Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/23/14 in all areas

  1. 9 points
  2. 9 points
    Όρος Μιτσικέλι,Ιωάννινα. (Απρίλιο μήνα....)
  3. 9 points
    Προς πηγές Λούρου. Ακολουθώντας πινακίδες απο την ε.ο. Άρτας-Ιωαννίνων.
  4. 8 points
    Ο τίτλος τα λέει όλα. Βόλτες με το μικρό αυτό τερατάκι που πάντα με αποζημίωνε με τις τρελές εμπειρίες που ζούσαμε παρέα ( όσο έπαιζαν λεφτά... ). And the thrill begings. Κορωνησία,Άρτα Ιωάννινα
  5. 8 points
    Mιας κ ειναι αισθητη η εισοδος στο Καλοκαιρακι,να αποχαιρετισω το Χειμωνα με μια απο τις ομορφες χωματινες βολτες με την Γερμανιδα μου...:)
  6. 7 points
    Ορος Ζήρεια,Ορεινή Κορινθία. Tώρα είμαι Παπάγο..
  7. 6 points
    Εγω λεω να απαγορευτουν τα μεγαλα suv . Τοσοι ρυπαντες υπαρχουν τα διχρονα τους πειραξαν
  8. 6 points
  9. 5 points
    Παραθέτω τα λόγια του ανθρώπου απο το Superbike Club athens "τροχαιο πριν μερικες ωρες σχεδον μπροστα μου....γυναικα με vw lupo σταματαει κανονικα στο κοκκινο φαναρι μεσαια λωριδα αδειος δρομος αριστερα δεξια καθολου κινηση ...κατεβαινει με τερμα γκαζι ενα τρανσαλπ 650 και σκαει πισω της με ολα καθολου φρενο ..πεταγεται απο πανω και πεφτει στο εδαφος το δε κρανος του εκφενδονιστηκε περνωντας τη διασταυρωση 100 μετρα μακρια ..δεν το ειχε δεμενο αλλα το φορουσε σαν καπελο..σταματησα εννοειται οπως και πολυς κοσμος ηρθε αστυνομια ο ανθρωπος σπαρταρουσε κατω μπρουμητα δεν θα πω λεπτομερειες ...θα πω ομως οτι εμεινα εκει 40 λεπτα και ασθενοφορο δεν ειχε ερθει. μου ειπαν λεει ο αστυνομικος οτι υπαρχει ενα για ολη τη βορεια αττικη και θ αργησει ... Γεια σου ρε Αδωνη γαμω τα υπουργεια σου φωναζανε οι γυρω ενω απο λεπτο σε λεπτο ο αναβατης γυρω στα 50 τιναζοταν ολο και πιο αργα. Θα μπορουσε να σωθει σιγουρα το εβλεπα καθαρα κι απο την εμπειρια μου δεκαπεντε χρονια στα ορθοπεδικα - χειρ/γεια κτλπ . ουτε πρωτες βοηθειες ουτε τιποτα κανεις δεν τολμουσε να τον αγγιξει μην μπλεξει ασχημα ...τον αφησαν εκει χαμω να πνιγει στον εμμετο του.. ενω η τυχη του τον εγκατελειπε αποφασισα να φυγω απ το σημειο αφου ασθενοφορο ΔΕΝ !!!! Τα σχολια δικα σας .. Ε.Σ.Υ. δεν υπαρχει . Κρατος επισης Υπουργε υγειας μολις φορτωθηκες εναν ακομα φονο ! Ο αγνωστος αναβατης ηταν ενας απο μας .ο ανθρωπος της διπλανης πορτας. Ο συναδελφος ο φιλος ο αδερφος -πατερας κτλπ Παει σαν το σκυλι στ αμπελι θυμα της αποφασης καποιων να καταστρεψουν την Ελλαδα μας και την υποδομη της για να σωθει δηθεν η ευρωπη... Μας χρωστατε κυριοι ευρωπαιοι ...δεν θα πληρωνουμε καθε μερα με το αιμα μας λεμε ΟΧΙ σε αλλα αθωα θυματα !!!! Υ.Γ. δενουμε παντα το κρανος μας"
  10. 5 points
  11. 5 points
    Τί? Από κεί είναι? Μου τα στείλανε στο mail.... όπως και τα κάτωθι.
  12. 4 points
    Επεξεργασμένη φώτο μου από μια...Toshiba Camileo S10 πριν 5 χρόνια. Δεν έχει σημασία με τι μηχάνημα θα τραβήξουμε, αρκεί να τραβήξουμε αυτό που βλέπει η ψυχή μας...
  13. 4 points
    Ήταν μια γυναίκα που απατούσε συνέχεια τον άντρα της. Κάποια στιγμή λοιπόν, εκεί που "γαργαλιόντουσαν" με τον εραστή της στο κρεβάτι, ακούει τον ήχο από το κλειδί στην πόρτα! -Θεέ μου! σκέφτηκε. Κάνε το θαύμα σου να εξαφανιστεί ο γκόμενος από το κρεβάτι πριν προλάβει να μπει ο άντρας μου στο δωμάτιο! Κι από μένα, ό,τι ζητήσεις, θεέ μου, θα το κάνω. Δεν πρόλαβε να τελειώσει τη σκέψη της κι ακούει μέσα της τη φωνή του Θεού να της λέει: -Τέκνο μου, θα κάνω αυτό που ζητάς. Να ξέρεις μόνο ότι το αντίτιμο είναι βαρύ... Αν εξαφανίσω αυτόν τον άνθρωπο, σε τρία χρόνια από τώρα θα πρέπει να πεθάνεις ! Σκέφτεται στα γρήγορα η γυναίκα "κι αν δεν μου τον εξαφανίσεις, θα πεθάνω σε τρία λεπτά" και "σε τρία χρόνια ποιος ζει ποιος πεθαίνει" και του λέει ΕΝΤΑΞΕΙ! Τσουπ! Εξαφανίζεται μεμιάς ο άντρας από το κρεβάτι, πριν μπει ο σύζυγος μέσα! Πέρασαν σχεδόν τρία χρόνια κι ο καλός σύζυγος της έκανε δώρο-έκπληξη, μια κρουαζιέρα, να πάει μαζί με τις φίλες της στις Μπαχάμες! - Πάρε το εισιτήριό σου και πήγαινε να διασκεδάσεις! Μόνο γυναίκες θα είναι στο καράβι και όλες σου οι φίλες. Θα διασκεδάσετε μια χαρά! Την ημέρα που επιβιβαζόταν η κυρία στο κρουαζιερόπλοιο, έκλειναν τα τρία χρόνια της συμφωνίας της με τον Θεό. Ξεκίνησαν λοιπόν, και μεσοπέλαγα, ενώ ο καιρός ήταν γαλήνιος, πιάνει μια θάλασσα τρομερή! Τα κύματα χτυπούσαν λυσσασμένα ως τη γέφυρα του καραβιού και τότε εκείνη κατάλαβε ότι έφτασε το τέλος της... -Θεέ μου, είπε. Καλά εγώ να πεθάνω, το είπαμε αυτό... Οι άλλες όμως οι κακομοίρες, τι φταίνε; Και τότε ακούστηκε βροντερή η ουράνια φωνή: ΠΟΥ**ΝΕΣ!!! ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΥ ΠΗΡΕ ΝΑ ΣΑΣ ΜΑΖΕΨΩ ΟΛΕΣ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΡΑΒΙ!!!
  14. 4 points
    Αντε να αναψουν λιγο τα αιματα... Μπουρλοτοοοοοοοοο...
  15. 4 points
    Λοιπόν ακρη μαζι σας δεν έβγαλα γιαυτό πηγα και πήρα αυτό σήμερα :P Νταηνις ! Και οχι ντέινιζε κτλ. Γιατι ειμαι Νταης. 129 ιευρα. Απο αλλες άγνωστες μαρκες που μ ζήτησαν μέχρι και 160 το προτίμησα.
  16. 4 points
  17. 4 points
    το βίντεο της 4ήμερης αντβεντουράδας που κάναμε αυτόν τον Μάιο στην Πελοπόννησο!!!!
  18. 4 points
    Κράνος γαμώ το κέρατο, κράνος!! Καλό παράδεισο στην κοπελίτσα και ταχεία ανάρρωση στα άλλα δυο παιδιά. ΥΓ: Σταματήστε να γράφετε ό,τι ανακρίβεια σας κατέβει στο κεφάλι επειδή πιαστήκατε από το όνομα του Νταμπίζα.
