Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/02/2016 in all areas

  1. 33 points
    Το vstrom είναι ένα τίμιο μηχανάκι, αλλά τίμιο παληκάρι είμαι και γω και είπα να του το ανταποδώσω. Αποφάσισα λοιπόν να κάνω ένα γενικό service μόνος μου (εντάξει βοήθησε με κάτι καλώδια και ένας ηλεκτρολόγος που νομίζει ότι είναι υδραυλικός ). Επίσης αποφάσισα να το ανεβάσω και στο mybike (εκτός από το βεστροφορουμ) για δυο λόγους. Ο πρώτος είναι ότι οι φώτο φαίνονται και από τους επισκέπτες, συνεπώς κάποιος εκτός φορουμ (και χώρας ίσως) να βρει κάτι που ψάχνει. Ο δεύτερος είναι ότι σπάνια πια βλέπω τεχνικά θέματα στο φόρουμ. Το service έγινε από 20 Δεκεμβρίου, αν θυμάμαι καλά, μέχρι 31 Ιανουαρίου. Έπρεπε πρώτα να λύσω, να δω τι θα βρω και μετά να παραγγείλω ανταλλακτικά, άρα πάλι καλά να λέτε. Θα μαρτυρήσουμε και τα καλά και τα κακά που έχει αυτό το μηχανάκι που με συντροφεύει 12 χρόνια. Αφού έλυσα το μισό μηχανάκι έφτασα στις βαλβίδες και όπως το περίμενα δεν ήθελαν ρύθμισμα μετά από 100000χλμ! Οι καδένες και τα υπόλοιπα συμπράγκαλα ήταν σε άψογη κατάσταση. Ομοίως και το βολάν με τα πηνία, κανείς μαγνήτης δε κουνιόταν, τα πηνία οπτικά είναι ΟΚ. Έβγαλα και τα μπεκ να πάνε για υπερήχους και τα τις ζάντες για ίσιωμα. Οι ζάντες πήγαν εδώ. ΄Εγιναν σα καινούργιες. Ηταν στραβά και τα στεφάνια και τα κέντρα. Όσο σκαλίζεις, βρίσκεις λένε και ανοίγοντας το καπάκι του συμπλέκτη για να τσεκάρω τους δίσκους, βρήκα και τη αντλία σε κακή κατάσταση. Φάνηκε από τις βίδες. Οι τσιμούχες είχαν κάνει λούκι στον άξονα του ιμπέλερ Το πιο σοβαρό όμως ήταν ότι το τρυπάκι που βγάζει τα νερά σε περίπτωση χαλασμένης μηχανικής τσιμούχας ( για να το δεις πριν πάνε στα λάδια) ήταν βουλωμένο από άλατα χρόνων! Αναγκαστικά ξήλωσα τη μηχανική τσιμούχα και τον προφυλακτήρα της για να μπορέσω να καθαρίσω τη τρύπα. Αλλαγή όλα τα σωθηκά της αντλίας, ιμπέλερ, τσιμούχες, λαστιχάκια, ρουλεμάν. Πάμε και στη καμπάνα... Χρειάστηκα σίγουρα ελατήρια, το service limit είναι 50.5mm, ήμουν στο όριο και δε μου πήγε να το κλείσω πάλι με τα ίδια. Και από το αποτέλεσμα έπραξα σωστά. Oι δίσκοι ήταν εντάξει εκτός από τον τελευταίο που πατάει στο κυρτό έλασμα μέσα στο βάθος, και του είχε κάνει πατούρα. Αυτόν τον άλλαξα. Αφού έγιναν όλοι οι έλεγχοι στους δίσκους και στα ελατήρια πήγα και στο καλάθι.... Αυτό το παίξιμο με προβλημάτισε και όπως θα δείτε παρακάτω άλλαξα τη καμπάνα μου με μια μεταχείρω με τα μισά χλμ. Όμως αν και η συνολική λειτουργία του συμπλέκτη βελτιώθηκε, δεν είμαι σίγουρος ότι βοήθησε το καλάθι σε αυτό μιας και αυτό που τελικά έβαλα, πάλι έτσι έπαιζε. Μάλλον είναι "χαρακτηριστικό" των vstrom... Πάμε τώρα και στα μοχλικά-ψαλίδια. Τα είχα ανοίξει προ 2 ετών όταν άλλαξα αμορτισέρ και δεν ήμουν προετοιμασμένος για αυτό που θα αντίκριζα. Δεν είχα ανταλλακτικά και χρειαζόμουν τη μηχανή, οπότε τα καθάρισα όσο καλύτερα μπορούσα και τα έκλεισα. Τώρα όμως θα τα κάνω λουλούδια! Η εξαγωγή των ρουλεμάν στο μοχλικό είναι παιχνιδάκι μιας και ανάμεσα στα ρουλεμάν (εκεί που δένουν τα dog bones στο μοχλικό) δεν υπάρχει πατούρα άρα μπορείς να τα πρεσάρεις από τη μια μεριά στην άλλη. Προσοχή όμως δε μπορεί να γίνει το ίδιο και στο ψαλίδι (εκεί που δένουν τα dog bones στο ψαλίδι) γιατί ανάμεσά τους έχουν πατούρα. Χάλια τα ρουλεμάν. Να πω ότι τα εργοστασιακά ρουλεμάν μοχλικού-ψαλιδιού είναι KOYO, εκτός από αυτά που καλύπτονται που δένουν τα dog bones σε μοχλικό και ψαλίδι, τα οποία είναι ΙΚΟ και είναι αυτά που σκορπίσανε. Και τα τέσσερα. Έτσι ήταν οι αποστάτες των ρουλεμάν μοχλικού ψαλιδιού πριν 2 χρόνια. Δεν έχω τωρινή φώτο, αλλά φαντάζεστε πως ήταν αφού δουλέψαν άλλα 2 χρόνια. Τα dog bones είχαν πατούρες εκεί που πατάνε στο μοχλικό και περνούσε το νερό μέσα. Τα έκανα ρεκτιφιέ να ισιώσουν (το ξέρω υπερβολή αλλά βαριόμουν να τα βάλω στη φρέζα, πιο