Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/30/15 in all areas

  1. 14 points
    Βρε άνθρωπε, νοιώσε λίγο τι σου λένε, και μην πετάς την μια ασυναρτησία μετά την άλλη. Πάμε λίγη ιστορία, Την δεκαετία του 80, η Honda βρέθηκε να έχει μια ΚΑΚΗ σειρά μοτοσυκλετών, την σειρά VF. Αυτά ήταν το VF400F, το VF500F, το VF750F, το VF1000F, VF1000F2 και το τελευταίο στην χρονική σειρά VF1000R. Δεν ήταν απαραίτητα κακές μοτοσυκλέτες, αλλά ήταν πολύ μέτριες, αισθητικά ξεπερασμένες ακόμα και για τα τότε δεδομένα, βαριές, αδικαιολόγητα πολύπλοκες, ακριβές, και ειδικά το VF750F έβγαλε το γνωστό πρόβλημα με τους αναλώσιμους εκκεντροφόρους. 'Ολη αυτή η σειρά VF, δημιούργησε ένα κακό όνομα στην Honda, πράγμα που φάνηκε και στις πωλήσεις των μοντέλων, ειδικά στην Αμερική ήταν σχεδόν ανύπαρκτες. Με τα πολλά, η Honda αποφάσισε να διώξει το ''μιασμα'' των VF, σταματώντας τα, και αντικαθιστώντας την σειρά VF με την σειρά VFR, για την οποία, για να μην ξαναγίνει αποτυχία, τα έδωσε όλα. Έτσι το 1986, παρουσιάστηκε το πρωτο VFR, το VFR750F-RC24 το γνωστό στην Ελλάδα και σαν ''Νυφη'' και λίγο αργότερα τα RC36, μετά τα 800, τα 400ρια VFR κ.ο.κ. Η απόσταση τεχνολογικά και αισθητικά από τα VF, στα VFR ήταν χαοτική. Θέλοντας η Honda να ξεκολήσει τελείως από την εικόνα των παρωχημένων VF, σχεδίασε και κατασκεύασε τα VFR χωρίς να σκεφτεί κόστη, με ότι καλύτερο είχε τότε η εταιρία. Για αυτό, ακόμα και σήμερα, ένα VFR750F-RC36 σαν του Ταξιδευτή για παράδειγμα, θεωρείται από όσους ξέρουν 5 πράγματα, μοτοσυκλέτα ΑΓΕΡΑΣΤΗ από τον χρόνο, διαχρονική, απίστευτα καλή με όλα τα κριτήρια, μάχιμη 100% ως τις μέρες μας. Κάτι που ούτε κατά διάνοια δεν έχει κανένα VF. ΔΥΟ ήταν οι σημαντικές τεχνικές διαφορές από τα VF στα VFR. Η μία ήταν το αλουμινένιο πλαίσιο. Η άλλη, και αυτή είναι που μας ενδιαφέρει εδώ, ήταν το σύστημα κίνησης των εκκεντροφόρων με γρανάζια. Το σύστημα μεταφέρει την κίνηση από τον στροφαλοφόρο στους εκκεντροφόρους, με σετ γραναζιών. Πρόκειται για σύστημα απόλυτο τεχνικά, που εξασφαλίζει 100% ακρίβεια στην μετάδοση (κάτι που οι καδένες σε μεγάλους ρυθμούς περιστροφής αδυνατούν να κάνουν αφού σε ακραίες δυνάμεις λαστιχάρουν, αλλάζοντας ουσιαστικά τον χρονισμό των συστημάτων με ανεπιθύμητο τρόπο) , ελάχιστη τριβή (αφού δεν τρίβεται πια μια αλυσίδα πάνω στις γλύστρες), δεν χρειάζεται ποτέ καμία συντήρηση, και παράγει και τον χαρακτηριστικό σφυριχτό ήχο. Το σύστημα αυτό ονομάστηκε Cam Gear Train, προήλθε από τις αυστηρά αγωνιστικές V4 της Honda, και σήμερα υπάρχει σχεδόν σε όλες τις μοτοσυκλέτες των MotoGP και όπου αλλού απαιτείται απόλυτη ακρίβεια στην κίνηση των εκκεντροφόρων. Μοναδικό του μειονέκτημα, το κόστος, άλλο να βάλεις μια καδένα και ένα τεντωτήρα, και άλλο να πρέπει να φτιάξεις ολόκληρο μηχανολογικό θαύμα, με τις γνωστές απαιτήσεις μηχανολογικής ακρίβειας που έχει ειδικά η Honda. Αυτό λοιπόν το σύστημα, έγινε το σήμα κατατεθέν των VFR. Το είχαν ΟΛΑ τα VFR750F, τo VFR800Fi , ΟΛΑ τα VFR400R-K-Z, το RC30, το RC45, η NR, και μοντέλα εκτός της σειράς VFR όπως τα CBR400RR, το VTR1000SP1-SP2 κ.ο.