Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/01/2016 in all areas

  1. 17 points
  2. 13 points
  3. 13 points
  4. 9 points
  5. 7 points
    Ναι ευχαριστως.. Απο λουκ -Καταρχας.eye-catcher.ολοι κοιτανε τι ειναι αυτο το πραμα και ρωτανε στα φαναρια.ειναι ιδιαιτερο -μαρεσουν τα μουτρα του,μοιαζει με πανιγκαλε λιγο μπροστα, κωλος σα μπανιερα αστο. +μονομπρατσο-ωραιο Οδηγικα τωρα -Πολυ βαρυ,φενεται.αλλα μολις αρχισει και παιρνει κινηση δε νιωθεις τιποτα -Υπερανετο.τι να λεμε η σελα του συνοδηγου ειναι οσο του τριπλ μου ολοκληρη -Φοραει κινητηρα 700 V2.ΔΕΝ ΠΑΕΙ!εχει πολυ λιγα αλογα αλλα οποιος το παιρνει δε νομιζω οτι εχει στο μυαλο του παντιλικια και τελικες.Γιαυτο που ειναι μια χαρα ειναι η δυναμη του πιστευω.Μη ξεχνας βαρος. -Χαμηλο κεντο βαρους.Ειναι ωραιο στις στροφη.Καθολου τεμπελικο -Καλο turning circle.Δε του το χα -Στη κινηση δε βολευει.ειναι μαουνα.και καιει.καιει πολυ.εξω απο κινηση δε καιει τιποτα.φυσιολογικα -το μηχανακι αυτο ειναι ταξιδιαρικο.εκει ανηκει.βγαλτο εθνικη και επαρχιακους και θα σε παει οσο λιγα αλλα πιστευω.αν θελω να παω καμια πατρα καλοκαιρι με τη κοπελα αυτο θα παρω ανετα. -του λειπει το fun factor αλλα οκ Αρτηση φρενα μεταδοση -αναρτηση ανετη.δε καταλαβαινεις χριστο -φρενα εξαπιστονες μπροστα μια χαρα + abs -μεταδοση ημιαυτοματο με D kai S και χειροκινητο.χωρις συμπλεκτη.σκουτεροκρουιζερ δλδ -εχει μπλοκε νομιζω και ιμαντα οχι αλυσιδα Αλλες λεπτομερεις,εχει χειροφρενο,και τα φουτρεστ ειναι μπροστα και οχι κατω.σα μαλακας απο συνηθεια οποτε ξεκιναγα εβαζα τα ποδια κατω και εβρισκα αερα!συνηθεια ειναι.. Επισης φοραει πολυ περιεργη διασταση ελαστικων.130/70 μπροστα 190/50 πισω.δε βρισκει λαστιχα με τιποτα με λιγα λογια.χαζη χοντα σαυτο.. Σεντονακι..Αυτα μου ρχονται τωρα ελπιζω να σε καλυψα..αμα θες κατι αλλο ρωτας
  6. 6 points
  7. 6 points
  8. 5 points
    Παραπλανητικός ο τίτλος του thread, κοπή πίτας Σαλονικιών είναι.
  9. 5 points
  10. 5 points
    Σημερα ειχα την ευκαιρια να οδηγησω αυτο.του πατερα υγ:Ρε χονδα,με μια τοσο ωραια ζαντα,και μονομπρατσο,πας και κοτσαρεις αυτο το θερμοσιφωνα μπροστα?γαμω δλδ
  11. 5 points
  12. 3 points
    Γενικα πολλοι ανθρωποι και δημοσιογραφοι πιο συγκεκριμμενα γνωριζουν παρα πολλα για διαφορους και κανεις δεν βγαζει μιλια. Για ψωμιαδηδες, πολιτικους και ανθρωπους γενιοκοτερα της εξουσιας. Κανεις δεν μιλαει,, λεει μονο ''Καποια στιγμη θα μιλησω και θα πω πολλα'' Γαμ&ησε μας ρε φιλε... ή μιλα και βγαλτα στην φορα ή σκασε... Οσο ξερεις και δεν μιλας εισαι ενας απο αυτους.