πολύ φασαρία). Το ψαλίδι για να λυθεί χρειάζεται ειδικό καρυδάκι για το παξιμάδι ασφαλείας. Αν όμως κάποιος μάστορας στο παρελθόν το έχει σφίξει... και γω δε ξέρω πως (με αερόκλειδο; ) τότε το ειδικό καρυδάκι πρέπει να είναι πολύ ειδικό... Με οδηγό στο κέντρο για να μη γλυστράει μιας και τα αυτάκια δε δίνουν και το καλύτερο χέρι για ξεσφίξιμο.. Το εξάγωνο το έκανα 38άρι. Άρα χρειαζόμαστε καρυδάκι 38άρι 3/4 και αντάπτορα 1/2 σε 3/4. Ο αντάπτορας θα χρειαστεί στο σφίξιμο με το ροπόκλειδο. Τώρα... σωλήνα και μανέλα 3/4! Να πω για την ιστορία ότι έλυσε σα σκατό... Αφού έβγαλα το ψαλίδι το πρώτο πράγμα που κοίταξα με αγωνία (έχει 40€ ο ένας) ήταν οι αποστάτες που πατούν τα ρουλεμάν. Ευτυχώς ήταν σε πολύ καλή κατάσταση χωρίς αρπάγματα και πατούρες, οπώς αυτοί του μοχλικού. Τα ρουλεμάν όμως θέλανε αλλαγή Και με κείνα και με τ' άλλα φτάσαμε εδώ... ΄Ελυσα και το καλάθι της καμπάνας να δω τους τζόγους. Το παξιμάδι έλυσε πολύ εύκολα με το bosch GDR 10.8V χωρίς ειδικά εργαλεία καμπάνας, να δούμε όμως στο δέσιμο που θέλει ροπόκλειδο... Τα υπόλοιπα ήταν σε πολύ καλή κατάσταση Τα γλίτωσα τα λεφτά από τους αποστάτες ψαλιδιού και τα έδωσα στις εισαγωγές. 40€ έκαστος άνευ ΦΠΑ. Αφού τελείωσα με τα λυσίματα, παρήγγειλα τα ανταλλακτικά που χρειαζόμουν και ξεκίνησα την επισκευή μοχλικού-ψαλιδιού. Είχα απόφασίσει να βάλω γρασαδοράκια παντού! Τρυπανάκι Φ9 και κολαούζο 10x1 Ομοίως και στο ψαλίδι Αγόρασα τα ρουλεμάν μοχλικού και ψαλιδιού από το εμπόριο και τους πείρους από τη Suzuki. Δυστυχώς τα κεντρικά ρουλεμάν δε τα βρήκα εκεί που πήγα και λόγω έλλειψης χρόνου πήγα σε άλλη λύση. Αντί για ένα ρουλεμάν 35 mm μήκος πήρα δυο. Ένα 20 mm και ένα 15 mm. Λογικά δε θα έχει πρόβλημα, εκτός ίσως από την ανόμοια πατούρα που θα αφήσουν στον αποστάτη με το καιρό σε σχέση με το ένα ρουλεμάν. ΄Εχοντας τα ρουλεμάν και τα γρασαδοράκια προχώρησα στο δέσιμο Η μόνη εργασία καλωπισμού (και όχι μόνο) που έκανα, ήταν να τρίψω την εξάτμιση με autosol. Και πολύ της ήταν.. κουράστηκα, είχε πολύ μπίχλα. Αλλαξα και όλες τις βίδες στη εξάτμιση και στα κολάρα με ανοξείδωτες. Αφού πήρα μια καμπάνα μεταχείρω με όλα τα συμπράγκαλα, αποφάσισα να φτιάξω κάτι για να μπλοκάρω το καλάθι για να το σφίξω με ροπόκλειδο Βρήκα και ένα μεγάλο γατζόκλειδο στη δουλειά και κατάφερα να σφίξω στη προβλεπόμενη ροπή, 60Nm αν θυμάμαι καλά Τοποθέτησα και μοχλικό, ψαλίδι και γράσαρα Αυτό το κενό είναι αυτό που δημιουργείται από το σφίξιμο των απόστατων με τον άξονα στη προβλεπόμενη ροπή. Έτσι ευθυγραμίζεται το ψαλίδι. Τα μπόσικα του ψαλιδιού τώρα είναι ελάχιστα, ίσα που καταλαβαίνεις μια ανεπαίσθητη ανοχή. Πριν ήταν τουλάχιστον 2 mm. Υπομονή κοντεύουμε Κάποια στιγμή ήρθαν και τα ανταλλακτικά και άρχισε το δέσιμο Πρώτα την αντλία που ήταν το άγχος μου. Τσιμούχες... ... και ρουλεμάν ΄Οποιος ανοίξει την αντλία του για service να παραγγείλει και την ασφάλεια (15) που κρατάει το πλαστικό γρανάζι της αντλίας, γιατί η δική μου είχε μαλακώσει, είχε χάσει την ελαστικότητά της. Δε κοστίζει τίποτα. Παλιό και νέο ιμπέλερ Πανικός! Έκανα λάθος παραγγέλνοντας τα λαστιχάκια των εισαγωγών μιας και οι καινούργιες εισαγωγές έρχονται με τα λαστιχάκια τους τοποθετημένα. Σπειρόκολλα μέσης ισχύος (μπλε) και σφίξιμο με το κατσαβίδι, αλλά και μια σφυριά με το σφυροκατσάβιδο για σιγουριά. Τη παρακάτω φώτο την έστειλα στο fasaria το Μιχάλη κομπάζοντας πόσο γλήγολα έδεσα το μηχανάκι. Ο σατανάς ο κωλόγαυρος όμως μου τη φύλαγε... είχα ξεχάσει να περάσω τις ντίζες του γκαζιού στα σώματα... Ξανά έξω... Παραφλού, λάδια και σκέπασμα. Εκκίνηση το πρωί με καθαρό μυαλό. Το πρωί το έβαλα μπρος και με τη βοήθεια του φίλου virus (Γιάννης) από άλλο φόρουμ που μου δάνεισε και το carbtune για να συγχρονίσω τις πεταλούδες. Είχα πει να πάρω του Γιώργου (Hayabusas) αλλά επειδή σκοπεύω να αγοράσω το