Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 26/06/2014 in all areas

  1. 25 points
    Λίγο από περιέργεια, λίγο από όρεξη για ακριβές ρελαντί έψαχνα εδώ και καιρό να βρω έναν οικονομικό, εύκολο και ακριβή τρόπο για να βρίσκω τις στροφές του κινητήρα. Ειδικά στο DRZ που δεν έχει στροφόμετρο το ρελαντί στις 1500 συν/πλην 100 είναι ένα θέμα. Αλλά ακόμα και στο VFR ένα τέτοιο σύστημα θα φαινόταν χρήσιμο ορισμένες φορές. Η ιδέα μου ήρθε ξαφνικά. Στο σχολικό εργαστήριο χρησιμοποιώ αρκετά συχνά σε πειράματα ένα ελεύθερο λογισμικό επεξεργασίας ήχου, το Audacity (http://audacity.sour...wnload/?lang=el). Εκτός από την προφανή χρήση του, δίνει εξαιρετικά αποτελέσματα σε φαινομενικά άσχετα πεδία όπως η μέτρηση της επιτάχυνσης της βαρύτητας! Αλλά, για αυτά μια άλλη φορά. Αφού εγκαταστήσουμε το πρόγραμμα βάζουμε μπροστά το μηχανάκι μας και τοποθετώντας το μικρόφωνο του pc κοντά στον κινητήρα ή την εξάτμιση ηχογραφούμε τον κινητήρα μας στο ρελαντί. Το αποτέλεσμα φαίνεται στην παρακάτω εικόνα: Το αριστερό τμήμα της κυματομορφής είναι στο ρελαντί ενώ στο δεξιά έχω ανοίξει λίγο το γκάζι. Επιλέγουμε τον μεγεθυντικό φακό και μεγεθύνουμε την περιοχή του ρελαντί. Η εικόνα είναι η παρακάτω: Είναι φανερό πως η κυματομορφή επαναλαμβάνεται. Επιλέγουμε μία χαρακτηριστική κορυφή και σύρουμε το ποντίκι μέχρι την αμέσως επόμενη αντίστοιχη κορυφή. Κάτω και στη μέση βλέπουμε (εφόσον έχουμε επιλέξει την επιλογή Διάρκεια) τη χρονική διάρκεια ανάμεσα στις δύο κορυφές., δηλαδή τον χρόνο στον οποίον ο κινητήρας έχει ολοκληρώσει έναν κύκλο. Εδώ είναι 0,087 sec ή αλλιώς 690 περίπου κύκλοι το λεπτό. Όμως το DRZ είναι τετράχρονο άρα οι 690 κύκλοι αντιστοιχούν σε διπλάσιο αριθμό στροφών. Το ρελαντί μου είναι λοιπόν στις 1380 rpm και θέλει λίγο ανέβασμα. Το νέο ρελαντί θα ελεγχθεί πάλι με τον ίδιο τρόπο κλπ. Στην επόμενη φωτογραφία φαίνεται μεγεθυμένο το τμήμα της κυματομορφής στο οποίο έχω ανοίξει το γκάζι: Η διάρκεια του κύκλου είναι 0,034 sec άρα οι στροφές ανά λεπτό είναι περίπου 3530. Αυτά! ΥΓ1. Σε δίχρονους κινητήρες δεν κάνουμε τον πολλαπλασιασμό επί δύο. :) ΥΓ2. Προφανώς, μπορεί κανείς να χρησιμοποιήσει κανείς και άλλα προγράμματα επεξεργασίας ήχου. ΥΓ3. Σε κινητήρες με περισσότερους από έναν κυλίνδρους η κυματομορφή θα είναι πιο μπερδεμένη αλλά αρκεί να βρείτε πού εμφανίζει περιοδικότητα και να δράσετε ανάλογα.
  2. 8 points
    σκληρο πορνο. :wub: http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/5219108/ ΝΤΑΤ ΑΣ.
  3. 6 points
    Τι νουμπάς, όλοι ξέρουν πως πρώτα πρέπει να το βάψεις μπλε.