  13. 3 points
    Καλημερα σε ολους,μια και αρκετοι απο εμας προκειται να αλλαξουν ελαστικα τους επομενους μηνες,να σας πληροφορησω πως το pirelli scorpion trail που φοραει το μηχανακι μας εγινε φτηνοτερο,λογω της υπαρξης πια του trail 2 που ειναι πιο ασφαλτινο οπως μου ειπαν.225 ευρω απο 320 που ειχε,ειναι σημαντικη διαφορα,και δεν βλεπω το λογο να μην το τοποθετησω παλι αφου ειμαι πολυ ευχαριστημενος.
  14. 3 points
    Επαιζε φουλ καυλαντισμα εκει ε;
  15. 3 points
  16. 3 points
  17. 3 points
  18. 3 points
    Κάτι ξέρει... Triumph μπρελόκ + Daytona παπί = Triumph Daytona θα λέει στις μικρούλες και δεν θα λέει και ψέμματα.
  19. 3 points
    Nα πω λοιπον και εδω στους εναπομείναντες της παρέας μιας και η χαρα μου δεν μ'αφηνει, πως σε περίπτωση που δεν είδαν την ευτυχή κατάληξη του επικού και γεμάτου αγωνία και ίντριγκα thread, πως στο τέλος Ιανουαρίου θα είμαι και εγώ κάτοχος του cb μοντελο 2016 σε μαυρο ματ! Καλή χρονιά!
  20. 2 points
    Κάποτε τέτοια gadget τα βλέπαμε στις ταινίες επιστημονικής φαντασίας! http://push99.com/ili-the-worlds-first-wearable-translator/
  21. 2 points
  22. 2 points
    Οπότε, με την ίδια λογική, για τους εκτός Θεσσαλονίκης δεν συντρέχει λόγος να κάνουν εκείνοι 250 - 350 χλμ. Παίδες, για όσους δεν γνωρίζουν ή δεν θυμούνται, δείτε πώς γινόταν ΟΛΕΣ τις προηγούμενες χρονιές. Ήταν αφορμή και ευκαιρία να βρεθούμε όσο περισσότεροι και από όσο περισσότερα μέρη γινόταν, γι΄αυτό και πηγαίναμε και Χαλκιδική, και Βόλο, και Σέρρες, και Πέραμο, και Καταχά, και Κιλκίς. Και βασικά, ακόμα και το ποιά θα ήταν τα υποψήφια μέρη, αποφασιζόταν με ανοιχτή συζήτηση εδώ μέσα και έμπαιναν σε ψηφοφορία. Προσωπικά διαφωνώ κάθετα με την διαδικασία και τον όλο χειρισμό, καλά να περάσετε.
  23. 2 points
  24. 2 points
    Το κείμενο ειναι στα Ταϋλανδέζικα αλλα μπορεί κάποιος να δει συγκεντρωμενες σε φωτο ολες τις διαφορες μεταξυ παλιού και νέου: http://www.just-ride-it.com/index.php/topic,11853.0.html
  25. 2 points
  26. 2 points
    Πρόπλυση, de-ironizer στις ζάντες, claying με πηλό για να φύγουν τυχόν επικαθήσεις και κάποια υπολλείματα κόλλας από το αντιαισθητικό πληροφοριακό αυτοκόλλητο για την βενζίνη στο ντεπόζιτο, πλύσιμο, κέρωμα και πέρασμα τα trim με ενυδατική προστασία. Full Detailing δηλαδή. Πιο καλή κι από καινούρια έγινε, έτοιμη για βραδινή βόλτα Μετά πήγαμε βενζινάδικο για φουλάρισμα και έλεγχο αέρα στα ελαστικά. Τώρα που είναι κρύος ο καιρός δεν αλλάζει η πίεση στα ελαστικά με τίποτα, όσο το είχα σετάρει πριν 2-3 εβδομάδες, τόσο ακριβώς είναι και σήμερα.
  27. 2 points
    Όταν καποιος βαζει τοσα λεφτα και θελει να παρει ενα μηχανακι οπως το εχει ερωτευτει ειναι πλεονεκτης και μαλιστα χωρις οριο;;; Καποιος σκαει αυτες τις μερες 7000 (και συνεπως θελει να πραγματοποιησει το ονειρο του χωρις συμβιβασμους) και αυτο τον κανει απληστο δηλαδη; Σταθη μαζι τα λεγαμε. Δεν το εκανες μονο εσυ ή εγω ή ο οποιοσδηποτε. ΟΛΟΙ το κανουν. Ειδικα οταν το μηχανημα το παιρνεις κουτα. Εδω κοιταμε την εμφανιση οταν σκαμε 1000 και 2000 για μεταχειρισμενο... Και στο παραπανω δεν φταιει ο entry-level χαρακτηρας της μηχανης. ΟΠΟΙΑ μηχανη και να αγορασεις θα κοιταξεις και το χρωμα και την εμφανιση. Οσο βελτιωμενα specs και να εχει, σε λαχανι δεν θα το επαιρνα ΠΟΤΕ. Οσο γι'αυτο ειμαι σιγουρος και ανυπομονω!