carbtune ήθελα να το τσεκάρω. Γιώργο να ΄σαι ευχαριστώ για τη προσφορά. Στην αρχή δούλευε μονοκύλινδρο και μάλλον η αιτία είναι το μπεκ του πίσω κυλίνδρου γιατί και σπινθήρα είχα και το μπουζί ήταν στεγνό. Κάποια στιγμή που ζεστάθηκε λίγο, πήρε μπρος και ο πίσω κύλινδρος, ρυθμίσαμε και όλα καλά, δε το ξανάκανε. Πάντως το παρακολουθώ γιατί μου το έχει κανει και παλιότερα. Αφού έδεσα τα πλαστικά πήγα να βάλω τα κάγκελα και μου κόπηκε η βίδα που συγκρατεί τα κάγκελα και τη βάση του μοτέρ ενώ την έσφιγγα με ροπόκλειδο! Τελικά είχαν υποστεί εφελκυσμό και οι 8 βίδες και ήταν έτοιμες να κοπούν. Είχα πρόχειρα κάτι ανοξείδωτες και τις άλλαξα. Φοβάμαι όμως μήπως σπάσουν εύκολα οι ανοξείδωτες. 35 Nm είναι η ροπή. Τεσπα.... έτοιμο. Κυκλοφορώ εδώ και μια βδομάδα και το μηχανάκι πετάει. Μια μπαταρία θέλω (άλλαξα ανορθωτή, έβαλα series R/R) δεν την άλλαξα ο μάλαξ, και να κατεβάσω λίγο το αυτόματο τσοκ γιατί τώρα που συγχρονίστηκαν οι πεταλούδες ανέβηκε λίγο παραπάνω από το κανονικό.
  2. 14 points
  3. 11 points
    Θέλω και γω να βάλω εξάτμιση στη μπάπχια κυρίως επειδή Είμαι αμετανόητος γλοιώδης κάγκουρας του βάλτουΑν κρατήσω τη μαμά χάνω το δικαίωμα ψήφου στη Λούτσα και σε όλους τους δήμους Μεσογείων και ΛαυρεωτικήςΒΑΡΕΘΗΚΑ ΝΑ ΟΔΗΓΑΩ ΓΕΝΝΗΤΡΙΑ Η/Ζ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΣΤΑ ΣΚΗΝΑΚΙΑ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟΜε κάνουν ΝΑ ακόμα και τα DY50 με ΠΡΟΤΕΚΤΔεν σε παρατηρεί ο παππούς που έσκασε δίπλα του χειροβομβίδα στο Τεπελένι και δεν ακούει καλά από το ζερβό αυτίΔεν με ακούει η μάνα μου και αναγκάζομαι να ανοίγω μόνος μου την πόρταΆμα σκεφτώ κιάλλα θα επανέλθω
  4. 9 points
    παραλια κατερινης μαζι με Morx και Dimitrismaxrpm
  5. 9 points
    Παραλία Βόλου. Και λίγο τσαπατσούλικο edit στη φωτογραφία.
  6. 7 points
  7. 6 points
  8. 6 points
    Πέρασε το αστείο σου, δε σε βρήκε λέει.
  9. 6 points
    το πρωτο μου μηχανακι ..και αγαπημενο μου.
  10. 5 points
    Παρασκευή πρώτα ο θεος το εργαλείο θα γράψει τα πρώτα χιλιόμετρα!!!
  11. 5 points
    H αμήχανη στιγμή που βγαίνεις με την πρώην και τον καινούργιο της γκόμενο και βλέπεις να της φέρεται σαν σκουπίδι
  12. 5 points
    τώρα μου έκανες και εσύ θέμα για εξάτμιση στο φόρουμ Δε τρέχω,δε κάνω θόρυβο πάω σαν παναγία και περιμένεις κάτι διαφορετικό; Ασχέτως που οι 9,5 στους 10 έξω στο δρόμο κάνουν τα ίδια και χειρότερα,να τα λέμε και αυτά.
  13. 5 points
    "The Yamaha YZF-R6 was introduced in 1999 as the super sport version of Yamaha's Yamaha YZF-R1 super bike, and as a companion to the more street-oriented Yamaha YZF600R sport bike which continued to be sold alongside the R6." Πηγή: https://en.wikipedia.org/wiki/Yamaha_YZF-R6 "If you're after a versatile sports-touring motorcycle (ωπ να το πάλι...), with a reliable engine, decent suspension and braking, plus the ability to carry two people plus kit for a two week holiday, the Yamaha YZF600R Thundercat is damn-near perfect. The Thundercat makes a real alternative to the VFR750/800 series and is very underrated." Πηγή: http://www.motorcyclenews.com/bike-reviews/yamaha/yzf600-thundercat/1996/ (Όποιος δεν βαριέται και ενδιαφερεται μπορει να βάλει και ένα "yamaha thundercat vs vfr" στο google να δει τι γινεται με τους "και καλά κάποιους"...) Όπως βλέπεις η έρευνα εχει γίνει. Λίγο ήρεμα με τις "πίπες" κτλ. Κάνε μια βολτίτσα να πάρεις τον αέρα σου. Όλοι έχουμε προβλήματα, ok. Στην τελική δεν είμαστε "πρακτορες" εδω μέσα για να αναμεταδίδουμε λάθος πληροφοριες. Ένα φόρουμ (πιστεύω) έχει άλλο σκοπό. Αν δεις κάτι λάθος (ή τέλος πάντων κατι που πιστεύεις ως τέτοιο) τότε ενημέρωσε τον κόσμο με την σωστή πληροφορία και τις πηγές σου, και διόρθωσε τον συντάκτη ωστε να μάθει κι αυτός. Δεν γραφουν όλοι με τη σημαία του Ελληνάρα φωτεινού παντογνώστη εδω.