  19. 4 points
    Αρχίσανε οι ιντερνετικές δίκες.
  20. 4 points
    Εμένα πάντως την ίδια αηδία μου προκαλεί και ο τρικάγκουρας του μπουρναζίου και ο κοστουμάτος golden boy με το 1200 gs!
  21. 4 points
    Φράνκι, σου εύχομαι ειλικρινά να μη σου χρειαστεί ποτέ να καλέσεις την ιδιωτική ασφάλεια. Θα σε προϊδεάσω λέγοντάς σου πως πρέπει να τους δοκιμάσεις για να μη βρεθείς προ εκπλήξεως. Αν το υπουργείο υγείας είναι μπουρδέλο και το ξέρουμε, μη περιμένεις κάτι περισσότερο από ιδιωτική ασφάλεια στην Ελλάδα. Έχω καεί πληρώνοντας χοντρό «πακέτο» στην Εθνική ασφαλιστική (και πλήρωνα πολλά παραπάνω από τα 50€/μήνα). Και τζόγο να έπαιζα, λιγότερα θα είχα χάσει ρε φίλε...... Πολλά λιγότερα..... Στο θέμα μας. Καλά έκαναν και δεν τον μετέφεραν. Χρειάζονται συγκεκριμένες γνώσεις για να παρέχεις 1ες βοήθειες. Και αξίζει (για όλο τον κόσμο) να παρακολουθούμε ανά 3ετία τα σεμινάρια για Αρωγούς του Ερυθρού Σταυρού ώστε να μπορούμε να βοηθάμε σε τέτοιες περιπτώσεις...... Είναι καλή φάση και κάποια στιγμή χρειάζεται να είμαστε ψύχραιμοι για να αντιμετωπίσουμε κάτι κρίσιμο!
  22. 4 points
    :greece: Μια φορα ηταν ενα καμπινγκ κατω στην ηλεια , διαμαντι.Πεντακαθαρο χαμος.. Ακουγεται καπου στο background οτι καποιος λεει θα αγοραζε το μερος , ολη την παραλια.(1996 αυτο).. παω το 96.. ειχε μια καμενη λαμπα και μια χαλασμενη βρυση..Την επομενη χρονια , ξαναπαω δεν ειχαν αλλαξει λαμπα / βρυση και ειχε καει κ αλλη λαμπα , κατι σωληνες κτλ.. την επομενη χρονια ηταν και τα προπερσυνα και τα περισνα και νεα.. Αφου λοιπον γαμηθηκε - ριμαξε το μερος το αγορασε το γρεκοτελ για μια χεσια , ψιχουλα γιατι "ειναι παλιο και ριμαδι".Αυτο γινεται κ για την υγεια..Πληρωνεις ενα πουτσο λεφτα καθε μηνα (που σε ιδιωτικη θα σου περνανε πιπες τα τουμπανα που θα χε για νοσοκομες) , και λαμβανεις ενα αρχιδι κ μισο και κατι σκατοφατσες εκει περα σαπιες να σου λενε "πρεπει να κλεισετε ραντεβου σε 5 μηνες κυριε".. σε 5 μηνες γαμω το &##%# σου θα χω γινει καλα η θα με χει κοψει ΕΛΛΑΔΑ (εχω να παω σε γιατρο απο το 2000γαματα για αυτο το λογο...Σα να εμενα σε καποιο πολυ απομακρυσμενο μερος ,,, σε βουνο , σε οχετο της κινας.. το ιδιο ειναι) (ναι .. θα τα παρουν κρανα οι πατριωτες στανταρ.. στα παπαρια μου Π Α Λ Ι )
  23. 4 points
    1)φταιει ο μοτοσυκλετιστης που δεν προλαβε(?) να φρεναρει κ που δεν ειχε δεμενο το κρανος. 2)φταιει ο ελληνας πολιτης που τοσα χρονια εκλεγει αλητες χωρις παιδεια(δεν μιλαω για μορφωση,με αφηνει αδιαφορο) κ τους αφηνει να εκσπερματιζουν στα ονειρα κ τις αναγκες μας. 3)ο μονος λογος για να μετακινηθει τραυματιας απο το σημειο,ειναι η περιπτωση ΝΕΟΥ εν δυναμει τραυματισμου απο διερχομενα οχηματα κτλ.ΠΟΤΕ δεν μετακινουμε τραυματια,ποτε δεν τον γυριζουμε καν απο μπρουμυτα σε ανασκελα κτλ.ΠΟΤΕ!!εκτος κ αν θελουμε αντι για τον αδωνι,να φορτωθουμε εμεις τον θανατο (η τις οποιες επιπλοκες) του..
  24. 4 points
    Βγαινω με το αμαξι απο το τουνελ και βλεπω πινακιδα ''ΣΒΗΣΤΕ ΤΑ ΦΩΤΑ''. Κατεβαινω ψαχνω σε ολο το τουνελ πουθενα ο διακοπτης. Μας δουλευουν μου φαινεται...
  25. 4 points
    Της εκανα ενα καθαρισμα να φυγουν οι παραπανισιες σκονες και μπιχλες με μωρομαντηλο που ειχα διαβασει εδω οτι κανει τις ζαντες καινουριες , ναι , οι ζαντες γιναν τζιτζι παρ'ολο που εχει περασει 1μισης-2 μηνες απο το τελευταιο πλυσιμο ! Το ιδιο χρησιμοποιησα και για πλαστικα κ.α , σοκαριστικο το πως καθαριζει ακομα και τα γρασα απο το ψαλιδι..! Τσεκ πιεσεις ελαστικων , λαδωματακια που ειχα παραμελησει μετα τη Πασχαλινη εξορμηση και σε λιγες ωρες θα σκιζει την εθνικη 2καβαλο και φορτωμενο !
  26. 4 points
    Εμένα αυτού του είδους οι εξελίξεις με χαροποιούν αφάνταστα! Μπορεί όπως υποθέτω να είχαν ως κύριο γνώμονα (όπως πάντα) απλά να εξασφαλίζουν τα έσοδα των ασφαλιστικών και του επικουρικού και δευτερευόντος τον πολίτη, μπορεί να είναι σπαστικό να έχεις ένα όχημα και να πρέπει να καταθέτεις πινακίδες αν το χρησιμοποιείς περιοδικά.. ΑΛΛΑ τουλάχιστον να γλυτώσουμε απο την μάστιγα με τα ανασφάλιστα και ας κατανοήσουν όλοι οι σκουπιδολάγνοι πως δεν μπορούν να πετάνε ένα όχημα στο δρόμο να ρυπάινουν χωρίς να φροντίζουν για τα χαρτιά του και την σωστή απόσυρση του. Τώρα που θα τους έρθει το μπιλιέτο θα πάνε να ψάχνουν στη χωματερή το αμαξι που παράτησαν πριν 3-4 χρόνια να το αποσύρουν! Παίρνει ο άλλος ένα σκύλο, τον βαριέται τον πετάει στο δρόμο, πέρνει ένα αμάξι το στίβει και μετά το πετάει στο δρόμο λες και είναι η προσωπική του χωματερή. Παίρνει ένα μηχανάκι, του χαλάει, δεν το θ έλει, το πετάει στο πεζοδρόμιο ντεκόρ να το βλέπουν όλοι οι περαστικοί το σκουπίδι καθημερινά και να το κατουράνε οι σκύλοι.
