Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/09/2014 in all areas

  1. 14 points
    Κάτι που αξίζει πραγματικά τον τίτλο του topic. Απο την τελευταία συναυλία των locomondo στο Γκάζι, όπου στο πίσω μέρος της σκηνής υπήρχε χώρος για να πορακολουθήσουν απο εκεί το ive άνθρωποι με κινητικά προβλήματα. Απεριόριστο respect στους locomondo!
  2. 9 points
    Που είναι το περίεργο με την μπαγκαζιέρα ρε παιδιά? Και εγώ έβαλα και αν προσέξατε την έβαλα ανάποδα… έτσι όπως γυρνάω στις Σέρρες αν πεινάσω απλώνω το χέρι βγάζω ένα τοστάκι και είμαι άρχοντας.
  3. 8 points
    - Καλησπέρα. Μια σακούλα δόλωμα θα ήθελα παρακαλώ. - Σκουλήκι; - Θεοχάρη;
  4. 8 points
    Επειδή το θέμα είναι από αυτά που τείνουν να παθιάζουν και συνηθώς πάνε για λουκέτο, θα προσπαθήσω να ποστάρω κάπως ισορροπημένα, όσο αμερόληπτα μπορώ και να μην απαντήσω περαιτέρω για να μη συμβάλλω στο (πιθανό) μπάχαλο. Καταρχήν δεν είμαι, να το πω εν συντομία, συστηματικά ή αξιωματικά "αντι-μπάτσος" και πιστεύω ότι είναι μια υπηρεσία που χρειάζεται, αρκεί να λειτουργεί όπως λέει το όνομά της. Σαν ΥΠΗΡΕΣΙΑ προς τον πολίτη και όχι σαν αφεντικό του. Δεύτερον, σε πολλές χώρες, συμπεριλαμβανομένης και της δικής μας, δεν λειτουργεί 100% σαν υπηρεσία αλλά ενίοτε και σαν κάτι άλλο. Μπορεί τα τμήματα που ασχολούνται με βαρβάτες υποθέσεις να κάνουν πολλή, καλή και συχνά άγνωστη δουλειά (πχ ανθρωποκτονιών, εκβιασμών, κλ), αλλά γεγονός είναι ότι αυτά που συνήθως έχουν άμεση επαφή με τον πολίτη σε καθημερινή βάση έχουν πρόβλημα...και δε χρειάζεται να μισείς την αστυνομία ή να έχεις συγκεκριμένες πολιτικές πεποιθήσεις για να αναγνωρίσεις ότι υπάρχει πρόβλημα. Για του λόγου το αληθές, όταν σκοτώθηκε ο Γρηγορόπουλος ήμουν φαντάρος και έτυχε να το συζητήσω με μόνιμο αερονόμο, ο οποίος έδωσε την πολυ απλή και σωστή απάντηση ότι "δε γίνεται να ξέρει ο τελευταίος γιωτάς και βύσμα φαντάρος της αεροπορίας πότε σηκώνουμε όπλο, που είναι εδώ για ένα χρόνο, και να μη ξέρει ο άλλος που είναι η δουλειά του...ή το έκανε επίτηδες και είναι εγκληματίας ή δεν τον εκπαίδευσαν σωστά και είναι επικίνδυνος για την κοινωνία όταν φέρει όπλο". Ίδια άποψη έχω ακούσει και από συνταξιούχο ταγματάρχη του πυροβολικού που είναι οικογενειακός φίλος και συμφωνώ απόλυτα και με τους 2 τους. Τα μεταξωτά βρακιά θέλουν κι επιδέξιους κώλους και η οπλοφορία δεν είναι για τον καθένα. Αν είσαι γιωτάς και δεν το'χεις κάτσε στα γραφεία να βγάζεις ταυτότητες. Τρίτον, όλο αυτό είναι απόρροια διαφόρων παραγόντων. Ελλιπής εκπαίδευση: Με αυτό εννοούμε και το ότι δεν περιέχεται στην εκπαίδευση το απαραίτητο σφυροκόπημα στο μυαλό των νεοεισακτέων για το τι πραγματικά περιλαμβάνει αυτή η δουλειά, τι δικαιολογείται, τι όχι και τι είναι απαιτούμενο, με αποτέλεσμα να πέφτει πολύς "αυτοσχεδιασμός". Ενώ πχ αντιθέτως, περιέχεται αυτό το σφυροκόπημα του εγκεφάλου για τον καθένα από μας που πήγε φαντάρος, το σε ποιον ανήκεις και για ποιον δουλεύεις εκείνο τον ένα χρόνο. Κάποιος που θα είναι σε αντίστοιχη θέση για όλη του τη ζωή δηλαδή δε πρέπει να το χωνέψει αυτό; Αντί λοιπόν να προωθείται μια αίσθηση καθήκοντος προς το νόμο, προωθείται αίσθηση καθήκοντος προς την κλίκα και σιωπηλής ανοχής παραβάσεων του πρώτου υπέρ του δευτέρου όταν υπάρχει σύγκρουση συμφερόντων. Γκουγκλάρετε αν θέλετε και διαβάστε για τη διάλεξη που έδωσε μια καθηγήτρια πανεπιστημίου του Παρισιού στη σχολή της αστυνομίας στην Αμυγδαλέζα, όπου ούτε λίγο ούτε πολύ, μερικοί είχαν το θράσος να λένε δημοσίως ότι δεν είναι υποχρεωμένοι να εφαρμόζουν νόμους με τους οποίους δε συμφωνούν (ειπώθηκαν και άλλα εκεί, δε θα επεκταθώ γιατί θα γίνει πολύ μπαρούτι το θέμα και προσπαθώ να κρατήσω το ποστ σχετικά αποστειρωμένο, ισορροπημένο και λογικό, διαβάστε τα στο άρθρο, έχω δώσει αρκετά στοιχεία για να το βρείτε από google). Δηλαδή, μερικοί την έχουν δει νομοθέτες, δικαστές και δήμιοι, ενώ η δουλειά είναι κατά βάση παρατήρηση, βεβαίωση παράβασης, σύλληψη και κράτηση...