Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 20/04/2014 in all areas
-
8 pointsαπογευματινη βολτα μεχρι λιγο εξω απο τα ιωαννινα προχτες( ειναι απο βιντεο κομενη)
-
7 points
-
5 points
-
4 points
-
4 pointsκαι επεξήγηση εδώ >>> https://scontent-b-mxp.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/t1.0-9/q71/s720x720/10003908_10202716926858198_6276637856379386312_n.jpg
-
4 pointsΜάλιστα... Ξεκίνησα να διαβάζω ωραία, ενδιαφέροντα και όμορφα γραμμένα πράματα για μια καλή (ως εκει όμως: απλά ΚΑΛΗ) μοτοσυκλέτα, και κατέληξα να διαβάζω οτι όποιος έχει μηχανάκι με πάνω απο τα 100 άλογα είναι ηλίθιος και όχι μονο αυτό αλλά είναι και περήφανος που είναι ηλίθιος! Κανονικά, σύμφωνα με τα εδώ γραφόμενα πρέπει να πουλήσει το μηχανάκι του όποιος έχει SS και να πάρει το 800ρι vtec ή μη vtec για να είναι ... συνειδητοποιημένος ... ΄΄μοτοσυκλετιστής΄΄ γιατί έτσι κάνουν στην Αγγλία την Γαλλία και γενικά στις περισσότερο εκπολιτισμένες μοτοσυκλετιστικά χώρες! Οκ! Στα υπόψιν! Στο ερώτημα του πόσα αξίζει μια VFR η απάντηση είναι... να δούμε τις πωλήσεις ακόμη και στο εξωτερικό, απο το 2009-10 κι έπειτα οπου συνεχίστηκε να πωλείτε καινούρια ταυτόχρονα με το VFR 1200 για κάποιο διάστημα και δεν ξέρω αν συνεχίζει ακομη. Και λέω το 2009-2010 επειδή όπως υποστηρίζουν οι κάτοχοι (τυχαίο;!) η μοτοσυκλέτα αυτή είναι πολύ μπροστά ή στέκεται καλά ακόμη και σήμερα! Να ξέρουμε τι λέμε: Για την εποχή της, οντως ήταν ΄΄αλλού΄΄. Στη εποχή της όμως έπαιζε χωρίς αντίπαλο! Πιο μηχανάκι να συγκριθεί μαζί της; Ολος ο ανταγωνισμός έπαιζε στα 650 ή 1000 κυβικά! Κοντρα στον ανταγωνισμό η Honda πλάσαρε την τεχνολογία του VTΕC και πουλούσε την VFR ... στα ιδια λεφτά με τα... 1000++ για να μην πω πιο ακριβά!!! Και όλο αυτό γιατί, για την... ''τεχνολογικη αιχμη'' του vtec και που ηταν απο τις λίγες japan με ... μονόμπρατσο και CBS , σύστημα που απο το 2001 η honda το βάζει και στο ΄΄απλό΄΄ varadero και σήμερα πλέον μέχρι και στα 50ράκια της που λέει ο λόγος (προς τιμήν της βέβαια! Αλλοι δεν το κάνουν αυτο). Προσωπικά, ποσώς με ενδιαφέρει το... μονομπρατσο, το vtec ακόμη και ο V4 κινητήρας του και γενικά δεν δίνω δεκάρα αν η μοτοσυκλέτα είναι τεχνολογία αιχμής! Καλή φάση μέν, αλλά δεν το πληρώνω δε! Αυτό εννοώ. ΠαναγιώτηΚ σε άλλα τόπικ έχεις μιλήσει απαξιωτικά για σύγχρονες μοτοσυκλέτες που έχουν ένα κάρο ηλεκτρονικά και γενικά σημερινή τεχνολογια αιχμής (νομιζω στο τόπικ που είχες κάνει βόλτα test ride ένα ΚΤΜ 1290 αλλά μπορεί και να κάνω λάθος) όμως εδώ, μου παραθέτεις την... τεχνολογική αιχμή του VFR εν έτη 2001 ή 2003! Προς Θεού μη το πάρεις ώς προσωπική επίθεση όμως κουβέντα