Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/12/15 in all areas

  1. 15 points
    Καλημέρα σας. Στα μέσα Ιουνίου είχα ανοίξει αυτό ( http://www.mybike.gr/forums/topic/78279-θεσσαλονίκη-σαγιάδα-λευκάδα-πύλος-με-ax-1/ ). Τελικά η Σαγιάδα αφαιρέθηκε από τους προορισμούς λόγω μπάτζετ και μη δυνατότητας να κουβαλάμε σκηνές και sleeping bags οπότε... Τετάρτη 5 Αυγούστου 4:30 το πρωι (με ελάχιστο ύπνο λόγω υπερέντασης) και αυτό ( https://www.youtube.com/watch?v=ytpX_v2dPq4 ) να μου έχει κολλήσει από την προηγουμένη, ξύπνημα και αναχώρησις-δικάβαλο μετά της δεσποινίδος και φόρτωμα νταλίκας. Δρόμο πάμε δρόμο αφήνουμε, φτάνουμε στα Μαλγαρα όπου πετυχαίνουμε και ανατολή (ελπίζαμε σε κάτι πιο.. ειδυλλιακό αλλά μάλγαρα it was) Bαρετή Εγνατία μέχρι την Βέροια, ταχύτητες 90-100 (είχαμε βάλει όρο να μην πάμε πάνω από 110 για ασφάλεια και οικονομία) οπότε μπαίνουμε στην Βέροια για φουλάρισμα και πρωινό καφέ. Φουλάρουμε στον μεγαλύτερο ΚΛΕΦΤΗ όλων των εποχών (74κμ - 6ε) και καρφί για τις ανηφόρες. Εκεί ζοριστήκαμε λίγο με το χρέπι να αγκομαχάει με 4η και 70-80 αλλά με ψυχή βαθιά και υπομονή γαιδουριού φτάνουμε Κοζάνη όπου ο δρόμος γίνεται ίσιος-κατηφορικός και τα 120 έρχονται για πλάκα στο κοντέρ. Πιστοί στις αρχές μας κόβουμε στα 100 και τιμώντας το πρώτο μπάργκινγκ που βρήκαμε στην Εγνατία κάνουμε και την στάση μας. Επόμενη στάση Γρεβενά για βενζίνη (χωρίς φοβερό κλέψιμο για βενζινάδικο πάνω στην Εγνατία) Από κει και πέρα η Εγνατία γίνεται όντως ένα τεράστιο τεχνικό έργο με γέφυρες-τούνελ-ΠΑΣΟΚ-φύση, σταθερά 100 - 110 για τις νταλίκες και μετά πάλι δεξιά. Μου έκανε φοβερή αίσθηση ότι όσοι οδηγούσαν επί της Εγνατίας, οδηγούσαν σαν πολιτισμένοι άνθρωποι - δεν μας πέρασε κανείς με 300, όλα καλά. Δρόμο πάμε, δρόμο αφήνουμε, φτάνουμε στο Γιάννενο, αφήνουμε και την Εγνατιάρα πίσω και στρίβουμε για Άρτα - Πρέβεζα με σκοπό να κάνουμε γκράντε στάση στον Λούρο. Οι πηγές του Λούρου κυρίες & κύριοι, ο,τι πιο γαλαζοπράσινο έχω δει ποτέ μου: Εγώ ήθελα να φάω και πρωινή πέστροφα αλλά η δεσποινίς δεν με άφησε δυστυχώς, οπότε αρκεστήκαμε σε καφεδάκι και σαντουιτσάρες που χαμε φτιάξει από το σπίτι Καμιά ώρα και μετά αφήσαμε τον Λούρο να συνεχίσει να κυλάει, μια πέστροφα συνέχισε την ζωή της ευτυχισμενη μακριά από το στομάχι μου και μεις συνεχίσαμε τον κωλόδρομο που τελικά θα μας έβγαζε στην Λευκάδα. Υποθαλάσσια 0,7ε, μια στάση αμέσως μετά και... επιτέλους Λευκάδα, άλλα 10 χλμ κακού δρόμου μέχρι το χωριό. 400 χλμ μετά είχαμε φτάσει επιτέλους στην Λευκαδάρα που θα μας φιλοξενούσε μέχρι και την Δευτέρα... (to be continued - )
  2. 6 points
  3. 6 points
  4. 5 points
  5. 4 points
  6. 4 points
  7. 3 points
    Το ακρωτήρι λοιπόν είναι το νότιο-δυτικό άκρο του νησιού. Στο τέλος του δρόμου δεσπόζει ένας φάρος και βλέπεις το καλύτερο ηλιοβασίλεμα που παίζει στην Λευκάδα μαζί με τα νησάκια και την Κεφαλλονιά στο βάθος. Από κει φημολογείται ότι φούνταρε και η Σαπφώ επίσης, αδιασταύρωτη πληροφορία. Από τουρίστες ελάχιστοι και όλοι ξένοι, τουλάχιστον όταν πήγαμε εμείς, οι δικοί μας μάλλον μπιτσομπαραζιόντουσαν ακόμα. Αυτά πάνω κάτω από την Λευκάδα, μερικές μπόνους φωτογραφίες ακόμα. γάτες παντού και μεις με ντου όχι δεν έχει πολύ κόσμο εδώ, μην σκας πάμε αλλού μεσογειακή διατροφή μας κρατάει υγιείς (και χοντρούς) κάψε λίγο λάδι ρε άτιμο, κουβαλάω τσάμπα 1 λίτρο μαζί χιούστον έχουμε πρόβλημα τα επίπεδα χιπστερισμού φτάσανε υπέρυθρο Αυτά τα ολίγα προς το παρών. 1102 χλμ μετά την εκκίνηση φτάσαμε Πύλο από την πλατεία της οποίας σας γράφω, αλλά αυτή είναι μια ιστορία για άλλη μέρα...