  27. 4 points
    ... το οποίο του έχεις πιεί το αίμα ξέρω γω και δε σου φτάνει και προτιμάς το μπέργκο. Γιδαρμέχτη
  28. 4 points
  29. 3 points
    Το κείμενο που ακολουθεί είναι επεξεργασμένο από μένα. Είναι ένας πολύ καλός οδηγός για όσους επιθυμούν να ασχοληθούν με την φωτογραφία ερασιτεχνικά, καθώς και για όσους επιθυμούν να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους. ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΠΡΩΤΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ - Σταθεροποιήστε τη μηχανή σας. Σταθείτε με τα πόδια ανοιχτά, σε πλάτος ίσο με αυτό των ώμων και το ένα πόδι ελαφρώς μπροστά. Κρατήστε τη μηχανή σταθερά με τα δύο χέρια, κοντά στο πρόσωπό σας, έχοντας τους αγκώνες κοντά στα πλευρά σας. Εκπνεύστε και πατήστε απαλά το κουμπί με το δείκτη του χεριού. - Πλησιάστε το φωτογραφικό σας θέμα. Φροντίστε το φωτογραφικό σας αντικείμενο να γεμίζει τουλάχιστον το 1/3 της φωτογραφίας. Φωτογραφίζοντας από κοντά πρόσωπα, αντικείμενα ή καταστάσεις μπορείτε να προκαλέσετε ποικίλα συναισθήματα στο θεατή της φωτογραφίας. - Προσέξτε το φόντο, ώστε η φωτογραφία σας να μην περιλαμβάνει αντικείμενα που δεν σας ενδιαφέρουν. Ως φόντο συνιστάται συνήθως ο ουρανός, το γρασίδι κ.ά. - Προσέξτε το φωτισμό. Το κατάλληλο σε κάθε περίπτωση φως αποτελεί τη βάση μιας καλής φωτογραφίας. - Βεβαιωθείτε ότι το φωτογραφικό σας αντικείμενο βρίσκεται μέσα στο πλαίσιο του προσοφθάλμιου της μηχανής, ειδικά για την λήψη κοντινών πλάνων με μικρή φωτογραφική μηχανή. - Βρείτε την κατάλληλη γωνία λήψης για τη φωτογραφία σας. Μπορείτε, εκτός από την κοινή γωνία φωτογράφησης στο ύψος των ματιών, να γονατίσετε ακουμπώντας τον αγκώνα σας στο ένα πόδι, να καθήσετε οκλαδόν ακουμπώντας και τους δύο αγκώνες στα πόδια σας, να ξαπλώσετε ακουμπώντας τους αγκώνες στο έδαφος, να στηριχτείτε με την πλάτη σας σε τοίχο, να φωτογραφίσετε από ψηλά, από χαμηλά ή από πολύ κοντά, να στηρίξετε τη μηχανή σε τοίχο, σε στύλο ή σε δέντρο κ.ά. - Πειραματιστείτε χρησιμοποιώντας διάφορα φωτογραφικά τρικ σε χώρους που προσφέρονται γι' αυτό, όπως π.χ. η ακρογιαλιά, ή κατά την τεχνική της εμφάνισης (πουσάρισμα) για να επιτύχετε μοναδικές φωτογραφίες. ΤΡΟΠΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ - Φωτογράφηση σε εξωτερικούς χώρους. Ευνοϊκό για τέτοιου είδους φωτογράφηση είναι το διάχυτο φως των συννεφιασμένων ημερών. Όταν στη φωτογραφία υπάρχουν και πρόσωπα, τοποθετήστε τα σε πρώτο πλάνο, κοντά στη μηχανή, προσέχοντας όμως να υπάρχει ισορροπία μεταξύ των ανθρώπων και του τοπίου, ώστε οι φιγούρες να μη γεμίζουν τη φωτογραφία, αλλά ούτε και να είναι δυσδιάκριτες. Για νυχτερινή φωτογράφηση απόψεων της πόλης ή φωτογράφηση δειλινών όπου δεν επαρκεί το φλας, χρησιμοποιήστε φιλμ υψηλής ταχύτητας και τοποθετήστε τη μηχανή σε τρίποδα ή άλλο σταθερό σημείο. Ειδικά για τις φωτογραφίες δειλινών, καλύτερο είναι το φως του ήλιου που υπάρχει όταν αυτός πέσει κάτω από τον ορίζοντα ή πίσω από τα σύννεφα ή τα βουνά. Στην περίπτωση που έχετε ψηφιακή μηχανή, χωρίς τρίποδο, απλά μεγαλώστε την τιμή του iso όσο χρειαστεί. Στην περίπτωση που έχετε τρίποδο, για να επιτύχετε μέγιστη ποιότητα, διατηρήστε χαμηλό το iso και αυξήστε τον χρόνο που το κλείστρο μένει ανοικτό. - Φωτογράφηση σε εσωτερικούς χώρους. Αν χρησιμοποιήσετε φλας, προσέξτε την απόσταση από το φωτογραφικό αντικείμενο. - Οικογενειακές φωτογραφίες. Τοποθετήστε τα μέλη της οικογένειας κατά προτίμηση σε τριγωνικό σχηματισμό και χρησιμοποιήστε τρίποδα και μηχανή με αυτόματο χρονοδιακόπτη, ώστε να μπείτε και εσείς στη φωτογραφία. Βεβαιωθείτε πρώτα ότι μέσα από το φακό φαίνονται όλα τα πρόσωπα. - Φωτογράφηση παιδιών. Πλησιάστε με τη μηχανή και γονατίστε, ώστε να βρίσκεστε στο ύψος των ματιών τους. Αφήστε τα παιδιά να κινηθούν ελεύθερα και χρησιμοποιήστε γρήγορη ταχύτητα κλείστρου ή φλας αν αυτά κινούνται. Προσπαθήστε να αποτυπώσετε την έκφρασή τους φωτογραφίζοντάς τα από κοντά. Ένας καλός τρόπος να παρακολουθείτε την ανάπτυξη των παιδιών σας είναι να τα φωτογραφίζετε κατά τακτά χρονικά διαστήματα κοντά σε κάποιο αντικείμενο που παρέχει τη δυνατότητα σύγκρισης, π.χ. το πλαίσιο μιας πόρτας. Αν πρόκειται για φωτογραφίες πολύ μικρών παιδιών, προτιμήστε ένα απλό φόντο και φωτογραφίστε τα ενώ τους μιλάτε και αφού τους έχετε δώσει να κρατήσουν κάποιο παιχνίδι. Βγάλτε αρκετές φωτογραφίες συνεχόμενες, ώστε να αποτυπώσετε τις διάφορες εκφράσεις τους. - Ενσταντανέ (Στιγμιότυπα). Προσπαθήστε τα πρόσωπα που φωτογραφίζετε να μη σας προσέχουν, ώστε να είναι φυσικά και ήρεμα. - Πορτρέτα. Επιδιώξτε μια φυσική στάση, χωρίς ποζάρισμα. Ένας τρόπος είναι να ζητήσετε από το άτομο που φωτογραφίζετε να γυρίσει την πλάτη του και αμέσως μετά να κοιτάξει το φακό. Κρατήστε το φόντο απλό και προσέξτε τη θέση των χεριών και των ποδιών του. Πειραματιστείτε με τα χρώματα του φόντου, προσέξτε όμως τις αντανακλάσεις που συχνά δημιουργούν τα έντονα χρώματα (κόκκινο, κίτρινο, μπλε) και οι οποίες μπορεί να προσδώσουν αφύσικες αποχρώσεις στο πρόσωπο. ΦΩΤΙΣΜΟΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ Το φως περνά μέσα από τον φωτογραφικό φακό στο φιλμ όταν πιέζουμε το κλείστρο για να τραβήξουμε μια φωτογραφία. Η ποσότητα του φωτός στην οποία εκτίθεται το φιλμ εξαρτάται από το μέγεθος του διαφράγματος (F) της μηχανής, δηλ. του ανοίγματος του φακού (σε ένα φακό 50 mm το άνοιγμα του φακού είναι F/1.8, F/2.8, F/4, F/5.6, F/8, F/1, F/16). Όσο μεγαλύτερο είναι το άνοιγμα του διαφράγματος τόσο αυξημένη είναι η ποσότητα του φωτός που δέχεται το φιλμ. Σ' αυτές τις φωτογραφίες φαίνεται καθαρά το κυρίως φωτογραφικό αντικείμενο και μέρος του χώρου που το περιβάλλει. Αντίθετα, όσο μικρότερο είναι το άνοιγμα του διαφράγματος τόσο μειωμένη είναι η ποσότητα του φωτός στην οποία εκτίθεται το φιλμ. Σε μια τέτοια περίπτωση, εκτός από το κυρίως φωτογραφικό αντικείμενο, εμφανίζεται ευκρινώς στη φωτογραφία και ένα μεγάλο μέρος του περιβάλλοντος χώρου. Ο χρόνος που το φιλμ εκτίθεται στο φως εξαρτάται από την ταχύτητα του διαφράγματος, π.