  4. 5 points
  5. 5 points
  6. 4 points
    Στην αρχή νόμιζα πως ο Θεός έχει όντως χιούμορ και μοιράζει Χόντα στον κοσμάκη. :mB_kalo_e: Ύστερα διάβασα την είδηση και μου λύθηκαν οι απορίες. http://mototriti.gr/...Peak_101458.asp
  7. 4 points
  8. 4 points
    Ζητούμενο είναι να πάθουν τη μικρότερη δυνατή ζημιά οι επιβάτες, και όχι το αυτοκίνητο! Στο παραπάνω video το μερσεντόνι έπαθε χειρότερη ζημιά και αυτό γιατί έχει ζώνες απορρόφησης της ενέργειας σύγκρουσης για να μεταφέρεται όσο το δυνατόν λιγότερη στους επιβάτες. Το Smart από την άλλη με τον άκαμπτο κλωβό δεν παραμορφώνεται αλλά μεταφέρει σχεδόν όλη την ενέργεια στους επιβάτες κάτι το οποίο φυσικά μπορεί να αποβεί μοιραίο.
  9. 4 points
    βαζω μια ανατρεπτικη ιδεα που ταραζει τα '' νερα '' της συνηθισμενης μοτοσυκλετιστικης συμβατικοτητας .Η μονη μοτοσυκλετα για λιγο πιο πανω απο το μπατζετ σου η οποια θα σε κρατησει απο το να σκεφτεσαι αντικαταστατη μεσα στον πρωτο χρονο αποκτησης.Πανεμορφη,στημενη,γρηγορη και προπαντων κινητηρας να δινει αυτο που χρειαζεσαι,εκει που το χρειαζεσαι
  10. 4 points
    Με τον κύριο Μαρκουΐζο είχα την τύχη να γνωριστώ κάπου στα μέσα της δεκαετίας του '90 και να κάνω ένα σύντομο (αλλά πολύ περιεκτικό) μάθημα ασφαλούς οδήγησης. Θυμάμαι ότι ήταν ακριβής, επεξηγηματικός, απλός και μεταδοτικός. Δίπλωμα είχα βγάλει το 1990 και οδηγούσα ήδη μερικά χρόνια. Με το που μπήκα στο αυτοκίνητο (Polo G40 για τους παλιούς) κάθομαι και έχουμε τον εξής διάλογο... - Ρύθμισε το κάθισμά σου, καθρέφτες κλπ για να ξεκινήσουμε. - ... Εντάξει, είμαι έτοιμος. - Έτσι κάθεσαι στο αυτοκίνητο; Έτσι θα οδηγήσεις; - Ναι! Έτσι κάθομαι πάντα! - Είσαι λάθος πριν ξεκινήσεις. Κάθεσαι λάθος. Το κάθισμά σου πρέπει να είναι έτσι... (μου το ρυθμίζει αυτός) - Δεν υπάρχει περίπτωση να μπορέσω να οδηγήσω έτσι! Δεν με βολεύει! - Δεν θέλω να κάθεσαι βολικά, θέλω να κάθεσαι σωστά. - Μα δεν μπορώ!! Είναι πολύ όρθια η πλάτη του καθίσματος και είμαι πολύ κοντά στο τιμόνι! - Το δικό σου βολικό είναι πολύ ξαπλωτό, τα χέρια σου σχεδόν τεντώνονται όταν στρίβεις κι η πλάτη σου δεν είναι όρθια, δεν έχεις δυνατότητα γρήγορου ελιγμού και δεν καταλαβαίνεις πότε και πόσο γλιστράει το αμάξι! - ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ! Νιώθω σα να είμαι στον προκρούστη! Αποκλείεται να μπορέσω να οδηγήσω ανθρώπινα έτσι! - Καλά, θα κάνουμε έναν γύρο με τη δική σου ρύθμιση κι έναν με τη δική μου και μετά θα το ξανακουβεντιάσουμε!... Δεν έχω καθίσει ξανά σε αυτοκίνητο "βολικά"... Ήμουν λάθος πριν βάλω μπρος τον κινητήρα!... Και με "ανάγκασε" να το συνειδητοποιήσω! Επίσης με ανάγκασε (με τον εξαιρετικό τρόπο του) να καταλάβω πόσο λίγα ξέρουμε όλοι εμείς οι απλοί οδηγοί, που όμως έχουμε ήδη κριθεί ικανοί και οδηγούμε χρόνια εκεί έξω... Πληροφοριακά είχε σχεδιάσει μία πίστα που περιελάμβανε ασκήσεις όπως: - απότομη στροφή 90 μοιρών σε πλάτος μικρότερο από μία λωρίδα σε οδόστρωμα με χαμηλή πρόσφυση (άμμος + νερό + σαπούνι) - ανοιχτή στροφή όπου ξαφνικά και απροειδοποίητα "έσκαγε το πίσω λάστιχο" (τραβούσε χειρόφρενο...) και έπρεπε να μην σου σβήσει και να επιστρέψεις γρήγορα στη λωρίδα σου (και να στεγνώσεις το βρακάκι μετά...) - άσκηση αποφυγής πεζού (χαρτοκιβώτιο που πεταγόταν ανάμεσα από παρκαρισμένα) με κάθε κόστος! - γρήγορο σλάλομ (σαν δοκιμή αποφυγής ταράνδου) και άλλα πολλά. Εξαιρετικός κύριος, φοβερός γνώστης, με φοβερή δράση στην (σωστή και πλήρη) εκπαίδευση του οδηγού με έμφαση στην οδική ασφάλεια. Μαζί με τον κύριο Σταθάκη, οι δύο άνθρωποι που έχουν σώσει με τον τρόπο τους, το ήθος τους, τις γνώσεις τους και τις δράσεις τους πολλές ζωές! Τρέφω άπειρο σεβασμό γι' αυτούς τους ανθρώπους!