  14. 4 points
    το βιντεο ειναι απλα ΘΕΙΚΟ
  15. 4 points
  16. 3 points
    Γεια σας, Θα ηθελα να ευχαριστησω δημόσια τον Μπάμπη για το δώρο που μου έκανε. Χωρις να με ξέρει, ετσι απλά, μου εστειλε μια ζελατίνα και ενα ψαρωτικο αυτοκολλητο Μοτοσικλετιστής με όλο το νοημα της λέξης. Μπάμπη σε πηρα τηλ αλλα μαλλον δεν μπορούσες, θα ξαναπάρω. Σε ευχαριστώ για τον κοπο και την διαθεση σου, χρωσταω κερασμα οταν με το καλό κατέβεις προς τα εδω. Καλοταξιδο το dream bike !!!
  17. 3 points
    Αυτό το Alfredbrendan που λετε πεδια βγενη για Daytona Nova εκατοστάρι παρακαλω οποιος ξερι να μου πι
  18. 3 points
    ΄Οχι, πότε. Εκτός από ψευτοκάπακα και πλαϊνά καπάκια, δεν έχω ανοίξει κάτι άλλο. Το καίει το λαδάκι του, αλλά σε φυσιολογικά πλαίσια για V-90 κινητήρα με 100.000 χλμ. Σας ευχαριστώ όλους για τα καλά σας λόγια, αλλά μην υπερβάλλουμε. Άλλοι κάνουν βίδες το μηχανάκι, μοτέρ και το ξαναδένουν και πάνε καπάκι και μια εκδρομή! Έχω κάνει και μαλακία με το γρασαδόρο του μοχλικού. Εκεί που τον έβαλα... δε βρίσκει αν έχεις εργοστασιακό διπλό σταντ. Αν όμως έχεις aftermarket βρίσκει, γαμώτο Σα γνήσιος τσαπατσούλης που είμαι τρόχισα το σταντ (κόλλησα και μια βέργα μέσα μην έχουμε τίποτα δράματα) και έφτιαξα μια φωλίτσα για το γρασαδοράκι! Τώρα και να κοπανήσω πουθενά το γρασαδοράκι είναι προστατευμένο. Επίσης νομίζω ότι το μηχανάκι καίει παραπάνω. Θα το παρακολουθήσω και θα δω. Αν καίει όμως παραπάνω άντε να βρεις τι είναι. Υπάρχει περίπτωση να φταίει ο αισθητήρας λ;
  19. 3 points
    Νοσηλεία στο Εξωτερικό Για τα συμβεβλημένα Νοσοκομεία και Κλινικές Στις περιπτώσεις που ασφαλισμένος επιθυμεί να νοσηλευτεί στο εξωτερικό πρέπει να ακολουθηθεί η διαδικασία που προβλέπεται αναλυτικά στην αρ. Φ7/οικ. 15/φεκ 22 Β/ 20.1.1997 Απόφαση του Υφυπουργού Κοινωνικών Ασφαλίσεων. Η διαδικασία είναι ενιαία για όλους τους Έλληνες ασφαλισμένους (ανεξάρτητα από τον φορέα περίθαλψης). το πλήρες κείμενο της παραπάνω απόφασης, όπου περιγράφεται αναλυτικά η σχετική διαδικασία και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά. Άρθρο 1 Η νοσηλεία στο εξωτερικό των ασφαλισμένων όλων των φορέων και κλάδων ασθενείας, ανεξαρτήτως ονομασίας και νομικής μορφής, αρμοδιότητας της Γ.Γ.Κ.Α., εγκρίνεται με απόφαση του οικείου φορές, ύστερα από αιτιολογημένη γνωμάτευση των Ειδικών Υγειονομικών Επιτροπών που προβλέπονται στο άρθρο 3 της απόφασης αυτής. Η κατά τα ανωτέρω νοσηλεία παρέχεται στις περιπτώσεις που ο ασφαλισμένος :\ Α. Πάσχει από σοβαρό νόσημα το οποίο δεν μπορεί να αντιμετωπισθεί στην Ελλάδα, είτε γιατί δεν υπάρχουν τα κατάλληλα επιστημονικά μέσα είτε γιατί δεν εφαρμόζεται η ειδική ιατρική μέθοδος διάγνωσης και θεραπείας που απαιτείται. Β. Πάσχει από σοβαρό νόσημα που δεν μπορεί να αντιμετωπισθεί έγκαιρα στην Ελλάδα και η τυχόν καθυστέρηση της αντιμετώπισης του θέτει σε κίνδυνο τη ζωή του. Γ. Αναχώρηση επειγόντως για το εξωτερικό, χωρίς την προβλεπόμενη διαδικασία προέγκρισης του φορέα, γιατί υπάρχει ανάγκη άμεσης αντιμετώπισης της περίπτωσής του. Δ. Βρίσκεται προσωρινά για οποιαδήποτε αιτία σε χώρα του εξωτερικού και λόγω βίαιου, αιφνίδιου και αναπότρεπτου συμβάντος ασθενήσει ξαφνικά και νοσηλευτεί σε θεραπευτήριο. Στις περιπτώσεις γ και δ είναι δυνατή η εκ των υστέρων έγκριση της νοσηλείας του. Άρθρο 2 Προκειμένου να γνωματεύσουν οι ειδικές υγειονομικές επιτροπές του άρθρου 3 απαιτείται η προσκόμιση από τον ενδιαφερόμενο των εξής δικαιολογητικών : 1. Για τις περιπτώσεις α και β του άρθρου 1, γνωμάτευση γιατρού διευθυντή κλινικής κρατικού νοσοκομείου ή Πανεπιστημιακής κλινικής της αντίστοιχης με την πάθηση ειδικότητας. Στη σχετική γνωμάτευση θα πρέπει να περιγράφεται με λεπτομέρεια το είδος της πάθησης ή της βλάβης και το ανέφικτο της αντιμετώπισής της στην Ελλάδα. Ειδικότερα για την περίπτωση β απαιτείται πέραν της παραπάνω γνωμάτευσης και βεβαίωση από δύο τουλάχιστον νοσηλευτικά ιδρύματα της χώρας ανεξαρτήτως νομικής μορφής ότι λόγω πληρότητας δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν το περιστατικό έγκαιρα. 