κ. Και πάμε τώρα στο Vtec, και γιατί είναι η ντροπή της εταιρίας Είσαι λοιπόν η εταιρία που έχεις κάνει με κόπο και χρήμα ένα όνομα στον κόσμο σου, όπου VFR σημαίνει στην πράξη Very Fine Riding, όπου έχεις μάθει τον κόσμο σου, ότι παίρνοντας ένα VFR, παίρνει απόλυτες μηχανικές διατάξεις, όπως το Cam Gear Train, οχι πράγματα με σύντομη ημερομηνία λήξης, έχεις φτιάξει μια ολόκληρη κουλτουρα ανθρώπων που λατρεύουν τον ακανόνιστο ήχο του V4 με το σφύριγμα των γραναζιών, και τι πας και κάνεις; Βγάζεις το καινούριο μοντέλο με καδένες. Όπως τα VF που κάποτε θέλησες να ξεχάσεις ως αμαρτωλή ιστορία αποτυχίας. Και μάλιστα με φτηνιάρικης σχεδίασης τεντωτήρες που χαλάνε συχνά. Ε δεν είναι ΥΠΕΡΤΑΤΗ μαλακία αυτό; Και σαν δεν έφτανε αυτό, πας και κοτσάρεις ένα σύστημα ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΧΡΕΙΑΣΤΟ (όταν λέμε μια κουβέντα, για ένα θέμα που ξέρουμε, ε κάτι ξέρουμε ) Δεν έχει ΚΑΜΙΑ σημασία τι κάνουν οι άλλοι. Απόλυτα καμία. Οι άλλοι ας γυρνάνε τους εκκεντροφόρους τους και πετώντας τους πέτρες. Μαγκιά τους. Σημασία έχει ΕΣΥ τι είχες, σε τι μηχανολογικό επίπεδο έφτασες και που κατέβηκες μετά.. Και σε αυτό το θέμα, το Vtec είναι μια μοτοσυκλέτα με σαφώς κατώτερη μηχανολογία. Δεν είναι κακό σαν μοτοσυκλέτα, μια χαρά μοτοσυκλέτα είναι, απλά δεν έχει ΤΙΠΟΤΑ από το μεγαλείο των παλιών VFR στο μοτέρ του. Αυτάααα, συνεχίστε για το Crossrunner
  2. 7 points
    Ενδιαφέρουσες οι αναλύσεις, ο γέροντας τελικά τι είχε προβλέψει, Su-24 ή Su-27?
  3. 6 points
    A μιάς και κάνεις την καταγραφή κράτα και αυτά: - Θα γίνει τρομοκρατική επίθεση μέσα στο 2016 - Η Συρία θα παραμείνει μπουρδέλο - Δεν θα πάρουμε την Πόλη. Για να δούμε, μπορεί να το έχω το χάρισμα. Να ανοίξουμε ένα thread Να βρούμε τους μοτο-προφήτες μας? Θα έχει χαβαλέ.
  4. 5 points
    Ναι, το είδαμε και αυτό. Η ΛΕΜΟΤ οργανώνει track day "για την αγορά ασθενοφόρου για την πίστα των Μεγάρων", με κόστος ολοήμερης συμμετοχής 40 ευρώ. Φαίνεται ότι εκτός από την απαράδεκτα τσουχτερή και προφανώς μαύρη συμμετοχή που πληρώνουμε για να μη σκοτωθούμε στην Πάρνηθα και στην Πεντέλη, τώρα πρέπει να τους αγοράσουμε και ασθενοφόρο. http://www.bikerspirit.net/main/track-day-tis-l-e-mot-gia-to-asthenoforo-tis-pistas-megaron-6-12-2015/ μαζί με το κείμενο που πόσταρα στο φατσοβιβλίο "Πιστευα οτι η εννοια "θρασος" εχει και καποια ορια. Εχουμε που εχουμε, μια μονο πιστα, σε κατασταση αγροτεμαχιου, στην Αττικη. Πληρωνουμε που πληρωνουμε χρυση την συμμετοχη μας στα εκαστοτε track day, χωρις να λαμβανουμε ΚΑΜΙΑ αποδειξη απο συγκεκριμενους διοργανωτες. Αναγκαζομαστε να υπογραψουμε χαρτι που μας δεσμευει στο να χρησιμοποιησουμε την πιστα στην κατασταση που βρισκεται, η οποια ολως τυχαιως ειναι παντα ΚΑΚΙΣΤΗ, προκειμενου να εξασκησουμε το δικαιωμα τγς οδηγικης μας βελτιωσης σε κλειστο χωρο και οχι στα ορη της πρωτευουσας. Συνανταμε παντα μια πιστα με νερα, χωματα, χορτα. Και τωρα μας ζητανε να τους πληρωσουμε και το ασθενοφορο που ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ να εχουν, και που ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ σε μερα με γεγονος; Οχι κυριοι. Το θρασος εχει ορια. Παρακαλω κοινοποιηστε." The topic is yours. Εγώ αυτό που γίνεται το θεωρώ κοροιδία, θράσος, για να μην πω τίποτα χειρότερο.