  11. 4 points
    Sent from my iPhone using Tapatalk
  12. 4 points
    Εκμεταλλευόμενος λοιπόν το τετραήμερο ρεπό μου, αποφασίσαμε μετα του αισθήματος να αποδράσουμε για λίγο απο την Αθήνα, να δροσίσουμε λίγο τα κορμάκια μας, να νιώσουμε λίγο καλοκαίρι. Προορισμός, το κοντινό Αγκίστρι. Ενώ έχουμε κάνει κράτηση λοιπόν για όλα, στην αρχή σκέφτομαι να μην συμπεριλάβω το νιντζάκι στην εκδρομή. Μετά όμως από εκτενείς συζητήσεις-διαπραγματεύσεις με φίλους και με το έτερον ήμισυ, αποφάσισα να την πάρω. Καθόλου κακή απόφαση. Διότι όπως φάνηκε το Αγκίστρι ήταν ενδιαφέρων οδικός προορισμός, και ας είναι το οδικό του δίκτυο μικρότερο και απο 20 χιλιόμετρα. 2 άτομα, ένα σαμάρι κάμπινγκ φουλ φορτωμένο, και μια σχολική τσάντα φορτώθηκαν στη νιντζούλα το Κυριακάτικο πρωινό, με αρχικό προορισμό τον Πειραιά. Αποβίβαση μετά απο 1μιση ώρα περίπου, στη Σκάλα. Από την πρώτη στιγμή κατάλαβα (κάτι που δεν το χω σε φωτογραφίες για προφανείς λόγους) ότι το Αγκίστρι έχει ΑΠΙΘΑΝΟΥΣ δρόμους για μοτοσυκλέτα. Γεμάτοι καμπές, με εναλλαγές κλειστών κομματιών με ευθείες, με καλή άσφαλτο, μέσα σε απίστευτα φυσικά τοπία. Βέβαια η μόνιμη παρουσία της συνεπιβάτιδος με απέτρεπε από το να δοκιμάσω να κάνω κάτι πιο επιθετικό, οπότε μείναμε στον τουρισμό. Κατα τα άλλα, το Αγκίστρι είναι ένας απολαυστικότατος, πολύ κοντινός προορισμός, αποκομμένος από την κατάσταση της πόλης αλλά με όλα όσα μπορεί να ζητήσει κανείς, με εκπληκτικές παραλίες, απίστευτη φύση και πολύ λογικές τιμές. Και επίσης, παρά το ότι το νιντζάκι έπαιζε πάντα με συνεπιβάτη, ΑΠΟΛΑΥΣΑ την οδήγηση του στο στενό, τεχνικό δίκτυο του νησιού και οφείλω να ομολογήσω ότι ΠΡΕΠΕΙ να το επισκεφτώ στο μέλλον για σόλο οδήγηση λίγο πιο γρήγορη. Να σημειώσω ότι ακόμα και μέσα στις κατοικημένες περιοχές οι δρόμοι ακολουθούν την ίδια φιλοσοφία εμπνέοντας οδήγηση τύπου...TT. Παρακάτω, φωτογραφίες από μέρη και σημεία του νησιού. Η εκπληκτική Απόνησος και τα απόκοσμα νερά της. Η παραλία Σκληρή, 5 λεπτά με τα πόδια απο το ξενοδοχείο στη Σκάλα. Και η μικρή ηρωίδα, η Τζούλια, σε μία χαρακτηριστική, ταξιδιωτική πόζα. Παιδιά, καλά να είμαστε πάνω απο όλα, υγεία, χαρά, πάντα όρθιοι και να βρίσκουμε χρόνο και χρήμα για να κάνουμε που και που καμια απόδραση απο τη σκληρή, ζόρικη ρουτίνα. Και το καλοκαίρι συνεχίζεται...