για το τι είναι παράβαση και το τι γίνεται μετά την κράτηση, άλλοι είναι υπεύθυνοι, με βάση και τη διάκριση των εξουσιών που θεσπίζει το Σύνταγμα. Μήπως πρέπει να πάρουν πόδι και να ξαναδώσουν πανελλήνιες οι συγκεκριμένοι τύποι; Εφόσον δε μπορούν (ή δε θέλουν) να "πιάσουν" ούτε το Σύνταγμα, ζήσε Μάη μου αν πάμε στα επιμέρους. Ελλιπείς κανόνες εμπλοκής: Αυτό είναι από την άλλη μεριά τώρα. Αν κάποιος πρέπει να περιμένει πότε θα αρχίσουν να του ρίχνουν προτού ανταποδώσει ακόμα και σε περιπτώσεις που είναι γνωστό ότι πάει για πιστολίδι το πράμα (δε λέμε για δολοφονίες πιτσιρικάδων, αλλά για συμπλοκές με οπλισμένους εγκληματίες για τους οποίους είναι γνωστό από προηγούμενα περιστατικά ότι ανοίγουν πρώτοι πυρ), είναι πολύ πιθανό και να αυθαιρετήσει στο μέλλον, και οι συνάδελφοί του να τον καλύψουν γιατί θεωρούνται μεταξύ τους συνολικά αδικημένοι. Δηλαδή, γίνεται ένας συμψηφισμός αντί να κοιτάνε τις κανονικές αιτίες του προβλήματος. Το σκεπτικό που επικρατεί είναι ότι "αφού μερικοί κανονισμοί είναι ηλίθιοι, όλοι θα με στηρίξουν αν παραβώ κανονισμούς". Προσέξτε όμως την παγίδα εδώ, δεν αναφέρεται συγκεκριμένα ούτε ποιους, ούτε πόσους κανονισμούς. Τους κανονισμούς που δε σε αφήνουν να τραβήξεις πρώτος όπλο απέναντι στον Πάσσαρη, ή τους κανονισμούς που δε σου επιτρέπουν να κοπανάς στη ζαρντινιέρα κάποιον που είναι ήδη ακινητοποιημένος, ανήμπορος και δεν αποτελεί κανέναν απολύτως κίνδυνο; Επομένως, πρέπει να υπάρξει μέριμνα για τη σωματική ακεραιότητα των αστυνομικών σε αυτό τον τομέα, και για τους αστυνομικούς τους ίδιους, αλλά και για να μην υπάρχει μετά καμία δικαιολογία ανοχής αν κάποιος αστυνομικός αυθαιρετήσει. "Σε νταντεύω, σε προσέχω, αλλά για μένα δουλεύεις, αν κάνεις μαλακία σου έκοψα τον κώλο και πας σπίτι σου ή στο δικαστήριο", τέτοια λογική χρειάζεται. Γιατί τώρα η βασική δικαιολογία όταν προκύπτει κάποιος που κάνει κατάχρηση εξουσίας, είναι ότι αυτά τα προκαλεί το επάγγελμα, η φύση της δουλειάς και η ελλιπής στήριξη. Το οποίο δεν είναι εντελώς ψέμα, οπότε και πάμε στο παρακάτω point. Ελλιπής ψυχολογική αξιολόγηση και υποστήριξη: Χαζά να μη λέμε, η συνεχής έκθεση στη βία τον άνθρωπο τον κάνει ζώο. Δε γίνεται να μπαίνει όποιος θέλει με ψυχολογικά τεστ που τα περνάνε στον αέρα πλέον σαν να είναι μάθημα πανελληνίων και να του δίνεις όπλο. Δε γίνεται επίσης να μείνεις 20 χρόνια στα ΜΑΤ και να μη σου μείνει κάποιο κουσούρι, ακόμα κι αν μπεις εντελώς φυσιολογικός. Και φυσικά δε γίνεται να βλέπεις όλα αυτά που βλέπουν αυτοί (και οι σωστοί και οι σκάρτοι) και να μη σαλτάρει ένα ποσοστό, τη στιγμή που δεν έχουν σοβαρή επίβλεψη από επιστήμονες ψυχικής υγείας. Στην Αμερική (ναι, στην Αμερική) ο ψυχίατρος του τμήματος μπορεί να σου πάρει το όπλο και να σε στείλει σε αναγκαστική άδεια αν δει ότι έχεις μπουχτίσει και γυαλίζει το μάτι σου. Εδώ το πολυ να σου γράψει καμιά έκθεση που δε ξέρω πόσο υπόψη τη λαμβάνει κανείς. Και με αφορμή την έκθεση, καταλήγουμε στο τελευταίο. Δεν νοείται σώματα ασφαλείας που οπλοφορούν να έχουν συνδικαλιστικούς φορείς. Οι στρατιωτικοί δηλαδή μαλάκες είναι που αν γίνει κάτι (από άσκηση μέχρι θερμό επεισόδιο) πρέπει να μυρίσουν τα δάχτυλά τους για το πότε και αν θα πληρωθούν υπερωρίες, και δεν έχουν και φορέα (απαγορεύεται δια νόμου) να τους εκπροσωπήσει; Ή θα είσαι δημόσια υπηρεσία στρατιωτικού τύπου με ότι αυτό συνεπάγεται και θα έχεις δικαίωμα να φέρεις όπλο, ή θα είσαι υπηρεσία τύπου εφορίας, θα έχεις τις ΕΔΕ σου και τα σωματεία σου και βγες περιπολία άοπλος. Με λίγα λόγια, η διαφθορά και η κατάχρηση εξουσίας συνεχίζει γιατί υπάρχουν τα διαθέσιμα μέσα συγκάλυψης (συνδικαλισμός και γραφειοκρατία κατά την έρευνα των υποθέσεων υπέρβασης καθήκοντος). Αν όποιος έκανε μαλακία έτρωγε 2 στερήσεις βαθμού (δηλαδή τσεκούρωμα στο μισθό) και περνούσε μια ακρόαση από στρατοδικείο έτσι για αρχή, μια χαρά θα συμμαζεύονταν όσοι το παίζουν έξυπνοι και θα λειτουργούσε καλύτερα το πράγμα. Με απλά λόγια, το προβλημα της αστυνομίας είναι ότι είναι παραπάνω απ'όσο πρέπει δημόσιο και λιγότερο από όσο πρέπει στρατός, οπότε δεν σφίγγουν οι κώλοι όσων σκέφτονται να παρανομήσουν με την κάλυψη του σήματός τους.
  5. 7 points
  6. 6 points
    Μη φοβού τις λέξεις αδερφέ, φοβού τις πράξεις των ανθρώπων. Εγώ αυτές τρέμω...