  5. 5 points
  6. 5 points
    Μιας και δουλεύω Αγγλία αυτό τον καιρό, πήγα στο Motorcycle Live στο NEC στο Birmingham και έκατσα πάνω στο Versys μπας και με δει ο Άγιος Βασίλης Νταξ κι άλλη μια
  7. 4 points
    Αποδείξεις πως οι προφητείες δεν ισχύουν? Από ενδείξεις άλλο τίποτα. Περίπου κάτι 1000δες χρόνια ανθρώπινης ιστορίας. Επιστημονικά δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ μηχανισμός που να υποστηρίζει πως άνθρωποι λαμβάνουν οράματα από το μέλλον. Γενικά δεν στηρίζεται ούτε στην παρατήρηση, ούτε στην θεωρία παρα μόνο στο ό,τι κάποιος το είπε (συμπτωματικά, ο ίδιος που θεωρεί πως είναι προφήτης. Βολικό.) Εμένα η ερώτηση μου είναι πως φτάνουμε να ρωτάμε "υπάρχουν αποδείξεις πως δεν ισχύουν οι προφητείες" εν έτη 2015, χωρίς η πρώτη ερώτηση να είναι "υπάρχει απόδειξη πως ισχύουν οι προφητείες"? Σαν να λέω "ΜΑΛΑΚΕΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΕΛΕΦΑΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΣΕΛΗΝΗ" και όποιον με πει τρελό να τον ρωτάω "έχεις αποδείξεις πως ΔΕΝ υπάρχει ελέφαντας στην Σελήνη? Σοβαρά γίνεται αυτή η κουβέντα τώρα?
  8. 4 points
  9. 3 points
  10. 3 points
    μαγκες ενα θα σας πω και οσοι προλαβαινετε μετανοηστε!
  11. 3 points
  12. 3 points
    μετρησε η περιγραφη απο το supermoto magazine - australia: "The somewhat elusive Kawasakiraptor or as known by its techincal term - fastestosauras bigus smokem wheelie kingus ...or as we know it, the KX450!"
  13. 3 points
    Προσωπικά (κάτοχος του ενός και test ride του laz :* to άλλο) έχω να πω ότι δεν έχουν σχέση τα μηχανάκια και να τα συγκρίνουμε είναι άδικο, όμορφα στα δικά τους σημεία το καθένα. Το Tracer πιο άγρια ανταπόκριση στο γκάζι, το Xrunner πιο βράχος, το Tracer άσχημο κώλο, το Xrunner άσχημα πλαϊνά, το Tracer ωραία αλλά μη λειτουργική ζελατίνα, το Xrunner χερούλι/ράμφος στην μύτη, εντελώς διαφορετικά μοτέρ, περί καταναλώσεων συζητήσεις τα θεωρώ μαλακίες αφού ο καθένας οδηγάει και καίει διαφορετικά και ποτέ δεν θα βγάλουμε άκρη. Λαζ κόψε τις πίπες περί πλαγιάζει μασπιέ. Και 3αξωνικο να σου έδινα με τους καθρέπτες στην άσφαλτο θα το πήγαινες. Υ.Γ. τώρα που τα έγραψα συνειδητοποιώ ότι το θέμα είναι “Xrunner” και όχι “Tracer vs Xrunner”
  14. 3 points
    Και κάτι on topic. " Η Ρωσία επιθυμεί συνεργασία με τη Δύση. Μια σύγκρουση με τη Δυση που θα κρατήσει χρόνια θα έχει τις συνέπειες που είχε και στην ΕΣΣΔ: Οικονομικό στραγγαλισμό της Ρωσίας και ξεχαρβάλωμα της κυβερνώσας ελίτ, ίσως και ξεσπασμα πορτοκαλί επαναστάσεων μεσα στη Ρωσική Ομοσπονδία, όπου μόνο οι Μουσουλμάνοι ειναι 15%. Δεν την παίρνει να κανει πολλά τη Ρωσία όταν αποτελεί μόλις το 2,5% του παγκοσμίου ΑΕΠ με πτωτικές προοπτικές και οικονομία βασισμένη αποκλειστικά στις εξαγωγές ενεργειας. Το πρόβλημά της είναι η επέκταση του ΝΑΤΟ στην ανατολική Ευρώπη και την Ουκρανία ειδικά. Αν δεν υπήρχε αυτό, θα ήταν πλήρως ευθυγραμμισμένη με τη Δύση. Δειχνει αποφασισμενη να θυσιασει πραγματα για να προστατέψει την πρωην Σοβιετικη σφαίρα επιρροής. Ο Πούτιν προσπαθεί να φανεί χρήσιμος στους δυτικούς και αυτό να το ανταλλάξει με την ουδετερότητα της Ουκρανίας και την παραμονή της εκτός δυτικών θεσμών. Αυτή η διάθεση συνεργασίας έχει φανεί και στο ζήτημα του Ιραν και με τον πόλεμο ενάντια στην ισλαμική τρομοκρατία. Το πρόβλημα της Τουρκίας είναι ακριβώς αυτό. Οτι