  13. 4 points
    Εκτος απο τα πουλμουρια,τα καγιενια ,τα μεταξονια και τα Ελευσινια μυστηρια υπαρχει και ενας αμελητεος ,τοσοδουλης παραγοντας που λεγεται .. αναρτησεις :Ποιοτητα και διαδρομες αναρτησεων Οδηγησε κατι που να μην ειναι σωβρακο και θα πεσεις απο τα συννεφα
  14. 4 points
  15. 4 points
  16. 3 points
    Από την ομιλία του Ιαβέρη στη Ερμούπολη - Αξίζει να αφιερώσετε λίγο χρόνο, λέει σκληρές αλήθειες: 1) Ξέρετε με πόσα χιλιόμετρα έπεσε πάνω στην κολώνα της μπασκέτας ο μπασκετμπολίστας Μπόμπαν Γιάνκοβιτς; Ε; Με τέσσερα (4) χιλιόμετρα την ώρα. Και έμεινε ανάπηρος, παραπληγικός. Οταν λοιπόν το παιδί σας στέκεται λυμένο και όρθιο ανάμεσα στα δύο μπροστινά καθίσματα και φρενάρετε ή τρακάρετε με περισσότερα από 4 χ.α.ω., ξέρετε τί είναι πιθανό να γίνει; Και πόσο συχνά πάτε με 4 χ.α..ω.; Και πόσο συχνά ο απέναντί σας πάει επίσης με 4 χ.α.ω.; 2) Οταν ένα ΙΧ κινείται με 50 χ.α.ω. και τρακάρει σε σταθερό σημείο (κολώνα) ξέρετε με πόση δύναμη θα σκάσει ο επιβάτης που δε φοράει ζώνη στο ταμπλώ; Με δύναμη 3 τόνων. Μπορείτε εσείς να σηκώσετε 3 τόνους; Ο Πύρρος Δήμας σηκώνει κάπου 240 κιλά... Είμαστε λοιπόν τόσο ηλίθιοι; Ναι είμαστε. Αλλά αν ρωτήσεις γύρω σου, όλοι πιστεύουν ότι ξέρουν να "οδηγάνε".. Ρε δεν πάμε στο διάολο, λέω εγώ . 3) Όταν οι πίσω επιβάτες δε φοράνε ζώνη ασφαλείας (αλήθεια πόσοι από τους πίσω επιβάτες φοράνε ζώνη; ξέρετε με πόση δύναμη θα σκάσουν πάνω στους μπροστινούς; Τα ίδια, με 3 τόνους. Ε, λοιπόν τί νόημα έχει να φοράει ο μπροστινός επιβάτης ζώνη ασφαλείας, άμα δε φοράει ο πίσω; 4) Οταν η μαμά κρατάει το αγγελούδι της στην αγκαλιά, καθισμένη στο μπροστινό κάθισμα, ξέρετε με πόση δύναμη θα το συνθλίψει πάνω στο ταμπλώ, αν γίνει ατύχημα με μόλις 50 χ.α.ω.; Ε, τώρα πια ξέρετε. Με 3 τόνους. Θα βάζατε το παιδί σας να το συνθλίψει ένα φορτηγό 3 τόνων; Οχι; Ε, γιατί το κρατάτε στην αγκαλιά; Και μή μου πείτε ότι θα το συγκρατήσετε.. 5) Λέει ο Ελληνας που τα ξέρει... όλα: "Αμα δε φοράω κράνος, βλέπω καλύτερα και στο κάτω κάτω μόνο τον εαυτό μου βλάπτω". Αλήθεια; Κλαμένος και μυξωμένος, πέρα από αηδία είσαι και σκέτη τύφλα. Την τύφλα σου δε βλέπεις. Αλλά ας το δούμε και αλλιώς. Αν πηγαίνεις με 80 χ.α.ω και φας τη μέλισσα στη μούρη, δεν είναι πιθανό να προκαλέσεις ατύχημα; Και ποιός θα φταίει τότε; Βλέπεις λοιπόν που το κράνος δεν είναι μόνο "δική σου υπόθεση"; 6) Εχετε δει κάποιους πιτσιρικάδες με φτιαγμένα παπιά που έχουν (για μόδα; δεν ξέρω) ημιφορεμένο το κράνος, δηλ. το ακουμπάνε μέχρι το μέτωπο, κάπως σαν την περικεφαλαία του Περικλή; Θα το έχετε δει, δε μπορεί. Το ξέρετε ότι είναι χειρότερο από το να μή φοράνε καθόλου κράνος; Κι αυτό γιατί το ακουμπισμένο σαν περικεφαλαία κράνος σε πιθανή πτώση μπορεί να τραυματίσει τον αυχένα και να είναι αυτό η αιτία που θα αφήσει τον αναβάτη ανάπηρο. Το ίδιο ισχύει και για αυτόν που φοράει μεν το κράνος του αλλά το έχει λυμένο. Αμα είσαι λοιπόν τόσο ανόητος και έχεις το κράνος για περικεφαλαία ή το έχεις λυμένο, καλύτερα χωρίς κράνος, τόνισε ο Ιαβέρης. 