s7 edge. Πριν ειχα για 2 ετη το s5. Το τελευταιο με αφησε πολυ πολυ ευχαριστημενο με βαρια χρηση. Περα της εντονης ημερησιας χρησης, καθε βραδυ στον καναπε 1-2 ταινιες σερφαρισμα κλπ. Εαν το παρακανα, η μπαταρια δεν με εφτανε για την 2η ταινια... Δεν μου κολλησε ποτε, και με ηρεμη χρηση, η μπαταρια εφτανε 2 μερες. Το s7 με την ιδια χρηση, η μπαταρια πεφτει αρκετα πιο δυσκολα. Σπανιο να το κοτσαρω σε φορτιστη εντος της ημερας. Πιο γρηγορο απο το s7 και με απαιχτη καμερα. Οι 5.5 ιντσες του δεν ειναι αισθητες λογω της καμπυλωτης οθονης και της καλης σχεδιασης. Εαν το βαλεις διπλα διπλα με ενα galaxy note 4 θα καταλαβεις τι εννοω. Μονο του μειον η ελλειψη υπερυθρων... Μονο για την ανωτερη καμερα του s7 δεν θα εβλεπα το s6. Κι η τιμη δεν εχει τρελη διαφορα.
  30. 2 points
    Ας μεινουν στην άκρη, υβριστικές λέξεις ή οτιδηποτε δεν ειναι εντος θεματος ή flame posting.. Ανοιχτηκε ενα τοπικ, στην Γενικη Συζητηση. Υπάρχει η Αναφορά, σε καθε πόστ (για οποιοδηποτε λογο ΕΣΕΙΣ θεωρειτε οτι χρειαζεται). Ξερετε ότι πρακτικά, ειναι αδυνατο να ειμαστε απο πανω σε καθε τοπικ.
  31. 2 points
    Ο τύπος ειναι το λιγότερο βλάκας. Δεν νομίζω να αξίζει καν παραπάνω ανάλυση. Ο Βασίλης έχει κάνει 100.000 χιλιόμετρα (και τι χιλιόμετρα) και τα πλαστικα του δεν κανουν κιχ. Ουτε τα δικά μου φυσικά. Η ποιότητα είναι Japan και νομιζω τα λέει όλα. Σκουριά εγώ δεν εχω δει σε κολλήσεις αν εννοείς αυτό και δεν είμαι κα από τους πιο προσεκτικούς κατόχους.
  32. 2 points
    Καλά ο τύπος δεν ξέρω τι φαντασίωση έχει στο μυαλό του... Το ένα του ξινίζει το άλλο του βρωμάει και γκρινιάζει ακόμη και για υποκειμενικά πράγματα... Δεν άντεξα να το δω όλο! :D Η ποιότητα του πιστευώ αποδεικνύεται απο τους χιλιομετροφάγους μας που το έχουν λιώσει και δεν έχει κάνει κιχ. Ούτε καν τα πλαστικά...
  33. 2 points
    αστα και δεν ξερεις .... θα ειναι σκετα η με καμια μπιελα παρεα ..... ΑΓΑΠΗ ΜΟΝΟ ρε !!!
  34. 2 points
    Ο μητσος πισω προσεχει μη φυγουν λαδια πουθενα και σκοτωθει?
  35. 2 points
    θα τον πουλήσω! εχΈχω χεστει Ευχαριστώ Στέλιο Σαββα ευχαριστώ! ! Δεν έχω αλλα like .....
  36. 2 points
  37. 2 points
    Τα εγκαυματα δε θελουν χαζες. Αστα ανοιχτα να βγαζουν τα ζουμια τους. Αν βαζεις γαζα κολλαει με τα ζουμια και ανοιγεις παλι τις πληγες. Τα εγκαυματα ειναι ο,τι χειροτερο, δυστυχως, και θελουν το χρονο τους. Δε φαινεται για κατι τραγικο παντως. Πηγες σε νοσοκομειο, ειδαν οτι θες ραμματα και σε αφησαν να φυγεις;;; Ασχολιαστο. Ποτε επεσες; Προσπαθησε να βαλεις μυαλο. Αυτα που γραφεις ΔΥΣΤΥΧΩΣ φανερωνουν πολυ ανωριμο ανθρωπο κι ειναι κριμα να φας το κεφαλι σου σαν το σκυλι στ'αμπελι. Περαστικα και ποτε ξανα.
  38. 2 points
    σιγα μην παθει και τακαμουρι. Ενημερωτικα, τα εγκαυματα θα πιασουν αυτο το "κουκουδι" και αν τα ξυνει επειδη σιγουρα θα τον φαγουριζουν αργοτερα, θα βγαζει πίον. (προσωπική εμπειρια) Ινδεεντ πηγαινε κανε τουλαχιστον τα ραμματα που σου ειπανε
  39. 2 points
    Άραξε σπίτι, και όταν κάνουν γάγγραινα τα εγκαύματα, πας και στα κόβουν τα πόδια, δεν τρέχει τίποτα.
  40. 2 points
    Καταρχην περαστικα και γρηγορη αναρρωση. Τωρα ακου, το κρανος ειναι το ελαχιστο μετρο προστασιας που μπορεις να παρεις. Γιατι δεν βαζεις στο μυαλο σου οτι πρεπει να φορας και κανα τζηνακι ή και κανα μπουφανακι ωστε οταν ξαναπεσεις να γλυτωσεις τουλαχιστον τα εγκαυματα. Στην τελικη αμα ζεσταινεσαι κανε σουζες τον χειμωνα.
