Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 20/08/2015 in all areas

  1. 15 points
  2. 13 points
    Σήμερα είναι στην Αθήνα η μικρή αλλά θα παραδοθεί στο συνεργείο τη Δευτέρα λογω κακής συνεννόησης...
  3. 5 points
    Περί Kymco Agility City 200i ο λόγος Φωτογραφία απ' το net, γιατί διαπίστωσα ότι δεν έχω ανεβάσει κάποια της προκοπής στο photobucket και άντε ψάχνε τώρα. ΟΚ, μικρό το κακό, έτσι ακριβώς είναι. Μετακομίζοντας στα Β.Π. βρέθηκα ξαφνικά να χρειάζομαι όχημα για να πηγαίνω στη δουλειά, από κει που πήγαινα είτε με τα πόδια, είτε με το ποδήλατο, καθώς ήμουν τυχερός και η δουλειά ήταν 1,5 χλμ απ’ το σπίτι μου. Έκανα και το περπάτημά μου, μια χαρά. Τώρα τα χλμ είχαν γίνει αισίως 14 και για ποδήλατο ούτε λόγος. Μέσα σε λεωφόρους θα με τρώγανε λάχανο πολύ σύντομα. Έτσι άρχισα να πηγαίνω με το cbf-600. Ωραία και άνετα θα σκεφτείτε. Ναι, ώσπου άρχισε να με πονάει έντονα ο τένοντας του αριστερού χεριού λόγω συμπλέκτη. Εμ, μες την κίνηση όλη την ώρα ήθελε δουλειά η μανέτα. Έτσι ο κύβος ερρίφθη. Υπήρχε άμεση ανάγκη για ένα μικρό μηχανάκι χωρίς συμπλέκτη, ευέλικτο και φτηνό. Να μπορώ να κάνω και τις δουλειές μου γύρω-γύρω αντί να τρέχω με το μεγάλο και να ταλαιπωρούμαστε αμφότεροι. Αλλά να μην το έχω και πολλή έννοια μη γρατζουνιστεί, μην το φάνε κλπ. Κάτι να περνάει απαρατήρητο. Το ταπεινό Kymco πάντως ξεφεύγει της προσοχής, πλην σκραπ που εκεί μαζεύουν και κατσαρόλες με φακές (σίδηρο έχουν κι αυτές, κάτι θα πιάνουν). Οι υποψήφιοι: παπάκι και σκούτερ. Παπάκι είχα πολύ παλιότερα, ένα χρέπι C-50 που του κόλλησα μπιέλα έτσι που το πήγαινα, αλλά πέραν του πήγαινε-έλα δεν με βόλεψε και σε τίποτα άλλο. Ήθελα περισσότερα πια. Να μπορώ να το φορτώνω και τίποτα. Και τα χερούλια στο παπί ή οποιοδήποτε μηχανάκι είναι όχι απλώς ακατάλληλα, αλλά και επικίνδυνα. Έτσι έπεσε το μάτι μου στο Kymco Agility City 200i. Ωραίο, μικρό, ευέλικτο έδειχνε, είχε και επίπεδο πάτωμα για να βάζω πράγματα. Αααααααχ αυτό το επίπεδο πάτωμα..... πόσο έμελε να το ερωτευτώ μετέπειτα. Μετά από 5 χρόνια κι αυτό (τον Σεπτέμβρη τα κλείνει) και 29.000 χλμ ακριβώς (χτες τα συμπλήρωσα), νομίζω αξίζει ν’ αναφερθώ λίγο πριν καταργηθεί και δεν έχει ίσως τόσο νόημα ένα review, παρά μόνο για μεταχειρισμένο. Πάμε λοιπόν αναλυτικά: Εξωτερική εμφάνιση: Το βρίσκω ομορφούλι, αν και η εμφάνιση σ’ ένα σκούτερ και για τη δουλειά που τό ‘θελα θα ήταν το τελευταίο που θα κοίταγα. Μ’ ενδιέφερε μόνο να μην είναι έκτρωμα, να μπορώ να το βλέπω ευχάριστα βρε αδερφέ. Το μικρούλι Agility της οικογένειας Kymco ήταν μια χαρά εμφανισιακά. Χρωματικές επιλογές ελάχιστες δυστυχώς. Μαύρο (ξου-ξου μακριά), ασημί-μαύρο και θαλασσί. Πήγα για το θαλασσί, θα κάνει λέει 2 μήνες να φέρουν, είχαν τελειώσει. Εγώ το ήθελα ΤΩΡΑ, ΧΤΕΣ. Υπάρχει ασημί-μαύρο ετοιμοπαράδοτο? Οκ, τύλιξέ μου ένα μάστορη, θα το πάρω. Χωρίς τζατζίκι. Ποιότητα πλαστικών - συναρμογή: Τα πλαστικά δείχνουν αρκετά καλά. Έχουν και μια ωραία γυαλιστερή μεταλλιζέ βαφή στο ασημί του, ενώ τα μαύρα κομμάτια του είναι ματ. Πάντως δείχνουν σκληρά και όχι εύκαμπτα, οπότε τυχόν ζόρισμά τους μάλλον θα συνεπάγεται εύκολο ράγισμα….. λέω εγώ τώρα. Η συναρμογή τους δεν είναι και άψογη, έχουν μερικά τριξιματάκια εδώ κι εκεί, αλλά ευτυχώς όχι τίποτα σπουδαίο. Το πιο έντονο τέτοιο φαινόμενο εμφανίζεται στο μασκάκι μπροστά, που σε συνδυασμό μ’ ένα τράνταγμα που κάνει όλο το μηχανάκι όταν ξεκινάει για 1-2 δεύτερα μόνο, κάνει έναν εκνευριστικό θόρυβο, αλλά και ως αίσθηση (το τράνταγμα). Ίσως δεν πιάνει εύκολα ο ιμάντας και θέλει “προσαρμογή”, κακώς δεν έχω ασχοληθεί να δω τι είναι. Με αφορμή το review θ’ ασχοληθώ. Πάντως δεν έχει βγει κάποια βλάβη απ’ αυτό, θα δούμε αν είναι κατασκευαστική αηδία ή θέμα συντήρησης. Ένα θεματάκι έχω προσέξει στις βίδες που πιάνουν στα πλαστικά και στο καπάκι της εξάτμισης, οι οποίες κάπως συχνά ξεβιδώνουν και φεύγουν από πάνω, οπότε κατά καιρούς βλέπεις 1-2 να λείπουν. Αυτό είναι κατασκευαστική αηδία, εφόσον το εμφανίζουν όλα και σύμφωνα με τον μάστορη. Βασικά χαλάνε οι βόλτες πάνω στο πλαστικό, αυτό είναι το θέμα. Επίσης, το κυλινδρικό μαύρο λαστιχάκι που προσαρμόζεται κάτω από το κεντρικό σταντ για να απορροφάει τους κραδασμούς απ’ αυτό και να μην