Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/12/15 in all areas

  1. 15 points
    Καλημέρα σας. Στα μέσα Ιουνίου είχα ανοίξει αυτό ( http://www.mybike.gr/forums/topic/78279-θεσσαλονίκη-σαγιάδα-λευκάδα-πύλος-με-ax-1/ ). Τελικά η Σαγιάδα αφαιρέθηκε από τους προορισμούς λόγω μπάτζετ και μη δυνατότητας να κουβαλάμε σκηνές και sleeping bags οπότε... Τετάρτη 5 Αυγούστου 4:30 το πρωι (με ελάχιστο ύπνο λόγω υπερέντασης) και αυτό ( https://www.youtube.com/watch?v=ytpX_v2dPq4 ) να μου έχει κολλήσει από την προηγουμένη, ξύπνημα και αναχώρησις-δικάβαλο μετά της δεσποινίδος και φόρτωμα νταλίκας. Δρόμο πάμε δρόμο αφήνουμε, φτάνουμε στα Μαλγαρα όπου πετυχαίνουμε και ανατολή (ελπίζαμε σε κάτι πιο.. ειδυλλιακό αλλά μάλγαρα it was) Bαρετή Εγνατία μέχρι την Βέροια, ταχύτητες 90-100 (είχαμε βάλει όρο να μην πάμε πάνω από 110 για ασφάλεια και οικονομία) οπότε μπαίνουμε στην Βέροια για φουλάρισμα και πρωινό καφέ. Φουλάρουμε στον μεγαλύτερο ΚΛΕΦΤΗ όλων των εποχών (74κμ - 6ε) και καρφί για τις ανηφόρες. Εκεί ζοριστήκαμε λίγο με το χρέπι να αγκομαχάει με 4η και 70-80 αλλά με ψυχή βαθιά και υπομονή γαιδουριού φτάνουμε Κοζάνη όπου ο δρόμος γίνεται ίσιος-κατηφορικός και τα 120 έρχονται για πλάκα στο κοντέρ. Πιστοί στις αρχές μας κόβουμε στα 100 και τιμώντας το πρώτο μπάργκινγκ που βρήκαμε στην Εγνατία κάνουμε και την στάση μας. Επόμενη στάση Γρεβενά για βενζίνη (χωρίς φοβερό κλέψιμο για βενζινάδικο πάνω στην Εγνατία) Από κει και πέρα η Εγνατία γίνεται όντως ένα τεράστιο τεχνικό έργο με γέφυρες-τούνελ-ΠΑΣΟΚ-φύση, σταθερά 100 - 110 για τις νταλίκες και μετά πάλι δεξιά. Μου έκανε φοβερή αίσθηση ότι όσοι οδηγούσαν επί της Εγνατίας, οδηγούσαν σαν πολιτισμένοι άνθρωποι - δεν μας πέρασε κανείς με 300, όλα καλά. Δρόμο πάμε, δρόμο αφήνουμε, φτάνουμε στο Γιάννενο, αφήνουμε και την Εγνατιάρα πίσω και στρίβουμε για Άρτα - Πρέβεζα με σκοπό να κάνουμε γκράντε στάση στον Λούρο. Οι πηγές του Λούρου κυρίες & κύριοι, ο,τι πιο γαλαζοπράσινο έχω δει ποτέ μου: Εγώ ήθελα να φάω και πρωινή πέστροφα αλλά η δεσποινίς δεν με άφησε δυστυχώς, οπότε αρκεστήκαμε σε καφεδάκι και σαντουιτσάρες που χαμε φτιάξει από το σπίτι Καμιά ώρα και μετά αφήσαμε τον Λούρο να συνεχίσει να κυλάει, μια πέστροφα συνέχισε την ζωή της ευτυχισμενη μακριά από το στομάχι μου και μεις συνεχίσαμε τον κωλόδρομο που τελικά θα μας έβγαζε στην Λευκάδα. Υποθαλάσσια 0,7ε, μια στάση αμέσως μετά και... επιτέλους Λευκάδα, άλλα 10 χλμ κακού δρόμου μέχρι το χωριό. 400 χλμ μετά είχαμε φτάσει επιτέλους στην Λευκαδάρα που θα μας φιλοξενούσε μέχρι και την Δευτέρα... (to be continued - )
  2. 6 points
  3. 6 points
  4. 5 points