κάνουμε και να λέμε τα πράματα με το όνομά τους: σου έχω ξαναπεί οτι προσωπικα σε θεωρώ βαμμένο χοντάκια και φυσικά δεν το λέω για να σε προσβάλλω (και γιατί να προσβληθείς;!) όμως σίγουρα αμφισβητώ την αντικειμενικότητά σου σε ότι αφορά μοντέλα της χόντα και μόνο! Προσοχή: μετράει για μένα η γνώμη σου σε πολλά όμως όταν σε βλέπω να γράφεις για honda, βάζω πολλά φίλτρα, ομως και πάλι λαμβάνω υπόψιν την γνώμη σου μιας και είσαι έμπειρος μοτοσυκλετιστής (ενώ εγώ θεωρώ τον εαυτό μου μηχανόβιο Αλλο το ένα, άλλο το άλλο :)) Τώρα, ο φίλος παραπάνω που απο GSR πήγε σε VFR οκ, φυσιολογικό είναι να του αρέσει περισσότερο! Εξου και έκανε την αγορά! Απο γυμνό έφυγε και σίγουρα δεν το έκανε ούτε για το μονόμπρατσο ουτε για το γρανάζωμα! Η VFR και η απλή και η VTEC είναι καλές μοτοσυκλέτες που δεν κάνουν τίποτα κακά αλλά και τίποτα καλά. Είναι μοτοσυκλέτες της σειρά σήμερα πλέον και η τιμή τους είναι εκεί που είναι απολύτως φυσιολογικά, για να μη πώ οτι και ψηλά κρατιούνται πάλι ειδικά οι VTEC. Προσωπικά θα μου άρεσε να έχω VFR όμως ελάχιστο εώς μηδαμινό ρόλο θα έπαιζε για μένα ο V4 κινητήρας η πεπαλαιωμένη σήμερα τεχνολογική αιχμή και το... μονομπρατσο. Για την ακρίβεια, ίσως και να έπαιζαν αρνητικό ρόλο αναλογιζόμενος οτι ρύθμιση βαλβίδων πχ, στα VTEC δεν κανει σωστά ο οποιοσδήποτε και αυτό... ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ.
-
4 points
-
4 points
-
3 points
-
3 points
-
3 pointsΜε ολο το θαρρος κ χωρις να σε γνωριζω, που σημαινει οτι μπορει να λεω μαλακιες κ να εισαι οδηγαρα, αλλα θα ελεγα για μονπατια Υμηττου ειδικα που αναφερεις, να μην παρεις τρακοσαρι διχρονο. Εκτος αν εισαι αρκουδα σε ογκο κ δυναμη - γνωμη μου παντα... :)
-
3 points
-
3 pointsσυμφωνώ με ολες τις παραπάνω λύσεις, που ολες σχεδόν λενε για 250..... θελω να τονίσω 2-3 πράγματα που ειναι στάνταρ στο χώμα και θα κάνουν ποιο εύκολη την επιλογή εντουρο. τα άλογα για χρηση εντουρο ειναι το τελευταιο, θελουμε ΡΟΠΗ αρα κάποια κυβικά οχι κάτω απο 250 σίγουρα, θελουμε επείγον ΜΙΖΑ, δεν μπορείς να φανταστείς τι μαμηκσι ειναι να εχεις μείνει σε ανηφορική νεροφαγια και η μανιβέλα να μην μπορεί να κανει διαδρομη και το μοτοσακο να κρατιετε απο τα φρενα. ΦΘΗΝΟ και ΕΛΑΦΡΎ στην συνολική του χρηση αρα 2χρονο, τωρα βαση αυτων που ανέφερα και βαση εμπειριας ανθρωπων που γερασανε στα χωματα, ολοι ομόφωνα λενε για 300αρι, 2χρονο, μιζατο, μηχανη για χρόνια και θα σου δώσει τον χρονο να βελτιωθείς μεχρι να σου τελειωσει το γκαζι της! το κακο ειναι οτι υπαρχουν μονο Ευρωπαϊκές κριμα...... αυτα φιλαρακι ειναι η δικη μου γνωμη, σου ευχομαι καλη επιλογη βρομοκατσικου και βουρ στα βουνα, ειναι μαγεια!