  8. 3 points
    Κωστα ετσι οπως τα λεει ο φιλος seatcowl ειναι. Οταν σε αντιστοιχη περιπτωση δικη μας μια μανταμ περασε στοπ (προςπερνωντας κι αυτη σκουπιδιαρα) και τη χτυπησε η μανα μου, επικαλεστηκε οτι βλακεια μπορεις να φανταστεις. Η ασφαλιστικη της, παρα το οτι αυτη δεν αποδεχοταν υπαιτιοτητα, μας αποζημιωσε κανονικα. Και, δοθεισης της ευκαιριας, τα περι μισου μηκους οχηματος κλπ για την προτεραιοτητα, ειναι τριχες. Πουθενα δεν αναφερεται οτι αν παραβιασω στοπ και με τρακαρει καθετα καποιος στο πισω φτερο, φταιει ο αλλος κι οχι εγω. η μανταμ, στην περιπτωση του φιλου, περασε στοπ και φταιει. Απλα θελει υπομονη τρελη η ιστορια.
  9. 3 points
    Τώρα το καλοκαίρι που έχω χρόνο, μου αρέσει να κάνω επανάληψη στην αριθμητική... 1 2 3 4 5
  10. 3 points
    Με αφορμή το θέμα της συζήτησης να πω ότι είναι εξαιρετικά σημαντικός για την ασφάλειά μας ο τρόπος που περνάμε τα μεγάλα και ψηλά οχήματα (απορριματοφόρα, λεωφορεία, φορτηγά) όταν είναι σταματημένα σε σχετικά μικρούς δρόμους. Και λέω για "μικρούς δρόμους", διότι σε δρόμους με περισσότερες από μία λωρίδες ανά κατεύθυνση δύσκολα θα δεις κάποιον π.χ. να βγαίνει από το λεωφορείο στη στάση και περνώντας ΜΠΡΟΣΤΑ από το λεωφορείο να περνάει απέναντι (!), όπως και δύσκολα θα τολμήσει κάποιος "γιωταχής" να βγεί από το κάθετο στενό μπροστά από το λεωφορείο και να περάσει κάθετα μια φαρδιά λεωφόρο, διότι ακριβώς περιμένει ως πιθανό να έρχεται άλλο όχημα που δεν το βλέπει. Όμως, σε μικρούς δρόμους (ιδίως σε μονόδρομους) τι γίνεται; Εκεί, συχνά βλέπεις το φαινόμενο να περνάει ο αποβιβασθείς επιβάτης μπροστά από το λεωφορείο, διότι θεωρεί (κακώς, κάκιστα) ότι το σταματημένο λεωφορείο έχει κάτα κάποιον τρόπο "κλείσει" το δρόμο και άρα θεωρεί (επαναλαμβάνω, κακώς, αλλά δυστυχώς το παρατηρώ) ότι μπορεί να περάσει. Το ίδιο πράγμα έχει στο μυαλό του και ο γιωταχής που βλέποντας τον μικρό δρόμο "γεμάτο" με μια σταματημένη σκουπιδιάρα ή ένα λεωφορείο, θεωρεί (λαθεμένα) ότι ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να περνάει το οτιδήποτε και δεν περνάει από το μυαλό του ότι στο χώρο που απομένει μπορεί κάλλιστα να περνάει ένα μηχανάκι! Γι' αυτό λοιπόν όσοι οδηγούμε οχήματα (μοτοσυκλέτες, αυτοκίνητα, λεωφορεία, φορτηγά) ας τα έχουμε αυτά στο μυαλό μας. Και ιδίως όσοι είμαστε μοτοσυκλετιστές, ας έχουμε εμείς στο μυαλό ότι αν περνάμε μεγάλο και ψηλό όχημα, να ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ως ενδεχόμενο να εμφανιστεί κάτι μπροστά μας και να είμαστε διπλά προσεκτικοί, όπερ σημαίνει να κοντοστεκόμαστε και να περνάμε φειδωλά, με μικρή ταχύτητα και με πολλή προσοχή δίπλα από το κάθε ψηλό όχημα που πρέπει να προσπεράσουμε σε τέτοιες αστικές καταστάσεις. Επί του προκειμένου: Ευτυχώς, το παληκάρι που του συνέβη το γεγονός δεν χτύπησε και αυτό είναι το σημαντικότερο. Πάνω απ' όλα η υγεία μας. Διαβάζοντας τα πραγματικά περιστατικά και χωρίς να έχω γνώση της κατάστασης, θεωρώ (προσωπική γνώμη) ότι: α) Το να περάσει κάποιος από δεξιά με τη μοτοσυκλέτα του σε μονόδρομο με μια και μόνη λωρίδα κίνησης τη ΣΤΑΜΑΤΗΜΕΝΗ σκουπιδιάρα είναι σύμφωνο με τον ΚΟΚ, διότι δεν πρόκειται για προσπέραση κινούμενου οχήματος (οπότε θα απαγορευόταν η εκ δεξιών προσπέραση, βάσει των συνθηκών) αλλά για προσπέραση σταματημένου οχήματος. β) Ο οδηγός του αυτοκινήτου στον κάθετο δρόμο με το ΣΤΟΠ θα έπρεπε να πράξει ως εξής: Είτε να περιμένει να τελειώσει την αποκομιδή η σκουπιδιάρα και να ελευθερωθεί ο δρόμος για να έχει πλήρη ορατότητα είτε (π.χ. αν καθυστερούσε η σκουπιδιάρα ή αν τύχαινε αντί για τη σκουπιδιάρα να ήταν ένα φορτηγό σταματημένο επί ώρα που δεν ξέρεις πότε θα φύγει) να βγεί δειλά δειλά προς στον δρόμο με την προτεραιότητα και να κινείται μετά φόβου Θεού, ξεμυτίζοντας τη μουτσούνα του αυτοκινήτου λίγο λίγο και με ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΡΟΣΟΧΗ να περάσει απέναντι, με πλήρη ετοιμότητα να σταματήσει αμέσως μόλις αντιληφθεί όχημα να κινείται επί του δρόμου προτεραιότητας.