  5. 4 points
  6. 4 points
  7. 3 points
    Το ακρωτήρι λοιπόν είναι το νότιο-δυτικό άκρο του νησιού. Στο τέλος του δρόμου δεσπόζει ένας φάρος και βλέπεις το καλύτερο ηλιοβασίλεμα που παίζει στην Λευκάδα μαζί με τα νησάκια και την Κεφαλλονιά στο βάθος. Από κει φημολογείται ότι φούνταρε και η Σαπφώ επίσης, αδιασταύρωτη πληροφορία. Από τουρίστες ελάχιστοι και όλοι ξένοι, τουλάχιστον όταν πήγαμε εμείς, οι δικοί μας μάλλον μπιτσομπαραζιόντουσαν ακόμα. Αυτά πάνω κάτω από την Λευκάδα, μερικές μπόνους φωτογραφίες ακόμα. γάτες παντού και μεις με ντου όχι δεν έχει πολύ κόσμο εδώ, μην σκας πάμε αλλού μεσογειακή διατροφή μας κρατάει υγιείς (και χοντρούς) κάψε λίγο λάδι ρε άτιμο, κουβαλάω τσάμπα 1 λίτρο μαζί χιούστον έχουμε πρόβλημα τα επίπεδα χιπστερισμού φτάσανε υπέρυθρο Αυτά τα ολίγα προς το παρών. 1102 χλμ μετά την εκκίνηση φτάσαμε Πύλο από την πλατεία της οποίας σας γράφω, αλλά αυτή είναι μια ιστορία για άλλη μέρα...
  8. 3 points
    Κωστα ετσι οπως τα λεει ο φιλος seatcowl ειναι. Οταν σε αντιστοιχη περιπτωση δικη μας μια μανταμ περασε στοπ (προςπερνωντας κι αυτη σκουπιδιαρα) και τη χτυπησε η μανα μου, επικαλεστηκε οτι βλακεια μπορεις να φανταστεις. Η ασφαλιστικη της, παρα το οτι αυτη δεν αποδεχοταν υπαιτιοτητα, μας αποζημιωσε κανονικα. Και, δοθεισης της ευκαιριας, τα περι μισου μηκους οχηματος κλπ για την προτεραιοτητα, ειναι τριχες. Πουθενα δεν αναφερεται οτι αν παραβιασω στοπ και με τρακαρει καθετα καποιος στο πισω φτερο, φταιει ο αλλος κι οχι εγω. η μανταμ, στην περιπτωση του φιλου, περασε στοπ και φταιει. Απλα θελει υπομονη τρελη η ιστορια.
  9. 3 points
    Τώρα το καλοκαίρι που έχω χρόνο, μου αρέσει να κάνω επανάληψη στην αριθμητική... 1 2 3 4 5
  10. 3 points
    Με αφορμή το θέμα της συζήτησης να πω ότι είναι εξαιρετικά σημαντικός για την ασφάλειά μας ο τρόπος που περνάμε τα μεγάλα και ψηλά οχήματα (απορριματοφόρα, λεωφορεία, φορτηγά) όταν είναι σταματημένα σε σχετικά μικρούς δρόμους. Και λέω για "μικρούς δρόμους", διότι σε δρόμους με περισσότερες από μία λωρίδες ανά κατεύθυνση δύσκολα θα δεις κάποιον π.χ. να βγαίνει από το λεωφορείο στη στάση και περνώντας ΜΠΡΟΣΤΑ από το λεωφορείο να περνάει απέναντι (!), όπως και δύσκολα θα τολμήσει κάποιος "γιωταχής" να βγεί από το κάθετο στενό μπροστά από το λεωφορείο και να περάσει κάθετα μια φαρδιά λεωφόρο, διότι ακριβώς περιμένει ως πιθανό να έρχεται άλλο όχημα που δεν το βλέπει. Όμως, σε μικρούς δρόμους (ιδίως σε μονόδρομους) τι γίνεται; Εκεί, συχνά βλέπεις το φαινόμενο να περνάει ο αποβιβασθείς επιβάτης μπροστά από το λεωφορείο, διότι θεωρεί (κακώς, κάκιστα) ότι το σταματημένο λεωφορείο έχει