2. Για την περίπτωση γ του άρθρου 1 απαιτείται : α. Γνωμάτευση του νοσηλευτικού κέντρου του εξωτερικού στην οποία θα περιγράφεται αναλυτικά η πάθηση και το ιστορικό νοσηλείας και θα αιτιολογείται η ανάγκη της κατεπείγουσας αντιμετώπισης του περιστατικού και β. γνωμάτευση γιατρού διευθυντή κλινικής κρατικού νοσοκομείου ή Πανεπιστημιακής κλινικής της αντίστοιχης με την πάθηση ειδικότητας με την οποία να πιστοποιείται με λεπτομέρεια η σοβαρότητα της κατάστασης του ασθενούς και να επισημαίνεται η αδυναμία αντιμετώπισής του στην Ελλάδα και ότι η καθυστέρηση μετάβασης στο εξωτερικό εγκυμονούσε κινδύνους για τη ζωή του ασφαλισμένου. 3. Για την περίπτωση δ του άρθρου 1 απαιτείται ο ασφαλισμένος να υποβάλει γνωμάτευση του νοσηλευτικού κέντρου του εξωτερικού στην οποία να περιγράφεται λεπτομερώς η πάθηση και η αναγκαιότητα της άμεσης και επιβεβλημένης νοσηλείας. Άρθρο 3 Αρμόδιες για τη γνωμάτευση νοσηλείας στο εξωτερικό ασθενών ασφαλισμένων οργανισμών αρμοδιότητας Γ.Γ.Κ.Α. είναι ειδικές Υγειονομικές Επιτροπές που εδρεύουν στα περιφερειακά Υποκαταστήματα του ΙΚΑ Αθηνών, Θεσσαλονίκης, Πάτρας, Ηρακλείου Κρήτης, Ιωαννίνων και Κομοτηνής. Οι επιτροπές είναι τριμελείς. Αποτελούνται από τρεις (3) γιατρούς ασφαλιστικών οργανισμών από τις ειδικότητες παθολόγου, χειρούργου, ορθοπεδικού, νευρολόγου και καρδιολόγου. Η συγκρότηση των επιτροπών γίνεται κάθε χρόνο με απόφαση του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων. Με την ίδια απόφαση καθορίζονται οι γεωγραφικές περιοχές που θα εμπίπτουν στην αρμοδιότητα κάθε επιτροπής. Για τη λειτουργία των παραπάνω επιτροπών ισχύουν όσα προβλέπονται στον κανονισμό ασφαλιστικής αρμοδιότητας του ΙΚΑ, η δε αποζημίωση που καταβάλλουν στο ΙΚΑ οι ασφαλιστικοί φορείς για την εξέταση των ασθενών, τους από αυτές, καθορίζεται με την προβλεπόμενη από την παρ. 4 του άρθρου 7 του Ν. Δ/τος 4106/1960 (Α’ 147) υπουργική απόφαση. Άρθρο 4 1. Όλα τα προβλεπόμενα από το άρθρο 2 δικαιολογητικά υποβάλλονται από τον ενδιαφερόμενο στην αρμόδια υπηρεσία του ασφαλιστικού του φορέα, η οποία στη συνέχεια τα διαβιβάζει στην κατά τόπο αρμόδια ειδική Υγειονομική Επιτροπή προκειμένου να γνωματεύσει κατά περίπτωση. Κατά τη συνεδρίαση της επιτροπής δεν είναι υποχρεωτικά απαραίτητη η παρουσία του ασφαλισμένου. 2. Η αρμόδια επιτροπή γνωματεύει για το είδος της πάθησης, τους συγκεκριμένους λόγους, όπως αναφέρονται στο άρθρο 1 για τους οποίους επιβάλλεται η μετάβαση στο εξωτερικό, την πιθανή χρονική διάρκεια νοσηλείας, τη χώρα ή και το συγκεκριμένο νοσηλευτικό κέντρο στο οποίο θα νοσηλευθεί ο ασφαλισμένος. Με την ίδια γνωμάτευση καθορίζεται αν υπάρχει ανάγκη συνοδού ή δότη σε περίπτωση μεταμόσχευσης. Ειδικά στις περιπτώσεις μεταμόσχευσης οργάνων εφαρμόζονται οι σχετικές αποφάσεις του Υπουργείου Υγείας και Πρόνοιας όπως ισχύουν κάθε φορά. Οι ασθενείς που νοσηλεύονται σε χώρες της Ε.Ε. πρέπει υποχρεωτικά να εφοδιάζονται με το κοινοτικό έντυπο Ε112 προκειμένου να καλύπτεται η δαπάνη. 3. Απορριπτικές γνωματεύσεις των Υγειονομικών Επιτροπών είναι δεσμευτικές για τους ασφαλιστικούς οργανισμούς. 