Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 31/07/2015 in all areas

  1. 4 points
    Χαιρετώ το νέο φόρουμ. Ακόμα προσπαθώ να συνηθίσω τη διάταξη. Αλλά σήμερα σας έχω μια καλή ευκαιρία για νέο τόπικ, και μια καλή ευκαιρία για αρκετά θέματα συζήτησης! Λοιπόν...κράνος...Όπως ίσως κάποιοι θυμάστε, πριν από ένα χρόνο άρπαξα την ευκαιρία να πάρω ένα KBC VR1X από το περίφημο ξεπούλημα του motofashion. Το συγκεκριμένο κράνος ήταν ήδη 7 χρόνια στην αποθήκη, και πολύ γρήγορα άρχισε να...διαλύεται. Μέσα σε μια μέρα έκθεσης σε (πολλή) ζέστη, το κάτω περιμετρικό λάστιχο ξεκόλλησε. Αν και το μάζεψα, σιγά σιγά ξαναξεκόλλαγε, και φέτος, με το που πιάσανε οι ζέστες, ξεκολλήσανε...τα πάντα. Και το εννοω. Το λάστιχο της ζελατίνας, οι επενδύσεις του αφρολεξ, φυσικά το κάτω λάστιχο πάλι...Οπότε σκεφτόμουν, τέλος, δεν πάει άλλο, πάμε για κάτι άλλο, ωστόσο όντας απόλυτα ικανοποιημένος απο το κράνος 50 ευρώ που είχα πάρει: ταξίδευε με 140 χωρίς την παραμικρή ενόχληση και δύναμη στο κεφάλι, έδεσε στο σχήμα του κεφαλιού μου και είχε καλό αερισμό. Σήμερα μου ήρθε η ευκαιρία. Μετά από ένα extremely close call με ένα σκούτερ ντελίβερυ που έκαψε τόσο αδιάφορα και YOLO το φανάρι στη Θηβών και Καβάλας, τσατισμένος και σοκαρισμένος από την αδιανόητη συμπεριφορά του τύπου, πέταξα το κράνος κάτω. Έθεσα μόνος μου το τέλος, σε μια γενικά προδιαγεγραμμένη πορεία. Αμέσως ξεκίνησα μια έρευνα αγοράς, αποφασισμένος να ξοδέψω χρήματα απο τον δεύτερο καλοκαιρινό μισθο. Σύντομα, διότι είχα κολλήσει καιρό πριν με το συγκεκριμένο κράνος, το αγόρασα στην τιμή των 179 ευρώ. Nolan N64 Carlos Checa. Πρώτες εντυπώσεις: 1) Ελαφρύ και πολύ καλό κούμπωμα στο κεφάλι. 2) Ζελατίνα pinlock ready 3) ΠΑ-ΝΕ-ΜΟΡ-ΦΟ 4) Μade in Italy με 5ετη εγγύηση παρακαλω. Τι με ενόχλησε λίγο: 1) ΔΕΝ είναι αθόρυβο κράνος. Τα ακούς όλα. 2) Σε πλευρικές κινήσεις του κεφαλιού έχει λίγο αντίδραση, πράγμα που το kbc δεν είχε. Αλλά, όπως είπα, ήμουν κολλημένος με το σχέδιο αυτό, και δεν το σκέφτηκα καθόλου. Και όντως, μετά το Vester-Stelpet και το ξεπουλημένο 7ετες KBC, είναι το πρώτο σωστό, σοβαρό, ολοκαίνουργιο κράνος μου.
  2. 3 points
    ΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΧΑΧΑ λοιπον ειμαι 1.93 και καμια 110 κιλα. αλλα ειμαι βαρυκόκκαλος χααχαχαχαααχχα την μικρή την ζελατίνα την έβαλα γιατί θέλω καθαρή ροή αέρα στο κράνος και οχι στροβιλισμούς, που οσο ψηλή ζελατίνα και να εβαζα, θα τους είχα λογο του ύψους μου (εκτός αν έβαζα την ζελατίνα απο το Goldwing του παππού μου χααχαχαχαχαχαχα ασε που να πω την αλήθεια μου παρόλο που ειμαι χιλιομετροφάγος δεν τρέχω στα ταξίδια. Ειδικά το τρασερ δεν ειναι για ψηλες ταχύτητες και ευτυχώς δε το πήρα για να πηγαινω ταπα τελικες κτλ. Η καλύτερη κατ εμε περιοχή λειτουργίας του μοτέρ μας είναι μεχρι τις 5800 στρ ανα λεπτό που είναι βελούδινο και τραβάει σαν τρακτέρ χωρις κραδασμούς κτλ και είναι και οι ταχύτητες που πάω στα βουνά για ταξίδια κτλ κτλ.... Η γυναίκα και η μηχανή πρέπει στις διαστάσεις να είναι μικρή... ο νοών νοείτω
  3. 3 points
    το μούτρο του τζιξερ είναι το πιο καλαίσθητο και επιθετικό απο οτιδήποτε αλλο!!ακόμη και το χρώμα είναι "αλλού"! μπραβο ρε σουζουκαρα
  4. 3 points
    Λοιπόν, μου συμβαίνει κάτι περίεργο... Έγραψα παραπάνω ότι δεν μου αρέσει το XSR, ότι δεν θα το αγόραζα κλπ. Αλλά μετά...έπιασα τον εαυτό μου να το σκέπτομαι και να θέλω να το δω από κοντά, να το καβαλήσω κλπ.! Αυτό σημαίνει ότι...η YAMAHA ξέρει τι κάνει, γιατί σωστό design είναι αυτό που σου επιβάλλεται και ανοίγει δρόμους και όχι αυτό που σε εντυπωσιάζει εύκολα!