κάτα κάποιον τρόπο "κλείσει" το δρόμο και άρα θεωρεί (επαναλαμβάνω, κακώς, αλλά δυστυχώς το παρατηρώ) ότι μπορεί να περάσει. Το ίδιο πράγμα έχει στο μυαλό του και ο γιωταχής που βλέποντας τον μικρό δρόμο "γεμάτο" με μια σταματημένη σκουπιδιάρα ή ένα λεωφορείο, θεωρεί (λαθεμένα) ότι ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να περνάει το οτιδήποτε και δεν περνάει από το μυαλό του ότι στο χώρο που απομένει μπορεί κάλλιστα να περνάει ένα μηχανάκι! Γι' αυτό λοιπόν όσοι οδηγούμε οχήματα (μοτοσυκλέτες, αυτοκίνητα, λεωφορεία, φορτηγά) ας τα έχουμε αυτά στο μυαλό μας. Και ιδίως όσοι είμαστε μοτοσυκλετιστές, ας έχουμε εμείς στο μυαλό ότι αν περνάμε μεγάλο και ψηλό όχημα, να ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ως ενδεχόμενο να εμφανιστεί κάτι μπροστά μας και να είμαστε διπλά προσεκτικοί, όπερ σημαίνει να κοντοστεκόμαστε και να περνάμε φειδωλά, με μικρή ταχύτητα και με πολλή προσοχή δίπλα από το κάθε ψηλό όχημα που πρέπει να προσπεράσουμε σε τέτοιες αστικές καταστάσεις. Επί του προκειμένου: Ευτυχώς, το παληκάρι που του συνέβη το γεγονός δεν χτύπησε και αυτό είναι το σημαντικότερο. Πάνω απ' όλα η υγεία μας. Διαβάζοντας τα πραγματικά περιστατικά και χωρίς να έχω γνώση της κατάστασης, θεωρώ (προσωπική γνώμη) ότι: α) Το να περάσει κάποιος από δεξιά με τη μοτοσυκλέτα του σε μονόδρομο με μια και μόνη λωρίδα κίνησης τη ΣΤΑΜΑΤΗΜΕΝΗ σκουπιδιάρα είναι σύμφωνο με τον ΚΟΚ, διότι δεν πρόκειται για προσπέραση κινούμενου οχήματος (οπότε θα απαγορευόταν η εκ δεξιών προσπέραση, βάσει των συνθηκών) αλλά για προσπέραση σταματημένου οχήματος. β) Ο οδηγός του αυτοκινήτου στον κάθετο δρόμο με το ΣΤΟΠ θα έπρεπε να πράξει ως εξής: Είτε να περιμένει να τελειώσει την αποκομιδή η σκουπιδιάρα και να ελευθερωθεί ο δρόμος για να έχει πλήρη ορατότητα είτε (π.χ. αν καθυστερούσε η σκουπιδιάρα ή αν τύχαινε αντί για τη σκουπιδιάρα να ήταν ένα φορτηγό σταματημένο επί ώρα που δεν ξέρεις πότε θα φύγει) να βγεί δειλά δειλά προς στον δρόμο με την προτεραιότητα και να κινείται μετά φόβου Θεού, ξεμυτίζοντας τη μουτσούνα του αυτοκινήτου λίγο λίγο και με ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΡΟΣΟΧΗ να περάσει απέναντι, με πλήρη ετοιμότητα να σταματήσει αμέσως μόλις αντιληφθεί όχημα να κινείται επί του δρόμου προτεραιότητας.
  11. 3 points
    Οκ δεν έγινε και τίποτα...Βρήκα τις φωτό που μου έλειπαν από Βελιγράδι...Πριν προχωρήσουμε λοιπόν, να ακόμα λίγο Βελιγράδι... Kalemegdan! SVETI SAVA! Βελιγράδι-απομεινάρι του πολέμου... Ada Ciganlija!
  12. 3 points
  13. 2 points
    Ηταν πραγματικα της τελευταιας στιγμης. Απο Παρασκευη επιστρεφουμε στην ομαλοτητα.