4. Η νοσηλεία σε χώρα εκτός της Ευρώπης εγκρίνεται μόνο στην περίπτωση που το συγκεκριμένο περιστατικό δεν αντιμετωπίζεται σε Ευρωπαϊκή χώρα. Στην περίπτωση αυτή η αναγκαιότητα της νοσηλείας πρέπει να αιτιολογείται σαφώς τόσο στη γνωμάτευση του γιατρού, όσο και στη γνωμάτευση της Ειδικής Υγειονομικής Επιτροπής στην οποία επιπλέον θα αναφέρεται απαραίτητα η χώρα και το συγκεκριμένο εξειδικευμένο νοσηλευτικό κέντρο στο οποίο θα παρασχεθεί η νοσηλεία. Εάν το περιστατικό αντιμετωπίζεται μεν σε χώρα της Ευρώπης, αλλά ο ασφαλισμένος επιθυμεί να νοσηλευθεί σε άλλη μη Ευρωπαϊκή χώρα, τότε οι ασφαλιστικοί οργανισμοί βαρύνονται μόνο με το 30% των δαπανών νοσηλείας, των εξόδων ταξιδιού και διαμονής. 5. Σε περίπτωση που οι ασφαλιστικοί φορείς έχουν αποδεχθεί ειδικό τιμολόγιο με συγκεκριμένη νοσηλευτικό κέντρο του εξωτερικού, για ορισμένες παθήσεις, θα καταβάλλεται το ποσό του ειδικού τιμολογίου. Εφόσον ο ασφαλισμένος επιθυμεί να νοσηλευθεί σε άλλο νοσηλευτικό κέντρο τότε καλύπτεται η δαπάνη που έχει ορισθεί στη συμφωνία. 6. Δεν καταβάλλεται δαπάνη για νοσηλεία σε ιδιωτικές κλινικές του εξωτερικού, πλην περιστατικών που αφορούν παιδιά. γιαννης μακ. παθολογος
  20. 3 points
    Να και κάτι καινούργιο, διπλοί δίσκοι μπροστά και δαγκάνες 108mm, ζάντες δίσκοι και πιρούνια από CB650F. Δεν βρίσκω το λόγο να το κάνει κάποιος αυτό μιας και ήδη έχει πάρα πολύ καλά φρένα το NC, ο ιδιοκτήτης ισχυρίζεται ότι το φρενάρισμα πλέον είναι πιο δυνατό.
  21. 3 points
  22. 3 points
  23. 3 points
    Kawasaki ZX-9R Απο τις ωραιες εποχες, πριν τα Superbike γινουν απολυτα ξυραφια, εντελως αντιπρακτικα για τον δρομο. Βολικο ακομα και για τουρισμο, με πραγματικη πισω σελα, μεχρι και χειρολαβες. Πολυ γρηγορο, χωρις να ειναι τεραστιο οπως ενα Hayabusa. Δεν ηταν ακριβως μινιον αλλα το σουλουπι της σε συνδιασμο με την πολυ καλη ανεμοκαλυψη και τα γκαζια της, ηταν αψογο Παντα μου αρεσε και παντα θα μου αρεσει αυτο το μηχανακι. Περιμενα οτι θα αρεσε και σε πολλους περισσοτερους απο αυτους που εν τελει το αγορασανε. ΥΓ Οι παρατηρησεις που εγραψε ο ΠαναγιωτηςΚ για το Thundercat στην πρωτη σελιδα του θεματος ειναι περα για περα ακριβεις. Μαθετε να ακουτε κατι παραπανω πριν αρχισετε τα οπαδικα χουλιγκανιλικια ποδοσφαιρικου τυπου στυλ " σε ταπωσε....κτλπ" Το οτι ενας ασχετος Εγγλεζος ή δεν ξερω τι αλλο, τα εγραψε ετσι στο ιντερνετ, δεν σημαινει οτι ειναι και σωστα και η παραθεση τους ως πηγη, μονο ανενημερωτους μας παρουσιαζει.
  24. 3 points
    φιλε επειδη τα χουμε πει και τα χουμε ξαναπει και ο καθενας θα λεει παλι τα μακρυ του και το κοντο του απο επιστημονικες αναλυσεις μεχρι τι μας λεει ο καθε εμπορας/μηχανικος ειδικος των forum τεχνικος διευθυντης σχιστοματης απο το iwata κτλ δεν θα βρεις ακρη. Εγω θα σου πω το εξης σαν ευτυχισμενος κατοχος τοσο καιρο. το σημαντικοτερο που πρεπει να αναρωτηθει ο φιλος σου δεν ειναι αν θα του κανει wobbling ειναι τι μηχανη θελει. Αν θελει μια μηχανη για ταξιδια το tracer θα το κανει(και ειδικα σε επαρχιακους θα τρελαθει μαζι του στα στροφιλικια)αλλα υπαρχουν πολλες αλλες μηχανες που θα το κανουν καλυτερα με τα ωραια μαλακα σελακια τους με πολυ καλη προστασια απο τον αερα και με μια θεση οδηγησης μεσα στη μηχανη και οχι απο πανω της οπως το tracer. Αν θελει μια μηχανη για καθημερινη μετακινηση το tracer θα το κανει πολυ καλυτερα απο πολλες αλλες μιας και μεσα στη πολη ειναι σαν scooter , παναλαφρη και μανιτζεβελη που ξεχνας να αλλαξεις ταχυτητα γιατι εχει ροπη παντου! Επανερχομενος στη θεση οδηγησης πρεπει επειδη θα τη ζει καθε μερα να σκεφτει αν του αρεσει να οδηγαει σε στυλ hypermotard η αν προτιμαει κατι καναπεδατο με τη θεση χαμηλα και τα χερια πιο ψηλα. Εκει ενα vstorm, versys, africa