7) Ξέρετε ότι πολλοί γονείς προσπαθούν οι ίδιοι (εν αγνοία τους βέβαια) να στείλουν τα παιδιά τους στον τάφο; Δείτε πώς. Πραγματικό γεγονός σε ελληνικό νησί. Ο γιός συλλαμβάνεται μέσα στη νύχτα με μοτοσυκλέτα μεγάλου κυβισμού, χωρίς κράνος και χωρίς δίπλωμα από την αστυνομία. Οι αστυνομικοί παίρνουν μέσα στη νύχτα τηλέφωνο στο σπίτι του νεαρού και ειδοποιούν τους γονείς του. Το επόμενο πρωί πέφτουν από τον πατέρα τηλεφωνιές σε "παράγοντες" του τόπου και η κλήση σβήνεται και το θέμα είναι "λήξαν". Είναι όμως; Σε λίγο καιρό ο νεαρός σκοτώνεται με τη μηχανή χωρίς να φοράει κράνος. Τί έκανε ο πατέρας; Εδωσε το χείριστο παράδειγμα στο γιό του. Με τη στάση του τού είπε: "Δεν είναι κακό να οδηγούμε ενάντια στον ΚΟΚ, αρκεί να είμαστε σε θέση να μην τρώμε πρόστιμο και ποινές". Οταν ο πατέρας επιδεικνύει τη ... δύναμή του σβήνοντας την κλήση του γιού που οδηγεί χωρίς δίπλωμα,του "δείχνει" με ποιόν τρόπο πρέπει να πορεύεται στη ζωή. Γλύφοντας, παρακαλώντας και κοροϊδεύοντας τον ίδιο σου τον εαυτό και τους άλλους. Η παιδεία,αποκτάται μέσα από το σπίτι, επέμεινε ο Ιαβέρης. Το παράδειγμα των γονιών είναι το πιο ισχυρό παράδειγμα. Αλλά οι περισσότεροι γονείς είναι οι ίδιοι κάκιστα παραδείγματα. 8) Τί είναι για την ελληνική πολιτεία πιο κακό; Το να αποπειραθείς να κλέψεις λεφτά από μία τράπεζα ή το να αποπειραθείς να δολοφονήσεις κάποιον; Ε, λοιπόν πιο κακό είναι το πρώτο. Δείτε γιατί: -Αμα σε πιάσουν να κλέβεις μια τράπεζα, θα πας κατηγορούμενος στα ποινικά δικαστήρια. -Αμα περάσεις με κόκκινο (άρα στην ουσία άμα αποπειραθείς να σκοτώσεις κάποιον άλλο που περνάει με πράσινο) πληρώνεις πρόστιμο 700 ευρώ. Κι άμα "τα έχεις τα φράγκα" και πληρώσεις μέσα σε 10 μέρες, σου κάνουν ΕΚΠΤΩΣΗ 50% και πληρώνεις 350 ευρώ. Αμα πας να κλέψεις λοιπόν, πας φυλακή. Αμα πας να σκοτώσεις, πληρώνεις και με έκπτωση. Μή γελάτε, εμάς αφορούν αυτά. 9) Αλλά η ελληνική πολιτεία έχει μακρά θητεία στην υποκρισία. Τη μέρα που ψηφιζόταν ο νέος ΚΟΚ, ένα κανάλι την είχε στήσει στην είσοδο του γκαράζ της Βουλής. Σχεδόν κανένας βουλευτής δε φορούσε ζώνη..... Και πήγαιναν να ψηφίζουν για να πάει το πρόστιμο για τη ζώνη στα 350 ευρώ! Με έκπτωση 50%, αν πληρώσεις σε 10 μέρες, βεβαίως.... 