ενδεχόμενη συνεργασία Ρωσίας-ΗΠΑ/ΕΕ θα μειώσει την γεωπολιτική της αξία. Το συμφέρον της Τουρκίας ειναι να τορπιλίσει τη συγκεκριμένη συνεργασία, που ειναι ad hoc. Μπορεί στην Ουκρανία να υπάρχει συγκρουση, όμως αυτό δεν επηρεάζει τη συνεργασία αλλού. Αν ο Πούτιν αντιδρούσε σπασμωδικά και ήταν επιθετικός απέναντι στο ΝΑΤΟ, η Τουρκία θα είχε πετύχει το σκοπό της. Τώρα βλέπω οτι η συνεργασία κατα του ΙΚΙΛ συνεχίζεται κανονικά, οπότε σε πρώτη φάση δεν πέτυχε η Τουρκία αυτό που ήθελε. Τωρα για αντίποινα και εκδίκηση, μην περιμένετε τίποτα ιδιαίτερο. Το ζήτημα θα ξεχαστεί και θα παραμείνει μια ψυχρότητα και έλλειψη εμπιστοσύνης μεταξύ των δυο χωρών με κύριες συνέπεις το παγωμα των οικονομικών σχέσεων, προς ζημία και των δυο. Η Ρωσία έχει ελάχιστα να κερδίσει από μια μετωπική με την Τουρκία και πάρα πολλά να χάσει. Αν γίνει κάτι θα είναι σε συμβολικό επίπεδο για να ''γράψει'' σε τηλεόραση και ιντερνετ, ώστε να μη φανεί οτι οι Ρώσοι κάνουν την κότα (οπως και θα την κάνουν), γιατί αυτό ειναι το συμφέρον τους. Αν πάει επιθετικά η Ρωσία, θα αναγκάσει τα υπόλοιπα μέλη του ΝΑΤΟ να σταθούν διπλα στην Τουρκία, όπως έχουν καταστατική υποχρέωση. Η αποστολή στη Συρία δεν σημαίνει οτι η Ρωσία έχει φιλοδοξίες να εκτοπίσει τη Δύση. Ήδη έχασε τη μισή Συρία και προσπαθεί να σώσει την άλλη μισή, ίσως και να την ανταλλάξει. Αν την χάσει τελείως, παυει η όποια Ρωσική επιρροή στη Μεσόγειο, που ήδη είναι πολύ μικρή. Και η επιρροή στη Μεσόγειο εχει να κάνει με την έξοδο της Ρωσίας απο τον Εύξεινο Πόντο, οχι με τη Μεσόγειο καθαυτή. Και για διάφορα που διαβάζω τελευταίες μερες: Λιγότερο (καθόλου) Παϊσιο, περισσότερο Θουκυδίδη." Άγνωστος στο ιντερνετ. Με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο, ιδίαίτερα όσον αφορά το κομμάτι των αντιποίνων. Δεν μου είχε περάσει από το μυαλό το κομμάτι των σχέσεων με την δύση, έχουμε μείνει τόσο "κολλημένοι" στην ψυχροπολεμική ιστορία που το μυαλό πάει από μόνο του.
  15. 3 points
    Xθες σερβισάκι 10χιλιαδων.. και μια προσθήκη..δώρο για τα πρώτα 10
  16. 3 points
    Γενικά δεν ταξιδεύεις με 300. Το μέγιστο όριο στους αυτοκινητόδρομους είναι 140. Το να πηγαίνεις πάνω από το όριο ταχύτητας που έχει θεσπίσει ο νομοθέτης είναι παράνομο και δεν το εγκρίνει η Εκκλησία μας
  17. 3 points
  18. 2 points
    Πανε πανω απο 6 μηνες που εχω να παω μια βολτα και νομιζω πως ηρθε η στιγμη να κανω την κανω την ριμαδα, πριν φυγει και ο κυρ. (και λιβανια) Θωμας. Η διαδρομη λεει, αναχωρηση απο τα διοδια ελευσινας, παλια εθνικη με προορισμο τον Γαλατα. Αν μας γκα**λωσει παμε και εναν Πορο απεναντι. Ωρα αναχωρησης: 10 το προυι Τεταρτη 2 του μηνου Τοποθεσια: Στο παρκινγκ πριν τα διοδια Ελευσινας. Συμμετοχες αυτη την στιγμη εχουμε 2 ατομα και 2 ζευγαρια. AlarmNaftilosAlarm - NaftilosNaftilos - Alarm:P
  19. 2 points
    Συνήθως δεν τοποθετούμαι κατα αυτόν τον τρόπο σε τέτοια ζητήματα, διότι και εγώ πιστεύω ότι είναι χάσιμο χρόνου. Αλλά κάποια πράγματα έχουν τα όρια τους, και κάποια πράγματα είναι κατάφωρη εκμετάλλευση. Μία έχουμε τον πασίγνωστο αγωνιζόμενο που μας ζητάει λεφτά να φτιάξει το μηχανάκι του που το έριξε από το τρέιλερ, τώρα έχουμε το οργανωμένο οικονομικό έγκλημα των Μεγάρων να μας ζητάει να του αγοράσουμε ασθενοφόρο. Παιδιά πιστεύω, χωρίς να θέλω να ακουστώ γραφικός, ότι το θέμα θέλει όση κοινοποίηση γίνεται.