  14. 2 points
    Για την ακριβεια: τα τρια καλωδια ειναι δυο επιστροφες (φαση απο τον κομιτατερ διακοπτη) κι εχεις κι εναν ουδετερο μονιμα επανω. με τη βοηθεια ενος ακομα ατομου, καβαλας τη σκαλα με ενα δοκιμαστικο κατςαβιδι στο χερι και το διακοπτη κλειστο. Δοκιμαζεις και τα τρια καλωδια με το κατς, κανονικα δεν πρεπει να αναψει πουθενα. Παταει ο αλλος απο κατω τον ενα διακοπτη, σκαναρεις τα τρια καλωδια και λογικα αναβει το ενα απο τα τρια. Το σημαδευεις. Ανοιγει το δευτερο διακοπτη, δοκιμαζεις τα αλλα δυο. Ενα απο τα δυο θα αναβει, το σημαδευεις. το φως τωρα θα το συνδεσεις σε αυτο το καλωδιο που δεν αναβει και σε ενα απο τα δυο που αναβουν. Τις δοκιμες τις κανεις προφανως με σηκωμενο το ρευμα. Αν εισαι χεζης, μην το κανεις. Βαλε τον αλλο (πες του οτι δε διατρεχει κανενα κινδυνο) κι εσυ ανοιγοκλεινε το διακοπτη. Γιατι δεν αναβει πληρως το φως, δε μου ερχεται καποια εμπνευση. Ποσταρε φωτο απο τα καλωδια.
  15. 2 points
  16. 2 points
    Δηλαδή, για να καταλάβω να'ούμε....Μόνο το SH 300 μας κάνει?? Σάββα, μας έχεις γ@μησει την ψυχολογία ρε φίλε.....
  17. 2 points
    ο απολυτος δισκος σερβιρισματος
  18. 2 points
    Άμα ξαναπεις το ΑΧ-1 χρέπι, θα σε κυνηγήσω. Το λάικ το βάρεσα με γονατιά.
  19. 2 points
    Αμα δεν καταλαβαινει ο αλλος να βαλει μονος του το κρανος, χυμενα μυαλα στην ασφαλτο να δει παλι δε θα βαλει. Περαστικα στο λαμιωτη πιτσιρικα.
  20. 2 points
    Καλά όλα αυτά αλλά υπάρχει ΣΤΟΠ. ΣΤΟΠ: υποχρεωτική διακοπή πορείας του οχήματος στη θέση της πινακίδας και μη εκ νέου εκκίνηση μέχρις ότου βεβαιωθεί ο οδηγός του ότι μπορεί να το πράξει χωρίς κίνδυνο. Το ότι το όχημα είχε περάσει κατα το ήμισι είναι απόδειξη για το ότι βεβαιώθηκε οτι μπορούσε να το πράξει χωρίς κίνδυνο? Που αυτό? Σε έργο του Ιονέσκο? Έτσι είναι όμως. Αν έχεις ΣΤΟΠ, παραχωρείς προτεραιότητα ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ και όχι "ε μωρε να περιμένω τώρα να περάσουν 10 οχήματα και ΜΕΤΑ εγώ? ε οχι, too much... να θα περάσω μετά απο αυτόν, πιστεύω προλαβαίνω".
  21. 2 points
    ΠαναγιώτηςΚ & Αιγαιοπλόος με κάλυψαν ΑΠΟΛΥΤΑ, αν και ουσιαστικά δεν συμφωνούν οι απόψεις τους. Αυτό δείχνει και πόσο "φλου" μπορεί ν' αποδειχθεί η υπόθεση, αφού μοιάζει και οι δυο πλευρές να έχουν τα δίκια τους και τ' άδικά τους ταυτόχρονα. Και η έκβαση της υπόθεσης εξαρτάται από το πόσο γατόνια θα είναι οι 2 δικηγόροι εκατέρωθεν και σε τί δικαστή θα πέσεις ΑΝ το προχωρήσεις. Να θυμάσαι πάντως ότι η πιθανότερη έκβαση κατ΄εμέ (καθαρά προσωπική εκτίμηση) είναι ότι θα χρεωθείτε συνυπευθυνότητα ισόποση ή σχεδόν, οπότε δεν έχεις να κερδίσεις τίποτα. Ίσα-ίσα θα χρεωθείς ΚΑΙ με δικαστικά έξοδα, τρεχάματα και ψυχική ταλαιπωρία. SOS: Συμβουλή μου να μην επικαλεστείς εκ των υστέρων τραυματισμούς και τα τοιαύτα. Το να το πιστοποιήσεις (επειδή φυσικά θα σου χρειαστεί) είναι πολύ δύσκολο επειδή ακριβώς θα είναι ψεύτικο, και επίσης είναι γνωστά αυτά τα κόλπα σε όλους τους εμπλεκόμενους και εύκολα θα μπορούσαν να σε τυλίξουν σε μια κόλλα χαρτί σε μια παράσταση δίκης για απόπειρα απάτης κατά ασφαλιστικής εταιρείας και ψευδείς καταθέσεις στοιχείων και ψευδομαρτυρία (οπότε η υπόθεση από καθαρά αστική μετατρέπεται σε ποινική εις βάρος σου......) Επιπροσθέτως, η ήδη κίνηση του άλλου να πλησιάσει / θέσει ως μάρτυρές του τους υπαλλήλους με το απορριματοφόρο, μου δείχνει ότι είτε ξέρει να κινηθεί γρήγορα και σωστά από μόνος του, είτε έχει καλό συμβουλάτορα. Το αποτέλεσμα είναι το ίδιο. Το κλου της υπόθεσης είναι αυτό: και προσωπικά το εφαρμόζω ΠΑΝΤΑ, όση προτεραιότητα κι αν έχω (επειδή το έχω δει το έργο πολλάκις πόσο εύκολα μπορεί να γίνει η στραβή σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις). Καλύτερα να σου "φάνε" την προτεραιότητα, παρά να σε φάνε λάχανο!