ακουμπάει στον κινητήρα, είναι χειρότερο κι από δραπέτη του Αλκατράζ. Σε 1-2 μήνες την έχει κάνει, 5-6 έχω αλλάξει μέχρι που με τον μάστορα το στερεώσαμε με tire-up και ησύχασα. Άνεση - εργονομία: Στο Agility η θέση οδήγησης είναι αρκετά καλή και “πολεμική”. Κάθεσαι μπροστά και το τιμόνι είναι σχετικά χαμηλά, δίνοντάς σου την αίσθηση ότι θα σκύψεις και θα χυθείς με φόρα μπροστά. Καλά..... πολεμικό χωρίς σφαίρες ένα πράμα, αλλά αυτά είναι άλλης ενότητας Ευαγγέλια. Υπομονή μέχρι το “Κινητήρας-επιδόσεις”. Η θέση κάτω απ’ τη σέλα χωράει κράνος τύπου jet λόγω ύπαρξης εκεί και του ντεπόζιτου, αλλά είναι ικανοποιητικός και βαθύς για χαρτιά, αδιάβροχα, κριπτονάϊτ και λοιπά απαραίτητα καθημερινά καλούδια. Και το κράνος πίσω στο βαλιτσάκι. Η συνύπαρξη όμως με το ντεπόζιτο έχει ένα σημαντικό μείον. Όταν ανοίξεις την τάπα να φουλάρεις και τυχόν χυθεί λίγη βενζίνη γύρω της, αν έχεις καμμιά μπλούζα / μπαλακλάβα μέσα, παίρνουν μυρωδιά και άντε να συνέλθουν.... Οι διακόπτες καλοί, 5 χρόνια τώρα δεν έχουν παρουσιάσει το παραμικρό. Τα φώτα δεν ανάβουν όταν βάλεις μπρος, προφανώς δεν υπόκεινταν στην υποχρεωτική ρύθμιση που ισχύει για τα μεγάλα 2τροχα. Έτσι θυμάμαι πάντα (συνήθεια είναι) ν’ ανάβω τον διακόπτη για να φαίνομαι κάπως και τη μέρα. Η σέλα έχει μια λίγο ενοχλητική κλίση προς τα εμπρός, αλλά συνηθίζεται εύκολα. Αν δεν μπορείς, πας στον ΣΑΚΗ (starsel.gr) και σου τη σενιάρει με αστείο κόστος. Τότε όμως ψιλοψηλώνει και χάνεις αυτή την πολεμική θέση οδήγησης. Ξέρω, περιμένετε με αγωνία να δείτε τί μάχες γίνονται στο δρόμο, με το Agility να βάζει φωτιά στην άσφαλτο.... υπομονή και μικρές μπουκιές μη μου πνιγείτε. Τα πατητήρια του συνοδηγού στο δικό μου είναι ενσωματωμένα στην ποδιά και εξέχουν ελάχιστα, με αποτέλεσμα ο πίσω να μην μπορεί ν' ακουμπήσει σωστά. Το θέμα αυτό δεν υπάρχει πλέον στα νεότερα μοντέλα, καθώς έχουν προστεθεί ανοιγόμενα και ικανοποιητικά σε μέγεθος. Οι αναρτήσεις μάλλον είναι σκληρές, καθώς οι 16άρηδες τροχοί δεν καταφέρνουν και τόσο καλά να εξαλείφουν τις ανωμαλίες του οδοστρώματος (ενίοτε και του χειριστή) και κοπανάει αρκετά όταν πέφτει στα γνωστά πηγάδια. Σε συνδυασμό με το ντάπα-ντούπα και της βαλίτσας πίσω, νομίζεις μερικές φορές ότι θα σκορπίσεις στους 5 δρόμους. Αλλά όχι, το σκουτεράκι είναι εκεί, βράχος. Μόνη ένδειξη ταλαιπωρίας του στα κωλοφρεάτια και τα συνεχή σπασίματα στους “δρόμους” (Θεός να τους κάνει), η πρόσφατη χαλάρωση των ρουλεμάν τιμονιού, που σφίχτηκαν στο μάστορη και όλα κομπλέ. Την επόμενη φορά μάλλον θ’ αλλαχτούνε, δε βλέπω να σηκώνουν πάλι σφίξιμο. Έχω προσέξει ότι σε παρατεταμένες ανωμαλίες του δρόμου (καλά, μερικά σημεία δεν υπάρχουν λέμε, ούτε σε βομβαρδισμένο τόπο τέτοιο χάλι) το μηχανάκι τελικά συντονίζεται απ’ τις συνεχείς αναταράξεις και πρέπει να κόψεις ή να λοξοδρομήσεις για να συνέλθει. Χαλιέται πολύ με αυτά τα Ελληνικά θαύματα. Χαλιέται επίσης με τα δικάβαλα, δεν είναι και το καλύτερό του. Ενδεικτικά να αναφέρω ότι με 2 άτομα (και όχι υπέρβαρα, κάτι λιγότερο από 150 κιλά σύνολο, αν και το ίδιο ζυγίζει 114 το καημένο, μην είμαστε και πλεονέκτες) σε κάποια σημεία πχ σε ελαφρές αναταράξεις απ' το οδόστρωμα, αισθάνομαι συχνά έναν θόρυβο απ' τη μετάδοση. Μου έχει δώσει την εντύπωση ότι ο ιμάντας τεντώνεται υπερβολικά και τσινάει. Αν ο ιμάντας στα σκούτερ λειτουργεί με τη λογική των αλυσίδων στις μηχανές, όπου ρυθμίζεις τέντωμα αναλόγως του βάρους που συνήθως έχεις, τότε σίγουρα είναι αυτό. Δε νομίζω να τερματίζει η ανάρτηση γιατί δεν κάνει γκουπ, αλλά έναν ήχο σαν βζζζζζν. Δε μ' ενοχλεί ιδιαίτερα όμως αφού κατά 99% είμαι μονοκάβαλος και σπάνια ανεβαίνει η γυναίκα για κανά μπάνιο πχ προς Λούτσα μεριά και όλες τις φορές μας έχει πάει χωρίς πρόβλημα. Άσε που φαντάζομαι ότι αν είναι όντως θέμα τεντώματος ιμάντα ο λόγος, θα εμφανίζεται στα περισσότερα - αν όχι όλα - τα μικρά σκούτερ κάτω των 100-130 κιλών. Τα φώτα πορείας του είναι σχεδόν ανεπαρκή θα έλεγα, με μια δέσμη ασθενική και χωρίς διάχυση φωτός. Αυτός που τά ‘βαλε μάλλον είχε στο νού του τα κεριά που συνοδεύουμε τον Επιτάφιο τη Μ. Παρασκευή. Φωτίζει δε τόσο κοντά που όταν δεις κάτι έχεις ήδη πέσει μέσα. Μόνο με τον προβολέα κάτι γίνεται. Δυστυχώς έχω προσέξει ότι αν