10) Να πάμε και στην Ελληνική Αστυνομία; Πόσες φορές έχετε δει αστυνομικό να φοράει ζώνη ασφαλείας στο περιπολικό; Μάλλον ποτέ ή σπάνια. Δηλ. αυτός που σου δίνει πρόστιμο για μη χρήση ζώνης είναι ο ίδιος παράνομος. Τί να λέμε τώρα; 11) Ας δούμε όμως και το θέμα της συνήθειας. Κάθε μέρα σκοτώνονται περίπου 3 άνθρωποι από τροχαίο. Πλήρης απάθεια. Το θεωρούμε σαν κάτι φυσικό. Οταν όμως σκοτώθηκαν 21 παιδιά στα Τέμπη, όλοι μιλούσαν για "εθνική τραγωδία". Μα αφού σε 7 μέρες θα έχουμε πάλι συμπληρώσει άλλους 21 νεκρούς σε τροχαία! Κάθε εβδομάδα 21 άνθρωποι (νέοι ως επί το πλείστον) σκοτώνονται στους δρόμους. Αλλά είπαμε, το έχουμε ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ. Μόνο άμα είναι μαζεμένοι σε ένα τροχαίο 21 νεκροί ιδρώνει λίγο τ' αυτί μας. Αλλιώς, χεστήκαμε. 12) Αλλά ας το πάμε και παραπέρα. Πόσοι κάηκαν στις φωτιές της Πελοποννήσου το 2007; 80 άνθρωποι. Και πάλι ο κοιμισμένος στον καναπέ του Ελλην, ξύπνησε από το μόνιμο λήθαργό του και μίλησε για "εθνική τραγωδία". Οι 2.500 νεκροί κάθε χρόνο στα τροχαία τί είναι; Έχει διαφορά ένας άνθρωπος που καίγεται από έναν που σκοτώνεται σε τροχαίο; Για πείτε μου; Και κλείνει την κουβέντα στο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου της Ερμούπολης ο Ιαβέρης, ζητώντας να μή χειροκροτήσουμε (γιατί τα χάλια μας δε θέλουν και χειροκρότημα) και ανακοινώνοντάς μας ένα ουσιαστικό και βαρύ σα σίδερο "Καληνύχτα σας". Για όσους δεν γνωρίζουν τον Ιαβέρη Πρόκειται ίσως για τον κορυφαίο Έλληνα οδηγό αγώνων, ο οποίος πλέον προσπαθεί με κάθε μέσο να βάλλει μυαλό στους Έλληνες οδηγούς ώστε να σταματήσει πλέον αυτό το θανατικό που διαδραματίζεται στους δρόμους! ΠΗΓΗ : http://www.ramnousia...ml#.UH3GmsXMiV9
  17. 3 points
  18. 3 points
    Όταν πήγα να το δω από κοντά μου άρεσε, όχι ότι είναι όμορφο με την κλασική έννοια του όρου αλλα γιατί μου ξύπνησε μνήμες και συναισθήματα. Μου θύμισε την πρώτη φορά πιτσιρικάς που είδα V-Max και FZX. Muscle Bike αν μου επιτραπεί ο όρος, πραγματικό yamaha όπως τα θυμόμουνα. Λίγο οι εισαγωγές αέρα, λίγο το μεγάλο ντεπόζιτο, λίγο η στάση του, οι σχεδιαστές του για μένα πέτυχαν να φέρουν κάτι το διαφορετικό κρατώντας στοιχεία από το παρελθόν. Αν το έβλεπα πρώτη φορά μπροστά μου και χωρίς σήματα θα καταλάβαινα ότι είναι Yamaha.
  19. 3 points
    normal. Εγω οταν βλεπω περισσοτερο απο104 ριχνω μεσα τα μακαρονια.
  20. 3 points
    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΤΙ ΦΑΤΣΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΡΕ ΤΟΝΙ ΑΝΤΟΝΙ
  21. 3 points
    μερικά παπάκια ΩΧ ΩΧ ΩΧ ΜΠΟΟΟΟΟΜΠΑΑΑΑΑ
  22. 3 points
    Πωλούνται 2 x κλίπς τοποθέτησης horizon GoPro Χέρο τιμή: 393 Αφγάνι ανταλλαγή δεκτή με ένα κουβά σκατά στη Χόνδα
  23. 3 points
  24. 3 points
    Mέγα λάθος για θέση οδήγησης μοτοσυκλέτας. Όσο πιο κάθετη είναι η ραχοκοκκαλιά το περισσότερο επιβαρύνονται σπόνδυλοι και δίσκοι, ειδικά στη μέση αφού δέχονται κάθετα τις δυνάμεις. Απόσταση από ρεζερβουάρ ο καβάλος, ελαφρύ σκύψιμο μπροστά (όλη η πλάτη, όχι καμπούριασμα) και θα δεις πόσο καλύτερα κι ελαστικά αποσβαίνει κραδασμούς η σπονδυλική σου στήλη και δεν ενοχλείται από τις κακοτεχνίες.