  20. 2 points
    Ας βάλουμε και το "αδερφάκι" του λοιπόν.
  21. 2 points
    Ο ένας τρέχει σαν τον παλαβό με την σκουτερομηχανη και ο άλλος ξύνει μαρισπιεδες με τον δεινόσαυρο και στην τελική εμείς είμαστε οι παράξενοι. Καλώς
  22. 2 points
    Αυτος ο τσογλανος ο Fenrir θελει τσαγακι και αλλο δε χορτασε με το Tracer!
  23. 2 points
    Αυτο που λες δεν ισχυει γιατι πολυ απλα δεν εχουν ολα τα μηχανακια τις ιδιες δυνατοτητες,δωσε στο Λαζαρο ενα τρανσαλπ και δε θα το παει ουτε στο μισο απο οσο θα παει το Crossrunner.Και φυσικα οταν προσπαθησει να το παει απλα θα πεσει γιατι πολυ απλα υπαρχει και ενα οχημα απο κατω απο τον οδηγο με πεπερασμενες δυνατοτητες. Οταν ενας γρηγορος οδηγος σου λεει οτι ενα μηχανακι του δινει εμπιστοσυνη και ξυνει και χιλια δυο πρεπει να το λαμβανεις υποψιν σοβαρα γιατι το καθε μηχανακι φαινεται υπο πιεση και οχι στη χαλαρη βολτα που κανει το μεγαλυτερο ποσοστο αναβατων. Στα φορουμς γενικα ολα αυτα τα χρονια παρατηρω το εξης παραδοξο,οταν ενα μηχανακι δεν αρεσει και βρεθει ενας καλος αναβατης ο οποιος το παει τερμα τοτε ειναι καλος ο αναβατης ενω το μηχανακι ειναι μετριο.Οταν απο την αλλη ενα μηχανακι αρεσει οπως το Tracer τοτε ειναι σιγουρα καλο και σπερνει οποιος και να το καβαλαει,επισης και σε αυτην την περιπτωση ο γρηγορος οδηγος πανω του εχει τρομερο εργαλειο...
  24. 2 points
    Τιποτες δεν καταλαβατε.
  25. 2 points
    δεν ειναι ασχετο μιας και 'παταει' πανω σε εντυπωσεις που εσυ δημιουργεις ... δλδ να βγει ο σαλβινι να πει οτι το μηχανακι γαμαει ? θα ειναι σωστο και αντικειμενικο ρεβιου αυτο ? μιας και μιλαμε και για ολλ αραουντ μηχανακι ετσι ... τεσπα ο κοσμος πραγματικα εχει χασει το πεδιο των δυνατοτητων του ... και εντυπωσιαζεται μονο απο νουμερα και ακραιες κριτικες... και οταν αγγιξει εστω και λιγο την πραγματικοτητα τοτε ερχεται ο κοσμος τουμπα ...
  26. 2 points
    Παναγιώτη δεν είναι λίγο άσχετο με το συγκεκριμένο θέμα; Θα γράψω κάποια στιγμή ένα αφιέρωμα στη "γιαγιά" μου. Περιμένω να τρακοσαρίσει...
  27. 2 points
  28. 2 points
    Ας μάθουν πρώτα , μερικοί όχι όλοι , βουλκανιζατεράδες να βγάζουν και να επανατοποθετούν σωστά έναν τροχό , ειδικά τον πίσω που απαιτεί προσοχή στο τέντωμα της αλυσίδας , και μετά να λένε στον κόσμο για σωστές πιέσεις λες και είναι οι κατασκευαστές της κάθε μοτοσυκλέτας . Ότι αφορά το σύστημα πέδησης , από την επιλογή των ελαστικών , των αναρτήσεων και υλικών τριβής είναι καθαρά θέμα του κάθε αναβάτη και του τρόπου οδήγησής του , ένα ελαστικό που για μένα δεν έχει κράτημα σε κάποιον άλλον μπορεί να είναι ιδανικό και να πίνει νερό στο όνομά του γιατί πολύ απλά διαφέρει ο τρόπος οδήγησης ο δικός μου με κάποιου άλλου , το ίδιο ισχύει και για τις αναρτήσεις και τα φρένα .