σηκώσω τη δέσμη στα πορείας, ο προβολέας τυφλώνει τον Αντίχριστο κάπου εκεί στα σύννεφα που κάθεται, ενώ αν χαμηλώσω τον προβολέα χαμηλώνει και το πορείας που φέγγει μπροστά μου στα 5 μέτρα. Anyway, μέσα στη Αθήνα που υπάρχει επαρκής φωτισμός (δε θέλω γέλια) πάω με τα πορείας και όπου έχει σκοτάδια βάζω προβολείς να βλέπω λιγουλάκι. Έτσι κι αλλιώς δε στραβώνονται οι απέναντι. (Κάτι τέτοιες ώρες κάνω συγκρίσεις με τα φώτα του V-Strom και μού ‘ρχεται να βάλω τα κλάμματα)..... Από ενδείξεις το καντράν έχει ταχύμετρο στο κέντρο, ένα ηλεκτρονικό ρολόϊ, δείκτη βενζίνης και τα κλασικά φωτάκια φλας-φώτων-βλάβης κινητήρα κλπ…. Θερμοκρασία δεν υπάρχει, μάλλον δεν την έχει και ανάγκη ως φαίνεται. Αν εκραγεί εν κινήσει θα το μάθεις πρώτος. Το 140 χαω μ' αρέσει. Στο λαιμό (κολώνα) τιμονιού έχει έναν πολύ πρακτικό πλαστικό γάντζο στον οποίο ενδείκνυται να κρεμάς πράγματα που δεν πρέπει να βάλεις στο βαλιτσάκι (βλέπε αμέσως παρακάτω). Κάτω απ' το γάντζο υπάρχει κι ένα ντουλαπάκι για μικροπράγματα που ανοίγει και αυτό με το κλειδί της μίζας.. Βολικό αν και δεν το έχω χρησιμοποιήσε έως τώρα, δε θέλω να σκορπάω πράγματα εδώ κι εκεί γιατί μετά τα ψάχνω. Έχω προσέξει πάντως ότι μπάζει σκόνη με τον καιρό, οπότε δεν είναι και για πολλά-πολλά. Η βαλιτσούλα των 33 λίτρων πίσω χωράει ένα κράνος full face και κάτι ψιλά. Το οβάλ σχήμα της όμως κάνει τα πράγματα μέσα να κάνουν περιστροφές γύρω απ’ τον εαυτό τους και τα νεύρα μου. Μια φορά έκανα το λάθος κι έβαλα μέσα τάπερ με ρευστό φαγητό (μπάμιες νομίζω) και το άδειαζα μετά με το λάστιχο. Ποτέ ξανά, στο γατζάκι μπροστά τα ευαίσθητα. Τελευταίο άφησα το επίπεδο πάτωμα. Είναι ό,τι καλύτερο για μένα η ύπαρξή του σ’ ένα εργαλείο πόλης. Το τί έχω κουβαλήσει εκεί πάνω δε λέγεται. Χαρτόνια με μπύρες και κόκα κόλες, από πάνω τσουβαλάκι πατάτες και από πάνω ν’ ακουμπάνε 6-7 τσάντες του super market. Μέχρι και νιπτήρα μπάνιου και μικρό τραπεζάκι σαλονιού με χωριστό τζάμι έχω μεταφέρει (μαζί αυτά). Τελευταίο επίτευγμα η μεταφορά ολόκληρου απορροφήτηρα στο service. Άνετα μιλάμε, τον ακούμπησα (χώρεσε ίσα-ίσα) και πήγα χαλαρά και χωρίς άγχος. Αυτή η διευκόλυνση δεν πληρώνεται με τίποτα λέμε. Μία ενδεικτική φωτογραφία (δεν έχω βγάλει κι άλλες). Στο πάτωμα μεταφέρθηκε και το στρογγυλό τζάμι του τραπεζιού, αλλά ελέω Μέρφυ το κατέβασα γιατί σίγουρα θα έπεφτε και θα γινόταν θρύψαλα μέχρι να βγάλω τη φωτογραφία...... Κινητήρας-επιδόσεις: Εδώ είμαστεεεεε. 200i διαβάζεις. Ναι , καλά. 163cc είναι με το ζόρι. Κάντο βρε άνθρωπε 190+ να έχει και 2 ρημαδοάλογα παραπάνω. Ο κινητήρας με την “εκπληκτική” απόδοση των 11,5 αλόγων (όταν είναι λίγα βάζουμε και υποδιαιρέσεις μη μας φάνε κανά χλιμίντρισμα), κινεί απλά ικανοποιητικά τα 114 κιλά του μοτό και τα κιλά του αναβάτη (παρακαλώ όχι συχνά δικάβαλα, δεν θέλει μεγάλη παρέα ο Kymcos. Στο δρόμο μαζεύει τα χιλιόμετρα με ηρεμία και απάθεια, σε σημείο που αν έχεις πάνω σου καφέ, τσιγάρο και εφημερίδα, έχεις χρόνο να τα αξιοποιήσεις και τα 3. Και περισσεύει και χρόνος να χαζέψεις κανά γκομενάκι στο πεζοδρόμιο πριν μπει ο… κόφτης στα 110 χαω. Όχι, κόφτη δεν έχει, αλλά η τελική του είναι αυτή, ούτε χλμ παραπάνω. Το ‘χω δοκιμάσει επανειλλημένως. Και φυσικά όχι με κόντρα άνεμο, ούτε σε ανωφέρεια έστω και ελαφριά. Υπερβάλλω λίγο χάριν αστεϊσμού, ίσως ζητάω και πολλά από ένα φτηνό μικρό σκούτερ. Τα 90-95 πάντως τα πιάνει εύκολα. Προσωπικά θα ήθελα 3-4 άλογα ακόμα ώστε να είναι λίγο πιο σπιρτόζικο. Στο δρόμο έχω δει ότι τα SH150 πχ με αφήνουν πίσω πάντα. Τα 3 άλογα παραπάνω έχουν κάποιο αντίκρισμα, μικρό μεν αλλά υπάρχει. Στοιχίζουν όμως και σημαντικά περισσότερο (+1.200 ευρώ τότε) και είναι και στόχος αλητοκλεφταράδων. Άσε που τότε το SH είχε ταμπούρο πίσω κι έπαθα πολιτισμικό σοκ. Α ρε Χονδάρα με τις βλακείες σου….. Αν πάντως δεν έχεις αξιόλογες απαιτήσεις, μέσα στην πόλη και λίγο έξω απ’ αυτή για κανά μπάνιο, θα σε πάει αξιοπρεπώς. (Μ’ αρέσει αυτή η λέξη γιατί επιδέχεται ξεχειλώματος ενοιολογικά. Μπορεί ας πούμε να με περνάνε και τετραπληγικά σαληγκάρια κι εγώ να σου πω ότι κινούμαι αξιοπρεπώς. Χαχαχα). Φρένα: Εδώ η Kymco έβαλε τα γυαλιά σε πολύ μεγαλύτερα 2τροχα και κατασκευαστές (ναι ρε Suzuki, για σένα το λέω και μην κάνεις πώς