χ. 1/8, 1/15, 1/30, 1/60, 1/250, 1/500, 1/1000. Για να τραβήξουμε μια καλή φωτογραφία, πρέπει να συνδυαστούν σωστά ο δείκτης ευαισθησίας (iso), το άνοιγμα του φακού και η ταχύτητα του διαφράγματος. ΕΙΔΗ ΦΩΤΙΣΜΟΥ - Φωτισμός από μπροστά (με τον ήλιο πίσω από το φωτογράφο). Αποτελεί τον καλύτερο για φωτογράφηση φυσικό φωτισμό, καθώς εξομαλύνει την εμφάνιση του φωτογραφικού αντικειμένου και αποδίδει λαμπερά τα χρώματα. - Φωτισμός από πίσω (με τον ήλιο πίσω από το φωτογραφικό αντικείμενο). Αποδίδει εντυπωσιακές φωτογραφίες, καθώς φωτίζει το πίσω μέρος του φωτογραφικού αντικειμένου, διαγράφοντας γύρω του ένα φωτεινό περίγραμμα, και προσθέτει βάθος στο τοπίο με τις σκιές που ρίχνει προς τη μηχανή. - Φωτισμός από το πλάι (με τον ήλιο στο πλάι του φωτογραφικού αντικειμένου). Φωτίζει το πλαϊνό μέρος του προσώπου ή αντικειμένου δίνοντάς του δομή και φόρμα. Όμως, οι σκιές που προκαλεί μπορεί να κρύψουν τις λεπτομέρειές του. - Διάχυτος φωτισμός. Φωτίζει πλήρως το φωτογραφικό αντικείμενο χωρίς να δημιουργεί σκιές, αποδίδει μαλακά τα διάφορα χρώματα και κολακεύει ιδιαίτερα την εμφάνιση των ανθρώπων. ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΟΥΜΕΝΟΥ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ - Αναζητήστε απλό φόντο και φωτισμό από μπροστά. - Πλησιάστε όσο πιο κοντά μπορείτε στο φωτογραφικό αντικείμενο και εστιάστε στο σημείο που σκοπεύετε να "παγώσετε" ή να "πιάσετε" την κίνηση. - Ένα δευτερόλεπτο πριν το φωτογραφικό σας αντικείμενο φτάσει στο σημείο που εστιάζετε, πιέστε το κουμπί της μηχανής. Είναι ευκολότερο να "πιάσετε" την κίνηση στο βασικό της σημείο, δηλ. όταν αυτή γίνεται αργή, ή να την "παγώσετε" όταν το φωτογραφικό αντικείμενο κινείται κατά πάνω σας ή απομακρύνεται από εσάς. Για φωτογράφηση μέσα από κινούμενο όχημα, κρατήστε τη μηχανή κοντά στο τζάμι, αφήνοντας έξω από το κάδρο σας το πλαίσιο του παραθύρου. Επίσης φροντίστε η κίνηση του οχήματος να είναι ομαλή. Για να φωτογραφίσετε αντικείμενα που περιστρέφονται γύρω από σας, χρησιμοποιήστε την τεχνική "panning". Εστιάστε στο κινούμενο αντικείμενο μέσα από το σκόπευτρο της μηχανής και ενώ την κινείτε παρακολουθώντας το φωτογραφικό αντικείμενο, πατήστε το κουμπί. Αν έχετε ρυθμιζόμενη μηχανή, προτιμήστε μια μεσαία ταχύτητα κλείστρων (π.χ. 1/125 δευτ.) που θα αποδώσει το αντικείμενο καθαρό, ενώ το φόντο θολό. Για να "παγώσετε" την κινούμενη εικόνα, δηλ. το αντικείμενο και το φόντο, χρησιμοποιήστε ταχύτητα κλείστρου τουλάχιστον 1/500 δευτερόλεπτα. ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ - Κρατήστε τη μηχανή σας κάθετα για φωτογράφηση ανθρώπων, ψηλών κτιρίων κ.ά., ώστε να αποδίδεται η αίσθηση του βάθους, και οριζόντια για φωτογράφηση ομάδων ανθρώπων, τοπίων κ.ά., για να επιτύχετε την αίσθηση του μεγάλου χώρου. - Διαιρέστε νοητά τη φωτογραφία σε 9 ίσα τμήματα και τοποθετήστε το αντικείμενό σας έξω από το κέντρο, σε ένα από τα σημεία ένωσης των νοητών οριζόντιων και κάθετων γραμμών. - Συνδυάστε το πρόσωπο, το αντικείμενο ή το τοπίο που φωτογραφίζετε με άλλα στοιχεία, όπως ένα κλαδί δέντρου, λουλούδια, το πλαίσιο ενός παραθύρου, αντανακλάσεις κ.ά., σε πρώτο πλάνο, ώστε να αποδώσετε προοπτική στο θέμα σας. - Χρησιμοποιήστε δυνατές γραμμές, όπως δρόμους, φράκτες, σύρματα κ.ά., οι οποίες διατρέχουν τη φωτογραφία μέχρι το φωτογραφικό σας αντικείμενο και κατευθύνουν το βλέμμα σ' αυτό. - Συνδυάστε περισσότερες από μία φωτογραφίες από μέρος με πανοραμική θέα. Θα το επιτύχετε κρατώντας τη μηχανή οριζόντια ή τοποθετώντας την σ' ένα τρίποδα ή άλλη σταθερή επιφάνεια και τραβώντας 2, 3 ή περισσότερες διαδοχικές φωτογραφίες του ίδιου θέματος. Φροντίστε ώστε καθεμιά από αυτές τις φωτογραφίες να επικαλύπτει ελαφρώς την άλλη και, αφού τις εμφανίσετε, τοποθετήστε τις στη σειρά. ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ - Αγοράστε τη φωτογραφική σας μηχανή από επίσημη αντιπροσωπεία και ζητήστε την εγγύηση και τις οδηγίες χρήσης στα ελληνικά. - Πληροφορηθείτε από τον πωλητή για τις δυνατότητες της μηχανής και εξηγήστε τις δικές σας ανάγκες και απαιτήσεις. - Μάθετε αν η συγκεκριμένη μάρκα που προτιμάτε διαθέτει πλήρη σειρά φακών ή άλλων εξαρτημάτων, σε περίπτωση που θα θελήσετε μελλοντικά να τα αποκτήσετε. ΦΛΑΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΩΝ Ο φυσικός φωτισμός δεν μπορεί να υποκατασταθεί από κανέναν τεχνητό φωτισμό. Το φλας δεν αποτελεί εξαίρεση. Παρ’ όλα αυτά, πολλές φορές είναι απαραίτητο. Το φλας είναι δυνατόν να χρησιμοποιηθεί σε διάφορες συνθήκες φωτισμού. Υπάρχει το φλας που τοποθετείται πάνω στη μηχανή και το ενσωματωμένο φλας (στις μηχανές αυτόματης εστίασης), το οποίο τροφοδοτείται από τις μπαταρίες, ο τύπος και το μέγεθος των οποίων πρέπει να ταιριάζει στη φωτογραφική σας μηχανή. Φωτογράφηση με φλας - Λάβετε την κατάλληλη απόσταση από το φωτογραφικό σας αντικείμενο, ώστε να μη βρίσκεστε πολύ κοντά, με αποτέλεσμα ξεθωριασμένες φωτογραφίες, ούτε πολύ μακριά, με αποτέλεσμα σκοτεινές φωτογραφίες. Η συνήθης απόσταση από το φωτογραφικό αντικείμενο για μια επιτυχημένη φωτογράφηση με φλας είναι 2-4 μ. - Αφού έχουν ήδη τοποθετηθεί οι μπαταρίες στη μηχανή και αυτή είναι ρυθμισμένη για φωτογράφηση με φλας, περιμένετε να ανάψει το φωτάκι που δηλώνει ότι η μηχανή είναι έτοιμη για φωτογράφηση και μετά από μερικά δευτερόλεπτα το φλας. - Όταν δεν σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε τη φωτογραφική σας μηχανή για μεγάλο χρονικό διάστημα, βγάλτε τις μπαταρίες, για να εμποδίσετε την οξείδωση των υγρών τους. - Το φλας είναι δυνατό να χρησιμοποιηθεί και σε εξωτερικούς χώρους με έντονο φυσικό φωτισμό, για να φωτιστούν οι σκιές που αυτό προκαλεί, κυρίως στα πρόσωπα. Η κατάλληλη αναλογία φλας/ηλιακού φωτός είναι 1/4, την οποία θα επιτύχετε εκτιμώντας με το φωτόμετρο το φωτισμό της εικόνας και ρυθμίζοντας το αυτόματο διάφραγμα στο φλας δύο θέσεις υψηλότερα από το διάφραγμα του φακού. Σε πολύ φωτεινές συνθήκες η ιδανική αναλογία φλας/ηλιακού φωτός είναι 1/2. Τι πρέπει να προσέχετε όταν χρησιμοποιείτε το φλας; - Τις επιφάνειες που προκαλούν αντανακλάσεις (παράθυρα, τζάμια, καθρέφτες κ.