  11. 3 points
    Οκ δεν έγινε και τίποτα...Βρήκα τις φωτό που μου έλειπαν από Βελιγράδι...Πριν προχωρήσουμε λοιπόν, να ακόμα λίγο Βελιγράδι... Kalemegdan! SVETI SAVA! Βελιγράδι-απομεινάρι του πολέμου... Ada Ciganlija!
  12. 3 points
  13. 2 points
    Ηταν πραγματικα της τελευταιας στιγμης. Απο Παρασκευη επιστρεφουμε στην ομαλοτητα.
  14. 2 points
    Για την ακριβεια: τα τρια καλωδια ειναι δυο επιστροφες (φαση απο τον κομιτατερ διακοπτη) κι εχεις κι εναν ουδετερο μονιμα επανω. με τη βοηθεια ενος ακομα ατομου, καβαλας τη σκαλα με ενα δοκιμαστικο κατςαβιδι στο χερι και το διακοπτη κλειστο. Δοκιμαζεις και τα τρια καλωδια με το κατς, κανονικα δεν πρεπει να αναψει πουθενα. Παταει ο αλλος απο κατω τον ενα διακοπτη, σκαναρεις τα τρια καλωδια και λογικα αναβει το ενα απο τα τρια. Το σημαδευεις. Ανοιγει το δευτερο διακοπτη, δοκιμαζεις τα αλλα δυο. Ενα απο τα δυο θα αναβει, το σημαδευεις. το φως τωρα θα το συνδεσεις σε αυτο το καλωδιο που δεν αναβει και σε ενα απο τα δυο που αναβουν. Τις δοκιμες τις κανεις προφανως με σηκωμενο το ρευμα. Αν εισαι χεζης, μην το κανεις. Βαλε τον αλλο (πες του οτι δε διατρεχει κανενα κινδυνο) κι εσυ ανοιγοκλεινε το διακοπτη. Γιατι δεν αναβει πληρως το φως, δε μου ερχεται καποια εμπνευση. Ποσταρε φωτο απο τα καλωδια.
  15. 2 points
  16. 2 points
    Δηλαδή, για να καταλάβω να'ούμε....Μόνο το SH 300 μας κάνει?? Σάββα, μας έχεις γ@μησει την ψυχολογία ρε φίλε.....
  17. 2 points
    ο απολυτος δισκος σερβιρισματος
  18. 2 points
    Άμα ξαναπεις το ΑΧ-1 χρέπι, θα σε κυνηγήσω. Το λάικ το βάρεσα με γονατιά.
  19. 2 points
    Αμα δεν καταλαβαινει ο αλλος να βαλει μονος του το κρανος, χυμενα μυαλα στην ασφαλτο να δει παλι δε θα βαλει. Περαστικα στο λαμιωτη πιτσιρικα.
  20. 2 points
    Καλά όλα αυτά αλλά υπάρχει ΣΤΟΠ. ΣΤΟΠ: υποχρεωτική διακοπή πορείας του οχήματος στη θέση της πινακίδας και μη εκ νέου εκκίνηση μέχρις ότου βεβαιωθεί ο οδηγός του ότι μπορεί να το πράξει χωρίς κίνδυνο. Το ότι το όχημα είχε περάσει κατα το ήμισι είναι απόδειξη για το ότι βεβαιώθηκε οτι μπορούσε να το πράξει χωρίς κίνδυνο? Που αυτό? Σε έργο του Ιονέσκο? Έτσι είναι όμως. Αν έχεις ΣΤΟΠ, παραχωρείς προτεραιότητα ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ και όχι "ε μωρε να περιμένω τώρα να περάσουν 10 οχήματα και ΜΕΤΑ εγώ? ε οχι, too much... να θα περάσω μετά απο αυτόν, πιστεύω προλαβαίνω".