  7. 6 points
    Απλα υποκλείνομαι.. μεγας. Πραγματικά σαν νέος απογοητεύομαι κάθε φορά που βλέπω τέτοια σκεπτικά καθαρου ατομικισμού για αυτό δεν θα παει ποτε μπροστά η ανθρωπότητα, γιατι ο καθενας κοιτα το εγω του και καθόλου το εμείς.Δε μας αγκίζει δηλαδη το παγκόσμιο φαινόμενο της καταχρησης εξουσίας οχι ειναι παραδεισένια η χώρα μας, με τα καλύτερα και τα πιο ακριβοδίκαια όργανα της τάξεως.. Με το ίδιο σκεπτικό.. Tότε γιατί να αναφερθέι η οικονομική κρίση της ελλάδας, στον έξω κόσμο? Αφου στην Ελλάδα γινεται..! ομοίως και οι πολεμοι, που κανει το Ισραήλ , η καταληψη της κριμαιας απο τη ρωσία ,ο εμφύλιος στη Λιβή και πάει λέγοντας.. Υ.Γ. Μη ξεχάσω τα ξένα μέσα μαζικής ενημέρωσης είναι χαζά που εδωσαν τέτοια έκταση πισω στο 2008 οταν ο "προστάτης του νόμου ¨" Σκότωσε τον Αλέξη Γρηγορόπουλο στα Εξάρχεια και βούιξε ολη η Ευρώπη..
  8. 5 points
    Το φορουμ το παρακολουθω κοντα 2 χρονια απο τοτε που μπηκα σε ηλικια για διπλωμα ( για 50κ.ε τοτε) μεχρι τωρα μπορω να πω οτι στο συνολο τους τα ποστ των μεγαλυτερων σε ηλικια συμφορουμιτων μου εχουν δωσει συχνα πυκνα τροφη για σκεψη γυρω απο τον τομεα μοτοσικλέτα και ως ενα βαθμο μου εχουν μαθει ή καλυτερα πεισει για μια σειρα πραγματα. Αυτα ειναι να μην οδηγαω ποτε ξεκρανοτος ( το γεγονος οτι δεν εχω μηχανη ακομα αφηστε το στην ακρη) το να μην σκεφτω να υπαρξω παρανομος οδηγος και πολλα αλλα Για ολα αυτα θα θελα να σας ευχαριστισω για το χρονο που αφιερονεται στο να γραψεται ποστς τα οποια η πλειοψηφια των συνομιλικων μου γραφουν εκει που δε πιανει μελανη Καλες βολτες και παντα ορθιοι
  9. 5 points
  10. 5 points
    Οταν βλέπω γυναίκα οδηγό λεωφορείου, κάθομαι και σκέφτομαι πόσο μπροστά έχουμε προχωρήσει όλα αυτά τα χρόνια σαν κοινωνία, χωρίς ταμπού και ανόητες προκαταλήψεις… Και μετά περιμένω να έρθει το επόμενο
  11. 5 points
    ξέρετε πια θα είναι η πρώτη αλλαγή -μετατροπή εν ελλαδι στο πρώτο μηχανάκι που θα πουληθεί...... θα του βάλουν άλλη σκαστρα.....ΣΤΑ ΣΙΓΟΥΡΑ....... :tooth:
  12. 4 points
    την εγκληματικότητα δεν την αυξάνουν οι παράνομοι μετανάστες. Την αυξάνουν οι φτωχοι και εξαθλιωμένοι. Οπότε όποιος έχει θέμα με την εγκληματικότητα να κάνει κάτι για να μην υπάρχουν φτωχοί και εξαθλιωμένοι, και όχι να τα βάζει με αδύναμους ανθρωπους. Αν δεν εχεις γάλα για το παιδί σου, θα εγκληματίσεις. Είτε Έλληνας είτε ξένος. Ένστικτο της επιβίωσης το λένε. Όταν στέλνεις αεροπλάνα ραντάρ στον πόλεμο στη Λιβύη, μετά μην αναρωτιέσαι γιατί αυτοί οι ανθρωποι φεύγουν απο εκεί και "δεν κάθονται στη χώρα τους". Οταν το κράτος του ισραήλ χτυπάει καράβια (με έλληνες μέσα) σε διεθνή υδατα που μεταφέρουν υλικό στην αποκλεισμένη παλαιστίνη και το ελληνικό κράτος δεν κάνει τον κόπο να διώξει τον πρέσβη του ισραήλ αλλά αντίθετα οργανώνει πολεμικές ασκήσεις μαζί του (την ίδια περίοδο κιόλας!!!), μην αναρωτιόμαστε γιατί οι παλαιστίνιοι προσπαθούν να ξεφύγουν απο εκει... Οταν αθωώνονται οι δουλέμποροι της μανωλάδας.... Οταν.... Όταν.... Όταν.... κλπ
  13. 4 points
    Oχι γυμνα επίμαχα σημεία αλάνια, κρίμα τωρα που χτυπάμε στα ίσα τις σελίδες του nc 700 να μας το κλειδωσουν..