ά.). Μετακινηθείτε και φωτογραφίστε τις υπό γωνία, ώστε να αποφύγετε την εμφάνιση φωτεινών κηλίδων στη φωτογραφία σας. - Την εμφάνιση των κόκκινων ματιών σε ανθρώπους ή άσπρων, κίτρινων, πράσινων σε ζώα. Για να την αποφύγετε, ανάψτε όλα τα φώτα του εσωτερικού χώρου πριν φωτογραφίσετε. ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟ ΔΙΑΦΡΑΓΜΑ Όταν η μηχανή μας λειτουργεί στο αυτόματο (auto mode), τα εσωτερικά της ηλεκτρονικά συτστήματα ρυθμίζουν κατάλληλα την τιμή του κλείστρου και του διαφράγματος ώστε να λαμβάνουμε το, κατά το δυνατόν, βέλτιστο αποτέλεσμα από άποψη φωτεινότητας και λεπτομέρειας. Ωστόσο αν θέλετε να επιτύχετε σωστή φωτογράφηση σε δύσκολες συνθήκες ή να επιτύχετε ειδικά εφέ που θα δώσουν ξεχωριστό ύφος στη φωτοφραφία σας, τότε είναι καλύτερο να έχετε παραπάνω έλεγχο πάνω στις τιμές κλείστρου και διαφράγματος. Το κλείστρο και το διάφραγμα μπορούν να συνδυαστούν με διαφορετικό τρόπο ώστε να δίνουν το ίδιο επίπεδο έκθεσης: έτσι ο συνδυασμός γρήγορου κλείστρου (αφήνει φως για λίγο χρόνο) με γρήγορο διάφραγμα (ανοικτό) μπορεί να επιφέρει το ίδιο αποτέλεσμα με το συνδυασμό αργού κλείστρου (αφήνει περισσότερο χρόνο στο φως για να περάσει) με αργό (κλειστό) διάφραγμα. Όμως οι διαφορετικοί αυτοί συνδυασμοί θα διαφέρουν σε άλλους παράγοντες: στην πρώτη περίπτωση η φωτογραφία θα βγει «παγωμένη» με τα αντικείμενα εντελώς ακίνητα αλλά και με το βάθος να έχει χαθεί λόγω του γρήγορου διαφράγματος, ενώ στη δεύτερη περίπτωση η γρήγορη κίνηση θα καταγραφεί, αλλά κατά τα άλλα, το Βάθος Πεδίου θα είναι μεγαλύτερο και έτσι τα αντικείμενα ακόμη και στο φόντο θα είναι λεπτομερή. Για να ξεφύγουμε λίγο από τη θεωρία, αξίζει τον κόπο να δούμε πρακτικά ποιές είναι οι προτεινόμενες ρυθμίσεις για κάθε τύπο φωτογράφησης: Γενικά, για συνήθεις περιπτώσεις φωτογραφήσεων χωρίς μεγάλες αυξομοιώσεις φωτεινότητας μέσα στο κάδρο μας και χωρίς ιδιαίτερα μεγάλη κίνηση, μια μέση τιμή κλείστρου (f/4 ή f/5.6) θα ήταν η ιδανική, ενώ η ανάλογη τιμή κλείστρου θα πρέπει να κυμαίνεται μεταξύ 1/60-1/125. Για να φωτογραφήσουμε γρήγορα κινούμενα αντικείμενα πρέπει να θέσουμε το κλείστρο ακόμη πιο χαμηλά, αλλά θα χάσουμε αναγκαστικά λίγο από το βάθος καθώς θα πρέπει να αντισταθμίσουμε με μεγάλο άνοιγμα διαφράγματος. Για φωτογράφηση τοπίων με καθαρή λεπτομέρεια μέχρι τα πιο μακρυνά αντικείμενα θα πρέπει να χρησιμοποιήσουμε μικρό διάφραγμα (π.χ. f/11), ενώ καλό είναι να μην έχουμε στο κέντρο του κάδρου μας κάποιο κοντινό αντικείμενο ή άτομο ώστε ο φακός να εστιάσει μακρυά και να αυξηθεί έτσι το βάθος πεδίου. Ανάλογα με το επίπεδο πολυπλοκότητας και επιπέδου δυνατοτήτων της μηχανής μας έχουμε στη διάθεσή μας πολλές ειδικές θέσεις για το συνδυασμό κλείστρου/διαφράγματος πέρα από το auto mode που ρυθμίζει αυτή τη σχέση κατά βούληση. Έτσι είναι δυνατόν να υπάρχουν τρία ακόμη είδη ρυθμίσεων: - Προγραμματισμένες καταστάσεις (Program, P ή ειδικά “scenes”):σετ ρυθμίσεων που περιέχουν έτοιμους τους κατάλληλους συνδυασμούς για την επίτευξη του βέλτιστου αποτελέσματος σε μια σειρά περιπτώσεων όπως φωτογράφηση τοπίου, πορτραίτου, κίνησης, ή και ακόμα πιο εξεζητημένων όπως πυροτεχνημάτων, χιονιού, θάλασσας κλπ. - Προτεραιότητα διαφράγματος (aperture priority): Σε αυτήν την κατάσταση, επιλέγουμε εμείς μια συγκεκριμένη τιμή ανοίγματος διαφράγματος «κλειδώνοντάς» την εκεί, ενώ η μηχανή αυξομοιώνει την ταχύτητα του κλείστρου για να επιτύχει το επιθυμητό επίπεδο έκθεσης. Έτσι, γνωρίζοντας ότι με μικρότερο διάφραγμα πετυχαίνουμε μεγαλύτερο βάθος πεδίου, μπορούμε να πειραματιστούμε για να δούμε ποιά ακριβώς είναι η συμπεριφορά του φακού μας στο ίδιο θέμα χρησιμοποιώντας άλλο διάφραγμα. Προτεραιότητα κλείστρου (shutter priority): Αν το κύριό μας μέλημα είναι η σωστή απόδοση της κίνησης, τότε επιλέγουμε προτεραιότητα κλείστρου, οπότε και «κλειδώνουμε» την ταχύτητα του κλείστρου στην τιμή που θέλουμε και αφήνουμε το μέγεθος διαφράγματος να ρυθμιστεί από τη μηχανή με αυτόματο τρόπο. Όπως προαναφέραμε στο προηγούμενό μας τεύχος, η επιλογή γρήγορου κλείστρου ενδείκνυται για φωτογράφηση γρήγορης κίνησης την οποία θέλουμε να αποτυπώσουμε ως στιγμιότυπο («εσταντανέ»), ενώ το αργό κλείστρο το χρησιμοποιούμε για να καταγράψουμε την κίνηση μέσα στο χρόνο και να δημιουργήσουμε παιχνιδίσματα με το φως και τη σκιά. ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΥ - Φίλτρα. Τοποθετούνται μπροστά από το φακό της μηχανής για φωτογράφηση σε δύσκολες συνθήκες φωτισμού. Τα κύρια φίλτρα είναι: - τα Ultra Violet (UV) και Sky Light 1A, που μπορούν να είναι μόνιμα τοποθετημένα στο φακό για την εξουδετέρωση της υπεριώδους ηλιακής ακτινοβολίας· - το PL, το οποίο τονίζει το έντονο μπλε χρώμα του ουρανού ή της θάλασσας· - τα χρωματιστά φίλτρα (π.χ. κόκκινο, μπλε, πράσινο κ.ά.), για τον τονισμό των αντίστοιχων χρωμάτων της φωτογραφίας· - τα ειδικά (σπέσιαλ) φίλτρα, που παραμορφώνουν μέρος της φωτογραφίας (π.χ. με γραμμές οριζόντιες ή κάθετες), διπλασιάζουν το φωτογραφικό αντικείμενο κ.ά. - Τρίποδας. Επιτρέπει τη σταθεροποίηση της μηχανής, κυρίως για φωτογραφήσεις όπου απαιτείται παρατεταμένη έκθεση στο φως. - Ντεκλασέρ. Πρόκειται για ένα καλώδιο που συνδέεται με τη φωτογραφική μηχανή και επιτρέπει στο φωτογράφο τη φωτογράφηση εξ αποστάσεως, με το πάτημα του κουμπιού που βρίσκεται στο άκρο του. Αυτό επιτυγχάνεται επίσης και με τηλεχειριστήριο. - Παρασολέιγ. Τοποθετείται μπροστά από το φακό, προστατεύοντάς τον από τις αντανακλάσεις από το φως. - Φωτογραφική τσάντα. Κατάλληλη είναι αυτή που έχει χώρο για τη φωτογραφική μηχανή, το φωτόμετρο, ένα φακό και μερικά φιλμ. συνέχεια έπεται... ΠΗΓΕΣ http://www.neo.gr/we...amathiti/84.htm http://www.techout.g...BF%CF%85/Page-3
  30. 3 points
    Τσί-πρα με συ-ντρι-πτι-κη πλειοψηφια 98% στη Λαρισα!!!!