δεν ακούς). Οι δαγκάνες μπρος-πίσω είναι όχι απλά άριστες, αλλά και ανέλπιστα καλύτερες για τις επιδόσεις του οχήματος. Η απόσταση φρεναρίσματος είναι κάθε φορά η μισή απ’ όση νομίζεις όταν δεις τον κίνδυνο και σταματάει με εκπληκτική ευστάθεια χωρίς να φύγει πόντο απ’ τη γραμμή του. Μάλιστα κωλοκάθεται κατά το κοινώς λεγόμενο και έτσι ρίχνει κι άλλο το κέντρο βάρος του, βοηθώντας να μη φύγει δεξιά-αριστερά. Πραγματικά έχω πάθει πλάκα όλα αυτά τα χρόνια με τα φρένα του σκούτερ μου και βρίσκω άλλον έναν λόγο (ανάποδα τώρα) για να βάλω τα κλάμματα όταν τα συγκρίνω με τα μαμά του V-Strom. Φανταστείτε ότι η πίσω δαγκάνα του σκούτερ είναι μεγαλύτερη απ’ την πίσω του V-Strom! Και σχεδόν ίση με την μπροστινή του Ιάπωνα. Να σημειωθεί δε ότι το σκούτερ δεν έχει ABS, αλλά σχεδόν ποτέ δεν έχουν μπλοκάρει οι τροχοί, πρέπει να το προσπαθήσεις πάρα πολύ για να φρενάρεις άτσαλα και με μπλοκάρισμα τροχών. Ακόμα και με μόνο το ένα φρένο – και μάλιστα το πίσω – φρενάρεις άνετα και πολύ πριν το μπαμ. Προσωπικά χρησιμοποιώ πιο πολύ το πίσω έχοντας πάντα ενδόμυχα το φόβο του μπροστινού για γλίστρημα που δεν μαζεύεται. Η χρήση δε, συνδυαστικά και των δύο είναι μια καθημερινή απόλαυση (μετά τον Freddo Cappuccino). Μπροστινή δαγκάνα. Πίσω δαγκάνα (μεγαλύτερη της μπροστινής και 2πίστονη)!!! Αριστερά κάτω βλέπετε μία εκ των βιδών του καπακιού της εξάτμισης και την πατέντα που έκανα (πρόσθεσα ένα μαλακό υλικό - το ασημί - να δέσει επάνω του) για να συγκρατηθεί η βίδα και να μη φύγει κι αυτή προς άγνωστη κατεύθυνση.... Οδηγική συμπεριφορά: Με βάση τον ασθενικό κινητήρα και την καλή / χαμηλή θέση οδήγησης και χαμηλό βάρος στον αντίποδα, τελικά το σκουτεράκι κινείται μέσα στην πόλη και τα αυτοκίνητα πολύ εύκολα. Χωράει παντού και οι ελιγμοί του είναι παιχνίδι χάρις στο μικρό μέγεθος και βάρος του. Για ταχύτητες μέχρι 80 χαω είναι ταμάμ (οι ενδείξεις στο κοντέρ απ’ τα 80 και μετά είναι με κόκκινο αντί άσπρο, κάτι δείχνει αυτό). Στη γεμάτη πόλη δε χρειάζεσαι πολλά περισσότερα. Μόνο σε ανοιχτό δρόμο φαίνεται η έλλειψη ταχύτητας όταν φοβάσαι μη σε πάρουν σβάρνα οι γλήγοροι γιωταχήδες. Κατανάλωση: Η κατανάλωσή του κυμαίνεται σταθερά στα 3-3,5 λίτρα / 100 km. Δεν τη λες και μικρή, αλλά όχι και απαγορευτική. Ίσως οφείλεται στη μικρή ιπποδύναμη που το κάνει να ζορίζεται λίγο. Το καλό είναι ότι δεν ξεφεύγει πιο πάνω, τόσο είναι. Η αυτονομία του σε συνδυασμό με το ντεπόζιτο των χχμμμμμ πόσων αλήθεια λίτρων?..... Αυτό είναι μάλλον γνωστό μόνο στον εκάστοτε Κορεάτη που συναρμολογεί τα μηχανάκια στο εργοστάσιο, και το κάθε ντεπόζιτο μάλλον είναι όσο τους βγει. Η δημοσιευμένη χωρητικότητα πάντως είναι 6 λίτρα, αλλά το δικό μου μια φορά που έμεινα και έσπρωξα μέχρι το βενζινάδικο, πήρε μόνο 5,1 λίτρα! Μεγάλη απόκλιση και στοιχίζει αρκετά σε αυτονομία. Τί να πω, δεν έχω λόγια για μερικά πράγματα. Θέματα αξιοπιστίας: Είναι Made in Korea. Παρότι έχω ακούσει από κάποιους μεγάλα παράπονα, προσωπικά δεν έχω άσχημες εμπειρίες και βλάβες δεν έχει βγάλει. Μάλιστα συνηθίζω να διαχωρίζω τις βλάβες σ’ αυτές που σε ακινητοποιούν ή θέτουν σε κίνδυνο τη σωματική σου ακεραιότητα (ανεπίτρεπτες και κατακριτέες) και σε κείνες που είναι αβλαβείς. Το Agility στα χέρια μου έχει βγάλει μόνο τα εξής: - Ένα χαλασμένο φλοτέρ (αλλάχτηκε εντός εγγύησης). Κλάϊν-μάϊν ζημιά. - Μια τσιμούχα διαφορικού που δακρύζει περιστασιακά ευτυχώς και ελάχιστα, και όσες φορές κι αν την έχουμε αλλάξει, και η νέα δακρύζει. Φαίνεται πως είναι ευσυγκίνητος ο Κορεάτης και δεν του τό ‘χα. Πάντως, η ποσότητα που διαφεύγει είναι τόσο αμελητέα που δεν χρειάζεται καν συμπλήρωμα όσες φορές το έχουμε τσεκάρει. Μιλάμε για μερικές σταγόνες και τίποτα περισσότερο. Απλά το λέρωμα σε τρομάζει, ιδίως αν είσαι άσχετος σαν εμένα. Και οι δύο “ζημιές” πάντως είναι αστείες και σίγουρα ούτε για πλάκα επικίνδυνες. Συνεχίζεις κανονικά και όποτε θες ασχολείσαι. Και τα ανταλλακτικά / service είναι φτηνά, φτηνότερα από κάτι άλλα επώνυμα που βαράνε αλύπητα. Άσε που μπορείς άνετα να πας σε νησί με δαύτο και να μην ανησυχείς, αφού τα περισσότερα νοικιάρικα είναι Kymco (σκούτερ και γουρούνες) και όλο και θα βρεις λύση σε τυχόν πρόβλημά σου. Ενώ αν έχεις κανά σπάνιο, τον ήπιες. Απαραίτητη