  29. 2 points
    Μιας κ πιασανε τα κρυα http://www.megastockbazaar.gr/product.asp?catid=1438
  30. 2 points
    Κάπου έγινε αναφορά στο Tracer και μετά όπως πολύ σωστά είπε ο Παναγιώτης Κ. έπρεπε να ρίξω πισσα και πούπουλα στο χοντα. Παρόλα αυτά θεωρώ ότι είναι μια καλή μηχανή για αυτόν που γνωρίζει τι θέλει από αυτή. Τώρα όσο αναφορά τα γραναζια και γω τα γουστάρω τρελά ίσως όμως η χοντα δεν ήθελε αυτόν τον ήχο σε τέτοιου είδους μηχανές. Καλά το vtec σίγουρα το έβαλε για λόγους μάρκετινγκ αλλά τελικά δίνει χαρακτήρα όταν (κάποτε :)) μπαίνει. Κρίμα που έχει εξωμαλυνει το kick in αλλά εναρμονιζεται με αυτό που θέλει να δώσει κατασκευαζοντας αυτές τις μηχανές.
  31. 2 points
    Ενα τραγούδι που κυκλοφόρησε πριν από 30 χρόνια, όχι τόσο γνωστό όσο το "αδερφάκι" του.
  32. 2 points
    ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ Θεοί του Ολύμπου !!!!!!!!
  33. 2 points
    Σιγά τη βρωμιά πες τους χαχαχαχαχαχαχαχα
  34. 2 points
    Εγώ πάντως τον είπα τον παλήκαρο, δεν είναι δυνατό να μου πουλάς μηχανάκι παλιό που εχω διαβάσει ότι καίει λάδια, δεν πουλησε κιόλας οπότε άντε να βρεις ανταλλακτικά, και να το δίνεις και πενήντα χιλιάρικα. Έχουμε ξεφύγει παγκοσμίως Άκου δω...
  35. 2 points
    ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΤΟΥ SPUTNIKΤο «κόλπο γκρόσο» της Τουρκίας: Οι τρεις λόγοι πίσω από την κατάρριψη του ρωσικού Su-24 Η Αγκυρα δεν είχε κανέναν απολύτως λόγο να καταρρίψει το ρωσικό μαχητικό που συμμετείχε σε επιχειρήσεις εναντίον του ISIS, από τη στιγμή που, όπως λένε οι Ρώσοι, δεν εγκατέλειψε τον συριακό εναέριο χώρο. Ή μήπως όχι;Σε αυτό το ερώτημα απαντά το κύριο άρθρο του ειδησεογραφικού σάιτ Sputnik, εκτιμώντας ότι στην πραγματικότητα οι Τούρκοι είχαν «ανώτερα κίνητρα». Και παραθέτει τρεις λόγους γι' αυτό: 1. Μέσα (στη Συρία) το ΝΑΤΟ, έξω η Ρωσία Εδώ και καιρό η Τουρκία επιζητεί την απομάκρυνση του Σύρου Προέδρου Μπασάρ Αλ Ασαντ από την εξουσία. Προς αυτή την κατεύθυνση, δεν διστάζει να υποστηρίζει ανοιχτά τους Σύρους αντάρτες, που προσπαθούν να διώξουν τον Σύρο ηγέτη. Ωστόσο, από τη στιγμή που η Ρωσία ενεπλάκη στις επιχειρήσεις κατά των ανταρτών, μετά από αίτημα της Δαμασκού, η εκδίωξη του Ασαντ δεν είναι πλέον εφικτή. Επιπρόσθετα, ο συνασπισμός υπό την ηγεσία της Ρωσίας είναι απολύτως ικανός να βάλει ένα «τέλος στο όνειρο του Ερντογάν να ανατρέψει τον Ασαντ ή να συνεχίσει να τροφοδοτεί τον πόλεμο με τους τρομοκράτες, οι οποίοι του παρέχουν ένα ασφαλές καταφύγιο σε συριακό έδαφος», όπως έγραψε και ο δημοσιογράφος Μάικ Γουίτνι. «Γι' αυτό καταρρίφθηκε το Su-24». Η εξήγηση είναι απλή: η κατάρριψη ενός ρωσικού μαχητικού θα οδηγούσε αναγκαστικά σε αντίποινα από την πλευρά των Ρώσων, «σύροντας» έτσι το ΝΑΤΟ στη διαμάχη, από τη στιγμή που η Τουρκία είναι μέλος της Συμμαχίας. Το συμβάν «ταιριάζει απόλυτα με τον τρόπο που η τουρκική κυβέρνηση διαχειρίζεται τις εντάσεις στα σύνορα, χρησιμοποιώντας τους τζιχαντιστές συμμάχους της για να εδραιώσει τη θέση της στο συριακό έδαφος και προσπαθώντας να προκαλέσει μια βίαιη αντίδραση που θα οδηγούσε σε μεγαλύτερη συμμετοχή του ΝΑΤΟ ή των ΗΠΑ», προσθέτει ο Γουίτνι. Ωστόσο, δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας. Ο Γουίτνι αμφιβάλλει κατά πόσο ο Πούτιν θα «τσιμπήσει το δόλωμα και θα αντιδράσει με υπερβολή». 