  31. 3 points
    Πάντα όταν διαβάζουμε τέτοιες ειδήσεις είναι στενάχωρα τα πράγματα και δύσκολα. Από που να το πιάσεις κ που να το αφήσεις. Να σκεφτείς αυτόν που χάθηκε, να σκεφτείς αυτούς που άφησε πίσω του, να το κάνεις "δικό σου" και να ανατριχιάζεις ή "για δικό σου" άνθρωπο και να ανατριχιάζεις περισσότερο... Εγώ ρε παιδιά όμως λέω να κάτσουμε να δούμε σε αυτά τα θανατηφόρα ποια ήταν κ κατάσταση του μοτοσυκλετιστή. Διαβάζω και ο ένας δε φορούσε κράνος, ο άλλος δεν το είχε δέσει, ο άλλος πήγαινε μαλλιά κουβάρια. Δηλαδή ρε παιδιά ποιος πήγαινε γυρεύοντας; Εδώ πάμε με τα σωστά μας και έχουμε τα μάτια 114 για να προλάβουμε όχι δική μας μαλακία αλλά του άλλου. Ξέρουμε εκ των πραγμάτων οτι είμαστε ο αδύναμος κρίκος στην εξίσωση. Αν γίνει ατύχημα εμείς θα την πληρώσουμε είτε μας αρέσει είτε όχι. Αντί λοιπόν να λαμβάνουμε όλες εκείνες τις προφυλάξεις που ΙΣΩΣ να μας βγάλουν στον αφρό εμείς προκαλούμε την τύχη μας. Σκεφτείτε επίσης πόσοι παράγοντες πρέπει να συνδυαστούν ταυτόχρονα για να συμβεί το ατύχημα. Πρέπει να γίνουμε πιο προσεκτικοί. Να οδηγάμε πιο αμυντικά. Να χρησιμοποιούμε εξοπλισμό. Να χρησιμοποιούμε αυτό που έχουμε στο πάνω κεφάλι εις ώφελος μας. ΔΕΝ πρέπει να περιμένουμε οτι θα έρθει ασθενοφόρο άμεσα. Πρέπει να αλλάξουμε τρόπο σκέψης. Πρέπει να αλλάξουμε νοοτροπία. Πρέπει να μάθουμε να εκτιμάμε καλύτερα την ζωή μας. Δεν τα λέω για να πέσετε να με φάτε. Σαφώς και όταν χάνετε μια ζωή είναι δύσκολο. Κ πολλές φορές ανθρώπινο να ρίξουμε κάπου το φταίξιμο. Πραγματικό ή όχι. Μην περιμένετε όμως ρε σεις να σας σώσει ο άλλος. Κάντε πρώτα εσείς (εμείς) οι ίδιοι κάτι για να σώσουμε τον εαυτό μας. Rip στους ανθρώπους, αλλά αν ο κάθε θάνατος δεν μας γίνεται και μάθημα τότε αυτοί οι άνθρωποι χάνονται ακόμα πιο άδικα ενώ θα μπορούσαν να μας διδάξουν πολλά.
  32. 3 points
    Θα κυκλοφορώ με "κλασσικό".... Στην πίστα... Στο βουνό... Ή με κανα τέτοιο,και ας με πιάσουν αν μπορούν...
  33. 3 points
    Με την άδεια του vaspai μπορώ να σπαμάρω λίγο, μιας και δεν μπορώ να βοηθήσω στην ερώτησή του? Ακόμα δεν ήρθες και ποστάρεις στην σωστή κατηγορία, με ολόσωστο και περιγραφικότατο-απόλυτα κατανοητό τίτλο, ορθογραφία, παραγράφους κλπ? Next time o τίτλος να είναι "ΣΟΣ-MIAVOITHEIA GRIGORA" χωρίς πολλά πολλά και το κείμενο χωρίς παραγράφους παρακαλώ.. Μάθαμε όλοι..
  34. 3 points
    Αντε στα ζωδια να δεχτω τα ανωτερω...... Στο φλυτζανι ομως δεν σηκωνω κουβεντα .... :crazy:
  35. 3 points
    ΓΙΑΝΝΝΗ ΑDA ΛΑΣΟ ΝΤΙΒΙ ΝΤΗ ΠΟΥ ΣΟΙΝΔΑΙΑΙΤΑΙ ΜΕ ΤΙΛΟΡΑΣΙ ΝΑ VLΕΠΙΣ ΤΑΙΝΗΕΣ ΟΧΙ ΜΙΝΙΜΑΤΑ ΟΧΙ ΤΙΛΕΦΟΝΝΑ ΩΧΧΙ ΠΡΩΣΦΩΡΕΣ ΑΣΕ ΜΙ ΚΑΝΙΣ ΤΙΠΩΤΤΑ ΘΑ ΘΑΘΑ ΣΕ ΠΑΡΟ ΤΙΛΕΦΦΟΝΟ ΕΓΚΟ
  36. 3 points
    Δεν είναι οι ευθύνες, είναι το ότι πιθανόν, αν δεν γνωρίζεις, να επιδεινώσεις την κατάστασή του, αυτό λένε σε όλα τα σεμινάρια αντιμετώπισης ατυχημάτων.