  22. 2 points
    Δημοσιεύτηκε 10 Ιαν 2014
  23. 2 points
  24. 2 points
  25. 2 points
    Ο σκληρός σου έχει αρχίσει και το λέει το ποίημα εξ' ου και τα delays, τώρα τι θα κάνεις εσύ αποφασίζεις. Εγώ θα σου έλεγα να πάρεις έναν SSD δίσκο να βρεις την υγειά σου.......και την ταχύτητα σου. Το tuneup κλπ προγράμματα δεν βοηθάνε ιδιαίτερα και θα σου έλεγα να τα αποφύγεις γενικά. Κάποτε (μικρότερος και ασχετότερος) είχα τρέλα με αυτά τα κολπάκια αλλά κάθε φορά κατέληγα κάποια στιγμή σε format. Το ccleaner είναι αρκετά καλό και ασφαλές για να διαγράφεις άχρηστα αρχεία που γεμίζουν τον σκληρό σου, αρκεί να μην το πολυσκαλίζεις (άστο στο default) Με γεια τον σκληρό σου είπα;
  26. 2 points
    Τι να σου κάνουν τα κείμενα και οι αναλύσεις όσο καλογραμμένες και όσα επιχείρημα και αν έχουν όταν ο τρόμος πρυτανεύει της λογικής. Έχει επικρατήσει πλέον η βεβαιότητα ότι εκτός της ευρωτυραννίας θα σταματήσει η περιστροφή της γης, θα λιώσουν οι πάγοι στους πόλους, γιγάντια παλιρροϊκά θα σαρώσουν τις ηπείρους και θα καταπιούν τα πάντα, ο ήλιος θα σταματήσει να ανατέλλει, η σελήνη θα μας πέσει στο κεφάλι, και εν τω μέσω του σκότους και του κουρνιαχτού οι νεφελιμ θα κάνουν απόβαση στη γη από την 4η διάσταση. Η λογική κοντεύει να συνθλιβεί, η ελεύθερη βούληση θα ποδηγετιθεί μέσω του τρόμου. Η λαβίδα κλίνει γύρω από το ελεύθερο φρόνημα όσων αντιστέκονται ακόμα, σύντομα θα βρεθούμε μεταξύ σφύρας και άκμονος.
  27. 2 points
  28. 2 points
    Παίδες, νομίζω πως παραβλέπετε ένα σημαντικό θέμα. ΣΤΟΠ σημαίνει σταματάω ΕΚΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΝΑΚΙΔΑ και ελέγχω για πιθανά άλλα οχήματα που μπορεί να έρχονται από άλλες κατευθύνσεις και που μπορώ να δω. Εσένα φίλε από το σημείο του ΣΤΟΠ δεν μπορούσε να σε δεί μιας και το απορριμματοφόρο του έκλεινε το οπτικό πεδίο. Από την στιγμή μάλιστα που έπεσες επάνω στην πόρτα του σημαίνει πως είχε ήδη περάσει σχεδόν το μισό αμάξι από μπροστά σου. Μπες για λίγο στην θέση του και σκέψου τί ακριβώς θα έπρεπε να είχε κάνει. Σταμάτησε (μάλλον), έλεγξε, είδε μια σταματημένη σκουπιδιάρα και πέρασε, δεν μπορούσε να φανταστεί πως θα ερχόταν όχημα ΔΕΞΙΑ της σκουπιδιάρας και θα περνούσε χωρίς να έχει οπτικό πεδίο. Νομίζω πως κακώς αναθεώρησες την δήλωσή σου και θα ταλαιπωρηθείτε (και θα ξοδευτείτε) άδικα και οι δυο.