-
3 points
-
3 points
-
3 points
-
3 points
-
3 pointsΤόσα αξίζει. Είναι παλιό, χωρίς αιχμές τεχνολογικά. Πόσο να πουληθεί στην Ελλάδα της κρίσης; Η τιμή του συγκεκριμένου είναι κανονικότατη.
-
3 pointsΗ αθηναϊκη εντουροπαρεα του mybike. Απο την χθεσινη μας συναντηση-βολτα. Λειπουν 2-3 μελη καθως και τα μηχανακια μας.. Επιφυλασσομαι!
-
2 pointsΤην Κυριακη 27 Απριλιου φυγαμε για Κυριακι! -Χαρτης: Πειραιας/Αθηνα-Κυριακι -Ωρα αναχωρησης: Υπο συζητηση των διοργανωτων,πιθανοτερη 11,γιατι ημεθα νεολαιοι και εχουμε και παρτακι το Σαββατο Θα συμπληρωθει στο αρχικο ποστ. -Σημειο: Το κλασικο ''Περιπτερο'' στο Χαιδαρι. Οι ρυθμοι θα ειναι -τουλαχιστον- οχι τουριστικοι. Κανεις δεν θα μεινει μονος,αν μαζευτουμε πολλοι,μαλλον θα κανουμε 2 γκρουπακια. Συμμετοχες: 1.Κονανγερας 2.AAAAA7XΜπιλυς 3.ΑλεξΟΕνας 4.Βιλ ο Δευδονας 5.Δαντ3 6.Φιλος Κονανγερα 1 7.Φιλος Κονανγερα 2 8.Φιλος V2power 9.V2power αν ξυπνησει απο τα ξυδια της προηγουμενης. 10. 11. 12. 13. ΥΓ. Μπαινει απο τωρα,μιας και οι περισσοτεροι πρεπει να κανουμε ''τα κουμαντα μας'' για μια βολτιτσα πια.
-
2 pointsπαιδιά όταν νέος θέλεις να ασχοληθεί με το χώμα για πρώτη φορά το μηχανάκι επιλογής και πόσο γκαζάτο θα είναι πάει σε δεύτερη μοίρα... η ερώτηση είναι εξής: το θέλει για απλές χωματοβόλτες με όποιον κάτσει είτε από το φορουμ είτε από αλλού ή σε βάθος χρόνου θα πάει για φιλικούς αγώνες εντούρο?διότι το άθλημα εντούρο σημαίνει κατεβαίνω σε φιλικούς αγώνες όλα τα υπόλοιπα απλές χωματοβόλτες μικτών χρήσεων.. υπόψιν μια μοτοσυκλέτα enduro δεν είναι πολιτικό μηχανάκι και το κυριότερο το τερέν που θα διασχίζει δεν είναι άσφαλτος αλλά κλειστά και αργά μονοπάτια, γρήγορες φλαταδούρες, γρέμια, βραχώδη εδάφη, αμμουδερά σε όλες τις συνθήκες βροχή χιόνι λάσπη κλπ η ανταπόκριση σε όλους αυτούς τους παράγοντες και οι δεξιότητες δεν θα αποκτηθούν από 2 ή 5 χρόνια πολιτικής χρήσης μοτοσυκλετών γενικής χρήσης. πρόταση σε φιλόδοξούς νέους είναι exc125 με υπομονή και σύνεση(30hp)και ταπεινότητα να μάθεις να διασκεδάζεις με ασφάλεια υ.σ. η επιπολαιότητα στο χώμα στοιχίζει κάτι διαστρέμματα και οι ρίξεις χιαστών εάν δε σεβαστείς...