σημείωση: Και το σκούτερ απολαμβάνει τη θαλπωρή του κλειστού γκαράζ δίπλα στο Stromatex, οπότε δεν γνωρίζω και δεν θα μάθω πώς θα ήταν αν ήταν εκτεθειμένο στο δρόμο. Συμπερασματικά: Παρά τα όποια αρνητικά του, το έχω αγαπήσει και το εκτιμάω αφάνταστα διότι μου έχει λύσει κυριολεκτικά τα χέρια. Σε σημείο να μην μπορώ να φανταστώ μέρα χωρίς αυτό και δεν υπερβάλλω καθόλου. Όποτε έχει χρειαστεί να το αφήσω για service πχ, νοιώθω στερητικό σύνδρομο και αισθάνομαι ότι είμαι εγκλωβισμένος χωρίς αυτό. Αν ήταν καλή αγορά? Ναι, τηρουμένων των αναλογιών (ανάγκες – χρήση) και της τιμής του (στα 2.100 ευρώ το 2010) ήταν απ’ τις φθηνότερες λύσεις. Και δεν ήθελα να ρίξω λεφτά σ’ ένα μηχανάκι καθαρά εργάτη. Αν τ’ αρνητικά του μου φαινόντουσαν αφόρητα μια 5ετία τώρα, θα το είχα δώσει για άλλο. Αντιθέτως το έχω κρατήσει και βλέπω να το κρατάω κι άλλα χρόνια ακόμα. Αν θα το ξανάπαιρνα? Άνετα βάσει των μέχρι τώρα αναγκών μου και έχοντας φυσικά και το V-Strom για πιο έξω. Αν ήταν να έχω μόνο ένα μικρό, θα πήγαινα σίγουρα σε κάτι πιο δυνατό να με καλύπτει παντού. Θα κοίταγα πάλι όμως προς Kymco μεριά, πχ το People Gti 300 που είναι και το δυνατότερο της αγοράς μέχρι τώρα με 29 αλόγατα και πάει σφαίρα. Το καλό με το ασθενικό του κινητήρα του είναι ότι μετά ανεβαίνεις στο V-Strom και λες “Ουάου, τί μηχανάρα έχω και δεν την εκτιμάω”..... αυτό είναι που λένε “ουδέν κακό αμιγές καλού”. Και μόνο για τα εκπληκτικά φρένα του πάντως (καημός μου έχουν γίνει τα καλά φρένα), θα το ξανάπαιρνα. (+) ΦΡΕΝΑΡΕΣ ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΠΛΑΝΗΤΗ, ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΑΤΩΜΑ, θέση οδήγησης, ευελιξία, αξιοπιστία (έως τώρα), φτηνά ανταλλακτικά και service, ικανοποιητικό δίκτυο service παντού ακόμα και στα νησιά λόγω γουρούνων, δεν τό ‘χουν σε εκτίμηση οι κλέφτες, μικροπροβληματάκια εργονομίας που παρουσιάζονται επιλύονται άμεσα στην επόμενη χρονιά. (-) Μικρή ιπποδύναμη - αργές ρεπρίζ, βίδες στα πλαστικά που λασκάρουν ενίοτε, σχετικά υψηλή κατανάλωση, ανεπαρκή φώτα μεσαίας σκάλας, σχετικά σκληρές αναρτήσεις, συντονισμός σε παρατεταμένες ανωμαλίες του οδοστρώματος, δεν αρέσκεται σε δικάβαλα. Σημείωση: Το τρέμουλο κατά το ξεκίνημα δεν το αναφέρω διότι δεν ξέρω αν είναι κατασκευαστικό μειονέκτημα, ή θέμα συντήρησης που επιλύεται. Θα το μάθω και θα ενημερώσω.
  4. 5 points
    Με λίγα λόγια επειδη είναι αργά και νυστάζω αλλά θέλω να το μοιραστώ μαζί σας. Βάση GPS με: 2 χ λαμάκια των 10 cm 1 x Ροδέλα 1 χ βάση (μόνο η κεφαλή) απο μικρό τριποδάκι (χωρίς τα ποδαρακια) για compact ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές 2 χ βιδες με παξιμάδια ασφαλείας 1 χ τσαντακι unisex για κινητό gps οτι έχετε τελοσπαντων περίσσευμα στο σπίτι αποθηκη κτλ 1 χ σπρέυ μαύρο χρώματος για να βάψετε τα λαμάκια να μην σκουριάσουν ανεβοκατεβαίνει το τσαντακι - βαση μαζί με την ζελατίνα. σταθερότατο λόγο ηλεκτροκόλησης και σταθερων σημείων με βίδα για να στερεωθεί. 2 λόγια ακομα. ανοιχτηκαν 2 τρύπες στα σιδερα που κρατάνε υποτίθετε την ζελατίνα στο πάνω μέρος(εκει με τα μαύρα λαστιχάκια). χρόνος συνολικός μαστορέματος λιγοτερο απο 3 ώρες με μετρήματα πατρόν κτλ.
  5. 4 points
  6. 4 points
    Σε λίγες μέρες έχουμε το δικαστήριο, ακόμα η ασφαλιστική να εμφανιστεί για σφιχταγκαλιάσματα......Θα ενημερώσω προσεχώς με νέα για να ξέρουν και όσοι χρειάζονται βοήθεια με τις δικές του υποθέσεις.. Απο μηχανή δεν έχω κάνει τίποτα, περισσότερο γιατί δεν έχω κατασταλάξει τί θέλω και τί θα κάνω με αυτή ( sport touring, on/off, ψηλό touring....) , δεν ξέρω.... Προς το παρόν κοιτάω για κανα scooter για εργαλείο πόλης, να αντικαταστήσει το αμάξι. Μπορείτε όλοι να πείτε τις προτάσεις σας, εκτός του Σάββα, για ευνόητους λόγους........
  7. 4 points
    Να ευχαριστησω ολα τα παιδια που ηρθανε, και θα ητανε μια υπεροχη μπυροσυναντηση κ βραδυνη βολτα αν δεν ειχα προκαλεσει το μικροατυχημα (απο αποψη υλικων ζημειων τουλαχιστον).... Ενα μεγαλο συγγνγωμη σε ολους για τη ταλαιπωρια, εστω κ αν δεν ειναι αρκετο....
  8. 4 points
  9. 3 points
    Το παιδί έβαλε επίδεσμο για 10 μέρες καθώς έπαθε κάκωση γονάτου και η κοπελιά έβαλε γύψο στον αστράγαλο για 2 βδομάδες!!! Να και οι φώτο!!