  25. 3 points
    Δεν πείθομαι πως τα Vstrom Varadero και GS πουλάνε σαν τρελά επειδή τα έβαλαν κάτω οι αγοραστές και κατέληξαν πως έχουν τις ιδανικές αναρτήσεις για την ποιότητα του οδοστρώματος, αλλά οκ.
  26. 3 points
    tire up και τώρα με τα καινούρια διπλώματα "Το δίπλωμα λέει μέχρι 25 κιλοβατώρες" :crazy:
  27. 3 points
    Να στε καλα λεβεντες μου ευχαριστω πολυ. Υγεια να χουμε ολοι πανω απ ολα Διαμαντη περασα μια γρηγορη απο νεα Περαμο για εναν φραπε με τον παναγιωτη και εφυγα καρφι για ενα διημερο στη θασο να γεμισουν οι μπαταριες για τις δυσκολες μερες που ερχονται !! Τα φιλια μου σε ολους . και μην ξεχνατε . Once you 've gone triple you never go back... image upload free
  28. 3 points
    Αεροπλανικό.. http://youtu.be/pIKQjt-e0zY
  29. 3 points
    Και καθολου ΜΑ ΚΑΘΟΛΟΥ ασφαλες σε ατυχημα. Και μην μου αρχισει κανεις για ΝCAP αστερια και γαλαξιες, εβγαλα με τα χερια μου ανθρωπο νεκρο μεσα απο smart, σε ατυχημα που με το ibiza μου θα την ειχε γλυτωσει. (αμα το ποσταρω και στα αλλα 4 λες να τον πεισω?? :lol: )
  30. 3 points
    Τι; Σταματάει ο Κατσουράνης από την Εθνική;
  31. 3 points
    1983 γύρος της Πελοποννήσου με CB 200, DR400 και Vespa 150.
  32. 3 points
  33. 3 points
    Περίμενα κι εγώ να περνάνε τίποτα ''μωρά'' (σαν αυτά στο κορίτσι της ημέρας) αλλά που...
  34. 2 points
    Οποσδηποτε .Αγορασανε μια καλη αλοιφη για τις λακουβες ..
  35. 2 points
    :_rock-on: Ωραίος! Θα είχε νόημα χάριν μεγαλύτερης ακρίβειας να μετρήσουμε π.χ. την διάρκεια ανάμεσα σε 10 κύκλους; Αν φερειπείν η ακρίβεια με την οποία τοποθετούμε την κορυφή είναι μικρή ή αν ενδέχεται να υπάρχουν μικρές διακυμάνσεις ανάμεσα σε διαδοχικούς κύκλους λόγω ελαφρώς ασταθούς ρελαντί. ΥΓ1. Αναμένουμε μέθοδο προσέγγισης της ιπποδύναμης με ανάλυση του ήχου και μην μου πεις ότι το ΜΠΡΑΑΑΑΟΥ δεν μας λέει πόσα άλογα κατεβάζει το μοτόρι.... :lol: ΥΓ2. Πάνω που αναρωτιόμουν αν το δικό μου DRZ έχει σωστό ρελαντί.
  36. 2 points
    είσαι καθηγητής? ξεκίνησα να διαβάζω και λέω τι μλκς θα δω πάλι αλλά τελικά έμεινα σωραίος! αυτό ακριβώς που λέει και ο Παναγιώτης like για το audacity και
  37. 2 points
    Καλύτερα Euro Truck Simulator.... Η Car Mechanic Simulator. Αυτο έχει φάση χαχα
  38. 2 points
    Σκέψου πάντως και το sv του συμφορουμίτη. http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/4907781/ Ψήνει και ανταλλαγή με βαρκαντέρο! Και δε θα πάρεις και (σκατά στη) Χόνδα
  39. 2 points
    Οτι στο Ελλαδισταν παιρνουν τα ss για να κανουν τη δουλεια των st
  40. 2 points
  41. 2 points
    H ώρα ταιριάζει,όμως η διαδρομή και ο προορισμός αλλάζουν κατά πολύ.Θα χαιρετηθούμε στο δρόμο...