  21. 2 points
    ΠαναγιώτηςΚ & Αιγαιοπλόος με κάλυψαν ΑΠΟΛΥΤΑ, αν και ουσιαστικά δεν συμφωνούν οι απόψεις τους. Αυτό δείχνει και πόσο "φλου" μπορεί ν' αποδειχθεί η υπόθεση, αφού μοιάζει και οι δυο πλευρές να έχουν τα δίκια τους και τ' άδικά τους ταυτόχρονα. Και η έκβαση της υπόθεσης εξαρτάται από το πόσο γατόνια θα είναι οι 2 δικηγόροι εκατέρωθεν και σε τί δικαστή θα πέσεις ΑΝ το προχωρήσεις. Να θυμάσαι πάντως ότι η πιθανότερη έκβαση κατ΄εμέ (καθαρά προσωπική εκτίμηση) είναι ότι θα χρεωθείτε συνυπευθυνότητα ισόποση ή σχεδόν, οπότε δεν έχεις να κερδίσεις τίποτα. Ίσα-ίσα θα χρεωθείς ΚΑΙ με δικαστικά έξοδα, τρεχάματα και ψυχική ταλαιπωρία. SOS: Συμβουλή μου να μην επικαλεστείς εκ των υστέρων τραυματισμούς και τα τοιαύτα. Το να το πιστοποιήσεις (επειδή φυσικά θα σου χρειαστεί) είναι πολύ δύσκολο επειδή ακριβώς θα είναι ψεύτικο, και επίσης είναι γνωστά αυτά τα κόλπα σε όλους τους εμπλεκόμενους και εύκολα θα μπορούσαν να σε τυλίξουν σε μια κόλλα χαρτί σε μια παράσταση δίκης για απόπειρα απάτης κατά ασφαλιστικής εταιρείας και ψευδείς καταθέσεις στοιχείων και ψευδομαρτυρία (οπότε η υπόθεση από καθαρά αστική μετατρέπεται σε ποινική εις βάρος σου......) Επιπροσθέτως, η ήδη κίνηση του άλλου να πλησιάσει / θέσει ως μάρτυρές του τους υπαλλήλους με το απορριματοφόρο, μου δείχνει ότι είτε ξέρει να κινηθεί γρήγορα και σωστά από μόνος του, είτε έχει καλό συμβουλάτορα. Το αποτέλεσμα είναι το ίδιο. Το κλου της υπόθεσης είναι αυτό: και προσωπικά το εφαρμόζω ΠΑΝΤΑ, όση προτεραιότητα κι αν έχω (επειδή το έχω δει το έργο πολλάκις πόσο εύκολα μπορεί να γίνει η στραβή σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις). Καλύτερα να σου "φάνε" την προτεραιότητα, παρά να σε φάνε λάχανο!
  22. 2 points
    Δημοσιεύτηκε 10 Ιαν 2014
  23. 2 points
  24. 2 points
  25. 2 points
    Ο σκληρός σου έχει αρχίσει και το λέει το ποίημα εξ' ου και τα delays, τώρα τι θα κάνεις εσύ αποφασίζεις. Εγώ θα σου έλεγα να πάρεις έναν SSD δίσκο να βρεις την υγειά σου.......και την ταχύτητα σου. Το tuneup κλπ προγράμματα δεν βοηθάνε ιδιαίτερα και θα σου έλεγα να τα αποφύγεις γενικά. Κάποτε (μικρότερος και ασχετότερος) είχα τρέλα με αυτά τα κολπάκια αλλά κάθε φορά κατέληγα κάποια στιγμή σε format. Το ccleaner είναι αρκετά καλό και ασφαλές για να διαγράφεις άχρηστα αρχεία που γεμίζουν τον σκληρό σου, αρκεί να μην το πολυσκαλίζεις (άστο στο default) Με γεια τον σκληρό σου είπα;
  26. 2 points
    Τι να σου κάνουν τα κείμενα και οι αναλύσεις όσο καλογραμμένες και όσα επιχείρημα και αν έχουν όταν ο τρόμος πρυτανεύει της λογικής. Έχει επικρατήσει πλέον η βεβαιότητα ότι εκτός της ευρωτυραννίας θα σταματήσει η περιστροφή της γης, θα λιώσουν οι πάγοι στους πόλους, γιγάντια παλιρροϊκά θα σαρώσουν τις ηπείρους και θα καταπιούν τα πάντα, ο ήλιος θα σταματήσει να ανατέλλει, η σελήνη θα μας πέσει στο κεφάλι, και εν τω μέσω του σκότους και του κουρνιαχτού οι νεφελιμ θα κάνουν απόβαση στη γη από την 4η διάσταση. Η λογική κοντεύει να συνθλιβεί, η ελεύθερη βούληση θα ποδηγετιθεί μέσω του τρόμου. Η λαβίδα κλίνει γύρω από το ελεύθερο φρόνημα όσων αντιστέκονται ακόμα, σύντομα θα βρεθούμε μεταξύ σφύρας και άκμονος.
  27. 2 points
  28. 2 points
    Παίδες, νομίζω πως παραβλέπετε ένα σημαντικό θέμα. ΣΤΟΠ σημαίνει σταματάω ΕΚΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΝΑΚΙΔΑ και ελέγχω για πιθανά άλλα οχήματα που μπορεί να έρχονται από άλλες κατευθύνσεις και που μπορώ να δω. Εσένα φίλε από το σημείο του ΣΤΟΠ δεν μπορούσε να σε δεί μιας και το απορριμματοφόρο του έκλεινε το οπτικό πεδίο. Από την στιγμή μάλιστα που έπεσες επάνω στην πόρτα του σημαίνει πως είχε ήδη περάσει σχεδόν το μισό αμάξι από μπροστά σου. Μπες για λίγο στην θέση του και σκέψου τί ακριβώς θα έπρεπε να είχε κάνει. Σταμάτησε (μάλλον), έλεγξε, είδε μια σταματημένη σκουπιδιάρα και πέρασε, δεν μπορούσε να φανταστεί πως θα ερχόταν όχημα ΔΕΞΙΑ της σκουπιδιάρας και θα περνούσε χωρίς να έχει οπτικό πεδίο. Νομίζω πως κακώς αναθεώρησες την δήλωσή σου και θα ταλαιπωρηθείτε (και θα ξοδευτείτε) άδικα και οι δυο.