  10. 3 points
    @Dont @geokaf Ενημερωτσε μας για το παιδι. @GavriilVet μην αγχωνεσαι φιλε αυτα συμβαινουν. Απλα χρειαζετι λιγη προσοχη οταν ειμαστε πολλοι σε μια βολτα. Ετοιμασου για την επομενη κατα Παγκρατι μερια η Καισαριανη γιατι εαν δεν παμε εκει ο @Kostas-MotoLover Θα χορεψει τοσεο πολυ που μεχρι του χρονου τον Απριιο θα βρεχει καταρακτες. Μια βολτα με τα ολα της ομως. Συμμετοχη απο απροοπτα προσωπα, διαδρομη, κινηση, μπλοκο απο , "φιληματα" μεταξυ συντροχων (που ελπιζουμε και ευχομαστε να μην ειναι τιποτα σοβαρο) και φυσικα την μπυριτσα μας. @Chopperas Την καλυτερη εκπληξη μου φυλαξες ρε μπαγασα. Αντε παιδια στην επομενη λεμεεε
  11. 3 points
    Όχι δεν έχει και πολλή δύναμη το sv1000, είπαμε. Δεν είναι gsxr 1000 αλλά με τον V2 πυροβολάει. Έχω οδηγήσει sv1000 και έχει πολύ γκάζι. Και δικάβαλο έχω πάει με το ίδιο sv σε καταδρομικές βόλτες(μαμά φρένα και αναρτήσεις) και μπορώ, με σιγουριά, να πω πως στάθηκε αξιοπρεπέστατα απένταντι σε μονοκάβαλα zx10 και cb1000r. Άρα έχει κάποια αποθέματα απόλαυσης να προσφέρει μέχρι να πεις ότι θέλει upgrade σε αναρτήσεις και φρένα
  12. 3 points
    Να το πάρεις αφού μπορείς να το αγοράσεις και να το συντηρήσεις. Ο φόβος φυλάει τα έρμα, αλλά από ένα σημείο και μετά πάνω στο δίκυκλο σε οδηγεί να κάνεις όλες τις λάθος κινήσεις (πανικός, survival reactions) που οδηγούν σε ατύχημα. Τι θέλω να πω; Ψυχραιμία. Όντως είναι πολύ επικίνδυνο στις μέρες μας να οδηγείς δίκυκλο. Πάντα ήταν αλλά η αίσθηση μου είναι ότι τον τελευταίο καιρό έχει παραγίνει το κακό... Τον περασμένο μήνα τρεις κοντινοί μου άνθρωποι βρεθήκαν στην άσφαλτο. Και οι τρεις από ξαφνική, απρόβλεπτη, αλλαγή πορείας των αυτοκινήτων δίπλα τους... Αν έχεις το μυαλό σου όμως στην θέση του, αποχτήσεις τις απαιτούμενες γνώσεις και δείξεις την απαραίτητη προσοχή μειώνεις αρκετά τις πιθανότητες. Διάβασε π.χ. το παρακάτω. Είναι ένας πολύ καλός οδηγός επιβίωσης... http://www.scribd.com/doc/70563511/Μοτοσικλέτα-Οδηγήστε-έξυπνα-και-με-ασφάλεια Βρες επίσης και διάβασε το "Twist of a Wrist II" του Keith Code. Και μετά κοίταξε να περάσεις οπωσδήποτε κάποιο σχολείο. Είναι πολύ σημαντικό να καταλάβεις την φύση της μοτοσικλέτας και πως θα κουμπώσεις καλύτερα επάνω της... Όχι μόνο θα είσαι τεχνικά καλύτερος αλλά θα βοηθήσει πολύ και την ψυχολογία σου που είναι το Α και το Ω. Καμία έκπτωση στον εξοπλισμό για κανέναν λόγο. Ας έχει 40°, πάντα κράνος, μπουφάν, προστασίες στα πόδια, μποτάκι... Βεβαίως κάθε εποχή θέλει τα δικά της... Βάλε τις κόκκινες γραμμές σου. Εγώ π.χ. αν δεν νιώθω πολύ καλά σωματικά και όχι μόνο, δεν ανεβαίνω πάνω. Κούραση, αδιαθεσία, κακή ψυχολογική κατάσταση, έλλειψη συγκέντρωσης, ο,τι μπορεί να επηρεάσει την αντίληψη μας είναι εισιτήριο για ατύχημα... Καλώς ήρθες στον κόσμο της μοτοσικλέτας! Πάντα όρθιος!
  13. 3 points
  14. 3 points
    Ξεχασμενη φώτο απο ενα παλιο sony ericsson k510 που ειχα..
  15. 3 points
  16. 3 points
  17. 3 points
  18. 2 points
  19. 2 points
    Αυτό το λέει για το ενδεχόμενο του να αγοράσει μεταχειρισμένο nuda. Μετά όμως λέει πως εψαχνε για καινουριο και πως μαλιστα επικοινωνησε με εναν dealer στη γερμανια για να αγορασει καινουριο αλλα δεν πήρε ποτέ απάντηση και έπειτα το άφησε και πηρε κατι άλλο.
  20. 2 points
    Θαγκ φορλαιφ... http://s27.postimg.org/tlenztq03/IMG_20150618_163819851_HDR.jpg
  21. 2 points
    Ναι, σωστά μαντέψατε............... περάσαμε απ' έξω πριν από μερικές μέρες: http://www.motoe.gr/touristiko/perigrafes
  22. 2 points
    Αισίως φτάσαμε στα 10000 χλμ και είπα να φράψω την γνώμη μου για αυτό το παπί στα 2 χρόνια που το έχω. Κατραχήν εγώ ποτέ στην ζωή μου δεν είχα παπί και ούτε πρόκειται να έπαιρνα στα 22 χρόνια που οδηγώ δίκυκλα καιέχω αλλάξει Δόξα Το Θεό 12 μηχανές και σκούτερ σύνολο. Το συγκεκρίμένο παπί αγοράστηκε για να ξαναπάρω μηχανή μιας και τα 3 σκούτερ που είχα κατά καιρούς δεν με ικανοποιηούσανε από πλευράς οδηγικής και στησίματος, το λοιπόν αγοράστηκε σε μια δόση τσιγκουνιάς από πλευράς του ευτού μου αλλά και λόγω των μειώσεων σε μισθούς κτλ. Αγοράστηκε με γνώμωνα μπορώ να πώ τα καλά λόγια που είχε πεί ο συνάδελφος στο φόρουμ dimitrishndsm έτσι το λοιπόν πήρα την απόφαση και το πήρα γιατί είχε και καλή τιμή στα 1500 ευρώ και δεν ήθελα να ανέβω ούτε σεντς παραπάνω για παπί οποιδήποτε μάρκας και τιμής γιατί τα παραπάνω λεφτά τα θεωρώ κοροιδία προσωπικά για παπί. Το παπί πάρθηκε και του έγινε υποτυπώδες στρώσιμο γιατί από την αρχή και μέχρι τώρα δούλευε δικάβαλο,ανεβαίνωντας και από τις ανηφόρες του Λυκαβητού.