  42. 2 points
    Καλά τα λές αδερφέ. Μέχρι τώρα νόμιζα πως οι παίχτες επιλέγονται με βάση την χρονιά που έκαναν , την βελτίωση που είχαν καθώς και την παραγωγικότητά τους. Νόμιζα ας πούμε πως οι επιθετικοί επιλέγονται με βάση το πόσο εύκολα σκοράρουν. Προφανώς θα υπάρχουν κάποιοι ψυχροί και αντικειμενικοί λόγοι για τους οποίους η Ελλάδα και ο σεβάμιος κύριος Σάντος έχει αφήσει εκτός Εθνικής τον Κλάους των 17 γκολ και 5 ασίστ και στην θέση του έχει πάρει τον Σαμαρά των 7 ολόκληρων γκολ στο μοναδικό πρωτάθλημα της Ευρώπης που είναι χειρότερο από το Ελληνικό. Ίσως ο Σαμαράς είναι πιο πολυσύνθετος ρε παιδί μου μιας και μπορεί να παίξει ανετότατα σαν εξτρέμ πράγμα που ο Αθανασιάδης δεν μπορεί. Η ας πούμε ο Τζιώλης των 15 παιχνιδιών και μηδέν γκολ / ασίστ σε όλη την φετινή σεζόν σίγουρα θα έχει περισσότερες ανάσες από τον Λαγό των 30 παιχνιδιών , δύο γκολ και τριών ασίστ. Άσε που ο Άλεξ είναι και box to box μέσος πράγμα που ο Λαγός ούτε στα πιο τρελά του όνειρα. .
  43. 2 points
    Δεν λέω, το design εξελίσσεται και καλά κάνει. Απ΄την άλλη κοιτάω αυτό το αξεπέραστο κατ΄εμέ σχέδιο και βλέπω κάτι το οποίο είναι μόνο μοτοσυκλέτα και δεν προσπαθεί να είναι κάτι άλλο. Ούτε μάτια, ούτε φρύδια, ούτε ρύγχη, ούτε θυμωμένο, ούτε συνοφρυωμένο, ούτε αλοίθωρο, απλά ένα μηχάνημα υψηλών επιδόσεων που ονομάζεται μοτοσυκλέτα. Form follows function το λέγανε αυτό στην Βαϊμάρη....
  44. 2 points
    - Άσε φίλε, με χώρισε η γυναίκα μου. - Γιατί ρε; - Με έπιασε στο κρεβάτι με τέσσερις Τσέχες. - Ε μα κι εσύ το τσέχεσες..
  45. 2 points
    Δεν θα είναι ποτέ έτσι,εν Soichiro αδελφέ ημών,παρά τα σεβαστά έξοδα και τις εργατοώρες που διαθέσατε....... Επικοινώνησα με το Πατριαρχείο είς το Hamamatsu,και αφού τους κοινοποίησα τα πεπραγμένα επί της Aφρικανής,μου απήντησαν..... 浜松 25-06-2014, 親愛なる兄弟 Icelover, あなたのメッセージ およそ その 企て の リスト その Africa Twin 650, 司教 Panagiotis K. , 私たちの 驚いた 不愉快. た後 た後 Yamahakias 666, オートバイは、感染している,当社は、当社のオリジナル商品として認識していない. 敬具, 孝信伊藤 社長、最高経営責任者と 代表取締役。 Takanobu Ito President, Chief Executive Officer and Representative Director. Σε οικεία μετάφραση-διασκευή ''Από την στιγμή που παρεμβλήθηκε στη διαδικασία,ο ακατανόμαστος καρπός του Εωσφόρου,θεωρούμε μολυσμένο το ιερό σκήνωμα & τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας,και δεν την αναγνωρίζουμε πλέον σαν γνήσιο τέκνο μας.''
  46. 2 points
    Σκύψε ευλογημένη Vol.7!!! Ooops!
  47. 2 points
    Πάμε τώρα στα τελειώματα: Και αρχίζει η συναρμολόγηση: Τρίφτηκαν, γυαλίστηκαν , βάφτηκαν τα πάντα και (πλην του κουστουμιού) το μηχανάκι είναι σε κατάσταση βιτρίνας.
  48. 2 points
  49. 2 points
  50. 2 points
    Λυπηθείτε τα καημένα τα ζωντανα και πάρτε κάνα παπάκι-σκουτεράκι για την πόλη.. Είναι σαν να έχεις γκόμενα το δίμετρο το ξανθό και να την πηγαίνεις διακοπές στα καμμένα βούρλα κάμπινγκ με τους γονείς σου.. Ε πόσο να αντέξει η γυναίκα, φούντωσε.. :D
×
×
  • Create New...