  14. 4 points
  15. 4 points
    Ειμαι που λετε στο δρομο για το σπιτι και κοβω δρομο μεσα απο το δασακι, ξαφνικα ακουω ενα "ψιτ" γυριζω πισω μου τιποτα, ξανα "ειι ψιτ εδω κατω". Γυρναω παλι χαμηλωνω το βλεμμα και τι να δω!!!!! Ενας βατραχος γυρισμενος αναποδα μου μιλουσε. - Φιλε σε παρακαλω μπορεις να με γυρισεις κανονικα? Χωρις να το σκεφτω, να το επεξεργαστω στο μυαλο μου, σκυβω και τον βοηθαω. Ευχαριστω φιλε, μου λεει, απο δω και στο εξης η τυχη σου θα αλλαξει και εξαφανιστηκε. Ε απο εκεινη τη μερα και μεσα σε 2 εβδομαδες ο πατερας μου που ειχε καρκινο θεραπευτικε, η γυναικα μου που δε μπορουσε να κανει παιδια εμεινε εγκυος κι εγω κερδισα στο τζοκερ 4 εκατομμυρια ευρω. Η ζωη μου αλλαξε ριζικα προς το καλυτερο και ολα ηταν καλα, ετσι λοιπον αποφασισα να βρω τον βατραχο να τον ευχαριστησω. Παω στο δασος και αρχιζω να τον φωναζω, βατραχε βατραχε... Μετα απο αρκετη ωρα ακουω ενα "ψιτ" Ηταν αυτος!!! Επιτελους!!! Του εξηγησα πως αλλαξε η ζωη μου προς το καλυτερο και μου λεει.. - Ε ωραια και τι θες τωρα? - Να σε ευχαριστησω... - Ασε ρε με βοηθησες σε βοηθησα τελος! - Μα εγω δεν εκανα τιποτα σε παρακαλω ασε με να κανω κατι ακομα για σενα. - Οκ!!!! βγαλτον εξω και βαλτον στο στομα μου να στον ρουφηξω... - ΤΙΙΙΙΙ????? Τι λες??? πως θα το κανω αυτο??? - Ε ρε φιλε σου ειπα, τωρα αμα δε θες αντε τραβα σπιτι σου. Το σκεφτηκα καλα καλα και ειπα δε γαμιεται σιγα τοσα εκανε για μενα... Τον βγαζω λοιπον και του τον δινω στο στομα... Και ξαφνικα μεταμορφωνεται σε μια ξανθια 17χρονη παρθενα, ολογυμνη εκει στο δασος!!!!! ΕΕΕΕΕΕΤΣΙ ΕΓΙΝΕ ΚΥΡΙΕ ΔΙΚΑΣΤΑ ΜΗ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΥΤΕ ΑΥΤΗ ΟΥΤΕ ΤΗ ΜΑΝΑ ΤΗΣ!!!!!!
  16. 3 points
    Παρουσιάστηκε 'χθες στην Taichungτο το νέο Cafe Racer απο την SYM. Το όνομα της SB300CR Κινητήρας βασιζόμενος στο νέο wolf (Τ3) στα 300 κ.ε. και αναμένεται να κυκλοφορήσει στις 25 Αυγούστου. ΠΗΓΗ
  17. 3 points
    Aλλος ένας έφηβος σε ηλικία 17 ετών έπεσε νεκρός απο πυρά αστυνομικού πόλη της Ναπολι, στη γειτονική Ιταλια , εχθές 5/9/14. Ο αστυνομικός ισχυρίζεται πως πυροβόλησε στον αέρα για εκφοβισμό , την ιδια στιγμή που οι φίλοι του οπού ήταν μάρτυρες μιλάνε για εμψυχρό δολοφονία. R.I.P davide. Y.Γ 1, Δυστυχώς η κατάχρηση εξουσίας έχει περάσει σε άλλο επίπεδο κι το βλέπουμε καθημερινά, όμως αυτό που με εξοργίζει είναι η συγκάλυψη γεγονότων καθώς Ως τώρα κανένα ελληνικό ΜΜΕ δεν έχει αναφέρει την είδηση... Και φυσικά δεν θα την ακούσουμε αφού έχουμε Δ.Ε.Θ υπό εξέλιξη. 2. Μακάρι να μπορούσα να αντλήσω περισσότερες πληροφορίες από τις ιταλικές ιστοσελίδες που έχουν βουίξει, αλλα τα Ιταλικά μου είναι περιορισμένα στα βασικά.(αν κάποιος γνωρίζει καλύτερα ας μας μεταφέρει πληροφορίες το σκηνικό.) 3. τσοιμπα μακάρι να ήταν το δικό σας παιδί αυτο.. !
  18. 3 points
  19. 3 points
    Αυτοί που το πήραν, είχαν έτσι κι αλλιώς πρόβλημα. Με τέτοια ασχήμια που αγόρασαν..........
  20. 3 points
  21. 3 points
    Ναι, δικύλινδρο, φοράει ακριβώς ίδιο κινητήρα με το Ninja 250 (με καρμπυρατέρ, όμως), όπως το 500 φοράει ίδιο με το ER5... Με τις τιμές παίζει αυτό που σου είπε ο funk, ακριβώς! Όσα λείπουν στον καθένα! Επειδή παρακολουθώ πολύ καιρό την αγορά των συγκεκριμένων, υπολόγιζε όπως σου είπα, max 2000 για 500άρι και λιγότερο από 1500 για το 250άρι! Κοίτα μόνο μην κατέβεις ΠΟΛΥ από το πλαφόν, διότι μετά θα πάρεις μάλλον σώβρακο, παρά μηχανάκι, εκτός βέβαια αν είσαι super κωλόφαρδος και βρεις κάποιον με μεγάλη ανάγκη και σου δώσει π.χ. ένα τέλειο 500άρι με κάνα 1000άρικο (συμβαίνουν κι αυτά, αλλά σπάνια), ή αν το πάρεις από γνωστό! Σε κάθε άλλη περίπτωση ισχύει το "η φτήνια τρώει τον παρά" και θα τα φας σε σέρβις, λάστιχα, αναλώσιμα, μερεμέτια/βαψίματα κλπ, δεν αξίζει! Βρες και πάρε κάτι καλό από ΙΔΙΩΤΗ (προς θεού, όχι μάντρες, κι ας λένε για σέρβις, εγγυήσεις κλπ) και πρόσεξε να είναι όσο το δυνατόν πιο "μαμά", τσέκαρέ το σε μηχανικό της αρεσκείας σου, κάνε το και μια καλή βόλτα και... καλορίζικο!!!