2. Αποτροπή δημιουργίας ευρείας συμμαχίας εναντίον του ISIS Από τη στιγμή που η Τουρκία δεν θέλει την καταστροφή του ISIS ή άλλων εξτρεμιστικών ομάδων στη Συρία, αντιτίθεται σφόδρα στην ιδέα δημιουργίας μιας ευρείας συμμαχίας εναντίον του Ισλαμικού Κράτους. Αν δημιουργείτο μια τέτοια συμμαχία, ΗΠΑ, Ρωσία, Γαλλία και άλλες χώρες θα εμφανίζονταν ενωμένες σε ένα κοινό μέτωπο κατά του ISIS. Η κατάρριψη του ρωσικού μαχητικού περιέπλεξε ιδιαιτέρως αυτές τις προσπάθειες. «Αυτό που κατάφερε με την κατάρριψη η Τουρκία ήταν να φέρει το ΝΑΤΟ ένα βήμα πιο κοντά σε μια ανοιχτή σύγκρουση με τη Ρωσία ή τουλάχιστον να ελαχιστοποιήσει τις πιθανότητες για τη δημιουργία ενός συνασπισμού ΝΑΤΟ – Ρωσίας εναντίον του Ισλαμικού Κράτους στη Συρία, το οποίο ίσως και να ήταν εξαρχής το σχέδι του Ταγίπ Ερντογάν», όπως ανέφερε ο Τζέιμς Κάρντεν, πρώην σύμβουλος της Προεδρικής Επιτροπής ΗΠΑ – Ρωσίας στο Στέιτ Ντιπάρτμεντ. 3. Εκδίκηση για την καταστροφή των πετρελαϊκών συμφωνιών με το ISIS Το Ισλαμικό Κράτος έχει χρηματοδοτήσει επί μακρόν τις δραστηριότητές του από την πώληση πετρελαίου στις αγορές της Μέσης Ανατολής, και ιδίως στην Τουρκία. «Οι Τούρκοι χρηματοδοτούν το ISIS με 50 εκατ. δολάρια τον μήνα, σύμφωνα με εκτιμήσεις, αγοράζοντας πετρέλαιο. Μάλιστα, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, ο γιος του Ταγίπ Ερντογάν, Μπιλάλ, είναι ένας από τους οικονομικούς ευεργέτες αυτής της επιχείρησης», παρατηρεί ο Κάρντεν. Η δεύτερη φάση των ρωσικών αεροπορικών επιδρομών εναντίον του ISIS, που ξεκίνησε την προηγούμενη εβδομάδα, επικεντρώθηκε στην οικονομική αποδυνάμωση των τζιχαντιστών, με βομβαρδισμούς σε πετρελαιοφόρα και διυλιστήρια. Σύμφωνα με τον Ρώσο υπουργό Αμυνας Σεργκέι Σόιγκου, το ISIS χάνει περίπου 1,5 εκατ. δολάρια κάθε μέρα ως αποτέλεσμα αυτών των βομβαρδισμών. Σε αυτό το πλαίσιο, η κατάρριψη του ρωσικού μαχητικού θα μπορούσε να θεωρηθεί και ως μια μορφή εκδίκησης για την καταστροφή των πετρελαϊκών συμφωνιών ή ως προσπάθεια από την πλευρά της Τουρκίας να συνεχίσει να υπάρχει αυτή η παράνομη συνδιαλλαγή. «Η οικογένεια του Ερντογάν συνδέεται ευθέως με το συμβάν. Πολύ πιθανόν, μάλιστα, η κατάρριψη του Su-24 να ήταν πράξη εκδίκησης», ανέφερε ο Στάνισλαβ Ταράσοφ, ειδικός αναλυτής για θέματα Μέσης Ανατολής. Πηγή Το συγκεκριμένο άρθρο με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο, κυρίως όσον αφορά τα τονισμένα με bold. Θεωρώ ότι η συγκεκριμένη κατάρριψη δεν ήταν μια καθαρά στρατιωτική απόφαση, ούτε φυσικά ατύχημα, αλλά μια πράξη καθαρά οικογενειακής εκδίκησης, επειδή οι Ρώσοι τους χαλάνε τη μπίζνα. Γι' αυτό και ήταν τόσο χοντροκομμένη και άστοχη διπλωματικά.
  36. 2 points
  37. 2 points
    Αδέλφια βαρυκόκαλοι... υπάρχει ελπίδα...