Ως τώρα τα σέρβις του γίνινται κανονικότατα και στην ώρα τους και εκτός από τα κλασσικά λάδάκια και με αλλαγή τακάκια μπροστά και μια αλλαγή μπαταρίας το χειμώνα που μας πέρασε δεν έχει χρειαστεί τίποτα άλλο. ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΘΕΤΙΚΑ Τριγμοί από τα πλαστικά δεν μου έχει παρουσιάσει ποτέ όπως σε μερικούς που το έχουν πάρει. Η ποδιά του όντως είναι μικρή με αποτέλεσμα δεν κρατάει τα νερά και βρέχονται τα μπαζάκια σου χαμηλά. Η λάμπα μπροστά είναι για κανένα κλεφτόφαναρο,πάσχει στον φωτισμό αλλά δεν με απασχολεί και πολύ γιατί μέσα στην πόλη κινείται και υπάρχει ο φωτισμός περιββάλοντος χώρου. Τα φρένα του είναι δισκόφρενα μπρός-πίσω με μεταλλικά σωληνάκια υψηλής πίεσης,σε αυτό το σημείο θα σταθώ λόγω του ότι δεν έχει καλή αίσθηση το μπροστινό με αποτέλεσμα στην αρχή να μην πιάνει αμέσως και δίνεις παραπάνω πίεση στην μανέτα και γατζώνει αμέσως ,με αποτέλεσμα να οδηγήσει μερικές φορές σε μπλοκάρισμα ιδίως σε βρεγμένο και σε κακής ποιότητας ασφάλτου,θεωρώ ότι έπρεπε τα σωληνάκια του να ήταν κλασσικά λαστιχένια ώστε να έχεις καλύτερη αίσθηση στο φρενάρισμα,το πίσω φρένο δυνατό και αυτό έτσι και αλλιώς δίνεις πιο πολύ στο πίσω σε σχέση με το μπροστά προσωπικά εγώ. Οποιος βάλει σχάρα με βαλίτσα πίσω να βάλει και αντιρρίδες γιατί με τους κραδασμούς από τον δρόμο θα του σπάσει η σχάρα όπως εμένα την κόλλησα ξαναέσπασε πήρα καινούργια έβαλα αντιρρήδες και ησύχασα. Το κεντρικό στάντ θέλει λίγο ζόρι να σηκωθεί δεν βολεύει και το στενό μαρκούτσι που πατάς για να το σηκώσεις,το πλαινό το κρατάει λίγο όρθιο,θα ήθελα να έγερνε λιγάκι πιο πολύ στο πλαινό γιατί αν το παρκάρεις με λίγο κλίση να έχει ο δρόμος τσουλάει το άτιμο αν το αφήσεις μέχρι να το σταθεροποιήσεις. Η σελίτσα του κλασσική παπιού είναι λίγο σκληρή αλλά σκυλί από πλευράς αντοχής το πλαστικό της. Από πλευράς κατανάλωσης έχουμε περίπου από 2,5-2.8 λίτρα /100Κμ,λόγω δικάβαλου είπαμε,ουσιαστικά του βάζω από 3-4 ευρώ και περνάω μια εβδομάδα περίπου αυτονομία από 90-120 χλμ. Στο δρόμο είναι ευέλικτο πλαγιάζει στο μέτρο του δυνατού και για τα δεδομένα των κυβικών του είναι και γρήγορο,πολλέ φορές και με 2 άτομα πάνω ξεκινάω με 2η ταχύτητα μέσα έχω ξεχαστεί να βάλω την πρώτη και τραβάει αμέσως χωρίς δισταγμό. Αλλάχτε του τα λάστιχα της μάνας του και βάλτε κάτι καλύτερο και βάλτε και γωνιακές βαλβίδες αέρα για να σας βολεύουν στην πλήρωση αέρα στα βεντζινάδικα. Αυτά είχα να πώ και να κατατοπίσω για μελλοντικούς αγοραστές,τώρα αν ξέχασα κάτι αν θυμηθώ θα το ποστάρω. Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας. Δημήτρης
  23. 2 points
    Ε έλα σε κάνα καφέ να το συζητήσουμε διεξοδικώς και να δούμε και τη μακρυμάλλικη αλήτικη φάτσα σου...
  24. 2 points
    Με το καλό απλά ξεκίνα από το Α......που λέγετε αρτιότητα και οικοδομησημοτητα του οικόπεδου .... τα οικοπεδα και στις δυο περιπτωσεις ειναι επιπεδα. δεν ξερω αν παιζει καποιο ρολο το εδαφος αλλα εχουν χτιστει σπιτια δεξια αριστερα κανονικα. απο την αλλη σκεφτομαι και την σιδηροκατασκευη.και σκεφτομαι να το αναθεσω σε κατασκευαστικη εταιρεια και οχι σε καποιο απλο συνεργειο. εχεται αποψη επι αυτου? Το τι έχουν κάνει γύρω από το οικόπεδο που σε ενδιαφέρει να οικοδομήσεις είναι σχετικό....το απόλυτο είναι το οικόπεδο να μπορεί να οικοδομηθεί άρα το Α είναι σύμφωνα με το συμβόλαιο ιδιοκτησίας και το τοπογραφικό διάγραμμα εάν είναι άρτιο και οικοδομήσιμο. .... Εφόσον είναι έχεις πολλές επιλογές για την κατασκευή του .....εάν δεν είναι δεν έχεις καμία....
  25. 2 points
    Εχε γουστο ποιον θα βασανισε για να το κανει αυτο στον ιδιοκτητη του αυτοκινητου..
  26. 2 points
    Ποστάρετε την αγαπημένη σας διαδρομή εντός συνόρων! Καλό είναι να βάζουμε και χάρτη για όποιους θέλουν να πάνε. Η δική μου (μέχρι τώρα) είναι αυτή.
  27. 2 points
    Πάρε το τώρα που μπορείς!!! Δυό φορές μέχρι τώρα που μπορούσα να στείλω το μικρό για έναν Πήγασο 650άρη, το άφησα για λίγο πιο μετά. Μάντεψε ποιος έκλεισε 3ο χρόνο με το σκουτεράκι (καλό χρυσό και άγιο, το λάτρεψα - αλλά απο την αρχή το σκεφτόμουν ως λύση για κανα χρόνο). Φαντάσου εσύ που δε το χωνευεις κιόλας το παπί... Με το που πιασεις τα γκαφρά στην τσέπη, όρμα το χωρίς να το πολυσκεφτείς - γιατί όσο το σκέφτεσαι τα λεφτά αλλάζουν χέρια! Το μόνο σίγουρο είναι ότι δε θα το μετανιώσεις αν το πάρεις... αν όχι;!