  5. 3 points
    oταν ο ναμποτεν ελεγε στη γκας γκας , αλλαξτε πλαισιο ... δεν οδηγιεται , οταν ελεγε παλι ο ιδιος , για να κερδισω παγκοσμιο χρειαζομαι μισθο και οχι να δουλευω σε ασθενοφορο ενω κυνηγαω το παγκοσμιο και η γκας γκας τον αγνοουσε , ηταν και αυτο μερος του κρυφου ιμπερεαλιστικου σχεδιου της ΚΤΜ? οταν ο παγκοσμιος τυπος ζητουσε μηχανακια για τεστ ,απο την ελλαδα μεχρι την αυστραλια και η γκας γκας αυτοπροβαλοταν σαν low budget εταιρια ,που δεν ειχε αναγκη απο τετοιου ειδους προβολη και αυτο μερος του σχεδιου της ΚΤΜ ηταν? ενταξει δλδ ας κουλαρουμε λιγο ...παιζει να ειναι η πιο κακοδιαχειρισμενη εταιρια ...μεχρι και η μπιμοτα παιζει καλυτερα μπαλα
  6. 3 points
    Mιλανε οι μαθουσαλες που ειναι ψαρακες εδω μεσα τωρα;; Τι να πουμε και εμεις που διαβαζουμε απο το '06 και γραφτηκαμε το '07;; (μονο και μονο για να βλεπουμε τις φωτο που τοτε ηταν ανεβασμενες στον σερβερ και δεν μπορουσες να τις δεις αν δεν ειχες λογαριασμο) Κοντευουμε 10ετια εδω μεσα, και κΟνιουνται κατι νεουδια συντονιστες!!
  7. 2 points
    Πλήρωσε το συνεργείο και ξεκίνα διαδικασία αποζημίωσης με τον βιαιο τρόπο. Μη τους χαριστείς. Από εκεί κερδίζουν. Και άλλαξε εταιρία (ασφαλιστική) κ στείλε εγγράφως στα κεντρικά γιατί φεύγεις κ βάλε κ τα ονόματα των υπαλλήλων που είχαν φάει πονηρόπιτα
  8. 2 points
    Όχι φίλε μου. Πρέπει να ανοιχτεί και να φτιαχτεί!! Αλλιώς θα πάρεις όλο το κάρτερ στη μασχάλη.
  9. 2 points
    δε φταινε ρε τα λάστιχα με ενα τετοιο θα τους εκανες πλάκα!! θέλει φάρδος η άμμος
  10. 2 points
  11. 2 points
    Στις 82.500 έγινε ένα μεγάλο σέρβις, αρχικά με λάδια φίλτρο απο μένα. μπήκαν τα κλασικά Silkonlene 15-50 4T pro 3X16 ευρώ + φίλτρο λαδιού απο την Γιαμάχα στα 6,80 ευρω. Έπειτα πήγε στο συνεργείο όπου έγινε : 1) αλλαγή παραφλού 5 ευρώ 2) αλλαγή υγρών φρένων Ferrodo 5.1 με 5 ευρώ 3) αλλαγή φίλτρου βενζίνης με ΜΑΝΝ MWK 44 με 12 ευρώ. 4) fork oil bel rey 10W με 12 ευρώ. 5) καθαρισμα πεταλούδας 6) ρύθμιση βαλβίδων 7) καθάρισμα φίλτρο αέρα K&N 8) γρασάρισμα μοχλικό και ρουλέμαν τιμονιου..... Οι εξατμίσεις βρέθηκαν πιασμένες όπως νάναι και οι βίδες χαλαρές, το ποδόφρενο έτοιμο να φύγει και πιασμένο με πατέντα και ροδέλες ότι νάναι τοπόθετήθηκε πάλι σωστά και δουλεύει άψογα. Η πεταλούδα σε μαύρο χάλι ενώ υποτίθεται πώς όλα αυτά εγιναν πέρσι που μπήκαν οι εξατμίσεις. Η μχανή δουλεύει ωραία και στρωτά και τα σκασίματα μειώθηκαν πολύ. το κακό είναι ότι μου χάλασε τα ρουλέμαν με το σφίξιμο του. οπότε για άλλη μια φορά βρίσκομαι σε αναζήτηση νέου μάστορα! ακολουθούν φώτος! φίλτρο βενζίνης μετά απο 15 περίπου χιλιάδες χιλιόμετρα...το προηγούμενο ήταν σίγουρα σε πολύ καλύτερη κατάσταση!... εισαγωγή αέρα σκισμένη..εξού και τα τα τόσα σκασίματα+κενο στους λαιμούς των εξατμίσεων... πεταλούδα πρίν και μετά...