  38. 2 points
  39. 2 points
    θα ελεγα ΠΡΟΣΟΧΗ! ειχα κανει αλλαγη πριν 2-3 χρόνια στην ENERGA (γλιτωνα 10-12 ευρω το διμηνο) και τελικά βαρεσε κανόνι, έφαγαν τα λεφτα και εχασα 300 ευρω εγγυηση εγω καηκα από δαύτους. και βεβαίως πατάνε στη σαπίλα του μπάχαλου που διέπει την Ελλάδα και σε αυτόν τον τομέα.
  40. 2 points
  41. 2 points
  42. 2 points
    δεν παιζεσαι ρε Σαββα! Μερικες φωτο απο την εξορμηση της προηγουμενης Κυριακης! Αυτα ειναι τα τυχερα του χειμωνα Συναντηση στο Λιτοχωρο με τους βορειους φιλους Κατι συμβαινει και εκει με αυτη τη Χοντα Καστρο πλαταμωνα Παλαιος Παντελεημονας.Ενα πανεμορφο πετροχτιστο χωριο οπου κατσαμε για φαι Η θεα απο κατω μαγικη Απλα τσιμπησαμε μωρε...
  43. 2 points
    πάντως όσοι είναι θρησκευόμενοι ανεξάρτητα σε τί πιστεύουν δεν τους ανησυχεί - προβληματίζει καθόλου οι άγιοι τους αντί να μιλάνε για αγάπη, ειρήνη και όλα αυτά τα χίπικα προστάγματα κάνουν προφητείες και χαίρονται για πολέμους, για εκατομμύρια νεκρών (αλλά ξέχασα αυτοί οι νεκροί θα είναι αλλόθρησκοι δεν είναι άνθρωποι που τους έπλασε όλους ο καλός θεός), για εκατομμύρια "ελλήνων" που θα πεινάσουν αλλά δεν πειράζει χαλάλι η πείνα γιατί η χώρα θα "μεγαλώσει" θα πάρει πίσω μια πόλη και μια εκκλησία. τόσο θάνατο και πόνο δηλαδή για να ξανα κάνουν λειτουργία σε μια συγκεκριμένη εκκλησία(αγία σοφία)? τόσο πόλεμο για ένα κτήριο? στην τελική ας φτιάξουν ένα ίδιο και καλύτερο 2015 έχουμε ήταν σε θέση να το κάνουν τότε και δεν μπορούμε σήμερα? τι χαρά είναι αυτή με τους πολέμους ρε παιδί μου?
  44. 2 points
    Τον παισιο Δεν θα τον ξαναβρισεις! ΤΟΝ ΠΑΙΣΙΟ!
  45. 1 point
    2.000km σε ταξίδι με ορεινές διαδρομές και χώμα μέση κατανάλωση: 5.8 lt/100km. Δικάβαλο και φορτωμένο σαν μουλάρι, Triumph Tiger 800XC 2011
  46. 1 point
    Η προτίμησή μου έχει δύο σκέλη, το ουσιαστικό και το "συναισθηματικό": Ουσιαστικό: Η λειτουργία του γραναζωτού είναι γραμμική, τραβάει δηλαδή δυνατά από χαμηλά και έτσι συνεχίζει μέχρι τον κόφτη. Αντίθετα το V-tec χαμηλά είναι νωχελικό (ψόφιο στα πρώτα μοντέλα) και όταν μπαίνει στην λειτουργία του κάνει σκαλοπάτι ισχύος ενώ παράλληλα αυξάνει και την κατανάλωση. Επίσης το γραναζωτό έχει μηδαμινές απαιτήσεις συντήρησης και είναι πρακτικά "αλεξίσφαιρο" (ο "Φυσικός" πρέπει αυτή την στιγμή που μιλάμε να έχει ξεπεράσει τις 300.000 χλμ με το δικό του).Συναισθηματικό: Είναι το αρχέτυπο σύστημα, το σήμα κατατεθέν των VFR (με το χαρακτηριστικό του σφύριγμα) πριν βάλουν το χεράκι τους οι φωστήρες του μάρκετινγκ. Επίσης, το λευκό VFR του 1990/91 είναι ένα από τα απωθημένα μου.
  47. 1 point
  48. 1 point
  49. 1 point
    Απο full συνθετικο δεν πρεπει να γυριζεις σε ημισυνθετικο. Δεν εχω προσωπικη εμπειρια αλλα εχω ακουσει οτι μετα μπορει να καιει λαδια !
  50. 1 point
    Μου θυμίζεις την γκόμενα μου που λέω κάτι πέρσι και το χρησιμοποιεί ως επιχείρημα σήμερα. Επίσης να πω ότι ΔΕΝ είμαι ενάντια/ δεν καταδικάζω τις περισσότερες μορφές βίας. Σφαλιάρες “ολ αραουντ” που λεν και στο δικό μου χωριό.
×
×
  • Create New...