  29. 2 points
  30. 1 point
    Μιας και δεν βλέπω να γίνονται πολλά χιλιόμετρα ακόμη μες στο έτος, κάνω εδώ την σούμα του 2015 σύμφωνα με το excelάκι μου. Έχουμε και λέμε λοιπόν, ότι από 1/1/2015 έγιναν τα εξής: Αριθμός ανεφοδιασμών: 34 (αρκετά ασφαλές δείγμα) Συνολικά λίτρα: 297,39ℓ Συνολικά διανυθέντα χιλιόμετρα: 3.930km (έλιωσες στη βόλτα μεγάλε!) Συνολικό κόστος καυσίμων: 453,20€ ________________________ Από αυτά εξάγονται τα παρακάτω: Μέση τιμή καυσίμου: 1,525€/ℓ Μέση καταναλωση καυσίμου: 7,65 ℓ/100km Σημείωνα και την τιμή καυσίμου σε κάθε γέμισμα, οπότε στο παρακάτω διάγραμμα φαίνονται οι διακυμάνσεις εντός του έτους. Παρατηρείστε τον Ιανουάριο πόσο φθηνότερα ήταν τα καύσιμα. Κάτι τυχαίες αιχμές είναι από ξεχασμένα βενζινάδικα σε βουνά, συχνό φαινόμενο η επίσκεψη σε αυτά με την αυτονομία του F4. Περί κατανάλωσης τώρα, αυτό το 7,5 - 8 παρά περιλαμβάνει το σύνολο της οδήγησης μου, δηλαδή μικροαποστάσεις πόλης, πορεία σε εθνικη οδό, επαρχιακό, χαλαρή βόλτα, πο ορεξάτη, μια μέση τιμή του τι ρεαλιστικά καίει μια μοτοσυκλέτα. Θεωρώ ότι ένα τέτοιο νούμερο έχει περισσότερη αξία ( και προφανώς ακρίβεια!) για κάποιον που πχ προσπαθεί να προϋπολογίσει τα έξοδα του πριν την αγορά μοτό, συγκριτικά με καταναλώσεις (υψηλές ή χαμηλές) που προκύπτουν από ένα συγκεκριμένο φουλάρισμα / τύπο διαδρομής. Καλές βόλτες ρε!
  31. 1 point
  32. 1 point
    Σάββα, μας έχεις γ@μησει την ψυχολογία ρε φίλε..... Δηλαδή, για να καταλάβω να'ούμε....Μόνο το SH 300 μας κάνει?? Σάββα, μας έχεις γ@μησει την ψυχολογία ρε φίλε.....
  33. 1 point
    Ολοκλήρωσες βρε? Να σχολιάσουμε? 1) Το γνωστό δίδυμο...... ωραία αφήγηση, ωραίες φωτογραφίες, ωραίοι πάτοι-σερί. 2) Νομίζω στο έχω ξαναγράψει και στο περσινό. Ο πλανήτης εκτείνεται και πέραν των Βαλκανίων, έχε το υπόψη. 3) Του χρόνου πού? Τα καλύψατε πλέον τα Βαλκάνια. Έχει κι αλλού ωραίους πάτους..... 4) Με τη μηχανή εξωτερικό.... όνειρο το βλέπω να μένει...... 5) Αυτό που παρκάρουν κιόλας από κάτω στην κατάσταση που είναι το κτίριο.... με ξεπερνάει αλήθεια. Φαντάσου τον κόκκινο να ουρλιάζει μετά επειδή τούπεσε τσιμεντόπετρα στη Lancia.....
  34. 1 point
    weiss?? Paulaner κ αγιος ο θεος! Εχω παιξει το βαρελακι των πεντε λιτρων (20γιουρια) κ καθαρισα για τον αυγουστο! Αν τωρα θες ελληνικο προιόν,βεργίνα! Η Weiss ετικετα της βεργινας εχει διεθνεις διακρισεις κ κοντραρει στα ισα τους κολλοσους της Βαυαριας... ΥΓ. ibar132 δεν υπαρχει ετικετα της Septem που να μην μου αρεσε. μεχρι κ η μανα μου πλεον ξερει (λόγω του ενθουσιασμού μου):"κατι παιδια απο την Ευβοια που φτιαχνουν καταπληκτικες μπυρες"!!!
  35. 1 point
  36. 1 point
  37. 1 point
    Ημέρα 10 Πρωινό ξύπνημα και ετοιμαζόμαστε για αναχώρηση...Αποχαιρετούμε το Βελιγράδι και μπαίνουμε στη βαρετή εθνική οδό...ευτυχώς η απόσταση είναι μικρή έως την έξοδο που θα μας οδηγήσει στη Βοσνία... Περνάμε την Tuzla... Η φύση της Βοσνίας είναι εκπληκτική...Μικρά χωριά, τακτοποιημένα χωράφια με θημωνιές, απλοί άνθρωποι που εκτελούν αγροτικές εργασίες, φτωχική ζωή αλλά τόσο πλήρης... Με το κεφάλι μου γεμάτο οικείες εικόνες φτάνουμε πια στο Σαράγεβο, την τόσο ιδιαίτερη πόλη και βρίσκουμε με το ζόρι το χοτέλ που είναι σκαρφαλωμένο στη πλαγιά με φοβερή θέα στην πόλη... Μακάβρια υπενθύμιση του τι κάνει ο πόλεμος και η μισαλλοδοξία... Την πόλη που έχω επισκεφτεί πάλι 5 χρόνια πριν...τότε δε μου έφτασε η επίσκεψη και θέλω να την ξαναδώ...Ο Χαρούλης έρχεται για πρώτη φορά και θα του κάνω τον ξεναγό...χιχιχι δεν ξέρω τίποτα, δες Χαρούλη πως καπνίζει το κέντρο...