  12. 2 points
    νομιζω οτι με εμπαιζεις αυτη τη στιγμη , αλλα θα κανω αλλη μια προσπαθεια ... τελη του 90 η κτμ αντιμετωπιζε προβληματα , οικονομικα... η γκας γκας υπηρχε ... και εδω ερχεται η προσωπικη αποψη ,εχεις καβαλησει κτμ απο εκεινη τη περιοδο μεχρι και σημερα ?? γκας γκας ?? μαλλον οχι ... η μια εταιρια επενδυε η αλλη μαλακιζοταν ...η μια εχει κανει 5 αναβαθμισεις στα μηχανακια της η αλλη 2 ...και ενω ξεκινησαν απο το ιδιο οικονομικο υποβαθρο ... μην δαιμονοποιουμε τα παντα ... ειναι υπερβολικα εκνευριστικο ... δεν υπερασπιζομαι την κτμ , αλλα δεν συμπονω και την γκας γκας για την μοιρα της ... και τελος αν θες να παιξουμε το δικο σου παιχνιδι οκ ...καλα να παθουν οι νοτιοι τα τεμπελοσκυλα που ψαχναν να βρουν πορους απο ενα οικονομικα κατεσταμενο κρατος για να στηριξουν μια εταιρια , που στην εποχη της ταχυτητας του φωτος , αυτοι κινονται με ταχυτητα χελωνας
  13. 2 points
    Και από Επίδαυρο να πατε ποσό είναι το Λεωνίδιο πια? Μισή πατουσια δρόμος, με μια στάση για καφέ το αργότερο μέχρι 11:30 θα είστε εκεί. Χωρίς στάση για καφέ θα είστε κατά τις 10:30 11 παρά
  14. 2 points
    Ο "θειος" τα λεει με τον "ανηψιο"......
  15. 2 points
    παντα εχω ενα δικιο...χαχαχαχαχαχα... η gas gas ειχε μια εν μερη σωστη πολιτικη ...μεχρι καποιο σημειο ...απο καποιο σημειο και μετα τα μηχανακια της παρα εμειναν στασιμα οσον αφορα την εξελιξη ...οχι ομως και η τιμες τους ... η οποια τιμολογιακη αυξηση παροτι υπηρχε μια αναβαθμιση στη ποιοτητα ,ηταν υπερβολικη ... και οταν λεμε για ελλειψη ποιοτητας , δεν μιλαμε για πλαστικα και βιδες ... μιλαμε για χαλια ,αναρτησεις , τα μπροστινα τα σακς καποιας περιοδου, απλα δεν καβαλιωντουσαν, και δεν φτιαχνοντουσαν κιολας...μιλαμε για πλαισια που ραγιζαν και ανοιγαν και γενικως τετοια χαλια... γενικα σε πολα σημεια δεν επαιζε σωστα μπαλα ...τεραστια ελλειψη φιντμπακ παγκοσμιως, ενας jacobi εσωζε μονο την κατασταση ...και ολα αυτα ενω ξαφνικα ξεπηδουσσαν εταιριες οπως βετα και σερκο ... μην κοιτας τι γινεται ελλαδα ... οπου και βεβαια ακομα και στην ελλαδα θα λαβεις ενα μικρο δειγμα ... παρε με ενα απλο τηλ και ρωτα ποσο κανει ενα 2016 βετα και ποσο ενα 2015 gas gas ... για γελια ... στο διαφημιστικο κομματι ??? βρες ενα βιντεο της gas gas που να σε καβλωσει ... φειλ ...ουτε βετα θα δεις , αλλα η βετα πριν 15 μερες βγηκαν φωτο απο τα 16αρια και ηδη εχει στειλει σε ολο το παγκοσμιο τυπο μηχανακια για τεστ για σερκο δεν μιλαμε ...προμοταρεται σαν χαι μπραντα με πολυ τουπε...υπαρχει κοσμος που το γουσταρει αυτο ... κοινως λοιπον η κτμ δεν εκανε κατι κακο ...μονοι τους σκαψανε το λακκο τους ... η κτμ απλα εκανε αυτο που θα εκανε Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ...