  22. 3 points
    http://www.cycleworld.com/2014/09/01/2015-yamaha-mt-09x-adventure-touring-motorcycle-concept-illustration/?src=SOC&dom=fb
  23. 3 points
    H επιλογη μου για μια μοτοσυκλετα που θα εκανα τα παντα με αυτη αλλα και ταξιδια με την πραγματικη εννοια του ορου δεν θα μπορουσε να ειναι αλλη απο την ΜΖ ΕΤΖ 251. Περα απο μετρα και σταθμα, image και καθωσπρεπεισμους, η εικονα της ΜΖ στοιχειωνει τα ονειρα μου απο τοτε που την χαζευα τις διαφημισεις στους 2-Τροχους, οταν μαζευα χρηματα για να παρω μηχανη (και οι τελικες επιλογες που ειχα τοτε ηταν το XL 125R μεταχειρισμενο, η MZ ETZ 150 καινουριο - πηρα τελικα το Hondaκι). Μοτοσυκλετα ελβετικος σουγιας, ενα μοτερ που με την απλοτητα που εχει του κανεις ρεκτιφιε στην ακρη του δρομου με καφε, τσιγαρο και γυαλοχαρτο που λεει ο λογος. Μονοκαβαλο, δικαβαλο, τρικαβαλο, θελεις sidecar, θελεις trailer, βαλτης απ'ολα, τα σηκωνει μια χαρα και το κυριοτερο. δεν θα χαλασει η μοστρα του ιδιοκτητη. Γιατι ο ιδιοκτητης απλα ξερει τι εχει, και ας του φορτωνουν την καθε κακομοιρια οι απανταχου μοτοσυκλετιστες με τα πενταψηφιων αριθμων αξιας μηχανηματα τους.. Αν στην κλεψουν (που κανενας κλεφτρονι που σεβεται τον εαυτο του δεν υπαρχει περιπτωση να την βαλει στο ματι) δεν θα κλαψεις, αλλα την αντικαθιστας με ενα πενιχρο ποσο (και ειδικα παντου στην Ευρωπη που υπαρχουν σε χωμα τιμες και μοτοσυκλετες και απειρα ανταλλακτικα σε επαρκεια για 500 χρονια, ενω αν σου κλεψουν την gs1200 για παραδειγμα θα κλαις για 500 χρονια), ηλεκτρικα δεν εχει να χαλασουν, πλαστικα δεν εχει να σπασουν, σε δρομο παει, σε χωμα παει, σε κατσαβραχα λιμνες και ποταμια παει, μεχρι και σε γκρεμο αν την βαρεθεις και δεν θα σε νοιαξει κιολας. Περαν της πλακας, μια μοτοσυκλετα που δεν θα δισταζα να γυρισω τον κοσμο, ειναι ακριβως η ΕΤΖ. Μηχανικα ειναι ενα αριστο συνολο που παιρνει χερι απο σφιξιμο βιδας εως ολικη μετατροπη και μαλιστα απο τον ιδιο τον ιδιοκτητη ακομα και αν δεν ειναι μηχανολογος μηχανικος, σαν συνολο ειναι μια μοτοσυκλετα παντως εδαφους και καιρου και θα παει πραγματικα παντου, και εχει ακριβως τις επιδοσεις ωστε να απολαμβανει καποιος το ταξιδι οπως πρεπει, με ταχυτητα που σου επιτρεπει να παρεις τα ματια απο τον δρομο, και στο πακετο ειναι οι χιλιες στασεις που θα κανεις για ξεκουραση και φωτογραφιση τοπιου και μηχανης (και οχι οτι προλαβει να παρει η gopro απο το κρανος απο τα 220χαω). Επαρκεια ανταλλακτικων παντου, και απειροι συλλογοι και μοτο-camping που θα βρεις ομοιδεατες ΜΖοβιους που βλεπω σε ξενα φορουμ και πραγματικα τους ζηλευω. Για μενα αυτο θα ηταν το ιδανικο "ταξιδι" της ζωης μου.
  24. 2 points
    Riding in Greece Περιήγηση στην Ελλάδα από το βλέμμα του αναβάτη. Tour in Greece from a rider's view. Πρόκειται για το βιβλίο-ταξιδιωτικό οδηγό (e-book) που δημιούργησα και σήμερα έχω την τιμή να σας παρουσιάσω. Ταξίδευα σε όλη την Ελλάδα με το σκούτερ μου αναζητώντας κάθε μέρα καινούριες τοποθεσίες, διαδρομές, πληροφορίες και αξιοθέατα. Όλα ξεκίνησαν πριν μερικά χρόνια με την επιθυμία μου να ταξιδέψω σε ολόκληρη την χώρα. Περίπου 4 χρόνια αργότερα και μετά από χιλιάδες χιλιόμετρα στους Ελληνικούς δρόμους, χιλιάδες ναυτικά μίλια στις θάλασσες μας και αμέτρητες ώρες στον υπολογιστή μου, το αποτέλεσμα είναι εδώ. Η έρευνα, η καταγραφή των πληροφοριών και των διαδρομών, τα ταξίδια, η λήψη των φωτογραφιών και η δημιουργία του βιβλίου έγιναν από εμένα μετά από πολύ κόπο και πολύ προσωπικό χρόνο. Το βιβλίο απευθύνεται στον αναβάτη ή οποιοδήποτε άλλο είδος οδηγού με κάθε είδος όχημα που αγαπά την οδήγηση, τα ταξίδια και θέλει να έχει γρήγορη και εύκολη πρόσβαση στις πληροφορίες, τα αξιοθέατα, τις διαδρομές κτλ. της χώρας μας, επίσης μπορεί να φανεί πολύ χρήσιμο σε οποιοδήποτε άλλο είδος ταξιδιώτη. Είναι σε μορφή PDF και μπορεί να αναγνωσθεί σε όλους τους υπολογιστές και συσκευές: Desktop, Laptop, Tablet, e-Reader, Android, ipad, Kindle, κτλ. Μπορείτε να δείτε ένα δείγμα στο παρακάτω σύνδεσμο: https://www.dropbox....sample.pdf?dl=0 Είναι διαθέσιμο σε δύο διαφορετικές εκδόσεις, σε δύο διαφορετικές Γλώσσες, Ελληνικά και Αγγλικά, για αγορά και απευθείας κατέβασμα στον υπολογιστή ή στη συσκευή σας από τις παρακάτω ιστοσελίδες. Η έκδοση του βιβλίου στα Ελληνικά: https://gumroad.com/l/ridersguides1 Η έκδοση του βιβλίου στα Αγγλικά: https://gumroad.com/l/ridersguides0 Επιπλέον επιλογές: Για τα μέλη που ενδιαφέρονται να αποκτήσουν το βιβλίο και δεν έχουν πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, α) Μπορούν να το κατεβάζουν από το Dropbox αφού πρώτα κάνουν κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, β) Αποστολή στη διεύθυνσή τους σε CD-ROM με το ταχυδρομείο και αντικαταβολή, Λεπτομέρειες με Π.Μ.
  25. 2 points
    Κοιτα τοτε και αυτο. http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/5296037/ Ειναι απο μελος του φορουμ. Τα χλμ ειναι σε ταξιδια και πιστες, χωρις να εχει σκιστει το μηχανακι. Τα παραπανω μπορουν να στα επιβεβαιωσουν ολα τα μελη απο εδω μεσα. :) Μιλα μαζι του, αξιζει. Θα εχεις και ρεστα
  26. 2 points
    κόκκινο τελάρο παίδες να ταιριάζει με τα χρώματα !