  28. 2 points
    Thanks Manolo! Το τελευταίο ΣΚ του Μάρτη δεν το είχα με τίποτα. Τώρα κάτι γίνεται!!!
  29. 2 points
    Δεν είναι άσχημη ιδέα .Πάντως μου έχουν λείψει πολύ οι βόλτες με πολύ λαό. ..
  30. 2 points
  31. 2 points
    Και οι νεφελιμ μπορει να ερθουν με την επιστροφη στο εθνικο νομισμα........ Η τρομοκρατια που ασκειται δεν εχει καμια βαση. Κανενας σοβαρος οικονομολογος στον κοσμο δεν μιλαει για καταστροφη της ελληνικης οικονομιας με την εξοδο απο το ευρω.Το αντιθετο θα ελεγα Τα σεναρια της καταστροφης τα καλλιεργουν οι πολιτικαντηδες, εγχωριοι και εξωχωριοι, τα οικονομικα κορακια.(τραπεζιτες funds κτλ) και ασφαλως το γερμανικο μπλοκ. Και μια απαντηση στην δουλικοτητα.Προτιμω να ρισκαρω την οποια προοπτικη μου δινει το εθνικο νομισμα, παρα να μεινω δουλος στην σιγουρια των 510 ευρω σημερα 450 αυριο και ισως 350 σε δυο χρονια......
  32. 2 points
    τρελό playlist με ρέγγες διασκευές, το έχω λιώσει
  33. 2 points
  34. 2 points
  35. 2 points
  36. 2 points
    Και εκει που καθεσαι στο PC και ψαχουλευεις το διαδικτυο, πεφτεις πανω σε αυτο:
  37. 2 points
    Δεν φτάνει που του την έδινε ο άνθρωπος τόσο καιρό τσάμπα να κάνει τις βόλτες του, τώρα του λέτε του παιδιού πως είναι πολλά κιόλας τα 2000 για Transalp του '04 που είναι και εγγυημένο....Μμμμμ, μπράβο! Για εμένα φίλε μου, εφόσον το ξέρεις το μηχανάκι, θα σου έλεγα αν έχεις τα χρήματα να το πάρεις....επειδή είναι και συγγενής σου, σίγουρα θα σου κάνει κάτι καλύτερο αν το ζητήσεις και σίγουρα θα τρέξει κι'αυτός για ο,τι γραφειοκρατικό χρειάζεται.. Το να βρείς εγγυημένο πράγμα μεταχειρισμένο είναι όχι μόνο δύσκολο, τραγικά δύσκολο...όλοι λένε ψέμματα και μετά αρχίζεις με τα μαζέμματα και τα 2000€ θα γίνουν 2500-3000€ και θα λες τι μκς που ήμουνα... Φιλική συμβουλή, πες του ανθρώπου να σου κόψει κάτι αν μπορεί (κι'αυτός πιο ευχτυχισμένος θα είναι που θα το δώσει σε σένα, παρά σε κανα κόπανο που δεν τον γνωρίζει και θα του πρήξει τα ούμπαλα) και να σε βολέψει με τα χαρτιά και τα συνεργεία, μιας και εσύ θα βρίσκεσαι εξωτερικό. Με το που θα έρθεις πίσω θα καβαλήσεις και θα οργώσεις...τίποτα άλλο!
  38. 2 points
  39. 2 points
    Μοτοσικλετιστής σώζει καμένη γάτα, και την παίρνει μαζί του στο ταξίδι του: http://www.diaforetiko.gr/motosikletistis-sozi-kameni-gata-ke-tin-perni-mazi-tou-sto-taxidi-tou/ Το έχω ξαναβάλει, αλλά εκείνο το link δεν λειτουργεί πια.