  16. 2 points
  17. 1 point
    Περισσότερα από μη μοτοσυκλετιστικό τύπο ( http://www.gizmag.com/honda-2016-crf1000l-africa-twin/38614/ ): Δύο αντικραδασμικοί. "Σλιπερ" συμπλέκτης (προφανώς μόνο στο "κανονικό" σαζμάν). 400χλμ δηλούμενη αυτονομία από 18.8 λίτρα καύσιμο (4,7lt/100χλμ, όχι και άσχημα για 1000άρι αλλά όχι και γουάου). Αντλία νερού εγκιβωτισμένη στο καπάκι συμπλέκτη για να μην εξέχει στις τούμπες. Στο DCT, ένα D και τρία S modes (S1,S2,S3). Εκτός δρόμου πατάς το διακόπτη "G" στο καντράν που μειώνει το πατινάρισμα στις αλλαγές (προφανώς πιο καρφωτές καθώς στο χώμα δεν πονάει το σαζμάν λόγω έλλειψης πρόσφυσης). Το ABS έχει χωμάτινο mode που επιτρέπει το μπλοκάρισμα πίσω (και λογικά θα είναι λίγο λιγότερο παρεμβατικό μπροστά). Τα μοντέλα με ABS έχουν και σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (τράξιον κοντρολ της Χόντα: HSTC) με 3 επιλεγόμενα επίπεδα παρέμβασης. Διαδρομή αναρτήσεων αγνοείται. Για 1000άρι είναι σχεδόν καθαρόαιμο σε πλάτος - μου φαίνεται πιο στενό από τα παρελθόντα 9Χ0 της KTM. Και εδώ η ανεμενόμενη περιπετειώδης αστική χρήση...
  18. 1 point
    Γεια σου ρε Νικολα αρχοντα.
  19. 1 point
  20. 1 point
    Θαλάσσιος σερβιτόρος
  21. 1 point
  22. 1 point
    Ότι είπε ο Γιωργάρας. Xerapol και θα πάθεις πλάκα με το αποτέλεσμα, έκανα τα φανάρια στο αμάξι με αυτή και την ζελατίνα του κράνους.
  23. 1 point
    Θα επαιρνα καποια αλοιφη που επαναφερεις τη γυαλαδα στις ζελατινες των φαναριων που τρωνε λιγο πλαστικο. Ειχα παρει απο πρακτικερ αυτην εδω και εκανε εξαιρετικη δουλεια.
  24. 1 point
    Εφόσον μιλάς για δικάβαλο και ταξίδια, έχε υπ'όψιν πως απ'τα τέσσερα που ανέφερες μόνο το ER έχει πιο ανθρώπινη θέση συνεπιβάτη. Όσο μινιόν και να'ναι η γυναίκα, πίστεψέ με, τα "περβάζια" που έχουν τα υπόλοιπα δεν είναι γι'άνθρωπο. Προσωπικά, έχοντας ζήσει το θέμα περίπου-γυμνό και μεγάλα ταξίδια, θα σου πρότεινα να κοιτάξεις σε πιο touring κατηγορία, έστω και on/off. Όχι ότι δεν κάνουν τα γυμνά, αλλά ένα strom (παράδειγμα) το'χει πιο εύκολο το φόρτωμα και από άνεση κι ανεμοκάλυψη το θεωρώ καλύτερο. Γιατί δεν κοιτάς το CB500X; Άκρως οικονομικό, πιο φιλικό σε δικάβαλο και φορτώματα και επαρκώς δυνατό γι'αυτό που περιγράφεις.
  25. 1 point
    Λιγο μεσαιες και ψηλες , χαμηλα θα πεσει τσεκουρι . Κοντυνε λιγο το γραναζωμα , μη μπλεξεις με αλλαγη καρμπυρατερ , μονο χρημα θα χαλασεις για πρακτικα αμφιβολα αποτλεσματα . Η λογικη του "βαλε ενα μαεγαλυτερο καρμπυρατερ για να τραβαει καλυτερα" ειναι λαθος , ολα πανε μαζι και τιποτα μονο του , πχ για να φτασεις να χρειαστεις μεγαλυτερο καρμπ. θα πρεπει να εχει κανει εναν καλο υπερκυβισμο , "σκαλισμα" κεφαλης , καλη εξατμιση , αναπνοη κτλ .