  28. 2 points
    Don't worry φίλε. Ευτυχώς που δεν έγινε τίποτα χειρότερο τελικά, γιατί μας κοψοχολιάσατε αρκετά μέχρι να μάθουμε λεπτομέρειες. Να μας συγχωρείτε εμάς τους μισούς που (κλασικά) χαθήκαμε με σας και φτάνοντας νωρίτερα δεν πήραμε χαμπάρι τί είχε γίνει πιο πίσω. Και δεν ξέραμε και πού ακριβώς είσαστε για να έρθουμε. Περαστικά στα παιδιά με το παπί. 1η φορά ερχόντουσαν σε συνάντηση...... δε βλέπω να τους ξαναβλέπουμε...... Αν τυχόν χρειαστούν κάτι, ας μπουν να το ζητήσουν και όλοι θα προσπαθήσουμε να βοηθήσουμε όπως μπορούμε. Τελείως όμως! Προσωπικά στενοχωρήθηκα πολύ που δεν ήρθες, μετά και την αποτυχημένη μου προσπάθεια για συνάντησή μας στο νησί. Άντε να δούμε πότε.
  29. 2 points
    Γαβριήλ φίλε, μην στεναχωριέσαι. Στον καθένα μπορεί να συμβεί, ανά πάσα ώρα και στιγμή. Να ευχηθώ περαστικά στο παιδί και να τον παρακαλέσω να κοιτάξει το γόνατό του και σε ένα γιατρό ΕΚΤΟΣ Ασκληπιείου Βούλας. Ας το ξεκουράσει λίγο με πάγο και ίσως και κάποιο αντιφλεγμονώδες και αν δει ότι ζορίζεται, καλό θα ήταν να δεί κάποιον ορθοπεδικό.
  30. 2 points
    Εξαερωση κανε και στην τρομπα. Συνηθως εγκλωβιζει και εκει μπολικο αερα. Γυρνα το τιμονι οπως σου ειπε ο Ηλιας, και αν χρειαστει, χαλαρωσε την μανετα και γυρνα την προς τα πανω, ωστε να ειναι το εξαερωτηρακι στην τερμα ψηλη θεση. Αφου τελειωσεις με την τρομπα (ελεγξε το αρκετες φορες, γιατι θα βγαζει αρκετη ωρα) ξανακανε εξαερωση και κατω. Και ελεγξε καλα οτι ειναι τα ρακορακια σωστα βαλμενα, και το λαστιχακι στο καπακι των υγρων φρενου. Πιστευω, τοτε θα σιγουρεψεις οτι δεν υπαρχει αερας στο κυκλωμα. Λογικα θα εξαφανιστει αυτο το φαινομενο, αν συνεχιζει, δεν ξερω τι μπορει να φταιει.
  31. 2 points
    Γιώργαρε, υπάρχει περίπτωση να έχει πιάσει πουρί στην άκρη της μανέτας? Εκεί που η μανέτα σπρώχνει το εμβολάκι? Ρίξε πολύ wd40 όσο παίζεις με τη μανέτα κ τσεκάρεις. Αν δεν είναι αυτό, κάντε προσεκτική εξαέρωση (για μένα κάνε εκ νέου αλλαγή υγρών) κ αν παραμένει, κάνε μια δοκιμή με άλλη τρόμπα (δανεική για λίγο)
  32. 2 points
    Πάρε το 500αρι. Τα παπιά, δεν τα συμπαθανε όλοι. Αν δεν ''κουμπώνεις'' απάνω του, δεν θα το φερεις ποτέ στα οδηγικά σου μέτρα. Φύλαξε το κάπου (ποτε δεν ξερεις..) Πάρε το 500. Μόνο. Απο τα γραφόμενα σου, εξάγεται το πιο ισχυρό μας κριτηριο επιλογης μοτό. Η μία + μοναδική που μας κανει κλίκ.
  33. 2 points
  34. 2 points
    Ίσως κάποιο ρακοράκι παίρνει ελάχιστο αέρα, ξέρω γω? Περίεργο
  35. 2 points
  36. 2 points
    Απο το σημερινο μας πικνικ στην Λιμνη Βολβη
  37. 2 points
  38. 2 points
  39. 2 points
  40. 2 points
  41. 2 points
  42. 1 point
  43. 1 point
    πηρε η γυναικα μου τα παιδια απ το σπιτι για βολτα να ηρεμησουν κ τωρα νομιζω οτι ακουω δυο μυρμηγκια να μιλανε......
  44. 1 point
    Τα φαγητά σου μας έλειψαν...... Bonjour.
  45. 1 point
    γάμησε τα. Καλά χύμα την είχε αφήσει όμως. Δεν λέω πίκρα στεναχώρια αλλά ήδη έχει παραγγείλει την καινούργια. Μακάρι όσοι τις κλαίγανε να είχαν την ίδια άνεση. Εκεί που αναρωτιέται τι θα την κάνουν δείχνει πόσο άγνοια κινδύνου έχει. Προ μηνών είχαν κλέψει στον Πειραιά ένα RIvalle που δεν έχει κυκλοφορήσει καν. Τι να λέμε... Κρίμα πάντως γιατί όντως είναι το πιο διάσημο μηχανάκι του internet.
  46. 1 point
    00:00:00 http://i1159.photobucket.com/albums/p625/gkourmoul1/20150819_135757_zpsgaaghsjt.jpg Guess who's new in town....
  47. 1 point
    Για να λες αμμολοφους και δασικο χωριο θα σαι απο την γυρω περιοχη, εγω ειμαι μεσα παντως για τραμπα και δοκιμη.
  48. 1 point
    Παιδιά, το μόνο που γρατσουνίστηκε-είχε σημάδια από την πτώση είναι για κάποιο λόγο μόνο το αριστερό γάντι. Το μπουφάν και το κράνος δεν έχουν το παραμικρό σημάδι, παρά το ότι το μπουφάν σύρθηκε βαρβάτα κάτω.
  49. 1 point
    Δεν λέω...μάγκας ο τύπος που ανακάλυψε τον τροχό και την φωτιά, Αλλά και το παλικάρι με το ερκοτνισιον και τον καναπέ δεν παει πίσω
  50. 1 point
    Μακράν το αγαπημένο μου κράνος στα χρώματα του απορρυπαντικού Dosia. Εμφανίστηκε στη Σεπάγκ τον χειμώνα του 2004 στο winter test. Θέλει να 'πει' ότι ο γιατρός 'καθαρισε' όλους τους τίτλους που υπήρχαν διαθέσιμοι στο σπορ. Βέβαια κακές γλώσσες λένε ότι ήταν ευθεία βολή προς τη Χόντα που τον είχε κατηγορήσει ότι άνθρωποι του είχαν καθαρίσει το σημείο εκκίνησης από σκόνες κλπ ώστε να μπορέσει να κάνει καλύτερη εκκίνηση (GP του Κατάρ και ήταν η επίσημη Χόντα και η gresini του τζιμπερνάου). H Dosia κινήθηκε δικαστικά για πνευματικά δικαιώματα (σχήμα, χρωματισμοί κλπ) και δικαιώθηκε, κάτι που ανάγκασε την agv να αποσύρει το κράνος και όσα κομμάτια κόπηκαν είναι απλησίαστα σε τιμή, άσε που δε βρίσκεις
×
×
  • Create New...