θα τον βολεψει καλυτερα. Αν θελει να εχει την αισθηση ενος supersport οταν το ανοιγει και το οδηγαει τοτε να παρει tracer με οτι αυτο συνεπαγεται, για τις παραχωρησεις που θα κανει στην ανεση για να φερει στα μετρα του τις μετριες αναρτησεις και να βρει το στυλ που τον βολευει. Αν το βαρος σε ενα μηχανακι αυτου του στυλ τον νοιαζει οπως και η γωνια καστερ & το ιχνος και θελει να ειναι ποδηλατο και ευελικτο να παρει tracer καταλαβαινοντας τι συνεπαγεται τα + και τα - Τελος αν μαθει τα χουγια του και πως οδηγιεται βαζοντας τον ποπο του πιο πισω στο καθισμα στις υψηλες ταχυτητες, σκυβοντας ελαχιστα πισω απο τη ζελατινα, έλαφρα χερακια στο τιμονι και αλλαγες ταχυτητων με ενα ανεπαισθητο πατημα του συμπλεκτη δεν θα ασχοληθει με τη λεξη wobbling ποτε, ακομα και οταν του το κανει θα ειναι συνεπεια της αγριας επιταχυνσης οπως σε ενα supersport απλα σε λιγοτερα χιλιομετρα λογω το οτι δεν εχει ουτε το υψος ουτε την αεροδυναμικη ενος supersport. Εχει καλη τιμη αλλα δεν ταιριαζει σε ολους μην το παρει λογο τιμης η επειδη ακουει σουζες και γκαζια και τελικα οι προτεραιοτητες του ειναι αλλες και πιο σημαντικες απο τις επιδοσεις. για εμενα αυτο πρεπει να τον απασχολει το wobbling λυνεται
  25. 3 points
    Xθες πηγα απο τον @HLIAS να αλλαξουμε λαδακια και μπουζι στο παπι. Και εκει που καθομασταν, συνειδητοποιουμε οτι το ρελαντι μου ηταν λιγο χαμηλο. -Ρε, δεν ανεβαζουμε και λιγο το ρελαντι σου; -Και δεν το ανεβαζουμε; Κλαιν! 2.5 ωρες αργοτερα, φτασαμε στο βιδακι του ρελαντι! Νομιζω οτι απο καπου μας παρακολουθουσαν οι αρχιμηχανικοι της Suzuki χαιδευοντας ασπρες γατες, γελοντας μοχθηρα.
  26. 3 points
    ε αφου τα λεει ολα δεν χρειαζεται να πουμε κι μεις κατι...
  27. 2 points
    Καλησπέρα καλώς με βρήκατε και σας βρήκα. Μόλις αποτελείωσα το πίσω σε 6000km. (ούτε λινά δεν έμειναν στην επιστροφή από το ταξιδάκι "ρίσκο" που επιχείρησα). στα 5000km θέλαν αλλαγή σε κάθε περίπτωση. οι διαδρομές ήταν κυρίως επιθετικό (κατά κάποιο τρόπο) κλειστό επαρχιακό στροφιλίκι με κάτι-τις από εθνική (1500km περίπου) με πορείες στα 160-200 εκ των οποίων 80~100km με τελικές γιατί έτσι. είμαι 110 κιλά με φουλ εξοπλισμό, ελάχιστα χιλιόμετρα έκανα μόνο με κράνος και μπουφάν (χωρίς να είμαι ρομποκοπ δηλαδή) και πιέσεις 36 μπρος 40 πίσω. έως τη μισή του ζωή, άπαξ και ζεσταινόταν (γιατί αργούσαν λιγουλάκι) ήταν σα να το έχεις κολήσει στην άσφαλτο με εποξική κόλα. από τη μισή ζωή του και μετά είχα κάποια ψευτογλιστρήματα αλλά τίποτα ανυσηχητικό, πολλές φορές οφειλόταν σε μη-έλεγχο πίεσης κατά την εκκίνηση της βόλτας ταξιδιού. καλή πρόσφυση, καλή πληροφόρηση, συγχωράει λάθη, μπαλονάρισμα σε χαμηλότερες πιέσεις (σαν τρίτο αμορτισέρ ένα πράμα), σίγουρα θα το συνιστούσα ναι, γενικά ένα πολύ καλό λάστιχο, περίμενα να αντέξει περισσότερο αλλά δε βαριέσαι. θα βάλω τώρα πάλι το ίδιο πίσω, γιατί το μπροστά πιστεύω θα βγάλει άλλα 4-5000 οπότε μην αλλάξω πάλι και τα δύο. *επιεικός ακατάληλα για βρεγμένο ** 350€ κόστος αγοράς κρίνεται ικανοποιητικό ***σουζες πάντες κλπ καγκουριλίκια δεν έκανα ****μετά ίσως δοκιμάσω τα d212 GP Racer, διαβάζω έχουν πιο σκληρό προφίλ (μικρότερη ελαστικότητα) και πέφτουν πιο γρήγορα στη στροφή *****λεφτά να έχουμε να αγοράζουμε λάστιχα. adios
  28. 2 points
  29. 2 points
  30. 2 points
    ψιτ απο την χαρα σου εχεις βαρυ χερι τωρα. ασε καναδυο ρεζερβουαρ να καταλαγιασουν οι αδρεναλινες σου και βλεπουμε
  31. 2 points
    Ισχυει πως εφυγε. Ειναι συγκινητικη η αμεση ανταποκριση του κοσμου και το ποσο γρηγορα μαζευτηκαν χρηματα για την επεμβαση της. Οντως ο Τσιπρας εδωσε το αεροσκαφος του. Θα επανελθω με νεοτερα!