  26. 1 point
  27. 1 point
    Χμμμμμ............... Με αρκετή καθυστέρηση (για διάφορους λόγους, ακόμα και την αναβάθμιση της πλατφόρμας), σταμάτα να βρίζεις ρεμάλι!!! Ξεκινάω με τα προφανή: χάρηκα πολύ που επιτέλους τα είπαμε από κοντά, μετά από τόσο καιρό εντός φόρουμ ή πίσω από τηλεφωνικές κλήσεις. Είναι η επιβεβαίωση πως είσαι όντως ρεμάλι, οπότε ταιριάζουν τα χνώτα μας!! Η δε καλή παρέα φάνηκε από το πόσες ώρες κράτησε ο καφές (χμμ...οι καφέδες) με συνεχές μπλα μπλα, γέλιο και πειράγματα. Θα ερχόμουν και για φαγητό, αλλά έχω εμπιστοσύνη στον αρκούδο σπαζοklabάνια (βασικά έπρεπε να επιστρέψω στο πατρικό για μια δουλειά που τελικά.....αναβλήθηκε!!!! γκρρρρ) Την επόμενη φορά θα έχουμε οργανωθεί καλύτερα, ΟΚ ρεμάλι? Σας βγάζω το καπέλο για τις αντοχές σας (εσένα, του κwλου σου αλλά και του μικρού yamaha), ειλικρινά δε θα το έκανα γιατί θα μου στοίχιζε περισσότερα από την 14άρα (θα έπρεπε να ακολουθήσω αγωγή με ψυχοφάρμακα μετά από τέτοιο σενάριο) Υ.Γ.: αν ανεβάσω φωτό από τα λάστιχα της μικρής μου γιαπωνεζούλας, θα πρέπει μετά να περιμένω selfie σου Και λίγες ακόμα φωτογραφίες από την συνάντηση!!! Bloody64 = Γιάννης (για 64 ετών, μια χαρά μεσήλικας φαίνεται Λάτρης των Ιαπωνικών μοτοσυκλετών, κουράστηκε με τις ιταλικές λαδιέρες) telephoner (ο τόνος στο φό) = Κώστας (γνωστός και ως Αφροδίτη των Πατρών) Torakusu Yamaha = Χρήστος (γνωστός ως Γιαμαχάκιας, λάτρης των ιταλικών λαδιέρων) και διάφορες....
  28. 1 point
    Ρε τον Pedrosa, τελικα ολοι γουσταρουν sumo... Sumo is love, Sumo is life
  29. 1 point
    προς ενημερωση, αυριο παιζει ενα φεστιβαλ στο Αλμυρο, που εινια 2ημερο νομιζω (nightstalker, 1000moods, Vodka juniors, κακο συναπαντημα) και σαββατο εχει στ Αμπελακια κατι σαν λαιβ με αυθαιρετους, βαλιαγκα κτλ
  30. 1 point
    Καλησπερα, δε γνωριζω απο ποτε ειναι , παντως ο κυριος που την ειχε τη μηχανη δεν ειχε αλλαξει τιποτα , οποτε πολυ πιθανον να ειναι πανω απο 15-20 χρονια. Θα τα βγαλω τα ζιγκλερ και θα τα αντικαταστησω με καινουργια , ουτως η αλλως το κοστος ειναι μικρο.
  31. 1 point
    ... μωρέ πέρα από την λογική και την καρδιά το θέμα είναι τι λέει και η κοπέλα. ΟΚ εσύ, εγώ, εμείς την έχουμε την όρεξη/ανωμαλία/χόμπι/πρόκληση που συνεπάγεται κάτι τέτοιο. Η δεσποινίς γνωρίζει τι σημαίνει; Καλό θα είναι να είσαι απόλυτα σίγουρος ότι η σέλα, η... μούγκα στην Εγνατία, οι όποιοι κίνδυνοι και η όποια ταλαιπωρία της είναι κατανοητά και ανεκτά. Κρίμα είναι να χαλάσει η διάθεση της και οι διακοπές σας για οποιονδήποτε λόγο. Ξέρω, ακούγομαι αποτρεπτικός, αλλά δεν είναι αυτή η πρόθεση μου.