  41. 2 points
    υπερτσιλικο για τα χρονια του http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/7388210/
  42. 2 points
    "Λυπάμαι που έχασα την pole, αλλά η πρώτη σειρά είναι μια χαρά. Σ αυτές τις συνθήκες είναι πιο εύκολο να πάρεις λάθος αποφάσεις παρά τις σωστές, αλλά εμείς πετύχαμε τη σωστή. Οι συνθήκες είναι πολύ δύσκολες, ο Marquez παραμένει δύσκολος αντίπαλος και πολύ γρήγορος, έπεσε και ήρθε 4ος, αλλά και εγώ είμαι γρήγορος σε όλες τις συνθήκες και είμαι αισιόδοξος για τον αγώνα. Ελπίζω για στεγνό αγώνα μιας και με βροχή όλα είναι μια αβεβαιότητα, όμως θα δούμε. Οι κατατακτήριες ήταν πολύ δύσκολες γιατί η πίστα στέγνωνε γρήγορα και υπήρχαν πολλά στεγνά σημεία. Το σημαντικό όμως είναι ο αγώνας, θα δούμε τι θα μας φέρει ο χρόνος...." .
  43. 2 points
  44. 2 points
  45. 2 points
    Και ναι, ήρθε το Brexit.... Και εν τέλει, μάθαμε ένα γεγονός που μας το έκρυβαν οι πολιτικοί (ακόμα και εκείνοι που υποστήριζαν Grexit) και οι δημοσιογράφοι. Σε περίπτωση εξόδου χώρας από την ΕΕ, προβλέπεται περίοδος ΔΥΟ ΕΤΩΝ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ. Δηλαδή, μια χώρα δεν βγαίνει άτακτα, όπως μας έλεγαν (ή αν θέλετε τρομοκρατούσαν στα κανάλια πολιτικοί και δημοσιογράφοι). Αλλά υπάρχει χρόνος να οργανωθεί η έξοδος, μάλλον για να προστατευτεί η ΕΕ. Γεγονός που επιβεβαιώνει ότι οι πολιτικοί όλων των κομμάτων, εντός και εκτός Ελλάδας, είναι αφερέγγυοι. Εκτός και δεν ήξεραν. Γεγονός που τους κάνει ανίκανους. Τι λέτε να ισχύει?
  46. 2 points
    Εγώ είμαι ΩΡΛ, αν είσαι από θεσσαλονικη έλα να σε δω, καλό θα είναι να φέρεις και το ΚΤΜ να το εξετάσω και αυτό!
  47. 2 points
    Λίγο παλιό μεν, αλλά το πήρα πρόσφατα σε καλή τιμή και βγάζω τρελά ονοφικά γούστα!!!
  48. 2 points
    Να΄σαι καλα φιλε μου......(Λεωνιδα??) Αν και νομιζω οτι δεν εχει τιποτα το ιδιαιτερο σε σχεση με ολα τα αλλα......η διαφορα του ειναι στην ολοσωμη που αφαιρει ολον αυτον τον ογκο κατω απο τη σελα,η σπαστη βαση πινακιδας και το εσωτερικο φτερο του πισω τροχου. Να'το και το Gran turismo STR......
  49. 2 points
    Μέσα στο ΣΚ είχα επιτέλους την ευκαιρία να ασχοληθώ. Λύσιμο όλα. Και να κατέβει το μοτέρ να πάει για συγκόληση αλλά και γιατί δεν γίνεται διαφορετικά έτσι ρημάδι που είναι το κάθε εξάρτημα. Για το πλήρες κείμενο και περισσότερες φωτό, θυμίζω το λινκ
  50. 2 points
    Το πόσο καλοφτιαγμένα ήταν αυτά τα μοτέρ, φαίνεται από το γεγονός, ότι αντιμετώπισαν από τους ιδιοκτήτες τους κάθε λογής καφρίλα (που θα έβγαζε σοβαρά προβλήματα σε άλλα μοτέρ σε πολύ μικρό χρόνο) , κι όμως συνέχιζαν να δουλεύουν, κι όχι για ένα-δυο χρόνια, για δεκαετίες. Όχι τέλεια, αλλά συνέχιζαν. Με αυτό το φίλτρο αέρα, το δούλευε ο πρώην ιδιοκτήτης, σε καθημερινή χρήση. Για όσους δεν βλέπουν την εικόνα, έχει πλήρως κοπεί και αφαιρεθεί το χαρτί, και έχει μείνει μόνο η μεταλική σήτα. Στην περίπτωση αυτή, ότι σκόνη, νερό, γύρη, έντομα κ.ο.κ. έμπαινε στα καρμπς και από κει στον χώρο καύσης. Χώρια την αλλοίωση της αναλογίας του μίγματος. Φανταστείτε να το κάνατε αυτό σε ένα σύχρονο ψεκαστό. Θα άντεχε 6 μήνες πριν σκορπίσει το μοτέρ του; Ε το CBR δούλευε έτσι, ποιός ξέρει πόσα χρόνια.
×
×
  • Create New...