  40. 2 points
    Κανονικα επρεπε να υπολογίζει την ιπποδύναμη ή/και την αναλογία Kg/Hp άλλων μοτό για να ξέρεις να μην κάνεις ανοιγματα μην φας καμια λήψω και το φυσάς και δεν κρυάνει. Over 9000!!!
  41. 2 points
    κάτσε να στο ξαναδημιουργήσω: μόλις 77KW περί τροχού και στροφάλου Αυτό που σε σπρώχνει, μια δύναμη F εφαρμοζόμενη στην περιφέρεια του τροχού (άρα ΡΟΠΗ γιατί εφαρμόζεται σε περιφέρεια κύκλου) ξεκινάει το περιστροφικό της ταξίδι από τον γεννουσιοργό στρόφαλο και περνάει χίλια μύρια μεταβλητά κύματα μετάδοσης μέχρι να φτάσει στην περιφέρεια του τροχού. Η δύναμη αυτή συναρτήσει στροφών ανά λεπτό περιστροφής του ρόλερ μας δίνει την ιπποδύναμη δηλαδή το μέτρο παραγωγής ενέργειας στη μονάδα του χρόνου. Αν μετράς μόνο τη δύναμη στην περιφέρεια του τροχού (δηλαδή στο ρόλερ και ας το βαφτίζουν "τροχό" οι πιο πολλές εταιρίες πλην Fuchs-Marolo που αναφέρονται σαφώς σε "ρόλερ" και "τροχό", από όσα ξέρω) τότε μεταβάλλοντας πρόσφυση ελαστικών,πάχος-θερμοκρασία λαδιών, τελικό γρανάζωμα κλπ παίρνεις άλλο νούμερο στο ίδιο μηχανάκι στο ίδιο δυναμόμετρο καθώς οι τριβές μεταβάλλονται. Άν όπως γράφω στο λινκ από πάνω μετράς-υπολογίζεις όλα αυτά έχεις μια πολύ ακριβέστερη προσέγγιση του τι βγαίνει στο στρόφαλο πράγμα πολύ χρήσιμο για πιο σοβαρές συγκρίσεις διαφορετικών μετρήσεων (η πιο συνηθησμένη απάτη στα συνήθη δυναμόμετρα είναι το φούσκωμα του πίσω τροχού με ταυτόχρονο σφίξιμο των ιμαντών οπότε μειώνεται το σπινάρισμα και το λάστιχο αποροφάει λιγότερο όντας "πετρωμένο" και ω! τσιμπήσαμε 2-3 αλογάκια "στον τροχό" που δεν υπάρχουν). Δε σε σπρώχνει η ιπποδύναμη αλλά η ροπή. Η ροπή δε σε σπρώχνει κόντρα στην κινητική αδράνεια της μάζας σου και κόντρα στην αεροδυναμική αντίσταση μόνο αλλά ταυτόχρονα επιταχύνει την ταχύτητα περιστροφής όλων των μηχανικών τμημάτων που γυροβολιάζουν , στρόφαλο-γρανάζια-αλυσίδες-λάστιχα-ζάντες κλπ. Αν έχεις βαριά τέτοια περιστρεφόμενα εξαρτήματα τότε η ίδια παραγόμενη ροπή στο στρόφαλο θέλει περισσότερη ώρα για να τα επιταχύνει από ότι αν ήταν πιο ελαφριά. Αν μετράς δύναμη στο ρόλερ-εεε-"τροχό" τότε με ένα πιο ελαφρύ λάστιχο θα υπάρξει πιο γρήγορη επιτάχυνση από την ίδια παραγόμενη ροπή στο στρόφαλο άρα ένα δυναμόμετρο αδρανείας που αναφέρει δύναμη στο ρόλερ-εεε-"τροχό" θα σου πει ότι έχεις περισσότερα αλόγατα ενώ ένα δυναμόμετρο που υπολογίζει τα παραπάνω θα σου βγάλει ίδια δύναμη στο στρόφαλο ότι λάστιχο και να βάλεις, φουσκώσει-ξεφουσκώσεις, σφίξεις-ξεσφίξεις (σχεδόν δηλαδή γιατί πάντα υπάρχουν προσεγγίστικές ανοχές στις μετρήσεις αυτής της μορφής). Ολίγον τσαπατσούλικα: Στα (όχι συνήθη) δυναμόμετρα πέδης τυπικά κρατιέται το μηχανάκι φρεναρισμένο