  27. 2 points
    Εχω πολύ καλη ταινια παιδες!! :) Τιτλος: Limitless , οποιος την εχει δει νομιζω θα συμφωνησει! :D http://youtu.be/jOLqNOfzus4
  28. 2 points
    Έλα έλα για να συμμαζευτούμε μην πάω και βγάλω δικαστική εντολή απαγόρευσης προσέγγισης για το hyper στα δυο ναυτικά μιλιά. Καγκουρα σιδεροφαγε που θες να απλώσεις τις χερούκλες σου και να θωπεύσεις την κοκκινοσκουφίτσα
  29. 2 points
    αν μου δώσεις το 400άρι για μια βόλτα σου χαρίζω τον τίγρη!
  30. 2 points
  31. 2 points
    οι μπατσοι ειναι αδερφια μας και εμεις ............................
  32. 2 points
    :lipssealed: Τηρω σιγην ιχθυος.
  33. 2 points
    Οχι ρε... Αν πανε ολα καλα, και τα καταφερω, με δικο μου εργαλειο θα σκασω μυτη.
  34. 2 points
    Ο όρος λαθρομεταναστης, καταργηθηκε / αποσύρθηκε τέλος πάντων. ΔΕΝ υπάρχουν λαθραίοι ανθρωποι. Οσο πιασαρικο και εύηχο ειναι, αλλο τόσο εξισωνει ανθρωπους με εμπορέυματα ή λαθραία προιόντα κλπ. Παρακαλείσθε όσοι ποσταρετε, να χρησιμοποιειτε τον όρο ''παράνομοι μετανάστες'' ή ''μη νόμιμοι μετανάστες''. Το ίδιο γινεται παντού. Ψαξτε το.
  35. 2 points
  36. 2 points
    Και αιθέρια ύπαρξη σε MT-07 με την επισης αιθεριοτερη φίλη της εθεαθησαν στην Πατησίων.Πηρε "έγκριση τύπου" το μηχανακι.Τελος! Sent from Iphone 5XX using TapaTalk
  37. 2 points
    Ευτυχώς, γιατί θα ήταν κρίμα ντροπή αίσχος και όνειδος. Είναι ωραίο μηχανάκι, και για να εξακολουθεί να φαίνετε ωραίο δεν είναι πρέπον να σταματάς στο φανάρι και να βλέπεις 10 γύρω σου, λες και είναι μηχανάκι της οκάς :grin:
  38. 2 points
    Εντάξει θα εμπιστευθώ τον Πατάπη... αφού το έκανε αυτός δεν υπάρχει λόγος να προσπαθήσω και γω! :P
  39. 2 points
    Αυτό ισχύει μόνο αν το μηχανάκι ήταν σβηστό κ ξεκινάμε. Αν έρχόμαστε από βόλτα κ δεν έχουμε σβήσει το μηχανάκι, το abs δουλεύει και κάτω από τα 10km/h. Και να το πω διαφορετικά. Όταν το abs δεν είναι ενεργοποιημένο, δηλ. οι τροχοί μπορούν να μπλοκάρουν, είναι ενεργοποιημένη η ένδειξη στον πίνακα οργάνων. Αν η Honda είχε ρυθμίσει το σύστημα ώστε να απενεργοποιείται το σύστημα κάτω από τα 10km/h, τότε σε κάθε κάθε βόλτα μας, σε κάθε στάση μας (φανάρι, stop κοκ) θα βλέπαμε ενεργοποιημένο το λαμπάκι στον πίνακα οργάνων. Σάββααααααα......Άκυρο
  40. 2 points
    KLE με τα τσαρούχια, μην το φοβάσαι! Είναι εύκολο και πολύ φιλικό μηχανάκι, αλλά έχει και το γκαζάκι του και τις αντοχές για νορμάλ ταξιδάκι, φορτωμένο και δικάβαλο! Είναι γύρω στα 180 κιλά, δεν έχεις παρά να το οδηγήσεις και να δεις αν σου κάνει! Το μόνο θεματάκι που έχουν αυτά είναι η κακή εργονομία στη σέλα, αλλά (αν δεν το έχει φροντίσει ήδη ο παλιός κάτοχος) με μια επίσκεψη σε ταπετσέρη και κάνα 30άρι-40άρι, φτιάχνεις σέλα-πολυθρόνα!! Θα σου έλεγα να δεις για μοντέλα από '99 και μετά, είναι ακριβώς τα ίδια και μόνο αισθητικές διαφορές υπάρχουν με τα τελευταία, θα εξοικονομήσεις πολλά χρήματα! Γενικά πρόκειται για μηχανάκι που δεν το παίρνανε για να το "σκίσουν", κι αν είναι καλοσυντηρημένο, βγάζει άνετα πάνω από 150000χμ... οπότε και με 70-80000χμ να βρεις σε καλή κατάσταση, τσίμπα το! 2000 ευρώ για ένα καλό 500αράκι π.χ. του 2002 είναι μια χαρά, μη δώσεις παραπάνω... Πρώτα όμως να το δει μηχανικός της εμπιστοσύνης σου! Αν παρ'όλα αυτά σου φανεί βαρύ και δύσκολο, δες οπωσδήποτε και το 250 Anhelo, θα στα κάνει όλα όσα ζητάς πιο πάνω, χωρίς να ζοριστεί! Είναι το απόλυτο 250άρι για την Ελλάδα, κατά τη γνώμη μου! Κινητήρας ίδιος με το νιντζάκι με καμιά 30αριά άλογα, 40 κιλά ελαφτρύτερο από το 500 και λίγο πιο οικονομικό σε κατανάλωση, εύκολο στην οδήγηση σαν ποδήλατο, αλλά με συμπεριφορά κανονικής μηχανής! Τσίμπα μια φωτό από το δικό μου!! Α, και πού'σαι, μακριά από 400άρια, αυτά είναι άλλο κεφάλαιο! Κοίτα πρώτα για 500, κι αν δε σου κάτσει, βουρ για 250, το πολύ με 1200-1300 ευρά! Τα ρέστα κρανάκι, μπουφανάκι, μποτάκια και βενζίνες!!