Με τόσα κεμπαπτζίδικα το ένα δίπλα στο άλλο, το κέντρο της πόλης είναι μια γιγάντια ψησταριά που σου σπάει τη μύτη... Βελζεβούλια... Ναργιλε-μπάρ, ένα από τα πολλά! Τούριστ? Τουριστ? Είναι Κυριακή απόγευμα και τα στενάκια είναι γεμάτα κόσμο...Θέλουμε να βγάλουμε ντόπιο νόμισμα (μπάμιες εκ του ΒΑΜ) από την τράπεζα αλλά εννοείται ότι δεν μας κάνει τη χάρη το ΑΤΜ...Ψάχνουμε για ανταλλακτήριο συναλλάγματος αλλά είναι όλα κλειστά σύμφωνα με τον μπάτσο που ρωτάμε...Χιχιχι Χαρούλη ούτε ννερό δε θα πιούμε και ο Χαρούλης έχει τη φαεινή ιδέα να ρωτήσουμε σε κάποιο μεγάλο χοτέλ που συνήθως κάνουν ανεπισήμως και αλλαγή συναλλάγματος...Η ιδέα αποδίδει και με μπάμιες στα χέρια αράζουμε για καφέ και γλυκό... Η περατζάδα είναι πάντως διαφορετική από τη Ρουμανία και τη Σερβία...Πολλές μαντήλες και κακουμούτσουνη πανίδα σε συνδυασμό με μίνι φούστες και έντονα βαψίματα, μας μπερδεύει λίγο...Ο Χαρούλης διαμαρτύρεται αφού καλόμαθε από την ομορφιά της πανίδας στο Βελιγράδι και έχει δίκιο... Στο κεντρικό τζαμί έχει λειτουργία και οι γυναίκες χωριστά από τους άντρες εκτελούν απολύτως συγχρονισμένα τις απαραίτητες επικύψεις... Προσέξτε την παπουτσοθήκη... Βολτάρουμε λίγο ακόμα και αράζουμε σε ένα κεπαμπτζίδκο για κεμπάπ και μπύρες... Ε ρε γέλια η ονομασία του μαγαζιού... Με τα στομάχια γεμάτα προσπαθούμε να περπατήσουμε λίγο για να χωνέψουμε και σε λίγο τα βήματα μας μας οδηγούν στα μοτοσακά...Ψόφιοι πάμε για νάνι...Αύριο έχει εκπληκτική διαδρομή μέχρι το Βίσεγκραντ και το βραδάκι βόλτα στη Νις! Συνεχίζεται...
  38. 1 point
  39. 1 point
  40. 1 point
  41. 1 point
    -Τρεις μπάλες παγωτό παρακαλώ. -Μάλιστα, θέλετε να βάλω κάτι από πάνω; -Είναι δωρεάν; -Φυσικά κύριε. -Ωραία βάλτε μια τέταρτη μπάλα...
  42. 1 point
    Eπιτέλους αφαίρεσα τα 2/3 της προφόρτισης του πίσω αμορτισέρ που είχε ρυθμισμένη από τη μαμά του. Λόγω του οτι είμαι αδυνατούλης περίπου 100 κιλά, ακόμα και μονοκάβαλος είμαι σαν εναμισοκάβαλος. Οπότε κοπανούσε σαν κάρο το πίσω. Και φυσικά τις ελάχιστες φορές που είμαι δικάβαλος είμαι στην ουσία δυομισοκάβαλος και σιγά μην καθόμουν κάθε φορά με το κατσαβίδι να βάζω - βγάζω προφόρτιση.. Τώρα επιτέλους έχω πίσω ανάρτηση...
  43. 1 point
    Mr. Bungle - The Air Conditioned Nightmare Inside of me today There is no one Only asteroids and empty space A waste... Get me out of this air-conditioned nightmare Rots your brain just like a catchy tune You will hate life more than life hates you Happiness is your illness in an air-conditioned nightmare Walking on air Up from the wheelchair I'll find the suicide That I deserve Walking on sand Forgotten where I am But it's so comfortable Here in the sun... I only see rainbows now that the bandages are gone Through my window, there... From the skyscrapers, down to the submarines Birds and fairies Sanctuaries Atop the rolling hills of hell These words are sledgehammers of truth That pound the iron heart of sin Bloody smiling Vandalizing My wet dream is drying up... Bizarre Festival 2003, τρελό live
  44. 1 point
    ΠΑΝΙΚΟΒΛΗΤΟΙ ΣΤΟ ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗΤΗΣ ΣΥΝΑΥΛΙΑΣ ΕΚΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΕΡΜΙΤΕΣ!!!
  45. 1 point
  46. 1 point
  47. 1 point
    Αυτό επιβάλλεται να το σχολιάσω γιατί μας διαβάζουν και νέοι. Και οι επιγονατίδες, και η προστασία μέσης, και το μπουφάν, ακόμα και τα γάντια προσφέρουν προστασία και σε σώνουν, τρέχεις δεν τρέχεις. Ξέρεις τι είναι να πάθεις ρήξη χιαστού ή ένα κάταγμα στο γόνατο; Ξέρεις πόσα χρόνια θα μπαινοβγαίνεις σε νοσοκομεία; και για ποιο λόγο, για να γλυτώσεις λίγα φράγκα τα οποία θα πληρώσεις 10πλάσια στους γιατρούς. Για όνομα του Θεού και της Παναγίας, δεν υπάρχει εξοπλισμός ασφάλειας που να είναι περιττός.