  29. 2 points
  30. 1 point
    Σκέφτομαι για την εξής διαδρομή. Αναχώρηση 8:00 από το κλασσικό σημείο μετά τη γέφυρα στην έξοδο της Αττικής οδού. Επιστροφή Αθήνα κατά τις 4.
  31. 1 point
    Εκει λοιπον που επινα το Campari μου Παρασκευη βραδυ μετα τη δουλεια να χαλαρωσω και καθως συζηταγαμε τα πολιτικα με τη γυναικα μου με πιανει μια βαθεια επιθυμια αυτη τη φορα να ψηφισω. Αφου παιρνω την εγκριση της γυναικας και αδεια απο τον εργοδοτη μου, σχολαω λιγο νωριτερα Σαββατο βραδυ, κοιμαμαι 4 ωριτσες φορτωνω το Xenteraκι μου και ξεκιναω....Καλα ρε μλκ με το σκουτερ Πελοποννησο θα πας? Ναι με το σκουτερ, φαση θα χει. Οποτε μια ακομα ιστορια τρελας ξεκιναει.... Εκκινηση 5μιση το πρωι, καφεδακι βαρυ δυο τσιγαρα κλεισιμο το μπουφαν και φυγαμε...Εκει μετα τον Αξιο πυκνη ομιχλη κανει την οραση απο την φιμε ζελατινα μου αδυνατη, οποτε τρωω την πρωτη καλη παγωμαρα. Σταση λοιπον στον Πλατανο για ανασυνταξη και για να φορεσω επενδυση στο μπουφαν. Το σκηνικο μοιαζει βγαλμενο απο Southern Gothic ταινια, αναλογη και η μουσικουλα Συνεχιζοντας με χτυπαει η πρωτη καλη ατυχια του ταξιδιου....Την ακουνε τα ακουστικα μου και μενω χωρις μουσικουλα. Δεν πειραζει λεω θα τα τραγουδαω μονος μου Τα χιλιομετρα φευγουν σιγα σιγα, παροτι μου λειπει η μουσικη σκεφτομαι συνεχως εικονες και η μεγαλη μου προσμονη να ξαναδω την πατριδα μου μετα απο δεκα ολοκληρα χρονια με γεμιζει ενεργεια. Σταση Κοζανη για βενζινη και συνεχιζουμε, μικρη σταση κοντα στη Σιατιστα για τσιγαρο καφε και προχωραμε ακαθεκτοι. Ειχα αρκετη προσμονη να δω την διαδρομη μετα τα Γρεβενα που δεν ειχα παει ποτε μεσω Εγνατιας και οντως προκειται για εξαιρετικο τεχνικο εργο, ιδιως οι γεφυρες φοβερα επιβλητικες. Σε συνδυασμο με την καταπρασινη φυση της Πινδου κανουν ενα εξαιρετικο τοπιο. ΜΙα σταση στα Διοδια πριν το Μετσοβο να βγαλουμε και καμμμια φωτο (Γενικα εβγαλα ελαχιστες στο πηγαινε γιατι δεν ηξερα τι θα συναντησω και η θελα να προλαβω να ψηφισω) Συνεχιζω ακαθεκτος λοιπον και τελειωνω επιτελους την Εγνατια και αρχιζω να κατηφοριζω για Αρτα...ΤΟν δρομο αυτον τον ειχα περασει πριν 11 χρονια με ΚΤΕΛ και θυμαμαι μου χε κανει εντυπωση η φυσικη του ομορφια καθοτι κατηφοριζει αγκαζε με τον Λουρο. Μια σταση λοιπον στο Χανι Τεροβου κοντα στις πηγες του για ανασυνταξη και λιγη δροσια, καθως ειχε ηδη αρχισει να ζεσταινει απειλητικα. Συνεχιζουμε για Αρτα ευτυχως χωρις πολλη κινηση ο δρομος, ξαναβαζω βενζινη σε ενα χωριο και κανω και λαθος και χανω την διασταυρωση για την παρακαμψη Αρτας και μπαινω μεσα απο την πολη. Ηθελα να φωτογραφισω την γεφυρα αλλα βαρεθηκα να σταματησω γιατι ειχε αρχισει να πιανει καλη ζεστη. Ειπα θα την βγαλω στην επιστροφη, αργοτερα βεβαια σκεφτηκα πως στην επιστροφη δε θα παρω παλι λαθος δρομο.