  32. 1 point
    να ρε Chris μηχανάκι που έψαχνες, χτυπά το τιμη κανά χιλιάρικο παραπάνω απο το μτ 7-7,5
  33. 1 point
  34. 1 point
    Λοιπον μετά απο ζόρια να κανω login μετα το crash και επιστροφή απο το υπέροχο Πήλιο εχω να πω.... 1ον Η σέλα όπως λετε παραπάνω στο 45λεπτο με 1 ωρα είναι για στάση. μετά απο 1.200 κμ σε 4 μερες την ενιωσα για τα καλά: αν ξέρετε καποιον Θεσσαλονικη καλο σελά πείτε τον ρε παιδιά δε την παλεύω αλλο 2ον Επιστροφή απο Βολο για Χαλκιδικη: σύνολο χιλιομέτρων 293. συνολο χρόνου επιστροφής 2 ωρες και 35 λεπτα. μέση ταχύτητα ταξιδιού πάντα πανω απο 150κμ/ώρα με μοναδικά σημεία που εκοβα πλαταμώνα , τέμπη , περιφεριακό. το μηχανακι με διπλο ατομο πίσω βαλίτσα και γεματο ρεζερβουαρ έκαψε 4.9 λίτρα τα 100κμ το οποίο το θεωρώ ΤΙΠΟΤΑ. Η μετρηση εγινε μετα απο το ξανα γέμισμα στο βενζιναδικο. να τονίσω οτι ΔΕΝ αναψε η ρεζέρβα μεχρι το βενζινάδικο. Ο δείκτης πρέπει να μηδενίζεται ΚΑΘΕ φορά για να έχεις ακριβή μέτρηση Γιώργο μαζί με το Τριπ1 να βλεπεις ποσα κμ κανεις. Το πρώτο κατέβασμα απο τα κουτακια στην βενζίνη είναι περίπου στα 200κμ πορείας. 3ον Η ενδοεπικοινωνία της SENA 20S που αγόρασα πραγματικά τα σπάει. 13 ώρες ομιλίας και μετά τελειωσε η μπαταρία. Τελεια επικοινωνία ως προς την ποιότητα μεχρι τα 90 κμ που είναι σαν να είσαι σταματημένος. απο 90 εως 120 μια χαρα και πάλι αναλογα και τα κράνοι. 120 + πανω μεχρι 140 εχει αέρα αλλα μπορείς να πεις 2 πραγματα (οχι να ανοιξεις συζήτηση φιλοσοφική) και απο 160 και πάνω φωνάζεις για να σε ακούσει. εχω την κοντή την airmax και ολος ο αέρας έρχεται στο κράνος. 4ον το μηχανακι έχει 4.500 κμ και δεν εχει κάνει κιχ ακομα. αναρτήσεις τζάμι και ουτε σκουριές παρόλο το πιεστικό.
  35. 1 point
  36. 1 point
    Πολύ όμορφα και τα δύο. Κ τα χρώματά τους. Το 250άρι αποκλείεται να βγει 4κύλινδρο. Στην καλύτερη 2κύλινδρο με καμιά 35αριά άλογα
  37. 1 point
  38. 1 point
    Ξέρω ότι είναι συναισθηματικό το post σου αλλά δεν κρατιέμαι να μην σε τρολλάρω, ε αγαπούλα
  39. 1 point
    Μόνο εμένα μου φαίνεται μια χαρά το νέο άφρικα; Showa μπρος πίσω, που, αν θυμηθώ απ'τα... τότε... μια χαρούλα είναι για τον ρόλο της μηχανής. Όποιος το θέλει άλλωστε εντελώς ακλόνητο στην άσφαλτο μάλλον δεν ψάχνει dual sport αλλά super sport χιλιάρι. 94 ίπποι που όπου και να'ναι πάλι μια χαρούλα είναι για τον χαρακτήρα της μηχανής, γενικά για τον χαρακτήρα της την βρίσκω μια χαρά, τι περιμέναμε δηλαδή από μηχανή με 21" εμπρός; 200 άλογα και τον Άγιο Χριστόφορο στο τιμόνι μπας και μείνει η ρόδα στο έδαφος στα 270χλμ/ω; Τα 18 λίτρα του ρεζερβουάρ προσωπικά μια χαρά τα βρίσκω αν δεν καίει κέρατα, που αμφιβάλλω κιόλας να καίει ιδιαίτερα. Αν είχε μεγαλύτερο θα παραπονιόμασταν μετά για τον τεράστιο όγκο του και το έξτρα βάρος. Και μια που λέμε για βάρος, οκ, είναι στα κιλά (πάνω-κάτω) των υπολοίπων ανταγωνιστών της κατηγορίας. Και οκ, θα'ταν καλύτερα λιγότερο, σίγουρα, αλλά δεν παύει να'ναι σχεδόν ακριβώς στα ίδια με το μόνο μηχανάκι που μπορεί να συγκριθεί, το θρυλικό 990. Και στην τελική, το 990 ναι, ήταν επικό, θρυλικό, απίστευτο κτλ. αλλά η KTM στράφηκε