  48. 1 point
  49. 1 point
    Το έχω δει. Αρκετά καλό! Ομως το άλλο με τον Σταλόνε, μου άρεσε περισσότερο. Aρκετα ενδιαφερουσες ταινίες είναι και οι εξής: Εχ machina http://www.imdb.com/title/tt0470752/?ref_=tt_rec_tti Chappie http://www.imdb.com/title/tt1823672/?ref_=fn_al_tt_1
  50. 1 point
    @ Asxeth, οκ, κανω λοιπον ενα μικρο οδηγο της Ικαριας ελπιζω να μη παει χαμενος. ---------- Λοιπον η Ικαρια οπως και καθε νησί εχει διαδρομές που τις γνωρίζουν πολλοί και άλλες λιγοι. Εγω θα γράψω εδω μεσα και τις δυο περιπτωσεις και οσοι εχουν παει ισως βρουν κατι που δε γνωριζουν. Καταρχας θα σας πω το καλυτερο. Αφηστε 1-2 μερες το μηχανακι και δοκιμαστε να κανετε καποιες απο τις διαδρομες απο τα μονοπατια του νησιου.Ειναι χαρτογραφημενες και διαρκους κατα Μ.Ο. απο 2-7 ωρες ,εκτως αν ειστε για κατι πιο δυναμικο. Για τις κλασσικες παραλιες Νας-Αρμενιστης-Μεσαχτη κλπ δε θα γραψω καθως τα γνωριζουν ολοι. Στις διαδρομες θα παρω σημειο αναφορας και εκκινησης τη Βορεια πλευρα του νησιου,καθως αν πατε αξιζει περισσοτερο να μεινετε καπου εκει αφου εχει και καλυτερη προσβαση στις διαδρομες και αξιοθεατα. Για αλλα οπως φαγητο/ποτο που να πατε και που να μη πατε στειλτε ΠΜ για να μη κανω διαφημηση. ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Στις διαδρομες σας θα βρειτε στη μεση του δρομου πορτες.Κατεβειτε,ανοιξτε περαστε,κλειστε.Τις εχουν για τα κατσικια. ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΑ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΑ,ΓΡΑΦΩ ΜΕ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟ ΧΡΟΝΟ. -------------------- 1.Καστρο Κοσκιννα.(Στο κεντρο του νησιου) Πατε απο το δρόμο Ευδηλο για Ακαματρα.Συνεχίστε για Πλατανο -Κοσσικια. Στο αριστερο χερι θα αντικρισετε το καστρο.Υπαρχει παρακαμψη.Μερικη ωρα ακομα και φτάσατε.Τα τελευταια μετρα ειναι δυσκολα. Αν εχετε eduro εχει καλος,αλλιως αποφασιστε αν θα συνεχισετε με τα πδια η το μηχανακι σας. Η θεα θα σας αποζημιωσει.Θα δειτε θαλασσα και απο τις δυο πλευρες του νησιου.Και ενα βυζαντινο εκκλησακι οπου αντι για αγια τραπεζα υπαρχει ενας αρχαιοελληνικος βωμος. 2-Καβο Παππας-Καρκιναγρι-Πεζι(Δυτικα-Κεντροδυτικα) Αυτη τη διαδρομη καλο ειναι να τη σπασετε σε 2 μερες αν θελετε να την απολαυσετε. Μπορειτε να τη κανετε ομως κυκλικα σε 1 μερα. Ας παρουμε ως τελικο σημειο το Καβο Παππας,ειναι κοντα στο Καρκιναγρι. Μπορειτε να φτασετε εκει με 2 τροπους.Ο ενας απο τον ΒΔ δρομο που συνεχειζει απο το Να και περνα απο Κουνιαδοι ,Βρακαδες και συνεχειζει. Ο αλλος δρομος ειναι απο τις Ραχες, που παει προς Πεζι και καταληγει Καρκιναγρι. Και οι 2 διαδρομες εχουν διαφορετικη αξια.Πρεπει να τις κανετε. Η πρωτη ειναι καπως παραθαλασσια και αγρια ομορφια,ενω στη δευτερη θα περασετε απο το Πεζι οπου εντυποσιαζει το σεληνιακο τοπιο των βραχων κοντα Καρκιναγρι. Τι θα δειτε: Στη πρωτη διαδρομη,βλεπετε αρκετα θαλασσα,αλλα αγριο τοπιο με βραχια ρεματιες μικρες παραλιες κλπ. Στο ακρωτηρι Παππας υπαρχει ο φαρος,ειναι φοβερο το τοπιο. Στη δευτερη διαδρομη, θα περασετε απο το φραγμα λιμνη στο Πεζι.Αρκετα μεγαλη λιμνη με μεγαλη ομορφια. Στη συνεχεια θα ανεβετε σε υψομετρο,το πιο πιθανο ειναι να συναντησετε συνεφα που θα μπειτε μεσα,η θα τα βλεπετε πιο χαμηλα καθως θα κοιτατε τη θαλασσα απο ψηλα.Καθως θα πλησιαζετε για Καρκιναγρι προσεξτε το σεληνιακο τοπιο στους βραχους.Δε γραφω τιποτα αλλο ,θα το δειτε. Εναλλακτικη προταση: Καθως θα ειστε στο Πεζι θα συναντησετε αρκετους χωματοδρομους αριστερα και δεξια σας που μπλεκοντε σα φιδια.Αν εχετε χρονο περιπλανηθειτε λιγο.