  32. 1 point
    Τα λιγα λογια ζαχαρη και τα καθολου μελι... τα πολλα λογια ειναι φτωχεια κλπ κλπ
  33. 1 point
  34. 1 point
    part 2 (Λευκάδα) Την Λευκάδα την έχω γυρίσει αρκετά παλιότερα (συγγενικό σπίτι-πολλά καλοκαίρια) αλλά ποτέ με δικό μου μεταφορικό μέσο, οπότε όσο να πεις ήταν κάτι το διαφορετικό φέτος. Δλδ πάλι κωλόδρομοι, εκατομμύρια ΙΧ και ενοικιαζόμενα σκουτεράκια με τουρισταίους με μαγιό πάνω και όλοι πάνε τρέχοντας. Όπως το θυμόμουν ένα πράμα. Είχαμε πει να το παίξουμε καλοί μοτοσυκλετιστές τρομάρα μας οπότε πηγαίναμε παντού με μακρύ παντελόνι, μπουφάν μηχανής γάντια και κλειστό παππούτσι. Καλύτερα έτσι παρά δέρμα στους κατσικόδρομους. Φτάνοντας λοιπόν κατά τις 15:00, λέμε χαλαρά το απόγευμα και μπυρίτσα στην Καρυά. Προ μπυρίτσας στην Καρυά όμως, μου χε καρφωθεί να πάμε όπωσδήποτε στην παλιά εγκαταλελειμμένη Αμερικάνικη Βάση ραντάρ της Καρυάς. Μέρος που προσφέρεται για πολλαπλές αναγνώσεις, οι ρομαντικοί θα εκτιμήσουν την θέα από την μία στην πόλη της Λευκάδας και στον Αμβρακικό και από την άλλη οι πιο συνωμοσιολόγοι θα ψηθούν στάνταρ για φάσεις X-Files, εξωγήινους, μυστικά πειράματα. Παγωτάκια για όλα τα παιδάκια. Τέλοσπάντων, 4 μέρες στην Λευκάδα πήγαμε στην γιορτή φακής στην Εγκλουβή όπου μοιράζεται η διάσημη φακή Εγκλουβής η οποία μοιάζει με... φακή και στο πανηγύρι παίζει λαικοδημοτικονησιώτικα, ένα ποπ πουρί ας το πούμε όχι και τοσο φολκλορ, παρόλ' αυτά γίνεται σε ένα οροπέδιο στο βουνό με φοβερή θέα και 500 μποφώρ, στην Εξάνθεια για κρασί, στα Πευκούλια, στους Εγκρεμνούς και στο Ακρωτήρι. (πήγαμε να τιμήσουμε και το πανηγύρι του χωριού αλλά 12 και δεν είχε αρχίσει ακόμα, πιο αργά και από τρανς παρτι στο Πολυτεχνείο) Ας μείνουμε στα τελευταία 2. Οι Εγκρεμνοί φημίζονται ως η πιο ωραία παραλία του νησιού και εγώ προσωπικά είχα να πάω χρόνια οπότε παρά τα 350 σκαλιά είπαμε να πάμε. Τα θετικα: Είναι η πιο ωραία παραλία του νησιού Τα αρνητικά: Τα 350 σκαλιά αλλά το παραβλέπουμε αυτό λόγω του ότι είναι η πιο ωραία παραλία του νησιού. Ρε φίλε, η αισχροκέρδια με τρελαίνει. Σε όλο τον χωματόδρομο για να κατέβεις έχει πινακίδες ότι υπάρχει πάρκινγκ δίπλα στα 350 σκαλιά. Φτάνοντας εκεί, μαθαίνεις ότι το πάρκινγκ είναι ιδιωτικό και κάνει 5ε. Εμείς χεστήκαμε, αν κατέβει όμως αμάξι με οικογένεια δεν γυρνάει πίσω 1 χλμ για κανένα λόγο. Τσεπώθηκε το πρώτο 5ευρω. Μετά πετυχαίνεις ένα καφέ (του ιδίου) όπου η... τουαλέτα στοιχίζει 0,5€ και έχοντας κατέβει τα 350, το σετ ξαπλώστρα-ομπρέλα τιμάται περί τα 8€. Στο διάλο να πας απατεώνα, από μας ούτε μισό € δεν πήρε. Στήσαμε ένα τσαντίρ με τις ψάθες πίσω από ένα βράχο και ήταν τζετ. Το ακρωτήρι
  35. 1 point
    να πας και μεχρι το γαλαξιδι! ειναι διπλα και αξιζει και ο δρομος αλλα και ο προορισμος. ειναι κριμα, διπλα θα σαι. Ουτε καν πατουσια που λεει και ο Τομ.