με τα νέα μοντέλα σε πιο touring και ήπιες καταστάσεις, ο 21" εμπρός έγινε 19 (σωστά;) κι ο adv-όβιος πληθυσμός ζητούσε εν έτει 2015 ένα 990 που να μην σπάει τη μπάνκα με απαιτητική συντήρηση και ανάλογα κόστη ή ένα σύγχρονο KLR650. Και η honda προσφέρει ότι πιο κοντά σ'ένα σύγχρονο 990 που μπορείς να το πάρεις πλέον κούτα. Και παρεμπιπτόντως, συγκριτικά με το 990 δεν βρίσκω το CRF1000L και τόσο πίσω. Καλύτερα φρένα, παρόμοια απόδοση, παρόμοια περιφερειακά, παρόμοιο βάρος και πιο σύγχρονο όπως και να το κάνουμε. Οι, έστω και αμιγώς χωμάτινοι ανταγωνιστές ποιοι ακριβώς είναι; Τα (2) Ευρωπαϊκά 800άρια (Tiger XC, F800GS) που είναι προφανέστατα πιο ελαφριά, οκ, δεκτόν. Τα υπόλοιπα της κατηγορίας; XTZ1200, R1200GS, Crosstourer, KTM 1050/1190/1290, Multi (ok, λέμε τώρα). Όλα βαρύτερα (ναι, ακόμα και το "μικρό" KTM είναι, ελάχιστα μεν, βαρύτερο δε), ίσως γρηγορότερα, οκ, αλλά όλα πολύ πιο street-ο-στημένα, εκτός κι αν έχεις κάνει το dakar κανα-δυο φορές κι είσαι οκ να τα πάρεις κι αυτά στα κατσάβραχα ξέρω γω. Μια χαρά το βρίσκω λοιπόν το νέο άφρικα, απ'τις ελάχιστες μοτοσυκλέτες που θα πω μπράβο στην Honda, και αν αναβάτες έπαιρναν το παλιό, βαρύτερο και πολύ πιο "τάφο" άφρικα στα χώματα και τους φαινόταν οκ, με το καινούριο παίζει να κάνουν παπάδες.
  40. 1 point
  41. 1 point
  42. 1 point
  43. 1 point
  44. 1 point
    Είδα τον Σάκη να τραγουδάει Άξιον Εστί. Τον Χαϊκάλη να γίνεται υπουργός… Τι άλλο μένει να δω; Ταρίφα να βγάζει φλας;?;?
  45. 1 point
  46. 1 point
    καταρρακτες παλαιοκαρυας τρικαλων
  47. 1 point
    True, έκλασα χθες στο ασανσέρ και παρακάλαγα μην μπει κανένας μέχρι να φτάσω στον 5ο. Ε μετά όταν έφτασα πάτησα το κουμπί να πάει στον τρίτο να νομίζουν ότι από εκεί έφυγε το κλανίδι.
  48. 1 point
  49. 1 point
  50. 1 point
    Φιλικές συμβουλές για ασφαλές ταξίδι με μοτοσικλέτα Το κείμενο που ακολουθεί συντάχθηκε από το μέλος της Λ.E.MOT. Nίκο Mπένο. Ένα ασφαλές ταξίδι είναι εγγύηση για επιστροφή. Οι πιο κάτω απλές φιλικές συμβουλές αφορούν όλους εκείνους που ταξιδεύουν με την μοτοσικλέτα τους παρέα με άλλη μηχανή ή είναι μέλη παρέας με πολλές μηχανές. Είναι μεταφορά εμπειρίας που έχει αποκτηθεί μετά από εκατοντάδες χιλιόμετρα σε κάθε είδους δρόμο και σκοπό έχει την κατανόηση από κάθε μοτοσικλετιστή της έννοιας «συντροφικότητα στο ταξίδι». 1. Συνηθίζουμε να βάζουμε μπροστά τον οδηγό με την μεγαλύτερη πείρα ο οποίος θα πρέπει να γνωρίζει την διαδρομή καθώς και την σύσταση της παρέας. 2. Αν τα μέλη της παρέας έχουν μεγάλες διαφορές ως προς τον τύπο της μηχανής ή τις οδηγικές ικανότητες τότε χωριζόμαστε σε μικρότερες παρέες. 3. Βάζουμε όλοι μαζί βενζίνη και ο αρχηγός κάθε παρέας καθορίζει με την εμπειρία του που και πότε θα γίνει η επόμενη στάση. 4. Στην διαδρομή κρατούμε την θέση που έχουμε πίσω ή μπροστά από τον κολλητό μας και δεν προσπερνάμε ποτέ. 5. Διατηρούμε κοντινή απόσταση με τον μπροστινό μας δεν αυξομειώνουμε ταχύτητα και φροντίζουμε να είμαστε σε θέση που να μας βλέπει από τους καθρέφτες του. 6. Ο αρχηγός με την εμπειρία του καθορίζει τον ρυθμό του ταξιδιού ελέγχοντας με τους καθρέφτες του τακτικά την γενική εικόνα πίσω του. Κάθε μέλος της παρέας έχει την φροντίδα του πίσω του και σταματά ή κόβει ταχύτητα αν δει ότι αυτός μένει πίσω αισθητά. 