  41. 2 points
    Αναλόγως το ABS γίνεται endo, κανονικά ή δύσκολα. Για κάθε ενδεχόμενο, απομακρύνουμε το δεξί πόδι από το πεντάλ του φρένου γιατί υπάρχουν συστήματα ABS που μπορεί να μπερδευτούν αν έχει σταματήσει ο πίσω τροχός να περιστρέφεται! Και όπως προαναφέρθηκε, στα FZ1, υπήρχε δυσλειτουργία του ABS αν μετά από σούζα φρέναρες απόλυτα, οπότε έβγαζε error το σύστημα και ερχόταν και ωραιότατο endo! Στο ΜΟΤΟ, στο τεύχος Απριλίου του 2007, υπήρχε μια πολύ ωραία δοκιμή/τεχνικό για τη μονάδα του ABS στο FZ1. Διαβάστε:
  42. 2 points
    Ποιοτικά ως προς τι βρε Σπύρο? Έχεις ένα μικρό GTi, με DSG, με 180 άλογα και περιμένεις με το κινέζικο λάστιχο να κάνεις τι? Να αυξήσεις κατακόρυφα την πιθανότητα να χρειαστεί να βάλεις βαθιά το χέρι στην τσέπη επειδή σε πούλησε το λάστιχο (μόνο και μόνο για να γλυτώσεις ένα 250άρι που σε βάθος 3ετίας που θα χρειαστεί αντικατάσταση σημαίνει 6.95€/μήνα? Κόψε δυο καφέδες τον μήνα βρε συ.......)
  43. 2 points
    Κατ'αρχήν για να κάνει κάποιος κάτι τέτοιο σημαίνει ότι δεν εργάζεται, είμαι άνεργος για αρκετά χρόνια, το βιβλίο είχε μεγάλες απαιτήσεις από χρόνο, μου έτυχαν περιπτώσεις να είμαι στην σέλα για 12-14ώρες την ημέρα το καλοκαίρι και πολλές φορές 12ωρα την ημέρα στον υπολογιστή μου το χειμώνα, δεν υπάρχει περίπτωση να εργάζεται κάποιος και στο χρόνο που του απομένει να ταξιδεύει και να κάνει κάτι παρόμοιο, είναι αδύνατο, αν έκανα κάτι τέτοιο το βιβλίο θα τελείωνε σε 15-20 χρόνια. δεν επαρκεί ούτε η άδεια ούτε τα ρεπό για να ταξιδέψεις σε μία μικρή χώρα όπως είναι η Ελλάδα που όμως έχει παντού αξιοθέατα και τεράστιο πολιτισμό και οι χιλιομετρικές αποστάσεις ενώ είναι μικρές, στην πραγματικότητα χρειάζεσαι περισσότερο χρόνο για να τις διανύσεις λόγο της μορφολογίας του εδάφους. Τώρα όσο αναφορά το κεφάλαιο, εργαζόμουν σκληρά σε ιδιωτική εταιρία για αρκετά χρόνια με σκοπό να μαζέψω κάποια χρήματα ώστε στο μέλλον να κάνω κάποια επένδυση στη χώρα μας (όπως οι περισσότεροι μας), τα τελευταία χρόνια όμως λόγο της αλόγιστης φορολογίας από το κράτος και των αδικιών που προέκυψαν, χάσαμε και τις δουλειές μας χωρίς δική μας υπαιτιότητα, νομίζω ότι πλέον δεν συμφέρει να κάνεις απολύτως τίποτα σε αυτή την χώρα (εκτός αν έχεις ήδη επιχείρηση και προσπαθείς να επιβιώσεις), το αποτέλεσμα ήταν να πραγματοποιήσω κάτι που ήθελα από πολύ καιρό να κάνω, να ταξιδέψω σε όλη την Ελλάδα, στην συνέχεια και μετά από πολύ κόπο δημιούργησα το παρόν βιβλίο και να μοιραστώ τις εμπειρίες και τις πληροφορίες μου με τις υπόλοιπες ταξιδιάρικες ψυχές.
  44. 2 points
  45. 2 points
    Γιατί τη συμπαθώ τόσο αυτή την εταιρία ; Επειδή δεν κάθεται ήσυχη και συνεχώς κοιτάει μπροστά ; Θυμηθείτε τη σε κανά 5άρι χρόνια.
  46. 2 points
    Θα διαλεγα ενας παλαιας τεχνολογιας γυμνο δικυλινδρο μεσαιου κυβισμου. Δυο δερματινα βαλιτσακια στο πλαι κι ενα "λουκανικο" πισω. Δλδ κατι τετοιο
  47. 1 point
    Αντικατασταση του ακρομπαρου που πιεζει την τρομπα του πισω φρενου. Να και το παλιο.. ηθελε ε? Και αφαιρεση των ψυγειων για να κατασκευαστουν προστατευτικα πλαισια αλουμινιου για αυτα! το γατι, βλεπετε.. σταθερη αξια..