Θα σας οδηγησουν σε ωραιες τοποθεσιες 3- Μαγγανιτης-Σευχελες (Νοτια) Ο δρομος που εγραψα για καστρο Κοσκιννα με μια παρακαμψη προς τα δεξια οδηγει εκει. Σας προτεινω ομως αφου θα κανετε τη διαδρομη για Κοσκιννα να παρετε το δρομο απο Ραχες για να δειτε και αλλο τοπιο. Τι θα δειτε: Στη παραλια Σευχελες πρεπει να περπατησετε για να φτασετε,αντε να ανεβειτε και κανα βραχακι. Η παραλια φτιαχτικε απο τη θαλασσα,οταν τα μπαζα που πεταχτηκαν μεσα για να γινει η συραγγα,εφτιαξαν αυτη τη παραλια. Εχει αρχισει να χαλαει ομως(αρκετα χρονια κρατησε) Εχει δημιουργηθει ομως μια πολυ μικρη και νεα παραλια αριστερα αυτης. Η συραγγα που θα περασετε εχει νυχτεριδες.Μερικες φορες περνανε διπλα σας.Μη τρομαξετε. 3-Παραλια Μηλιωπο.(Βορεια-ΒΑ) Δρομος απο Ευδηλο για Μηλιωπο. Να εχετε το νου σας μολις φτασετε κοντα στο Μηλιωπο για ενα δρομακι κρυμενο στα δεντρα που κατεβαζει παραλια στο αριστερο σας χερι. Κατεβειτε με τη μηχανη ειναι πολυ δρομος.Θα συναντησετε πορτα για να ανοιξετε.Μη φοβηθειτε,δεν ειναι ιδιοτικος χωρος. Συνεχειστε παραληλλα στο ποταμι που θα ειναι στο αριστερο σας χερι. Θα φτασετε σε παραλια απομονωμενη,ηρεμη και για καποιους αγρια. 4-Αγ.Παντελεημων-Θεοκτιστη Πατε στο χωριο Μαντρια κανωντας αριστερα απο το κεντρικο δρομο που παει απο Αρμενιστη προς Ραχες.Περαστε μεσα απο το χωριο και συνεχειστε χωματοδρομο.Το τοπιο θα σας αποζωμιωσει.Πευκα,ρεματιες κλπ. Στα αριστερα σας μετα απο αρκτη ωρα προσεχτε για ενα μικρο εκκλησακι του Αγ.Παντελεημων στα 100 μ περιπου μεσα στα δεντρα.Εκει ο δρομος καπου κανει και μια μικρη παρακμψη.Αν πατε στο εκκλησακι εχει πολυ καλη θεα.Συνεχειστε προς Πηγη,(νομιζω δεν εχει ταμπελα)απλα συνεχειστε το δρομο,οταν θα βρειτε πολυτισμο θα βειτε και ταμπελα. Παρτε το δρομο για πηγη και επισκευτητε τη Θεοκτιστη,αξιζει τον κοπο το τοπιο και το ιστορικο της πςριοχης. 5-Λιμνες Αγ.Πολυκαρπος-Μονη Μουντε.(ΒορειοΚεντρικα) Εγω θα σας προτεινα τη διαδρομη που παει απο Χριστο Ραχων. Απο το Χριστο θα πατε Καστανιες και μετα στο δεξι σας χερι θα δειτε ταμπελα. Φταστε στις 2 μικρες λιμνες,ξεκουραστειτε και μετα συνεχειστε για μονη Μουντε,περιπου στο 1χλμ, και χαλαρωστε κατο απο το πλατανι με θεα τις χαραδρες και τη Θαλασσα. 7 - Φαναρι και αλλα (Αντολικα) Παρτε το δρομο απο Ευδηλο για Αγ. Κυρικο. Μπορειτε να πατε απο κατω αν φτασετε στο ακρ.Δαιμονοπετρα.Για πιο τολμηρους,πατε απο το Περδικι.Περιμετρικα υπαρχουν μικρες παραλιες με μεγαλη ομορφια.Δοκιμαστε να κατεβειτε.Πχ Αγ Παρασκευη Αγ Ιωαννης-Γεωργιος Κεραμε κ.α 8 -Περιμετικη Μια διαδρομη που θα σας παρει ολοκηρη μερα εινε η καπως περιμετρικη. Δοκιμαστε τη διαδρομη 3 που γραφω παραπανω. Απο τις Σευχελες ομως πατε προς Αγ.Κυρικο.Κατοπιν παρτε για επιστροφη το δρομο για Ευδηλο. 9- Τολμηστε Η Ικαρια εχει πολλους δρομους β-γ κατηγοριας.Παρτε ενα χαρτη. Αυτα που σας λεω γινοντε με εναλλακτικες διαδρομες μεσα απο μικρα χωρια η καροδρομους.Χρονο να εχετε,θα δειτε πως αξιζει. ---------- Περι γκρουβαλων. Η Ικαρια ποτε δεν ηταν κυριλε νησι.Το οτι δεν γουσταρουν τους γκρουβαλους δεν αληθευει προς το συνολο. Εξ αλλου οι περισσοτεροι νεοι Ικαριωτες εχουν την εμφανιση του γκρουβαλου και εχουν φιλους γκρουβαλους. Το σκηνικο ξεκινησε καπου αρχες-μεσα του 90 Υπηρξαν και "αμυαλοι" γκρουβαλοι που εκαναν λαλακιες. Πχ.μπανιο με σαμπουαν στο ποταμι του Να, και ειχαν μετατρεψει τη φυση σε σκουπιδοτοπο(πλαστικα μπουκαλια-σακουλες κλπ στο ποταμι). Φωτιες μεσα στα δεντρα χωρις κανενα μετρο κλπ.(Τοτε που ειχε καει η μιση Ικαρια) Και εγω τοτε που εκανα ελευθερο καμπινγκ ειχα διαπλικτιστει μαζι τους για το μη σεβασμο στη φυση. Επισης μερικες ψιλοκλοπες(καμια ντοματα κανενα καρβελι,αφου παραδοσιακα στην ικαρια δεν κλειδοναν τα μαγαζια και ο καθενας εκανε αγορα αφηνωντας τα λεφτα και παιρνωντας ρεστα μονος). Τοτε εγινε το μεγαλο στραβομα. Αργοτερα σε αυτο πατησαν και μερικα συμφερωντα ξενοδοχειων κλπ. Αν πατε για ελευθερο καμπινκ μη πατε σε προσβασιμο σημειο. Στο κλασσικο κοματι του Να,υπαρχει φοβος να σας δεσει η αστυνομια. Πατε καπου επανω απο το γεφυρι(στο δρομο) και παντα με το φοβο και δικη σας ευθυνη.
×
×
  • Create New...