  37. 3 points
    Άιντε επειδή είμαι όλο στοιχειώδη επιστήμη σήμερα, κείμενο παλιότερο, δικό μου. .... Η αλήθεια είναι ότι έχουμε 2014. Πήγαμε στο διάστημα. Φτιάχνουμε ηλεκτρονικά κυκλώματα με μεγέθη μερικών ατόμων. Βρήκαμε το πεδίο Higgs. Εξερευνούμε και έχουμε ήδη κατακτήσει ένα σεβαστό ποσό γνώσης για το Σύμπαν και πως αυτό λειτουργεί. Και όμως, ακόμα υπάρχουν άνθρωποι που θεωρούν έγκυρη την αστρολογία. Ή αναρωτιούνται αν όντως ισχύει , ακόμα χειρότερα δε αν είναι επιστήμη ή όχι. Ε λοιπόν, είναι ένα ψέμα, μια σαχλαμάρα, μια ανοησία, χωρίς κανένα απολύτως ορθολογικό ή φυσικό νόημα ή εξήγηση αιτιολόγηση. Αντίθετα το ψεύδος της, είναι πλήρως αιτιολογημένο. Ας δούμε γιατί: Τι μας λέει η Αστρολογία γενικά; Με απλά λόγια μας λέει, ότι τα ουράνια σώματα επηρεάζουν την εξέλιξη της ζωής μας, ανάλογα με τρία πράγματα 1) σε ποιό 12ο του χρόνου έχουμε γεννηθεί. 2) σε ποιό 12ο του ουρανού βρήσκεται οπτικά ένα ουράνιο σώμα του ηλιακού συστήματος και τι κάνει. 3) τις ιδιότητες του συνδυασμού ουράνιο σώμα που παρατηρούμε, περιοχή στον ουρανό, που έχουν αποδωθεί στον συνδυασμό αυτό. Να τα πούμε με ένα παράδειγμα; Ας πούμε ότι κάποιος έχει γεννηθεί 16 Νοεμβρίου. Αυτό σύμφωνα με την αστρολογία, τον κατατάσει στους Σκορπιούς. Κοιτάμε τώρα τον ουρανό, και βλέπουμε π.χ. οπτικά τον Άρη, να διέρχεται οπτικά από την περιοχή του αστερισμού του Σκορπιού. Και επειδή ο Σκορπιός είναι ένα ζώο της Γης όπως το ξέρουμε, και ο Άρης είναι ο πλανήτης με το όνομα του θεού του πολέμου, του αποδίδουμε ως καταπληκτική πρόβλεψη ''πολεμικές διαθέσεις θα έχουν οι Σκορπιοί, που σαν Σκορπιοί είναι έτσι κι αλλοιώς ύπουλοι σαν το έντομο σκορπιός'' Φυσικά οποιοσδήποτε ενήλικας άνθρωπος με στοιχειώδη λογική, βλέπει πόσο παράλογο και χωρίς ΚΑΝΕΝΑ ορθολογικό νόημα είναι όλο αυτό. Για τους υπόλοιπους ας το αναλύσουμε λίγο ακόμα. Οι αστερισμοί, ονομάστηκαν έτσι, γιατί κάποιος αρχαίος Βαβυλώνιος, Αιγύπτιος, Φοίνικας κ.ο.κ. τους κοίταξε και του θύμισαν σκορπιό, τοξότη, κριάρι κ.ο.κ. και επειδή αυτός ήταν ο πρώτος ή σημαντικός ή απλά έτυχε, έμεινε μέχρι τις μέρες μας η ονομασία, από λαό σε λαό, από παράδοση σε παράδοση. Αν την ονομασία είχε κάνει κάποιος άλλος, μπορεί να μην είχε δει π.χ. Σκορπιό, να του είχε θυμίσει άλογο. Ή πατάτα. Ή ουρά γαιδάρου. Ή πληκτρολόγιο PC. Ή τα βυζιά της γκομενάς του. Κ.ο.κ. Για την απόδειξη του παραπάνω, βγείτε έξω, κοιτάξτε τον ουρανό, και ψάξτε κάτι που να θυμίζει Σκορπιό. Ε τον πετύχατε τον Σκορπιό έτσι; Ή ισοδύναμα, δείτε τι σας θυμίζει εσάς ο αστερισμός του Σκορπιού. Δηλαδή οι αστερισμοί ονομάστηκαν έτσι ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ, με ονόματα χωρίς φυσικό νόημα και απλά μείνανε έτσι ονομασμένοι μέχρι τις μέρες μας. Και υπόψην, οι αστερισμοί, δλδ ομάδες άστρων στον ουρανό, που ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ από την θέση μας να είναι μια ομάδα, ΔΕΝ είναι ομάδα στην πραγματικότητα, από άλλη θέση παρατήρησης φαίνονται τελείως αλλοιώς. Για παράδειγμα δύο αστέρια, από την Γη, μπορεί να φαίνονται δίπλα-δίπλα, αλλά απλά να είναι σχεδόν στην ίδια κατεύθυνση όπως τους κοιτάμε εμείς, και στην πραγματικότητα το ένα να είναι σε 10 έτη φωτός από εμάς και το άλλο σε 1000 έτη φωτός. Αν φεύγαμε από την γη, και παρακολουθούσαμε από διεύθυνση κάθετη της αρχικής, δεν θα τους βλέπαμε δίπλα πια, θα τους βλέπαμε με 990 έτη φωτός διαφορά τόξο στον ουρανό, δλδ όχι απλά δεν θα ήταν δίπλα, ενδεχομένως να μην χωράγανε καν ταυτόχρονα στον ουρανό. Οι αστρολόγοι το λοιπόν, με βάση μια αυθαίρετη ονομασία, μιας φαινομενικής και όχι πραγματικής εικόνας, αποδίδουν σε μερίδα του πληθυσμού που έχει γεννηθεί στο 12ο του έτους που έχουν επίσης αυθαίρετα αντιστοιχίσει στον αστερισμό αυτό, τις ιδιότητες ενός ζώου που ζει στην Γη. Σαν να λέμε, ανέβηκα στην πιπεριά να κόψω δύο πεπόνια, μα είχε οδοντόκρεμα και ένοιωσα pentium 4. Το τι χαρακτήρα δλδ τείνει να κάνει ένας γεννημένος τον Νοέμβριο, είναι γιατί ο μεσοποτάμιος του 3000 π.Χ. φαντάστηκε Σκορπιό και όχι π.χ. Καρχαρία. Αν είχε φανταστεί Καρχαρία δλδ, δεν θα είχε γνωρίσματα Σκορπιού ο κάθε Σκορπιός, θα είχε γνωρίσματα Καρχαρία; Είναι δυνατόν η φαντασία ΕΝΟΣ ανθρώπου στο 3000π.Χ. να ορίζει την πραγματικότητα των ανθρώπων σήμερα; Το ίδιο ισχύει και μάλιστα ακόμα περισσότερο για τα ουράνια σώματα του πλανητικού συστήματος. Π.χ. βλέπουμε τον πλανήτη Αρη στον αστερισμό του Σκορπιού, Άρης θεός του πολέμου, άρα πολεμικές οι διαθέσεις του Σκορπιού σήμερα. Ίδιος ακριβώς παραλογισμός. Καταρχήν ο Άρης, πάλι ΦΑΙΝΟΜΕΝΙΚΑ περνάει μπροστά από τον αστερισμό του Σκορπιού. Στην πραγματικότητα, είναι σαν να λέμε, βρήσκομαι στην ΑΘΗΝΑ, παίζω τον ζογκλερ στο μπαλκόνι μου με πορτοκάλια, και επειδή βλέπω ένα πορτοκάλι μπροστά μου ενώ κοιτάω προς την ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ, άρα το πορτοκάλι και η Νέα Υόρκη είναι κοντά μεταξύ τους, και επηρεάζει το ένα το άλλο. Και φυσικά και το όνομα του Άρη είναι αυθαίρετο. Κάποιος τον είπε έτσι, έμεινε σαν Άρης, συνώνυμος του αρχαιοέλληνα θεού. Στην πραγματικότητα είναι απλά ένας πλανήτης, ούτε πολεμικός είναι, ούτε σχέσεις με θεούς και την σημασία τους έχει. Αν ο κάποιος είχε πει τον πλανήτη Άρη, Αφροδίτη και αντίστροφα, πάλι θα εππηρέαζε την πραγματικότητα η ονοματολογία; ------ Πάμε και στο πιο ''μαθηματικό'' επιχείρημα. Οι πλανήτες σύμφωνα με την αστρολογία, μας επηρεάζουν. Από την σύχρονη φυσική, ξέρουμε ότι 4 είδη δυνάμεων έχει το σύμπαν, βαρύτητα, ηλεκτρομαγνητισμό, ασθενή πυρηνική, ισχυρή πυρηνική. Τα δύο τελευταία έχουν νόημα σε αποστάσεις ανάμεσα σε ηλεκτρόνια,πρωτόνια, νετρόνια κ.ο.κ. Ομοίως ο ηλεκτραμαγνητισμός, σε αποστάσεις π.