  36. 1 point
  37. 1 point
  38. 1 point
  39. 1 point
    Ο κουρέας ξυρίζει τον πελάτη του και καθώς πάει να του βάλει κολόνια, ο πελάτης αντιδράει :-Δεν τη θέλω αυτή τη παλιό κολόνια! Η γυναίκα μου λέει ότι μυρίζει σαν τουρκικό μπουρδέλο! Στη διπλανή καρέκλα ένας άλλος πελάτης που ξυριζόταν επίσης λέει στο βοηθό :-Φέρε παιδί μου την κολόνια από δω. Η δική μου γυναίκα δεν έχει κάνει σε τούρκικο μπουρδέλο!!!
  40. 1 point
  41. 1 point
    Με το πιστολάκι μαλλιών να κατέχει την πρωτιά... Αυτο για μερικές που ανησυχούν για την ακτινοβολία που τρώμε καθημερινά... Και εγώ ε΄χω το ίδιο πρόβλημα με εσένα με το πιστολάκι....Χώρια που δεν στρώνει το μαλλί άμα το φτιάχνω κα΄τω απο πυλώνα...εσύ πως το ξεπέρασες το πρόβλημα αυτό???
  42. 1 point
    Εδω μεσα θα παρεις αποψεις και οχι κατι σιγουρο γτ δεν εχουμε και στοιχεια κτλ. Το γρηγοροτερο πας σε ενα δικηγορο. Ετσι οπως τα λες δεν καταλαβαινω που κολλαει το σκουπιδιαρικο,αφου 1ο δεν ενεπλακη στο τροχαιο και 2ον ηταν πριν το συμβαν αν καταλαβα καλα. Μαλλον ειναι λιγο περιπλοκο γτ ο καθε ενας το βλεπει απο διαφορετικες γωνιες και θα χειριστει τους νομους υπερ του. Σε δικηγορο ξαναλεω που ασχολειτε με τροχαια και καλα ξεμπερδεματα.
  43. 1 point
  44. 1 point
  45. 1 point
  46. 1 point
  47. 1 point
    Παιδία ξέρει κανένας ποιος μπορεί να έχει κομπλέρ μίζας για το xr 250. Η honda δε δίνει ξεχωριστό κωδικό για το κομπλερ . Καλά και να έδινε η τιμή θα ήταν φρίκη. Δεν είναι άμεση ανάγκη οπότε παίζει και εξωτερικό. Το πρόβλημα με αγορά απο ebay πχ είναι ότι το κομπλέρ δεν έχει δικό του κωδικό οπότε είναι λίγο ρίσκο αν θα κάνει ή όχι. Επίσης, έχει κανείς δοκιμάσει aftermarket μίζα στο xr;
  48. 1 point
  49. 1 point
    Φίλος εγώ είχα το xtx του '07 καινούριο κ απαλλαγμένο υποτίθεται από τα θέματα του tps κλπ Η μοτο δεν άξιζε τα λεφτά της. Το υπεμεινα για 15 μήνες κ μετά σουτ. Δεν θα το ξαναπερνα για την καμία. Το προηγούμενο το 600 ήταν κλάσεις ανώτερο σε ποιότητα, ήταν ιαπωνικό με ότι αυτό συνεπάγεται. Για μένα(είμαι 32 όμως) αν θες μηχανή για χρόνια άσε το xtx,άλλωστε είσαι τελείως off budget για ένα αξιοπρεπές μεταχειρισμένο. Δες σοβαρά το bmw που είναι πραγματικά από τα καλύτερα(πιο ολοκληρωμένο) μοντέλα της μάρκας(τα καινούργια gs κ τα 800 άρια είναι για τα φαίνεσθαι μόνο) να ευχαριστηθείς Μοτοσυκλέτα(κεφάλαιο το Μ) ειδάλλως, γνώμη μου δες το παλιό xt ή κάποιο άλλο αντίστοιχο. Πχ το freewind (κι αυτό το είχα) μακράν καλύτερο του xtx,έχανε μόνο σε εμφάνιση.
  50. 1 point
    be well brother. ακριτας. respect. με το καλο πισω στην πατριδα. :)
×
×
  • Create New...