  48. 1 point
    Δεν τρελάθηκα ακομα.... Την αγγλίδα δεν την αλλάζω με τίποτα (όσο δεν κανω τεστride το μουλτι)
  49. 1 point
    Κλαψιάρης ξε-κλαψιάρης, άσχετα με το ύφος του, μιλάει για τα τραγικά όρια ταχύτητας στον ΒΟΑΚ που δεν έχουν λογική βάση και που κοστίζουν πολύτιμα χρήματα (και διπλώματα) σε κόσμο που πλέον τα έχει φοβερή ανάγκη λόγω των δύσκολων ημερών. Το βάρος του πρόστιμου και το βάρος της έλλειψης του διπλώματος εξηγεί στο πρώτο μισό της επιστολής. Επίσης μιλάει για τη δήθεν "οδική ασφάλεια" την κρατική αντιμετώπιση της οποίας θίγει στο δεύτερο μισό της επιστολής του. Ακόμη μιλάει για την έλλειψη της οδικής παιδείας και για το ότι ολόκληρη η χώρα βασιζόμαστε στην καλή θέληση κάθε κου. Μαρκουΐζου. Τέλος, μπορεί να σου ξέφυγε αλλά θίγει ότι πήγαινε με 94 ενώ το όριο ήταν 60... Πού τα είδες τα άλλα λόγια να αγαπιόμαστε;... Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε είναι η εξίσωση της έλλειψης κράνους και των χαλασμένων φανάριων με τα όρια ταχύτητας που, στις περισσότερες περιπτώσεις, τα αποφασίζει ο εκάστοτε αστυνομικός διευθυντής, χωρίς να έχει καμία σχετική με το θέμα κατάρτιση και χωρίς να βασίζεται σε καμία μελέτη, απλά γιατί "για όλα φταίει η ταχύτητα"... Αποτέλεσμα να έχουμε μάθει όλοι να τα αγνοούμε (κακώς φυσικά, αλλά είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο ότι εκεί οδηγεί η κακή σήμανση, το γράφουν και τα σχετικά βιβλία) και να καταλήγουμε "Να παραβιάζουμε τον ΚΟΚ". Τέλος πάντων. Στο θέμα μας. Πάγια τακτική έχει καταντήσει σε αυτή τη χώρα, ενώ έχουν γενικά γραμμένη στα παλιά τους υποδήματα την οδική ασφάλεια, να μειώνουν κατά το γκ@υλούν, κυριολεκτικά, τα όρια ταχύτητας όπου τους έρθει. Ειδικά εάν στο "όπου τους έρθει" συμβαίνουν συχνά ατυχήματα, αμέσως μείωση του ορίου ταχύτητας, θαρρείς και σε κάθε περίπτωση φταίει η ταχύτητα. Ποτέ δεν φταίει η χάραξη, ο "ασφαλτοτάπητας", οι διαφημιστικές πινακίδες, οι δολοφονικές μπαριέρες, τα αγορασμένα διπλώματα, οι αυθαίρετες είσοδοι - έξοδοι που ανοίγει ο καθένας για να εξυπηρετεί τον εαυτό του κλπ κλπ... Για παράδειγμα, εδώ που μένω έχουμε έναν επαρχιακό δρόμο να μας συνδέει με τον υπόλοιπο κόσμο. Ο δρόμος έχει σχετικά καλή χάραξη με μια - δυο κακές στροφές και μόνο μία ευκαιρία για προσπέραση (είναι όλος στροφές και έχει μία καλή ευθεία). Μέχρι πριν από δύο χρόνια είχε όριο ταχύτητας 90 χλμ/ώρα, άρα ο δρόμος εχει ταχύτητα σχεδιασμού περίπου 105 χλμ/ώρα (αν θυμάμαι καλά τον ορισμό της V85... πάνε και τόσα χρόνια...) κάτι που φαινόταν εύκολα και στην οδήγηση γιατί άνετα πήγαινε κανείς με 90 χωρίς να νιώθει ίχνος ανασφάλειας. Ξαφνικά μια μέρα πριν από δύο χρόνια απέκτησε όριο ταχύτητας 50 χλμ/ώρα!!!.... Αυτό είναι σχεδόν η μισή επιτρεπόμενη ταχύτητα!!!... Είμαι απόλυτα σίγουρος ότι το νέο όριο δεν βασίζεται σε κυκλοφοριακή μελέτη, είναι απλή αστυνομική διαταγή. Δεν υπάρχει περίπτωση μία μελέτη να δίνει ως όριο το μισό μίας άλλης για τον ίδιο ακριβώς δρόμο!!! Συνέπεια του φοβερού ορίου είναι ότι ενώ παλιά όλοι οδηγούσαν με 80-90 χλμ/ώρα και μερικοί με 100 χλμ/ώρα, τώρα μερικοί πάνε με 40-60 χλμ/ώρα και οι υπόλοιποι αφηνιάζουν και προσπερνάνε οπουδήποτε και οποτεδήποτε! Βαρέθηκα να βλέπω παρά λίγο μετωπικές!... Πριν από μερικές εβδομάδες ήρθα αντιμέτωπος μέχρι και με ένα φορτηγό (!) που προσπερνούσε... Ζήτω η οδική ασφάλεια!... (Παιδεία πουθενά εν τω μεταξύ...) Στον ίδιο δρόμο, ένας εργολάβος είχε ετοιμάσει την τσιμεντένια βάση για μία περίφραξη, περίπου ένα μέτρο από το δρόμο, και είχε αφήσει τον οπλισμό (τα σίδερα) του σκυροδέματος να προεξέχουν 40-50 πόντους προς τα επάνω, ενώ έπρεπε να τα κόψει. Κάθε φορά που περνούσα από εκεί με τη μηχανή ανατρίχιαζα. Ευτυχώς, έναν χρόνο μετά ολοκλήρωσε την περίφραξη χωρίς να έχει μαθευτεί ότι σφάχτηκε κανείς στα σίδερα... Ζήτω η οδική ασφάλεια!!! (και η σχετική παιδεία).... Κατά τα άλλα, στον δρόμο της Χαλκιδικής προς Θεσσαλονίκη, στην κατηφόρα της Καρδίας (γνωστή για τα μυριάδες ατυχήματα, επίσης με μειωμένο όριο ταχύτητας) χάσκει μία στραβή μπαριέρα μισό μέτρο μέσα στην αριστερή λωρίδα, περιμένοντας κάποιον να σφάξει, εδώ και έξι μήνες!... Στο αντίθετο ρεύμα ένα κομμάτι από το διαχωριστικό τοιχάκι έφυγε από τη θέση του και είναι σχεδόν στην αριστερή λωρίδα (σε αριστερή στροφή μάλιστα για να μην προλάβεις να το δεις!...). Φαντάζομαι ότι, επειδή μια ταμπέλα κοστίζει λιγότερο από μια μπαριέρα κι ένα τοιχάκι, αντί να τα φτιάξουν θα βάλουν σε λίγο νέο όριο εκεί, χαμηλότερο.... Παράλληλα τα ατυχήματα είναι αμείωτα, παρά το ήδη μειωμένο όριο και τους συχνούς ελέγχους (πέφτει πολύ ραντάρ), γιατί ο δρόμος εκεί θέλει δυναμίτη και σωστό φτιάξιμο εκ νέου. Ζήτω η οδική ασφάλεια!... Άντε, να κάνουμε το όριο ταχύτητας παντού 20 χλμ/ώρα για να μην έχουμε ποτέ, πουθενά, κανέναν νεκρό... (κι αν έχουμε να μπορούμε να λέμε "Καλά να πάθει! Ας τηρούσε τον ΚΟΚ!") Έτσι θα βελτιώσουμε την οδική ασφάλεια στο μπουρδέλο μας;!;!;...
  50. 1 point
    Ξέχασα! Είχα κι αυτήν την αφίσα (ακριβώς αυτή) Και αυτή τη μοτοσικλέτα την είδα πριν δυο χρόνια κοντά στο σπίτι μου να σκουριάζει...
×
×
  • Create New...