-
2 points
-
2 pointsE... ένα πλυσιματακι το έκανα και εγώ... Έβαλα και την καινούργια εξάτμιση και έκοβα βόλτες στην άδεια πόλη.
-
2 pointsEτοιμάσου για γερό κοκομπλόκο. Εγώ καθόμουν και το κοιτούσα σαν χαζός ακόμα πιο χαζός επί 3-4 λεπτά αφού κατέβηκα. Ό,τι πιο γαμάτο έχω καβαλήσει! :D
-
2 points
-
2 points
-
2 pointsΚαλά το κατάλαβα! Κύριε Καλημεριάδη,νομίζω έχουμε περάσει απο 'κει με τα πόδια. Στο 1:03 πρέπει να είναι το σημείο που πήγες περάσεις με all stars και σε κατσάδιασε η Βαελσόντ όταν είδε το βίντεο. Αυτό το σημείο δεν είναι ; Δεν θυμάμαι καλά γιατί έχουν περάσει και 1-2 χρόνια.
-
2 points
-
2 pointsκατι για μακροχρονια σχεση ζητησε, το 125 θα τελειωσει σε λιγο καιρο, αντε το 250 4τ καλυτερο απο το 125, αλλα μικρο χωρις ροπη και το πουλεν εδω ειναι θεριο 95κιλα...
-
2 points
-
2 points
-
2 pointsΣας αγαπαω!!! Πω πω νοσταλγια που με επιασε τωρα... Η γειτονια μου, το δευτερο σπιτακι μου, τα μερη μου.. σνιφ σνιφ...
-
2 points:tooth: :tooth: Ηλία,αν είναι έτσι ....η φωτό..........οι πιγκουίνοι είμαστε εμείς.. :_w00t:
-
2 pointsΤι λυση? Να σου πω τι να παρεις? Οτι σ αρεσει εσενα θα παρεις εννοειται. Το παραδειγμα αυτο με τα CRF-X και CRF-R , δεν το ανεφερα απο πλευρας συντηρησης, αλλα απο πλευρας χρησης. Το πρωτο ειναι μηχανακι προορισμενο για εντουρο χρηση, ενω το δευτερο για χρηση μοτοκρος.Σε ουκ ολιγες αγγελιες απο MX θα δεις να γραφει "ανταλλασσεται με εντουρο" , για τον λογο του οτι ο κοσμος αγοραζει αυτα τα μηχανακια και καταλαβαινει μετα οτι εκανε λαθος επιλογη, γιατι ειναι για αλλη δουλεια , τοσο απλα. Οσο για τα WR-F, ναι, εχουν αποδειχθει οντως πιο ανθεκτικα απο τον ανταγωνισμο, αλλα αυτο δεν αναιρει τα οσα συνεπαγονται στη χρηση μιας τετοιας μοτοσυκλετας, απλα εχεις λιγο περισσοτερο το κεφαλι σου ησυχο, με λιγα λογια ΔΕΝ ειναι παπακι. Ισως κατι σε Dual-sport θα σε βολευε περισσοτερο. Και το λεω και θα το ξαναλεω μια ζωη, τα 250αρια ΔΕΝ ειναι ψοφια , και σε ΣΟΒΑΡΗ χρηση στο χωμα ΔΕΝ τα βαριεσαι σε ενα μηνα!