σε σταθερές στροφές με το γκάζι ανοικτό οπότε η παραγόμενη ροπή στο στρόφαλο μεταφέρεται μέσω του πολλαπλασιαστικού μοχλισμού των (πρωτεύουσας+δευτερεύουσας+τελικής μετάδοσης+μοχλισμού τροχού+μοχλισμού ρόλερ) σε ένα μετρητικό δύναμης F (ζυγαριά) που είναι τοποθετημένο πάνω στο μοχλό του "φρένου" του μηχανισμού της πέδης. Δηλαδή η δύναμη που βγαίνει από το στρόφαλο κρατιέται από το να επιταχύνει το όλο σύστημα φρενάροντας τον τροχό και μετριέται ακριβώς πόση είναι από τη ζυγαριά στο μοχλό του φρένου. Όπως όταν πατάς στη ζυγαριά του φαρμακείου, η ζυγαριά σε φρενάρει από το να πέσεις προς το έδαφος υπό την επίδραση της βαρύτητας και η μέτρηση είναι πόση δύναμη βάζει η ζυγαριά για να μη σε αφήνει να πέσεις προς τα κάτω. Αντίστοιχα, εδώ οι καύσεις στους κυλίνδρους γυροβολιάζουν το στρόφαλο και όλα τα σβουρομαραφέτια μέχρι το φρένο της πέδης που τα κρατάει και δεν τα αφήνει να επιταχύνουν. Ξέροντας το μοχλισμό, μπορείς να υπολογίζεις δύναμη(ροπή) στο στρόφαλο. Ξέροντας στροφές ανά λεπτό υπολογίζεις την ιπποδύναμη. Το κακό με τα δυναμόμετρα πέδης είναι α. η καταπόνηση της μοτοσυκλέττας-ελαστικού, όπου για να γίνει μια πλήρη μέτρηση πρέπει το μηχανάκι να κατιέται φρεναρισμένο σε πολλαπλές συνθήκες τελικιάσματος επί μακρών, β. είναι πολύ ακριβότερα ως εγκατάσταση ειδικά αν βάλουμε μέσα και τις αυξημένες ανάγκες ψύξης του συνόλου πέρα από το ότι κανονικά πετάς και το εσωτερικά καμμένο λάστιχο να μη ξαναβγεί στο δρόμο, γ.μετράνε στατικές συνθήκες δηλαδή δεν εκτιμούν διαφορές επιτάχυνσης όπως επηρεάζονται από πιο ελαφριά εξαρτήματα ή από πιο σωστά αποκρινόμενο σύστημα διαχείρησης-τοφοδοσίας κινητήρα μετά το κούρδισμα. Παρά τα μειονεκτήματα (και άλλα επίσης πλεονεκτήματα), ένα σωστά καλιμπραρισμένο δυναμόμετρο πέδης σου λέει παντα ακριβώς πόση ροπή βγάζει η κινητήρας σου χωρίς προσεγγίσεις κλπ ματζούνια προσεγγιστικών υπολογισμών γιατί σπινάρισμα ξεσπινάρισμα, αν κρατάς σε σταθερή ταχύτητα φρεναρισμένο το όχημα, η ροπή μεταφέρεται ακέραια και ας αναλώνεται η παραγόμενη ενέργεια-ιπποδύναμη που παραάγει η ροπή σε τριβές στη μετάδοση-σπινάρισμα. Αλλά φευ, τα νούμερα "πέδης" μοτοσυκλεττών είναι λίγα σε κυκλοφορία στη γύρα γιατί η αγορά αναπτύχθηκε και πλυμήρησε από προσιτά δυναμόμετα αδρανείας σε κάθε γειτονιά και εδώ και έξω. Στα συνήθη αδρανειακά λοιπόν, το μηχανάκι επιταχύνει ένα βαρύ τύμπανο (ρόλερ) με γνωστά (α) μάζα, (β) διάμετρο, (γ) αδρανειακή σταθερά. Σε κάθε περιστροφή του τυμπάνου (η κλάσμα της) γίνεται μέτρηση χρόνου δηλαδή τόσα χιλιοστά του δευτερολέπτου περάσανε από την προηγούμενη περιστροφή. Όταν το μηχανάκι επιταχύνει το ρόλερ σε κάθε περιστροφή υπολογίζεται πόση δύναμη F