7. Αν έχουμε κάποιο πρόβλημα, σε όποια θέση και αν είμαστε ενημερώνουμε μόνο τον μπροστινό μας, μόλις η πληροφορία φτάσει στον αρχηγό αυτός θα επιλέξει το ασφαλέστερο σημείο για στάθμευση. 8. Στο ταξίδι φροντίζουμε να ενημερώνουμε τον πίσω μας, κάνοντας σήματα με το αριστερό χέρι, για ότι βλέπουμε στον δρόμο και θα μπορούσε να τον βλάψει, όπως νερά, λάδια, μεγάλο αντικείμενο, λακκούβα ή ότι άλλο. 9. Σε επαρχιακό δρόμο με στροφές και μικρή ορατότητα μόλις προσπεράσουμε κάποιο όχημα κάνουμε νόημα με το αριστερό χέρι στον πίσω μας να ακολουθήσει ή όχι στην προσπέραση. 10. Σε πολύ κλειστή διαδρομή ο αρχηγός πρέπει να κάνει σήμα στα αντίθετα ερχόμενα οχήματα, να κόβουν ταχύτητα. 11. Όταν διασταυρωνόμαστε με άλλη μηχανή πάντα πρέπει να χαιρετάμε και καλό είναι ο χαιρετισμός να γίνεται με το χέρι και όχι με το φως, γιατί αυτό μπορεί να βάλει σε σκέψεις τον μπροστινό μας. 12. Παρατηρούμε πάντα την μοτοσικλέτα του μπροστινού μας και τον ενημερώνουμε για ότι κακό, όπως έλλειψη αέρα στα λάστιχα, καπνός, κούνημα, κάποια λάμπα που δεν ανάβει και ότι άλλο. 13. Αν ταξιδεύουμε μόνοι και κάποιο μηχανικό ή άλλο πρόβλημα μας αναγκάσει να σταματήσουμε και χρειαζόμαστε την βοήθεια κάποιου άλλου, τοποθετούμε το κράνος κάτω στην άσφαλτο λίγο πίσω από την μηχανή. Αυτό είναι ένα σημάδι που όταν το βλέπουμε πρέπει να σταματάμε για παροχή βοήθειας. 14. Μέσα σε κατοικημένες περιοχές ελαττώνουμε την ταχύτητα στα νόμιμα όρια, έτσι ελέγχουμε ό,τι μπορεί να μας πεταχτεί αλλά κάνουμε και καλό όνομα σαν οργανωμένοι μοτοσικλετιστές. 15. Σε κάθε στάση ελέγχουμε το δέσιμο των πραγμάτων πάνω στη μηχανή για χαλαρώματα και ρίχνουμε μια γρήγορη ματιά σε ότι έχει σχέση με την ασφάλειά μας (λάστιχα, φρένα, διαρροές). 16. Αν έχουμε κάποιο πρόβλημα και δεν μπορούμε να ακολουθήσουμε του υπόλοιπους, τότε ζητάμε από κάποιον να μείνει μαζί μας και ακολουθούμε διαφορετικό ρυθμό. Αν όμως θέλουμε να ταξιδέψουμε μόνοι, φροντίζουμε να ενημερώνουμε κάποιον από την παρέα για το πού είμαστε. 17. Όταν βρισκόμαστε σε χωματόδρομους φροντίζουμε να κρατάμε μεγαλύτερη απόσταση από τον μπροστινό μας, να μη σηκώνουμε άσκοπα σκόνη (σπινάροντας) και σε καμία περίπτωση δεν προσπερνάμε. 18. Στο χώμα ο αρχηγός πρέπει σε κάθε πονηρή (?) διασταύρωση να σταματά και να περιμένει να μαζευτούν όλοι. 19. Γενικός κανόνας είναι ότι ποτέ δεν σταματάμε (για φωτογραφίες - τσιγάρο ή ό,τι άλλο) αν πρώτα δεν ενημερώσουμε τον μπροστινό μας. Όταν επανέλθουμε στην παρέα δεν καταλαμβάνουμε την θέση που είχαμε (κάνοντας προσπεράσματα) αλλά παραμένουμε στο τέλος. 20. Όλοι οι οδηγοί δεν έχουμε τις ίδιες ικανότητες στο στεγνό, στο βρεγμένο ή στο χωμάτινο οδόστρωμα, δεν είναι υποτιμητικό να ακολουθούμε κατά περίπτωση την παρέα που μας κάνει να αισθανόμαστε πιο ασφαλείς. Είναι πολύ ωραίο να ταξιδεύουμε με μοτοσικλέτα, πιο ωραίο όμως είναι να κοιτάμε στο σπίτι την άλλη μέρα τις φωτογραφίες.
×
×
  • Create New...