  32. 2 points
    Παίζει να σε σταματάνε οι μπάτσοι και να σε γράφουνε επειδή έχεις φλας και πινακίδα και να τα θεωρούν παράνομες μετατροπές ξερω γω
  33. 2 points
    εγω θα επερνα το aprilia mana! μοτοσυκλετα με τα ολα της, και εχει και αναρτησεις και φρεναρες! ετσι κρατας και το σκουτερ σου! αλλιος πας ή σε nc ή σε integra αλλα πουλας και το σκουτερ γιατι οντως δεν θα σου χρειαζεται!
  34. 2 points
  35. 2 points
  36. 2 points
  37. 2 points
  38. 2 points
    Ναι και αν δεν παραθεσεις σωστες πηγες, θα σε μαζεψουν οι υπολοιποι "τυχαιοι" και ειτε θα σε διαγραψουν ή διορθωσουν, ειτε θα ειναι ολο το αρθρο γεματο προειδοποιησεις για ελειψη πηγων κτλπ..
  39. 2 points
    Δεν μπλεκομαι στο θεμα που συζητιεται αλλα εδω εχεις λαθος. Και η wikipedia περιεχει συχνα ανακριβειες γιατι γραφεται απο τυχαιους ανθρωπους. Μπορω να παω τωρα να ανοιξω αρθρο για το πως πηγε η ελληνικη αποστολη στο διαστημα και τι συναντησε στον πλουτωνα. Ξαναλεω δεν μπλεκομαι στην συζητηση απλα θεωρησα οτι μια υποσημειωση χρειαζεται εδω.
  40. 2 points
    υπαρχει ακομα δουκας μαμα? μην τον πειραξεις αμαρτια ειναι , εχω να δω μαμα παρα πολυ καιρο. στο ερωτημα σου παντως η απαντηση ειναι fcr + εκκεντροφορο κ θα ειναι συνεχεια ορθιο. ξερεις ποιο...
  41. 2 points
    Οι θορυβώδεις εξατμίσεις 99,9% δεν μπαίνουν στις πάπιες για να πηγαίνουν καλύτερα ή να σώζουν τη ζωή (!) του αναβάτη. Μπαίνουν μόνο και μόνο από το κόμπλεξ του ιδιοκτήτη να δείξει ότι έχει μηχανάρα και ότι την έχει μεγάλη.
  42. 2 points
    Εγώ ευαισθητοποιήθηκα πάντως και μόλις έστειλα 20€.
  43. 2 points
    Δεν είπα για το δικό σου συγκεκριμένα ντε. Τώρα αν η μια κάνει σαν κλαστήρι και η άλλη σαν πιο μπάσο κλαστήρι να πω το κρίμα μου δεν μου κάνει ιδιαίτερη διαφορά Akrapovic είχα δει πάνω σε ένα Yamahoscooter και πάλι σαν κλαστήρι έκανε. Τέλος πάντων το θέμα θα μπορούσε απλά να αναχθεί στο ότι είναι λογικό τα κοκόρια (και ειδικά τα νεότερα) να θέλουν να κακαρίσουν δυνατά Είναι η φύση των πραγμάτων.
  44. 2 points
  45. 2 points
    Ηθελα να παρω μηχανη αλλα μετα ειδα οτι δεν και μετα ειπα καλυτερα θα παρω και υστερα μου ειπαν αυτοι οχι και τους ειπα θα παρω παπι αλλα τελικα και τοτε μου ειπαν οτι ναι μεν αλλα τους ειπα οτι το Ζ και μετα θυμηθηκα οτι δεν εχω διπλωμα αλλα και αυτοι μου ειπαν οτι δεν αλλα δεν εχω εμπειρια Αυτα τιποτα αλλο
  46. 2 points
    1000 φορες ντακοτα ξεταπωτη πανω απο το σπτι μου παρα παπι με εξατμιση απο κατω.
  47. 2 points
    KAΡΓΙΕΣ ΟΤΑΝ ΤΟ ΛΑΙΚΟ ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ ΕΡΓΑΤΗΑΣ ΒΑΖΕΙ ΛΑΜΑΡΙΝΑ ΜΑΒΡΙ ΜΑΤ ΚΑΙ ΚΑΡΑΤΙΜΟΝΑ ΣΤΟ ΣΙΠΙΑΡ ΤΕΤΡΑΚΟΣΑ ΤΟΥ ΤΟΝΕ ΛΕΤΕ ΛΙΓΔΟΜΠΕΡΝΤΕ ΦΤΩΧΟΜΠΙΝΕ ΟΤΙ ΚΑΤΕΣΤΡΕΠΣΕ ΕΝΑ ΚΛΑΣΙΚ ΚΑΙ ΙΟΥ ΤΙ ΦΤΗΝΗ ΚΑΚΙΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΣΤΡΗΤΡΙΠΛΕ ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ Ο ΧΑΡΤΟΓΙΑΚΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΙΒΑΤΑ ΒΓΑΖΗ ΤΗΝ ΑΠΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΠΑΠΑΡΗΓΑ ΜΕ ΔΙΟ ΡΟΔΕΣ ΣΦΑΖΕΣΤΕ ΚΑΙ ΟΟΥ ΧΑΟΥ ΠΡΟΤΟΤΑΗΠ ΙΖ ΙΤ ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΟΡΑΖΑ ΠΡΟΠΕΡΣΙ ΚΑΙ ΣΤΑΖΕΤΕ ΓΟΥΑΚΑΜΟΛΕ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΕ ΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΔΙΤΙΚΙ ΒΙΡΙΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΞΕΚΑΤΙΝΙΑΖΜΑΤΑ
  48. 2 points
  49. 2 points
    Aν δε σου σηκωνεται εστω η τριχα μη πω τιποτα αλλο με αυτο τον αγωνα τοτε δε γουσταρεις αρκετα τις μηχανες
  50. 2 points
    Έτσι έπεσε η Ελλάδα στα μνημόνια. Πες τα χρυσόστομε.
×
×
  • Create New...