ασκήθηκε στην περιφέρεια του για να επιταχυνθεί, δηλαδή για να περάσουν λιγότερα χιλιοστά δευτερολέπτου από την προηγούμενη περιστροφή. Οπότε αν βάλεις όλες αυτές τις "στιγμές" εφαρμογής της δύναμης F στο ρόλερ και ξέροντας τα (α)(β) έχεις μια καμπύλη εφαρμοσμένης ροπής στο ρόλερ για τη διάρκεια της δυναμομέτρησης. Μετά, ξέροντας το (γ) και τις στροφές του ρόλερ λογαριάζεις και την παρεχόμενη ιπποδύναμη (όλα αυτά φυσικά αυτόματα από το πρόγραμμα του δυναμόμετρου,ε!). Μετρώντας ταυτόχρονα στροφές κινητήρα έχεις μετρήσει το λόγο μοχλισμού μεταξύ στροφών ρόλερ προς στροφές στροφάλου. Αφού λοιπόν ξέρεις το μοχλισμό, βγάζεις χράπατης και τη ροπή στον στρόφαλο. Μόνο που υπάρχουν διαολολεπτομέρειες που σου κάνουν τη μέτερηση ανακριβή και υπάρχουν απλοί και περίπλοκοι τρόποι να βελτιώσεις την ακρίβεια της μέτρησης σου ανάλογα με το πόσο μάγκας κατασκευαστής είσαι και φυσικά πόσο προσεκτκός χειριστής είσαι επίσης.
  42. 2 points
    άντε να παίρνει σειρά και ο Ζωρό Ψωμιάδης ο δικός μας εδώ απάνου, ο παπαγεωργόπουλος, ο Ακης, ο Πάγκαλος απο έκρηξη καρδιάς, Σαμαροβενιζέλος, ΓΑΠ, και ζώ για την μέρα που θα ψοφήσει επιτέλους ο Μητσοτάκης νομίζω θα γίνει όπως την Αγγλία που βγήκαν και πανηγύριζαν ο κόσμος όταν ψόφησε η Θάτσερ. πόσοι εργάτες μέτρησαν γκλοπίες στα πλευρά τους απο την πολιτική της. σε αυτή την χώρα ο χάρος θα πρέπει να ιδρύσει κόμμα, ίσως μόνο έτσι να ξεβρομίσει ο τόπος απο τα λαμόγια όλα τα άλλα αποτύχαν.
  43. 2 points
  44. 2 points
  45. 2 points
    Σου ξέφυγε ένα ι παραπάνω κάπου. Ελπίζω.
  46. 1 point
    pilot power 3 απο μενα. τα εχω σε 600 ss χωρις κανενα προβλημα. το πισω εβγαλε 12κ χλμ.
  47. 1 point
    Αλλα...αλλαγη τα σωληνακια φρενων με τα κλασσικα η με μαυρα, κοκκινη αστερωτη πλακα πιεσης(σαν αυτη που ειχαμε) και ξηλωμα η καρινα
  48. 1 point
    Φορέσαμε καινούρια παππουτσάκια τη Τρίτη. Όχι τέτοια που θα ταίριαζαν απόλυτα σε μία τέτοια μηχανή αλλά τα βρήκα σε τόσο χαμηλή τιμή που δεν μπόρεσα να αντισταθώ! Θα τα κρατήσω 1-1,5 χρόνο και μετά πάμε για πιο μαλακά Dunlop Sportmaxx roadsmart2 λοιπόν. Ο χρόνος θα δείξει αλλά σίγουρα είναι καλύτερα από τα τελειωμένα Μ5 που είχα πριν
  49. 1 point
    προσπαθεια να δωσω λιγη ατμοσφαιρα.. αλλα θελει περισσοτερα.
  50. 1 point
    Αυτό με την λουρίδα πανί, βοηθάει όντως, επίσης λουρίδα γυαλόχαρτο για σημεία με πολύ πράμα λάσπες,σκουριά κλπ. Όσο για την τελευταία πρόταση, αν δοκιμάσω χωρίς τσιγάρο και φραπέ (μιας κι ούτε καφέδες πίνω, ούτε καπνίζω) λες να μην γίνει το ίδιο καλά; Εντάξει, οπότε καταλήγουμε πως δεν έχει τόσο σημασία η αλοιφή, αλλά η δουλειά που θα ρίξει ο καθένας, όπως με τη wenol.
×
×
  • Create New...