χ. Γής, Κρόνου, είναι ασήμαντα και εντελώς χαοτικά μεταβαλόμενα στον χρόνο ίχνη, γιατί σε τόσο μεγάλες αποστάσεις οι τοπικοί ηλεκτρομαγνητισμοί αλληλοεξουδετερώνονται. Μένει η βαρύτητα. Το βάρος του Κρόνου, την μέρα που γεννηθήκαμε, με κάποιο τρόπο επηρεάζει ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΑ την εξέλιξη της ζωής μας, σύμφωνα με την αστρολογία. Έστω ότι μιας ξεγένησε ένας γιατρός 75 κιλών μάζας, και την ώρα που κάναμε ''τσα!'' από την κοιλιά της μάνας μας, το κέντρο μάζας του γιατρού ήταν μισό μέτρο μακριά μας. Αυτό σύμφωνα με τον νόμο παγκόσμιας έλξης, σημαίνει ότι ο γιατρός μας ασκούσε βαρυτική έλξη ανάλογη των 75 κιλών, και αντιστρόφως ανάλογη του τετραγώνου του μισού μέτρου. Τι έλξη ασκούσε άραγε ο Κρόνος την ίδια στιγμή; Μέση απόσταση Γης-Κρόνου, 1.46 δισεκατομύρια χιλιόμετρα, δλδ 1.46 *10^12 μέτρα, μάζα Κρόνου 5.6 *10^26 κιλά. Πάλι ο Κρόνος την ώρα της γεννησής μας, ασκεί το λοιπόν μια δύναμη ανάλογη των 5.6*10^26 κιλών και αντιστρόφως ανάλογη του τετραγώνου των 1.46*10^12 μέτρων. Κάνουμε πραξούλες, διαιρούμε δύναμη του γιατρού, προς την δύναμη του Κρόνου, και βγάζουμε ότι ο γιατρός ασκεί 49.04 φορές μεγαλύτερη βαρυτική δύναμη την στιγμή της γεννησής μας, από ότι ΟΛΟΣ ο πλανήτης Κρόνος. Τα νούμερα του ''εστω'' θα πει κάποιος, ενδέχεται με άλλο ''εστω'' να έβγαζε διαφορετικό αποτέλεσμα. Ναι, αν πέρναμε την ελάχιστη απόσταση Γης-Κρόνου και γιατρό τσιλιβίθρα 60 κιλών, με αγοραφοβία που δεν πλησιάζει στο 1 μέτρα το...βρέφος, ε δεν θα έβγαινε 49 φορές ισχυρότερη η βαρύτητα του γιατρού, θα έβγαινε 14. Πάλι δεν σώζεται η αστρολογία από αυτό, εδώ μας λέει ''καθοριστικός ο Κρόνος'' και τέλος, ούτε από γιατρούς χαμπαριάζει ούτε από τπτ. Γιατί λοιπόν η αστρολογία δέχεται τα ''αστρα'' τόσο σημαντικά για την επίδραση στην ζωή μας, και όχι τον γιατρό; Για την νοσοκόμα; Την γλάστρα στο παράθυρο;Τον τοίχο του κτηρίου; κ.ο.κ.; Πέραν της επίσης προφανούς απορίας που αυτομάτως γεννάει και πάλι άτοπο για την αστρολογία, γιατί είναι σημαντικός ο πλανήτης την ώρα της γέννησής μας και όχι στο σύνολο του χρόνου της ζωής μας. Η βαρύτητά του, δεν μας πιάνει μετά;Παύει η βαρυτική έλξη μετά την απομάκρυνση από τον πλακούντα; Τα συμπεράσματα λοιπόν καταλήγουν με ορθολογική σκέψη, στο εξής συμπέρασμα: Η βασική συνάρτηση-συσχέτιση-θεωρία της αστρολογίας, είναι ένα ψέμα χωρίς κανένα ορθολογικό νόημα επειδή ακριβώς βασίζεται στα αυθαίρετα ονόματα κ σε φαινομενικές παρατηρήσεις που ΔΕΝ είναι η πραγματικότητα. Όσο και να αναλύσεις, ακόμα και την βασική θεωρία της, προκύπτουν αξεπέραστα άτοπα.
  38. 3 points
  39. 3 points
    Κάτω από το φανάρι. Βρες μια σταυρόβιδα. Όσο βιδώνεις, η δέσμη του φωτός χαμηλώνει. Κάνε τη ρύθμιση απέναντι σε τοίχο!
  40. 3 points
    Ισως αυτός να ήταν και ο απώτερος σκοπός. Ολα για τις ιδιωτικές εταιρίες γίνονται σε αυτήν τη χώρα... Για ποιο λόγο τελικά να πληρώνουμε ακόμα φόρους? Για τις υπηρεσίες που ΔΕΝ μας παρέχουν?
  41. 3 points
    Να είσαστε στο τέλος να κάνετε τις σκούπες.
  42. 3 points
    Και σε πόση ώρα άδειασε; Καλά ας βρουν πρώτα τρόπο να φορτίζουν σε 5-10 λεπτά και να έχουν λογικό κόστος και μετά εκεί να δεις άνθιση τα ηλεκτρικά οχήματα.
  43. 3 points
  44. 3 points
    O Γιαμαχακιας εχει την αντιπροσωπεία της HONDA !
  45. 3 points
  46. 3 points
    Άραξε, όλο και κάποιος κάτοχος Κατζίβα και δη Ράπτορ θα μπει σύντομα να σε βοηθήσει. Μουαχαχαχα
  47. 2 points
  48. 2 points
    Για τις φουρκέτες μιλάμε ουσιαστικά Κώστα, αλλά αν μπλέξουμε με «επίσημη» ορολογία το χάσαμε το κορμί πατριώτη!! Τα σασμάν στις μοτοσυκλέτες διαφέρουν από του αυτοκινήτου, όχι μόνο στο θέμα συγχρονιζέ αλλά και γραναζιών κοκ.
  49. 2 points
    Μια βόλτα με ένα NSR ή κανά RD θα σε πείσει αφού τα έχεις πάρει με κακό μάτι. Αρκεί να το πας εσύ και να μη σε πάει αυτό... Όσο για την απαγόρευση συμφωνώ. Να απαγορεύσουν τα δίχρονα σε όλους του παππούδες που έχουν Dio, Tact, Chappy κλπ οι οποίοι πάνε με 10, βάζουν λάδι από βενζινάδικο και η εξάτμιση τους βγάζει πίσω ντουμάνια.
  50. 2 points
    Η διαχείριση χρώματος ειναι άγνωστα ύδατα για τους περισσότερους. Μόνο σοβαροί γραφίστες το κατέχουν και το χρησιμοποιούν για να έχουν σωστή απόδοση χρώματος. Ένα χρωματικό προφίλ περιέχει πληροφορίες για το πως πρέπει να αποδοθεί το χρώμα, καθώς κάθε συσκευή αποδίδει το χρώμα με κάποιες διαφορές. Το μπλε που σου δίνει π.χ. η φωτογραφική σου μπορεί να φαίνεται διαφορετικά στην οθόνη σου και διαφορετικά στη δική μου. Εκεί μπαίνουν τα προφίλ. Γενικά κάθε οθόνη πρέπει να έχει το δικό της χρωματικό προφίλ το οποίο πρέπει να επιλεχθεί και να χρησιμοποιείται γενικά απο το λειτουργικό. Το ίδιο συμβαίνει και με τους εκτυπωτές. Εδώ υπάρχει ένα θεματάκι... Η χρωματική απόδοση δεν ειναι σταθερή αλλά αλλάζει με τον χρόνο, τουλάχιστο στις οθόνες. Οπότε μετά απο ενα διάστημα το προφίλ ειναι άκυρο! Οπότε χρειάζεται calibration κατα καιρούς. Το calibration μπορεί να γίνει με το χέρι αλλά με τη προϋπόθεση οτι εχεις γερακίσια μάτια (που οι περισσότεροι απο εμάς δεν... Πρακτικά ειναι αδύνατο να το κάνεις ετσι). Η καλύτερη λύση ειναι το calibration με φασματογράφο και το λογισμικό που τον συνοδεύει το οποίο παράγει το profil που πρέπει. Μέχρι το 2012 περίπου κανένας browser δεν υποστήριζε χρωματικά προφίλ. Πλέον δεν πρέπει να υπάρχει browser που δεν τα υποστηρίζει. Αν χρησιμοποιείται το Adobe RGB πρέπει να μετατρέπεται αυτόματα σε sRGB. Στα Canonάκια μου χρησιμοποιώ το sRGB απλά και μόνο γιατί δεν είχα όρεξη να σχοληθώ περαιτέρω με το θέμα... Εκτυπώσεις απευθείας απο το Aperture σε έναν φωτογραφικό inkjet Canon & έναν Kodak για 4x6. Δυστυχώς οι εκτυπωτές έπαψαν να υποστηρίζονται οπότε αναγκαστικά κάνω export και τα μεταφέρω σε ενα παλιό PowerBook που έχει παλιό OS. Θα μπορούσα να εκτυπώνω RAW απο οτιδήποτε καθώς η υποστήριξη του έρχεται απο το ίδιο το OS, αλλά ετσι και αλλιώς δεν ασχολούμαι με αρχεία εδώ και πολύ καιρό... http://en.wikipedia.org/wiki/Color_management http://en.wikipedia.org/wiki/SRGB http://en.wikipedia.org/wiki/Adobe_RGB_color_space http://spyder.datacolor.com/portfolio-view/spyder4express/
×
×
  • Create New...