-
2 pointsΘΑΝΤΕΡ ΘΑΝΤΕΡ ΘΑΝΤΕΡλικωσω οοοοοολο το κοκορετσι...! ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΑΛΑΝΙΑ.... http://i.imgur.com/DGDqRMk.jpg]http://
-
2 points
-
2 points
-
2 pointsΤι πετυχαίνει κανείς με ποδαράτες βόλτες ανά τη πόλη. ΧΤ 250 έξω από βεζινάδικο στην παραλιακή Άλλο ΧΤ (του Δήμου με τα ηχητικά) στο παλιό Ταχυδρομείο Το NV 400 του φίλου μου του Σάκη παρατημένο στον ακάλυπτο από το 96 (?).Το 'χα χορτάσει βόλτα όταν ήταν ακμαίο 4 χρόνια πρωτύτερα.
-
2 points
-
2 points
-
2 pointsΔεν θα μπω στη λογική του ποιά είναι καλύτερη,(άλλωστε και οι δύο είναι από εταιρίες εγγύηση!),αλλά με το σκεπτικό ότι το cbrάκι έχει κυκλοφορήσει κατά κόρον,έχεις απείρως περισσότερες επιλογές για να βρεις ένα καλό μεταχειρισμένο σε συμφέρουσα τιμή.Για καινούργιο,δεν έχω άποψη. Υ.Γ. (Αν δεν είχα την ''πάπια'' για την καθημερινή μετακίνηση,ένα cbrάκι θα'τανε... λουκούμι!).
-
2 pointsδεν είναι ακριβώς κατοικίδια αλλά αν φτιάξουν τη φωλιά τους στο σπίτι σου.....τότε θα τα υιοθετήσεις.....δε σε χαλάει όμως γιατί είναι όμορφα πουλιά! ήρθε λοπόν ένα ζευγάρι στη γειτονιά και ψάχνει για φωλιά... σε χαμηλές πτήσεις σαν miraze 2000 το ζευγάρι.. :)
-
2 points
-
2 points
-
2 pointsΑυτά τα λέτε εσείς. Εγώ δεν είπα κάτι τέτοιο ρε Πανό. Δεν αξίζει παραπάνω πώς να το κάνουμε και η τεχνολογία του είναι του 1995. Αν εσείς θεωρείται ότι αξίζει με γεια σας με χαρά σας όπως ξαναείπα. Δώστε και 10 χήνες. Ο υπόλοιπος κόσμος δεν θα δώσει.
-
2 pointsΡε συ Παναγιώτη. Ποιος εγώ; Και τι να έχω; Το μηχανάκι είναι πιο παλιό και από NOKIA 3210 το ίδιο και η τεχνολογία του. Επειδή εσάς σας αρέσει και γουσταρετε η τιμή του πρέπει να είναι άλλη; Υπάρχουν ένα κάρο μηχανάκια. Και είμαστε σε μια φάση που οι αγοραπωλησία μηχανής είναι στα τάρταρα. Ένα παλιό μηχανάκι τόσα αξίζει. Ρετρολαγνοι σαν εσένα μόνο πιστεύουν το αντίθετο. Όταν βρεις καμιά αγγελία, εσύ δώσε παραπάνω από όσα αξίζει. Πάνε δώσε 5 χιλιάρικα και πάρτο. Δώσε και 10. Αυτό δεν σημαίνει ότι αξίζει τόσα. Έλεος. Μετά εμάς λέτε ρε γμτ. Δες απάντηση από έμπειρο μοτοσυκλετιστη και άνθρωπο της ηλικίας σου. "είχες κι εσύ cam gear train" και πράσινα άλογα, μονομπρατσα ή όχι.
-
2 pointsΑ, ναι , ξέχασα, εσύ έχεις και μονόμπρατσο και V4, και cam gear, και dual CBS και πολλές άλλες τεχνολογικές αιχμές........... :wallbash:
-
2 pointsΚαλό Πάσχα και καλή Ανάσταση με υγεία, αγάπη και ευτυχία σε σας και τις οικογένειες σας! Εύχομαι να περάσετε όλοι όμορφα, απαλλαγμένοι από τα προβλήματα των ημερών.
-
2 points
-
1 point